MODUL din 28 mai 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 598 din 13 august 2002
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 278 09/12/2011
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 278 09/12/2011
ActulAPROBAT DEORDIN 223 28/05/2002
ActulCONTINUT DEORDIN 223 28/05/2002

de finanţare a studiilor pedologice şi agrochimice şi a Sistemului naţional şi judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura



 + 
Articolul 1Studiile pedologice şi agrochimice şi Sistemul naţional şi judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura se vor executa prin încredinţare directa de către:a) OSPA – studiile pedologice în vederea realizării şi reactualizarii periodice a Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultura, a fundamentarii programelor Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, care constau în stabilirea, delimitarea şi inventarierea unităţilor de sol-teren, favorabilitatii terenurilor agricole pe culturi, a claselor de calitate după nota de bonitare pentru folosinţe agricole, determinarea stării de aprovizionare/asigurare a solurilor în nutrienti, precum şi reactia solurilor, stabilirea categoriilor şi subcategoriilor de folosinţă pentru agricultura sau silvicultura pe baza pretabilitatii terenurilor, identificarea, delimitarea şi inventarierea tipurilor de degradari ale solurilor/terenurilor, stabilirea restrictiilor terenurilor pentru diferite utilizări şi stabilirea măsurilor agropedoameliorative şi antierozionale corespunzătoare;– realizarea şi reactualizarea Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura;b) ICPA – realizarea şi reactualizarea Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultura, respectiv Banca de date pedologice aferentă, în vederea integrării în Sistemul naţional de monitorizare integrată a mediului.
 + 
Articolul 2Finanţarea cheltuielilor anuale se suporta din alocaţii bugetare prin bugetul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, astfel:a) capitolul cheltuieli de capital:– elaborarea studiilor pedologice şi agrochimice necesare realizării/reactualizarii Sistemului naţional şi judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura;b) capitolul cheltuieli materiale:– realizarea/reactualizarea Sistemului naţional şi judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura;– participarea la organismele internaţionale de specialitate.
 + 
Articolul 3Anual, după aprobarea legii bugetului de stat, Direcţia buget, finanţe şi investiţii bugetare din cadrul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor va comunică Serviciului de fond funciar şi cadastru forestier suma totală alocata pentru elaborarea de studii pedologice şi agrochimice şi realizarea/reactualizarea Sistemului naţional şi judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura din Programul naţional.
 + 
Articolul 4Defalcarea pe judeţe a fondurilor alocate pentru aceste activităţi se face de către Serviciul de fond funciar şi cadastru forestier din cadrul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, pe baza notelor de fundamentare, întocmite de către direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti, respectiv ICPA, şi se aproba de către ministrul agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor.
 + 
Articolul 5Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor prin Direcţia buget, finanţe şi investiţii bugetare va transmite direcţiilor generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti sumele alocate în vederea elaborării studiilor pedologice şi realizării şi/sau reactualizarii sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura.
 + 
Articolul 6(1) Pe baza listei de lucrări din nota de fundamentare şi a fondurilor comunicate direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti vor încheia contracte cu OSPA.(2) Contractul-cadru pentru întocmirea şi finanţarea studiilor pedologice şi agrochimice este prevăzut în formularul nr. 1 al anexei nr. 7.(3) Devizul estimativ la încheierea contractului este prevăzut în formularul nr. 2 al anexei nr. 7.
 + 
Articolul 7Suma alocata realizării şi reactualizarii Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultura, în baza notei de fundamentare întocmite de ICPA, va fi aprobată de către ministrul agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor şi va fi alocata acestei instituţii.
 + 
Articolul 8După transmiterea la direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti a sumelor alocate se încheie contracte, iar OSPA şi ICPA încep derularea activităţilor specifice.
 + 
Articolul 9(1) Stabilirea preţului de achiziţie pentru studiile pedologice şi agrochimice, precum şi pentru realizarea/reactualizarea Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultura, respectiv a Băncii de date pedologice, a sistemelor judeţene de monitorizare sol-teren pentru agricultura, respectiv a bazelor de date ale unităţilor de sol-teren aferente judeţelor, se face conform convenţiei.(2) Preţurile şi tarifele maximale admise pentru decontarea studiilor pedologice şi agrochimice, precum şi pentru realizarea/reactualizarea Sistemului naţional şi judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura se stabilesc prin convenţie între reprezentanţi ai Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, direcţiilor generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti, ICPA şi OSPA.
 + 
Articolul 10Normele de timp şi elementele de calculatie ale tarifelor pentru studii şi cercetări de sol, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii şi alimentaţiei nr. 94/PT 1980/1982, rămân valabile asa cum sunt stabilite prin convenţie.
 + 
Articolul 11Modul de calcul al preţului de achiziţie al studiului pedologic şi agrochimic este prezentat în situaţia de plată prevăzută în formularul nr. 3 al anexei nr. 7.
 + 
Articolul 12(1) Se receptioneaza şi se admit la decontare numai lucrările avizate favorabil de către comisia numita în acest scop prin decizie de către directorul general al direcţiei generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene sau a municipiului Bucureşti.(2) Procesul-verbal de avizare este prevăzut în formularul nr. 4 al anexei nr. 7.
 + 
Articolul 13(1) Valoarea studiului pedologic şi agrochimic ce urmează să fie decontată de direcţia generală pentru agricultura şi industrie alimentara judeteana sau a municipiului Bucureşti este cea din procesul-verbal de recepţie prevăzut în formularul nr. 5 al anexei nr. 7.(2) Procesele-verbale de recepţie se trimit în copie la Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, Serviciul de fond funciar şi cadastru forestier, în scopul urmăririi realizării programului aprobat de Guvern privind executarea studiilor pedologice şi agrochimice şi a Sistemului de monitorizare sol-teren pentru agricultura.
 + 
Articolul 14Lista lunară a sumelor decontate se va inainta de către direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor – Direcţia buget, finanţe şi investiţii bugetare.Formularul nr. 1CONTRACT-CADRUpentru întocmirea şi finanţarea studiilor pedologice şi agrochimice necesare realizării şi reactualizarii Sistemului naţional de monitorizaresol-teren pentru agriculturaNr. …… din …………..

         
  I. Părţile contractante
  Între Oficiul de Studii Pedologice şi Agrochimice . . . . . . . . . . . . . . . . . . , denumit în continuare executant, cu sediul în . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . . . . . nr. . . . . , cod poştal . . . . . . , judeţul . . . . . . . . ., având cont de virament nr. . . . . . . . . . . . deschis la . . . . . . . . . . . . . . . . , cod fiscal nr. . . . . . . . . . . . . , reprezentat prin . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., director, şi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., contabil-şef, pe de o parte, şi
  Direcţia generală pentru agricultură şi industrie alimentară a judeţului . . . . . . . . . . . . . . . . , denumită în continuare beneficiar, cu sediul în . . . . . . . . . . ., str. . . . . . . . . . nr. . . . . ., cod poştal nr. . . . . . . . . , cod fiscal nr. . . . . . . . . . . . . ., reprezentat prin . . . . . . . . . . . . . . . . . . , director, şi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , contabil-şef, pe de altă parte, se încheie prezentul contract.
  II. Obiectul contractului
  Obiectul prezentului contract îl reprezintă . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Fazele, termenele de execuţie, predare şi recepţionare a studiului, precum şi condiţiile de realizare sunt prevăzute în prezentul contract.
  III. Durata contractului
  Contractul se încheie pe perioada de realizare a lucrării contractate de către părţi, după cum urmează:
  – faza de teren, cu termen de realizare . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ;
  – faza de birou în care sunt incluse: faza de laborator, redactarea memoriului tehnic şi cartografia, cu termen de realizare . . . . . . . . . . . . . . .;
  – termenul final de prezentare la recepţie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Înainte cu 5 zile de termenele stabilite va fi anunţat secretarul comisiei de avizare, care va contacta beneficiarul şi membrii comisiei de avizare în vederea stabilirii de comun acord a termenului în cadrul căruia se face recepţia lucrărilor prezentate, termen care nu va depăşi 3 zile de la prezentarea lucrărilor pentru recepţie.
  Beneficiarul are următoarele drepturi:
  – să solicite ca lucrările prezentate la recepţie să corespundă standardelor impuse prin normele metodologice în vigoare;
  – să utilizeze documentaţia ce rezultă din executarea prezentului contract, după recepţionarea şi achitarea integrală în scopul pentru care a fost întocmită;
  – să solicite executantului să desemneze un responsabil de lucrare care să
  colaboreze la soluţionarea operativă a tuturor problemelor apărute în legătură
  cu prezentul contract.
  IV. Valoarea contractului
  Valoarea estimată a contractului este de . . . . . . . lei, conform devizului
  estimativ întocmit de executant şi anexat la prezentul contract.
  Decontarea studiului pe faze de execuţie (teren, birou) sau în totalitate cu valoarea înscrisă în procesul-verbal de recepţie se va face în procent de 100%, în termen de două zile de la virarea sumei de către ordonatorul principal de credit.
  V. Obligaţiile şi drepturile părţilor contractante
  Executantul are următoarele obligaţii:
  – să respecte termenele stabilite pentru executarea lucrării contractate;
  – să aducă la cunoştinţă beneficiarului colectivul de specialişti desemnat să execute lucrările contractate;
  – să execute lucrările conform cerinţelor impuse prin normele metodologice în vigoare;
  – să avizeze intern lucrările executate;
  – să pună la dispoziţie beneficiarului toate datele solicitate de acesta în scopul pentru care s-a executat lucrarea;
  – să prezinte lucrarea pe faze sau în totalitate în forma de prezentare prevăzută de normele de conţinut aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr. 223/2002;
  – să respecte cu bună-credinţă prevederile prezentului contract.
  Beneficiarul are următoarele obligaţii:
  – să respecte termenele stabilite pentru recepţia şi achitarea lucrărilor;
  – să împuternicească, prin act intern specific, un responsabil pentru buna derulare a contractului, care să urmărească executarea acestuia şi să colaboreze cu executantul pentru soluţionarea operativă a tuturor problemelor apărute în legătură cu prezentul contract;
  – să respecte cu bună-credinţă prevederile prezentului contract.
  Executantul are următoarele drepturi:
  – să prezinte responsabilului beneficiarului problemele tehnice şi de altă natură apărute în cursul derulării prezentului contract şi să-i solicite sprijinul, în limitele competenţelor;
  – să solicite plata studiilor efectuate în termenele stabilite în prezentul contract.
  VI. Procedura de recepţie a lucrărilor
  La înştiinţarea beneficiarului despre intenţia de înaintare spre recepţie a lucrării, pe faze sau în totalitate, executantul este obligat:
  – să deţină lucrarea pe faze sau în totalitate, în forma prevăzută în normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr. 223/2002;
  – să convoace responsabilul de lucrare şi să ia toate măsurile ca acesta să fie prezent la data şi locul stabilit pentru recepţie;
  – să asigure toate condiţiile pentru recepţia lucrării.
  La primirea înştiinţării despre intenţia de recepţionare a lucrării contractate, pe faze sau în totalitate, beneficiarul este obligat:
  – să convoace responsabilul de lucrare desemnat şi membrii comisiei de avizare şi să ia toate măsurile pentru ca aceştia să fie prezenţi la data şi locul prevăzut pentru recepţie;
  – să asigure toate condiţiile pentru recepţia lucrării;
  – să comunice executantului data şi ora concretă la care va avea loc recepţia lucrării, cu respectarea termenelor prevăzute în prezentul contract.
  Avizarea lucrării se face conform normelor metodologice de întocmire şi în ceea ce priveşte respectarea normelor tehnice de încadrare în tip de studiu şi categorie de complexitate.
  Lucrarea avizată se recepţionează şi se întocmeşte proces-verbal de recepţie, pe baza căruia se efectuează decontarea contravalorii înscrise în procesul-verbal de recepţie.
  VII. Dispoziţii finale
  Contractul se încheie individual pentru fiecare studiu pe total (teren şi birou). Pe faze acesta se poate derula ca execuţie, predare şi decontare în termen de 2 ani calendaristici, în condiţiile prevăzute prin prezentul contract. Pe parcursul derulării contractului, în funcţie de cerinţele beneficiarului sau de alte cauze obiective, pot apărea modificări printr-un act adiţional la prezentul contract.
  Valoarea contractului, arătată la cap. IV, s-a calculat pe baza devizului estimativ şi urmează să fie actualizată la recepţia lucrării, conform situaţiei de plată. Valoarea finală ce se va achita este cea fixată în procesul-verbal de recepţie. Nerespectarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale atrage răspunderea părţii în culpă, în conformitate cu legea. Eventualele litigii sunt de competenţa instanţelor judecătoreşti.
  În cazul în care finalizarea lucrărilor, pe etape sau în totalitate, devansează termenele de contract, executantul va anunţa beneficiarul şi membrii comisiei judeţene de avizare cu 5 zile înainte despre prezentarea pentru recepţia lucrărilor executate.
  Predarea-primirea lucrării ce face obiectul prezentului contract, pe etape şi în totalitate, se face la sediul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Forţa majoră exonerează părţile de răspundere, în condiţiile legii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  S-au mai convenit următoarele clauze contractuale: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Prezentul contract s-a întocmit în . . . . . . . . . . . . . . . . exemplare, dintre care . . . . . . . . . . . . pentru executant şi . . . . . . . . . . . . pentru beneficiar.
  Întocmit în localitatea . . . . . . . . . . . la data de . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  Beneficiar, Executant,
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
  Director general, Contabil-şef, Director, Contabil-şef,
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Formularul nr. 2DEVIZestimativ la încheierea contractului

                   
  Executant: OSPA ……………… Beneficiar: DGAIA ………………….
   
  Denumirea lucrării: Studiu pedologic şi agrochimic necesar realizării şi reactualizării Sistemului naţional şi judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultura Teritoriul administrativ ……………………………………. ……………………………………………………………………..
  Suprafaţa ha …………….. Scara ………………..
  Complexitatea …………. ha …… ha …………….
  Contract nr. ……………………………………..
  Valoarea devizului estimativ (mii lei): Teren …………………………
    Birou …………………………
    Total …………………………
  Nr. crt. Specificare   Cod U/M Cantitatea (nr.) Preţ unitar Valoarea (mii lei)
  1. Manoperă specialist teren 1 O.M.C.      
      birou 2 O.M.C.      
  2. Manoperă tehnician   3 O.M.C.      
  3. Manoperă muncitor 4 O.F.m.      
      cartograf 5 O.F.c.      
  4. Total manoperă teren 6 * * *  
      birou 7 * * *  
  5. Cote cheltuieli indirecte Teren 60% x cod 6 8 * * *  
      Birou 50% x cod 7 9 * * *  
  6. Transport teren 64 % x cod 1 10 * * *  
  7. Total Faza teren 11 * * *  
      Faza birou 12 * * *  
  9. Laborator   14 probe      
  10. Total teren   15 * * *  
  11. Total birou   16 * * *  
  12. Tarif avizare   17 * * *  
  13. TOTAL STUDIU:   18 * * *  
  14. T.V.A.   19 * * *  
  15. TOTAL GENERAL:            
  Director OSPA, Contabil-şef OSPA,
  ……………….. ………………

Formularul nr. 3SITUAŢIA DE PLATA

               
  Beneficiar: Direcţia generală pentru agricultură şi industrie alimentară a judeţului . . . . . . . . .
  Lucrarea: Studiu pedologic şi agrochimic elaborat în vederea realizării şi reactualizării Sistemului naţional şi judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură.
  Teritoriul administrativ: . . . . . . . . . . . . . . . . . . judeţul . . . . . . . . . . .
  Faza . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Scara . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Categoria de complexitate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Suprafaţa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Nr. Operaţiunea   U/M Cantitatea Preţ Valoarea
  crt. Denumire Simbol     unitar (lei)
  A. Faza teren          
  1. Manoperă specialist la faza de teren-pedologie Tabelul 5 OMC      
    Sporuri şi reduceri 1.2.2.1.1.        
      . . §        
  2. Deplasare OSPA-TC 1.2.2.1.1. OMC      
      d        
  3. Control tehnic 1.2.2.1.1. OMC      
      c        
  4. Manoperă tehnician (recoltat probe agrochimice maximum 1 probă/25 ha) 0.25 OMC/probă OMC      
  5. Alte sporuri şi reduceri 1.2.2.1.1. . . § OMC      
    Total specialist * OMC      
  6. Manoperă muncitor faza teren Tabelul 3 bis Ofm      
  7. Astupat profile de sol 1.2.2.1.1. Ofm      
      f        
    Total muncitor   Ofm      
    Total manoperă   * * *  
  8. Cheltuieli de transport (64% din manopera specialist pedologie) 5.d * * *  
  9. Cheltuieli indirecte (60% din valoarea manoperei)* 2.6.1.f * * *  
    Total cheltuieli * * * *  
    TOTAL TEREN * * * *  
  B. Faza birou          
  10. Manopera specialist pedologie Tabelul 10, 11 OMC      
  11. – pct. 1, 3; 1.2.2.2.1. OMC      
  1   a        
  11. – pct. 2, 4; (coeficient reducere) 1.2.2.2.1 OMC      
  2.   b        
  12. Alte sporuri şi reduceri 1.2.2.1.1 . . § OMC      
  13. Manoperă specialist bonitare (jumătate din suprafaţă) Tabelul 10, 11 pct. 3, 4 OMC      
  14. Manoperă tehnician 0,15 OMC/ probă OMC      
    Total manoperă specialist          
  15. Manoperă cartografie studiu pedologic Tabelul 3 Ofc      
  16. Manoperă cartograf pentru bonitare Tabelul 13 OFc      
    Total cartografie   * * *  
    Total manoperă faza birou   * * *  
  17. Cheltuieli indirecte (50% din valoarea manoperei) 2.6.1.f * * *  
    Total cheltuieli   * * *  
  A Total manoperă faza birou   * * *  
               
  Nr. Specificare SCS II U/M Nr. probă Lei/ Valoarea
  crt.   A, B     probă (lei)
  Analize laborator        
  1. Pregătit probe          
  2. pH (în apă)          
  3. Săruri solubile          
  4. Reziduu fix          
  5. Sodiu schimbabil          
  6. Suma bazelor          
  7. Aciditatea hidrolitică          
  8. Aciditatea totală          
  9. Carbonaţi          
  10. Humus          
  11. Azot – total          
  12. Materie organică          
  13. Fosfor solubil AL          
  14. Potasiu solubil AL          
  15. Aluminiu mobil          
  16. Analiza granulometrică          
  17. Umiditatea la 105°C          
  18. Coeficient higroscopicitate          
  19. Greutate volumetrică          
  20. Echivalent umiditate          
  21. Conductivitate hidraulică          
  22. Rezistenţa la penetrare          
  23. Mineralizare          
  24. Calciu          
  25. Magneziu          
  26. Sodiu          
  27. Potasiu          
  28. Cloruri          
  29. Sulfaţi          
  30. Bicarbonaţi          
  31. Alte analize          
  32. Calcul buletine şi indici          
  B. TOTAL LABORATOR          
  B. TOTAL BIROU          
  A. Faza teren          
  B. Faza birou          
  C. Tarif avizare          
    T.V.A.   %      
    TOTAL GENERAL          
  § – Se va completa litera, de exemplu: a, b,. .
  Cheltuielile indirecte sunt cote procentuale. Acestea includ materiale, deplasări, diurna,. . etc., conform SCS/1982.
   
  Întocmit Verificat
    Contabil-şef,
  Aprobat
  Director OSP

Formularul nr. 4PROCES – VERBAL DE AVIZARENr. …….. din ……………………..

     
  Comisia constituită conform Deciziei nr. . . . . . . . . . . . din . . . . . . . . . . , în vederea avizării lucrării . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , având următoarea componenţă . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  în urma verificării lucrării a constatat următoarele:
  1. Condiţiile de cantitate şi calitate au fost/nu au fost îndeplinite.
  2. Preţurile şi tarifele din situaţia de plată au fost/nu au fost corect stabilite.
  3. Termenul de predare a fost/nu a fost respectat.
  4. Propuneri: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  În urma celor constatate comisia avizează/nu avizează lucrarea.
   
  Membrii comisiei de avizare:  
  (numele şi prenumele) Semnătura
     
  Secretar, Preşedinte,

    Formularul nr. 5

         
  Înregistrat la:
  Oficiul de studii pedologice Direcţia generală pentru agricultură
  şi agrochimice al judeţului . . . . . . . . şi industrie alimentară a judeţului . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . din . . . . . . . . . . . . . Nr. . . . . . . . . . din . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE
  Subsemnaţii: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , director OSPA, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . contabil-şef OSPA, judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . , executant; şi . . . . . . . . . . . . . . . . . director general DGAIA, . . . . . . ., contabil-şef DGAIA, judeţul . . . . . . . . . . . . , beneficiar
  În contractul nr. . . . . . . . . . . . . din . . . . . . . . . . . . am procedat primul la predarea ş secundul la primirea lucrării: Studiu pedologic şi agrochimic întocmit în vederea realizării ş reactualizării Sistemului de monitorizare sol-teren pentru agricultură, pentru teritoriul administrativ . . . . . . . . ., în suprafaţă de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ha, categoria d complexitate . . . . . . . . . . . . ha . . . . . . . . şi . . . . . . . ha . . . . . . . . . . . . . . la scara d lucru: . . . . . . . . . . . . . ha şi . . . . . . . . . . . . . . . . ha.
  S-a predat şi recepţionat faza . . . . . . . . . în totalitate.
  Din verificări se constată:
  1. Condiţiile de cantitate şi calitate au fost îndeplinite, lucrarea şi, respectiv, situaţi de plată au fost avizate de către comisia de avizare.
  2. Termenul de predare a fost respectat.
  3. Alte prevederi contractuale au fost respectate în totalitate.
  Concluzii
  Lucrarea ce face obiectul predării-preluării se declară recepţionată şi urmează să fie decontată 100% contravaloarea acesteia de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . lei, conform situaţie de plată anexate. Plata se face din contul beneficiarului nr. . . . . . . . . . . . . . . , deschis l Trezoreria . . . . . . . . . . . . ., în baza procesului-verbal de recepţie şi a facturii-talon emis de executant.
  Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal în . . . . . . . . . . . . . . . . exemplare, dintr care . . . . . . . . pentru executant.
  Data . . . . . . . . .
   
  Am predat Am primit
  Director, Contabil-şef, Director general, Contabil-şef,
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

──────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x