METODOLOGIA ŞI CRITERIILE din 15 noiembrie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 109 din 3 februarie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 39 16/10/2007
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 1REFERIRE LALEGE 128 12/07/1997 ART. 50
ART. 10REFERIRE LALEGE 128 12/07/1997 ART. 50
ART. 13REFERIRE LALEGE 128 12/07/1997 ART. 50
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 39 16/10/2007
ActulREFERIT DEORDIN 58 28/12/2005
ActulAPROBAT DEORDIN 5302 15/11/2004
ActulCONTINUT DEORDIN 5302 15/11/2004

de acordare a gradaţiei de merit şi a salariului de merit în învăţământul preuniversitar



 + 
Secţiunea IAcordarea gradaţiei de merit în învăţământul preuniversitar
 + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 1În conformitate cu prevederile art. 50 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările şi completările ulterioare, personalul didactic de predare, didactic auxiliar şi cel de conducere din unităţile de învăţământ pot beneficia de gradaţia de merit, acordată prin concurs.
 + 
Articolul 2(1) Această gradaţie se acordă pentru 10% din posturile didactice existente la nivelul inspectoratului şcolar şi reprezintă 20% din salariul de bază al persoanei, şi anume salariul funcţiei didactice conform grilei, cumulat, când este cazul, cu indemnizaţia de conducere.(2) Gradaţia de merit se include în salariul de bază şi constituie bază de calcul pentru celelalte sporuri şi alte drepturi care se acordă în raport cu salariul de bază.(3) Numărul de gradaţii care se vor acorda începând cu anul 2005 se calculează astfel: din numărul stabilit, prin aplicarea a 10% din totalul posturilor didactice de predare, didactice auxiliare şi de conducere, se scade numărul de gradaţii acordate în ultimii 3 ani, având în vedere că gradaţia de merit se acordă pe o perioadă de 4 ani.(4) Pentru acordarea gradaţiei de merit se va avea în vedere numărul de posturi aprobat prin Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004, respectiv aprobat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării, după caz.(5) În situaţia în care personalului didactic, inclusiv celui din cluburile sportive şcolare şi celui din palatele copiilor, i se modifică locul de muncă la nivelul aceluiaşi judeţ/al municipiului Bucureşti, acesta îşi păstrează gradaţia de merit.
 + 
Articolul 3Gradaţia de merit se atribuie pe o perioadă de 4 ani, începând cu data de 1 iulie 2005.
 + 
Articolul 4(1) Personalul didactic care a beneficiat de gradaţie de merit poate participa din nou la concurs.(2) Un cadru didactic nu poate beneficia simultan de gradaţie de merit şi de salariu de merit în acelaşi an calendaristic.
 + 
Capitolul IIÎnscrierea pentru acordarea gradaţiei de merit + 
Articolul 5(1) La concursul pentru acordarea gradaţiei de merit pot participa:a) personalul didactic de predare, didactic auxiliar cu contract de muncă şi cel de conducere din unităţile de învăţământ, cu o vechime în învăţământul preuniversitar de peste 3 ani;b) personalul didactic de predare din învăţământul preuniversitar, care are performanţe deosebite în inovarea didactică, desfăşoară activitate de formare continuă a cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar la casa corpului didactic, în ultimii 3 ani.(2) Aceleaşi condiţii trebuie să le îndeplinească:– personalul didactic de predare de la centrele judeţene/al municipiului Bucureşti de asistenţă psihopedagogică;– personalul didactic de predare şi de conducere de la cluburile sportive şcolare, cluburile şi palatele copiilor cu statut de unităţi de învăţământ, subordonate inspectoratului şcolar, precum şi cel de la Palatul Naţional al Copiilor;– personalul didactic auxiliar din unităţile conexe din învăţământul preuniversitar.
 + 
Capitolul IIICriterii pentru acordarea gradaţiei de merit + 
Articolul 6Activitatea candidaţilor înscrişi pentru acordarea gradaţiei de merit, inclusă în raportul de autoevaluare, se evaluează pe baza unei fişe elaborate de inspectoratul şcolar, ţinându-se seama de următoarele criterii care trebuie îndeplinite de candidat în perioada ultimilor 3 ani de activitate:1. criteriul activităţilor complexe cu valoare instructiv-educativă, cum sunt:a) rezultate deosebite obţinute în pregătirea preşcolarilor şi a elevilor în raport cu standardele curriculare de performanţă, materializate în rezultate ale elevilor la clasă, la testări şi examene naţionale de sfârşit de ciclu, rezultate obţinute cu clasa (de exemplu, ponderea elevilor cu performanţe în clasa următoare);b) performanţe verificate în utilizarea sistemului educaţional informatizat, pentru cadrele didactice din unităţile de învăţământ în care acesta există;c) performanţe în pregătirea elevilor distinşi la concursurile şi olimpiadele şcolare, materializate în obţinerea locurilor I, II, III şi menţiuni la faza naţională şi internaţională şi locurile I, II şi III la faza judeţeană;d) pregătirea loturilor olimpice, participarea, în calitate de membru al juriului, al comitetului de organizare şi de însoţitor al elevilor, la concursurile şi olimpiadele judeţene, interjudeţene, naţionale şi internaţionale;e) rezultate deosebite obţinute în activităţile educative organizate în şcoală, cu impact la nivel local/judeţean/al municipiului Bucureşti/naţional;f) rezultatele comunicării cu părinţii şi cu autorităţile locale, concretizate în reducerea abandonului şcolar, a delincvenţei juvenile, a comportamentelor marginale, în atragerea de finanţări pentru centrele de documentare şi informare etc.;g) realizarea de proiecte extracurriculare cu finanţare extrabugetară;h) activitate desfăşurată cu elevii capabili de performanţă în centrele de excelenţă;i) activitate desfăşurată de către cadrele didactice din unităţile de învăţământ cuprinse în programul PHARE 010801 Tvet, de monitorizare a învăţământului profesional şi tehnic;j) rezultate obţinute în dezvoltarea unor activităţi practice şi educative pentru formarea de abilităţi de comunicare, antreprenoriale şi tehnice;k) rezultate obţinute în proiecte de parteneriat educaţional la nivel local/judeţean/naţional/internaţional;l) obţinerea calificativului "Foarte bine" în perioada ultimilor 3 ani de activitate;2. criteriul privind performanţe deosebite în inovarea didactică, materializate în:a) contribuţia la elaborarea de programe şcolare, regulamente, metodologii, îndrumătoare/ghiduri metodice, manuale şcolare, auxiliare didactice şi reviste şcolare, avizate de inspectoratul şcolar sau de Ministerul Educaţiei şi Cercetării, după caz; cărţi în domeniul educaţional, înregistrate cu ISBN;b) activitatea de mentorat, de formator, activitatea în domeniul sindical la nivel de unitate/inspectorat şcolar/minister/ministere/Guvern, participarea cu comunicări la simpozioane judeţene, regionale (zonale), naţionale şi/sau internaţionale, participarea la formarea personalului didactic prin casa corpului didactic, în calitate de formator, contribuţia la cercetări ştiinţifice fundamentale în specialitate sau în domeniul problematicii învăţământului şi educaţiei;c) activitatea desfăşurată în cadrul unor comisii tehnice de elaborare a unor acte normative/administrative cu caracter normativ, în cadrul unor comisii consultative de dialog social şi al altor structuri de dialog social;3. criteriul activităţilor desfăşurate cu copii/elevi cu cerinţe educative speciale, la nivel local/judeţean/naţional/internaţional;4. criteriul privind participarea la proiecte în cadrul programelor de reformă educaţională, coordonate de inspectoratul şcolar, Ministerul Educaţiei şi Cercetării, alţi parteneri (Institutul Francez, British Council, Institutul Goethe, Banca Mondială etc.);5. criteriul privind creşterea prestigiului unităţii de învăţământ, prin sporirea calităţii actului educaţional, manifestat prin locul ocupat de aceasta în ierarhia stabilită de inspectoratele şcolare ca urmare a:a) rezultatelor concursului de admitere la licee în ultimii 3 ani;b) evaluării unităţilor conexe pe baza nivelului de dezvoltare instituţională şi în raport cu dezvoltarea economico-socială a localităţii/regiunii. În acest caz vor fi luate în considerare:– contribuţiile independente şi în echipă la dezvoltarea teoriei şi practicii managementului educaţional şi instituţional, în contextul reformei învăţământului;– realizarea unor proiecte cu finanţare din surse extrabugetare;– rezultatele care demonstrează o foarte bună comunicare şi colaborare cu reprezentanţii comunităţii locale şi regionale;– rezultatele obţinute prin participarea elevilor la examenele de capacitate/teste naţionale, evaluare naţională, bacalaureat şi de absolvire.
 + 
Articolul 7(1) Pentru personalul didactic auxiliar, criteriile pentru acordarea gradaţiei de merit sunt stabilite în fişa de evaluare a activităţii, elaborată de inspectoratul şcolar, pe baza fişei postului.(2) În cazul personalului de conducere din unităţile de învăţământ, se va avea în vedere şi îndeplinirea atribuţiilor din fişa postului.
 + 
Articolul 8Consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar detaliază criteriile şi punctajele cu ponderile aferente, separat pentru educatoare, învăţători, profesori şi cadre didactice din învăţământul vocaţional, din cluburile sportive şcolare, palatele şi cluburile copiilor, învăţământul special, personalul didactic auxiliar şi personalul didactic de conducere din unităţile de învăţământ.
 + 
Capitolul IVProcedura de acordare a gradaţiei de merit + 
Articolul 9(1) Inspectorul şcolar general numeşte prin decizie Comisia de coordonare a lucrărilor în vederea acordării gradaţiei de merit.(2) Comisia de coordonare a lucrărilor în vederea acordării gradaţiei de merit este formată din:a) preşedinte – inspector şcolar general adjunct;b) secretar – referent de la compartimentul salarizare, normare;c) membri – inspectori şcolari de specialitate.(3) Reprezentanţii federaţiilor sindicale reprezentative la nivel de ramură învăţământ participă în calitate de observatori la toate lucrările, au drept de acces la documentele comisiilor şi pot solicita consemnarea în procesul-verbal a propriilor observaţii.
 + 
Articolul 10În conformitate cu prevederile art. 50 alin. (5) din Legea nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare, procedura de atribuire a gradaţiei de merit, prin concurs, cuprinde următoarele faze:1. Candidatul întocmeşte şi depune la conducerea unităţii de învăţământ raportul de autoevaluare a activităţii desfăşurate, însoţit de documente doveditoare, realizat în conformitate cu fişa de evaluare (elaborată de inspectoratul şcolar).2. Consiliul profesoral al unităţii de învăţământ, pe baza dezbaterilor asupra modului în care raportul reflectă realizările candidatului potrivit fişei de evaluare, formulează o apreciere sintetică asupra candidatului.3. Directorul unităţii şcolare depune la secretariatul inspectoratului şcolar raportul de autoevaluare, aprecierea consiliului profesoral, precum şi propria apreciere, care trebuie să fie obiectivă, cu referire şi la deontologia profesională, la abilităţile de comunicare ale candidatului în cadrul unităţii de învăţământ în care îşi desfăşoară activitatea. Aprecierea directorului coordonator al unităţii şcolare se face de către inspectorul de management şi evaluare instituţională.4. În urma consultării consiliului consultativ de specialitate, inspectorul de specialitate întocmeşte un raport motivat referitor la activitatea candidatului în specialitate, stabilind punctajul.5. Comisia de coordonare a lucrărilor în vederea acordării gradaţiei de merit primeşte raportul de autoevaluare, aprecierea consiliului profesoral şi a directorului unităţii, precum şi raportul motivat al inspectorului şcolar de specialitate, pe care le examinează, stabileşte punctajul şi întocmeşte lista, în ordinea descrescătoare a acestuia, pe posturi şi discipline. Lista astfel întocmită va fi prezentată în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar.6. În consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar preşedintele comisiei prezintă propunerile de acordare a gradaţiilor de merit.7. Consiliul de administraţie aprobă lista candidaţilor admişi, în ordinea descrescătoare a punctajului acordat, şi o afişează la inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti.8. Cadrele didactice au drept de contestaţie asupra punctajului acordat, la inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti, în conformitate cu graficul din anexa nr. 1 la secţiunea I. Contestaţiile se rezolvă de o comisie de soluţionare a contestaţiilor, numită prin decizie a inspectorului şcolar general şi formată din: preşedinte – inspectorul şcolar general, secretar – consilierul juridic, membri – inspectori şcolari şi inspectorul şcolar cu politici de selecţie, evidenţă, mobilitate şi promovare de personal. Hotărârea comisiei de contestaţii este definitivă. La comisiile de contestaţii participă şi reprezentanţii federaţiilor sindicale reprezentative la nivel de ramură învăţământ, în calitate de observatori.9. Hotărârea asupra rezultatului concursului, precum şi ponderea pe diferite specialităţi şi unităţi de învăţământ aparţin inspectorului şcolar general, în baza listei întocmite, în ordinea descrescătoare a punctajului, pe posturi şi discipline, care a fost aprobată de consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar.10. Consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar înaintează lista candidaţilor validaţi la Direcţia generală evaluare, prognoze, strategii şi programe pentru învăţământ preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetării, pentru emiterea ordinului ministrului educaţiei şi cercetării.Lista transmisă la Ministerul Educaţiei şi Cercetării cu adresa de înaintare conţine:a) numărul total şi modul de calcul al numărului de gradaţii acordate la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti;b) observaţiile liderilor de sindicat desemnaţi de federaţiile sindicale reprezentative la nivel de ramură învăţământ, care au participat la procedura de acordare a gradaţiei de merit, cu statut de observatori;c) tabelul nominal cu candidaţii admişi, conform anexei nr. 2 la secţiunea I.
 + 
Articolul 11Direcţia generală evaluare, prognoze, strategii şi programe pentru învăţământ preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetării verifică încadrarea în numărul de locuri, respectarea procedurii de acordare a gradaţiei de merit şi elaborează ordinul ministrului educaţiei şi cercetării pentru acordarea gradaţiei de merit cadrelor didactice, conform listelor primite de la inspectoratele şcolare.
 + 
Articolul 12Locurile rămase vacante după emiterea ordinului ministrului educaţiei şi cercetării se vor include în numărul de locuri pentru anul următor, fără a se depăşi procentul de 10% din totalul posturilor didactice existente în anul pentru care se face calculul.
 + 
Anexa 1────────la secţiunea I──────────────Graficul desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit – sesiunea 2005– 20 ianuarie-11 februarie 2005: depunerea dosarelor la registratura inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti;– 14 februarie-21 februarie 2005: analiza dosarelor de către inspectorul de specialitate, cu consultarea consiliului consultativ;– 22 februarie-5 martie 2005: verificarea dosarelor de către Comisia de coordonare a lucrărilor în vederea acordării gradaţiei de merit;– 22 februarie-5 martie 2005: verificarea dosarelor de către reprezentanţii federaţiilor sindicale reprezentative din învăţământ şi refacerea punctajelor, în situaţia în care observaţiile sunt juste, împreună cu inspectorul de specialitate;– 7 martie 2005: consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti aprobă lista candidaţilor admişi;– 8 martie 2005: afişarea listei la avizierul inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti;– 10 martie-14 martie 2005: depunerea contestaţiilor;– 15 martie 2005: rezolvarea contestaţiilor de către comisie;– 16 martie 2005: validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti;– 22 martie 2005: înaintarea la Ministerul Educaţiei şi Cercetării, în vederea emiterii ordinului ministrului educaţiei şi cercetării, a tabelului nominal cu personalul didactic de predare, didactic auxiliar şi cel de conducere din unităţile de învăţământ, nominalizat pentru acordarea gradaţiei de merit;– 31 mai 2005: elaborarea ordinului ministrului educaţiei şi cercetării.
 + 
Anexa 2────────la secţiunea I──────────────

Nr.
crt.
Numele şi
prenumele
Functia

Specialitatea

Vechimiea în
invatamant
Unitatea de
invatamant
Punctajul
obţinut

NOTĂ:În cazul personalului didactic de îndrumare şi control, în rubrica "Unitatea de învăţământ" se va preciza unitatea de învăţământ unde are obligaţia de predare. Adeverinţele emise de unităţile de învăţământ respective se vor anexa la lista transmisă, prin poştă, la Ministerul Educaţiei şi Cercetării. + 
Secţiunea a II-aAcordarea salariului de merit în învăţământul preuniversitar
 + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 13În conformitate cu prevederile art. 50 alin. (7) din Legea nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare, personalul didactic şi didactic auxiliar poate beneficia de salariu de merit.
 + 
Articolul 14Numărul salariilor de merit se calculează la totalul posturilor didactice şi didactice auxiliare existente la nivelul inspectoratului şcolar şi se distribuie pe unităţi de învăţământ, indiferent de numărul cadrelor didactice şi didactice auxiliare al acestora, iar acordarea lor se face cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
 + 
Articolul 15(1) Salariul de merit este un procent de 15%, aplicat la salariul de bază, şi anume la salariul funcţiei didactice conform grilei, cumulat, când este cazul, cu indemnizaţia de conducere. Salariul de merit se include în salariul de bază şi constituie baza de calcul pentru sporuri şi alte drepturi care se acordă în raport cu salariul de bază.(2) Persoanele care beneficiază de salariu de merit se stabilesc o dată pe an, de regulă după aprobarea bugetului de stat, în raport cu rezultatele obţinute în activitatea desfăşurată. Pentru personalul nou-angajat, salariul de merit se poate acorda după o perioadă de 6 luni de la angajare.(3) Salariul de merit poate fi acordat pentru cel mult 15% din numărul total de posturi didactice şi didactice auxiliare prevăzut în statul de funcţii al unităţilor bugetare, din care cel puţin două treimi vor fi utilizate pentru funcţiile de execuţie şi cel mult o treime pentru funcţiile de conducere din unităţile de învăţământ.(4) În situaţia în care personalului didactic, inclusiv celui din cluburile sportive şcolare şi celui din palatele copiilor, i se modifică locul de muncă la nivelul aceluiaşi judeţ/al municipiului Bucureşti, acesta îşi păstrează salariul de merit.
 + 
Articolul 16Pentru directorii şi directorii adjuncţi, salariile de merit se aprobă de consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar din numărul salariilor repartizate unităţii respective.
 + 
Articolul 17Un cadru didactic nu poate beneficia simultan de gradaţie de merit şi de salariu de merit în acelaşi an calendaristic.
 + 
Articolul 18Salariul de merit se acordă pe an calendaristic, începând cu data de 1 ianuarie 2005.
 + 
Articolul 19(1) Contestaţiile se depun la conducerea unităţii de învăţământ sau la organul ierarhic superior (inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti), după caz, în termen de 5 zile calendaristice de la data comunicării rezultatelor.(2) Contestaţiile se soluţionează de către o comisie numită prin decizie a directorului unităţii de învăţământ, respectiv a inspectorului şcolar general.(3) Hotărârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor de la nivelul inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti este definitivă.
 + 
Capitolul IICriterii de bază pentru acordarea salariului de merit + 
Articolul 20Criterii privind calitatea activităţii instructiv-educative: (50 de puncte):a) calificativul "foarte bine" în anul şcolar precedent;b) activitate de profesor coordonator care răspunde de domeniul educativ, şcolar şi extraşcolar;c) utilizarea fluentă a sistemului educativ informatizat, pentru cadrele didactice din unităţile de învăţământ în care acesta există;d) activităţi educative desfăşurate cu elevii care au nevoi speciale;e) activitate de şef de catedră/comisie metodică, de metodist, coordonator de cerc pedagogic;f) performanţe obţinute în pregătirea preşcolarilor sau a elevilor, în urma testărilor şi a examenelor de sfârşit de ciclu;g) rezultate obţinute cu preşcolarii/elevii la concursurile şi olimpiadele şcolare la nivel local şi naţional.
 + 
Articolul 21Criterii privind activitatea metodică, ştiinţifică şi culturală: (50 de puncte):a) valorificarea competenţelor dobândite în cadrul cursurilor de perfecţionare, prin susţinerea de activităţi demonstrative sau de comunicări la sesiuni ştiinţifice de specialitate în şcoală;b) susţinerea de activităţi demonstrative sau de comunicări la sesiuni ştiinţifice de specialitate la nivel judeţean/naţional;c) elaborarea şi publicarea unor studii şi articole în reviste de specialitate;d) obţinerea unor rezultate deosebite cu elevii, în urma participării la activităţi cultural-artistice şi sportive recunoscute de Ministerul Educaţiei şi Cercetării;e) responsabilităţi suplimentare la nivel local, judeţean sau naţional (membru în Comisia Naţională de Specialitate, îndrumarea colectivelor redacţionale ale revistelor şcolare, coordonarea unor programe educaţionale în colaborare cu inspectoratul şcolar, Ministerul Educaţiei şi Cercetării, cu alţi parteneri – Institutul Francez, British Council, Institutul Goethe, Banca Mondială etc.);f) contribuţii la creşterea prestigiului şi a calităţii activităţii unităţii de învăţământ prin forme de parteneriat cu reprezentanţi ai comunităţii locale, agenţi economici etc.;g) gradul de stimulare şi de valorizare a potenţialului profesional al personalului din unitatea pe care o conduce;h) realizarea unor proiecte de finanţare din surse extrabugetare;i) activitatea desfăşurată în cadrul unor comisii tehnice de elaborare a unor acte normative/administrative cu caracter normativ, în cadrul unor comisii consultative de dialog social şi al altor structuri de dialog social.
 + 
Articolul 22Fiecare unitate şcolară, prin consiliul de administraţie, va stabili o fişă cu punctaj defalcat, în vederea evaluării dosarelor depuse pentru acordarea salariului de merit.
 + 
Articolul 23La toate etapele de acordare a salariului de merit participă în calitate de observatori liderul/liderii organizaţiilor sindicale din unitate, respectiv reprezentanţii federaţiilor sindicale reprezentative la nivel de ramură învăţământ.
 + 
Articolul 24În situaţia în care persoana care a obţinut salariul de merit a renunţat la el, chiar dacă acesteia nu i-a încetat contractul de muncă cu unitatea, salariul de merit poate fi redistribuit unei alte persoane din aceeaşi unitate de învăţământ, în ordinea descrescătoare a punctajului.NOTĂ:1. Realizarea criteriilor prevăzute la art. 21 lit. f), g) şi h) este obligatorie pentru personalul didactic de conducere.2. Pentru personalul încadrat în inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti şi în Ministerul Educaţiei şi Cercetării, constituie criteriu de acordare a salariului de merit şi evaluarea calităţii şi eficienţei activităţilor cuprinse în fişa postului de către o comisie special constituită la nivelul inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti/Ministerului Educaţiei şi Cercetării.3. Pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic, salariul de merit se va acorda în urma evaluării calităţii şi eficienţei activităţilor cuprinse în fişa postului de către consiliul de administraţie al unităţii şcolare/inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti/Ministerului Educaţiei şi Cercetării.__________________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x