NORME din 17 mai 2007 (*actualizate*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII PUBLICECASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PENORMA 17/05/2007
ActulPENTRU APLICAREAOUG 115 24/11/2004 ART. 24
ART. 1ARE LEGATURA CUORDIN 70 21/01/2016 ART. 1
ART. 1REFERIRE LAOUG 115 24/11/2004
ART. 1REFERIRE LALEGE 53 24/01/2003
ART. 1REFERIRE LACODUL MUNCII 24/01/2003
ART. 2REFERIRE LAOUG 115 24/11/2004 ART. 24
ART. 3REFERIRE LAOUG 115 24/11/2004 ART. 24
ART. 5ARE LEGATURA CUORDIN 70 21/01/2016 ART. 1
ART. 5REFERIRE LAOUG 115 24/11/2004 ART. 24
ART. 6ARE LEGATURA CUORDIN 70 21/01/2016 ART. 1
ART. 6REFERIRE LAOUG 115 24/11/2004 ART. 24
ART. 7ARE LEGATURA CUORDIN 70 21/01/2016 ART. 1
ART. 7ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
ART. 8ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
ART. 9ARE LEGATURA CUORDIN 70 21/01/2016 ART. 1
ART. 9ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
ART. 10ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
ART. 11ARE LEGATURA CUORDIN 70 21/01/2016 ART. 1
ART. 11ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
ART. 12ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
ART. 13ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
CAP. 3ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 1315 25/07/2007 ART. 1
ANEXA 2ARE LEGATURA CUORDIN 70 21/01/2016 ART. 1
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 125 12/05/2005
ANEXA 2REFERIRE LAOUG 115 24/11/2004 ART. 24
 Nu exista acte care fac referire la acest act

de aplicare a prevederilor art. 24 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar(actualizate până la data de 25 ianuarie 2016*)



–––- + 
Capitolul IDefiniţii + 
Articolul 1În sensul prezentelor norme, expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:a) personal contractual – personalul care desfăşoară activităţi în baza unui contract individual de muncă încheiat potrivit Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, în unităţile sanitare publice şi salarizat potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar;b) unităţi sanitare – unităţile sanitare, cu sau fără personalitate juridică, finanţate integral de la bugetul de stat, integral din venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate, din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat şi integral din venituri proprii;c) sistem sanitar – sistemul constituit din unităţi sanitare, cu sau fără personalitate juridică, care furnizează servicii de asistenţă medicală umană preventivă, curativă, de recuperare şi de urgenţă;d) medicul de specialitate – medicul confirmat în una dintre specialităţile clinice sau asimilate acestora, precum şi în specialităţile paraclinice prevăzute în nomenclatorul specialităţilor medicale, medico-dentare şi farmaceutice, pentru reţeaua de asistenţă medicală;e) casele de asigurări de sănătate – casele de asigurări sociale de sănătate judeţene, a municipiului Bucureşti şi Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti.–––-Lit. e) a art. 1 a fost modificată de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016.
 + 
Capitolul IIDispoziţii generale + 
Articolul 2(1) Personalul contractual din unităţile sanitare ale sistemului sanitar are dreptul la servicii medicale, tratament şi medicaţie în regim gratuit, în condiţiile plăţii contribuţiei de asigurări sociale de sănătate, potrivit legislaţiei în vigoare.(2) Dovada încadrării în categoria de personal contractual din sistemul sanitar, potrivit alin. (1), se face cu adeverinţă emisă de unitatea sanitară angajatoare şi care se înmânează furnizorului ori de câte ori personalul contractual din unităţile sanitare ale sistemului sanitar beneficiază de drepturile prevăzute la art. 24 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004, cu modificările şi completările ulterioare. Dovada se depune de furnizor la casa de asigurări de sănătate cu care are contract de furnizare de servicii, odată cu raportarea lunară.(3) Casele de asigurări de sănătate vor ţine evidenţe distincte pentru serviciile medicale, tratamentul şi medicaţia şi pentru sumele ce se suportă de la bugetul de stat.
 + 
Articolul 3(1) Serviciile medicale, tratamentul şi medicaţia de care beneficiază personalul contractual din sistemul sanitar, în condiţiile art. 2 alin. (1), sunt cele prevăzute în Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate şi în normele metodologice de aplicare a acestuia.(2) Serviciile medicale, tratamentul şi medicaţia de care beneficiază personalul contractual în condiţiile art. 24 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004, cu modificările şi completările ulterioare, se acordă prin furnizorii de servicii medicale şi medicamente care se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate, cu respectarea condiţiilor de acordare a asistenţei medicale în sistemul de asigurări sociale de sănătate reglementate de contractul-cadru şi de normele metodologice de aplicare a acestuia.
 + 
Articolul 4Drepturile prevăzute la art. 2 se acordă personalului contractual din sistemul sanitar numai pe baza recomandării medicilor de specialitate care se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate, avându-se în vedere calificarea profesională a acestora.
 + 
Articolul 5Serviciile medicale, tratamentul şi medicaţia de care beneficiază personalul contractual din sistemul sanitar se suportă potrivit art. 24 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004, cu modificările şi completările ulterioare, din bugetul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi de la bugetul de stat, după cum urmează:a) din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, în condiţiile prevăzute în Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;b) din bugetul de stat – contravaloarea coplăţii şi a contribuţiei personale a asiguratului pentru servicii medicale, tratament şi medicaţie, prevăzute în contractul-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate şi normele sale de aplicare, în condiţiile legii.–––-Lit. b) a art. 5 a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016.
 + 
Articolul 6Sumele suportate de la bugetul de stat pentru drepturile prevăzute personalului contractual din sistemul sanitar la art. 24 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004, cu modificările şi completările ulterioare, se asigură prin transferuri din bugetul Ministerului Sănătăţii, respectiv din bugetul ministerelor şi instituţiilor cu reţea sanitară proprie, în Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate.–––-Art. 6 a fost modificat de pct. 7 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016, prin înlocuirea unei sintagme.
 + 
Capitolul IIIDecontarea contribuţiilor personale/coplăţii plătite pentru serviciile medicale şi medicamentele furnizate–––––Cap. III a fost introdus de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 1.315 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 15 august 2007. + 
Articolul 7Contribuţia personală/coplata pentru serviciile medicale, tratamentele şi medicaţia acordate personalului contractual din unităţile sanitare publice se suportă de către acesta şi se recuperează prin decontarea de către casele de asigurări de sănătate din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate pe bază de documente justificative, în limita sumelor transferate din bugetul Ministerului Sănătăţii şi bugetele ministerelor şi instituţiilor cu reţea sanitară proprie.–––-Art. 7 a fost modificat de pct. 7 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016, prin înlocuirea unei sintagme.
 + 
Articolul 8Serviciile medicale, tratamentele şi medicaţia se referă la asistenţa medicală stomatologică, asistenţa medicală de recuperare-reabilitare a sănătăţii în sanatoriile balneare şi medicamentele cu şi fără contribuţie personală în tratamentul ambulatoriu, acordate conform Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate şi normelor metodologice de aplicare a acestuia.–––––Art. 8 a fost introdus de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 1.315 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 15 august 2007.
 + 
Articolul 9(1) Furnizorii de servicii medicale şi medicamente eliberează facturi pentru contravaloarea reprezentând contribuţia personală/coplata numai pentru serviciile medicale efectuate/medicamentele eliberate în condiţiile şi în limita contractelor încheiate cu casele de asigurări de sănătate.(2) Furnizorii de servicii medicale şi medicamente eliberează facturi categoriilor de persoane prevăzute la art. 2 alin. (1), pe baza adeverinţei, în original, din care să reiasă calitatea de personal contractual angajat într-o unitate sanitară publică.Factura va cuprinde următoarele elemente:a) unitatea emitentă – denumirea furnizorului;b) numele şi prenumele persoanei beneficiare;c) codul numeric personal al persoanei beneficiare;d) denumirea casei de asigurări de sănătate cu care se află în relaţie contractuală furnizorul de servicii medicale/medicamente şi numărul contractului (inclusiv data încheierii acestuia);e) denumirea serviciilor medicale/medicamentelor eliberate (denumire comercială);f) cantitatea serviciilor medicale/medicamentelor eliberate (denumirea comercială);g) contravaloarea reprezentând contribuţia personală/coplata corespunzătoare serviciilor acordate/medicamentelor eliberate (denumirea comercială).–––-Lit. g) a art. 9 a fost modificată de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016.–––-Art. 9 a fost introdus de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 1.315 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 15 august 2007.
 + 
Articolul 10Facturile se depun, în termen de 30 de zile calendaristice de la data emiterii, la unitatea sanitară publică la care sunt angajate persoanele beneficiare.–––––Art. 10 a fost introdus de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 1.315 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 15 august 2007.
 + 
Articolul 11(1) Unitatea sanitară publică angajatoare întocmeşte pentru personalul contractual angajat câte un borderou centralizator, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentele norme. Borderoul se întocmeşte pe fiecare casă de asigurări de sănătate cu care furnizorii de servicii medicale şi medicamente care au acordat serviciile medicale/medicamentele sunt în relaţii contractuale şi va fi însoţit de facturile emise.–––-Alin. (1) al art. 11 a fost modificat de pct. 4 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016.(2) Angajatorul, unitate sanitară publică, transmite la casa de asigurări de sănătate cu care se află în relaţie contractuală pentru furnizare de servicii medicale, în primele 5 zile lucrătoare ale lunii următoare celei în care au fost depuse facturile la angajator, borderourile însoţite de facturile corespunzătoare. Borderourile vor fi avizate de casele de asigurări de sănătate care sunt în relaţii contractuale cu furnizorii de servicii medicale şi medicamente ce au emis facturile corespunzătoare, la solicitarea casei de asigurări de sănătate care le-a primit. Avizele se acordă ca urmare a verificării de către casele de asigurări de sănătate a faptului că serviciile medicale/ medicamentele eliberate se regăsesc în documentele justificative depuse de furnizori în vederea decontării.(2^1) Serviciile de ambulanţă judeţene, respectiv Serviciul de Ambulanţă Bucureşti – Ilfov, care nu se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate pentru furnizare de servicii medicale, pentru personalul contractual angajat prevăzut la art. 3 alin. (1), care beneficiază de prevederile art. 24 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2005, cu modificările şi completările ulterioare, încheie, la solicitarea acestora, o convenţie pentru decontarea contravalorii reprezentând coplata/contribuţia personală pentru servicii medicale, tratament şi medicaţie acordate, cu casa de asigurări de sănătate în a cărei rază administrativ-teritorială îşi desfăşoară activitatea, respectiv Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti de către Serviciul de Ambulanţă Bucureşti – Ilfov, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentele norme.–––-Alin. (2^1) al art. 11 a fost introdus de pct. 5 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016.(2^2) Serviciile de ambulanţă judeţene, respectiv Serviciul de Ambulanţă Bucureşti – Ilfov prevăzute la alin. (2^1), transmit caselor de asigurări de sănătate cu care au încheiate convenţie, în primele 5 zile lucrătoare ale lunii următoare celei în care au fost depuse facturile la angajator, borderourile însoţite de facturile corespunzătoare. Borderourile vor fi avizate de casele de asigurări de sănătate care sunt în relaţii contractuale cu furnizorii de servicii medicale şi medicamente ce au emis facturile corespunzătoare, la solicitarea casei de asigurări de sănătate care le-a primit. Avizele se acordă ca urmare a verificării de către casele de asigurări de sănătate a faptului că serviciile medicale/medicamentele eliberate se regăsesc în documentele justificative depuse de furnizori în vederea decontării.–––-Alin. (2^2) al art. 11 a fost introdus de pct. 5 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016.(3) În termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data primirii documentelor prevăzute la alin. (2) şi (2^2) casa de asigurări de sănătate virează unităţii sanitare publice angajatoare cu care se află în relaţie contractuală pentru furnizare de servicii medicale/a încheiat convenţie pentru decontarea contravalorii reprezentând coplata/contribuţia personală pentru servicii medicale, tratament şi medicaţie acordate personalului contractual angajat, contravaloarea sumelor cuprinse în borderourile centralizatoare, urmând ca acestea să plătească sumele primite angajaţilor săi în baza borderourilor transmise către casa de asigurări de sănătate.–––-Alin. (3) al art. 11 a fost modificat de pct. 6 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016.–––-Art. 11 a fost introdus de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 1.315 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 15 august 2007.
 + 
Articolul 12Furnizorii de servicii medicale şi de medicamente şi casele de asigurări de sănătate vor ţine evidenţe distincte pentru serviciile medicale/medicamentele acordate acestor categorii de persoane. Casele de asigurări de sănătate vor ţine evidenţe distincte pentru sumele reprezentând contribuţia personală/coplata pe domenii de asistenţă medicală.–––––Art. 12 a fost introdus de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 1.315 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 15 august 2007.
 + 
Articolul 13Lunar, odată cu solicitarea de deschidere de credite, casele de asigurări de sănătate vor transmite Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi necesarul reprezentând sumele ce urmează a fi utilizate în vederea efectuării plăţilor aferente contravalorii contribuţiei personale/coplăţii pentru servicii medicale şi medicamente acordate persoanelor prevăzute la art. 2 alin. (1).–––––Art. 13 a fost introdus de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 1.315 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 15 august 2007.
 + 
Anexa 1┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ UNITATEA SANITARĂ PUBLICĂ ………………………… ││ CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE ……………………… ││ ││ ││ BORDEROU CENTRALIZATOR ││ privind evidenţa personalului contractual care a ││ beneficiat de servicii medicale/medicamente ││ luna ……. anul …….. ││ ││ ┌───┬───────────────┬─────────────┬───────────────┬──────────┬───────────┐ ││ │Nr.│ Personalul │ Tipul │ Emitentul │ Nr./Data │ Valoarea │ ││ │crt│ contractual │serviciului*)│ facturii │facturii │ facturii │ ││ │ ├─────────┬─────┤ ├───────────┬───┤ │ │ ││ │ │Numele şi│CNP │ │Denumirea │CUI│ │ │ ││ │ │prenumele│ │ │ │ │ │ │ ││ ├───┼─────────┼─────┼─────────────┼───────────┼───┼──────────┼───────────┤ ││ ├───┼─────────┼─────┼─────────────┼───────────┼───┼──────────┼───────────┤ ││ └───┴─────────┴─────┴─────────────┴───────────┴───┴──────────┴───────────┘ ││ ││ *) Se va înscrie codul corespunzător tipului de serviciu/medicament ││ de care a beneficiat, după cum urmează: ││ S – servicii stomatologice, R – servicii medicale de recuperare- ││ reabilitare, M – medicamente. ││ ││ Răspundem pentru realitatea şi legalitatea datelor. ││ ││ Manager, ││ ………… ││ ││ Director economic, Avizat, ││ ………………. Casa de Asigurări de Sănătate ……" ││ │└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘–––––Anexa la Normele metodologice a fost introdusă de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 1.315 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 15 august 2007.
 + 
Anexa 2CONVENŢIEpentru decontarea contravalorii reprezentândcoplata/contribuţia personală pentru servicii medicale, tratament şimedicaţie acordate personalului contractual angajat în unităţisanitare publiceI. Părţile convenţieiCasa de Asigurări de Sănătate ……………………, cu sediul în municipiul/oraşul ………………, str. ………………….. nr. ….., judeţul/sectorul ………….., tel./fax ……………., reprezentată prin preşedinte-director general …………………………….,şiServiciul de Ambulanţă …………………………………, reprezentat legal prin …………………………, cu Autorizaţie sanitară de funcţionare nr. ………….. din …………., având sediul în municipiul/oraşul/comuna ……………………, str. …………………… nr. …., bl. …., sc. …., et. …., ap. …., judeţul/sectorul ………………….., telefon ……………………, codul unic de înregistrare ………………. şi contul nr. ………………………, deschis la Trezoreria Statului ………………………………………………………….II. Obiectul convenţiei + 
Articolul 1Obiectul prezentei convenţii îl constituie decontarea contravalorii reprezentând coplata/contribuţia personală pentru servicii medicale, tratament şi medicaţie acordate personalului contractual angajat în unitatea sanitară publică, beneficiar al prevederilor art. 24 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2005, cu modificările şi completările ulterioare.
III. Obligaţiile părţilor + 
Articolul 2(1) Obligaţiile serviciilor de ambulanţă judeţene, respectiv ale Serviciului de Ambulanţă Bucureşti – Ilfov:a) să transmită casei de asigurări de sănătate cu care a încheiat prezenta convenţie, în primele 5 zile lucrătoare ale lunii următoare celei în care au fost depuse facturile la angajator, borderourile însoţite de facturile corespunzătoare;b) să plătească angajaţilor săi sumele primite de la casa de asigurări de sănătate parte a prezentei convenţii, în baza borderourilor transmise către casa de asigurări de sănătate.(2) Obligaţiile casei de asigurări de sănătate:a) să primească documentele justificative depuse de unităţile sanitare angajatoare, parte a prezentei convenţii, în vederea decontării contravalorii reprezentând coplata/contribuţia personală pentru servicii medicale, tratament şi medicaţie acordate personalului contractual angajat;b) să transmită borderourile centralizatoare spre avizare casei de asigurări de sănătate cu care furnizorii de servicii medicale şi medicamente care au acordat serviciile medicale/medicamentele personalului contractual angajat în unitatea sanitară publică, parte a prezentei convenţii, sunt în relaţii contractuale;c) să vireze în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data primirii documentelor prevăzute la lit. a) unităţii sanitare publice angajatoare, parte a prezentei convenţii, contravaloarea sumelor cuprinse în borderourile centralizatoare avizate;d) să ţină evidenţe distincte pentru sumele reprezentând contribuţia personală/coplata pe domenii de asistenţă medicală.
IV. Încetarea convenţiei + 
Articolul 3Prezenta convenţie încetează la data la care a intervenit una dintre următoarele situaţii:a) unitatea sanitară angajatoare parte a prezentei convenţii se mută din raza administrativ-teritorială cu care a încheiat prezenta convenţie;b) încetarea activităţii unităţii angajatoare parte a prezentei convenţii sau modificarea statutului juridic al acesteia;c) încetarea definitivă a activităţii casei de asigurări de sănătate;d) acordul de voinţă al părţilor.
V. Corespondenţa + 
Articolul 4(1) Corespondenţa legată de derularea prezentei convenţii se efectuează în scris, prin scrisori recomandate cu confirmare de primire, prin fax sau direct la sediul părţilor.(2) Fiecare parte din convenţie este obligată ca, în termen de 3 zile din momentul în care intervin modificări ale datelor ce figurează în prezenta convenţie, să notifice celeilalte părţi schimbarea survenită.
VI. Modificarea convenţiei + 
Articolul 5(1) În condiţiile apariţiei unor noi acte normative în materie, care intră în vigoare pe durata derulării prezentei convenţii, clauzele contrare se vor modifica şi se vor completa în mod corespunzător.(2) Ori de câte ori intervin modificări ale elementelor care au stat la baza prezentei convenţii, aceasta se va modifica prin act adiţional.Prezenta convenţie a fost încheiată astăzi ……….., în două exemplare a câte ……… pagini fiecare, câte un exemplar pentru fiecare parte din convenţie.Casa de Asigurări de Sănătate Serviciul de Ambulanţă……………………….. ………………………..Preşedinte-director general, Reprezentant legal,……………………….. ………………………..–––-Anexa 2 la Normele metodologice a fost introdusă de pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. 70 din 21 ianuarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 25 ianuarie 2016.
––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x