NORME din 18 iulie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEIMINISTERUL AFACERILOR EXTERNEMINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 547 din 30 iulie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 137 29/03/2004
ActulABROGAT DEORDIN 3455 30/03/2004
ActulABROGAT DEORDIN 225758 08/04/2004
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulPENTRU APLICAREAOUG 36 21/05/2003
ActulREFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 1
ActulREFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 2
ActulREFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 3
ActulREFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 4
ActulREFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 7
ActulREFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 9
ActulREFERIRE LAOUG 207 18/12/2002
ActulREFERIRE LAOUG 192 12/12/2002
ActulREFERIRE LALEGE 19 17/03/2000
ActulREFERIRE LALEGE 19 17/03/2000 ART. 64
ActulREFERIRE LAOG 65 21/08/1998
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 36 21/05/2003
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 2
ANEXA 2REFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 3
ANEXA 3REFERIRE LAOUG 36 21/05/2003
ANEXA 3REFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 4
ANEXA 4REFERIRE LAOUG 36 21/05/2003 ART. 4
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 137 29/03/2004
ActulABROGAT DEORDIN 3455 30/03/2004
ActulABROGAT DEORDIN 225758 08/04/2004
ActulREFERIT DENORMA 29/03/2004
ActulREFERIT DENORMA 30/03/2004
ActulREFERIT DENORMA 08/04/2004
ActulAPROBAT DEORDIN 4620 18/07/2003
ActulCONTINUT DEORDIN 4620 18/07/2003

de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 privind sistemul de pensionare a membrilor personalului diplomatic şi consular



1. În sensul Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 privind sistemul de pensionare a membrilor personalului diplomatic şi consular, au calitatea de membri ai personalului diplomatic şi consular actualii şi foştii angajaţi ai Ministerului Afacerilor Externe şi ai direcţiilor generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului, care au dobândit grade diplomatice şi consulare, precum şi persoanele trimise în misiuni permanente, cu grade diplomatice ca ministru consilier, consilier economic, secretar economic I, secretar economic II, secretar economic III, la ambasadele, consulatele şi alte reprezentante ale României în străinătate, de către Ministerul Economiei şi Comerţului şi fostele ministere şi departamente de comerţ exterior. Aceste persoane trimise în misiuni permanente au calitatea de membri ai personalului diplomatic şi consular numai pe durata misiunilor respective.Direcţiile generale din Ministerul Economiei şi Comerţului menţionate mai sus sunt: Europa, Relaţii bilaterale, Politici comerciale şi promovare export, aflate în coordonarea ministrului delegat pentru comerţ.2. Membrii personalului diplomatic şi consular din Ministerul Afacerilor Externe, care beneficiază de prevederile Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, au următoarele grade diplomatice şi consulare:● ambasador;● ministru plenipotenţiar;● ministru consilier;● consilier diplomatic, consul general;● secretar I, consul;● secretar II, viceconsul;● secretar III;● atasat, agent consular.Membrii personalului diplomatic şi consular ocupa în administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, la ambasadele, consulatele şi alte reprezentante ale României în străinătate, funcţii diplomatice şi consulare echivalente gradelor diplomatice sau consulare pe care le deţin.3. Categoriile de personal din direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului şi fostele ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economică internationala, care beneficiază de prevederile Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, sunt:a) în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului, personalul încadrat pe grade, respectiv funcţii diplomatice, precum şi personalul încadrat pe funcţii publice de execuţie, care desfăşoară activitate de comerţ exterior şi cooperare economică internationala:– grade şi funcţii diplomatice:● ministru consilier;● consilier diplomatic;● secretar I;● secretar II;● secretar III;● atasat;– funcţii publice de execuţie:● consilier A/I/1;● consilier A/I/2;● consilier A/I/3;● expert A/II/1;● expert A/II/2;b) din fostele ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economică internationala, personalul încadrat la data pensionării pe următoarele funcţii:● ministru consilier;● consilier economic;● secretar economic;● economist principal;● inginer principal;● economist;● inginer;● consilier juridic;● inspector general;● consilier IA;● consilier I;● consilier II;● consilier A/I/1;● consilier A/I/2;● consilier A/I/3.4. În vederea stabilirii pensiei de serviciu, în conformitate cu prevederile art. 2 şi ale art. 4 alin. (2) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, a membrilor personalului diplomatic şi consular din Ministerul Afacerilor Externe şi a diplomaţilor şi funcţionarilor publici din direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului, dosarul de pensie trebuie să cuprindă:– actele necesare stabilirii pensiei, conform prevederilor Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare;– adeverinta-tip pentru pensia de serviciu, conform anexelor nr. 1 şi 3 la prezentele norme, întocmită de Ministerul Afacerilor Externe, respectiv de Ministerul Economiei şi Comerţului, care va cuprinde vechimea în diplomatie sau vechimea în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internationala şi venitul salarial lunar net la data acordării dreptului de pensie.5. Venitul salarial lunar net pe baza căruia se stabileşte pensia de serviciu se determina prin scăderea din venitul salarial lunar brut realizat a impozitului aferent. Venitul salarial lunar brut se compune din salariul de baza şi suma aferentă procentului de spor de vechime avut la data pensionării.6. Pentru membrii personalului diplomatic şi consular care au lucrat atât în Ministerul Afacerilor Externe, cat şi în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului şi fostele ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economică internationala şi care îndeplinesc condiţiile de acordare a pensiei de serviciu, adeverinta-tip va fi eliberata de ultima instituţie angajatoare, pe baza confirmării vechimii realizate de către instituţiile angajatoare anterioare.7. Constituie vechime în diplomatie munca diplomatică desfăşurată de angajaţii Ministerului Afacerilor Externe începând cu data dobândirii calităţii de membri ai personalului diplomatic şi consular până la data pensionării din administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, la care se adauga perioadele aferente cursurilor postuniversitare şi stagiilor de pregătire, respectiv de specializare pentru activitatea diplomatică şi consulară.8. În sensul Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, se considera vechime în diplomatie cursurile şi stagiile de pregătire, respectiv de specializare pentru activitatea diplomatică şi consulară, care îndeplinesc următoarele condiţii:– cursurile postuniversitare de relaţii internaţionale sau altele similare, efectuate în ţara sau în străinătate, dacă sunt înscrise ca vechime în carnetele de muncă, iar absolvenţii acestor cursuri au fost angajaţi în Ministerul Afacerilor Externe ca membri ai personalului diplomatic şi consular;– stagiile de specializare efectuate în ţara sau în străinătate de membri ai personalului diplomatic şi consular;– stagiile de specializare în activitatea diplomatică sau consulară, efectuate în Ministerul Afacerilor Externe de angajaţi ai acestui minister ca referenţi ajutori şi referenţi cu studii superioare sau ca referenţi ajutori relaţii şi referenţi relaţii cu studii superioare; din aceste stagii se considera vechime în diplomatie perioada până la dobândirea calităţii de membru al personalului diplomatic şi consular, dar nu mai mult de 2 ani, în cazul în care dobândirea calităţii de membru al personalului diplomatic şi consular s-a realizat într-o perioadă mai mare de 2 ani;– stagiile de specializare în activitatea diplomatică sau consulară, efectuate în Ministerul Afacerilor Externe de angajaţi ai acestui minister, de la data încadrării în funcţia de atasat stagiar sau în funcţii juridice la direcţiile consulare, juridică şi tratate, până la data dobândirii calităţii de membru al personalului diplomatic şi consular, dar nu mai mult de 3 ani, în cazul în care dobândirea acestei calităţi s-a realizat într-o perioadă mai mare de 3 ani.9. În situaţia întreruperii activităţii diplomatice din diverse motive, perioadele lucrate în diplomatie se insumeaza dacă persoana a fost sau este încadrată, la data pensionării, în administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe.10. Se considera vechime în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internationala perioada cuprinsă de la data angajării în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului sau în administraţiile centrale ale fostelor ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economică internationala, în compartimente cu specific de comerţ exterior sau cooperare economică internationala, până la data pensionării din administraţiile centrale ale acestor ministere, departamente şi direcţii generale.De asemenea, se considera vechime în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internationala şi perioada în care o persoană a lucrat în calitate de trimis în misiuni permanente cu grade diplomatice de către Ministerul Economiei şi Comerţului sau de către fostele ministere şi departamente de comerţ exterior.11. În situaţia întreruperii activităţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din diverse motive, perioadele lucrate în aceste domenii se insumeaza dacă persoana care solicită pensie de serviciu a fost sau este încadrată, la data pensionării, în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului şi în administraţiile centrale ale fostelor ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economică internationala.12. Pensiile aflate în plata până la apariţia Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se actualizează în conformitate cu prevederile art. 3 şi ale art. 4 alin. (3) din aceasta ordonanţa de urgenţă. Drepturile de pensie stabilite ca urmare a actualizării se cuvin şi se plătesc începând cu data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, respectiv de la 2 iunie 2003, cu respectarea termenului general de prescripţie.13. Actualizarea pensiei de serviciu, conform prevederilor art. 3 şi ale art. 4 alin. (3) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, se face în baza unei cereri adresate casei teritoriale de pensii, însoţită de adeverinta-tip prezentată în anexele nr. 2 şi 4 la prezentele norme, eliberata de Ministerul Afacerilor Externe sau, după caz, de Ministerul Economiei şi Comerţului.14. Actualizarea pensiilor persoanelor prevăzute la art. 4 alin. (3) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se face prin echivalarea funcţiilor avute la data pensionării cu funcţiile persoanelor aflate în activitate în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului, luându-se în considerare salariile de baza ale acestora la limita maxima de încadrare, la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, stabilite conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 192/2002 privind reglementarea drepturilor de natura salariala ale funcţionarilor publici şi Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 207/2002 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2003 personalului diplomatic salarizat potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 65/1998 privind salarizarea unor categorii de diplomati. Responsabilitatea privind legalitatea şi corectitudinea acestei echivalari revine în exclusivitate Ministerului Economiei şi Comerţului.15. Răspunderea pentru corectitudinea şi legalitatea stabilirii venitului salarial lunar net, cat şi a vechimii în diplomatie, respectiv a vechimii în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internationala, revine în exclusivitate instituţiei care eliberează adeverinta-tip.16. Stabilirea, actualizarea şi plata pensiilor de serviciu se efectuează de către Casa Naţionala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale, prin casele teritoriale de pensii.17. Cererea de înscriere la pensia de serviciu sau de actualizare a pensiilor din sistemul public, însoţită de adeverinta-tip, va fi depusa de solicitant la casa teritorială de pensii, care va calcula atât pensia din sistemul public stabilită conform Legii nr. 19/2000, cu modificările şi completările ulterioare, cat şi pensia de serviciu stabilită potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003.Pensia care se achită titularului este pensia cea mai avantajoasă.18. Casa teritorială de pensii va emite o singura decizie de pensie în care vor fi înscrise distinct cuantumurile celor două categorii de pensii, pensia din sistemul public, respectiv pensia de serviciu, precum şi diferenţa dintre cele doua pensii care urmează a fi suportată de la bugetul de stat conform art. 9 din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003.Aceasta diferenţa urmează a fi evidenţiată distinct şi pe fişa contabila.19. Pensiile personalului diplomatic şi consular din Ministerul Afacerilor Externe, aflate în plata la data apariţiei Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, se actualizează în conformitate cu prevederile art. 3 din aceasta ordonanţa de urgenţă.Pentru personalul diplomatic şi consular din Ministerul Afacerilor Externe, cu decizie emisă şi nepusa în plata, pensia de serviciu se va stabili ca o înscriere noua, avându-se în vedere şi perioada lucrata în diplomatie după stabilirea dreptului de pensie.20. Pensiile persoanelor pensionate din administraţia centrala a Departamentului de Comerţ Exterior şi a celorlalte ministere şi departamente de comerţ exterior menţionate la art. 4 alin. (1) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, indiferent dacă acestea sunt sau nu în plata la data apariţiei ordonanţei de urgenta susmenţionate, se actualizează în conformitate cu prevederile alin. (3) al aceluiaşi articol.21. Actualizarea pensiilor de serviciu conform prevederilor art. 7 din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se face după cum urmează:a) pentru persoanele care se vor pensiona conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, în funcţie de evoluţia salariilor de baza avute de acestea la data pensionării;b) pentru persoanele prevăzute la art. 3 şi la art. 4 alin. (3) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, în funcţie de evoluţia salariilor de baza corespunzătoare limitei maxime de încadrare a membrilor personalului diplomatic şi consular, cu aceleaşi grade diplomatice sau consulare din administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, respectiv a persoanelor cu aceleaşi funcţii din direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economică internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului.În cazul în care se va introduce o limita minima, respectiv maxima, şi la salarizarea membrului personalului diplomatic şi consular cu gradul şi funcţia de ambasador, aflat în activitate în administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, actualizarea pensiei de serviciu pentru membrii personalului diplomatic şi consular, prevăzuţi la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se efectuează, conform alin. (1) al aceluiaşi articol, în funcţie de limita maxima de salarizare a ambasadorului.22. În aplicarea prevederilor art. 7 din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, privind actualizarea pensiei de serviciu, se stabileşte următoarea procedura:a) Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Economiei şi Comerţului vor informa în scris Casa Naţionala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale ori de câte ori va avea loc o majorare a salariilor lunare de baza ale personalului aflat în activitate.b) Casa Naţionala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale va transmite celor două ministere menţionate la lit. a) listele cu titularii pensiilor de serviciu, aflaţi în plata, conform anexelor nr. 5 şi 6 la prezentele norme.c) Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Economiei şi Comerţului vor completa listele menţionate la lit. b) cu datele necesare actualizării pensiilor de serviciu şi le vor transmite caselor teritoriale de pensii în vederea punerii în aplicare.23. Actualizarea pensiilor de serviciu se va face o dată cu majorarea salariilor de baza ale personalului în activitate în administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, respectiv a Ministerului Economiei şi Comerţului.24. Persoanelor prevăzute la art. 1 alin. (1) şi la art. 4 alin. (1) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, pensionari de invaliditate, care solicită trecerea în categoria pensionarilor pentru limita de vârsta în baza art. 64 din Legea nr. 19/2000, cu modificările şi completările ulterioare, li se va calcula, la cerere, şi pensia de serviciu prevăzută de Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, dacă la data pensionării pentru limita de vârsta au stagiul complet de cotizare şi o vechime în diplomatie, respectiv în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internationala, de cel puţin 20 de ani bărbaţii şi 15 ani femeile. Perioada cat solicitanţii au beneficiat de pensie de invaliditate nu constituie vechime în diplomatie sau în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internationala.25. Pensia de serviciu nu se recalculează prin valorificarea stagiilor de cotizare realizate, după pensionare, în diplomatie sau în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internationala.26. Pensia de urmaş se calculează potrivit prevederilor Legii nr. 19/2000, cu modificările şi completările ulterioare, din pensia de serviciu a titularului.27. Pensia de urmaş, calculată din pensia de serviciu, nu se actualizează. Pensia de urmaş, calculată din pensia pentru limita de vârsta din sistemul public, este supusă măsurilor de protecţie socială acordate acestei categorii de pensie, iar diferenţa iniţială dintre pensia de urmaş stabilită din pensia de serviciu şi pensia de urmaş stabilită din pensia pentru limita de vârsta rămâne constanta. + 
Anexa 1––-la norme–––MINISTERUL AFACERILOR EXTERNELocalitatea……………….Judeţ/Sector………Telefon……………Direcţia Organizare Resurse Umane Nr. …/…..Direcţia Finanţe, Salarizare şi Contabilitate Nr. …/…Adeverinta pentru stabilirea pensiei de serviciu a personaluluidiplomatic şi consular, conform art. 2 din O.U.G. nr. 36/2003Adeverim prin prezenta ca domnul(a) ……………………….. domiciliat(a) în ………. str. ……, nr. … bloc …. sc … ap. … Sector …… Judeţ ………… act identitate ………. Seria ……. nr. …………. CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| îndeplineşte condiţiile prevăzute de O.U.G. nr. 36/2003 pentru acordarea pensiei de serviciu.Locul de muncă la data pensionării _______________Gradul şi funcţia diplomatică sau consulară, la data pensionării________________________Numit ambasador prin Decretul prezidential nr. _________________

Vechimea totală în diplomatie
(ani)
Venitul salarial lunar net pe baza
căruia se stabileşte pensia de
serviciu (lei)

Certificam corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinta.   Direcţia Organizare Resurse Umane, Direcţia Finanţe, Salarizare şi                                                   Contabilitate,             Director, Director,Subsemnatul ____________ sunt de acord cu înregistrările din prezenta adeverinta, care corespund realităţii.Optez pentru pensia cea mai avantajoasă.            Semnatura, Data ____________                                        B.I./C.I seria____nr. ______                                        Eliberat la data de_________                                        De _________________________ + 
Anexa 2––-la norme–––MINISTERUL AFACERILOR EXTERNELocalitatea……………….Judeţ/Sector………Telefon……………Direcţia Organizare Resurse Umane Nr. …/…..Direcţia Finanţe, Salarizare şi Contabilitate Nr. …/…Adeverinta pentru actualizarea pensiei personaluluidiplomatic şi consular, conform art. 3 din O.U.G. nr. 36/2003Adeverim prin prezenta ca domnul(a) ……………………….. domiciliat(a) în ………. str. ……, nr. … bloc …. sc … ap. … Sector …… Judeţ ………… act identitate ………. Seria ……. nr. …………. CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| număr decizie de pensie _______ din ______, îndeplineşte condiţiile prevăzute de O.U.G. nr. 36/2003 pentru actualizarea pensiei aflate în plata conform art. 3.Locul de muncă la data pensionării _______________Gradul şi funcţia diplomatică sau consulară, la data pensionării_____Numit ambasador prin Decretul prezidential nr. …………

Vechimea totală în diplomatie
(ani)
Venitul salarial lunar net pe baza
căruia se stabileşte pensia de
serviciu (lei)

Certificam corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinta.   Direcţia Organizare Resurse Umane, Direcţia Finanţe, Salarizare şi                                                   Contabilitate,             Director, Director,Subsemnatul ____________ sunt de acord cu înregistrările din prezenta adeverinta, care corespund realităţii.Optez pentru pensia cea mai avantajoasă.            Semnatura, Data ____________                                        B.I./C.I seria____nr. ______                                        Eliberat la data de_________                                        De _________________________ + 
Anexa 3––-la norme–––MINISTERUL ECONOMIEI ŞI COMERŢULUILocalitatea……………….Judeţ/Sector………Telefon……………Direcţia Generală Buget, Economico-Financiară şi Administrativ Nr. …/…Direcţia Resurse Umane Nr. …/…Adeverinta pentru stabilirea pensiei de serviciua personalului diplomatic şi a celorlalte, persoaneconform art. 4 alin. (2) O.U.G. nr. 36/2003Adeverim prin prezenta ca domnul(a) ……………………….. domiciliat(a) în ………. str. ……, nr. … bloc …. sc … ap. … Sector …… Judeţ ………… act identitate ………. Seria ……. nr. …………. CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| îndeplineşte condiţiile prevăzute de O.U.G. nr. 36/2003 pentru acordarea pensiei de serviciu.Locul de muncă la data pensionării _______________Funcţia la data pensionării__________________

Vechimea totală în activitatea de
comerţ exterior şi cooperare
economică internationala (ani)
Venitul salarial lunar net pe baza
căruia se stabileşte pensia de
serviciu (lei)

Certificam corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinta.       Direcţia Generală Buget, Direcţia Resurse Umane,  Economico-Financiară şi Administrativ         Director general, Director,Subsemnatul ____________ sunt de acord cu înregistrările din prezenta adeverinta, care corespund realităţii.Optez pentru pensia cea mai avantajoasă.            Semnatura, Data ____________                                        B.I. seria____nr. ______                                        Eliberat la data de_________                                        De _________________________ + 
Anexa 4––-la norme–––MINISTERUL ECONOMIEI ŞI COMERŢULUILocalitatea……………….Judeţ/Sector………Telefon……………Direcţia Generală Buget, Economico-Financiară şi Administrativ Nr. …/…Direcţia Resurse Umane Nr. …/…Adeverinta pentru actualizarea pensiei,conform art. 4 alin. (3) din O.U.G. nr. 36/2003Adeverim prin prezenta ca domnul(a) ……………………….. domiciliat(a) în ………. str. ……, nr. … bloc …. sc … ap. … Sector …… Judeţ ………… act identitate ………. Seria ……. nr. …………. CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| număr decizie de pensie ________ din _________________, îndeplineşte condiţiile prevăzute de O.U.G. nr. 36/2003 pentru actualizarea pensiei aflate în plata conform art. 4 alin. (3).Locul de muncă la data pensionării _______________Funcţia la data pensionării_____

Vechimea totală în activitatea de
comerţ exterior şi cooperare
economică internationala (ani)
Venitul salarial lunar net pe baza
căruia se stabileşte pensia de
serviciu (lei)

Certificam corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinta.       Direcţia Generală Buget, Direcţia Resurse Umane,  Economico-Financiară şi Administrativ         Director general, Director,Subsemnatul ____________ sunt de acord cu înregistrările din prezenta adeverinta, care corespund realităţii.Optez pentru pensia cea mai avantajoasă.            Semnatura, Data ____________                                        B.I. seria____nr. ______                                        Eliberat la data de_________                                        De _________________________ + 
Anexa 5––-la norme–––MINISTERUL AFACERILOR EXTERNELocalitatea ……………..Judeţ/Sector ……..Telefon ……………Direcţia Organizare Resurse Umane Nr. ……Direcţia Finanţe, Salarizare şi Contabilitate Nr. …….LISTApensionarilor care beneficiază de actualizareapensiei de serviciu

   JUDEŢ (SECTOR)
Nr.
crt.

Nume/prenume

Nr.
decizie

Cod
numeric
personal

Vechime
totală în
diplomatie

(ani)

Venitul
salarial
lunar net

(lei)

Data cu
care se
actuali-
zeaza
dreptul
de
pensie
0 1 2 3 4 5 6
     Direcţia Organizare Resurse Umane, Direcţia Finanţe, Salarizare şi
                                                      Contabilitate,
             Director, Director,

 + 
Anexa 6

    ––-
la norme
–––
    MINISTERUL ECONOMIEI ŞI COMERŢULUI
    Localitatea ……………..
    Judeţ/Sector ……..
    Telefon ……………
    Direcţia Generală Buget, Economico-Financiară şi Administrativ Nr. …/…
    Direcţia Resurse Umane Nr. ……
                                     LISTA
                 pensionarilor care beneficiază de actualizarea
                              pensiei de serviciu
   JUDEŢ (SECTOR)
Nr.
crt.

Nume/prenume

Nr.
decizie

Cod
numeric
personal

Vechime
totală în
activitatea
de comerţ
exterior şi
cooperare
economică
internationa
la
Venitul
salarial
lunar net

Data cu
care se
actuali-
zeaza
dreptul
de
pensie

      Direcţia Generală Buget, Direcţia Resurse Umane,
Economico-Financiară şi Administrativ
        Director general, Director,

––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x