NORMĂ nr. 4 din 6 martie 2007(*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DENORMĂ 22 17/12/2015
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PENORMA 4 06/03/2007
ActulREFERIRE LALEGE 313 10/11/2005
ActulREFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 16
ActulREFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 21
ActulREFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 23
ActulREFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 24
ActulREFERIRE LALEGE 411 18/10/2004 ART. 17
ActulREFERIRE LALEGE 411 18/10/2004 ART. 18
ActulREFERIRE LALEGE 411 18/10/2004 ART. 19
ActulREFERIRE LALEGE 411 18/10/2004 ART. 20
ActulREFERIRE LALEGE 411 18/10/2004 CAP. 2
ART. 4REFERIRE LALEGE 411 18/10/2004
ART. 7ARE LEGATURA CUHOTARARE 33 28/08/2013
ART. 7ARE LEGATURA CUNORMA 10 28/08/2013
CAP. 2ARE LEGATURA CUHOTARARE 33 28/08/2013
CAP. 2ARE LEGATURA CUNORMA 10 28/08/2013
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DENORMĂ 22 17/12/2015

privind autorizarea fondului de pensii administrat privat(actualizată până la data de 9 septembrie 2013*)



–––––-*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 9 septembrie 2013 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilorAvând în vedere prevederile cap. II şi ale art. 17-20 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul dispoziţiilor art. 16, 21, ale art. 23 lit. a) şi f) şi ale art. 24 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă. + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 1Prezenta normă reglementează procesul de autorizare a fondului de pensii administrat privat.
 + 
Articolul 2Fondul de pensii administrat privat se înfiinţează în scopul punerii în practică a unei scheme de pensii private al cărei prospect a fost autorizat de Comisie.
 + 
Articolul 3Fondurile de pensii administrate privat pot funcţiona pe teritoriul României numai pe baza deciziei de autorizare emise de Comisie.
 + 
Articolul 4Termenii şi expresiile utilizate în prezenta normă au semnificaţiile prevăzute în Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Lege.
 + 
Capitolul IIÎnfiinţarea fondului de pensii administrat privat + 
Secţiunea 1Dispoziţii generale + 
Articolul 5(1) Iniţiativa constituirii unui fond de pensii administrat privat aparţine fondatorilor acestuia, care trebuie să aibă calitatea de participanţi.(2) Numărul fondatorilor necesar constituirii unui fond de pensii administrat privat este de minimum 5 (cinci) persoane fizice, care vor semna în acest sens un contract de societate civilă.
 + 
Articolul 6(1) Membrii fondatori vor semna un contract de administrare cu un administrator de fond de pensii administrat privat, denumit în continuare administrator, contract prin care fondul de pensii administrat privat îşi însuşeşte schema de pensii private al cărei prospect a fost autorizat de Comisie.(2) Pentru a avea calitatea de participanţi, membrii fondatori trebuie să îndeplinească toate condiţiile prevăzute în Lege şi în normele emise în aplicarea acesteia.(3) Prin contractul de administrare, membrii fondatori ai fondului de pensii împuternicesc administratorul să reprezinte fondul de pensii administrat privat în raporturile cu terţii, inclusiv în faţa instanţelor judecătoreşti.
 + 
Secţiunea a 2-aConţinutul minim al contractului de societate civilă + 
Articolul 7Contractul de societate civilă va avea următorul conţinut minim:1. părţile contractante;2. denumirea fondului de pensii administrat privat;3. fundamentarea legală a constituirii fondului de pensii administrat privat;4. durata fondului de pensii administrat privat;5. obiectivele fondului de pensii administrat privat;6. drepturile şi obligaţiile părţilor;7. limitele mandatului acordat fondatorilor;8. unitatea de fond – definiţia, descrierea, valoarea iniţială;9. forţa majoră – definire;10. clauze privind încetarea contractului în condiţiile prevăzute de Codul civil şi de Lege, proceduri şi modalităţi de protecţie a participanţilor în asemenea cazuri;11. dispoziţii din care să rezulte că participanţii devin parte contractuală prin semnarea actului individual de aderare.
 + 
Capitolul II^1Procedura de modificare a contractului de societate–––-Capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013. + 
Secţiunea 1Dispoziţii generale–––-Secţiunea 1 a capitolului II^1 a fost introdusă de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013. + 
Articolul 7^1Contractul de societate poate fi modificat cu îndeplinirea procedurii prevăzute în prezenta normă, care cuprinde două etape:a) obţinerea avizului prealabil de modificare a contractului de societate, emis în baza cererii şi a documentelor depuse de administratorul care solicită modificarea;b) obţinerea avizului definitiv de modificare a contractului de societate, după obţinerea consimţământului participanţilor, conform art. 7^7.–––-Art. 7^1, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Articolul 7^2Modificarea contractului de societate se poate face la propunerea administratorului sau a majorităţii participanţilor la fondul respectiv, dacă în contractul de societate nu este prevăzut altfel.–––-Art. 7^2, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Secţiunea a 2-aProcedura de avizare prealabilă a modificării contractului de societate–––-Secţiunea a 2-a a capitolului II^1 a fost introdusă de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013. + 
Articolul 7^3Pentru a obţine avizul prealabil de modificare a contractului de societate, administratorul depune la Autoritate o cerere de avizare prealabilă a modificării acestuia, însoţită de următoarele documente:a) nota de fundamentare a administratorului şi modificările propuse de către acesta sau de către participanţii la fondul de pensii, conform art. 7^2, evidenţiate comparativ, semnate şi ştampilate de reprezentantul legal al administratorului;b) proiectul actului adiţional la contractul de societate;c) dovada plăţii taxei de avizare a modificării contractului de societate.–––-Art. 7^3, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Articolul 7^4(1) Autoritatea hotărăşte cu privire la cererea de avizare prealabilă în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la înregistrarea ultimului document aferent cererii, transmis de către solicitant.(2) Orice solicitare a Autorităţii privind informaţii suplimentare sau modificarea documentelor prezentate iniţial întrerupe termenul prevăzut la alin. (1), un nou termen începând să curgă de la data depunerii respectivelor informaţii sau modificări, depunere care nu poate fi făcută mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data solicitării Autorităţii, sub sancţiunea respingerii cererii.(3) În situaţia în care documentele depuse sunt incomplete, ilizibile sau se constată depunerea acestora într-o formă necorespunzătoare, precum şi în cazul lipsei unor documente se solicită completarea sau înlocuirea acestora, după caz.–––-Art. 7^4, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Articolul 7^5(1) Neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a uneia dintre condiţiile prevăzute în prezenta normă atrage respingerea cererii de avizare prealabilă a modificării contractului de societate.(2) Avizul prealabil sau decizia de respingere, scrisă şi motivată, se comunică solicitantului în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la adoptare.(3) În termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicării acesteia, decizia de respingere poate fi contestată în conformitate cu legislaţia privind contenciosul administrativ.–––-Art. 7^5, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Secţiunea a 3-aProcedura de obţinere a consimţământului participanţilor cu privire la modificarea contractului de societate–––-Secţiunea a 3-a a capitolului II^1 a fost introdusă de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013. + 
Articolul 7^6O nouă cerere de avizare prealabilă a modificării contractului de societate poate fi adresată Autorităţii numai după ce au fost remediate deficienţele care au constituit motivele de respingere a cererii iniţiale.–––-Art. 7^6, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Articolul 7^7(1) Pentru modificarea contractului de societate este necesară obţinerea consimţământului participanţilor la respectivul fond de pensii administrat privat.(2) În vederea obţinerii consimţământului participanţilor cu privire la modificarea contractului de societate, administratorul fondului de pensii administrat privat procedează, în termen de 10 zile lucrătoare de la data comunicării avizului prealabil, la publicitatea operaţiunii, după cum urmează:a) publicarea pe pagina de internet proprie a notei de fundamentare prevăzute la art. 7^3 şi a proiectului de act adiţional la contractul de societate al fondului de pensii administrat privat, avizat în prealabil de către Autoritate;b) transmiterea documentelor prevăzute la lit. a), în scris, prin servicii poştale, la ultima adresă de corespondenţă comunicată acestuia, către participanţii la fondul de pensii administrat privat, cu menţiunea că exprimarea voinţei proprii trebuie să se realizeze în termen de maximum 20 de zile lucrătoare de la transmiterea documentelor respective;c) publicarea de către administrator, în cel puţin două cotidiene de circulaţie naţională, pe o perioadă de cel puţin 3 zile consecutive, a unui anunţ prin care face cunoscută postarea notei de fundamentare şi a proiectului de act adiţional la contractul de societate al fondului de pensii administrat privat pe pagina proprie de internet.(3) Participanţii îşi pot exprima voinţa în mod expres, în scris, în termenul prevăzut la alin. (2) lit. b).(4) Participanţii care nu îşi manifestă voinţa în termenul prevăzut la alin. (2) lit. b) se consideră că şi-au dat consimţământul în mod tacit.–––-Art. 7^7, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Articolul 7^8(1) În termen de maximum 40 de zile lucrătoare de la data avizului prealabil, dar nu mai devreme de cea de-a 35 a zi lucrătoare de la data obţinerii acestuia, administratorul întocmeşte un raport referitor la îndeplinirea obligaţiilor privind obţinerea consimţământului participanţilor, raport în care se menţionează şi numărul celor care şi-au exprimat dezacordul cu privire la modificarea contractului de societate.(2) Dacă în urma întocmirii raportului prevăzut la alin. (1) se constată că nu s-a obţinut consimţământul, expres sau tacit, al participanţilor, administratorul publică pe pagina de internet proprie un anunţ prin care se aduce la cunoştinţa participanţilor faptul că modificarea contractului de societate nu mai are loc şi notifică Autoritatea în acest sens.(3) Dacă în urma întocmirii raportului prevăzut la alin. (1) se constată că s-a obţinut consimţământul, expres sau tacit, al participanţilor, în ziua lucrătoare următoare, administratorul publică pe pagina de internet proprie un anunţ prin care se aduce la cunoştinţa participanţilor că s-a obţinut consimţământul privind modificarea contractului de societate, precum şi actul adiţional la contractul de societate, cu menţiunea că acesta intră în vigoare după obţinerea avizului definitiv al Autorităţii.–––-Art. 7^8, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Secţiunea a 4-aProcedura de avizare definitivă a modificării contractului de societate–––-Secţiunea a 4-a a capitolului II^1 a fost introdusă de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013. + 
Articolul 7^9Autoritatea hotărăşte cu privire la avizarea definitivă a modificării contractului de societate, în baza cererii de avizare definitivă depuse de administrator.–––-Art. 7^9, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Articolul 7^10Cererea se depune însoţită de raportul prevăzut la art. 7^8 alin. (1) şi de actul adiţional la contractul de societate, în original.–––-Art. 7^10, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Articolul 7^11(1) Autoritatea hotărăşte cu privire la cererea de avizare definitivă a modificării contractului de societate, în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la înregistrarea ultimului document aferent cererii, transmis de către solicitant.(2) Orice solicitare a Autorităţii privind informaţii suplimentare sau modificarea documentelor prezentate iniţial întrerupe termenul prevăzut la alin. (1), un nou termen începând să curgă de la data depunerii respectivelor informaţii sau modificări, depunere care nu poate fi făcută mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data solicitării Autorităţii, sub sancţiunea respingerii cererii.(3) În situaţia în care documentele depuse sunt incomplete, ilizibile sau se constată depunerea acestora într-o formă necorespunzătoare, precum şi în cazul lipsei unor documente se solicită completarea ori înlocuirea acestora, după caz.–––-Art. 7^11, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Articolul 7^12(1) Neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a uneia dintre condiţiile prevăzute în prezenta normă atrage respingerea cererii de avizare definitivă a modificării contractului de societate.(2) Avizul definitiv sau decizia de respingere, scrisă şi motivată, se comunică solicitantului în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la adoptare.(3) Decizia de respingere poate fi contestată în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicării ei, în conformitate cu legislaţia privind contenciosul administrativ.–––-Art. 7^12, capitolul II^1 a fost introdus de art. unic din NORMA nr. 10 din 2013 aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 28 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 9 septembrie 2013.
 + 
Capitolul IIIAutorizarea fondului de pensii administrat privat + 
Secţiunea 1Condiţii de autorizare + 
Articolul 8În vederea autorizării fondului de pensii administrat privat, acesta trebuie să îndeplinească cumulativ, la momentul depunerii cererii de autorizare, condiţiile prevăzute de Lege, precum şi următoarele:a) să fie constituit prin contract de societate civilă, contract ce va respecta prevederile prezentei norme privind conţinutul minim;b) administratorul să fie autorizat de Comisie sau de autorităţi similare dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau aparţinând Spaţiului Economic European;c) administratorul să aibă prospectul schemei de pensii private autorizat de Comisie, în condiţiile Legii şi ale normelor emise în aplicarea acesteia;d) depozitarul activelor fondului de pensii administrat privat să fie avizat de Comisie, în condiţiile Legii şi ale normelor emise în aplicarea acesteia;e) auditorul financiar al fondului de pensii administrat privat să fie avizat de Comisie, în condiţiile Legii şi ale normelor emise în aplicarea acesteia;f) membrii fondatori ai fondului de pensii administrat privat să îndeplinească condiţiile prevăzute de Lege şi de normele emise în aplicarea acesteia pentru a fi participanţi.
 + 
Secţiunea a 2-aDocumentaţia necesară pentru obţinerea autorizării fondului de pensii administrat privat + 
Articolul 9Decizia de autorizare a fondului de pensii administrat privat se eliberează în baza unei cereri pentru autorizarea fondului de pensii administrat privat, întocmită de către administrator conform anexei la prezenta normă.
 + 
Articolul 10Cererea de autorizare a fondului de pensii administrat privat se depune la Comisie, însoţită de documentele prevăzute de Lege, precum şi de următoarele:a) procură specială şi autentică sau, după caz, delegaţie avocaţială, prin care solicitantul împuterniceşte una ori mai multe persoane pentru a reprezenta administratorul în relaţia cu Comisia pe parcursul instrumentării cererii de autorizare a fondului de pensii administrat privat;b) documentul care atestă autorizarea ca administrator de fonduri de pensii, eliberat de către autorităţi similare dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau aparţinând Spaţiului Economic European, după caz;c) contractul de administrare încheiat între administrator şi fondul de pensii administrat privat, în copie;d) contractul încheiat între administratorul fondului şi depozitar, contract încheiat sub condiţia autorizării fondului de pensii administrat privat şi care va intra în vigoare la data autorizării acestuia, în copie;e) contractul încheiat între administratorul fondului şi auditorul financiar, contract încheiat sub condiţia autorizării fondului de pensii administrat privat şi care va intra în vigoare la data autorizării acestuia, în copie.
 + 
Secţiunea a 3-aProcedura de acordare sau respingere a autorizării fondului de pensii administrat privat + 
Articolul 11(1) Comisia verifică dacă sunt întrunite condiţiile prevăzute în Lege şi în prezenta normă şi procedează, în termen de 30 de zile calendaristice, la aprobarea sau la respingerea motivată a autorizării fondului de pensii administrat privat.(2) Decizia de aprobare a cererii de autorizare a fondului de pensii administrat privat se comunică administratorului în termen de 5 zile calendaristice de la data adoptării acesteia de Comisie.
 + 
Articolul 12(1) Orice solicitare a Comisiei de informaţii suplimentare sau de modificare a documentelor prezentate iniţial întrerupe termenul prevăzut la art. 11, un nou termen începând să curgă de la data depunerii respectivelor informaţii sau modificări, depunere care nu poate fi făcută mai târziu de 30 de zile de la data solicitării Comisiei, sub sancţiunea respingerii cererii.(2) În situaţia în care documentele depuse sunt incomplete, ilizibile sau se constată depunerea acestora într-o formă necorespunzătoare, precum şi lipsa unor documente, acestea sunt returnate solicitantului spre completare sau înlocuire, după caz.
 + 
Articolul 13(1) Comisia respinge cererea de autorizare a fondului de pensii administrat privat, în condiţiile prevăzute de Lege.(2) Decizia de respingere a cererii de autorizare a fondului de pensii administrat privat, scrisă şi motivată, se comunică în termen de 5 zile calendaristice de la data adoptării acesteia.(3) Decizia de respingere poate fi contestată în termen de maximum 30 de zile de la data comunicării ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare privind contenciosul administrativ.
 + 
Articolul 14O nouă cerere de autorizare poate fi adresată Comisiei numai dacă au fost remediate deficienţele care au constituit motivele de respingere a cererii iniţiale.
 + 
Capitolul IVDispoziţii finale + 
Articolul 15Toate documentele depuse la Comisie în scopul obţinerii autorizării fondului de pensii administrat privat vor fi numerotate şi semnate, pentru conformitate, de către reprezentanţii legali ai solicitantului şi vor fi însoţite de un opis în care acestea vor fi menţionate.
 + 
Articolul 16Anexa face parte integrantă din prezenta normă.
 + 
Anexa ––la normă–––  ┌────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┐  │ Pagina 1/1 │ │  │ DATE DE │ │  │ IDENTIFICARE │ CERERE PENTRU AUTORIZAREA FONDULUI │  │ ALE FONDULUI DE │ DE PENSII ADMINISTRAT PRIVAT │  │ PENSII ADMINISTRAT │ │  │ PRIVAT │ │  ├────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────┤  │1. Denumirea fondului:……………………………………… │  │ │  │2. Denumirea administratorului solicitant:……………………. │  │ │  │3. Împuternicit:………………………… ……………… │  │ (numele, prenumele şi funcţia) (numărul de telefon) │  │ │  │4. Persoana de contact:………………….. ……………….. │  │ (numele, prenumele şi funcţia) (numărul de telefon) │  │ │  │5. Certificat de înregistrare al administratorului eliberat de │  │către Oficiul Naţional al Registrului Comerţului: │  │ │  │ …………………………………………………………. │  │ (seria, numărul şi data emiterii) │  │ │  │6. Cod unic de Înregistrare al administratorului la Oficiul Naţional │  │al Registrul Comerţului: ……………………………………. │  │ │  │7. Decizia de autorizare de administrare emisă de către Comisie sau de │  │către autorităţi similare dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau │  │aparţinând Spaţiului Economic European: │  │ …………………………………………………………. │  │ (numărul şi data emiterii) │  │ │  │8. Decizia de autorizare a prospectului schemei de pensii private emisa de│  │către Comisie : │  │ …………………………………………………………. │  │ (numărul şi data emiterii) │  │ │  │ Semnătura împuternicit:…….. │  │ │  │ │  │Data:………….. Stampila………….. │  │ │  │ │  │ │  │ FALSE DECLARAŢII SAU OMISIUNI INTENŢIONATE ALE UNOR FAPTE │  │ POT CONSTITUI ÎNCĂLCĂRI ALE LEGII PENALE │  │ │  └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x