METODOLOGIE din 6 noiembrie 2015(*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 05/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 154 07/12/2015
ActulACTUALIZEAZA PEMETODOLOGIE 06/11/2015
ART. 1ARE LEGATURA CUORDIN 20 04/02/2016 ART. 1
ART. 2ARE LEGATURA CUORDIN 20 04/02/2016 ART. 1
ART. 2REFERIRE LAHG 416 09/05/2007 ANEXA 2
ART. 3ARE LEGATURA CUORDIN 20 04/02/2016 ART. 1
ART. 4ARE LEGATURA CUORDIN 20 04/02/2016 ART. 1
ART. 6REFERIRE LAHG 416 09/05/2007 ANEXA 2
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 20 04/02/2016 ART. 1
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 20 04/02/2016 ANEXA 1
 Nu exista acte care fac referire la acest act

elaborării Planului de relaţii internaţionale şi afaceri europene(actualizată până la data de 8 februarie 2016*)



–––- + 
Articolul 1Dispoziţii generale(1) Planul de relaţii internaţionale şi afaceri europene (PRIAE) se elaborează anual pentru anul calendaristic următor celui în care se aprobă.(2) În plan se includ următoarele categorii de cheltuieli:a) cheltuieli de personal, reprezentând sume acordate drept indemnizaţii de deplasare, compuse din diurnă şi indemnizaţia de cazare, în scopul participării la misiuni în străinătate cu caracter temporar, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare;–––-Lit. a) a alin. (2) al art. 1 a fost modificată de pct. 57 al art. I din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016.b) cheltuieli cu bunuri şi servicii (deplasări în străinătate), astfel:–––-Partea introductivă a lit. b) a alin. (2) al art. 1 a fost modificată de pct. 57 al art. I din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016.(i) cheltuieli aferente deplasărilor în străinătate, pentru care se efectuează cheltuieli în lei sau devize liber convertibile:– costul transportului în trafic internaţional, cel între localităţile din ţara în care personalul îşi desfăşoară activitatea, precum şi pe distanţa dus-întors dintre aeroport sau gară şi locul de cazare, pentru personalul aflat în misiune;– costul transportului documentaţiilor, mostrelor şi al altor materiale sau obiecte necesare îndeplinirii misiunii;– taxele de înscriere şi/sau de participare la congrese, simpozioane, seminarii, colocvii sau la alte reuniuni, în condiţiile stabilite de organizatori;– comisioanele şi taxele bancare, taxele achitate pentru eliberarea paşapoartelor de serviciu sau diplomatice/ paşapoartelor de serviciu sau diplomatice electronice, cheltuielile pentru obţinerea vizelor de intrare în ţările respective, de rezervare a locurilor în mijloacele de transport, taxele de aeroport, comisioanele de rezervare a camerelor de hotel, asigurările medicale şi altele asemenea;– cheltuielile ocazionate de deplasările efectuate în ţara de reşedinţă sau în altă ţară de către personalul trimis în misiuni permanente în străinătate;– cheltuielile ocazionate cu participarea personalului la misiuni în afara teritoriului statului român conform acordurilor şi înţelegerilor internaţionale, cu excepţia diurnei.–––-Pct. (1) al lit. b) a alin. (2) al art. 1 a fost modificat de pct. 57 al art. I din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016.(ii) cheltuieli în lei aferente primirilor de delegaţii străine. Cheltuielile de cazare şi masă cu privire la care s-a convenit cu partenerii străini să fie suportate pe bază de reciprocitate se includ, de asemenea, în PRIAE.(3) Cheltuielile de la alin. (2) vor fi incluse în PRIAE indiferent de titlul de cheltuieli unde sunt încadrate, conform prevederilor legale în vigoare (inclusiv titlul VIII cod 56 "Proiecte cu finanţare din Fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare", titlul X cod 58 "Proiecte cu finanţare din Fonduri externe nerambursabile aferente cadrului financiar 2014-2020" etc.).(4) Cheltuielile incluse în PRIAE se calculează în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare care stabilesc drepturile şi obligaţiile personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, respectiv normativele de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice.
 + 
Articolul 2Elaborarea şi avizarea proiectului PRIAE pentru aparatul central al Ministerului Afacerilor Interne (MAI)(1) Unităţile, instituţiile şi structurile din cadrul aparatului central al MAI şi cele prevăzute în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 416/2007privind structura organizatorică şi efectivele Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, ai căror conducători nu au calitatea de ordonator de credite, elaborează propuneri de activităţi pentru a fi incluse în proiectul PRIAE, pe care le supun avizului Direcţiei afaceri europene şi relaţii internaţionale (DAERI) şi secretarului de stat/secretarului general coordonator al activităţii acestora, potrivit normelor privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul MAI. Unităţile, instituţiile şi structurile aflate în coordonarea ministrului afacerilor interne supun propunerile de activităţi avizului DAERI şi secretarului de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene. Propunerile de activităţi ce urmează a fi incluse în proiectul PRIAE se întocmesc potrivit machetelor prevăzute în anexa nr. 1a, respectiv nr. 1b.–––-Alin. (1) al art. 2 a fost modificat de pct. 58 al art. I din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016.(2) Propunerile de activităţi avizate potrivit alin. (1) se transmit la DAERI până la data de 1 iunie a anului în curs. DAERI centralizează propunerile şi elaborează proiectul PRIAE pentru aparatul central al MAI.–––-Alin. (2) al art. 2 a fost modificat de pct. 58 al art. I din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016.(3) DAERI supune avizării secretarului de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene proiectul PRIAE prevăzut la alin. (2).(4) DAERI trimite proiectul PRIAE pentru unităţile, instituţiile şi structurile MAI prevăzute la alin. (1), avizat potrivit alin. (3), la Direcţia generală financiară (DGF) până la data de 15 iunie a anului în curs.–––-Alin. (4) al art. 2 a fost introdus de pct. 59 al art. I din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016.
 + 
Articolul 3Elaborarea şi avizarea proiectului PRIAE pentru unităţile, instituţiile şi structurile MAI, altele decât cele prevăzute la art. 2(1) Unităţile, instituţiile şi structurile MAI, altele decât cele prevăzute la art. 2, elaborează proiectul PRIAE, îl supun avizării DAERI, secretarului de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene şi secretarului de stat/secretarului general coordonator al activităţii acestora, potrivit normelor privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul MAI. Unităţile, instituţiile şi structurile aflate în coordonarea ministrului afacerilor interne supun proiectul PRIAE avizului DAERI şi secretarului de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene. Propunerile de activităţi ce urmează a fi incluse în proiectul PRIAE se întocmesc potrivit machetelor prevăzute în anexa nr. 1a, respectiv nr. 1b.–––-Alin. (1) al art. 3 a fost modificat de pct. 60 al art. I din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016.(2) Proiectul PRIAE avizat potrivit alin. (1) se trimite la DAERI până la data de 15 iunie a anului în curs, necesarul de fonduri rezultat din întocmirea PRIAE se comunică Compartimentului financiar-contabil în vederea includerii acestuia în Proiectul bugetului unităţilor, instituţiilor şi structurilor MAI prevăzute la alin. (1).(3) Dacă în urma analizării proiectului PRIAE, DAERI constată faptul că propunerile de activităţi nu respectă obiectivele şi direcţiile de acţiune vizate de MAI în domeniul de referinţă, comunică acest fapt unităţii, instituţiei sau structurii MAI în cauză.
 + 
Articolul 4Aprobarea PRIAE(1) După adoptarea legii bugetului de stat, DGF comunică DAERI plafoanele de cheltuieli pentru PRIAE al unităţilor, instituţiilor şi structurilor MAI prevăzute la art. 2 alin. (1).(2) Pentru unităţile, instituţiile şi structurile MAI prevăzute la art. 2 alin. (1), revizuirea proiectului PRIAE se efectuează sub coordonarea DAERI, cu luarea în considerare a obiectivelor şi direcţiilor de acţiune vizate de MAI într-un domeniu dat şi cu încadrarea în limitele bugetare comunicate conform alin. (1). Unităţile, instituţiile şi structurile MAI prevăzute la art. 2 alin. (1) supun proiectul PRIAE revizuit, avizat de DAERI, aprobării secretarului de stat/secretarului general coordonator al activităţii acestora, potrivit normelor privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul MAI. În cazul unităţilor, instituţiilor şi structurilor aflate în coordonarea ministrului afacerilor interne, proiectul PRIAE revizuit, avizat de DAERI, se supune aprobării secretarului de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene.(3) Proiectul PRIAE revizuit centralizat de DAERI se aprobă de către secretarul de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene.(4) DAERI transmite DGF, în copie, PRIAE pentru unităţile, instituţiile şi structurile MAI prevăzute la art. 2 alin. (1), aprobat potrivit alin. (3), în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea comunicării referitoare la plafoanele de cheltuieli prevăzute la alin. (1).(5) După adoptarea legii bugetului de stat şi aprobarea bugetelor unităţilor, instituţiilor şi structurilor MAI prevăzute la art. 3 alin. (1), acestea reanalizează şi revizuiesc propunerile de activităţi incluse în proiectul PRIAE, astfel încât să se încadreze în limitele bugetare aprobate, şi supun PRIAE astfel revizuit, cu avizul DAERI, aprobării secretarului de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene şi secretarului de stat/secretarului general coordonator al activităţii acestora, potrivit normelor privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul MAI. În cazul unităţilor, instituţiilor şi structurilor aflate în coordonarea ministrului afacerilor interne, proiectul PRIAE revizuit se aprobă de secretarul de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene, cu avizul DAERI. O copie a PRIAE aprobat se transmite la DAERI în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea limitelor bugetare aprobate.(6) La revizuirea proiectului PRIAE al unităţilor, instituţiilor şi structurilor MAI prevăzute la art. 3 alin. (1) se iau în considerare şi comunicările DAERI efectuate potrivit art. 3 alin. (3).–––-Art. 4 a fost modificat de pct. 61 al art. I din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016.
 + 
Articolul 5Revizuirea PRIAE(1) Revizuirea PRIAE se efectuează, la solicitarea DAERI sau DGF, în următoarele situaţii:a) în caz de rectificare bugetară;b) au intervenit modificări, respectiv au fost primite invitaţii ulterior remiterii propunerilor pentru PRIAE, respectiv a proiectului PRIAE.(2) Revizuirea PRIAE se realizează potrivit procedurii prevăzute la art. 4.(3) Orice modificare a PRIAE care afectează structura cheltuielilor bugetare între ordonatorii de credite, capitole de finanţare bugetară, titluri şi articole ale clasificaţiei bugetare se comunică la DGF de către DAERI, la solicitarea ordonatorilor de credite, în vederea analizării conform prevederilor legale în vigoare.
 + 
Articolul 6Finanţarea activităţilor de relaţii internaţionaleAsigurarea finanţării activităţilor cuprinse în PRIAE se realizează potrivit repartizării bugetare, după cum urmează:a) pentru structurile din cadrul aparatului central al MAI şi pentru cele prevăzute în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 416/2007, cu modificările şi completările ulterioare, ai căror conducători nu au calitatea de ordonator de credite, din bugetul MAI;b) pentru unităţile, instituţiile sau structurile MAI, altele decât cele prevăzute la lit. a), din bugetul propriu.
 + 
Anexa 1ala metodologieDEPLASĂRI ÎN STRĂINĂTATE*Font 7*┌────┬────────┬──────────┬───────────┬────────┬────────────────────┬────────┬─────────┬─────────┬────────┬───────────────────────┬────────┐│Nr. │Tipul │Temeiul │Obiectivele│ Ţara │ Durata (zile) │Număr de│ Ruta │Categoria│Varianta│ Fonduri bugetare │Aprobări││crt.│acţiunii│în baza │urmărite ├────────┼──────────┬─────────┤persoane│(capitala│indemni │de asi- │ necesare │anteri- ││ │ │căruia se │ │Perioada│Activitate│Transport│ │ sau alt │zaţiei de│gurare a│ (valori în lei) │oare ││ │ │realizează│ │ │ │ │ │ oraş) │deplasare│cheltu- │ │ ││ │ │acţiunea │ │ │ │ │ │ │ │ielilor │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼────────┼──────────┼───────────┼────────┼──────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────┬─────────────────┼────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │din care: │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Total├────────┬────────┤ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Cheltu- │Cheltu- │ ││ 1. │ │ │ ├────────┤ │ │ │ │ │ │ │ieli de │ieli cu │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │personal│bunuri │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ şi │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │servicii│ │├────┼────────┼──────────┼───────────┼────────┼──────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────┼────────┼────────┼────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │└────┴────────┴──────────┴───────────┴────────┴──────────┴─────────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────┴────────┴────────┴────────┘Notă pentru completarea rubricilor din tabelul aferent deplasărilor în străinătate:1. "Tipul acţiunii" – Se va menţiona activitatea pentru care urmează să se efectueze deplasarea (de exemplu, conferinţă, grup de lucru, consultări, negocieri).2. "Temeiul în baza căruia se realizează acţiunea" – Se precizează temeiul în baza căruia se realizează activitatea, cum ar fi un document de cooperare, invitaţia partenerului extern, calitatea de membru într-un grup de lucru ş.a.3. "Obiectivele urmărite" – Se menţionează scopul vizat prin participarea la activitate.4. "Ţara/Perioada" – Se precizează ţara în care urmează a se realiza activitatea, respectiv intervalul de timp în care activitatea va avea loc efectiv.5. "Durata (zile): Activitate/Transport" – Se precizează în cifre arabe numărul de zile în care se derulează doar activitatea/se indică în mod distinct numărul de zile alocate transportului. Subrubrica "Transport" se completează astfel:a) în situaţia în care zilele efective ale desfăşurării activităţii coincid cu cele de plecare şi revenire în ţară, se înscrie cifra 0;b) în cazul în care plecarea sau întoarcerea coincid cu una din datele de începere sau de încheiere a activităţii, se înscrie cifra 1;c) dacă plecarea şi revenirea în ţară nu coincid cu niciuna din cele două date, se înscrie cifra 2.6. "Număr de persoane" – Se va indica numărul de persoane prevăzut să participe la activitate, cu respectarea dispoziţiilor în vigoare referitoare la limitarea numărului de persoane care pot lua parte la astfel de activităţi.7. "Ruta (capitala sau alt oraş)" – Se va indica traseul folosit pentru a ajunge la locul de destinaţie.8. "Categoria indemnizaţiei de deplasare" – Se înscrie categoria de diurnă corespunzătoare, în funcţie de calitatea deţinută de persoana ce efectuează deplasarea.9. "Varianta de asigurare a cheltuielilor":a) 100% diurnă + cazare + transport – reprezintă situaţia în care reprezentantul Ministerului Afacerilor Interne (MAI) beneficiază de diurnă 100%, iar cazarea şi transportul internaţional sunt asigurate din fondurile MAI;b) 100% diurnă – cazare + transport – reprezintă situaţia în care reprezentantul MAI beneficiază de diurnă 100%, cazarea nu este asigurată din fondurile MAI (de exemplu, este asigurată de organizatori), iar transportul internaţional este asigurat din fondurile MAI;c) 100% diurnă – cazare – transport – reprezintă situaţia în care reprezentantul MAI beneficiază de diurnă 100%, cazarea şi transportul nu sunt asigurate din fondurile MAI (de exemplu, sunt asigurate de organizatori);d) 100% diurnă + cazare – transport – reprezintă situaţia în care reprezentantul MAI beneficiază de diurnă 100% şi cazare, iar transportul nu este asigurat din fondurile MAI (de exemplu, este asigurat de organizatori);e) 50% diurnă – cazare + transport – reprezintă situaţia în care reprezentantul MAI beneficiază de diurnă 50%, cazarea nu este asigurată din fondurile MAI (de exemplu, este asigurată de organizatori), iar transportul internaţional este asigurat din fondurile MAI;f) 50% diurnă – cazare – transport – reprezintă situaţia în care reprezentantul MAI beneficiază de diurnă 50%, cazarea şi transportul nu sunt asigurate din fondurile MAI (de exemplu, sunt asigurate de organizatori);g) 50% diurnă + cazare + transport – reprezintă situaţia în care reprezentantul MAI beneficiază de diurnă 50%, cazarea şi transportul sunt asigurate din fondurile MAI;h) 50% diurnă + cazare – transport – reprezintă situaţia în care reprezentantul MAI beneficiază de diurnă 50% şi cazare, iar transportul nu este asigurat din fondurile MAI (de exemplu, este asigurat de organizatori);i) fără cheltuieli – reprezintă situaţia în care cheltuielile necesare pentru asigurarea participării la activităţi de relaţii internaţionale nu sunt suportate din fondurile MAI;j) fără diurnă şi cazare + transport – reprezintă situaţia în care din fondurile MAI nu este suportat decât costul transportului internaţional;k) operaţiuni multinaţionale – din fondurile MAI sunt suportate următoarele: costul biletelor de avion, respectiv cazarea şi diurna până la ajungerea la destinaţia în care urmează să aibă loc derularea operaţiunii multinaţionale.10. Fonduri bugetare necesare din care:– "Cheltuieli de personal" – Indemnizaţia de deplasare – se înscriu cuantumul diurnei al cărei nivel se calculează, în funcţie de categoria aferentă, potrivit nivelului prevăzut de reglementările în vigoare privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, precum şi costul cazării care se stabileşte potrivit nivelului prevăzut de reglementările în vigoare privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar;– "Cheltuieli cu bunuri şi servicii" – pentru deplasări în străinătate se înscrie costul biletului de avion/tren sau auto. De asemenea, dacă este cazul, se înscriu şi costurile aferente confecţionării paşapoartelor de serviciu, obţinerii taxelor de vize, a taxelor de aeroport, a asigurărilor medicale, asigurărilor auto, a taxelor de participare/înscriere etc.11. "Aprobări anterioare" – în cazul în care unele acţiuni au fost aprobate anterior de către Guvern, de ministrul afacerilor interne, secretarii de stat sau conducătorii instituţiilor din cadrul MAI, se menţionează cine a aprobat acţiunea respectivă, numărul şi data documentului pe care este înscrisă aprobarea.–––-Anexa nr. 1a a fost înlocuită cu anexa 1 din ORDINUL nr. 20 din 4 februarie 2016 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 5 februarie 2016 conform modificării aduse de pct. 62 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 1bla metodologiePRIMIRI DELEGAŢII EXTERNE*Font 7*┌────┬─────────┬──────┬────────┬──────┬───────────────┬─────────────────────┬───────────────┬────────┬───────┬──────┬───────┬──────────┐│Nr. │ Scopul │ Ţara │ Durata │Nr. de│ Masa │ Masa │ Trataţii │ Chel- │Chel- │ Alte │ Total │ Aprobări ││crt.│acţiunii │ │ (zile) │ per- │ oficială │ zilnică │ │ tuieli │tuieli │ chel-│ lei │anterioare││ │ pentru ├──────┼────────┤soane ├──────┬────────┼──────┬───────┬──────┼──────┬────────┤ tran- │ de │tuieli│ │ ││ │ care se │ Pe- │ Acti- │stră- │ Vari-│ Nr. de │ Vari-│ Nr. │ Nr. │ Vari-│ Nr. de │ sport │cazare │ │ │ ││ │ primesc │rioada│ vitatea│ ine │ anta │ repre- │ anta │total │ de │ anta │ repre- │ intern │ │ │ │ ││ │delegaţii│ │ │ │ │zentanţi│ │ de │şoferi│ │zentanţi│ │ │ │ │ ││ │ străini │ │ │ │ │ români │ │parti- │ │ │ români │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │cipanţi│ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼─────────┼──────┼────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼───────┼──────┼──────┼────────┼────────┼───────┼──────┼───────┼──────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 1.│ ├──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼─────────┼──────┼────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼───────┼──────┼──────┼────────┼────────┼───────┼──────┼───────┼──────────┤│ │ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │└────┴─────────┴──────┴────────┴──────┴──────┴────────┴──────┴───────┴──────┴──────┴────────┴────────┴───────┴──────┴───────┴──────────┘Notă pentru completarea rubricilor din tabelul aferent primirilor de delegaţii externe:1. "Scopul acţiunii pentru care se primesc delegaţii străini" – se va menţiona tipul de activitate care face obiectul primirii delegaţiei străine.2. "Ţara/Perioada" – se precizează ţara de provenienţă a delegaţiei, respectiv intervalul în care activitatea va avea loc efectiv.3. "Durata (zile)/Activitatea" – se menţionează în cifre arabe numărul de zile în care delegaţia externă are contacte la nivelul structurilor Ministerului Afacerilor Interne.4. "Număr de persoane străine" – se indică numărul de persoane din delegaţia străină pentru care partea română suportă costurile, potrivit reglementărilor în vigoare privind normele de organizare în ţară a acţiunilor de protocol.5. "Masa oficială":La subrubrica "Varianta" se înscrie una dintre următoarele variante:a) oferită de ministru;b) oferită de secretari de stat;c) oferită de alte persoane;d) nu se oferă.Baremele prevăzute pentru masa oficială se calculează potrivit reglementările în vigoare privind normativele de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, respectiv cele privind normele de organizare în ţară a acţiunilor de protocol.La subrubrica "Număr de reprezentanţi români" se înscrie numărul de reprezentanţi români, inclusiv translatorii, stabilit în funcţie de numărul reprezentanţilor străini.6. "Masa zilnică:"La subrubrica "Varianta" se înscrie una dintre următoarele variante:a) oferită de ministru;b) oferită de secretari de stat;c) oferită de alte persoane;d) nu se oferă.Baremele prevăzute pentru masa zilnică se calculează, potrivit reglementările în vigoare privind normativele de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, respectiv cele privind normele de organizare în ţară a acţiunilor de protocol.La subrubrica "Nr. total de participanţi" – se înscrie numărul persoanelor din delegaţia străină, inclusiv translatorii.7. "Trataţii:"La subrubrica "Varianta" se înscrie una dintre următoarele variante:a) şedinţe de lucru scurte;b) şedinţe de lucru prelungite;c) nu se oferă.Se înscrie suma necesară calculată potrivit reglementărilor în vigoare privind normativele de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice.La subrubrica "Număr de reprezentanţi români" se înscrie numărul de reprezentanţi români, inclusiv translatorii, stabilit în funcţie de numărul reprezentanţilor străini.8. "Cheltuieli de transport intern" şi "Cheltuieli de cazare" – se înscrie suma calculată potrivit reglementările în vigoare privind normele de organizare în ţară a acţiunilor de protocol.9. "Alte cheltuieli" – se înscrie scopul efectuării cheltuielilor şi cuantumul acestora (spre exemplu, bilete la teatru).––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x