METODOLOGIE din 12 februarie 2018
![]() |
Redacția Lex24 |
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024 |
|
Informatii Document
Emitent: MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUIPublicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 176 bis din 26 februarie 2018
Actiuni suferite de acest act: |
SECTIUNE ACT | TIP OPERATIUNE | ACT NORMATIV |
Actul | ABROGAT DE | ORDIN 462 12/03/2019 |
Nu exista actiuni induse de acest act |
Acte referite de acest act: |
Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACT | REFERA PE | ACT NORMATIV |
Actul | REFERIRE LA | ORDIN 123 12/02/2018 |
ART. 1 | REFERIRE LA | LEGE (R) 272 21/06/2004 |
ART. 4 | REFERIRE LA | LEGE (R) 272 21/06/2004 |
Acte care fac referire la acest act: |
SECTIUNE ACT | REFERIT DE | ACT NORMATIV |
Actul | ABROGAT DE | ORDIN 462 12/03/2019 |
Actul | REFERIT DE | ORDIN 460 12/03/2019 |
Actul | APROBAT DE | ORDIN 123 12/02/2018 |
Actul | CONTINUT DE | ORDIN 123 12/02/2018 |
Actul | REFERIT DE | ORDIN 123 12/02/2018 |
Notă Aprobată prin Ordinul nr. 123 din 12 februarie 2018, publicat în Monitorul oficial al României, Partea I, nr. 176 din 26 februarie 2018
Anexa nr. 1
METODOLOGIE
privind organizarea taberelor cu caracter social pentru elevi pe perioada vacanţelor şcolare
CAPITOLUL I
Organizarea taberelor sociale
Art. 1 (1) Ministerul Tineretului şi Sportului, prin direcţiile judeţene pentru sport şi tineret, respectiv Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti organizează tabere sociale pentru elevi pe perioada vacanţei de vară 2018.
(2) Beneficiarii taberelor sociale vor fi în procent de 50% elevi proveniţi din familii al căror venit mediu lunar pe membru de familie este de până la 50% din salariul minim brut pe economie, şi în procent de 50% elevi care beneficiază de o măsură de protecţie specială, instituită conform Legii nr. 272/2004, privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 2 În funcţie de numărul de elevi din fiecare judeţ menţionaţi la art.1 alin.(2), Ministerul Tineretului şi Sportului, denumit în continuare Ministerul, va finanţa direcţiile judeţene pentru sport şi tineret, respectiv Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti, denumite în continuare Direcţii, pentru desfăşurarea taberelor sociale.
Art. 3 Ministerul va comunica Direcţiilor locurile şi bugetele aprobate pentru taberele sociale. Acestea din urmă vor comunica inspectoratelor şcolare, şcolilor şi direcţiilor generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, faptul că organizează tabere sociale şi numărul de locuri aprobat pe judeţ, respectiv pe Municipiul Bucureşti.
Art. 4 (1)Şcolile centralizează dosarele de participare pentru elevii proveniţi din familii al căror venit mediu lunar pe membru de familie este de până la 50% din salariul minim brut pe economie şi le trimit spre avizare la inspectoratele şcolare. Pentru completarea dosarelor, şcolile pot cere acte doveditoare referitoare la anchetele sociale, de la primăriile de care aparţin elevii. Inspectoratele şcolare le avizează, în limita locurilor disponibile, şi le transmit Direcţiilor.
-
(2) Direcţiile de asistenţă socială şi protecţia copilului centralizează dosarele de participare pentru elevii care beneficiază de o măsură de protecţie specială, instituită conform Legii nr. 272/2004, privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, le avizează, în limita locurilor disponibile şi le transmit Direcţiilor.
-
(3) Dosarele vor contine:
-
a) cerere tip -conform Anexei nr. 1.1;
-
b) documentele care atestă faptul că elevul este provenit din familii al căror venit mediu lunar pe membru de familie este de până la 50% din salariul minim brut pe economie (hotărârea Comisiei pentru Protecţia Copilului sau sentinţa judecătorească prin care s-a instituit măsura de protecţie specială);
-
c) adeverinţa care atestă calitatea de elev în învăţământul de stat şi media la învăţătură din ultimul an şcolar. Pentru participarea la tabăra socială este obligatorie media 10 la purtare sau calificativul „foarte bine”. Art. 5 Direcţiile vor centraliza aceste date, vor verifica documentaţiile ataşate şi vor aproba desfăşurarea taberelor în limita locurilor aprobate şi a bugetului disponibil.
-
Art. 6 În situaţia în care numărul elevilor care pot participa la aceste tabere este mai mare decât numărul locurilor aprobate, elevii vor fi selectaţi având la bază următoarele criterii: mediile generale din ultimul an şcolar încheiat, performanţele sportive şi performanţele artistice.
Art. 7 Locaţiile în care se vor desfăşura taberele sociale vor fi centrele de agrement/bazele turistice aflate în administrarea Ministerului prin Direcţii. Cazarea se va face în mod obligatoriu în camere cu maximum 6 locuri.
Art. 8 În cazul în care vor exista mai multe solicitări într-o anumită zonă a ţării, iar numărul de locuri disponibile în taberele din administrarea Ministerului este insuficient, Direcţiile au posibilitatea să trimită elevii în centrele de agrement/bazeleturistice din administrarea Ministerului în alte zone care au centre de agrement cu locuri disponibile, cu informarea prealabilă a elevilor asupra acestei situaţii.
Art. 9 Preţul unei tabere sociale pe zi/persoană trebuie să respecte preţul din oferta Direcţiei prestatoare de servicii. În funcţie de preţul găsit şi de oferta mai avantajoasă economic, direcţiile pot suplimenta numărul de locuri în limitele aceluiaşi buget.
Art. 10 Trimiterile şi rezervările se fac direct de către Direcţii, fără intermediari.
Art. 11 Direcţiile care trimit beneficiari în taberele sociale vor încheia un contract cu Direcţiile în ale căror centre de agrement/baze turistice se vor desfăşura taberele sociale şi au obligaţia ca în termen de 72 de ore de la contractare, să transmită Direcţiei Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, centralizarea referitoare la numărul de elevi care vor beneficia de tabără socială, conform Anexei nr. 1.2.
CAPITOLUL AL II-LEA
Decontarea taberelor
Art. 12 Direcţiile care trimit beneficiari în tabere vor trimite la Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, până la data de 7 ale lunii, pentru luna următoare, solicitări cu sumele necesare, pentru fiecare serie şi numărul de locuri pentru elevii beneficiari de tabere sociale, conform Anexei nr. 1.3. În baza solicitărilor, Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere va întocmi un centralizator referitor la sumele necesare pentru a fi alocate, pe care îl va înainta Direcţiei Economice şi Resurse Umane , din cadrul Ministerului, până la data de 10 ale lunii.
Art. 13 Direcţia Economică şi Resurse Umane va vira cheltuielile referitoare la transportul, cazarea şi masa elevilor beneficiari de tabere sociale, conform solicitărilor Direcţiilor. Se va deconta transportul prin CFR – clasa a II-a, cu microbuze sau autobuze, atât pentru elevii beneficiari, cât şi pentru cadrele didactice însoţitoare. Art. 14 La sfârşitul fiecărei serii de tabără Direcţiile vor transmite, în termen de 15 zile calendaristice, la Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, din cadrul Ministerului, un raport al taberei, care să cuprindă, conform Anexei nr. 1.4, următoarele documente (cu menţiunea conform cu originalul):
-
a) Tabele nominale cu participanţii, conform Anexei nr. 1.5;
-
b) Xerocopii ale facturilor aferente taberei, după caz;
-
c) Xerocopii ale contractelor/rezervărilor între Direcţii;
-
d) Alte documente justificative care stau la baza emiterii facturilor;
-
e) Evaluarea activităţilor desfăşurate de participanţi în baza raportului de activitate întocmit de cadrul didactic însoţitor.
Art. 15 Toate documentele aferente desfăşurării taberelor sociale, în original, vor fi păstrate la sediul Direcţiilor care realizează trimiteri, iar la solicitarea Ministerului vor fi prezentate pentru verificare.
Art. 16 (1)Ministerul va aloca fondurile necesare organizării şi desfăşurării de tabere sociale către Direcţiile care realizează trimiterile.
(2)În termen de 3 zile lucrătoare de la data la care sumele alocate au intrat în contul Direcţiilor acestea au obligaţia de a le vira prestatorilor de servicii (Direcţiilor care primesc elevii sociali şi prestatorilor de servicii de transport), în vederea stingerii datoriilor.
Art. 17 Direcţiile care administrează centrele de agrement/bazele turistice în cadrul cărora se desfăşoară tabere sociale, vor avea obligaţia să asigure o gratuitate destinată unui cadru didactic însoţitor pentru un grup de 10 beneficiari ai taberelor sociale. De asemenea, va beneficia de gratuitate copilul minor al cadrului didactic.
CAPITOLUL AL III-LEA
Dispoziţii finale
Art. 18 Şcolile şi inspectoratele şcolare judeţene care au participanţi în taberele sociale îşi asumă întreaga responsabilitate cu privire la întocmirea dosarelor beneficiarilor, avizarea acestora şi transmiterea lor către Direcţii.
Art. 19 Direcţiile de asistenţă socială şi protecţia copilului care au participanţi în taberele sociale, îşi asumă întreaga responsabilitate cu privire la întocmirea dosarelor beneficiarilor, avizarea acestora şi transmiterea lor către Direcţii.
Art. 20 Participarea altor persoane decât elevii beneficiari de drept şi cadrele didactice însoţitoare de grup (1 la 10) este strict interzisă. Întreaga responsabilitate revine Direcţiilor în situaţia în care acestea nu respectă listele de participanţi avizate de instituţiile abilitate prevăzute la art. 4, alin.(1) şi (2).
Art. 21 Desfăşurarea taberelor sociale în alte locaţii sau alte spaţii decât cele prevăzute la art. 7, este strict interzisă, determinând neplata contravalorii serviciilor de cazare şi masă.
Art. 22 Ministerul poate solicita suplimentar documente, în termen de 60 de zile de la finalizarea taberelor, iar Direcţiile au obligaţia de a transmite toate documentele solicitate, pentru verificarea stadiului organizării şi desfăşurării taberelor sociale. În cazul în care una dintre Direcţii nu transmite documentele solicitate, sau acestea nu sunt conforme, fapta poate fi considerată abatere, iar directorul executiv va răspunde disciplinar pentru neîndeplinirea sarcinilor de serviciu, în condiţiile legii.
Art. 23 Direcţiile îşi asumă întreaga responsabilitate în ceea ce priveşte organizarea, desfăşurarea şi decontarea taberelor sociale.
Art. 24 Anexele nr. 1.1 – 1.5 fac parte integrantă din prezenta metodologie.
Anexa nr. 1.1 la metodologie
Domnule Director,
Subsemnatul(a), ………………………………………, domiciliat(ă) în localitatea
………………………, str. …………………………….., nr. ….., judeţul ……………………, posesor/posesoare al/a B.I./C.I.
seria ….., nr. …………….., tel/email în calitate de părinte/tutore/reprezentant legal/însoţitor
al elevului , vă rog să aprobaţi pentru acesta, un loc, într-o tabără socială,
în perioada vacanţei şcolare de vară.
Menţionez că elevul ……………………………………………….., frecventează cursurile unităţii de învăţământ
……………………………………………………………., din localitatea ………………………., clasa ………., a avut media
generală/calificativul ………. şi la purtare media/calificativul , în ultimul an şcolar.
Data, Semnătura,
…………. ………..
Anexa nr. 1.2 la metodologie
ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET
Contractări/rezervări:
CENTRALIZATOR
Nr. crt. |
Nr. copii |
Centru de agrement/baza turistică |
Perioada |
Nr. şi data contractului |
Suma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIRECTOR EXECUTIV,
…………………………………..
Anexa nr. 1.3 la metodologie
ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET
Solicitări sume necesare desfăşurării taberelor sociale
Vă rugăm să ne alocaţi suma de ………. lei, reprezentând contravaloarea serviciilor de cazare, masă şi transport, pentru tabăra socială care se va desfăşura în perioada ……………………….
Nr. crt. |
Nr. copii |
Centru de agrement/baza turistică |
Perioada |
Contravaloare cazare şi masă |
Contravaloare transport |
|
|
|
|
|
|
TOTAL NECESAR: lei .
DIRECTOR EXECUTIV,
…………………………………..
Anexa nr. 1.4 la metodologie
ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET
RAPORTUL TABEREI
În perioada …………………………, un număr de ….. elevi şi ….. cadre didactice însoţitoare, şi-au petrecut vacanţa la (menţionaţi centrul de agrement/baza turistică) ……………………………….., localitatea ,
judeţul …………………….. .
Elevii provin de la unitatea de învăţământ/centru de tip rezidenţial ……………………………….
Transportul acestora a fost efectuat cu (CFR/autocar)…………………………….. .
Contravaloarea transportului pe persoană este ….. lei, iar pe întregul grup este de ………. lei, dovedită prin următoarele documente (se enumeră documentele aferente transportului, inclusiv contract de prestări servicii, dacă există) ……………………………………………………………….. .
Contravaloarea serviciilor de cazare şi masă pe persoană este de ….. lei, iar pe întregul grup este de
………. lei, dovedită prin documentele prevazute la art. 14 din Metodologia privind organizarea taberelor cu caracter social pentru elevi pe perioada vacanţelor şcolare, aprobată prin Ordinul ministrului tineretului şi sportului nr 73/2018
Contravaloarea totală a serviciilor de cazare, masă şi transport pentru întregul grup, este în cuantum de
. lei.
Menţionăm că au existat/nu au existat probleme, în desfăşurarea taberei. Descriere:………………………………………………………………………………………………………………
DIRECTOR EXECUTIV,
…………………………………..
Anexa nr. 1.5 la metodologie
ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET
Tabel nominal cu participanţii:
Nr. crt. |
Nume/prenume |
Unitatea de învăţământ/ centru |
Localitatea |
Seria şi nr.actului de identitate |
Semnătura |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Însoţitori:
Nr. crt. |
Nume/prenume |
Unitatea de învăţământ/ centru |
Localitatea |
Telefon/e mai l |
Seria şi nr. actului de identitate |
Semnătura |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIRECTOR EXECUTIV,
…………………………………..
Anexa nr. 2
METODOLOGIE
privind organizarea taberelor pentru preşcolarii, elevii şi studenţii cu handicap, împreună cu asistenţii personali şi asistenţii personali profesionişti
CAPITOLUL I
Organizarea taberelor pentru preşcolarii, elevii şi studenţii cu handicap, împreună cu asistenţii personali şi asistenţii personali profesionişti
Art. 1 (1)Ministerul Tineretului şi Sportului, prin direcţiile judeţene pentru sport şi tineret, respectiv Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti organizează tabere pentru preşcolarii, elevii şi studenţii cu handicap, împreună cu asistenţii personali şi asistenţii personali profesionişti, pe perioada vacanţei de vară 2018.
-
(2) Persoanele cu handicap sunt acele persoane cărora, din cauza unor afecţiuni fizice, mentale sau senzoriale, le lipsesc abilităţile de a desfăşura în mod normal activităţi cotidiene, necesitând măsuri de protecţie în sprijinul recuperării, integrării şi incluziunii sociale.
-
(3) Gradele de handicap sunt: uşor (IV), mediu (III), accentuat (II) şi grav (I).
-
(4) Taberele se acordă pentru gradele I, II şi III şi asistenţii personali sau asistenţii personali profesionişti, în condiţiile legii.
Art. 2 În funcţie de numărul de beneficiari menţionaţi la art. 1 alin (4) din fiecare judeţ, Ministerul Tineretului şi Sportului, denumit în continuare Ministerul, va finanţa direcţiile judeţene pentru sport şi tineret, respectiv Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti, denumite în continuare Direcţii pentru organizarea de tabere pentru persoane cu handicap şi însoţitorii acestora.
Art. 3 (1) Direcţiile vor informa direcţiile generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, respectiv Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, cu privire la organizarea acestor tabere.
(2) Cererea (conform modelului din Anexa nr. 2.1) privind acordarea unui loc de tabără gratuit se depune, la sediul Direcţiilor, însoţită de o copie după documentul care atestă gradul de handicap şi o adeverinţă emisă de unitatea de învăţământ, care să ateste încadrarea într-o formă de învăţământ.
Art. 4 În cazul preşcolarilor şi elevilor, cererea poate fi depusă atât de părintele sau reprezentantul legal al persoanei cu handicap, cât şi de un reprezentant al unităţii de învăţământ de care aparţine. În cazul studenţilor cererea poate fi depusă atât personal, cât şi prin reprezentant.
Art. 5 Direcţiile vor centraliza aceste date, vor verifica documentaţiile ataşate şi vor aproba desfăşurarea taberelor în limita bugetului disponibil.
Art. 6 Locaţiile în care se vor desfăşura taberele vor fi centrele de agrement/bazele turistice aflate în administrarea Ministerului prin Direcţii. Cazarea se va face în camere de maxim 4 locuri. La repartizarea beneficiarilor în camere se va ţine cont de tipul şi gradul de handicap.
Art. 7 În cazul în care vor exista mai multe solicitări într-o anumită zonă a ţării, iar numărul de locuri disponibile în centrele de agrement/bazele turistice din administrarea Ministerului este insuficient, Direcţiile au posibilitatea să trimită elevii în alte zone sau centre de agrement cu locuri disponibile. Este obligatoriu să se respecte preţurile stabilite în oferta Direcţiei care primeşte beneficiarii. În funcţie de preţ şi de oferta mai avantajoasă economic, Direcţiile pot suplimenta numărul de locuri în limitele aceluiaşi buget.
Art. 8 Trimiterile şi rezervările se fac direct de către Direcţii, fără intermediari.
Art. 9 Preşcolarii, elevii şi studenţii cu handicap care nu au mai beneficiat de un astfel de program vor avea prioritate la selecţie.
Art. 10 Direcţiile care trimit beneficiari în aceste tabere vor încheia un contract cu Direcţiile în ale căror centre de agrement/baze turistice se vor desfăşura taberele şi au obligaţia ca în termen de 72 de ore de la contractare, să transmită Direcţiei Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, din cadrul Ministerului, un centralizator cu numărul de preşcolari, elevi şi studenţi cu handicap care beneficiază de tabără gratuită, defalcat, pe fiecare localitate în parte şi centrele de agrement/bazele turistice în care îşi vor petrece sejurul, conform Anexei nr. 2.2.
CAPITOLUL AL II-LEA
Decontarea taberelor
Art. 11 Direcţiile vor trimite la Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, până la data de 5 ale lunii, pentru luna următoare, solicitări cu sumele necesare pentru fiecare serie, locaţia şi numărul de locuri pentru preşcolarii, elevii şi studenţii cu handicap beneficiari, conform Anexei nr. 2.3. În baza solicitărilor, Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere va întocmi un centralizator, pe care îl va înainta Direcţiei Economică şi Resurse Umane, până în data de 10 ale lunii.
Art. 12 Direcţia Economică şi Resurse Umane va vira contravaloarea cheltuielilor privind masa şi cazarea persoanelor cu handicap şi a însoţitorilor acestora, conform solicitărilor.
Art. 13 La sfârşitul fiecarei serii de tabără Direcţiile vor transmite, în termen de 15 zile calendaristice, la Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, un raport al taberei, conform
Anexei nr. 2.4, care va cuprinde următoarele documente (cu menţiunea „conform cu originalul"):
-
a) Tabele nominale cu participanţii, conform Anexei nr. 2.5;
-
b) Xerocopii ale facturilor aferente taberei, după caz;
-
c) Xerocopii ale contractelor/rezervărilor între Direcţii;
-
d) Alte documente justificative care stau la baza emiterii facturilor;
-
e) Evaluarea activităţilor desfăşurate de participanţi în baza raportului de activitate întocmit de cadrul didactic însoţitor -doar în cazul grupurilor formate de 10 copii/tineri cu dizabilităţi + 2 conducători de grup.
Art. 14 Toate documentele în original aferente desfăşurării acestor tabere vor fi păstrate la sediul Direcţiilor care trimit beneficiarii, iar la solicitarea Ministerului vor fi prezentate pentru verificare.
Art. 15 Direcţiile care administreaza centrele de agrement în care se vor desfăşura tabere pentru preşcolari, elevi şi studenţi cu handicap, care nu beneficiază de asistenţi personali sau asistenţi personali profesionişti, vor avea obligaţia să asigure gratuitate pentru doi însoţitori la un grup de 10 beneficiari ai programului.
Art. 16
-
(1) Ministerul va aloca fondurile necesare organizării şi desfăşurării de tabere pentru preşcolari, elevi şi studenţi cu handicap către Direcţiile care realizează trimiterile;
-
(2) În termen de 3 zile lucrătoare de la data la care sumele alocate au intrat în contul Direcţiilor acestea au obligaţia de a le vira Direcţiilor care primesc beneficiarii, în vederea stingerii datoriilor.
CAPITOLUL AL III-LEA
Dispoziţii finale
Art. 17 În cadrul taberelor pentru preşcolari, elevi şi studenţi cu handicap, participarea altor persoane decât beneficiarii conform Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, este strict interzisă, iar întreaga responsabilitate în cazul încălcării acestei prevederi este a direcţiilor.
Art. 18 Direcţiile îşi asumă întreaga responsabilitate în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea acestor tabere.
Art. 19 Anexele nr. 2.1 – 2.5 fac parte integrantă din prezenta metodologie.
CERERE
Domnule Director,
Anexa nr. 2.1 la metodologie
Subsemnatul(a)………………………………………., domiciliat(ă) în localitatea
…………………………, str. …………………………….., nr. ….., judeţul , posesor/posesoare al/a B.I./C.I.
seria ….., nr. …………….., părinte/asistent personal/asistent personal profesionist al preşcolarului/elevului/studentului ………………………………………………………, vă rog să-mi aprobaţi rezervarea unui număr de 2 locuri pentru preşcolarul/elevul/studentul ……………………………………., persoană cu grad de handicap ………. şi pentru mine, în calitate de asistent personal al acestuia, într-o tabără gratuită, în perioada vacanţei şcolare de vară.
Menţionez că preşcolarul/elevul/studentul ………………………………………………………, frecventează
cursurile unităţii de învăţământ ………………………………………………………., din localitatea ,
grupa/clasa/anul şi că a mai beneficiat/nu a mai beneficiat de tabără gratuită conform legii în anul 2018.
Data, Semnătura,
…………. ………..
Anexa nr. 2.2 la metodologie
ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET
Contractări/rezervări:
CENTRALIZATOR
Nr. crt. |
Nr. copii |
Centru de agrement/baza turistică |
Perioada |
Nr. şi data contractului |
Suma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIRECTOR EXECUTIV
…………………………………..
Anexa nr. 2.3 la metodologie
ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET
Solicitări sume necesare desfăşurării taberelor pentru persoane cu handicap:
Vă rugăm să ne alocaţi suma de ………. lei, reprezentând contravaloarea serviciilor de cazare şi masă, pentru tabăra pentru persoane cu handicap care se va desfăşura în perioada ……………………………
Nr. crt. |
Nr. beneficiari |
Centru de agrement/bază turistică |
Perioada |
Contravaloare cazare şi masă |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL NECESAR: lei
DIRECTOR EXECUTIV
…………………………………..
Anexa nr. 2.4 la metodologie
ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET
RAPORTUL TABEREI
În perioada ……………………., un număr de ….. persoane cu handicap, ….. asistenţi personali/asistenţi personali profesionişti ….. şi ….. cadre didactice însoţitoare şi-au petrecut vacanţa la (menţionaţi centrul de agrement/baza turistică) ……………………………………, localitatea ………………., judeţul……………………..
Beneficiarii provin de la unitatea de învăţământ………………………………………………………… Contravaloarea serviciilor de cazare şi masă pe persoană este de ….. lei, iar pe întregul grup este de
. lei, dovedită prin documente.
Menţionăm că au existat/nu au existat probleme, în desfăşurarea taberei. Descriere:………………………………………………………………………………………………………………
DIRECTOR EXECUTIV
………………………………….
Anexa nr. 2.5 la metodologie
ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET
Tabel nominal cu participanţii:
Nr. crt. |
Nume/prenume |
Unitatea de învăţământ/ centru |
Localitatea |
Seria şi nr.actului de identitate |
Gradul de handicap/ asistent personal/ asistent personal profesionist |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Însoţitori:
Nr. crt. |
Nume/prenume |
Unitatea de învăţământ/ centru |
Localitatea |
Telefon/ e mail |
Seria şi nr. actului de identitate |
Semnătura |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIRECTOR EXECUTIV
…………………………………..