METODOLOGIE din 30 ianuarie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 94 din 6 februarie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 182 31/08/2011
ActulCOMPLETAT DEORDIN 433 01/04/2008
ActulINLOCUIT DEORDIN 174 09/03/2007
ActulINLOCUIT DEMETODOLOGIE 09/03/2007
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 1892 17/10/2006
ActulREFERIRE LANORMA 17/10/2006
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 182 31/08/2011
ActulCOMPLETAT DEORDIN 433 01/04/2008
ActulAPROBAT DEORDIN 134 30/01/2007
ActulCONTINUT DEORDIN 134 30/01/2007
ActulINLOCUIT DEORDIN 174 09/03/2007
ActulINLOCUIT DEMETODOLOGIE 09/03/2007

privind atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean



Atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se face cu respectarea Ordinului ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.892/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea transporturilor rutiere şi a activităţilor conexe acestora, precum şi a următoarelor prevederi:1. Atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se face numai în baza programelor judeţene de transport public de persoane prin servicii regulate.2. Programele de transport rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean cuprind:– totalitatea traseelor şi curselor necesare pentru acoperirea acestora;– graficele de circulaţie;– capetele de traseu;– staţiile publice de oprire;– numărul autovehiculelor necesare pentru deservirea fiecărui traseu.3. Programele de transport rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se întocmesc de agenţiile teritoriale ale Autorităţii Rutiere Române, pe baza solicitărilor consiliilor judeţene, pe o perioadă de 3 ani.4. Stabilirea şi includerea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean în programele de transport judeţene se fac numai după verificarea şi monitorizarea traseului de agenţiile teritoriale ale Autorităţii Rutiere Române.5. Înfiinţarea unor trasee noi pe rute comune, cu lungimi mai mari de 3 km în raport cu traseele vechi, se va face fără drept de oprire în staţiile vechiului traseu, dacă traseul nou se atribuie unui alt operator de transport.6. Traseele cuprinse în programele de transport rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se atribuie de agenţiile teritoriale ale Autorităţii Rutiere Române operatorilor de transport rutier care solicită traseul respectiv, în cadrul şedinţei de atribuire.7. În situaţia în care pentru atribuirea unui traseu s-au depus mai multe solicitări de către mai mulţi operatori de transport rutier, aceştia sunt departajaţi pe bază de punctaj, traseul fiind atribuit solicitantului care întruneşte cel mai mare punctaj.8. În vederea atribuirii traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean, se aplică criteriile de evaluare impuse şi punctajele pentru departajarea operatorilor, prevăzute în anexa nr. 2.9. Pentru acordarea punctajelor corespunzătoare criteriilor prevăzute în anexa nr. 2, se vor avea în vedere următoarele:a) La criteriul nr. 2 se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică. Numărul de ani se stabileşte în funcţie de anul de fabricaţie înscris în certificatul de înmatriculare sau în cartea de identitate a autovehiculului, fără a se lua în considerare luna din an.b) La criteriul nr. 3 se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică.c) La criteriul nr. 4 se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică.d) Punctajul obţinut la criteriile de evaluare nr. 1, 2, 3, 4 şi 5 menţionate în anexa nr. 2 se cumulează. Din suma astfel obţinută se scade punctajul rezultat la criteriul nr. 6, obţinându-se punctajul general.e) În caz de egalitate de puncte la punctajul general, licenţa de traseu se atribuie operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 1, iar în cazul în care egalitatea se menţine, operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 4 sau, în cazul în care egalitatea se menţine, operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 2. În cazul în care egalitatea se menţine, licenţa de traseu se acordă operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 3. Dacă şi în acest caz egalitatea se menţine, licenţa de traseu se acordă în mod echitabil solicitanţilor.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x