NORME din 30 iunie 2023

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 683 din 25 iulie 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 61 30/06/2023
ART. 1REFERIRE LAHOTARARE 2 21/04/2018
ART. 1REFERIRE LAREGULAMENT 21/04/2018
ART. 1REFERIRE LAOUG (R) 75 01/06/1999
ART. 2REFERIRE LAREGULAMENT 21/04/2018 ART. 13
ART. 13REFERIRE LAREGULAMENT 21/04/2018
ANEXA 1REFERIRE LAHOTARARE 61 30/06/2023
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEHOTARARE 61 30/06/2023
ActulCONTINUT DEHOTARARE 61 30/06/2023
ActulREFERIT DEHOTARARE 61 30/06/2023
ActulREFERIT DEHOTARARE 2 16/09/2023





Notă
Aprobate prin HOTĂRÂREA nr. 61 din 30 iunie 2023, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 683 din 25 iulie 2023.
 + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 1(1)Normele pentru desfășurarea alegerilor pentru președintele Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România și auditorul statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România („Camera“ sau „CAFR“), denumite în continuare „Norme“, cuprind dispoziții privind procedura de alegeri, desfășurarea votului și stabilirea rezultatelor alegerilor pentru președintele Consiliului Camerei, membrii Consiliului Camerei și auditorul statutar al Camerei, în cadrul Conferinței Camerei, organizată în data de 16 septembrie 2023, la sală, cu prezența fizică a auditorilor financiari.(2)Camera Auditorilor Financiari din România organizează alegeri pentru președintele Consiliului Camerei, membrii Consiliului Camerei și auditorul statutar al Camerei, în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale Regulamentului de organizare și funcționare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Conferinței Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018, cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Regulamentul de organizare și funcționare a Camerei“/„ROF“), și ale prezentelor norme.(3)Consiliul Camerei este format din 11 auditori financiari, inclusiv președintele acestuia, aleși în cadrul Conferinței Camerei dintre auditorii financiari, membri ai Camerei, pentru o perioadă de trei ani, conform prezentelor norme.(4)Auditorul statutar al Camerei este auditor financiar sau firmă de audit, autorizată în condițiile legii, membru al Camerei, ales în cadrul Conferinței, pentru o perioadă de trei ani, conform prezentelor norme.
 + 
Articolul 2(1)Orice membru al Camerei, persoană fizică, poate fi ales președinte al Consiliului Camerei, membru în Consiliul Camerei sau auditor statutar al Camerei, dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții de eligibilitate:a)are capacitate deplină de exercițiu;b)îndeplinește condițiile de bună reputație stabilite prin reglementările legale aplicabile;c)îndeplinește cerințele de pregătire profesională, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, și a achitat Camerei cotizațiile fixe și/sau variabile de la dobândirea calității de membru al Camerei până la data depunerii candidaturii;d)nu a fost sancționat disciplinar de Cameră sau Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar (ASPAAS), după caz, în ultimii cinci ani anteriori datei depunerii candidaturii, printr-o hotărâre irevocabilă;e)nu este ales sau nu deține o funcție de conducere sau de execuție în cadrul unui organism profesional în domeniul financiar-contabil sau în cadrul ASPAAS;f)a respectat procedura de depunere a candidaturii, prevăzută în normele emise de Cameră;g)a deținut mai puțin de două mandate pentru structura pentru care își depune candidatura, cu respectarea prevederilor art. 13 alin. (2) din Regulamentul de organizare și funcționare a Camerei.(2)Orice firmă de audit poate fi aleasă auditor statutar al Camerei dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții de eligibilitate:a)îndeplinește condițiile de bună reputație stabilite prin reglementările legale aplicabile;b)a achitat Camerei cotizațiile fixe și/sau variabile de la dobândirea calității de membru al Camerei până la data depunerii candidaturii;c)nu a fost sancționată disciplinar de Cameră sau ASPAAS, după caz, în ultimii cinci ani anteriori datei depunerii candidaturii, printr-o hotărâre irevocabilă;d)a respectat procedura de depunere a candidaturii, prevăzută în normele emise de Cameră;e)nu este auditor statutar al unui organism profesional în domeniul financiar-contabil;f)are viza anuală, obținută de la Cameră și de la ASPAAS.(3)Orice firmă de audit poate fi aleasă auditor statutar al Camerei dacă îndeplinește, pe lângă cerințele de la alin. (2), și următoarele condiții de eligibilitate de către asociații, administratorii și membrii organelor de conducere care sunt auditori financiari, membri ai Camerei:a)îndeplinesc condițiile de bună reputație stabilite prin reglementările legale aplicabile;b)îndeplinesc cerințele de pregătire profesională, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, și au achitat Camerei cotizațiile fixe și/sau variabile de la dobândirea calității de membru al Camerei până la data depunerii candidaturii de către firma de audit unde sunt asociați, administratori și membri ai organelor de conducere;c)au viza anuală obținută de la Cameră și de la ASPAAS;d)nu sunt aleși sau nu dețin o funcție de conducere sau de execuție în cadrul unui organism profesional în domeniul financiar-contabil sau în cadrul ASPAAS.(4)Orice firmă de audit care dorește să candideze pentru funcția de auditor statutar al Camerei va da o declarație Camerei prin care își asumă că are cunoștință despre valoarea bugetului Camerei alocat auditului statutar, care se va atașa la dosarul de depunere a candidaturii.(5)Auditorul financiar, membru al Camerei, care îndeplinește condițiile prevăzute la alin. (1), își poate depune candidatura atât pentru funcția de președinte al Consiliului Camerei, cât și pentru cea de membru al Consiliului Camerei.(6)Auditorul financiar care a depus candidatura pentru funcția de președinte al Consiliului Camerei și/sau pentru cea de membru al Consiliului Camerei nu poate depune candidatura pentru a fi ales auditor statutar al Camerei.
 + 
Capitolul IIProcedura alegerilor + 
Articolul 3(1)Alegerile pentru președintele Consiliului Camerei, membrii Consiliului Camerei și auditorul statutar al Camerei au loc în cadrul Conferinței Camerei, organizată în data de 16 septembrie 2023.(2)Votul pentru alegerea candidaților pe funcțiile stabilite la alin. (1) este secret.(3)Votul prin reprezentare sau împuternicire nu este permis. + 
Articolul 4(1)Consiliul Camerei elaborează și aprobă modelele buletinelor de vot pentru alegerea președintelui Consiliului Camerei, a membrilor Consiliului Camerei și a auditorului statutar al Camerei.(2)Se înscriu pe buletinele de vot candidaturile validate, pentru fiecare structură în parte, în ordine alfabetică, după numele candidatului.(3)Buletinele de vot se tipăresc, pentru fiecare structură în parte, prin grija Camerei, pe suport hârtie, într-un număr de exemplare egal cu numărul auditorilor financiari cu drept de vot, stabiliți conform normelor pentru desemnarea reprezentanților la Conferință, adoptate de Consiliul Camerei.(4)Pentru a fi ușor identificabile, buletinele de vot pentru fiecare structură în parte se tipăresc pe suport hârtie de culoare diferită.(5)Prin grija Camerei, auditorii financiari cu drept de vot sunt informați cu privire la structura, forma și culoarea buletinului de vot, pentru fiecare structură în parte, cu cel puțin 10 zile lucrătoare anterioare datei Conferinței. + 
Articolul 5(1)În cadrul plenului Conferinței, la propunerea auditorilor financiari prezenți, se alege Comisia de numărare a voturilor, formată din minimum 11 membri. Aceasta își va alege dintre membrii săi un președinte.(2)Membrii Comisiei de numărare a voturilor își exprimă verbal în cadrul plenului Conferinței și ulterior prin completarea formularului prevăzut la anexa nr. 1 atât disponibilitatea de a face parte din cadrul comisiei pe toată durata activității, cât și angajamentul de a respecta cerințele de confidențialitate și prevederile legilor în vigoare pe toată durata desfășurării procesului de numărare a voturilor.
 + 
Articolul 6Comisia de numărare a voturilor are următoarele atribuții:a)primirea buletinelor de vot de la secretarul general al Camerei sau persoana desemnată de Consiliul Camerei, pe bază de proces-verbal de predare-primire semnat de către președintele Comisiei, și distribuirea acestora către auditorii financiari prezenți la Conferință;b)numărarea voturilor exprimate și stabilirea voturilor valabile și a celor nule;c)prezentarea listei candidaților în ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil obținute și comunicarea candidaților care au fost aleși;d)întocmirea unui proces-verbal scris cu privire la rezultatele votului, care se prezintă Conferinței;e)predarea buletinelor de vot executivului Camerei, în vederea sigilării și păstrării acestora pe o perioadă egală cu durata mandatului respectivelor structuri alese;f)alte atribuții stabilite prin prezentele norme. + 
Articolul 7(1)Fiecare auditor financiar prezent la Conferință și care îndeplinește cerințele prevăzute în normele pentru desemnarea reprezentanților la Conferință, adoptate de către Consiliul Camerei, primește câte un singur buletin de vot pentru fiecare structură în parte: un buletin de vot pentru alegerea președintelui Camerei, un buletin de vot pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei și un buletin de vot pentru alegerea auditorului statutar al Camerei.(2)Distribuirea buletinelor de vot se face pe bază de carte/buletin de identitate, pașaport sau permis de conducere și semnătură.(3)Fiecare alegător primește un singur buletin de vot pentru fiecare structură. În cazul pierderii sau deteriorării buletinului de vot nu se mai distribuie un alt buletin de vot. + 
Articolul 8(1)Prin grija aparatului executiv al Camerei, se pun la dispoziția Comisiei de numărare a voturilor un spațiu independent de lucrările Conferinței, precum și mijloacele tehnice necesare desfășurării activității.(2)Prin grija Camerei se asigură cabinele de vot pentru desfășurarea procesului de votare, așezate în spațiile de votare corespunzătoare. Fluxul de vot va fi într-o singură direcție, un grup de persoane va putea intra la vot doar după ce grupul anterior de persoane a terminat procesul de vot. Se va asigura circuitul persoanelor pe o singură direcție, vor fi permise accesul în zona de votare și ieșirea din zona de votare pe circuite separate, astfel încât participanții la vot să nu se întâlnească.(3)Înainte de începerea procesului de vot, Comisia de numărare a voturilor va desfășura următoarele activități:a)primirea buletinelor de vot din partea secretarului general al Camerei sau de la persoana desemnată de Consiliul Camerei, într-un număr egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliți conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei, și distribuirea acestora către alegători, conform prevederilor prezentelor norme;b)verificarea urnelor de votare și sigilarea acestora înaintea votării.(4)După exprimarea votului în interiorul cabinelor de vot, buletinele de vot se introduc în trei urne amplasate în spațiul amenajat pentru votare, una pentru președintele Consiliului Camerei, una pentru Consiliul Camerei și una pentru auditorul statutar al Camerei. Comisia de numărare a voturilor va sigila fanta urnelor de votare la finalizarea votării.
 + 
Articolul 9(1)După terminarea procesului de votare, Comisia de numărare a voturilor ridică urnele de votare, se retrage în spațiul pus la dispoziție de Cameră, care este dotat cu calculatoare pentru introducerea voturilor exprimate pentru fiecare structură în parte, și desfășoară următoarele activități:a)desigilează cele trei urne în prezența tuturor membrilor Comisei de numărare a voturilor;b)anulează buletinele de vot nedistribuite;c)verifică numărul total de buletine de vot primite de la secretarul general al Camerei sau persoana desemnată de Consiliul Camerei, numărul total de buletine de vot distribuite alegătorilor, numărul total de buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii către alegători și numărul total de buletine de vot găsite în urnele de votare;d)se organizează în echipe de câte doi membri pentru a număra buletinele de vot găsite în urnele de votare, pentru fiecare structură în parte, validează fiecare buletin de vot extras din urnă, stabilește buletinele de vot valabile și anulează buletinele de vot care nu respectă prevederile cuprinse la art. 10 și art. 11 alin. (1). Anularea buletinelor de vot se face în prezența tuturor membrilor Comisiei de numărare a voturilor;e)se organizează în echipe de câte doi membri pentru numărarea voturilor, în calupuri de câte 50 de buletine de vot, înscrie fiecare buletin de vot în aplicația de numărare a votului în ordinea votului exprimat de către fiecare alegător pe fiecare buletin de vot;f)președintele Comisiei de numărare a voturilor supraveghează întreaga activitate a membrilor comisiei;g)elaborează procesul-verbal cu privire la rezultatele votului și îl prezintă Conferinței;h)predă buletinele de vot secretarului general al Camerei sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei, în vederea sigilării și păstrării acestora.(2)Se interzice membrilor Comisiei de numărare a voturilor să transmită informații verbal, electronic sau în orice altă modalitate cu privire la procesul de numărare a voturilor, până la finalizarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului și prezentarea acestuia în plenul Conferinței.(3)Pentru facilitarea modului de lucru al Comisiei de numărare a voturilor se stabilește procedura de lucru a Comisiei de numărare a voturilor, prevăzută în anexa nr. 2. + 
Articolul 10Votul „pentru“ se realizează prin bifarea căsuței din dreptul numelui și prenumelui candidatului dorit/denumirii firmei de audit, după caz. + 
Articolul 11(1)Buletinele de vot care cuprind un număr mai mare de voturi decât: (i) un vot pentru președintele Camerei, (ii) zece voturi pentru Consiliul Camerei și (iii) un vot pentru alegerea auditorului statutar sunt anulate de către Comisia de numărare a voturilor.(2)Buletinele de vot care cuprind un număr mai mic de voturi decât numărul de locuri din care este format Consiliul Camerei, respectiv 10 (zece), sunt considerate valabile.(3)Buletinele de vot albe, fără niciun vot exprimat, se anulează.(4)Buletinele de vot anulate sunt consemnate în procesul-verbal al alegerilor de către președintele Comisiei de numărare a voturilor.
 + 
Articolul 12(1)Sunt declarați aleși candidații care au întrunit numărul cel mai mare de voturi valabil exprimate, în ordine descrescătoare.(2)În caz de egalitate de voturi, pentru președintele Consiliului Camerei, pentru ultima poziție eligibilă de membru al Consiliului Camerei și pentru auditorul statutar al Camerei, candidații aflați în această situație sunt supuși din nou votului Conferinței, urmând a fi declarat ales candidatul care a întrunit numărul cel mai mare de voturi. În această situație, votul este secret și se organizează după prezentarea procesului-verbal cu privire la rezultatele votului în plenul Conferinței de către Comisia de numărare a voturilor. Votul final se va consemna în procesul-verbal privind alegerile.(3)În situația în care persoana care a obținut cel mai mare număr de voturi pentru funcția de președinte al Consiliului Camerei a candidat și pentru funcția de membru al Consiliului Camerei și a fost declarată admisă în primii 10 candidați care au obținut cel mai mare număr de voturi pentru funcția de membru al Consiliului Camerei, este înlocuită cu următorul candidat, al unsprezecelea, care a obținut cel mai mare număr de voturi în ordine descrescătoare pentru funcția de membru al Consiliului Camerei.(4)În situația în care persoana care a obținut cel mai mare număr de voturi pentru funcția de președinte al Consiliului Camerei nu a candidat și pentru funcția de membru al Consiliului Camerei, sunt declarați admiși primii 10 candidați care au obținut cel mai mare număr de voturi pentru funcția de membru al Consiliului Camerei.(5)Rezultatul votului se anunță în plenul Conferinței de către președintele Comisiei de numărare a voturilor și se afișează pe site-ul Camerei. + 
Articolul 13Prevederile prezentelor norme se completează cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a Camerei. + 
Articolul 14Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentele norme.
 + 
Anexa nr. 1la norme
DECLARAȚIE
Subsemnatul/Subsemnata, ………….., având calitatea de auditor financiar, membru al Camerei Auditorilor Financiari din România, nr. carnet …., ales/aleasă în cadrul Conferinței Camerei Auditorilor Financiari din România din data de 16 septembrie 2023 ca membru al Comisiei de numărare a voturilor,îmi exprim prin prezenta disponibilitatea de a face parte din cadrul Comisiei de numărare a voturilor pentru toată durata activității Comisiei, până la prezentarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului în plenul Conferinței.Mă angajez să respect cerințele de confidențialitate și prevederile legilor în vigoare pe toată durata desfășurării procesului de numărare a voturilor și nu voi transmite informații verbal, electronic sau în orice altă modalitate cu privire la procesul de numărare a voturilor până la finalizarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului și prezentarea acestuia în plenul Conferinței.Totodată, îmi exprim acordul pentru înregistrările audio și video de către Camera Auditorilor Financiari din România din cadrul Conferinței.Cunosc și voi respecta prevederile Normelor pentru desfășurarea alegerilor pentru președintele Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România și auditorul statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România, în cadrul Conferinței Camerei Auditorilor Financiari din România, organizată în data de 16 septembrie 2023, la sală, cu prezența fizică a auditorilor financiari, aprobate prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 61/2023.

Data16 septembrie 2023 Semnătură…………………


Domnului Președinte al Camerei Auditorilor Financiari din România
 + 
Anexa nr. 2la norme
PROCEDURĂ DE LUCRU
a Comisiei de numărare a voturilor pentru alegerea președintelui
Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, a membrilor
Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România și a
auditorului statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România
Prezenta procedură reglementează modalitatea de lucru a Comisei de numărare a voturilor pentru alegerea președintelui Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, a membrilor Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România și a auditorului statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România („Camera“ sau „CAFR“) în cadrul Conferinței Camerei Auditorilor Financiari din România („Conferința“) din data de 16 septembrie 2023.1.Potrivit art. 5 alin. (1) din norme, în cadrul plenului Conferinței, la propunerea auditorilor financiari prezenți, se alege Comisia de numărare a voturilor (denumită în continuare „Comisia“) formată din minimum 11 membri. Comisia își alege dintre membrii săi un președinte.Pentru a facilita procesul de votare, alegerea membrilor Comisiei se realizează la începutul lucrărilor Conferinței, urmând ca membrii Comisiei, după completarea declarației de disponibilitate și angajament, să meargă în spațiul special amenajat pentru activitatea de numărare a voturilor.2.Membrii Comisiei își exprimă verbal în plenul Conferinței disponibilitatea de a face parte din cadrul Comisiei pe toată durata activității acesteia și completează declarația prevăzută în anexa nr. 1 la norme.3.Comisia, în exercitarea atribuțiilor sale stabilite prin norme, parcurge prezenta procedură de lucru.Înainte de primirea buletinelor de vot, Comisia verifică integritatea urnelor de votare și, în vederea desfășurării procesului de votare, procedează la sigilarea urnelor înaintea votării, lăsând deschis doar orificiul prin care se introduc în urnă buletinele de vot, precizând acest lucru în procesul-verbal al Comisiei, conform modelului prevăzut la anexa nr. 3 la prezenta procedură de lucru.Primirea buletinelor de vot de la secretarul general al CAFR sau de la persoana desemnată de Consiliul Camerei se face pe bază de proces-verbal de predare-primire, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură de lucru. Numărul de buletine de vot predate Comisiei este egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliți conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei prin hotărâre.Buletinele de vot sunt predate în pachete de câte 50 de bucăți, separat pe cele trei structuri, tipărite în trei culori diferite, sigilate și care conțin timbrul sec aplicat de către tipografie. Comisia are obligația să verifice numărul total de buletine de vot primite de la secretarul general al Camerei sau de la persoana desemnată de Consiliul Camerei prin numărarea integrală a tuturor buletinelor de vot primite.În vederea distribuirii buletinelor de vot se constituie subcomisii, din care fac parte câte doi membri ai Comisiei, aleși în echipe prin tragere la sorți, cu excepția președintelui care supraveghează întreaga activitate a Comisiei. Procesul de tragere la sorți se realizează împreună cu procesul de alegere a președintelui Comisiei.Fiecare subcomisie va primi din partea secretarului general al CAFR sau din partea persoanei desemnate de Consiliul Camerei o listă cu membrii CAFR cu drept de vot, aferenți literelor repartizate, ordonați în ordine alfabetică, în vederea distribuirii buletinelor de vot.Buletinele de vot primite de la secretarul general al CAFR sau de la persoana desemnată de Consiliul Camerei se vor repartiza pe fiecare subcomisie, pe cele trei structuri (președintele Consiliului Camerei, Consiliul Camerei și auditorul statutar al Camerei), conform numărului de persoane trecute pe lista auditorilor financiari cu drept de vot, aferentă fiecărei subcomisii.Prin același proces-verbal, secretarul general al Camerei sau persoana desemnată de Consiliul Camerei predă Comisiei un număr de …. ștampile cu ștanța „Anulat“.După primirea buletinelor de vot, membrii Comisiei, sub coordonarea președintelui Comisiei, procedează la distribuirea buletinelor de vot auditorilor financiari incluși în Lista membrilor Camerei cu drept de vot la Conferința Camerei și care s-au prezentat pentru ridicarea buletinului de vot, pe bază de carte/buletin de identitate, pașaport sau permis de conducere și semnătură. Buletinele de vot se distribuie numai personal, pe bază de semnătură, fiecărui auditor financiar. Unui auditor financiar i se distribuie un singur buletin de vot pentru alegerea președintelui Camerei, un singur buletin de vot pentru alegerea membrilor Consiliului CAFR și un singur buletin de vot pentru alegerea auditorului statutar al CAFR.În cazul pierderii sau deteriorării buletinului de vot, Comisia nu mai distribuie un alt buletin de vot. Răspunderea pentru distribuirea buletinelor de vot către auditorii financiari prezenți la Conferință revine în exclusivitate Comisiei.Buletinele de vot nedistribuite, după terminarea procesului de votare realizat în intervalul de timp 9.30-12.00, trebuie să fie în număr egal cu numărul de buletine de vot primite de la secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei din care se scad buletinele de vot distribuite conform listei auditorilor prezenți la Conferință care au drept de vot.Prin grija executivului CAFR se asigură desfășurarea procesului de votare, indicând traseul de vot, respectiv ridicarea buletinului de vot, pentru fiecare structură, votarea în cabina de vot, depunerea buletinului de vot în urnă pentru fiecare structură și părăsirea spațiului de votare, pentru a preveni producerea aglomerării în spațiul de votare. Astfel, în zona de votare se intră printr-o zonă special indicată, apoi se votează, iar părăsirea spațiului se va face printr-o altă zonă special indicată, existând stabilit un traseu cu un singur sens de mers.Spațiul de votare va fi delimitat prin grija executivului CAFR și a personalului din cadrul locației unde se desfășoară Conferința. Se interzice fotografierea sau filmarea buletinului/buletinelor de vot cu votul exprimat de un auditor financiar pe toată durata procesului de votare, atât de către auditorii financiari cu drept de vot, precum și de orice altă persoană.În cabina de vot fiecare votant intră singur, neînsoțit.Președintele Comisiei va urmări tot procesul de vot privind atât distribuirea buletinelor de vot pe durata votului, cât și introducerea buletinelor de vot în cele trei urne de vot pe parcursul desfășurării procesului de votare, efectuând și:a)anularea buletinelor de vot nedistribuite alegătorilor;După finalizarea procesului de distribuire a buletinelor de vot și încheierea procesului de votare, prima activitate derulată de către Comisie este anularea buletinelor de vot nedistribuite.Buletinele de vot nedistribuite se anulează astfel:– fiecare pachet sigilat cu câte 50 de buletine de vot va avea aplicat pe el ștampila cu „Anulat“ aferentă respectivei subcomisii;– fiecare buletin de vot nedistribuit care se regăsește la fiecare subcomisie va avea aplicat ștampila cu „Anulat“.La nivelul fiecărei subcomisii se întocmește un proces-verbal, semnat de doi membri din Comisie care fac parte din respectiva secție de votare și președintele Comisiei, care cuprinde următorul tabel, pentru fiecare dintre cele trei structuri:

Nr. buletine de vot primite Nr. auditori financiari cu drept de vot conform listei de la secția de votare nr. …. Nr. buletine de vot anulate pentru nedistribuire Nr. de auditori care au semnat pentru primirea buletinului de vot Nr. de buletine de vot distribuite

Buletinele de vot anulate pentru nedistribuire împreună cu procesele-verbale ale subcomisiilor și listele cu auditorii financiari cu drept de vot cu semnături sunt predate pe bază de proces-verbal secretarului general al CAFR sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta procedură de lucru. În acest proces-verbal pot fi trecute orice alte neconcordanțe sau probleme constatate de către Comisie cu privire la desfășurarea procesului de votare. Toate aceste materiale, reprezentând: procesele-verbale primite, buletinele de vot anulate pe fiecare subcomisie, listele de prezență, ștampilele cu mențiunea „Anulat“ etc., sunt preluate de secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei și, împreună cu personalul din executivul CAFR, sunt depozitate la sediul CAFR.b)numărarea voturilor exprimate și stabilirea voturilor valabile și a celor nule;După terminarea votării, respectiv după ora 12.00, Comisia sigilează urnele de vot, acoperind orificiul prin care au fost introduse buletinele de vot cu o bandă autoadezivă pe care semnează președintele Comisiei și minimum 3 persoane din cadrul Comisiei.Urnele se ridică de către membrii Comisiei și se duc în camera special amenajată pentru numărarea voturilor, unde au acces doar membrii Comisiei de numărare a voturilor. Pe durata procesului de sigilare a urnelor, după exprimarea votului, și pe durata transportului urnelor de la locația de votare la sala/locația unde se vor număra buletinele de vot, trebuie să fie prezenți toți membrii Comisiei.În fața tuturor membrilor Comisiei, președintele acesteia desigilează urnele, aspect care se menționează în procesul-verbal, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta procedură de lucru.După desigilarea urnelor, membrii Comisiei numără toate buletinele de vot regăsite în urnele de votare, pentru fiecare structură în parte pentru care se organizează alegeri. Dacă într-o urnă sunt găsite buletine de vot de la cealaltă structură, acele buletine de vot sunt luate în considerare la numărarea voturilor pentru respectiva structură.Comisia de numărare a voturilor se organizează în trei secții de numărare a voturilor, una pentru numărarea voturilor pentru președintele Consiliului Camerei, una pentru numărarea voturilor pentru Consiliul CAFR și una pentru numărarea voturilor pentru auditorul statutar al Camerei. Președintele Comisiei supraveghează procesul de numărare a voturilor pentru toate structurile.Cele trei secții de numărare a voturilor, împărțite pe fiecare structură în parte, au următoarea componență:– Secția pentru numărarea voturilor pentru președintele Consiliului Camerei va avea doi membri, care validează buletinele de vot, le numerotează în ordine crescătoare și le organizează în calupuri de câte 50 de buletine de vot, ultimul calup fiind lăsat cu buletinele de vot rămase;– Secția pentru numărarea voturilor pentru Consiliul Camerei va avea minimum șase membri, organizați în echipe de câte două persoane, care validează buletinele de vot, le numerotează în ordine crescătoare și le organizează în calupuri de 50 de buletine de vot, ultimul calup fiind lăsat cu buletinele de vot rămase; introduc rezultatele electronic în calculator în timp ce buletinele de vot sunt organizate în calupuri de 50 de buletine de vot;– Secția pentru numărarea voturilor pentru auditorul statutar al Camerei va avea doi membri, care validează buletinele de vot, le numerotează în ordine crescătoare și le organizează în calupuri de 50 de buletine de vot, ultimul calup fiind lăsat cu buletinele de vot rămase; de asemenea, membrii acestei secții vor introduce rezultatele electronic în calculator în timp ce buletinele de vot sunt organizate în calupuri de 50 de buletine de vot.Tot acei membri ai Comisiei care au fost stabiliți pentru validarea și numărarea voturilor aferente celor trei structuri, împreună cu președintele Comisiei, anulează buletinele de vot (prin mențiunea „ANULAT“, care se va scrie direct pe buletin, cu pix/stilou cu pastă roșie) care nu respectă prevederile cuprinse la art. 10 și 11 din norme, respectiv acelea care cuprind mai mult de: (i) un vot pentru președintele Camerei, (ii) zece voturi pentru Consiliul Camerei și (iii) un vot pentru auditorul statutar al Camerei.Activitatea se realizează în prezența tuturor membrilor Comisiei, fiecare membru fiind îndreptățit să solicite reanalizarea unui buletin de vot în cazul în care consideră că a fost invalidat în mod incorect.Buletinele de vot care cuprind un număr mai mic de voturi decât numărul de locuri din care este formată structura respectivă – 10 locuri Consiliul CAFR – sunt considerate valabile, excepție făcând buletinul de vot pentru președintele Consiliului și buletinul de vot pentru auditorul statutar al Camerei care, dacă nu au niciun candidat votat, se anulează.Buletinul de vot care este alb (fără niciun vot) se anulează.Pentru fiecare structură (președintele Consiliului Camerei, Consiliul Camerei și auditorul statutar al Camerei), doi dintre membrii Comisiei, aleși în mod aleatoriu, iau buletinul de vot validat și întreprind următoarele:(i)îl numerotează, cu pix/stilou, pe prima pagină, în colțul din dreapta sus, în ordine crescătoare, pornind de la 1 și până la numărul de voturi exprimate, valide, care sunt centralizate în calculator;(ii)buletinele de vot validate sunt organizate în calupuri de 50 de buletine de vot și se predau colegilor organizați în echipe de câte două persoane să le introducă electronic în calculator, într-un tabel întocmit în fișier Microsoft Excel;(iii)adună buletinele de vot anulate ca urmare a nerespectării procedurii de vot, le numerotează în ordine crescătoare, le leagă în pachete de câte 50 de bucăți, aplică stampila „Anulat“ și semnează pe respectivul pachet împreună cu președintele Comisiei.Rezultatele anunțate se consemnează electronic de către doi membri ai Comisiei, pentru fiecare structură în parte, aleși în mod aleatoriu. Toate rezultatele se consemnează în calculatoarele primite de la CAFR, utilizând modelul de fișier Microsoft Excel primit de la reprezentanții aparatului executiv al CAFR. Fișierul format Microsoft Excel va cuprinde numărul buletinului de vot și numele candidaților ordonați alfabetic, conform ordinii acestora din buletinul de vot.Pentru fiecare candidat se vor introduce următoarele date:– cifra „1“, dacă respectivul candidat este bifat/votat pe buletinul de vot;– cifra „0“, dacă respectivul candidat nu este bifat/votat pe buletinul de vot. Activitatea se realizează de câte un membru al Comisiei, cu posibilitatea de a fi înlocuit de către un alt membru al Comisiei, după caz. Buletinele de vot introduse în calculator sunt așezate în ordine crescătoare după numărul de pe buletinul de vot înscris pe prima pagină în colțul din dreapta sus, în pachete de 50 de buletine de vot.De asemenea, în fișierul tip Microsoft Excel primit de la reprezentanții aparatului executiv al CAFR se va consemna, pentru fiecare pachet de câte 50 de buletine de vot, numele persoanei din comisie care a introdus datele electronic.Se interzice membrilor Comisiei să transmită informații verbal, electronic sau prin orice altă modalitate cu privire la procesul de numărare a voturilor, până la finalizarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului și prezentarea acestuia în plenul Conferinței.Membrii Comisiei vor folosi pe toată durata procedurii de numărare a voturilor, pentru activitățile desfășurate conform prezentei proceduri, numai pixuri cu pastă/gel roșie/roșu. Întregul proces de numărare a voturilor se supraveghează de către președintele Comisiei.La finalul numărării voturilor, președintele Comisiei elaborează o listă a candidaților în ordine descrescătoare a numărului de voturi obținute. Pentru orice probleme sau neclarități, președintele Comisiei comunică cu președintele Camerei în exercițiu.c)întocmirea unui proces-verbal cu privire la rezultatele votului;Președintele Comisiei întocmește un proces-verbal cu rezultatele voturilor, potrivit modelului cuprins în anexa nr. 3 la prezenta procedură de lucru.d)prezentarea listei candidaților în ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil obținute și comunicarea candidaților care au fost aleși;Președintele Comisiei prezintă în plenul Conferinței procesul-verbal cu privire la rezultatul votului, conținând lista candidaților în ordinea descrescătoare a numărului de voturi obținute, iar în baza acesteia se comunică candidații care au fost declarați aleși ca membri ai fiecăreia din cele trei structuri.e)predarea buletinelor de vot secretarului general al Camerei sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei, în vederea sigilării și păstrării acestora pe o perioadă egală cu durata mandatului Consiliului ales și al auditorului statutar al Camerei, pe bază de proces-verbal, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta procedură de lucru.După anunțarea rezultatului votului, președintele Comisiei predă secretarului general al CAFR sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei buletinele de vot și consemnează în procesul-verbal de predare-primire următoarele:– numărul de buletine de vot primite de la secretarul general al CAFR sau de la persoana desemnată;– numărul de buletine de vot distribuite alegătorilor conform listei de prezență;– numărul de buletine de vot nedistribuite și anulate;– numărul de buletine de vot regăsite în urne, dintre care: numărul de buletine de vot anulate și numărul de buletine de vot valide. 4.Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta procedură de lucru. + 
Anexa nr. 1la procedura de lucruCONFERINȚA CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA (CAFR)București, 16 septembrie 2023
PROCES-VERBAL
pentru predarea-primirea buletinelor de vot pentru alegerea președintelui
Consiliului Camerei, a membrilor Consiliului CAFR și a auditorului statutar al CAFR
Încheiat astăzi, 16 septembrie 2023
Între1.domnul/doamna …………., legitimat(ă) prin cartea de identitate seria …. nr. …., eliberată de ………… la data de …….., în calitate de secretar general al Camerei Auditorilor Financiari din România sau persoană desemnată de Consiliul Camerei,și 2.membrii Comisiei de numărare a voturilor, numiți în cadrul Conferinței CAFR din data de 16 septembrie 2023, în baza Procesului-verbal nr. …..,care au procedat la predarea buletinelor de vot către Comisia de numărare a voturilor.3.La data de 16 septembrie 2023, ora …, secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei a predat președintelui Comisiei de numărare a voturilor un număr de:a)……. buletine de vot pentru alegerea președintelui Consiliului Camerei;b)……. buletine de vot pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei;c)……. buletine de vot pentru alegerea auditorului statutar al Camerei.Au fost date un număr de …. ștampile cu ștanța „Anulat“. Buletinele de vot au fost distribuite Comisiei de numărare a voturilor într-un număr egal cu numărul auditorilor financiari cu drept de vot, stabiliți conform normelor pentru desemnarea reprezentanților auditorilor financiari la Conferință.Comisia de numărare a voturilor 1.………, președinte 2.………, membru3.………, membru4.………, membru5.………, membru6.………, membru7.………, membru8.………, membru9.………, membru10.……., membru11.……., membru…………………………..…………………………..…………………………..…………………………..Secretarul general al CAFR/Persoana desemnată de Consiliul Camerei,…………………………..București, 16 septembrie 2023.
 + 
Anexa nr. 2la procedura de lucruCONFERINȚA CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA (CAFR)București, 16 septembrie 2023
PROCES-VERBAL
pentru predarea-primirea buletinelor de vot nedistribuite și anulate
pentru alegerea președintelui Consiliului CAFR, a membrilor
Consiliului CAFR și a auditorului statutar al CAFR
Încheiat astăzi, 16 septembrie 2023
Între1.membrii Comisiei de numărare a voturilor, numită în cadrul Conferinței CAFR din data de 16 septembrie 2023, în baza Procesului-verbal nr. …..,și 2.domnul/doamna ……………, legitimat(ă) prin cartea de identitate seria …. nr. ………., eliberată de …….. la data de …….., în calitate de secretar general al Camerei Auditorilor Financiari din România sau persoană desemnată de Consiliul CamereiAvând în vedere atribuțiile și activitățile Comisiei de numărare a voturilor, respectiv:a)primirea buletinelor de vot din partea secretarului general al Camerei/persoanei desemnate de Consiliul Camerei într-un număr egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliți conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei, și distribuirea acestora către alegători, conform prevederilor Procedurii de lucru a Comisiei de numărare a voturilor (…);(….)b)anularea buletinelor de vot nedistribuite,Comisia de numărare a voturilor și secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei au procedat la predarea-primirea buletinelor de vot nedistribuite și anulate.La data de 16 septembrie 2023, ora …., Comisia de numărare a voturilor a predat secretarului general al CAFR sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei următoarele:1.buletine de vot pentru alegerea președintelui Consiliului CAFR, a membrilor Consiliului CAFR și a auditorului statutar al CAFR, după cum urmează:a)…… buletine de vot pentru alegerea președintelui Consiliului CAFR anulate pentru nedistribuire;b)…… buletine de vot pentru alegerea membrilor Consiliului CAFR anulate pentru nedistribuire; c)…… buletine de vot pentru alegerea auditorului statutar al CAFR anulate pentru nedistribuire;2.procesele-verbale întocmite de fiecare secție de votare;3.listele de votare cu auditorii financiari cu drept de vot cu semnătură distribuite subcomisiilor de votare;4.un număr de ……… ștampile pentru anulat, cu ștanța „Anulat“.Comisia de numărare a voturilor 1.………, președinte 2.………, membru3.………, membru4.………, membru5.………, membru6.………, membru7.………, membru8.………, membru9.………, membru10.……., membru11.……., membru…………………………..…………………………..…………………………..…………………………..Secretarul general CAFR/Persoana desemnată de Consiliul Camerei,…………………………..București, 16 septembrie 2023.

 + 
Anexa nr. 3la procedura de lucruCONFERINȚA CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA (CAFR)București, 16 septembrie 2023
PROCES-VERBAL
al Comisiei de numărare a voturilor cu privire la rezultatul votului pentru
alegerea președintelui Consiliului CAFR, a membrilor Consiliului CAFR
și a auditorului statutar al CAFR
Întocmit astăzi, 16 septembrie 2023, ora …….
Subsemnații:1.………, președinte2.………., membru3.………, membru4.………, membru5.………, membru6.………, membru7.………, membru8.………, membru9.………, membru10.………, membru11.………, membru…………………………..…………………………..…………………………..…………………………..,în calitate de membri ai Comisiei de numărare a voturilor aleși în cadrul Conferinței CAFR din data de 16 septembrie 2023, conform Procesului-verbal nr. ……. (numită în cele ce urmează „Comisia“),având în vedere atribuțiile și activitățile Comisiei, respectiv:a)primirea buletinelor de vot din partea secretarului general al Camerei sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei într-un număr egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliți conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei, și distribuirea acestora către alegători, conform prevederilor normelor;b)verificarea urnelor de votare și sigilarea acestora înaintea votării, la ora ……;c)sigilarea fantei urnelor de votare la finalizarea votării, la ora …..;d)anularea buletinelor de vot nedistribuite;e)ridicarea urnelor de votare și desigilarea acestora în prezența tuturor membrilor Comisei de numărare a voturilor, la ora ….;f)verificarea numărului total de buletine de vot primite de la secretarul general al Camerei sau persoana desemnată de Consiliul Camerei, din care: numărul total de buletine de vot distribuite alegătorilor, numărul total de buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii către alegători și numărul total de buletine de vot găsite în urnele de votare;g)numărarea buletinelor de vot;h)înregistrarea electronică a votului în fișierul tip Microsoft Excel pus la dispoziție de către executivul CAFR,am constatat că pentru funcția de președinte al Consiliului Camerei, pentru funcția de membru al Consiliului CAFR sunt înscriși pe buletinul de vot …… candidați și pentru funcția de auditor statutar al Camerei sunt înscriși pe buletinul de vot …. candidați.Comisia a desfășurat următoarele activități:1.A preluat buletinele de vot pentru funcțiile de președinte al Consiliului Camerei, membri ai Consiliului Camerei și auditor statutar al Camerei de la secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei, conform Procesului-verbal nr. ….. .2.A distribuit alegătorilor buletinele de vot, pe bază de carte/buletin de identitate, pașaport sau permis de conducere și semnătură, conform listei atașate la procesul-verbal (…. file).3.A verificat urnele de votare și a procedat la sigilarea acestora înaintea votării, la ora …. .4.A supravegheat desfășurarea procesului de votare.5.A procedat la sigilarea fantei urnelor de vot la finalizarea votării, la ora ……. .6.A procedat la anularea buletinelor de vot nedistribuite alegătorilor.7.A ridicat urnele de votare și le-a desigilat în prezența tuturor membrilor Comisei de numărare a voturilor.8.A procedat la verificarea numărului total de buletine de vot primite de la secretarul general al Camerei/persoana desemnată de Consiliul Camerei, din care: numărul total de buletine de vot distribuite alegătorilor pe bază de semnătură, numărul total de buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii către alegători și numărul total de buletine de vot găsite în urnele de votare.9.A procedat la analiza buletinelor de vot, la anularea buletinelor de vot care nu corespund procedurii de votare (cu mențiunea „Anulat“), la analiza buletinelor de vot valabile și la înregistrarea electronică a rezultatelor votului, pentru fiecare dintre candidați.În urma verificării buletinelor de vot, Comisia a constatat următoarele:a)A primit din partea secretarului general sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei buletine de vot astfel: – …. buletine de vot pentru președintele Consiliului CAFR;– …. buletine de vot pentru membrii Consiliului CAFR;– …. buletine de vot pentru auditorul statutar al CAFR.b)A distribuit alegătorilor buletine de vot, astfel:…. buletine de vot pentru președintele Consiliului CAFR;…. buletine de vot pentru membrii Consiliului CAFR;…. buletine de vot pentru auditorul statutar al CAFR.c)A anulat buletinele de vot nedistribuite, astfel:…. buletine de vot pentru președintele Consiliului CAFR;…. buletine de vot pentru membrii Consiliului CAFR;…. buletine de vot pentru auditorul statutar al CAFR.Comisia a procedat la verificarea listelor de participanți la vot corespunzător buletinelor de vot distribuite și buletinelor de vot rămase nedistribuite de către Comisie și a constatat că: numărul buletinelor de vot distribuite alegătorilor pe bază de semnătură adunat cu numărul buletinelor de vot anulate ca urmare a nedistribuirii corespunde cu numărul buletinelor de vot primite de Comisie.

Președintele Consiliului CAFR
Nr. buletine de vot primite de Comisie Nr. buletine de vot distribuite alegătorilor pe bază de semnătură Nr. buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii
Consiliul CAFR
Nr. buletine de vot primite de Comisie Nr. buletine de vot distribuite alegătorilor pe bază de semnătură Nr. buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii
Auditorul statutar al CAFR
Nr. buletine de vot primite de Comisie Nr. buletine de vot distribuite alegătorilor pe bază de semnătură Nr. buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii

d)Buletinele de vot găsite în urnele de votare sunt:– ……. buletine de vot pentru președintele Consiliului CAFR, din care:• …….. buletine de vot au fost anulate de Comisie, întrucât nu corespund procedurii de votare;• …….. buletine de vot valide.Comisia a constatat că din ……….. buletine de vot distribuite pentru alegerea președintelui Consiliului s-au găsit în urne ………. buletine de vot, lipsind ……………..;– ……. buletine de vot pentru membrii Consiliului CAFR, din care:• …….. buletine de vot au fost anulate de Comisie, întrucât nu corespund procedurii de votare;• …….. buletine de vot valide.Comisia a constatat că din ……….. buletine de vot distribuite pentru alegerea membrilor Consiliului s-au găsit în urne ………. buletine de vot, lipsind ……………..;– ……. buletine de vot pentru auditorul statutar al CAFR, din care:• …….. buletine de vot au fost anulate de Comisie, întrucât nu corespund procedurii de votare;• …….. buletine de vot valide.Comisia a constatat că din ……….. buletine de vot distribuite pentru alegerea auditorului statutar al Camerei s-au găsit în urne ………. buletine de vot, lipsind …………….. .Rezultatul numărării buletinelor de vot valide (în ordine descrescătoare):1.Pentru președintele Consiliului CAFR………………….………………….………………….2.Pentru Consiliul CAFR………………….………………….………………….………………….3.Pentru auditorul statutar al Camerei………………….………………….………………….………………….Alte observații ale Comisiei:………………….………………….Prezentul proces-verbal va fi prezentat în plenul Conferinței CAFR din data de 16 septembrie 2023.Procesul-verbal a fost întocmit în …… exemplare și a fost semnat de toți membrii Comisiei de numărare a voturilor.Membrii Comisiei de numărare a voturilor:1.……………, președinte2.……………., membru3.……………., membru4.……………., membru5.……………., membru6.……………., membru7.……………., membru8.……………., membru9.……………., membru10.……………., membru11.……………., membru………………….………………….………………….………………….Data: 16 septembrie 2023, ora …… + 
Anexa nr. 4la procedura de lucruCONFERINȚA CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA (CAFR)București, 16 septembrie 2023
PROCES-VERBAL
privind predarea buletinelor de vot către secretarul general al CAFR
sau persoana desemnată de Consiliul Camerei și a procesului-verbal cu
privire la rezultatele votului, în urma finalizării procedurii
de votare și de numărare a voturilor
Între1.membrii Comisiei de numărare a voturilor, numită în cadrul Conferinței CAFR din data de 16 septembrie 2023, în baza Procesului-verbal nr. ………,și 2.domnul/doamna ………….., legitimat(ă) prin cartea de identitate seria …… nr. ……., eliberată de ………….. la data de ………., în calitate de secretar general al Camerei Auditorilor Financiari din România sau persoană desemnată de Consiliul Camerei,care au procedat la predarea buletinelor de vot către secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei și a procesului-verbal cu privire la rezultatele votului, în urma finalizării procedurii de votare și de numărare a voturilor.După încheierea procesului de vot și numărarea voturilor, la data de 16 septembrie 2023, ora ….., Comisia de numărare a voturilor a procedat la predarea către secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei a următoarelor:a)procesul-verbal încheiat de Comisia de numărare a voturilor cu privire la rezultatele votului desfășurat în cadrul Conferinței CAFR din data de 16 septembrie 2023 și care a fost prezentat în plenul Conferinței;b)pentru președintele Consiliului CAFR:(i)………… buletine de vot valide;(ii)………… buletine de vot anulate ca urmare a nerespectării procedurii de votare;c)pentru Consiliul CAFR:(i)………… buletine de vot valide;(ii)………… buletine de vot anulate ca urmare a nerespectării procedurii de votare;d)pentru auditorul statutar al CAFR:(i)………… buletine de vot valide;(ii)………… buletine de vot anulate ca urmare a nerespectării procedurii de votare;e)tabelul cuprinzând datele introduse pentru fiecare buletin de vot și semnat pe fiecare pagină de către fiecare membru al Comisiei de numărare a voturilor.Alte observații pe care doresc să le consemneze secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei și președintele Comisiei de numărare a voturilor:………………….………………….………………….………………….………………….Prezentul proces-verbal a fost întocmit în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte.Comisia de numărare a voturilor1.……………, președinte2.……………, membru3.……………, membru4.……………, membru5.……………, membru6.……………, membru7.……………, membru8.……………, membru9.……………, membru10.……………, membru11.……………, membru………………….………………….………………….Secretarul general al CAFR/Persoana desemnată de Consiliul Camerei,…………………………………București, 16 septembrie 2023.
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x