METODOLOGIE din 18 august 2006

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 801 din 25 septembrie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 1REFERIRE LALEGE 50 21/01/2003
ART. 1REFERIRE LAOG 14 24/01/2002
ART. 1REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 2
ART. 2REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 1
ART. 3REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 9
ART. 4REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 4
ART. 5REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 10
ART. 5REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 11
ART. 7REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 6
ART. 8REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 6
ART. 9REFERIRE LALEGE 554 02/12/2004
ART. 12REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 13
ART. 15REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 13
ART. 17REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 13
ANEXA 1REFERIRE LAOG 14 24/01/2002 ART. 11
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 4940 18/08/2006
ActulCONTINUT DEORDIN 4940 18/08/2006

de autorizare, suspendare şi anulare a autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic



 + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 1(1) Autorizarea, suspendarea şi anularea autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic se realizează în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2002 privind constituirea şi funcţionarea parcurilor ştiinţifice şi tehnologice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 82 din 1 februarie 2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 50/2003, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 70 din 3 februarie 2003, denumită în continuare ordonanţă, şi ale normelor prevăzute în prezenta metodologie.(2) Obiectivele urmărite prin constituirea parcurilor ştiinţifice şi tehnologice sunt cele prevăzute la art. 2 din ordonanţă.
 + 
Articolul 2(1) Iniţiativa constituirii parcului ştiinţific şi tehnologic aparţine persoanelor juridice şi fizice menţionate la art. 1 alin. (4) din ordonanţă, denumite în continuare asociaţi, care incheie un contract de asociere în participaţiune.(2) Unul dintre asociaţi este în mod obligatoriu o instituţie de invăţămant superior acreditată şi/sau o unitate de cercetare-dezvoltare.
 + 
Articolul 3Contractul de asociere în participaţiune cuprinde clauze cu privire la:a) obiectul contractului de asociere în participaţiune şi durata asocierii;b) aportul asociaţilor constand în:(i) clădiri, cu specificăţia destinaţiei acestora: laboratoare, spaţii de producţie, birouri, utilitare şi altele asemenea;(îi) terenuri, cu specificăţia destinaţiei acestora: construcţii, drumuri, poduri, parcări, de cultură şi altele asemenea;(iii) instalaţii şi utilităţi: aducţii, canalizări, energetice, comunicaţii şi altele asemenea;(iv) dotări specifice importante;(v) alte valori aduse în participaţiune: capital depus, investiţii în derulare şi altele asemenea;c) conducerea şi administrarea asocierii în participaţiune, realizate printr-un consiliu format din persoanele imputernicite de fiecare asociat, precum şi atribuţiile consiliului;d) obiectivele şi activităţile specifice ale parcului ştiinţific şi tehnologic, cu nominalizarea domeniilor abordate: echipamente şi sisteme de telecomunicaţii, echipamente de măsură şi control, biotehnologie medicală şi altele asemenea, precum şi a activităţilor specifice: cercetare ştiinţifică, dezvoltare tehnologică, invăţămant, consultanţă tehnologică, preluarea şi aplicarea rezultatelor cercetării de către agenţii economici care îşi desfăşoară activitatea în parcul ştiinţific şi tehnologic, inclusiv realizarea, utilizarea în regim de microproducţie sau comercializarea modelelor experimentale, prototipurilor sau a produselor obţinute şi altele asemenea. în cazul mai multor domenii şi tipuri de activităţi se menţionează ponderile acestora în activitatea globală a parcului ştiinţific şi tehnologic;e) dotările iniţiale şi prevederile investiţionale, cu precizarea, pe categorii de suprafeţe construite, a necesarului lucrărilor pentru amenajare şi finalizare, astfel încât să poată fi utilizate pentru destinaţia dată. Se menţionează investiţiile pe care fiecare asociat le are în derulare şi cele prevăzute pentru viitor, precum şi sursele pentru realizarea acestora cu destinaţie specifică pentru parcul ştiinţific şi tehnologic. Se precizează politica asocierii în participaţiune privind participarea agenţilor economici din parcul ştiinţific şi tehnologic la amenajarea şi dotările spaţiilor inchiriate;f) desemnarea societăţii comerciale a cărei activitate exclusivă este administrarea parcului ştiinţific şi tehnologic, denumită în continuare administrator, conform art. 1 alin. (5) din ordonanţă. între administrator şi asociaţi se incheie un contract care cuprinde obligatoriu clauze cu privire la drepturile şi obligaţiile administratorului, modul în care acesta indeplineşte obligaţiile prevăzute în art. 9 din ordonanţă, sursele de venituri, cheltuielile previzionate, pe capitole şi etape, corelate cu planul de afaceri al parcului ştiinţific şi tehnologic, precum şi alte clauze;g) repartizarea beneficiilor sau a pierderilor, clauze legate de încetarea contractului, forţa majoră, notificări, soluţionarea litigiilor, alte clauze finale.
 + 
Capitolul IIAutorizarea parcului ştiinţific şi tehnologic + 
Articolul 4(1) Cererea de autorizare şi documentaţia necesară autorizării parcului ştiinţific şi tehnologic, care sunt intocmite conform ordonanţei şi avizate de fiecare asociat, se depun de către administrator la Autoritatea Naţională pentru Cercetare 'adtiinţifică, organul de specialitate al administraţiei publice centrale aflat în subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetării.(2) Documentaţia necesară autorizării parcului ştiinţific şi tehnologic va cuprinde:a) opis al documentelor prezentate;b) formular de prezentare a parcului ştiinţific şi tehnologic, conform anexei la prezenta metodologie, la care se vor anexa documentele justificative;c) copie de pe contractul de asociere în participaţiune, ca act constitutiv al asocierii în participaţiune, cu anexe, conform art. 3 din prezenta metodologie;d) copie de pe actul constitutiv al societăţii administrator, cu eventualele modificări ulterioare;e) copie de pe certificatul de înregistrare a societăţii administrator, eliberat de oficiul registrului comerţului;f) copie de pe contractul incheiat între asociaţi şi administrator;g) planul de afaceri pentru funcţionarea parcului ştiinţific şi tehnologic;h) copie de pe titlurile de proprietate sau de pe alte documente care atestă legalitatea cedării valorilor imobiliare în folosinţa parcului ştiinţific şi tehnologic;i) declaraţiile asociaţilor privind indeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 4 din ordonanţă pentru terenul aferent parcului ştiinţific şi tehnologic.(3) La documentaţia depusă în vederea autorizării parcului ştiinţific şi tehnologic, administratorul poate anexa orice alte inscrisuri pe care le consideră necesare.(4) Documentaţia trebuie indosariată şi tehnoredactată, iar paginile numerotate. Copiile trebuie să fie lizibile.
 + 
Articolul 5Administratorul va prezenta o evaluare a facilităţilor de care poate beneficia parcul ştiinţific şi tehnologic, precum şi a facilităţilor de care pot beneficia agenţii economici care îşi desfăşoară activitatea în parcul ştiinţific şi tehnologic, menţionate la art. 10, respectiv la art. 11 din ordonanţă, cu specificarea surselor estimate şi a valorilor aferente.
 + 
Articolul 6(1) în scopul autorizării parcului ştiinţific şi tehnologic se constituie în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţifică o comisie de autorizare şi evaluare a parcurilor ştiinţifice şi tehnologice, denumită în continuare Comisia de autorizare, alcătuită din 5 membri specialişti în domeniul infrastructurii de inovare şi transfer tehnologic, care analizează şi evaluează cererea de autorizare şi documentaţia depuse, şi o comisie de soluţionare a contestaţiilor, formată din 3 membri.(2) Comisiile sunt asistate de un secretariat tehnic.(3) Membrii comisiilor şi secretariatul tehnic sunt numiţi prin decizie a conducătorului Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică.
 + 
Articolul 7(1) Cererea de autorizare şi documentaţia pentru autorizarea parcului ştiinţific şi tehnologic se depun la secretariatul tehnic al Comisiei de autorizare, asigurat de Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, prin direcţia ce are atribuţii în domeniul infrastructurii de inovare şi transfer tehnologic.(2) Comisia de autorizare analizează şi evaluează documentaţia prezentată în vederea autorizării parcului ştiinţific şi tehnologic şi stabileşte dacă aceasta indeplineşte cumulativ condiţiile prevăzute la art. 6 alin. (2) şi (3) din ordonanţă.(3) în cazul în care Comisia de autorizare constată că documentaţia prezentată este incompletă, solicită administratorului completarea acesteia în termen de 30 de zile.
 + 
Articolul 8(1) în urma analizei şi evaluării documentaţiei, Comisia de autorizare prezintă spre avizare preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţifică, în termen de 45 de zile de la primirea documentaţiei complete, un referat detaliat privind rezultatele analizei efectuate, prin care se propune aprobarea sau respingerea cererii de autorizare a parcului ştiinţific şi tehnologic.(2) Respingerea cererii de autorizare a parcului ştiinţific şi tehnologic are la bază unul dintre următoarele motive:a) la solicitarea Comisiei de autorizare de completare a documentelor lipsă şi/sau neconforme, administratorul nu a prezentat în termen documentele solicitate;b) nu sunt indeplinite cumulativ condiţiile menţionate la art. 6 alin. (2) şi (3) din ordonanţă.(3) Propunerea de respingere a cererii de autorizare a parcului ştiinţific şi tehnologic se comunică de către Comisia de autorizare, în scris, administratorului, în termen de 10 zile de la respingerea cererii, care are drept de contestaţie în termen de 10 zile de la data comunicării. Se stabileşte ca dată a comunicării data poştei de pe confirmarea de primire, la care propunerea de respingere a fost primită de administrator.
 + 
Articolul 9(1) Contestaţiile se depun la secretariatul tehnic al Comisiei de soluţionare a contestaţiilor.(2) Analizarea şi soluţionarea contestaţiilor se fac de către Comisia de soluţionare a contestaţiilor.(3) Rezultatul contestaţiei este prezentat preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică spre avizare şi se comunică administratorului în termen de maximum 30 de zile de la data depunerii acesteia. Decizia de respingere a contestaţiei este finală şi nu sunt admise contestaţii administrative ulterioare.(4) în cazul în care este nemulţumit de rezultatul soluţionării contestaţiei, administratorul se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente, în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
 + 
Articolul 10Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţifică acordă, prin decizie, autorizaţia de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic, în termen de 20 de zile de la data avizării referatului prin care Comisia de autorizare propune aprobarea cererii de autorizare.
 + 
Capitolul IIISuspendarea şi/sau anularea autorizaţiei de funcţionare a parcurilor ştiinţifice şi tehnologice + 
Articolul 11(1) La interval de 2 ani sau atunci când se consideră necesar, Autoritatea Naţională pentru Cercetare 'adtiinţifică, prin Comisia de autorizare, evaluează activitatea desfăşurată în parcul ştiinţific şi tehnologic. Evaluarea se bazează pe raportul de activitate întocmit de administratorul parcului ştiinţific şi tehnologic şi avizat de consiliul de conducere al asocierii în participaţiune şi rezultatele constatărilor Comisiei de autorizare în parcul ştiinţific şi tehnologic. Administratorul trebuie să ofere toate informaţiile solicitate.(2) Vizitele Comisiei de autorizare vor fi anunţate în scris administratorului cu cel puţin 10 zile înainte. Data stabilită poate fi modificată o singură dată.
 + 
Articolul 12Evaluarea activităţii parcului ştiinţific şi tehnologic se referă la menţinerea la nivelul aprobat la autorizare şi respectarea criteriilor prevăzute în documentaţia depusă pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic, urmărindu-se:a) stabilitatea structurii asocierii în participaţiune, inclusiv a aportului participativ; se vor analiza schimbările în structura asocierii în participaţiune şi în patrimoniul asociat, diminuări sau creşteri, precum şi respectarea condiţiilor de modificare a componenţei asocierii în participaţiune prevăzute la art. 13 alin. (3) din ordonanţă;b) indeplinirea cantitativă şi calitativă a obiectivelor economico-sociale prevăzute în documentaţia de autorizare;c) asigurarea corespunzătoare a locaţiilor şi dotărilor;d) situaţia economică a administrării parcului ştiinţific şi tehnologic, prin analiza evoluţiei financiare;e) corectitudinea aplicării Procedurii de admitere în parcul ştiinţific şi tehnologic a agenţilor economici;f) numărul de agenţi economici care îşi desfăşoară activitatea în parcul ştiinţific şi tehnologic.
 + 
Articolul 13Comisia de autorizare intocmeşte, în termen de 15 zile de la data la care s-a efectuat vizita în parcul ştiinţific şi tehnologic, un raport privind rezultatul evaluării, pe care îl prezintă spre avizare preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţifică, prin care se propune: menţinerea autorizaţiei de funcţionare, suspendarea sau anularea autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic.
 + 
Articolul 14(1) Dacă activitatea desfăşurată în parcul ştiinţific şi tehnologic indeplineşte criteriile menţionate la art. 12 din prezenta metodologie, Comisia de autorizare propune în raportul de evaluare pe care îl prezintă preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţifică menţinerea autorizaţiei de funcţionare.(2) După avizarea raportului de către preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică, Comisia de autorizare comunică administratorului, în termen de 10 zile de la data avizării, menţinerea autorizaţiei de funcţionare.
 + 
Articolul 15(1) Comisia de autorizare propune în raportul de evaluare pe care îl prezintă preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică suspendarea autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic pentru o perioadă de 6 luni, dacă, în urma evaluării activităţii desfăşurate în parcul ştiinţific şi tehnologic, constată indeplinirea parţială a criteriilor menţionate la art. 12 din prezenta metodologie.(2) Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică suspendă, prin decizie, autorizaţia de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic pentru o perioadă de 6 luni, cu respectarea termenului prevăzut la art. 13 alin. (1) din ordonanţă.
 + 
Articolul 16(1) Cu 15 zile înainte de data la care expiră perioada de suspendare, Comisia de autorizare reia procedura de evaluare a activităţii parcului ştiinţific şi tehnologic, conform art. 11, 12 şi 13 din prezenta metodologie.(2) Dacă activitatea desfăşurată în parcul ştiinţific şi tehnologic nu indeplineşte nici la sfarşitul perioadei de suspendare criteriile menţionate la art. 12 din prezenta metodologie, Comisia de autorizare propune anularea autorizaţiei de funcţionare, conform procedurii menţionate la art. 17 din prezenta metodologie.
 + 
Articolul 17(1) Comisia de autorizare propune în raportul de evaluare pe care îl prezintă preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Stiinţifică anularea autorizaţiei de funcţionare dacă, în urma evaluării activităţii desfăşurate în parcul ştiinţific şi tehnologic, constată retragerea din asocierea în participaţiune a instituţiei de invăţămant superior şi/sau a unităţii de cercetare-dezvoltare ori nerespectarea criteriilor prevăzute la art. 12 din prezenta metodologie.(2) Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică anulează prin decizie autorizaţia de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic, cu respectarea termenului prevăzut la art. 13 alin. (1) din ordonanţă.
 + 
Articolul 18În cazul anulării autorizaţiei de funcţionare, patrimoniul parcului ştiinţific şi tehnologic, precum şi cotele-părţi din beneficiile şi/sau pierderile acestuia se suportă de către parteneri, în conformitate cu clauzele din contractul de asociere în participaţiune.
 + 
Capitolul IVDispoziţii finale + 
Articolul 19Orice comunicare, solicitare sau notificare între Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică şi administrator se realizează sub formă de document scris.
 + 
Anexa ––la metodologie–––––FORMULAR DE PREZENTARE A PARCULUI ŞTIINŢIFIC ŞI TEHNOLOGICDenumirea parcului ştiinţific şi tehnologic şi acronimul:

I. INFORMATII PRIVIND OBIECTIVELE PARCULUI

1.

Domeniile tehnologice de activitate
(specific tehnologic), ponderi
2.

Activităţi în cadrul domeniilor tehnologice
(cercetare ştiinţifica, dezvoltare tehnologica,
invaţamant, consultanţa tehnologica, preluarea
şi aplicarea rezultatelor cercetării de către
agenţii economici din parc, inclusiv realizarea,
utilizarea în regim de microproducţie sau
comercializarea modelelor experimentale,
prototipurilor sau a produselor obţinute cu
acestea etc.), ponderi.
3.

Numar minim de agenţi economici care
vor funcţiona în parc.
4.

Numărul de specialişti (cercetatori, cadre
didactice, studenţi, pe domenii) şi locul
de muncă actual, care pot colabora cu agenţii
economici din parc
5.

Bugetul administratorului prevăzut pentru primii
doi ani de funcţionare.
6. Sursele bugetului administratorului
7.

Efectul economic de piaţa al agenţilor economici
din parc estimat pentru al doilea an de funcţionare
(cifra de afaceri şi ponderea producţiei rezultata
din cercetare)
8.

Facilitaţile oferite agenţilor economici din parc
(conf. art. 11 din ordonanţa)

II. INFORMATII DESPRE ASOCIEREA IN PARTICIPATIUNEAsociaţi: (Se prezinta lista completa a asociaţilor – persoane fizice şi/sau juridice)

Persoane
juridice

Adresa, nr. de
înregistrare la
Oficiul registrul
comerţului, cod
fiscal, telefon, fax,
e-mail

Domeniul
de
activitate

Parţi
(%)

Suma
capital
social
aportat

Reprezentat
de
(terenuri,
construcţii,
capital
financiar
etc.)
1.
2.
3.
4.
Persoane
fizice

Adresa şi telefonul

Cetaţenie

Parţi
(%)

Suma
capital
social
aportat

Reprezentat de
(terenuri,
construcţii,
capital
financiar etc.)
1.
2.
3.
TOTAL
100%

III.INFORMATII DESPRE ADMINISTRATOR

Denumirea administratorului:
Forma juridica a societaţii:
Nr. de înregistrare la Oficiul reg. comerţului.

Codul fiscal sau codul unic de înregistrare:

Codul CAEN:
Adresa sediului social:
Codul poştal:
Telefon:
Fax:
E-mail:
Reprezentantul legal al societaţii:
Relaţia contractuala cu asocierea în participaţiune
(contract consolidat, contract cadru etc.)

IV. INFORMAŢII DESPRE PARCUL ŞTIINŢIFIC ŞI TEHNOLOGIC1.Date despre aria destinata parcului ştiinţific şi tehnologic:

Localitatea judeţul, amplasarea în
teritoriu

┌──────────────────────────┬────────────────────────┬───────────────┐│Suprafeţe construite │ Suprafaţa (în metri │ Starea ││destinate parcului: │ patraţi) │ fizica a ││ ├──────┬─────────────────┤ construcţiei, ││ │ Total│ din care: │ amenajari ││ │ ├──────┬──────────┤ necesare ││ │ │ cu │ necesita │ ││ │ │amena-│ amenajari│ ││ │ │jari │ │ │├──┬───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤│1.│Spaţii destinate │ │ │ │ ││ │cercetării şi │ │ │ │ ││ │valorificarii │ │ │ │ ││ │rezultatelor │ │ │ │ ││ │cercetării │ │ │ │ ││ │(laborator, │ │ │ │ ││ │montaj, │ │ │ │ ││ │probe etc.): │ │ │ │ │├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤│2.│Spaţii tehnologice │ │ │ │ ││ │(producţie, │ │ │ │ ││ │microproducţie, │ │ │ │ ││ │staţii pilot etc.) │ │ │ │ ││ │utilizate la data │ │ │ │ ││ │depunerii cererii: │ │ │ │ │├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤│3.│Spaţii tehnologice │ │ │ │ ││ │aflate în conservare │ │ │ │ ││ │la data depunerii │ │ │ │ ││ │cererii: │ │ │ │ │├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤│4.│Spaţii de depozitare: │ │ │ │ │├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤│5.│Birouri: │ │ │ │ │├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤│6.│Total spaţii │ │ │ │ ││ │funcţionale (1-5), │ │ │ │ ││ │din care: │ │ │ │ │├──┼───────────────────────┼──────┼──────┴──────────┴───────────────┤│7.│Construcţii cu alte │ │ ││ │destinaţii (ca exemplu:│ │ ││ │centru logistic, │ │ ││ │centrala termica, │ │ ││ │spaţii destinate │ │ ││ │alimentaţiei, magazine │ │ ││ │etc.) │ │ │├──┼───────────────────────┼──────┼─────────────────────────────────┤│8.│Total spaţii construite│ │ ││ │disponibile pentru parc│ │ │└──┴───────────────────────┴──────┴─────────────────────────────────┘    NOTĂ: Precizaţi, dacă este cazul, construcţii cu alte destinaţii    şi suprafeţele respective.

Suprafeţele de teren liber: Suprafaţa (în metri patraţi)
9. destinate uzului comun
(cai de acces, parcari,
zone verzi etc.):
10. cu alte destinaţii:

NOTĂ: Precizaţi, dacă este cazul, spaţiile de teren liber cărorali s-au stabilit alte destinaţii şi suprafeţele respective.2. Date despre terenul aferent parcului ştiinţific şi tehnologic:┌──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐│ Suprafaţa totala a terenului │ ││ destinat parcului ştiinţific │ ││ şi tehnologic: │ │├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤│ Suprafaţa terenului care este │ ││ proprietatea asocierii în │ ││ participaţiune: │ │├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤│ Destinaţia terenului: ├──────────────────────────────────────────┤│ │ ││ ├──────────────────────────────────────────┤│ │ │├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤│ Situaţia terenului care nu │ ││ este proprietatea asocierii │ ││ în participaţiune: │ │└──────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘Date despre terenul asupra caruia administratorul are drept de folosinţă:

*) Proprietarul terenului:

Suprafaţa
terenului
(în metri
patraţi)

Din care teren
construit

Data până la care
administratorul se bucura
de folosinţa terenului:

NOTĂ:– se vor specifică suprafeţele aportate de fiecare membrual consorţiului la rubricile marcate cu *).– se anexeaza o harta pe care sunt evidenţiate acestesuprafeţe.

3. Durata minima a parcului ştiinţific
şi tehnologic:

V. ROLUL ADMINISTRAŢIEI PUBLICE LOCALE PRIVIND PARCUL ŞTIINŢIFIC ŞI TEHNOLOGIC:

Suprafaţa de teren transmisa în
proprietate sau folosinţa
parcului de
către administraţia locala.
Facilitaţi oferite conform art.
10 lit. a), lit. al) şi lit. a2)
din ordonanţa
Stimulente oferite agenţilor
economici care se vor instala în
parcul ştiinţific şi tehnologic
Alte forme de implicare a autoritaţilor
locale în constituirea şi funcţionarea
parcului ştiinţific şi tehnologic (dacă este
cazul)
    Notă: tabelul se completeaza în măsura implicarii autorităţilor
    administraţiei publice locale în constituirea parcului ştiinţific şi
    tehnologic. În situaţia în care aceste autorităţi nu sunt implicate se
    menţionează doar "NU ESTE CAZUL".

––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x