NORMA din 21 aprilie 2000

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 13/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 204 din 11 mai 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 2049 30/10/1998
ActulREFERIRE LAHG 831 02/12/1997
ActulREFERIRE LAHG (R) 394 08/06/1995
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 17 14/03/2000 ART. 17
ANEXA 2REFERIRE LAOUG 17 14/03/2000 ART. 17
ANEXA 3REFERIRE LAOUG 17 14/03/2000 ART. 17
ANEXA 4REFERIRE LAOUG 17 14/03/2000 ART. 17
ANEXA 5REFERIRE LAOUG 17 14/03/2000 ART. 17
ANEXA 6REFERIRE LAOUG 17 14/03/2000 ART. 17
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 564 21/04/2000

privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adăugată pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi personalului acestora



1. Bunurile livrate şi serviciile prestate în favoarea directa a ambasadelor, a consulatelor generale şi a reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora – cu excepţia cetăţenilor români -, care se încadrează la cota zero a taxei pe valoarea adăugată, precum şi limita plafonului de livrare sau de prestare de la care se aplică cota zero a taxei pe valoarea adăugată se stabilesc de Ministerul Afacerilor Externe, pe bază de reciprocitate acordată misiunilor diplomatice române şi personalului acestora.Răspunderea pentru verificarea respectării condiţiilor de reciprocitate revine Direcţiei de protocol din cadrul Ministerului Afacerilor Externe.Sunt asimilate taxei pe valoarea adăugată şi intra sub incidenţa reciprocităţii impozitele pe consum generale aplicate misiunilor diplomatice române şi personalului acestora de către statele partenere.2. Cota zero a taxei pe valoarea adăugată pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în favoarea directa a ambasadelor, a consulatelor generale şi a reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora se realizează prin restituirea taxei pe valoarea adăugată de către Ministerul Finanţelor prin Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti.Prin derogare de la prevederile alineatului precedent persoanele juridice pot livra bunuri şi pot presta servicii în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, cu excepţia cetăţenilor români, fără taxa pe valoarea adăugată, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrărilor, pe baza unui certificat de cota zero eliberat de Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, conform modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezentele norme, şi a legitimatiei speciale eliberate în acest scop de Ministerul Afacerilor Externe.Certificatul de cota zero a taxei pe valoarea adăugată se eliberează numai în cazul în care încasarea contravalorii bunurilor livrate şi serviciilor prestate nu se efectuează în numerar sau cu instrumente de plată nenominale, la cererea persoanei juridice care livreaza bunuri sau prestează servicii, întocmită potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme, pe baza următoarelor documente:– copia de pe actul constitutiv;– copia de pe certificatul de înregistrare fiscală;– copia de pe înştiinţarea de luare în evidenta ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată;– certificatul de atestare fiscală eliberat în acest scop;– dovada dotării cu aparatura necesară pentru utilizarea cărţilor de credit;– declaraţia pe propria răspundere din care să rezulte că nu se va incasa contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate în numerar ori cu instrumente nenominale.Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti va comunică Ministerului Afacerilor Externe lista cuprinzând persoanele juridice cărora li s-au eliberat certificate de cota zero a taxei pe valoarea adăugată.Ministerul Afacerilor Externe eliberează legitimatii speciale numai în cazurile de reciprocitate efectivă deplina, fără existenta unor restrictii sortimentale şi plafonari valorice sau cantitative, acordate de statul partener misiunilor diplomatice române şi personalului acestora.De asemenea, persoanele juridice care închiriază spaţii cu destinaţia de sediu al ambasadelor, consulatelor generale şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, resedinte ale sefilor acestora, precum şi locuinţe pentru personalul misiunilor diplomatice, cu excepţia cetăţenilor români, pot factura contravaloarea chiriei cu cota zero a taxei pe valoarea adăugată, în baza unui certificat eliberat în acest scop de Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, conform modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme.Certificatul va fi eliberat la cererea persoanelor juridice care închiriază spaţii ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale sau personalului acestora, potrivit modelului de cerere prezentat în anexa nr. 4 la prezentele norme, pe baza următoarelor documente:– copia de pe actul constitutiv;– copia de pe certificatul de înregistrare fiscală;– copia de pe înştiinţarea de luare în evidenta ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată;– copia de pe actul de proprietate sau, în cazul spaţiilor proprietate de stat, de pe actul de folosinţă sau de administrare a spaţiilor care fac obiectul închirierii;– documentul care atesta achitarea impozitului pe clădiri şi a impozitului sau taxei pe teren, pentru spaţiile care fac obiectul închirierii;– certificatul de atestare fiscală eliberat în acest scop;– copia autentificată de pe contractul de închiriere încheiat cu ambasadele, consulatele generale, reprezentantele internaţionale interguvernamentale sau cu personalul acestora;– avizul Ministerului Afacerilor Externe privind respectarea condiţiilor de reciprocitate pentru închirierea de spaţii.Cererile de eliberare a certificatelor de aplicare a cotei zero a taxei pe valoarea adăugată se soluţionează în termen de 15 zile de la data depunerii cererii şi documentelor solicitate. Certificatele sunt valabile de la data de întâi a lunii următoare celei în care s-a depus cererea, pe durata de valabilitate a contractelor de închiriere care au stat la baza eliberării lor.3. Furnizorii de bunuri şi servicii în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale şi a reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora au obligaţia sa emita facturi fiscale şi alte documente specifice, prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiară şi contabila şi a normelor metodologice privind întocmirea şi utilizarea acestora, care să cuprindă denumirea misiunii diplomatice, a reprezentantei internaţionale interguvernamentale acreditate în România sau numele şi prenumele, în cazul personalului acestora, în vederea identificarii cumpărătorului.Pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente, în care misiunea diplomatică, precum şi personalul acesteia ocupa o parte, cu titlu de proprietar sau de chiriaş, documentele necesare sunt:a) decontul cuprinzând cheltuielile comune şi taxa pe valoarea adăugată, întocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-părţi pe care colocatarul este obligat sa o plătească potrivit normelor legale privind repartizarea cheltuielilor comune pe locatari;b) chitanţa emisă de administraţia imobilului, prin care se certifica plata cheltuielilor comune şi a taxei pe valoarea adăugată, rezultată din decont.4. Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată prevăzute în anexele nr. 5 şi 6 la prezentele norme, însoţite de documentele în care se consemnează vânzările de bunuri şi prestările de servicii care îndeplinesc condiţiile legale de încadrare la cota zero a taxei pe valoarea adăugată, de documentele care atesta achitarea contravalorii acestora şi de borderourile întocmite în doua exemplare, se transmit trimestrial, cel mai târziu până la finele lunii următoare încheierii trimestrului pentru care se solicita restituirea, Ministerului Afacerilor Externe de către ambasadele, consulatele generale şi de reprezentantele internaţionale interguvernamentale acreditate în România.Documentele care însoţesc cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată se depun în copie pentru uzul oficial al ambasadelor, consulatelor generale şi al reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi în original de către personalul acestora. Pot fi prezentate în copie documentele pentru bunurile de folosinţă îndelungată, prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 394/1995 privind obligaţiile ce revin agenţilor economici – persoane fizice sau juridice – în comercializarea produselor de folosinţă îndelungată, destinate consumatorilor, republicată, cu modificările ulterioare.Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată vor fi justificate numai cu documente aferente cumpărărilor efectuate în trimestrul pentru care se solicita restituirea taxei pe valoarea adăugată, însoţite de documentele care atesta efectuarea plăţii contravalorii bunurilor şi a serviciilor până la data depunerii cererilor, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevăd termene mai mari de 3 luni.Se admit bonurile fiscale emise de aparate de marcat electronice fiscale, aprobate conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, numai însoţite de facturi fiscale, cu excepţia bonurilor fiscale emise pentru carburanţi auto, care sunt admise la restituire cu condiţia ca unităţile de desfacere a carburantilor auto sa înscrie pe acestea denumirea cumpărătorului şi numărul de înmatriculare al autovehiculului, sub semnatura şi ştampila unităţii.Borderourile trebuie să cuprindă:– numărul curent;– denumirea, numărul şi data documentului;– valoarea înscrisă în document;– valoarea taxei pe valoarea adăugată aferente;– totalul valorii înscrise în documente;– totalul taxei pe valoarea adăugată.Nedepunerea în termen a documentelor justificative atrage pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adăugată, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevăd termene mai mari de 3 luni.Cererile de restituire şi documentele justificative nedepuse în termen vor fi returnate de Ministerul Afacerilor Externe celor care le-au transmis.Sumele trecute în borderourile anexate la cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată se verifica de Direcţia de protocol din cadrul Ministerului Afacerilor Externe cu documentele primite. În urma verificării, pe borderou se va face menţiunea, sub semnatura, "Confruntat cu documentele de vânzare".După verificare Ministerul Afacerilor Externe transmite documentaţia avizată favorabil ambasadelor, consulatelor generale sau reprezentantelor internaţionale interguvernamentale, care o vor depune la Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, pentru restituirea taxei pe valoarea adăugată aferente bunurilor şi serviciilor care îndeplinesc condiţiile legale de aplicare a cotei zero a taxei pe valoarea adăugată.Ministerul Afacerilor Externe va comunică Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, în termen de 15 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentelor norme, lista cuprinzând statele pentru care condiţiile de reciprocitate prevăd termene de restituire mai mari de 3 luni. Informaţiile respective vor fi actualizate ori de câte ori intervin modificări în relaţiile reciproce dintre state.5. Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti analizează cererile de restituire a taxei pa valoarea adăugată, precum şi documentele insotitoare.Verificarea şi analiza efectuate urmăresc:– ca documentele ce atesta achiziţionarea de bunuri şi de servicii sa corespundă formularelor tipizate comune şi specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adăugată, prevăzute de reglementările în vigoare, să se refere la trimestrul pentru care se solicita restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevăd termene mai mari de 3 luni, şi să permită identificarea furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii;– specificarea în documentele respective, într-o coloana distinctă, a sumei reprezentând taxa pe valoarea adăugată aferentă valorii bunurilor şi serviciilor achiziţionate, precum şi existenta dovezii achitării acestora;– existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe;– corectitudinea calculelor.În urma verificării şi analizei se întocmeşte o nota în care se consemnează numărul şi data cererii, rezultatul verificării şi propuneri cu privire la aprobarea restituirii sau la respingerea cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată.Restituirea taxei pe valoarea adăugată se aproba de către directorul general al Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti. Pe baza aprobării se întocmesc comunicarea către trezorerie, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 7 la prezentele norme, precum şi comunicarea către misiunea diplomatică privind modul de soluţionare a cererii, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 8 la prezentele norme.6. În baza comunicărilor primite trezoreria va întocmi ordine de plată tip trezorerie (OPHT) pentru fiecare misiune diplomatică, în care se va înscrie suma care se restituie. Pe versoul ordinului de plată se vor menţiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice şi suma restituită personalului acestora, în cazul în care nu sunt deschise conturi personale în care să se facă vărsămintele.Operaţiunile de restituire a taxei pe valoarea adăugată se evidenţiază în contabilitate prin contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adăugată restituită", deschis la trezoreria statului.7. Intra sub incidenţa prezentelor norme numai bunurile şi serviciile a căror contravaloare a fost achitată în lei pe teritoriul României.8. Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată aferente cumpărărilor efectuate în trimestrul I al anului 2000 se vor soluţiona conform prevederilor Ordinului ministrului finanţelor nr. 2.049 din 30 octombrie 1998 privind regimul taxei pe valoarea adăugată pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi personalului diplomatic al acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 497 din 23 decembrie 1998. + 
Anexa 1──────────la norme────────MINISTERUL FINANŢELORDIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICEŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STATA MUNICIPIULUI BUCUREŞTICERTIFICATNr. …….. din ………..În conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.k) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată se acordă cota zero a taxei pe valoarea adăugată persoanei juridice ……… pentru livrarea de bunuri şi prestarea de servicii în cadrul obiectului de activitate, în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi a personalului acestora.Persoana juridică ……… va efectua livrări de bunuri şi prestări de servicii în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, cu excepţia cetăţenilor români, fără taxa pe valoarea adăugată, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrărilor, pe baza legitimatiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe, cu condiţia sa nu se încaseze în numerar sau cu instrumente de plată nenominale contravaloarea bunurilor livrate şi a serviciilor prestate.Prezentul certificat este valabil 12 luni de la data de …….. .Director general,………………..
 + 
Anexa 2───────la norme────────CEREREDenumirea persoanei juridice solicitante …………Codul fiscal ………………………………….Sediul ……………………………………….În conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.k) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui certificat pentru livrarea de bunuri şi prestarea de servicii în cadrul obiectului de activitate, în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi a personalului acestora, fără taxa pe valoarea adăugată şi cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrărilor destinate realizării acestor operaţiuni.Anexăm, conform Normelor privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adăugată pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi personalului acestora, următoarele documente:– copia de pe actul constitutiv;– copia de pe certificatul de înregistrare fiscală;– copia de pe înştiinţarea de luare în evidenta ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată;– certificatul de atestare fiscală eliberat în acest scop;– dovada dotării cu aparatura necesară pentru utilizarea cărţilor de credit;– declaraţia pe propria răspundere din care să rezulte că nu se va incasa în numerar sau cu instrumente nenominale contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate.Ne obligam sa respectam condiţiile stabilite prin normele mai sus menţionate referitoare la neincasarea în numerar sau cu instrumente de plată nenominale şi la identificarea beneficiarului bunurilor şi serviciilor pe baza legitimatiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe.Semnatura şi ştampila Data………………… ……….
 + 
Anexa 3───────la norme────────MINISTERUL FINANŢELORDIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICEŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STATA MUNICIPIULUI BUCUREŞTICERTIFICATNr. …… din …….În conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.k) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată se acordă cota zero a taxei pe valoarea adăugată persoanei juridice ……… pentru închirierea de spaţii ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România sau personalului acestora, în baza contractelor:– nr. …../ ….., încheiat cu ………;– nr. …../ ….., încheiat cu …….. .Persoana juridică ……. va aplica cota zero a taxei pe valoarea adăugată la facturarea serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferente cumpărărilor de bunuri şi servicii destinate realizării contractelor prevăzute mai sus.Prezentul certificat este valabil începând cu data de ….. .Director general,……………..
 + 
Anexa 4───────la norme────────CEREREDenumirea persoanei juridice solicitante ………….Codul fiscal …………………………………..Sediul ………………………………………..În conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.k) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui certificat pentru facturarea cu cota zero a taxei pe valoarea adăugată a chiriei aferente spaţiilor închiriate misiunilor diplomatice sau personalului diplomatic al acestora în baza contractelor:– nr. …../ ……., încheiat cu ……..;– nr. …../ ……., încheiat cu ……. .Semnatura şi ştampila Data………………… ………
 + 
Anexa 5───────la norme────────

Numărul de înregistrare
…………………..

Din data de: ………..
Loc rezervat
pentru
Ministerul
Finanţelor

CERERE
de restituire a
taxei pe valoarea
adăugată

Numărul de înregistrare
………………….

Din data de: ……..
Loc rezervat pentru
Ministerul Finanţelor
Externe

1.

Denumirea instituţiei:
a) Ambasada ……………………………………………..

b) Consulatul general …………………………………….

c) Reprezentanta organizaţiei internaţionale interguvernamentale
………………………………………………………..

2.

Adresa:

Localitatea ………., str. …….. nr. ……, sectorul ……..,
cosul poştal ………..

Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugată plătite pentru cumpărări de bunuri/prestări de servicii, în baza prevederilorart. 17 lit. B.k) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000privind taxa pe valoarea adăugată, în suma de …….. lei.    Se anexează documentele (se marcheaza cu x):                                                   

     
  – factură fiscală [ ]
  – bon de comandă – chitanţă [ ]
  – alte documente legal aprobate [ ]
  – documente de plată [ ]
  – borderou [ ]
     
  Restituirea este aferentă trimestrului

Solicitam restituirea în contul nr. ……., deschis la ………….. –Sucursala …………………………………. .Conducătorul instituţiei diplomatice,………………………………(semnatura şi ştampila)

CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE

Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de ……… lei, fiind
îndeplinite condiţiile de reciprocitate.

Directorul Direcţiei protocol,

Semnatura ………… Data ………….

Ştampila

CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR

Aprobam restituirea T.V.A. în suma de ……. lei.

Directorul general al Direcţiei generale
a finanţelor publice şi controlului financiar de stat
a municipiului Bucureşti,

Semnatura …………. Data ………..

Ştampila

 + 
Anexa 6la norme────────

Numărul de înregistrare

…………………..

Din data de: ……….
Loc rezervat pentru
Ministerul Finanţelor

Din data de: ………..
Loc rezervat pentru
Ministerul Afacerilor

CERERE
de restituire a
taxei pe valoarea
adăugată

Numărul de înregistrare
…………………..

Din data de: ………….
Loc rezervat pentru
Ministerul Finanţelor
Externe

Numele şi prenumele solicitantului ……………………………

Oficiul diplomatic ………………………………………….

Funcţia solicitantului ………………………………………

Numărul carnetului eliberat de Ministerul Afacerilor Externe …….

Adresa:

localitatea ………., str. ……… nr. ….., sectorul ……..,
codul poştal …………………………

Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugată plătite pentru cumpărări de bunuri/prestări de servicii, în baza prevederilorart. 17 lit. B.k) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000privind taxa pe valoarea adăugată, în suma de ……… lei.    Se anexează documentele (se marcheaza cu x):

     
  – factură fiscală [ ]
  – bon de comandă – chitanţă [ ]
  – alte documente legal aprobate [ ]
  – documente de plată [ ]
  – borderou [ ]
     
  Restituirea este aferentă trimestrului

Solicitam restituirea în contul nr. ………., deschis la ………..Sucursala …………………….. .Conducătorul instituţiei diplomatice,……………………………….(semnatura şi ştampila)

CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE

Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de ……… lei, fiind
îndeplinite condiţiile de reciprocitate.

Directorul Direcţiei protocol,

Semnatura ………… Data ………….

Ştampila

CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR

Aprobam restituirea T.V.A. în suma de ……. lei.

Directorul general al Direcţiei generale
a finanţelor publice şi controlului financiar de stat
a municipiului Bucureşti,

Semnatura …………. Data ………..

Ştampila

 + 
Anexa 7───────la norme────────DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICEŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STATA MUNICIPIULUI BUCUREŞTIDIRECŢIA CONTROL FINANCIAR FISCAL Nr. ……./………CătreTrezoreria ………………………Va comunicăm, ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, înregistrată la Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti sub nr. ……./……., ca s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adăugată aferente bunurilor şi serviciilor cumpărate de:a) Misiunea diplomatică a …………………………….;b) personalul diplomatic al Misiunii diplomatice ………..,în suma de:a) …………………… lei;b) …………………… lei.Va rugăm ca sumele de mai sus să fie restituite prin virament în contul ………………….. (misiunii diplomatice sau al persoanei) nr. …….. deschis la Banca ……….., Sucursala …….. .Alăturat va remitem cererea de restituire aprobată, pe baza căreia va rugăm sa efectuati viramentul.Director,
 + 
Anexa 8───────la norme────────

     
  DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE ŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STAT A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI  
     
  DIRECŢIA CONTROL FINANCIAR FISCAL Nr. . . . . . . / . . . . . . . . .
   
  Către . . . . . . . . . . . . .
   
  Prin prezenta vă comunicăm, ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, înregistrată la Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti sub nr. . . . . / . . . . . . , că vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adăugată aferente bunurilor şi serviciilor cumpărate pentru:
  a) Misiunea diplomatică a . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ;
  b) personalul diplomatic al Misiunii diplomatice . . . . . . . . , urmând ca plata să se efectueze prin virament în contul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (misiunii diplomatice sau al persoanei) nr. . . . . . . . . . . . . deschis la Banca . . . . . . . . . . ., Sucursala . . . . . . . . .
  Sumele aferente sunt:
  a) . . . . . . . . . . . . . . . . lei;
  b) . . . . . . . . . . . . . . . . lei.
   
  Director,

──────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x