NORME din 25 mai 2000

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 13/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 284 din 22 iunie 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CURECTIFICARE 725 25/05/2000
ActulACTUALIZEAZA PENORMA 25/05/2000
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobate prin ORDINUL 725 din 25 mai 2000, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 284 din 22 iunie 2000.
 + 
Capitolul IUtilajele, echipamentele și serviciile achiziționate, legate nemijlocit de operațiunile petroliere realizate de titularii acordurilor petroliere, persoane juridice străine, în baza Legii petrolului nr. 134/1995, și cele aferente obiectivului de investiții "Dezvoltarea și modernizarea Aeroportului Internațional București – Otopeni"1.Potrivit prevederilor art. 5 alin. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, livrarea de utilaje și echipamente, precum și prestările de servicii, legate nemijlocit de operațiunile petroliere realizate de titularii acordurilor petroliere, persoane juridice străine, în baza Legii petrolului nr. 134/1995, se vor efectua cu scutire de taxa pe valoarea adăugată, iar furnizorii și prestatorii vor deduce taxa pe valoarea adăugată aferentă bunurilor și serviciilor achiziționate, destinate acestor operațiuni.Scutirea de taxa pe valoarea adăugată pentru utilajele, echipamentele și serviciile achiziționate, legate nemijlocit de operațiunile petroliere, se realizează prin restituirea taxei pe valoarea adăugată titularilor acordurilor petroliere, persoane juridice străine, de către direcțiile generale ale finanțelor publice și controlului financiar de stat județene, respectiv a municipiului București, după caz.În acest scop titularii acordurilor petroliere, persoane juridice străine, vor prezenta direcției generale a finanțelor publice și controlului financiar de stat județene, respectiv a municipiului București, după caz, cererea de restituire a taxei pe valoarea adăugată prezentată în anexa nr. 1 la prezentele norme și documentația necesară restituirii, care va cuprinde:a)copii de pe contractele privind realizarea obiectivelor de către investitorii străini pe teritoriul României, aprobate de Guvern;(la 09-08-2000,
sintagma: realizarea obiectivelor de investiții a fost înlocuită de RECTIFICAREA nr. 725 din 25 mai 2000, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 369 din 09 august 2000
)
b)copii de pe contractele încheiate cu furnizorii de bunuri sau prestatorii de servicii;c)copii de pe certificatele de înregistrare ca plătitori de taxa pe valoarea adăugată a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii;d)documentele justificative privind cheltuielile, respectiv facturi fiscale sau alte documente specifice prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiară și contabila și a normelor metodologice privind întocmirea și utilizarea acestora, din care să rezulte cuantumul taxei pe valoarea adăugată;e)dovada plății bunurilor sau serviciilor achiziționate pentru care se solicita restituirea taxei pe valoarea adăugată (ordine de plată, cecuri, extrase de cont, chitanțe, bonuri fiscale emise de aparatele de marcat electronice fiscale);f)orice alte documente considerate necesare pentru soluționarea cererii.
Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată se analizează și se verifica, urmărindu-se respectarea reglementărilor în vigoare cu privire la restituirea taxei pe valoarea adăugată. După verificare se va întocmi un proces-verbal de control din care să rezulte suma de restituit și suma neaprobata, cu menționarea detaliată a motivelor ce au condus la aceasta decizie. Sumele de restituit se comunică direcției trezorerie din cadrul direcției generale a finanțelor publice și controlului financiar de stat județene, respectiv a municipiului București, după caz.Măsurile dispuse prin procesul-verbal de control pot fi contestate de titularul cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, conform prevederilor Legii nr. 105/1997 pentru soluționarea obiectiunilor, contestațiilor și a plangerilor asupra sumelor constatate și aplicate prin actele de control sau de impunere ale organelor Ministerului Finanțelor, cu modificările ulterioare.
2.Potrivit prevederilor art. 5 alin. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2000, livrările de utilaje și echipamente, precum și prestările de servicii aferente obiectivului de investiții „Dezvoltarea și modernizarea Aeroportului Internațional București-Otopeni” se vor efectua cu scutire de taxa pe valoarea adăugată, iar furnizorii de bunuri și prestatorii de servicii vor deduce taxa aferentă bunurilor și serviciilor achiziționate, destinate acestor operațiuni.Furnizorii de bunuri și prestatorii de servicii care participa la realizarea obiectivului de investiții menționat la alineatul precedent pot factura bunurile livrate și serviciile prestate fără taxa pe valoarea adăugată, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrărilor destinate realizării acestor operațiuni, pe baza unui certificat, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme, eliberat de Direcția generală a finanțelor publice și controlului financiar de stat a județului Ilfov, la care este înregistrat beneficiarul investiției ca plătitor de impozite și taxe.Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, întocmită potrivit modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme, pe baza documentației care trebuie să cuprindă:a)copia de pe actele de înființare și funcționare a beneficiarului investiției;b)copia de pe certificatul de înregistrare fiscală a beneficiarului investiției;c)copia de pe documentul prin care se aproba realizarea investiției;d)copia de pe contractele încheiate cu furnizorii de bunuri sau cu prestatorii de servicii;e)certificatul de atestare fiscală eliberat în acest scop;f)copia de pe certificatele de înregistrare ca plătitori de taxa pe valoarea adăugată a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii;g)orice alte documente considerate necesare pentru soluționarea cererii.
 + 
Capitolul IIBunurile și serviciile finanțate din ajutoare sau din împrumuturi nerambursabile acordate de guverne străine, de organisme internaționale și de organizații nonprofit și de caritate din străinătate și din țara, inclusiv din donații ale persoanelor fiziceI.Pentru bunurile și serviciile finanțate din ajutoare sau din împrumuturi nerambursabile, acordate de guverne străine sau de organisme internaționale, cota zero a taxei pe valoarea adăugată se aplică dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:1.să se realizeze obiective nominalizate în hotărâri ale Guvernului sau prevăzute în acorduri, protocoale și înțelegeri încheiate cu guverne străine sau cu organisme internaționale;(la 09-08-2000,
sintagma: să se realizeze obiective de investiții nominalizate a fost înlocuită de RECTIFICAREA nr. 725 din 25 mai 2000, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 369 din 09 august 2000
)
2.finanțarea să fie asigurată din:a)fondul de contrapartida constituit din contravaloarea în lei a ajutoarelor primite de România sub forma de bunuri și de servicii;b)ajutoare sau împrumuturi nerambursabile acordate de guverne străine sau de organisme internaționale.
II.Pentru bunurile și serviciile finanțate din ajutoare sau din împrumuturi nerambursabile acordate de organizații nonprofit și de caritate din străinătate și din țara, precum și din donații ale persoanelor fizice, cota zero a taxei pe valoarea adăugată se aplică dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:1.să se realizeze obiective nominalizate în hotărâri ale Guvernului sau prevăzute în acorduri, protocoale și înțelegeri încheiate cu organizații nonprofit și de caritate, cu excepția obiectivelor realizate din donații ale persoanelor fizice;2.obiectivele să fie destinate unor scopuri cu caracter umanitar, social, filantropic, religios, de apărare a sănătății, cultural, artistic, educativ, științific, sportiv, de protecție și ameliorare a mediului, de protecție și conservare a monumentelor istorice și de arhitectura și să fie concretizate în bunuri și servicii, cum sunt: construcții, dotări cu tehnica de calcul, aparatura de specialitate, mobilier specific etc.; prin obiectiv nu se înțelege achiziționarea de materiale consumabile și servicii sau de alte bunuri nelegate strict de realizarea scopurilor menționate mai sus;3.finanțarea să fie asigurată din:a)fonduri ale organizațiilor nonprofit și de caritate din străinătate și din țara;b)donații ale persoanelor fizice.III.Cota zero a taxei pe valoarea adăugată se realizează prin una dintre următoarele modalități:a)prin exercitarea dreptului de deducere de către beneficiarii obiectivelor sau ai proiectelor, dacă aceștia sunt plătitori de taxa pe valoarea adăugată;b)prin restituirea taxei pe valoarea adăugată aferente aprovizionarilor destinate realizării obiectivelor sau proiectelor ai căror beneficiari nu sunt plătitori de taxa pe valoarea adăugată de către organul fiscal teritorial la care sunt înregistrați ca plătitori de impozite și taxe.Restituirea taxei pe valoarea adăugată aferente obiectivelor sau proiectelor ai căror beneficiari sunt neplatitori de taxa pe valoarea adăugată se efectuează de organele fiscale teritoriale, la cererea acestora.Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată se vor depune la organul fiscal teritorial la care sunt înregistrați titularii cererii, trimestrial, cel mai târziu până la finele lunii următoare încheierii unui trimestru, și vor fi justificate numai cu documente aferente cumpărărilor efectuate în trimestrul pentru care se solicita restituirea taxei pe valoarea adăugată. Nedepunerea în termen și necuprinderea tuturor documentelor justificative atrag pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adăugată.Documentația necesară pentru restituirea taxei pe valoarea adăugată va cuprinde:– cererea de restituire a taxei pe valoarea adăugată, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezentele norme;– copia de pe certificatul de înregistrare fiscală;– comunicarea băncii privind atribuirea numărului de cont: curent, investiții – lei, valuta;– copia de pe autorizația de construcție a obiectivului, dacă este cazul;– documentele justificative privind cheltuielile, respectiv facturi fiscale sau alte documente specifice prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 831/1997, din care să rezulte cuantumul taxei pe valoarea adăugată;– dovada plății până la data soluționării cererii pentru bunurile sau serviciile achiziționate pentru care se solicita restituirea taxei pe valoarea adăugată (dispoziții de plată, dispoziții de încasare, ordine de plată, cecuri, extrase de cont, chitanțe, bonuri fiscale emise de aparate de marcat electronice fiscale);– documentele din care să rezulte modalitatea de finanțare, însoțite de traducerea autorizata a acestora, după caz.În situația în care pentru efectuarea verificării și analizei sunt necesare și alte documente decât cele menționate mai sus, organul fiscal le poate solicita titularului cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată.Cererile se analizează și se verifica, urmărindu-se respectarea reglementărilor în vigoare cu privire la restituirea taxei pe valoarea adăugată. După verificare se va întocmi un proces-verbal de control din care să rezulte suma de restituit și suma neaprobata, cu menționarea detaliată a motivelor ce au condus la aceasta decizie.Restituirea taxei pe valoarea adăugată se aproba de conducătorul unității fiscale. Pe baza aprobării restituirea sumei către beneficiarul cererii se face prin trezoreria statului.Măsurile dispuse prin procesul-verbal de control pot fi contestate de titularul cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată conform prevederilor Legii nr. 105/1997, cu modificările ulterioare;c)prin facturarea de către furnizorii de bunuri și prestatorii de servicii, care participa la realizarea obiectivelor sau proiectelor finanțate din fondurile prevăzute la pct. I și II, denumiți în continuare contractori, și de către furnizorii sau prestatorii acestora din România, denumiți subcontractori, a bunurilor livrate și a serviciilor prestate fără taxa pe valoarea adăugată, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrărilor destinate realizării obiectivului sau a proiectului, după caz, pe baza unui certificat, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 5 la prezentele norme.Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, indiferent de calitatea sa de plătitor sau neplatitor de taxa pe valoarea adăugată, de către direcția generală a finanțelor publice și controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului București, după caz, la care este înregistrat ca plătitor de impozite și taxe. Cererea va fi însoțită de următoarele documente:– copia de pe certificatul de înregistrare ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată a furnizorului de bunuri sau a prestatorului de servicii, contractor sau subcontractor, după caz;– copia de pe autorizația de construcție a obiectivului, dacă este cazul;– certificatele de atestare fiscală, eliberate în acest scop, pentru contractori și subcontractori, precum și pentru beneficiar, dacă acesta este înregistrat ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată;– documentele din care să rezulte modalitatea de finanțare, conform pct. I și II, însoțite de traducerea autorizata a acestora, după caz;– copia de pe actul de constituire sau de autorizare, după caz, și traducerea autorizata, în cazul persoanei nerezidente;– copia de pe actul de înregistrare la organele abilitate din țara de origine, în cazul persoanei nerezidente, și traducerea autorizata;– copia de pe certificatul de înregistrare fiscală a reprezentantului fiscal sau a sucursalei ori a altei subunitati de tip sediu secundar, după caz;– acceptul scris al reprezentantului fiscal, după caz;– copia de pe contractul încheiat cu furnizorul de bunuri sau cu prestatorul de servicii destinate realizării obiectivelor sau proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile acordate de guverne străine, organisme internaționale, organizații nonprofit și de caritate din străinătate și din țara, inclusiv din donații ale persoanelor fizice, însoțit de traducerea autorizata, după caz;– copiile de pe contractele încheiate de contractori cu furnizori de bunuri sau prestatori de servicii din România, denumiți subcontractori.În situația în care pentru soluționarea cererii de eliberare a certificatului de cota zero a taxei pe valoarea adăugată sunt necesare și alte documente decât cele menționate mai sus, organul fiscal le poate solicita titularului cererii.Certificatul eliberat în condițiile menționate mai sus este valabil de la data eliberării pe toată durata de realizare a obiectivului sau a proiectului, după caz, sau pe perioada stipulată în contractul dintre părți pentru livrarea de bunuri sau pentru prestarea de servicii.Furnizorii de bunuri sau prestatorii de servicii, contractori sau subcontractori, au obligația sa menționeze pe factura numărul și data certificatului în baza căruia factureaza cu cota zero a taxei pe valoarea adăugată, precum și denumirea beneficiarului obiectivului sau al proiectului.În situația în care furnizorul sau prestatorul nu are domiciliul sau sediul stabil în România, acesta are obligația, potrivit prevederilor art. 8 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2000, să desemneze un reprezentant fiscal domiciliat în România, care se angajează să îndeplinească obligațiile ce îi revin conform legislației privind taxa pe valoarea adăugată.Nu este obligatorie desemnarea unui reprezentant fiscal în cazul în care livrările de bunuri și prestările de servicii destinate realizării obiectivului sau proiectului finanțat din împrumuturi nerambursabile acordate de guverne străine sau de organisme internaționale se realizează prin sucursale sau prin alte subunitati de tip sedii secundare ale persoanei juridice străine înregistrate în România ca plătitoare de taxa pe valoarea adăugată.
 + 
Capitolul IIIDispoziții comune1.Direcțiile generale ale finanțelor publice și controlului financiar de stat județene, respectiv a municipiului București, vor tine evidenta certificatelor de cota zero a taxei pe valoarea adăugată, eliberate conform prezentelor norme, într-un registru de evidenta prezentat în anexa nr. 6 la prezentele norme. Certificatele eliberate pentru livrările de utilaje și echipamente, precum și pentru prestările de servicii aferente obiectivului de investiții „Dezvoltarea și modernizarea Aeroportului Internațional București-Otopeni” se vor înscrie în acest registru fără a se completa coloanele 9-13.Acest registru va fi completat, parafat, numerotat și păstrat de direcțiile generale ale finanțelor publice și controlului financiar de stat județene, respectiv a municipiului București, după caz.2.Direcțiile generale ale finanțelor publice și controlului financiar de stat județene, respectiv a municipiului București, au obligația sa întocmească lunar lista cuprinzând furnizorii de bunuri și prestatorii de servicii pentru care s-au eliberat certificate de aplicare a cotei zero a taxei pe valoarea adăugată în cursul lunii expirate și sa o transmită, până la data de 5 a lunii următoare, organelor fiscale teritoriale la care aceștia sunt înregistrați ca plătitori de impozite și taxe.Organele fiscale teritoriale au obligația sa verifice respectarea prevederilor legale privind taxa pe valoarea adăugată în cazul operațiunilor pentru care au fost eliberate certificatele.3.Livrările de bunuri și prestările de servicii, facturate fără taxa pe valoarea adăugată în baza certificatelor de cota zero a taxei pe valoarea adăugată acordate, se înscriu în Jurnalul pentru vânzări și în Decontul de taxa pe valoarea adăugată la rubrica prevăzută pentru evidentierea operațiunilor scutite cu drept de deducere.4.Taxa pe valoarea adăugată se restituie cu ordin de plată din contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adăugată restituită", deschis la trezoreria statului.Direcția generală a finanțelor publice și controlului financiar de stat a județului Ilfov restituie taxa pe valoarea adăugată din contul 60.13. x. 02 deschis la Banca Comercială Română S.A., Sucursala municipiului București. + 
Anexa nr. 1la norme
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adăugată
Societatea …….., titular al acordului petrolier ………., în conformitate cu prevederile Legii petrolului nr. 134/1995 și ale art. 5 alin. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugată plătită pentru bunurile și serviciile achiziționate, legate nemijlocit de activitățile în domeniul …………, în suma de …………. lei.Anexăm următoarele documente (se marchează cu x):– factura fiscală []– alte documente legal aprobate []– documente de plată []Restituirea este aferentă lunii …………………….Solicitam restituirea în contul nr. ………., deschis la …………..,Sucursala ……………………………………… .Conducătorul societății,Data ………………Semnatura și ștampila ……………

CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de ………………… lei Nu aprobam restituirea sumei de …………………………. lei din următoarele motive: ……………………………………. …………………………………………………………. Directorul general al Direcției generale a finanțelor publice și controlului financiar de stat a județului ………./a municipiului București Semnatura ………… Data …………… Ștampila

 + 
Anexa nr. 2la normeMINISTERUL FINANȚELORDirecția generală a finanțelor publice și controlului financiar de stat a județului Ilfov
CERTIFICAT
nr. …………../ data …………………
În conformitate cu prevederile art. 5 alin. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, se acordă cota zero a taxei pe valoarea adăugată unității ………………………… pentru utilajele și echipamentele livrate, precum și pentru serviciile prestate în baza contractelor:– nr. ………../……….., de către ……………………………….– nr. ………../……….., de către ……………………………….– nr. ………../……….., de către ……………………………….– nr. ………../……….., de către ………………………………,aferente obiectivului de investiții "Dezvoltarea și modernizarea Aeroportului Internațional București-Otopeni".Furnizorii de utilaje și echipamente și prestatorii de servicii vor aplica cota zero a taxei pe valoarea adăugată la facturarea bunurilor livrate și a serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferente cumpărărilor de bunuri și servicii destinate realizării contractelor.Pe factură se vor înscrie numărul și data prezentului certificat.
Director general,
………………….
 + 
Anexa nr. 3la norme
CERERE
Denumirea solicitantului …………………………………………….Sediul/Adresa:localitatea …………, str. ………. nr. …., județul/sectorul …….,codul poștal ……, codul fiscal …………….., organul fiscal la care este înregistrat ……………………………………În conformitate cu prevederile art. 5 alin. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, prin prezenta solicităm eliberarea unui certificat de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată pentru utilajele și echipamentele achiziționate de la furnizori în baza următoarelor contracte:1.Denumirea furnizorului …………………………………………..,contractul nr. ……………………. din data de ………………………2.Denumirea furnizorului ……………………………………………contractul nr. ……………………. din data de ………………………3.………………………………………………………………..…………………………………………………………………….,precum și pentru serviciile prestate de către:1.Denumirea prestatorului …………………………………………..contractul nr. ……………………. din data de ………………………2.Denumirea prestatorului ………………………………………….,contractul nr. ……………………. din data de ………………………3.………………………………………………………………..……………………………………………………………………..Anexăm următoarele documente:……………………………………………………………………..
Numele și prenumele …………………………………………………
Funcția ……………………………..
data ……………………….
Semnătura și ștampila,
 + 
Anexa nr. 4la norme
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adăugată

1. Denumirea solicitantului ………………………………………
2. Sediul/Adresa: localitatea ………, str ……… nr. ……., sectorul ……….., codul poștal …….., codul fiscal …….., județul ……………..

În conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.m) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, prin prezenta solicităm restituirea taxei pe valoarea adăugată, plătită pentru bunurile și serviciile achiziționate, cu finanțare directă asigurată din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile acordate de guverne străine, de organisme internaționale și de organizații nonprofit și de caritate, inclusiv din donații ale persoanelor fizice, după caz.Anexăm următoarele documente (se marchează cu x):– factura fiscală [ ]– alte documente legal aprobate [ ]Restituirea este aferentă obiectivului/proiectului ……………………..……………………………………………………………………..Solicităm restituirea în contul nr. ……….., deschis la …………… .

Finanțarea este asigurată din ……………………………………… .
Conducătorul unității,
Semnătura …………………….

CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de …………………….. lei Nu aprobam restituirea sumei de ……………………………… lei din următoarele motive: ………………………………………… Numele persoanei care aproba restituirea …………………………. Funcția ………………………………………………………. Semnatura …………….. Data ……………

 + 
Anexa nr. 5la normeMINISTERUL FINANȚELORDirecția generală a finanțelor publice și controlului financiar de stat a județului ………../municipiului București
CERTIFICAT
nr. …………../ data ………………
În conformitate cu art. 17 lit. B. m) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată se acordă cota zero a taxei pe valoarea adăugată ……………………………………….. (denumirea beneficiarului) pentru bunurile livrate și serviciile prestate de următorii contractori și subcontractori:1.Contractor …………… contract nr. …….. valoare ……………1.1.Subcontractor ………… contract nr. …….. valoare ……………1.2.Subcontractor ………… contract nr. …….. valoare ……………2.Contractor …………… contract nr. …….. valoare ……………2.1.Subcontractor ………… contract nr. …….. valoare ……………2.2.Subcontractor ………… contract nr. …….. valoare ……………privind obiectivul/proiectul ………………………………………………………………………………………………………………….,finanțat de …………………………………………………………..……………………………………………………………………..Contractorii și subcontractorii vor aplica cota zero a taxei pe valoarea adăugată la facturarea bunurilor livrate și a serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferente cumpărărilor de bunuri și servicii destinate realizării contractelor.Pe factură se vor înscrie numărul și data prezentului certificat, precum și denumirea beneficiarului obiectivului/proiectului.
Director general,
………………….
 + 
Anexa nr. 6la normeMINISTERUL FINANȚELORDirecția generală a finanțelor publice și controlului financiar de stat a județului ……………/municipiului București
REGISTRU
de evidență a certificatelor de cotă zero a taxei pe valoarea adăugată eliberate

CERTIFICAT PENTRU CONTRACTORII/ SUBCONTRACTORII FINANȚAREA GRATUITA
Nr. Data Solicitantul Denumirea Codul fiscal Sediul Nr. și data contractului Valoarea contractului Finanțatorul Suma Obiectivul/ proiectul Beneficiarul Altele
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Prezentul registru conține ………. pagini, numerotate de la 1 la …….., fiecare fila fiind parafată/stampilata în data de ………….. .
Director general,
……………………
(semnatura și ștampila)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x