METODOLOGIE din 4 noiembrie 2019

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 11/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 911 din 12 noiembrie 2019
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 1679 04/11/2019
ART. 18REFERIRE LALEGE 78 24/06/2014 ART. 10
ART. 18REFERIRE LALEGE 78 24/06/2014
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 1679 04/11/2019
ActulCONTINUT DEORDIN 1679 04/11/2019
ActulREFERIT DEORDIN 1679 04/11/2019





Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 1.679 din 4 noiembrie 2019, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 911 din 12 noiembrie 2019.
 + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 1Prezenta metodologie reglementează organizarea și desfășurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali specialitatea balneofiziokinetoterapie și recuperare, cu deficiențe vizuale. + 
Articolul 2Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, denumit în continuare OAMGMAMR, organizează examenul de grad principal pentru profesioniștii prevăzuți la art. 1, în sesiune națională, la solicitarea Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“. + 
Articolul 3Pentru îndeplinirea atribuțiilor de organizator, OAMGMAMR colaborează cu Ministerul Sănătății, Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ și Asociația Nevăzătorilor din România, în vederea asigurării condițiilor optime de desfășurare a examenului de grad principal. + 
Articolul 4(1)Examenul de grad principal se desfășoară la Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta’’.(2)În vederea organizării și susținerii examenului de grad principal, Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ constituie o comisie de examen și o comisie de contestații a căror componență nominală este aprobată de către președintele OAMGMAMR.
 + 
Articolul 5(1)Examenul de grad principal se desfășoară în două etape, în zile diferite:a)etapa I, eliminatorie – verificarea dosarelor de înscriere;b)etapa a II-a – verificarea cunoștințelor prin probă orală și probă practică.(2)Sunt declarați promovați candidații care obțin minimum media 7,00 la cele două probe de examen.
 + 
Articolul 6Subiectele de examen vor fi elaborate de către comisia de examen, constituită conform prevederilor art. 11 alin. (1). + 
Articolul 7(1)Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ face publice metodologia, tematica și bibliografia de examen prin intermediul postului Radio România Actualități, în emisiunea pentru nevăzători „Ochiul interior“, pe site-ul școlii și la secretariatul unității de învățământ, cu cel puțin 60 de zile înainte de data începerii examenului.(2)Tematica și bibliografia pentru examen se elaborează de către cadre didactice care predau la școala postliceală de balneofiziokinetoterapie și recuperare din cadrul Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ și se aprobă de către președintele OAMGMAMR.(3)Tematica și bibliografia vor fi puse la dispoziția candidaților în sistemele de scriere și lectură specifice nevăzătorilor și slabvăzătorilor. Acestea vor fi distribuite de către Asociația Nevăzătorilor din România, prin filialele sale, pentru a fi aduse la cunoștința candidaților. + 
Articolul 8(1)Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ publică anunțul de examen prin intermediul postului Radio România Actualități în emisiunea pentru nevăzători „Ochiul interior“, pe site-ul școlii și la secretariatul unității de învățământ, cu cel puțin 30 de zile înainte de data începerii examenului.(2)Anunțul de examen cuprinde:a)specialitatea la care se organizează examenul de grad principal;b)documentele necesare înscrierii;c)datele de desfășurare a examenului;d)locul și perioada de înscriere;e)cuantumul sumei de participare la examen și contul în care se depune aceasta. + 
Articolul 9Taxa de participare la examen se stabilește de către Consiliul de administrație al Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ și este utilizată pentru acoperirea cheltuielilor de organizare și desfășurare a examenului, în condițiile legii, și pentru plata cadrelor didactice care participă la examen.
 + 
Capitolul IIAtribuții și responsabilități care revin OAMGMAMR, Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ și Asociației Nevăzătorilor din România în organizarea și desfășurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali specialitatea balneofiziokinetoterapie și recuperare, cu deficiențe vizuale + 
Articolul 10(1)În organizarea și desfășurarea examenului de grad principal, OAMGMAMR are următoarele atribuții și responsabilități:a)aprobarea calendarului privind organizarea și desfășurarea examenului;b)aprobarea tematicii și bibliografiei de examen;c)aprobarea componenței comisiei de examen de către președintele OAMGMAMR;d)achiziționarea și tipărirea certificatelor de grad principal, precum și transmiterea acestora după semnare către Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ în baza listelor nominale ale candidaților promovați, întocmite de acesta;e)validarea rezultatelor examenului prin decizie de către președintele OAMGMAMR.(2)În organizarea și desfășurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali specialitatea balneofiziokinetoterapie și recuperare, cu deficiențe vizuale, Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ are următoarele atribuții și responsabilități:a)întocmirea și mediatizarea calendarului privind organizarea și desfășurarea examenului;b)asigurarea spațiilor necesare organizării și desfășurării examenului de grad principal;c)asigurarea logisticii, precum și a personalului necesar organizării și desfășurării examenului;d)organizarea și monitorizarea activităților de elaborare a tematicii și bibliografiei examenului de grad principal;e)transmiterea tematicilor și bibliografiei Asociației Nevăzătorilor din România pentru a fi distribuite de aceasta filialelor din întreaga țară și aduse la cunoștința candidaților;f)stabilirea, aprobarea sumei de participare la examen și încasarea acesteia;g)achiziționarea, în limita bugetului stabilit, a materialelor necesare organizării și desfășurării examenului;h)elaborarea propunerii componenței comisiei de examen și transmiterea acesteia spre aprobare președintelui OAMGMAMR;i)organizarea și efectuarea înscrierii candidaților cu respectarea condițiilor prevăzute de prezenta metodologie;j)întocmirea documentelor necesare pentru plata comisiilor de examen pentru organizarea și desfășurarea examenului de grad principal și efectuarea tuturor plăților, în limita bugetului stabilit;k)asigurarea cheltuielilor de protocol pe perioada funcționării comisiei de examen și a comisiei de contestații, cu încadrarea în limita bugetului stabilit;l)eliberarea adeverințelor/certificatelor de grad principal.(3)În organizarea și desfășurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali specialitatea balneofiziokinetoterapie și recuperare, cu deficiențe vizuale, Asociația Nevăzătorilor din România are următoarele atribuții și responsabilități:a)distribuirea tematicii și bibliografiei, prin filialele sale, pentru fi puse la dispoziția candidaților în sistemele de scriere și lectură specifice nevăzătorilor și slabvăzătorilor;b)mediatizarea, la nivel local, a calendarului privind organizarea și desfășurarea examenului.
 + 
Capitolul IIIConstituirea și atribuțiile comisiei de examen și ale comisiei de contestații + 
Articolul 11(1)Componența comisiei de examen pentru organizarea și desfășurarea examenului de grad principal este următoarea:a)președinte: directorul Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“;b)vicepreședinte: președintele OAMGMAMR sau persoana desemnată de către acesta;c)membri:– un vicepreședinte al OAMGMAMR, desemnat de către președintele OAMGMAMR;– 5-6 reprezentanți ai Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“, dintre care cel puțin 2-3 medici care predau cursuri la Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“;– 1 reprezentant al Asociației Nevăzătorilor din România;d)secretar: secretarul-șef al Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“.(2)Componența nominală a comisiei de examen se aprobă de către președintele OAMGMAMR cu cel puțin 30 de zile înainte de data începerii examenului.(3)După constituire și până la finalizarea examenului de grad principal, comisia de examen își desfășoară activitatea la sediul Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“, în încăperi destinate special, dotate cu mijloace de birotică și de securitate a informațiilor, stabilite de președintele comisiei de examen. + 
Articolul 12Comisia de examen are următoarele atribuții:a)elaborează subiectele de examen;b)organizează și coordonează activitățile specifice pentru elaborarea subiectelor de examen și păstrarea în condiții de securitate a acestora;c)coordonează activitatea de întocmire a documentelor de lucru necesare pentru derularea operativă a sesiunii de examen;d)elaborează instrucțiunile privind modul de desfășurare a examenului oral și practic, prezentate candidaților;e)soluționează operativ eventualele probleme administrative și organizatorice ce apar în perioada premergătoare examenului sau în ziua de desfășurare a examenului;f)asigură întocmirea cataloagelor și proceselor-verbale cu rezultatele examenului;g)îndeplinește activitățile necesare în vederea validării rezultatelor finale ale examenului;h)asigură preluarea dosarelor de înscriere ale candidaților;i)asigură verificarea dosarelor de înscriere cu respectarea cerințelor prevăzute de prezenta metodologie în acest sens, precum și întocmirea listelor cu candidații admiși la înscriere;j)asigură instruirea candidaților privind regulile ce trebuie respectate pe timpul desfășurării examenului de grad principal;k)asigură organizarea și desfășurarea activităților specifice susținerii examenului; l)asigură informarea operativă a președintelui comisiei de examen asupra eventualelor probleme administrative și organizatorice apărute în perioada organizării și desfășurării examenului de grad principal. + 
Articolul 13(1)Nu pot face parte din componența comisiei de examen cei care declară ori despre care sunt informații certe că au soț/soție sau rude ori afini până la gradul IV inclusiv în rândul candidaților.(2)La numirea în comisia de examen și în comisia de contestații, membrii acestora semnează o declarație de interese, conform anexei nr. 1.
 + 
Articolul 14(1)În funcție de numărul de candidați înscriși pentru care se organizează examen, președintele comisiei de examen stabilește colective tehnice pentru organizarea și desfășurarea examenului de grad principal. Acestea au în atribuții asigurarea securității desfășurării examenului și alte activități necesare bunei desfășurări a examenului.(2)Persoanele care fac parte din comisii și colective tehnice semnează o declarație de confidențialitate, conform anexei nr. 2.
 + 
Articolul 15(1)Membrii comisiei de examen și ai comisiei de contestații pentru organizarea și desfășurarea examenului poartă întreaga răspundere pentru buna organizare și desfășurare a examenului, pentru asigurarea legalității în ceea ce privește evaluarea candidaților, pentru garantarea șanselor egale pentru aceștia și pentru securitatea subiectelor de examen.(2)Membrii comisiei de examen și ai comisiei de contestații pentru organizarea și desfășurarea examenului care se abat de la respectarea prezentei metodologii sau care, prin activitatea lor, prejudiciază buna organizare și desfășurare a examenului, divulgă conținutul subiectelor de examen, încalcă regulile de evaluare a candidaților sunt sancționați administrativ, disciplinar sau, după caz, penal, potrivit reglementărilor legale în vigoare. În aceste situații, președintele comisiei de examen dispune încetarea imediată a exercitării atribuțiilor pe care le au aceste persoane.
 + 
Articolul 16(1)Comisia de contestații este formată din 3 cadre didactice care predau la Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ și un secretar, numiți de către președintele OAMGMAMR cu cel puțin 30 de zile înainte de data începerii examenului.(2)Comisia de contestații soluționează contestațiile în termen de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora.
 + 
Capitolul IVÎnscrierea candidaților + 
Articolul 17(1)La examenul de grad principal se pot înscrie candidații care îndeplinesc cumulativ următoarele criterii:a)sunt absolvenți cu diplomă de absolvire sau echivalentă ai uneia dintre următoarele categorii de instituții de învățământ:– liceu sanitar;– școală postliceală sanitară;b)fac dovada unei vechimi de minimum 5 ani în specialitatea în care au obținut titlul de calificare, dobândită în condițiile legii până la data susținerii examenului.(2)Prevederile alin. (1) se aplică și în cazul candidaților cu formare profesională efectuată în străinătate și recunoscută în România, în condițiile legii.
 + 
Articolul 18(1)La înscriere candidatul depune un dosar care conține următoarele documente:a)cererea de înscriere cu datele de contact;b)copia actului de identitate;c)copia diplomei de absolvire a școlii de specialitate conform legii; d)în cazurile prevăzute la alin. (4) candidatul va depune copia diplomei obținute în străinătate însoțită de traducerea legalizată în limba română și de copia documentului de recunoaștere a calificării în România;e)adeverință eliberată de angajator din care să rezulte vechimea în funcție; f)copia actelor de schimbare a numelui, după caz;g)dovada plății sumei de participare la examen;h)declarație privind informarea referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal de către Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“, conform anexei nr. 3.(2)Pentru documentele în copie prevăzute la alin. (1) lit. b), c), d) și f) se vor prezenta și documentele originale pentru a fi verificate dacă sunt conforme cu originalul.(3)Candidații care au desfășurat activitate de voluntariat vor depune contractul de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, și certificatul de voluntariat emis de către organizațiile-gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014, cu modificările ulterioare. Vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcție de timpul efectiv de lucru prestat. Vechimea acumulată în activitatea de voluntariat se consideră experiență profesională și/sau în specialitate, în funcție de tipul activității, dacă aceasta este realizată în domeniul studiilor absolvite.(4)În situația în care solicitantul a exercitat profesia pe teritoriul altui stat, acesta va depune, în copie legalizată și traducere legalizată, documente emise de autoritatea competentă a statului în cauză din care să rezulte perioadele de exercitare efectivă și legală a profesiei pe teritoriul acelui stat.(5)Pe coperta dosarului de înscriere se înscriu: numele și prenumele candidatului cu inițiala tatălui, numele purtat anterior (după caz), specialitatea în care s-a înscris la examen, numărul de telefon al candidatului. + 
Articolul 19(1)Dosarele de înscriere se depun la sediul Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“, la secretariat, în termenul stabilit prin publicația de examen.(2)Comisia de examen, în termen de 24 de ore de la data finalizării înscrierilor, analizează actele depuse de candidați și stabilește pentru fiecare rezultatul „Admis“ sau „Respins“.(3)Secretarul comisiei va întocmi lista cu candidații înscriși la examenul de grad principal, conform anexei nr. 4.(4)Lista candidaților declarați „Admis“ la înscriere se afișează la sediul Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“, care a operat înscrierea, în termen de 24 de ore de la expirarea termenului de înscriere.(5)Candidații au dreptul să conteste rezultatul analizei dosarelor în termen de 24 de ore de la data afișării. + 
Articolul 20(1)Taxa de participare la examen se restituie în cazul:– candidaților care se retrag din examen cu cel puțin 5 zile înainte de începerea examenului;– candidaților al căror dosar a fost declarat „Respins“.(2)Solicitarea de restituire a taxei de participare la examen se depune, în termen de 30 de zile de la data încheierii examenului, la sediul Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“, unde candidatul a depus dosarul de înscriere.(3)Taxa de participare la examen se restituie în termen de 30 de zile de la data solicitării.
 + 
Capitolul VOrganizarea examenului + 
Articolul 21(1)Comisia de examen alcătuiește biletele de examen.(2)Biletele de examen pentru proba orală conțin două subiecte.(3)Biletele de examen pentru proba practică vor avea două subiecte.(4)Biletele de examen vor fi elaborate de medicii examinatori sub directa supraveghere a președintelui comisiei cu 24 de ore înainte de data examenului. Acestea vor fi introduse în plicuri sigilate și depuse în fișetul metalic care se încuie și se sigilează. Cheile de la fișetul metalic se depun într-un plic sigilat în casa de bani a școlii.(5)Desigilarea subiectelor de examen se va face pentru fiecare probă de examen, în ziua în care se susține proba, la ora 9,00, în plenul comisiei de examen.
 + 
Capitolul VI Desfășurarea examenului + 
Articolul 22(1)Listele cu candidații în ordine alfabetică se vor afișa pe ușile sălilor de examen cu două zile înainte de data examenului, la ora 12,00.(2)Intrarea candidaților în sălile de examen se va face pe baza buletinului/cărții de identitate sau a pașaportului.
 + 
Articolul 23(1)Examenul va începe la ora 9,30.(2)Examenul se va desfășura începând cu proba orală. După finalizarea probei orale se va desfășura proba practică. Proba practică se va susține în cabinetele de instruire practică ale scolii, în prezența comisiei de examen.(3)Este interzis accesul candidaților în sălile de examen cu manuale, caiete, telefoane mobile; de asemenea, le este interzis să discute între ei.(4)Candidații nu au voie să intre în sălile de examen cu însoțitori. În sala de examen nu au acces decât membrii comisiei de examen.(5)Pentru distribuirea altor materiale specifice pentru candidații nevăzători, necesare în timpul examenului, Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“ va desemna un profesor nevăzător – tiflopedagog care se va ocupa de această activitate.(6)În cazul în care un candidat nu poate să scrie nici în negru și nici în sistemul Braille, acesta va face o cerere pentru a primi aprobare de la președintele comisiei de examen să delege o persoană pentru a-i scrie în negru răspunsurile date la subiectele de examen, atât la proba orală, cât și în fișa tehnologică pentru proba practică. Această cerere va fi depusă odată cu cererea de înscriere la examen.(7)În situația menționată la alin. (6), persoana delegată va fi un cadru didactic sau pedagog care nu are pregătire sanitară din cadrul serviciului secretariat.(8)Candidații care nu respectă regulile prezentei metodologii vor fi eliminați din examen de către președintele comisiei de examen și vor fi consemnați în procesul-verbal.(9)La terminarea examenului, candidații vor preda lucrările secretarului comisiei.(10)Candidații absenți și cei care se retrag din examen vor fi menționați în procesul-verbal ce va fi întocmit la finalizarea examenului.
 + 
Articolul 24În cazuri deosebite, pentru necesități fiziologice, candidații vor primi aprobare pentru a absenta din sala de examen maximum 15 minute și vor fi însoțiți permanent de un profesor asistent sau de un pedagog. + 
Articolul 25(1)Se declară promovați candidații care obțin minimum media 7 (șapte). Candidații respinși pot depune contestații în termen de 24 de ore de la data afișării rezultatelor. Soluționarea contestațiilor se va face de către comisia de contestații. Răspunsurile la contestații se vor comunica în termen de 24 de ore de la depunere.(2)Candidații promovați vor fi înscriși pe un tabel în care se vor menționa următoarele date: numele și prenumele candidatului, data nașterii (anul, luna, ziua), localitatea și județul în care s-a născut, numele părinților, școala absolvită, promoția, localitatea și județul, nota obținută.
 + 
Articolul 26La încheierea examenului se va întocmi procesul- verbal privind desfășurarea examenului de grad principal, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5.
 + 
Capitolul VIIValidarea rezultatelor + 
Articolul 27La expirarea termenului de soluționare a contestațiilor, comisia de examen centralizează rezultatele examenului și le înaintează președintelui OAMGMAMR în termen de 48 de ore, în vederea eliberării certificatelor de grad principal.
 + 
Capitolul VIIIDispoziții finale + 
Articolul 28(1)Promovarea examenului de grad principal se atestă prin certificat de grad principal, întocmit conform anexei nr. 6.(2)Certificatul de grad principal se eliberează de către OAMGMAMR candidaților promovați, în termen de 3 luni de la data validării rezultatelor examenului de grad principal. Pe această perioadă și pentru situații deosebite (încadrare pe post, participare la concurs de ocupare a unui post vacant, plecare în străinătate etc.), președintele OAMGMAMR poate elibera, la cerere, candidaților promovați adeverințe din care să rezulte că titularul a promovat examenul de grad principal, specialitatea, sesiunea, nota obținută și perioada de valabilitate a adeverinței.
 + 
Articolul 29Formularele certificatelor de grad principal se procură de către OAMGMAMR. + 
Articolul 30(1)Dosarele de înscriere, grilele de răspuns ale candidaților, precum și toate documentele întocmite pentru organizarea și desfășurarea examenului de grad principal se păstrează în arhiva de la sediul Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“.(2)Pe toate documentele întocmite la nivelul comisiei de examen se aplică ștampila Liceului Tehnologic Special „Regina Elisabeta“.
 + 
Articolul 31Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezenta metodologie.
 + 
Anexa nr. 1la metodologie
DECLARAȚIE DE INTERESE
Subsemnatul(a), ………………………………………., C.l./B.l. seria ………….. nr. ……..,(numele și prenumele)membru al …………………………………………….., declar pe propria răspundere că am/nu am soț/soție sau rude ori afini până la gradul IV inclusiv în rândul candidaților înscriși la examenul de grad principal din sesiunea ………………………………. .……………………….(semnătura)…………(data)
 + 
Anexa nr. 2la metodologie
DECLARAȚIE DE CONFIDENȚIALITATE
Subsemnatul(a), ……………………………………………………….., C.l./B.l. seria …………….. nr. ……………,(numele și prenumele)declar pe propria răspundere că voi păstra confidențialitatea întrebărilor elaborate pentru testul-grilă, precum și a datelor, documentelor și informațiilor care contribuie la organizarea și desfășurarea examenului de grad principal, sesiunea ……………………………………………, cu excepția celor date publicității.Voi trata orice document care conține subiectele de examen și la care am acces drept secret și confidențial și nu îl voi transmite unei terțe părți.Dau prezenta declarație de confidențialitate pe propria răspundere, cunoscând prevederile legale cu privire la confidențialitatea și păstrarea secretului informației.
……………………….
(semnătura)
…………
(data)
 + 
Anexa nr. 3la metodologie
DECLARAȚIE
privind informarea referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal
de către Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“
Subsemnatul(a), ……………………….., declar că am fost informat(ă) cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal și îmi exprim consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv pentru afișarea nominală a rezultatelor examenului de către Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta“.
Data
…………
Semnătura
………….
 + 
Anexa nr. 4la metodologie
LISTA
cu candidații înscriși la examenul de grad principal, sesiunea ………………………………,
specialitatea balneofiziokinetoterapie și recuperare, cu deficiențe vizuale

Nr. crt. Numele și prenumele Data nașterii Locul actual de muncă, unitatea, secția Observații
1.
2.
3.
4.
5.

 + 
Anexa nr. 5la metodologieLICEUL TEHNOLOGIC SPECIAL „REGINA ELISABETA“
PROCES-VERBAL
PRIVIND DESFĂȘURAREA EXAMENULUI DE GRAD PRINCIPAL ÎN SESIUNEA …….
I.Date statistice:– numărul candidaților înscriși în examen, total și pe specialități;– numărul candidaților prezentați la examen, total și pe specialități;– candidații al căror dosar de înscriere a fost declarat „Respins“, precum și motivul respingerii;– numărul candidaților declarați „Promovați“ și „Nepromovați“, pe specialități;– punctajul maxim și minim obținut la testul-grilă.II.Rezultate obținute:– aprecieri privind desfășurarea probelor de examen;– numărul responsabililor de săli și al supraveghetorilor;– incidente/abateri de la metodologie apărute pe timpul desfășurării examenului și modul de soluționare;– contestații depuse de candidați și modul de soluționare;– apreciere generală asupra nivelului pregătirii candidaților;– modul cum au fost asigurate paza și securitatea documentelor de examen.
 + 
Anexa nr. 6la metodologieORDINUL ASISTENȚILOR MEDICALI GENERALIȘTI, MOAȘELOR ȘL ASISTENȚILOR MEDICALI DIN ROMÂNIASeria ………….. nr ………………** Se completează numărul curent din registrul de evidență a formularelor actelor de studii.
CERTIFICAT DE GRAD PRINCIPAL
Domnul/Doamna, …………………………….., născut(ă) în anul ……, luna ……, ziua ……, în localitatea ………………, județul …………………., de profesie …………………………, a promovat
EXAMENUL DE GRAD PRINCIPAL
în specialitatea ……………………, în sesiunea ………….. , cu nota ………………
Prezentul certificat asigură titularului drepturile ce decurg din prevederile legale în vigoare.Președintele Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România,L.S. ……………………………………………….Data eliberării: …………….

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x