NORME din 22 decembrie 2009 (*actualizate*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 03/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL APARARII NATIONALE
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEORDIN 126 06/08/2018
ART. 1MODIFICAT DEORDIN 133 30/08/2022
ART. 1ABROGAT DEORDIN 1 06/01/2015
ART. 1MODIFICAT DEORDIN 1 06/01/2015
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 157 05/12/2017
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 89 18/08/2014 ART. 1
ActulARE LEGATURA CUORDIN 102 23/08/2010
ActulARE LEGATURA CUORDIN 52 10/05/2010 ART. 1
ActulACTUALIZEAZA PENORMA 22/12/2009
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEORDIN 126 06/08/2018
ART. 1MODIFICAT DEORDIN 133 30/08/2022
ART. 1ABROGAT DEORDIN 1 06/01/2015
ART. 1MODIFICAT DEORDIN 1 06/01/2015
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 157 05/12/2017

privind organizarea şi desfăşurarea concursului în vederea încadrării funcţiei de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu medical, farmacist-şef sau, după caz, de şef ambulatoriu de specialitate/integrat în unităţile sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale(actualizate până la data de 22 august 2014*)



––––*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 22 august 2014 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către: ORDINUL nr. M.52 din 10 mai 2010; ORDINUL nr. M.102 din 23 august 2010; ORDINUL nr. M.89 din 18 august 2014.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor**) NOTA C.T.C.E. S.A. Piatra-Neamţ:Conform pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. M.89 din 18 august 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 618 din 22 august 2014, în tot cuprinsul ordinului sintagma „ambulatoriu de specialitate” se înlocuieşte cu sintagma „ambulatoriu de specialitate/integrat”.1. Funcţiile vacante de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu medical, farmacist-şef sau, după caz, de şef ambulatoriu de specialitate/integrat, prevăzute în statul de organizare a unităţilor sanitare cu paturi ca funcţii militare, se transmit Direcţiei medicale pentru a fi publicate în Buletinul Informativ al Armatei, împreună cu fişele cuprinzând cerinţele de personal ale acestora.2. Funcţiile prevăzute la pct. 1 se ocupă prin concurs sau examen, organizat şi desfăşurat cu respectarea prevederilor ordinului ministrului sănătăţii specific acestor activităţi.3. În termen de 15 zile de la publicarea funcţiei în Buletinul Informativ al Armatei, candidaţii depun la unitatea sanitară care are funcţia în statul de organizare, raportul şi dosarul de înscriere la concurs/examen.4. Concursul/examenul se organizează în maximum 60 de zile de la data comunicării hotărârii comisiei de selecţie.5. La concursul/examenul pentru ocuparea funcţiilor prevăzute la pct. 1 se pot înscrie medicii şi farmaciştii care îndeplinesc următoarele condiţii:a) să fie cadru militar în activitate;b) să fie absolvent cu diplomă de licenţă al unei instituţii de învăţământ superior medical;c) să fie confirmat în specialitatea militară a funcţiei;d) să deţină grad egal sau mai mic cu cel mult o treaptă decât gradul funcţiei pentru care candidează;e) să fi absolvit cursul de carieră, menţionat în statul de organizare, conform Ghidului carierei militare;f) dovada/adeverinţa din care să rezulte că în ultimele 6 luni nu a fost sancţionat de conducerea unităţilor în care şi-a desfăşurat activitatea pentru abateri de la disciplina militară, conform reglementărilor proprii Ministerului Apărării Naţionale, precum şi faptul că în ultimii 5 ani nu a primit sancţiuni de la Colegiul Medicilor/Farmaciştilor din România;g) să nu se regăsească în unul dintre cazurile de incompatibilitate reglementate de legislaţia în vigoare;h) după caz, pentru secţiile clinice, documente care atestă deţinerea titlului universitar eliberat de senatul sau consiliul profesoral al instituţiei de învăţământ medical superior unde are norma de predare.––––Normele au fost modificate de pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. M.89 din 18 august 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 618 din 22 august 2014, prin înlocuirea sintagmei „ambulatoriu de specialitate” cu sintagma „ambulatoriu de specialitate/integrat”.––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x