NORME din 27 martie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 273 din 7 aprilie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1082 30/07/2010
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1082 30/07/2010
ActulAPROBAT DEORDIN 493 27/03/2008
ActulCONTINUT DEORDIN 493 27/03/2008
ART. 4REFERIT DEORDIN 1492 28/08/2008

de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager, persoană fizică, din spitalele publice



 + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 1(1) Prezentele norme reglementează selecţionarea managerului, persoană fizică, care conduce un spital public din reţeaua Ministerului Sănătăţii Publice.(2) Concursul de selecţie a managerului de spital public se organizează la nivel central, în municipiul Bucureşti, de către o comisie centrală de concurs numită prin ordin al ministrului sănătăţii publice, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului.
 + 
Articolul 2(1) Concursul de selecţie cuprinde:a) studierea dosarului de candidat – etapă eliminatorie;b) concursul propriu-zis.(2) În cadrul concursului propriu-zis candidaţii susţin următoarele probe de evaluare:a) test-grilă de verificare a cunoştinţelor – eliminatoriu;b) susţinerea proiectului de management;c) interviu de selecţie.(3) Concursul de selecţie se finalizează, pentru fiecare post scos la concurs, cu ierarhizarea candidaţilor în ordinea descrescătoare a mediilor finale obţinute în urma concursului şi cu nominalizarea candidatului admis pe postul pentru care a concurat.(4) Pentru a fi declaraţi "Admişi" candidaţii trebuie să obţină media finală de cel puţin 8,00, iar la fiecare probă de evaluare minimum nota 7,00.
 + 
Articolul 3(1) Numirea în funcţia de manager al spitalului public se face prin ordin al ministrului sănătăţii publice.(2) Managerul încadrat în condiţiile alin. (1) încheie contract de management cu Ministerul Sănătăţii Publice pe o perioadă de maximum 3 ani. Contractul de management poate înceta înainte de termen, în urma evaluării anuale efectuate pe baza criteriilor de performanţă stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii publice.
 + 
Articolul 4(1) În vederea organizării şi desfăşurării concursului de selecţie, Ministerul Sănătăţii Publice publică în ziarul "Viaţa Medicală" anunţul de concurs cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului de selecţie.(2) Anunţul de concurs cuprinde:a) posturile scoase la concurs;b) locul şi perioada de desfăşurare a concursului de selecţie;c) criteriile de selecţie;d) locul şi perioada de înscriere;e) conţinutul dosarului de înscriere;f) cuantumul sumei de participare la concurs.(3) Temele-cadru pentru proiectul de management şi bibliografia pentru concurs sunt stabilite de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar, la solicitarea Ministerului Sănătăţii Publice. După ce sunt avizate de preşedintele comisiei centrale de concurs, temele-cadru şi bibliografia sunt publicate, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului, pe site-urile Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar: www.snspms.ro, www.drg.ro, www.incds.ro(4) Cuantumul sumei de participare la concurs se stabileşte prin ordin al ministrului sănătăţii publice.
 + 
Capitolul IIOrganizarea concursului de selecţie + 
Articolul 5(1) Comisia centrală de concurs are următoarea componenţă:a) preşedinte:– un secretar de stat sau director general din Ministerul Sănătăţii Publice;b) membri:– 1-2 reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii Publice;– 1-2 cadre didactice (profesor sau conferenţiar) în specialitatea management din cadrul Facultăţii de Management a Academiei de Studii Economice Bucureşti;– un cadru didactic (profesor sau conferenţiar) în specialitatea psihologie din cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei a Universităţii Bucureşti;– un reprezentant al Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar;c) secretariat:– 1-2 persoane din cadrul Ministerului Sănătăţii Publice.(2) După constituire, până la finalizarea concursului de selecţie şi soluţionarea contestaţiilor, comisia centrală de concurs îşi desfăşoară activitatea în încăperi destinate special, dotate cu mijloace birotice şi de securitate a informaţiilor, asigurate de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar.
 + 
Articolul 6Nu pot face parte din comisia centrală de concurs şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor cei care declară ori despre care sunt informaţii certe că au rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.
 + 
Articolul 7(1) Preşedintele comisiei centrale de concurs poartă întreaga răspundere pentru buna organizare şi desfăşurare a concursului, asigurarea legalităţii în ceea ce priveşte evaluarea candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie şi candidaţi în vederea evaluării şi ierarhizării acestora.(2) Preşedintele comisiei centrale de concurs stabileşte:a) cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului componenţa nominală a comisiei centrale de concurs şi o supune aprobării ministrului sănătăţii publice;b) atribuţiile membrilor comisiei centrale de concurs, astfel încât să se asigure răspunderea personală a fiecăruia;c) componenţa nominală a comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi o supune aprobării ministrului sănătăţii publice, cu cel puţin 10 zile înainte de data începerii concursului.
 + 
Articolul 8Atribuţiile comisiei centrale de concurs sunt:a) elaborarea anunţului de concurs şi publicarea acestuia;b) avizarea temelor pentru proiectul de management şi a bibliografiei pentru concurs, precum şi dispunerea publicării lor pe internet;c) elaborarea de variante de întrebări pentru testul de verificare a cunoştinţelor;d) preluarea şi studierea dosarelor de înscriere ale candidaţilor;e) luarea în evidenţă a candidaţilor ale căror dosare au fost declarate "Admise";f) instruirea candidaţilor înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile ce trebuie respectate pe timpul desfăşurării concursului;g) organizarea şi desfăşurarea probelor de evaluare;h) elaborarea documentelor necesare pentru derularea operativă a probelor de evaluare şi pentru finalizarea concursului;i) înaintarea contestaţiilor depuse la secretariatul comisiei centrale de concurs la comisia de soluţionare a contestaţiilor.
 + 
Articolul 9(1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formată din preşedinte şi alţi 2-3 membri ai comisiei, personal de specialitate.(2) Atribuţiile preşedintelui comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt:a) pregătirea comisiei;b) înregistrarea contestaţiilor primite de la comisia centrală de concurs;c) repartizarea sarcinilor ce revin fiecărui membru al comisiei;d) comunicarea deciziei de soluţionare a contestaţiilor.(3) Comisia soluţionează contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilă şi la rezultatul final al concursului. Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive.
 + 
Capitolul IIIÎnscrierea candidaţilor + 
Articolul 10La concursul de selecţie se pot înscrie candidaţii care îndeplinesc, cumulativ, următoarele criterii:a) sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă;b) sunt absolvenţi ai "Cursului de management spitalicesc" organizat de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar;c) au cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;d) nu sunt condamnaţi penal sau în curs de urmărire penală;e) sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);f) nu au vârsta de pensionare, conform legii;g) au achitat suma de participare la concurs.
 + 
Articolul 11Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:a) cererea de înscriere;b) copia actului de identitate;c) copia legalizată a diplomei de licenţă sau echivalente;d) copia legalizată a certificatului de absolvire a "Cursului de management spitalicesc";e) curriculum vitae;f) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;g) adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie de pe carnetul de muncă, certificată "în conformitate cu originalul" de către conducerea unităţii;h) cazierul judiciar;i) adeverinţa din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;j) declaraţia pe propria răspundere privind colaborarea cu securitatea înainte de anul 1989;k) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a început urmărirea penală asupra sa;l) copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;m) proiectul de management realizat de candidat;n) chitanţa de plată a sumei de participare la concurs.
 + 
Articolul 12(1) Dosarele de înscriere se depun la secretariatul comisiei centrale de concurs până la termenul stabilit pentru finalizarea înscrierilor, care nu poate fi mai târziu de 5 zile înainte de începerea concursului.(2) Comisia centrală de concurs, în termen de 3 zile de la data finalizării înscrierilor, studiază dosarele depuse şi stabileşte pentru fiecare rezultatul prin înscrierea menţiunii "Admis" sau "Respins".(3) Rezultatul studierii dosarelor de înscriere se afişează la sediul secretariatului comisiei centrale de concurs.(4) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul studierii dosarelor în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se rezolvă de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 48 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora.(5) Concursul de selecţie este continuat numai de candidaţii ale căror dosare au fost declarate "Admise".(6) Candidaţilor al căror dosar a fost declarat "Respins" li se returnează 75% din suma de participare la concurs, în termen de 60 de zile de la data la care a fost declarat "Respins".
 + 
Capitolul IVDesfăşurarea concursului propriu-zis + 
Articolul 13(1) Testul-grilă de verificare a cunoştinţelor se elaborează de un colectiv de specialitate din cadrul comisiei centrale de concurs, stabilit de preşedintele comisiei.(2) Testul-grilă are caracter eliminatoriu şi se desfăşoară pe durata a două ore.(3) Testul-grilă conţine 50 de întrebări, din care 40% din domeniul legislaţiei specifice activităţii spitalului public şi 60% din domeniul managementului sanitar.(4) Fiecare întrebare are 4 variante de răspuns (a, b, c, d), din care:a) 40% din totalul întrebărilor au un singur răspuns corect din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,2 puncte;b) 60% din totalul întrebărilor au două răspunsuri corecte din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,1 puncte.
 + 
Articolul 14(1) Colectivul stabilit de preşedintele comisiei centrale de concurs pentru elaborarea testului-grilă se întruneşte cu cel mult 12 ore înaintea susţinerii probei, în spaţii special destinate, care să asigure secretizarea activităţii şi condiţiile optime de lucru.(2) La stabilirea testului-grilă se folosesc şi variantele de întrebări elaborate de membrii comisiei centrale de concurs.(3) Testul-grilă elaborat se multiplică, în prezenţa preşedintelui comisiei centrale de concurs, într-un număr de exemplare dublu faţă de numărul candidaţilor înscrişi în concurs. După multiplicare testele-grilă se introduc în plicuri, câte unul pentru fiecare sală de concurs, şi se sigilează. Fiecare plic va conţine o rezervă egală cu numărul candidaţilor din sala respectivă.(4) Persoanele care au participat la multiplicarea şi sigilarea plicurilor cu testele-grilă nu pot să părăsească spaţiile în care sau desfăşurat aceste activităţi până la începerea probei.
 + 
Articolul 15Exigenţe cu privire la elaborarea întrebărilor:a) conţinutul să fie clar exprimat, să fie exclusă orice ambiguitate sau capcană;b) formularea să fie în strictă concordanţă cu bibliografia stabilită pentru concurs;c) gradul de complexitate a întrebărilor să fie de nivel mediu;d) să acopere o arie cât mai extinsă a bibliografiei pentru concurs;e) să poată fi rezolvate în timpul stabilit.
 + 
Articolul 16(1) Pentru fiecare sală de concurs în care se desfăşoară proba de test-grilă, Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar, la solicitarea preşedintelui comisiei centrale de concurs, stabileşte, cu cel mult 48 de ore înainte de începerea probei, responsabilul de sală.(2) Responsabilul de sală are următoarele atribuţii:a) verifică sala de concurs, îndepărtând toate materialele care îi pot influenţa pe candidaţi în rezolvarea testului-grilă;b) afişează la intrare tabelul nominal cu candidaţii, în ordine alfabetică, repartizaţi să susţină proba de evaluare în sala respectivă;c) stabileşte locul fiecărui candidat, în funcţie de numărul curent din tabelul nominal;d) verifică prezenţa şi identitatea candidaţilor şi le consemnează în documentele de evidenţă;e) distribuie candidaţilor, la ora stabilită pentru începerea probei, câte un test-grilă;f) precizează modul de completare de către candidaţi, în spaţiul special destinat pe testul-grilă, a datelor de identificare ale acestora şi ia măsuri de secretizare a testelor-grilă, până la începerea probei. Pe fiecare test-grilă se aplică de către preşedintele comisiei centrale de concurs, până la finalizarea probei, ştampila specială de concurs sau cea stabilită de preşedintele comisiei centrale de concurs;g) verifică existenţa unor semne distinctive pe teste, luând măsuri de anulare a celor descoperite cu asemenea semne prin înscrierea pe lucrare "ANULAT", cu semnătura proprie, şi asigură un nou test-grilă candidatului în cauză, cu respectarea transparenţei acestei activităţi şi a prevederilor lit. f). La fel se procedează şi în cazul în care unii candidaţi doresc să îşi transcrie testul-grilă fără să depăşească timpul afectat probei;h) preia de la candidaţi, pe bază de semnătură, testele-grilă;i) predă secretariatului comisiei centrale de concurs, pe bază de semnătură, în prezenţa a cel puţin unui supraveghetor şi a 2 candidaţi, testele-grilă ale candidaţilor.
 + 
Articolul 17(1) Supraveghetorii sunt numiţi de Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar, la solicitarea preşedintelui comisiei centrale de concurs, cu cel mult 48 de ore înainte de începerea probei, asigurându-se un supraveghetor la 20 de candidaţi, dar nu mai puţin de 3 pentru o sală.(2) Supraveghetorii se subordonează responsabilului de sală şi îndeplinesc sarcinile stabilite de acesta.
 + 
Articolul 18Pe timpul desfăşurării probei, responsabilii de săli şi supraveghetorii nu rezolvă întrebări, nu dau indicaţii privind rezolvarea întrebărilor, nu permit intrarea în sală a altor persoane, cu excepţia preşedintelui comisiei centrale de concurs.
 + 
Articolul 19(1) Candidaţii au acces în sălile de susţinere a testului-grilă cu 30 de minute înainte de deschiderea plicurilor cu teste, dar nu cu mai puţin de 15 minute, pe baza tabelelor aflate la responsabilii de săli şi afişate la intrare şi a actului de identitate.(2) Candidaţii care nu se află în sălile de susţinere a probei de evaluare în momentul deschiderii plicului cu testele-grilă pierd dreptul de participare la concurs.(3) În sălile de concurs este interzisă utilizarea telefoanelor mobile.
 + 
Articolul 20(1) La ora înscrisă pe plic responsabilul de sală deschide plicul cu teste-grilă în faţa tuturor candidaţilor, le distribuie fiecărui candidat şi stabileşte ora de începere şi de finalizare a probei.(2) Din momentul deschiderii plicului cu teste-grilă, candidaţii nu pot părăsi sala de concurs decât după 30 de minute şi numai după predarea lucrării. Pentru necesităţi fiziologice candidaţii pot părăsi sala de concurs numai însoţiţi de 2 supraveghetori, iar timpul absenţei din sală nu prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.(3) Pentru rezolvarea testului-grilă candidaţii folosesc numai cerneală sau pastă de culoare albastră. Orice altă culoare decât cea albastră este interzisă, fiind considerată semn distinctiv.
 + 
Articolul 21(1) După expirarea timpului, lucrările candidaţilor se preiau de secretariatul comisiei centrale de concurs, sub semnătură, şi se repartizează pentru a fi evaluate de membrii comisiei centrale de concurs, nominalizaţi de preşedintele comisiei.(2) Fiecare test-grilă este evaluat, independent, de către două persoane şi se apreciază separat, conform grilei de corectare aprobate de preşedintele comisiei centrale de concurs. Punctajul maxim este de 10 puncte, corespunzător notei 10.(3) În situaţia în care există diferenţe între punctajele acordate de cei 2 evaluatori, preşedintele comisiei centrale de concurs stabileşte un alt membru al comisiei care, în prezenţa celor care au evaluat testul-grilă, reverifică şi stabileşte punctajul definitiv.
 + 
Articolul 22(1) Rezultatul testului-grilă se comunică prin afişare la sediul comisiei centrale de concurs, în termen de 24 de ore de la finalizarea probei, dar nu mai târziu de 48 de ore.(2) Sunt declaraţi "Respinşi" candidaţii care au obţinut la testul-grilă de verificare a cunoştinţelor o notă mai mică de 7,00 sau un număr de puncte echivalent cu aceasta, fiind scoşi din concurs şi nemaiputându-se prezenta la susţinerea probelor prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. b) şi c).(3) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul testului-grilă în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în timp de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora.
 + 
Articolul 23(1) Proiectul de management urmăreşte modul în care candidatul analizează şi propune soluţii de rezolvare a temei date, utilizând aparatul ştiinţific şi conceptual specific.(2) Tema aleasă de candidat pentru proiectul de management vizează spitalul public pentru care candidează. Informaţiile necesare pentru realizarea proiectului trebuie să fie libere la publicare şi obţinute în conformitate cu prevederile legale în vigoare.(3) La cererea candidaţilor, autorităţile de sănătate publică sau Ministerul Sănătăţii Publice, după caz, pun la dispoziţia acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, structura organizatorică aprobată şi structura de personal la data solicitării, aferente unităţilor sanitare la care sunt înscrişi candidaţii.
 + 
Articolul 24(1) Candidaţii îşi aleg tema pentru proiectul de management, pe care îl depun odată cu înscrierea la concurs.(2) Proiectul de management trebuie să fie realizat individual de către candidat şi să rezolve problemele solicitate într-un volum de maximum 8-10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu font de 14.(3) Proiectele sunt evaluate, până la data susţinerii orale de către candidat, de către un colectiv de specialişti stabilit de preşedintele comisiei centrale de concurs dintre membrii comisiei de concurs.(4) Fiecare lucrare este notată, independent, de către minimum două persoane, conform grilei de punctare stabilite de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar. Nota finală, cu două zecimale, este media notelor acordate de fiecare evaluator.(5) Grila de punctare a proiectelor de management este elaborată de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar şi publicată pe site-urile sale, după încheierea perioadei de înscriere a candidaţilor.(6) În cazul în care există diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de cei 2 evaluatori, proiectul de management este încredinţat altui specialist care, în prezenţa celor care au evaluat lucrarea, reverifică şi stabileşte nota finală.
 + 
Articolul 25(1) Susţinerea proiectului de management se face în plenul comisiei centrale de concurs, pe durata a maximum 15 minute, plus 5 minute acordate pentru răspunsurile la întrebările adresate de membrii comisiei de concurs.(2) Nota acordată iniţial poate fi mărită sau micşorată în funcţie de modul de susţinere a lucrării şi de răspunsurile date membrilor comisiei centrale de concurs.(3) În urma susţinerii orale a proiectului de management, membrii comisiei centrale de concurs stabilesc nota definitivă pentru această probă de evaluare.
 + 
Articolul 26(1) Interviul de selecţie are scopul de a permite membrilor comisiei centrale de concurs să constate, analizând şi rezultatele obţinute la probele de evaluare susţinute anterior, dacă respectivul candidat îşi va putea îndeplini obligaţiile în noua funcţie şi dacă este cel mai potrivit pentru acest post.(2) Fiecare membru al comisiei centrale de concurs, după finalizarea interviului, întocmeşte "Fişa interviului de selecţie" (conform anexei).(3) Nota finală, cu două zecimale, este media notelor acordate de fiecare membru al comisiei centrale de concurs în fişă.
 + 
Articolul 27(1) Interviul de selecţie se desfăşoară pe durata a maximum 15 minute, în plenul comisiei centrale de concurs.(2) În cadrul interviului de selecţie se pot adresa candidatului următoarele categorii de întrebări:a) întrebări deschise – cu scopul de a atrage mai multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum vitae (de exemplu: Ce puteţi să spuneţi despre …… ?);b) întrebări închise – cu scopul de a clarifica unele fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: Aţi condus un colectiv de muncă/echipă vreodată ?);c) întrebări ipotetice – cu scopul de a evalua răspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice (de exemplu: În cazul în care sunteţi angajat, cum aţi proceda în administrarea cheltuielilor legate de personal ?);d) întrebări de probă – cu scopul de a clarifica unele aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de exemplu: Am dori să revenim la subiectul anterior. Spuneaţi că …….).(3) Nu se adresează candidatului întrebări referitoare la opiniile sale politice, activitatea sindicală, religie, etnie, sex, stare materială şi origine socială.
 + 
Capitolul VDispoziţii finale + 
Articolul 28(1) Media finală a fiecărui candidat se calculează, cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor obţinute la testul-grilă, proiectul de management şi interviul de selecţie.(2) În baza mediilor finale ale candidaţilor se întocmesc, pentru fiecare post scos la concurs, în ordine descrescătoare, listele finale ale concursului de selecţie.(3) La medii egale, departajarea candidaţilor se face după media obţinută la testul-grilă, iar la menţinerea egalităţii, după nota obţinută la interviul de selecţie.
 + 
Articolul 29(1) Comunicarea rezultatelor finale se face prin afişare la sediul Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar, în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului.(2) Mediile finale obţinute de candidaţi sunt valabile pentru stabilirea ordinii de clasificare numai la postul pentru care aceştia au candidat.(3) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul final al concursului, cu excepţia interviului de selecţie, în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 48 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora la secretariatul comisiei centrale de concurs. Modul de soluţionare a contestaţiilor se afişează la sediul comisiei centrale de concurs.
 + 
Articolul 30(1) În termen de 48 de ore de la finalizarea concursului şi rezolvarea contestaţiilor, preşedintele comisiei centrale de concurs propune ministrului sănătăţii publice validarea concursului şi emiterea ordinelor de încadrare pentru cei declaraţi "Admişi".(2) Dosarele de înscriere, lucrările scrise ale candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite pentru organizarea şi desfăşurarea concursului se păstrează în arhiva Ministerului Sănătăţii Publice şi au regimul documentelor de personal şi învăţământ.
 + 
Articolul 31Anexa face parte integrantă din prezentele norme.
 + 
Anexa la norme

  ROMÂNIA
  MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE
  Comisia centrală de concurs
                          FIŞA INTERVIULUI DE SELECŢIE
  Candidat …………………………………..
  Postul solicitat ……………………………
  Data interviului ……………………………
  Intervievator ………………………………
 
1. Aptitudini de comunicare

– Excelente (10-9,50)
– Foarte bune (9,49-9,00)
– Acceptabile (8,99-7,00)
– Minime (6,99-5,00)
– Insuficiente (4,99-1,00)
2. Aptitudini şi cunoştinţe
manageriale

– Excelente, capabil să îşi asume postul fără
o pregătire prealabilă (10-9,50)
– Foarte bune, este necesară puţină pregătire
(9,49-9,00)
– Bune, are cunoştinţe elementare, dar este
capabil să înveţe (8,99-7,00)
– Necesită multă pregătire (6,99-5,00)
– Nu are aptitudini manageriale (4,99-1,00)
3. Ambiţii profesionale

– Fixează obiective foarte ambiţioase(10-9,50)
– Scopuri de nivel înalt (9,49-9,00)
– Obiective de nivel mediu (8,99-7,00)
– Obiective limitate, nu este foarte ambiţios
(6,99-5,00)
– Se bazează pe alţii prea des, obiective
minime (4,99-1,00)
4. Motivare

– Motivare excelentă, dorinţă puternică de a
munci (10-9,50)
– Foarte interesat de post; pune multe
întrebări (9,49-9,00)
– Dorinţă de a munci (8,99-7,00)
– Puţin interesat de post (6,99-5,00)
– Nu este interesat de post, impasibil
(4,99-1,00)
5. Potrivire de post

– Excelent pentru acest post (10-9,50)
– Foarte bun pentru acest post (9,49-9,00)
– Satisfăcător pentru acest post (8,99-7,00)
– Incert pentru acest post (6,99-5,00)
– Nesatisfăcător pentru acest post (4,99-1,00)
6. Autocontrol

– Are o excelentă abilitate de a se controla
(10-9,50)
– Siguranţă de sine, încredere în capacitatea
sa de a rezolva problemele (9,49-9,00)
– Autocontrol mediu (8,99-7,00)
– Pare suprasolicitat, nervos (6,99-5,00)
– Greoi, pare preocupat, îngrijorat(4,99-1,00)
7. Impresie generală

– Excelentă (10-9,50)
– Foarte bună (9,49-9,00)
– Bună (8,99-7,00)
– Satisfăcătoare (6,99-5,00)
– Nesatisfăcătoare (4,99-1,00)
  Solicitantul este un candidat *):
    – FOARTE POTRIVIT (10-9,50)
    – POTRIVIT (9,49-9,00)
    – DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00)
    – POSIBIL, DAR PENTRU UN ALT POST (6,99-5,00)
    – NEPOTRIVIT (4,99-1,00)
         Evaluator,
    ……………….. ……………..
        (semnătura) (data)

__________Notă *) Se trece nota finală a interviului de selecţie, calculată, cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor acordate la fiecare dintre cei 7 indicatori evaluaţi.–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x