METODOLOGIE din 18 februarie 2008 (*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII PUBLICEMINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 425 17/04/2014 ART. 1
ActulARE LEGATURA CUORDIN 425 17/04/2014 ANEXA 1
ActulACTUALIZEAZA PEMETODOLOGIE 18/02/2008
 Nu exista acte care fac referire la acest act

de raportare a cazurilor şi evenimentelor la care intervin serviciile publice de ambulanţă(actualizată până la data de 8 mai 2014*)



––––––*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 8 mai 2014 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către ORDINUL nr. 425 din 17 aprilie 2014.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor1. Culegerea, sistematizarea şi centralizarea datelor şi informaţiilor specifice – se realizează de către serviciile de ambulanţă judeţene sau al municipiului Bucureşti pentru unităţile administrativ-teritoriale în care nu sunt organizate dispecerate integrate.2. Întocmirea şi transmiterea raportului zilnic către personalul din dispeceratele inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene sau al municipiului Bucureşti – se realizează conform modelului din anexa care face parte integrantă din prezenta metodologie, de către serviciile de ambulanţă judeţene sau al municipiului Bucureşti pentru unităţile administrativ-teritoriale în care nu sunt organizate dispecerate integrate.3. Prelucrarea şi valorificarea datelor primite – se realizează de către specialiştii aflaţi în tura de serviciu a inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene sau al municipiului Bucureşti pentru unităţile administrativ-teritoriale în care nu sunt organizate dispecerate integrate.4. Întocmirea situaţiilor zilnice privind activitatea specifică serviciului de ambulanţă la nivelul zonelor de competenţă şi înaintarea acestora autorităţilor de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti, precum şi Dispeceratului Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă – se realizează de către specialiştii aflaţi în tura de serviciu a inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene sau al municipiului Bucureşti pentru unităţile administrativ-teritoriale în care nu sunt organizate dispecerate integrate.5. Activităţile prevăzute la pct. 1-4 – se realizează de către specialiştii aflaţi în tura de serviciu a dispeceratelor integrate pentru situaţii de urgenţă, în situaţia în care la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale respective sunt organizate aceste dispecerate integrate.6. Preluarea şi centralizarea datelor şi informaţiilor în Dispeceratul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, întocmirea şi transmiterea Situaţiei centralizatoare, la nivel naţional, a intervenţiilor serviciilor publice de ambulanţă, însoţită de informarea privind intervenţiile SMURD şi, după caz, de alte evenimente care pun în pericol sănătatea şi viaţa oamenilor, petrecute în ultimele 24 de ore la nivel naţional – se realizează de către personalul din tura de serviciu a structurilor de monitorizare permanente ale celor două ministere.7. Informarea ministrului sănătăţii, a secretarului de stat, şef al Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, şi a personalului cu atribuţii în domeniu – se realizează de personalul din structurile de monitorizare permanente ale celor două ministere. + 
Anexă(Anexă la metodologie)FORMULARde raportare zilnică a activităţii serviciilor de ambulanţă1. Perioada care face obiectul raportării, de la LL |_| ZZ |_| ora |_| până la LL |_| ZZ |_| ora |_|2. Serviciul de ambulanţă al judeţului ………/municipiului Bucureşti3. Numele persoanei care a completat raportul ………..4. Numărul total de intervenţii efectuate cu ambulanţe de tip B şi C |_|5. Numărul accidentelor rutiere/feroviare la care s-a intervenit fără alte forţe implicate (ISU/SMURD) |_|6. Numărul accidentelor rutiere/feroviare la care s-a intervenit în cooperare cu alte forţe de intervenţie (ISU/SMURD) |_|7. Numărul altor accidente/traumatisme la care s-a intervenit fără alte forţe implicate (ISU/SMURD) |_|8. Numărul altor accidente/traumatisme la care s-a intervenit în cooperare cu alte forţe de intervenţie (ISU/SMURD) |_|9. Numărul total de pacienţi transportaţi la spital cu mijloacele proprii ale serviciului de ambulanţă |_|10. Numărul total de pacienţi predaţi la sau preluaţi de la echipajele ISU/SMURD, inclusiv elicopterul |_|11. Numărul pacienţilor găsiţi decedaţi la sosirea echipajelor serviciului de ambulanţă |_|12. Numărul pacienţilor care au intrat în stop cardiac pe parcursul transportului către o unitate sanitară |_|13. Numărul total de pacienţi intubaţi de personalul serviciului de ambulanţă înaintea predării acestora |_|14. Probleme disciplinare apărute în ultimele 24 de ore DA |_| NU |_|15. Probleme organizatorice apărute în ultimele 24 de ore DA |_| NU |_|16. Numărul evenimentelor sau accidentelor rutiere în care au fost implicate mijloacele proprii ale serviciului de ambulanţă |_|17. Numărul total de echipaje tip B pentru următoarele 24 de ore z. |_|/n. |_|18. Numărul total de echipaje tip C pentru următoarele 24 de ore z. |_|/n. |_|19. Numărul medicilor de gardă pentru următoarele 24 de ore z. |_|/n. |_|20. Numărul asistenţilor de gardă pentru următoarele 24 de ore z. |_|/n. |_|21. Numărul ambulanţierilor de gardă pentru următoarele 24 de ore z. |_|/n. |_|NOTĂ:Detalii privind activităţile specificate la pct. 14 şi 15 se înaintează de serviciile de ambulanţă judeţene sau al municipiului Bucureşti, respectiv de către dispeceratele integrate pentru situaţii de urgenţă, în mod direct, către conducerea Ministerului Sănătăţii şi a Departamentului, la solicitarea punctuală a personalului abilitat, conform dispoziţiilor ministrului sănătăţii şi ale secretarului de stat, şef al Departamentului.Director medical/Medic responsabil tură,………………………………….(numele, prenumele şi semnătura)Data: ……..- ……..- Ora: …………––––Metodologia a fost înlocuită cu anexa din ORDINUL nr. 425 din 17 aprilie 2014 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 338 din 8 mai 2014, conform modificării aduse de pct. 5 al art. I din acelaşi act normativ, iar nota de la anexa la metodologie a fost modificată de pct. 6 al art. I din acelaşi act normativ.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x