METODOLOGIA din 4 mai 2023

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FAMILIEI, TINERETULUI SI EGALITATII DE SANSE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 407 bis din 12 mai 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 21107 29/12/2023
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 20349 04/05/2023
ART. 1REFERIRE LAHOTARARE 22 05/01/2022
ART. 1REFERIRE LAHOTARARE 621 23/08/2018
ART. 1REFERIRE LALEGE 190 18/07/2018
ART. 1REFERIRE LAREGULAMENT 679 27/04/2016
ART. 1REFERIRE LALEGE 350 21/07/2006
ART. 1REFERIRE LAHG 259 22/02/2006
ART. 1REFERIRE LANORMA 22/02/2006
ART. 1REFERIRE LAHG (R) 264 13/03/2003
ART. 2REFERIRE LAHG 395 02/06/2016
ART. 2REFERIRE LALEGE 98 19/05/2016
ART. 2REFERIRE LANORMĂ 02/06/2016
ART. 4REFERIRE LALEGE 350 21/07/2006 ART. 2
ART. 34REFERIRE LAHG 395 02/06/2016
ART. 34REFERIRE LALEGE 98 19/05/2016
ART. 34REFERIRE LANORMĂ 02/06/2016
ART. 36REFERIRE LAORDIN 65 10/06/2013
ART. 36REFERIRE LANORMA 10/06/2013
ART. 36REFERIRE LAHG 535 18/05/2011
ART. 36REFERIRE LAHG 1267 08/12/2010
ART. 36REFERIRE LAHG 237 08/02/2001
ART. 36REFERIRE LAHG (R) 237 08/02/2001
ART. 36REFERIRE LANORMA 08/02/2001
ART. 36REFERIRE LANORMA (R) 08/02/2001
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 21107 29/12/2023
ActulAPROBAT DEORDIN 20349 04/05/2023
ActulCONTINUT DEORDIN 20349 04/05/2023
ActulREFERIT DEORDIN 20349 04/05/2023





Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 20.349 din 4 mai 2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 407 din 12 mai 2023.
MINISTERUL FAMILIEI, TINERETULUI ȘI EGALITĂȚII DE ȘANSE + 
Titlul INORME privind repartizarea locurilor în taberele studențești pe perioada vacanțelor de vară, pentru studenții înscriși la cursurile cu frecvență în instituțiile de învățământ superior de stat + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 1Cadrul legal pentru organizarea taberelor studențești este reprezentat de:1.Legea nr.350/2006, Legea Tinerilor, cu modificările și completările ulterioare;2.Hotărârea Guvernului nr. 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse;3.Hotărârea Guvernului nr.259/2006 privind aprobarea Normelor de cheltuieli pentru realizarea programelor Ministerului Tineretului și Sportului în domeniul activității de tineret, cu modificările și completările ulterioare;4.Hotărârea Guvernului nr.264/2003 privind stabilirea acțiunilor și categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor și limitelor pentru efectuarea de plăți în avans din fonduri publice, modificată de Hotărârea Guvernului nr.621/2018;5.Legea nr.190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
 + 
Articolul 2(1)Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse denumit în continuare MFTES, prin Casele de Cultură ale Studenților și Complexul Cultural Sportiv Studențesc "Tei", denumite în continuare CCS/CCSS Tei, în perioada vacanțelor studențești, organizează tabere care se desfășoară la munte, la mare și în Delta Dunării, unde accesul se poate realiza cu mijloace de transport în comun;(2)Taberele studențești sunt organizate în cel puțin 8 (opt) serii pe parcursul vacanțelor de vară, respectiv cel puțin 2 (două) serii pe parcursul vacanțelor de iarnă. Fiecare serie cuprinde 5 nopți de cazare, respectiv 6 zile;(3)CCS/CCSS Tei vor achiziționa serviciile de cazare și masă cu respectarea Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;(4)Stabilirea locațiilor de tabără se va face în urma consultării cu toate organizațiile studențești, legal constituite, din centrele universitare arondate și a studenților reprezentanți în Consiliile de Administrație ale CCS/CCSS Tei;(5)Procesul de consultare se organizează în mod public și transparent, prin afișarea documentelor privind organizarea taberelor studențești și a anunțului privind consultările cu cel puțin 7 zile înaintea de desfășurarea acestora, la loc vizibil și pe site-ul propriu al MFTES/CCS/CCSS Tei. + 
Articolul 3(1)Studenții beneficiază de locuri gratuite (cazare și masă) în tabere, în limita locurilor repartizate, în funcție de rezultatele obținute la învățătură și de activitatea depusă la diverse manifestări culturale, artistice, științifice, sportive sau de voluntariat.(2)De la aplicarea criteriilor anterior menționate, sunt exceptate cazurile sociale.
 + 
Capitolul IIBeneficiarii taberelor studențești + 
Articolul 4(1)Beneficiarii de locuri gratuite în taberele studențești, în perioada vacanțelor de vară și de iarnă, în limita fondurilor bugetare aprobate și a numărului de locuri aferente pe universități, sunt studenții care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:a)Sunt înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, la programul de studii universitare de licență, la programul de studii universitare de masterat și doctorat;b)Sunt integraliști respectiv au promovat examenele la toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare și au promovat examenele la toate disciplinele în sesiunea de iarnă, în cazul studenților din anul I;c)Sunt studenți în vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu prevederile art. 2, alin. 2, lit. a) din Legea nr. 350/2006 Legea Tinerilor.(2)În cazul categoriilor de studenți cazuri sociale și studenți care activează în cadrul CCS/CCSS Tei și ai Federațiilor Studențești, criteriul de student integralist nu se aplică, ierarhizarea acestora făcându-se exclusiv pe baza criteriilor sociale, respectiv a criteriilor de selecție specifice.(3)Studenții care se află în an terminal, pot beneficia de loc gratuit în taberele studențești, chiar dacă au susținut toate examenele privind finalizarea studiilor.
 + 
Articolul 5(1)Categoriile de beneficiari ai taberelor studențești sunt:a)cazuri sociale – studenți orfani de ambii părinți, cei proveniți din casele de copii sau plasament familial, romi, absolvenți ai liceelor din mediul rural sau din orașe cu mai puțin de 10.000 de locuitori și cei care beneficiază de burse sociale, aceste categorii reprezentând minimum 20% (în limita locurilor solicitate) din locurile repartizate universităților;b)studenții cu rezultate deosebite obținute la învățătură în anul precedent de școlarizare, studenții integraliști (studenții care au promovat examenele la toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare), iar în cazul studenților din anul I, studenții care sunt integraliști pe semestrul I din anul în curs de școlarizare 2022-2023, în pondere de maxim 85%, cei care au avut activități în cadru organizat, al universităților, la diverse manifestări culturale, artistice, științifice, sportive și de voluntariat în pondere de minim 15% dintre aceștia. Procentele se aplică la numărul de locuri rămase după distribuirea locurilor pentru cazurile sociale prevăzute la lit.a);c)studenții care activează în cadrul CCS/CCSS Tei și care s-au evidențiat prin activitățile cultural – artistice desfășurate. Aceștia vor fi selectați de către CCS/CCSS Tei pe baza criteriilor specifice stabilite de acestea. Din comisie vor face parte și studenții din consiliile de administrație ale CCS/CCSS Tei. Criteriile de selecție a studenților beneficiari, precum și numele beneficiarilor, facultatea și universitatea din care provin vor fi postate pe site-urile proprii ale CCS/CCSS Tei, cel târziu cu 7 zile înaintea începerii primei serii de tabără;d)studenții implicați în acțiuni de voluntariat, activități și proiecte studențești, manifestări culturale, științifice și sportive gestionate de federațiile studențești, legal constituite, pe baza criteriilor specifice stabilite de acestea. Criteriile de selecție a studenților beneficiari, precum și numele beneficiarilor, vor fi postate pe site-urile federațiile studențești, cel târziu cu 14 zile înaintea începerii primei serii de tabără;e)în situația în care locurile aferente beneficiarilor prevăzuți la lit.a) nu se ocupă, acestea vor fi redistribui beneficiarilor prevăzuți la lit.b);f)în situația în care locurile aferente beneficiarilor prevăzuți la lit. b) și c) nu se ocupă, după aplicarea art.5 alin. (1), lit. e), acestea vor fi redistribuite beneficiarilor prevăzuți la lit. d).(2)Numărul de locuri în tabere este condiționat de prevederile bugetare și sunt alocate procentual astfel:a)pentru studenții prevăzuți la alin.(1), lit.a) și b), sunt alocate 80% din locuri;b)pentru studenții prevăzuți la alin.(1), lit.c), sunt alocate 5% din locuri, inclusiv membrii comandamentelor de tabără;c)pentru studenții prevăzuți la alin. (1), lit.d), sunt alocate 15% din locuri, inclusiv membrii comandamentelor de tabără;
 + 
Capitolul IIIModul de repartizare a locurilor în taberele studențești pe instituții de învățământ superior de stat + 
Articolul 6MFTES – Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret, repartizează locurile de tabără pe universități, proporțional cu numărul de studenți înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, la programele de studii universitare de licență, masterat și doctorat, conform Anexei nr.1. + 
Articolul 7MFTES – Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret, repartizează locurile instituțiilor de învățământ superior de stat pentru fiecare CCS și pentru CCSS Tei în funcție de numărul de studenți înmatriculați la programele de studii universitare de licență și masterat, la forma de învățământ cu frecvență, în anul universitar curent, conform Anexei nr.2. + 
Articolul 8Repartizarea numărului de locuri de tabără în cadrul instituției de învățământ superior se face de către universitate, pe facultăți, proporțional cu numărul de studenți înscriși la forma de învățământ cu frecvență.
 + 
Capitolul IVModul de acordare a locurilor de tabără în cadrul instituțiilor de învățământ superior de stat + 
Articolul 9Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret transmite CCS/CCSS Tei, iar acestea transmit universităților numărul de locuri de tabără aferent prevăzut în Anexele nr.1 și 2, împreună cu documentația necesară (borderoul de distribuire a locurilor în taberele studențești prevăzut în Anexa nr. 3 și cererea individuală prevăzută în Anexa nr.4). + 
Articolul 10Universitățile vor transmite către fiecare facultate din cadrul lor numărul de locuri care îi revine, acest număr fiind stabilit ca raport între numărul de studenți înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, pe fiecare facultate și numărul total de studenți ai universității. + 
Articolul 11Universitățile vor transmite prezenta metodologie și documentația aferentă, facultăților, iar acestea au obligația de a le afișa la loc vizibil, cât și pe site-ul propriu, în termenul stabilit de către MFTES. + 
Articolul 12Decanatul facultăților are obligația să informeze oficial secretariatele proprii în legătură cu etapele procedurii de acordare a locurilor în tabără, în care acestea sunt implicate direct. + 
Articolul 13(1)Studenții care doresc ocuparea unui loc gratuit în taberele studențești pot depune cererea de solicitare a unui loc în tabără, prin una dintre următoarele modalități:a)completarea și depunerea cererii tip (Anexa nr.4), direct la secretariatele facultăților;b)transmiterea cererii tip prin e-mail sau prin fax, pe adresa sau numărul de telefon afișate de avizierul facultăților.(2)Cererile, semnate de studenți, vor fi însoțite de documentele justificative care atestă situația rezultatelor deosebite obținute la învățătură, implicarea în activități extracurriculare sau încadrarea studentului în unul dintre cazurile sociale prevăzute la art.5 alin.(1) lit. a) și vor primi un număr de înregistrare de la secretariatul facultății;(3)Cererile tip, trebuie puse la dispoziția studenților la secretariatele facultăților și pe șite- urile acestora. + 
Articolul 14Cererile tip depuse de către studenți vor fi completate cu informațiile aferente fiecărui student, semnate și ștampilate de către secretariatul facultății. + 
Articolul 15(1)După încheierea perioadei de depunere a cererilor, Secretariatul Facultății:a)va întocmi lista cu studenții care se încadrează la art.5, alin.(1) lit.a);b)va întocmi lista cu studenții care se încadrează la art.5, alin.(1) lit.b);c)va întocmi lista cu ceilalți studenți care au depus cereri și care nu se încadrează la lit.a) sau lit.b);(2)Lista întocmită cu studenții care se încadrează la art.5 alin.(1) lit.b) va fi ordonată după criteriul mediei obținute în anul precedent de școlarizare, respectiv media pe semestrul I în cazul studenților înscriși în anul I, precum și după activitățile extracurriculare în ponderea stabilită de Facultăți.(3)În cazul studenților cu valoare identică a mediilor obținute, departajarea se va face pe criteriile stabilite de universități.(4)Secretariatul facultății va întocmi, de asemenea, câte o listă de rezervă pentru fiecare categorie de studenți conform alin.(1) lit.a) și b);(5)Secretariatul facultății va afișa listele mai sus menționate atât la loc vizibil, cât și pe site-ul propriu.
 + 
Articolul 16Facultățile vor desemna comisii de selecție a studenților beneficiari, formate din decan/prodecan sau alte persoane desemnate de aceștia, exclusiv studenți și un reprezentant al organizațiilor studențești legal constituite la nivelul facultății sau universității. + 
Articolul 17Cu cel puțin 2 zile înainte de termenul stabilit pentru întrunirea comisiei în vederea selecției beneficiarilor de locuri de tabere, secretariatele au obligația să afișeze atât la loc vizibil, cât și pe site-ul propriu următoarele informații: data, ora și locația de întâlnire a comisiilor, dar și componența nominală a acestora. Comisiile se pot întâlni și în format online. + 
Articolul 18(1)Comisia va analiza listele întocmite de secretariatele facultății și cererile depuse de studenți și va întocmi un proces verbal de selecție cu studenții care vor beneficia de locuri în taberele studențești și studenții din listele de rezervă.(2)Procesul verbal de selecție cu studenții care vor beneficia de locuri în taberele studențești va conține următoarele:a)Denumirea facultății și a universității cu adresa completă;b)Numele și prenumele beneficiarilor de tabere;c)CNP, serie și nr C.I./Pașaport, telefon, e-mail;d)Punctajul fiecărui beneficiar, în ordine descrescătoare în funcție de media obținută în anul precedent de școlarizare respectiv media pe semestrul I în cazul studenților înscriși în anul I, precum și după activitățile extracurriculare în ponderea stabilită de Facultăți;e)Componența comisiei: nume, prenume, reprezentare.(3)Se va respecta legislația privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
 + 
Articolul 19Comisia va semna procesul verbal de selecție a studenților beneficiari de tabere, îl va transmite secretariatului facultății, iar acesta îl va ștampila și afișa atât la loc vizibil, cât și pe site-ul facultății. + 
Articolul 20(1)După afișarea rezultatelor, în termen de 72 de ore, la secretariatele facultăților se pot primi contestații privind selecția beneficiarilor locurilor de tabără.(2)Contestațiile se pot transmite prin două modalități:a)personal, la secretariatele facultăților;b)în format electronic, pe adresa de e-mail, publicată de facultate odată cu Metodologia.
 + 
Articolul 21Facultățile vor întruni comisiile de soluționare a contestațiilor, ai căror membri vor fi alții decât cei din comisiile de selecție, dar respectând criteriile de reprezentare de la art.16. Comisiile se pot întâlni și în format on-line. + 
Articolul 22După soluționarea contestațiilor se vor întocmi listele finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără și listele finale cu studenții aflați pe listele de rezervă. Acestea vor fi afișate la loc vizibil, cât și pe site-ul propriu al fiecărei instituții de învățământ superior.  + 
Articolul 23Universitățile vor primi, o adresă din partea CCS/CCSS Tei, unde a fost repartizată, conform Anexei nr. 2, care va conține informații exacte despre: denumirea locației, adresa completă, persoana de legătură din cadrul CCS/CCSS Tei, seriile (perioadele) și numărul de locuri alocat. + 
Articolul 24Universitatea va repartiza facultăților, conform art.10, locurile de tabără, locațiile și perioadele de desfășurare a taberelor. + 
Articolul 25(1)Comisiile de selecție de la nivelul facultăților, constituite conform art.16, se vor întâlni cu beneficiarii locurilor de tabără stabiliți conform listelor finale. Întâlnirea cu studenții se poate realiza și în format on-line.(2)În funcție de numărul de locuri care a fost alocat fiecărei facultăți, în ordinea listelor finale, studenții selectați pot alege una dintre locațiile disponibile.(3)La întâlnirea organizată conform alin.(1) studenții vor avea asupra lor atât carnetul de student/ legitimația de student, vizate la zi, sau adeverință de student, cât și C.I./pașaport (original și copie, copiile vor fi atașate diagramelor de cazare).(4)În cazul întâlnirii on-line, studenții vor transmite documentele de la alin. (3) în copie prin e-mail, la adresa comunicată de către comisie.
 + 
Articolul 26(1)Dacă din motive obiective, unul sau mai mulți studenți refuză sau nu mai doresc să beneficieze de locul/locurile de tabără sau nu se ocupă locurile alocate facultăților, respectiv CCS/CCSS Tei, repartizarea locurilor de tabără se va realiza conform alin. (2) – (4).(2)În cazul studenților reprezentând cazuri sociale, redistribuirea locurilor se face pe baza aceluiași criteriu în conformitate cu lista de rezerve stabilită conform art.22. În cazul în care la nivelul universității sau la nivelul fiecărei facultăți nu sunt suficiente cereri din partea studenților proveniți din medii socio-economice defavorizate, locurile rămase libere se vor redistribui proporțional în cadrul aceleiași facultăți pentru studenții din lista de rezerve.(3)În cazul studenților beneficiari de loc de tabără pe baza rezultatelor deosebite obținute la învățătură:a)dacă nu sunt suficienți studenți integraliști, repartizarea se face pe baza listelor cu rezerve și mai departe, se redistribuie în cadrul universității;b)dacă nu sunt suficienți studenți care au aplicat pentru un loc de tabără, acestea se vor redistribui proporțional în cadrul celorlalte facultăți;c)în cazul în care, după distribuirea locurilor rămase între facultăți nu se ocupă toate, universitatea le va raporta CCS/CCSS Tei unde a fost arondată și se vor distribui universităților ce au ocupat toate locurile de tabără distribuite inițial sau în rândul studenților ce activează în cadrul CCS/CCSS Tei;(4)În cazul studenților din CCS/CCSS Tei repartizarea se face pe baza listelor cu rezerve și, mai^ departe, se redistribuie proporțional în cadrul altor CCS/CCSS Tei;(5)În situația în care locurile neocupate nu se distribuie conform alin. (2) – (4), acestea se pot redistribui federațiilor studențești, legal constituite.
 + 
Articolul 27La data întâlnirii comisiei cu beneficiarii de locuri de tabără se vor completa borderourile cu beneficiari și declarațiile de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Modelul de borderou va face parte din documentația transmisă inițial de Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret și va conține următoarele informații: nr. curent, nume și prenume, universitatea, facultatea, anul de studiu, seria și numărul C.I./pașaport, CNP, localitate, denumire locație, serie (perioada), telefon, semnătura studentului, conform Anexei nr. 3. În cazul întâlnirii on-line cu studenții, se vor completa în borderou, datele transmise prin e-mail de către studenți. + 
Articolul 28Facultățile vor afișa atât la loc vizibil, cât și pe site-ul propriu, listele de studenți beneficiari ai taberelor, listele de rezervă, precum și locațiile și perioadele de desfășurare.  + 
Articolul 29Facultățile vor transmite către universități, următoarele documente:a)Procesele verbale, întocmite conform art.18, semnate de membrii comisiei și ștampilate de secretariatul facultății pe fiecare pagină;b)Listele finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără, întocmite conform art.22, semnate și ștampilate de secretariatul facultății pe fiecare pagină;c)Borderourile cu studenții beneficiari, întocmite conform art.27, semnate și ștampilate de secretariatul facultății pe fiecare pagină.d)Declarațiile de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, semnate de beneficiarii locurilor de tabără. + 
Articolul 30Facultățile vor întocmi documentele prevăzute la art. 29 în 3 exemplare originale, 1 exemplar va rămâne la secretariatul facultății, 2 exemplare originale vor fi transmise către secretariatul universității. + 
Articolul 31(1)Universitățile vor centraliza borderourile cu studenții beneficiari, întocmite conform art.27.(2)Universitățile vor transmite către CCS/CCSS Tei, repartizat conform art.7, câte un exemplar original pentru următoarele documente:a)Listele finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără, întocmite conform art.22, semnate și ștampilate de secretariatul facultății, avizate prin ștampilare, pe fiecare pagină, de către Universitate;b)Borderourile cu studenții beneficiari, întocmite conform art.27, semnate și ștampilate de secretariatul facultății pe fiecare pagină;c)Centralizarea borderourilor cu studenții beneficiari, întocmite conform art.27, semnate și ștampilate de secretariatul facultății pe fiecare pagină, întocmită cu următoarele informații: nr. curent, nume și prenume, universitatea, facultatea, anul de studiu, seria și numărul C.I./pașaport, CNP, declarația GDPR, nr.de telefon, e-mail, localitate, denumire locație, serie (perioada), semnate și ștampilate de către universitate pe fiecare pagină;d)Procesele verbale, întocmite conform art.18, semnate de membrii comisiei și ștampilate de secretariatul facultății pe fiecare pagină;e)Declarațiile de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, semnate de beneficiarii locurilor de tabără
 + 
Capitolul VDispoziții finale + 
Articolul 32(1)Anual MFTES va stabili perioadele cu privire la informarea, înscrierea, selecția și definitivarea listelor cu studenții beneficiari.(2)Perioadele menționate la alin.(1) vor fi transmise către CCS/CCSS Tei și Universități cu cel puțin 60 de zile înainte de desfășurarea primei serii de tabără;(3)Universitățile, CCS/CCSS Tei au obligația de a informa studenții asupra următoarelor:a)Cazarea în tabere se face doar pe baza centralizării borderourilor întocmite de către Universități/ CCS/CCSS Tei/Federațiile Studențești în conformitate cu art.31, începând cu ora 14:00 în ziua de începere a seriei de tabără și maximum ora 14:00 în cea de-a doua zi de tabără; În acest caz CCS/CCSS Tei organizatoare va achita serviciile de cazare și masă doar pentru serviciile efectiv prestate pentru studentul respectiv;b)Neprezentarea în tabără, în termenul stabilit, fără o justificare motivată transmisă universității cu minimum 5 zile înainte de începerea seriei de tabără, atrage anularea locului și pierderea dreptului de a mai beneficia de un alt loc în tabără în anul în curs și în anul următor;c)Studenții vor fi cazați numai dacă au asupra lor C.I./pașaport și carnetul de student/legitimația de student vizate la zi, sau adeverință de student și dacă figurează pe borderoul transmis de universități (în original), iar verificarea va fi făcută de către Comandamentul de Tabără;d)Dreptul de a beneficia de un loc de tabără este netransmisibil. În cazul în care un student beneficiar renunță la locul de tabără, serviciile de cazare și masă, nu vor fi achitate de CCS/CCSS Tei organizatoare.(4)CCS/CCS Tei au obligația să transmită către universitățile repartizate, listele cu studenții care nu s-au prezentat, fără o justificare motivată și care nu vor beneficia de locuri în tabără în anul următor.(5)Facultățile au obligația de a afișa lista studenților neeligibili, conform lit.b), la data demarării procedurilor de înscriere.
 + 
Titlul IINORME privind specificațiile tehnice obligatorii pentru achiziționarea serviciilor de cazare și masă + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 33MFTES – Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret, organizează prin CCS/CCSS Tei, taberele studențești, în cel puțin 8 (opt) serii pe parcursul vacanțelor de vară, respectiv cel puțin 2 (două) serii pe parcursul vacanțelor de iarnă, care cuprind 5 nopți de cazare, respectiv 6 zile. Taberele vor fi organizate pe serii, numărul acestora fiind orientativ, în funcție de numărul de studenți alocat pe universități, precum și de arondarea universităților pe CCS/ CCSS Tei. + 
Articolul 34CCS/CCSS Tei vor achiziționa serviciile de cazare și masă cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare. + 
Articolul 35(1)Alegerea locațiilor pentru taberele studențești se va face la munte, la mare și în Delta Dunării, unde accesul se poate realiza cu mijloace de transport în comun.(2)Stabilirea locațiilor de tabără se va face în urma consultării cu toate organizațiile studențești legal constituite, din centrele universitare arondate și a studenților reprezentanți în Comisiile de Administrație ale CCS/CCSS Tei;(3)Procesul de consultare se organizează în mod public și transparent, prin afișarea documentelor privind desfășurarea taberelor studențești și a anunțului privind desfășurarea consultării, cu cel puțin 5 zile înaintea desfășurării acestora, la loc vizibil, pe site-ul propriu al CCS/CCSS Tei. În urma consultării se va întocmi un Proces verbal, semnat și ștampilat de către toate organizațiile studențești prezente, ce va fi înregistrat și păstrat în arhiva CCS/CCSS Tei. Procesul verbal întocmit în urma consultărilor va fi postat pe site-ul CCS/CCSS Tei în maximum 48 de ore de la organizare.
 + 
Capitolul IISpecificațiile tehnice privind serviciile de cazare + 
Articolul 36(1)Cazarea studenților se va face în unitățile clasificate conform legislației și standardelor naționale, acceptându-se unități de cazare clasificate cu cel puțin categoria 2 stele sau 3 margarete, în limita a minimum 100 lei/zi/student.(2)Unitățile de cazare vor respecta condițiile prevăzute de:a)Hotărârea Guvernului nr.237/2001 pentru aprobarea Normelor cu privire la accesul, evidența și protecția turiștilor în structuri de primire turistice, republicată;b)Hotărârea Guvernului nr.1267/2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, modificată și completată de Hotărârea Guvernului nr.535/2011, cu modificările și completările ulterioare;c)Ordinul Autorității Naționale pentru Turism nr.65/2013, cu modificările și completările ulterioare, pentru aprobarea Normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare a structurilor de primire turistice cu funcțiuni de cazare și alimentație publică, a licențelor și brevetelor de turism, cu modificările și completările ulterioare.^ + 
Articolul 37(1)În procesul de achiziție a serviciilor de cazare se vor respecta întocmai următoarele condiții minime:a)Asigurarea unui număr de maximum 2 studenți în cameră și a unei dotări minime a camerei: 2 paturi, dulap, masă, scaune, cuier etc. (în formularul de ofertă se va prezenta structura unității de cazare cu camere și numărul locurilor în cameră, inclusiv numărul fiecărei camere), în conformitate cu "fisa privind încadrarea nominală a spațiilor de cazare pe categorii din unitate", anexă la Certificatul de Clasificare emis de Autoritatea Națională pentru Turism; Fiecare cameră va dispune de grup sanitar propriu;b)Asigurarea spațiilor de cazare împotriva furturilor;c)Instalațiile sanitare și electrice în stare perfectă de funcționare;d)Asigurarea curățeniei în camere și dezinfectarea zilnică a grupurilor sanitare;e)Schimbarea lenjeriei și a prosoapelor la începutul fiecărei serii de tabără;f)Asigurarea apei calde și reci pe tot parcursul seriei.(2)Nerespectarea acestor criterii, constatată de către membrii Comandamentului de Tabără sau în urma controlului MFTES atrage după sine neplata serviciilor de cazare aferente spațiilor respective.(3)În situația în care vreuna dintre condițiile minime specificate în (1) nu sunt respectate, comandamentul de tabără are obligația ca împreună cu operatorul economic să ofere o altă cameră de cazare care să întâlnească toate condiții precizate mai sus. Nerespectarea acestei reglementări atrage după sine neplata serviciilor de cazare aferente spațiilor respective.(4)Înaintea realizării procesului de selecție al locațiilor pentru programul de tabere studențești, CCS/CCSS Tei împreună cu un reprezentant din partea federațiilor studențești pot realiza un control al serviciilor oferite de către operatorii economici.
 + 
Capitolul IIISpecificațiile tehnice privind serviciile de masă + 
Articolul 38Locația în care se va servi masa va fi situată la o distanță de maximum 300 m de spațiul de cazare. + 
Articolul 39(1)Masa servită va fi în valoare de 52 lei/zi/student;(2)Nu se pot achiziționa băuturi alcoolice și tutun din suma alocată pentru masă.
 + 
Articolul 40În procesul de achiziție a serviciilor de masă se vor respecta întocmai următoarele condiții minime:a)Locația unde se va servi masa va avea cel puțin jumătate din capacitatea de cazare, fiind în conformitate cu "fisa privind clasificarea unității de alimentație", anexă la Certificatul de Clasificare emis de Autoritatea Națională pentru Turism;b)Studenții beneficiari de locuri în tabără se vor bucura de toate serviciile de care beneficiază ceilalți turiști în ceea ce privește atât locul de servire a mesei, indiferent de modalitatea de plată, cât și de alte eventuale variante de meniu decât cea prezentată în ofertă;c)Oferta de meniu prezentată va conține obligatoriu următoarele feluri de mâncare în mai multe variante: gustări calde, supe, ciorbe, mâncare gătită, preparate din carne, garnituri, salate, desert, răcoritoare, apă plată/minerală;d)Asigurarea locurilor în sala de mese, astfel încât să nu existe timp de așteptare pentru ocuparea unui loc la masă;e)Tarifele practicate în locațiile de servire a mesei din tabără trebuie să asigure servirea a trei mese pe zi în cuantumul sumei de 52 lei.f)La începutul fiecărei serii, se va stabili împreună cu comandamentul de tabără un meniu fix pentru fiecare zi, care să cuprindă și preparate pentru persoane cu alimentație specială. + 
Articolul 41Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs din oferta de meniu prețurile cu TVA inclus, precum și gramajul fiecărui preparat.
 + 
Capitolul IVDispoziții finale + 
Articolul 42După achiziționarea serviciilor de cazare și masă CCS/CCSS Tei vor transmite către Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret din cadrul MFTES copii ale contractelor de prestări servicii (cu mențiunea conform cu originalul), adresele locațiilor contractate, numărul de locuri, numărul de serii, diagrama de cazare, persoana de legătură și datele de contact ale acesteia. Adresele locațiilor vor fi transmise prin email la adresa stabilită de MFTES, înaintea plecării în tabără a primei serii de studenți. + 
Articolul 43Acestea vor fi monitorizate de către Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret. + 
Articolul 44CCS/CCSS Tei vor transmite către universitățile arondate conform Anexei nr.2, adrese care vor conține informații exacte despre: denumirea locației, adresa completă, persoana de legătură, seriile (perioadele de desfășurare), numărul de locuri.
 + 
Titlul IIIREGULAMENT privind organizarea și desfășurarea taberelor studențești + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 45Prezentul titlu stabilește modul de funcționare și de administrare a taberelor organizate de către MFTES – Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret, prin CCS/CCSS Tei pentru studenții din învățământul superior.
 + 
Capitolul IIConducerea taberei + 
Articolul 46Conducerea taberei este asigurată de Directorul de tabără, delegat de către CCS/CCSS Tei. Acesta reprezintă beneficiarul în relația cu prestatorul de servicii. Directorul de tabără colaborează și se consultă cu comandamentul studențesc în toate problemele și aspectele seriei de tabară. + 
Articolul 47Directorul de tabără are următoarele atribuții:a)Coordonează întreaga activitate din seria de tabără în care este numit Director de tabără, prin delegarea acestuia de către CCS/CCSS Tei organizatoare;b)La plecarea în tabără trebuie să dețină următoarele documente: borderourile transmise de la universități (în original), în conformitate cu art.31, contractul de prestări servicii, delegația din partea CCS/CCSS Tei, dar și tipizatele necesare bunei desfășurări a taberei;c)Asigură recepția spațiilor de cazare și masă, precum și a spațiilor comune, pe bază de proces-verbal, încheiat cu reprezentantul prestatorului de servicii, în prima zi a seriei de tabără;d)La sosirea în tabără va comunica Compartimentului de specialitate pe domeniul tineret prin e-mail, la adresa de MFTES, date privind locul unde este cazat și numărul de telefon la care poate fi găsit;e)Anunță Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret asupra eventualelor probleme pe care le-a sesizat în urma întocmirii procesului verbal de recepție a serviciilor (conform punctului c);f)Formează Comandamentul de Tabără, care este compus din:f1)Directorul de tabără din cadrul CCS/CCSS Tei (director, director adjunct, referent, consilier, inspector, contabil);f2)2 (doi) reprezentanți ai studenților din organizațiile studențești, legal constituite, membre ale federațiilor naționale studențești, studenți desemnați de acestea, anunțați oficial de Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret, cu minimum 3 zile înainte de începerea fiecărei serii de tabără.g)Anunță Directorul CCS/CCSS Tei pe care o reprezintă atât despre cazurile de abateri grave de la normele de conduită ale participanților la tabere, cât și de nerespectarea de către prestator a condițiilor impuse de prezenta Metodologie;h)Vizează decontul și factura, pe baza procesului verbal de recepție a serviciilor prestate, întocmit la sfârșitul seriei de tabără;i)La întoarcerea din tabără prezintă Directorului CCS/CCSS Tei, Raportul de Activitate din care să rezulte modul de organizare și desfășurare a serviciilor de cazare și masă, care au avut loc în tabără în perioada respectivă, precum și eventualele probleme apărute, cu măsurile ce au fost adoptate. Acesta va fi transmis și către Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret în maximum 72 ore de la terminarea seriei de tabără. Raportul de Activitate va fi obligatoriu contrasemnat de către membrii Comandamentului de Tabără constituit conform lit.f);j)Predă în termen de 48 de ore la CCS/CCSS Tei – Serviciul Contabilitate, dosarul de decont. + 
Articolul 48(1)Comandamentul de Tabără este format în prima zi de tabără de către Directorul de tabără, are componența prevăzută la art.46, lit.f) și are următoarele atribuții:a)Asigură, împreună cu reprezentantul prestatorului, cazarea studenților pe baza borderourilor transmise de către universități (Anexa nr.3) și eliberează bonurile de masă;b)Asigură instruirea studenților beneficiari privitor la Regulamentul de Tabără (Anexa nr.8) și modul de folosire a bonurilor valorice de masă;c)Se asigură că absolut toți participanții la seria de tabără semnează 'Regulamentul de Tabără";d)Întocmește documentația necesară privind dosarul de decont;e)Analizează și rezolvă orice situație semnalată de către studenții beneficiari;f)În momentul cazării, responsabilii de comandament beneficiază de aceleași drepturi ca și studenții beneficiari de locuri în tabără;g)Comandamentul de Tabără trebuie să asigure un program de permanență la unitatea de cazare, de asemenea să afișeze la loc vizibil informații cu privire la datele de contact ale acestora, deciziile comandamentului de tabără, camera la care pot fi găsiți;h)La propunerea studenților beneficiari ai locurilor de tabără, comandamentul de tabără organizează în spațiile puse la dispoziție prin contract, de către prestator, activități cu caracter cultural-sportiv.i)La începutul fiecărei serii, va stabili împreună cu operatorul economic, un meniu fix pentru fiecare zi, care să cuprindă și preparate pentru persoane cu alimentație specială, în cuantum de 52 lei/zi.(2)Taberele studențești pot fi monitorizate de către Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret. Reprezentantul Compartimentului de specialitate pe domeniul tineret desemnat de conducerea MFTES pentru monitorizarea seriei de tabără studențească, contrasemnează raportul de activitate.
 + 
Capitolul IIIOrganizarea activității în taberele studențești + 
Articolul 49Primirea studenților în tabără se face începând cu prima zi a fiecărei serii de tabără pe baza borderourilor transmise de către universități (în original), începând cu ora 14:00. + 
Articolul 50Pentru cazare, studentul se prezintă la comandamentul taberei cu C.I./pașaport și carnet de student sau legitimație de transport, vizate la zi. + 
Articolul 51(1)La cazare se vor reține datele din documentele de identitate în vederea înregistrării în cartea de imobil, se va face copie a C.I./pașaportului, se vor transmite informațiile despre modalitatea de servire a mesei și cheile de la camerele unde urmează să fie cazați studenții.(2)Se va respecta legislația privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
 + 
Articolul 52Studenții vor fi cazați numai dacă au asupra lor C.I./pașaport și carnetul de student, doar dacă figurează pe borderoul transmis de universități (în original), iar verificarea va fi făcută de către Comandamentul de Tabără. + 
Articolul 53(1)Dacă un student dorește să părăsească tabăra, acesta va preda cheia de la cameră, iar persoana responsabilă de bunurile locației va verifica dacă în camera în care este cazat studentul respectiv există toate obiectele de inventar, nu sunt distruse bunurile de folosință, iar camera este în starea în care a primit-o.(2)Dacă se constată că lipsesc obiecte din inventarul camerei sau se semnalează distrugeri de orice natură, directorul de tabără va acționa împreună cu reprezentantul prestatorului de servicii pentru recuperarea sumelor aferente obiectelor care lipsesc sau care sunt distruse, de la studenții cazați în camera respectivă. Controlul se face atât în timpul sejurului, cât și la plecarea studenților din tabără.
 + 
Articolul 54În spațiile taberei este interzisă cazarea persoanelor care nu figurează în borderourile transmise de către Universități/ CCS/CCSS Tei/ Federațiile Studențești.
 + 
Capitolul IVDispoziții finale + 
Articolul 55În cadrul taberelor organizate în condițiile prezentei metodologii, se vor afișa în locuri vizibile, următoarele informații:a)Regulamentul de Tabără (Anexa nr.8);b)Locul în care pot fi găsiți Directorul de tabără și membrii Comandamentului de Tabără, precum și numerele de telefon ale acestora;c)Locul unde se poate primi asistență medicală;d)Programul de masă;e)Alte materiale informative.
 + 
Articolul 56Persoanele implicate în organizarea taberelor studențești vor duce la îndeplinire prevederile prezentului titlu. În cazul în care se constată abateri de la Regulament, conducerea MFTES poate impune sancționarea persoanelor vinovate pentru abaterile constatate și remedierea problemelor apărute în urma acestora. + 
Articolul 57Prevederile prezentului titlu sunt valabile pe toată perioada desfășurării taberelor studențești.
 + 
Titlul IVNORME privind procedura de decont în cadrul taberelor studențești + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 58După încheierea fiecărei serii de tabără, în maximum 48 ore, CCS/CCSS Tei vor demara procedurile de decont.
 + 
Capitolul IIDocumentele necesare pentru decont + 
Articolul 59La sfârșitul fiecărei serii de tabără delegatul CCS/CCSS Tei, în calitatea de director de tabără – coordonator și membru al Comandamentului de Tabără, împreună cu ceilalți membri ai Comandamentului de Tabără va întocmi un dosar ce va conține următoarele documente în original:a)Diagrama de cazare (Anexa nr.5);b)Pontaj de masă (Anexa nr.6);c)Lista de participanți cu semnăturile studenților beneficiari, care va coincide cu borderourile transmise de universități, în original către CCS/CCSS Tei (Anexa nr.7); Lista de participanți se va întocmi după ce fiecare participant a completat declarația cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. (Anexa nr.7.1).d)Raport de activitate întocmit de Comandamentul de Tabără, care să reflecte condițiile de cazare și masă. După caz, trebuie prezentate în raport și eventualele solicitări, reclamații sau opinii ale studenților beneficiari;e)Proces verbal de recepție a serviciilor de cazare și masă;f)Factura emisă pentru serviciile de cazare și masă, prestate conform Contractului de prestări servicii încheiat în urma achiziției de servicii între CCS/CCSS Tei și prestator. Factura va avea următoarele specificații:1.Barem masă/zi x nr. persoane x nr. zile = total masă;2.Barem cazare/zi x nr. persoane x nr. zile = total cazare/total factură; + 
Articolul 60Pentru buna desfășurare a procedurii de decont se va folosi modelul de documentație atașat la prezenta Metodologie, care nu va putea fi modificat. + 
Articolul 61CCS/CCSS Tei vor transmite Compartimentului de specialitate pe domeniul tineret până la data de 05 a lunii respective, necesarul de finanțare pentru decontarea taberelor studențești, specificându-se suma necesară, numărul de studenți beneficiari, perioada, seria și locația conform dosarului de decont complet, în conformitate cu art.59 + 
Articolul 62După centralizarea necesarului de finanțare, transmis de către CCS/CCSS Tei, Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret va transmite Direcției Economic și Administrativ din cadrul MFTES, centralizarea lunară până la data de 10 a fiecărei luni, pentru necesarul de finanțare, certificată în privința realității și regularității, conform prevederilor legale și asumată pentru plată+, iar Direcția Economic și Administrativ va efectua transferul fondurilor necesare, conform legislației în vigoare, urmând ca respectiv, CCS/CCSS Tei să efectueze plățile către prestatorii de servicii, pe baza documentelor justificative în conformitate cu legislația în vigoare.
 + 
Capitolul IIIDispoziții finale + 
Articolul 63Toate documentele aferente organizării taberelor studențești vor fi păstrate la sediile CCS/CCSS Tei, în original, pentru verificarea ulterioară. + 
Articolul 64Reprezentanții CCS/CCSS Tei împreună cu membrii Comandamentului de Tabără și prestatorul de servicii își asumă întreaga responsabilitate privind întocmirea și corectitudinea documentelor transmise către MFTES – Compartimentul de specialitate pe domeniul tineret, în vederea decontării. + 
Articolul 65Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezenta metodologie.
 + 
Anexa nr. 1la metodologie
REPARTIZAREA NUMĂRULUI DE STUDENȚI BENEFICIARI AI TABERELOR STUDENȚEȘTI

Nrcrt Centre Universitare Universitatea Totalstudențilicență,masterat,doctorat Procent(%) Locuriaferenteîntabere
1 Universitatea “Politehnica” din București
2 Universitatea Tehnică de Construcții din București
3 Universitatea de Arhitectură și Urbanism “Ion Mincu” din București
4 Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București
5 Universitatea din București
6 Universitatea de Medicină și Farmacie “Carol Davila” din București
7 Academia de Studii Economice din București
8 Universitatea Națională de Muzică din București
9 Universitatea Națională de Arte din București
10 Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică “I.L.Caragiale” din București
11 Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport București
12 Școala Națională de Studii Politice și Administative din București
13 Academia Tehnică Militară din București
14 Universitatea Națională de Apărare “Carol I” din București
15 Academia Națională de Informații “Mihai Viteazul” din București
16 Academia de Poliție “Alexandru Ioan Cuza” din București
17 Universitatea ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
18 Universitatea “Aurel Vlaicu" din Arad
19 Universitatea “Vasile Alecsandri” din Bacău
20 Universitatea “Transilvania” din Brașov
21 Academia Forțelor Aeriene "Henri Coandă” din Brașov
22 Universitatea Tehnică din Cluj – Napoca
23 Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj – Napoca
24 Universitatea “Babeș – Boyai” din Cluj – Napoca
25 Universitatea de Medicină și Farmacie “Iuliu Hațieganu” din Cluj – Napoca
26 Academia de Muzică “Gheorghe Dima” din Cluj – Napoca
27 Universitatea de Artă și Desing din Cluj – Napoca
28 Universitatea “Ovidius” din Constanța
29 Universitatea Maritimă din Constanța
30 Academia Navală "Mircea cel Bătrân” din Constanța
31 Universitatea din Craiova
32 Universitatea de Medicină și Farmacie din Craiova
33 Universitatea “Dunărea de Jos” din Galați
34 Universitatea Tehnică “Gh.Asachi” din Iași
35 Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară “Ion Ionescu de la Brad” din Iași
36 Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iași
37 Universitatea de Medicină și Farmacie “Gr. T. Popa” din Iași
38 Universitatea de Arte “George Enescu" din Iași
39 Universitatea din Oradea
40 Universitatea din Petroșani
41 Universitatea din Pitești
42 Universitatea “Petrol – Gaze” din Ploiești
43 Centrul Universitar din Reșița al Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca
44 Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu
45 Academia Forțelor Terestre “Nicolae Bălcescu” din Sibiu
46 Universitatea “Ștefan cel Mare” din Suceava
47 Universitatea “Valahia” din Târgoviște
48 Universitatea “Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu
49 Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie din Târgu-Mureș
50 Universitatea de Arte din Târgu-Mureș
51 Universitatea “Politehnica” din Timișoara
52 Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară a Banatului din Timișoara
53 Universitatea de Vest din Timișoara
54 Universitatea de Medicină și Farmacie ”Victor Babeș” din Timișoara
TOTAL GENERAL

 + 
Anexa nr. 2la metodologie
REPARTIZAREA NUMĂRULUI DE STUDENȚI BENEFICIARI AI
TABERELOR STUDENȚEȘTI PE CCS/CCSS Tei

Nr.crt CCS/CCSS Tei CentrulUniversitar/Universitatea Locuri aferente în tabere Locuri aferente CCS/CCSS Tei, inclusiv comandamente studențesti Locuri aferente federațiilor studențești inclusiv comandamentele studențești BugetetabereCCS/CCSSTei
1 CCS Alba Iulia
2 CCS Brașov
3 CCS București
4 CCSS Tei
5 CCS Cluj-Napoca
6 CCS Craiova
7 CCS Galați
8 CCS Iași
9 CCS Târgu-Mureș
10 CCS Petroșani
11 CCS Pitești
12 CCS Ploiești
13 CCS Reșița
14 CCS Sibiu
15 CCS Timișoara
Total:
Total locuriaferentestudenți
Total locuri aferente CCS/CCSS Tei
Total locuri aferente federații studențești
TOTAL
TOTAL BUGET

 + 
Anexa nr. 3la metodologie
Borderou de distribuire a locurilor în taberele studențești

Universitatea ………….. Seria (perioada)…. Localitatea ……….. Denumirea locației ……
Nr.crt Numele și prenumele Anuldestudiu Facultatea Seria și numărul CI/BI/Pașaport Localitatea Codulnumericpersonal Telefon Semnăturastudentului

Precizări:1.Borderoul va fi completat de către Secretariatul Universității în baza proceselor verbale întocmite la nivelul Facultăților.

2.Se vor utiliza borderouri separate pentru fiecare serie, și locație, care vor conține în mod obligatoriu semnătura studentului beneficiar, semnate și stampilate de către Universitate.Universitate ………..Ștampila Universității ………Semnătura ………. + 
Anexa nr. 4la metodologieNumăr de înregistrare ……..Facultatea ……………….Nr. ….. din …./…../….
CERERE INDIVIDUALĂ
pentru ocuparea unui loc în cadrul taberelor studențești organizate
de MFTES – COMPARTIMENTUL DE SPECIALITATE PE DOMENIUL TINERET
prin CCS/CCSS Tei, în perioada vacanțelor de vară
Date personale (vă rugăm să completați clar, lizibil, cu litere mari, informațiile complete sau prescurtate-unde este cazul)Nume

Prenume

Tel. personal………………………… Email……………………..
Localitatea……………………….. Județul……………………………….
Seria si număr CI/BI/Pasaport…………………… Cod numeric personal………………….
Facultatea……………………… Universitatea…………………………………………………… Anul de studiu……………….
Student(ă) [ ] Masterand(ă) [ ] Caz social* [ ]
Orfani de ambii păriți, cei proveniți din casele de copii sau plasament familial* [ ]
Se va complete cu X căsuța corespunzătoare fiecărui solicitant.
Media: ………… Confirmare din partea Secretariatului Facultății
Performanțele în activitatea depusă în cadru organizat la diverse manifestări culturale, artistice, științifice sau sportive*, în cadrul universității……………………………………….………………….*Se anexează la prezenta fișă documente doveditoare


Semnătură solicitant ……..
Data completării …../……./…….
Notă: Informațiile completate sunt protejate conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare. + 
Anexa nr. 5la metodologie
DIAGRAMA DE CAZARE
Tabere studențești anul ………….Seria ………………………….Unitatea prestatoare de servicii …..Localitate ………………………

Nr. crt. Nr. camerei Numele și prenumele participantului Tarif/zi Nr. de zile Valoareaserviciului


Semnătura reprezentantului CCS/CCSS Tei
și a membrilor din comandament
Ștampila CCS/CCSS Tei
Unitatea prestatoare de servicii
Semnătura și ștampila

 + 
Anexa nr. 6la metodologie
PONTAJ DE MASĂ
Tabere studențești …….Seria …………………………..Unitatea prestatoare de servicii ……Localitate ……………………….

Nr.crt Numele și Prenumele Ziua Ziua Ziua Ziua Ziua Ziua Semnătura
…. ….. ….. ….. ….. …..
C MD D C MD D C MD D C MD D C MD D


Semnătura reprezentantului CCS/CCSS Tei
și a membrilor din comandament
Ștampila CCS/CCSS Tei
MD-mic dejun; D-dejun; C-cinăUnitatea prestatoare de serviciiSemnătura și ștampila + 
Anexa nr. 7la metodologie
LISTA DE PARTICIPANȚI

Unitatea prestatoare Director de tabără ……. Seria (perioada)………. Localitatea ………….. Denumirea locației …….
Nr.crt. Numele și prenume Anul de studiu Universitatea/ facultatea Semnăturastudentului

Precizări:1.Se vor utiliza liste de participanți separate pentru fiecare serie și locație, care vor conține în mod obligatoriu semnătura studentului beneficiar, a reprezentantului CCS/CCSS Tei desemnat (Directorul de tabără), celorlalți membri ai Comandamentului de Tabără precum și ștampila și semnătura prestatorului.2.Completarea listei de participanți se realizează la nivelul Comandamentului de TabărăComponența Comandamentului de Tabără

1.Nume și prenume …….Reprezentare ………………Semnătura …………………. 2.Nume și prenume ……..Reprezentare ………………Semnătura …………………. 3.Nume și prenume ………..Reprezentare ………………….Semnătura ………………………
Unitatea prestatoare ………………………Ștampila Unității …………………Semnătura ………………..

 + 
Anexa nr. 7.1.la metodologie
DECLARAȚIE DE CONSIMȚĂMÂNT
PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Subsemnatul/Subsemnata ……… domiciliat/ă în …….., născut/ă la data de …… identificat/ă prin CNP ……., email ……, telefon ……, Serie și număr Carnet destudent/nr. legitimație/nr. adeverință ……., declar prin prezenta:1.Că sunt de acord ca datele mele personale să fie prelucrate și utilizate de către MFTES/CCS/CCSS Tei pentru participarea mea la tabăra …… și decontarea cheltuielilor aferente.2.Că sunt de acord să fiu contactat prin email sau telefon de către organizatorii taberei, doar în situații strict legate de tabăra ……….3.Că sunt de acord să fiu fotografiat în timpul taberei și că aceste materiale să fie utilizate pentru decontarea taberei, fără a afecta însă imaginea mea personală sau instituțională (cu excepția cazurilor justificate în care voi solicita expres să nu apar în aceste materiale).4.Că am fost informat despre drepturile pe care le am în calitate de persoană vizată de prelucrare a datelor cu caracter personal le dețin – dreptul la informare, dreptul la acces la date, dreptul la portabilitate a datelor, dreptul la opoziție, dreptul la rectificare, dreptul la ștergere a datelor, dreptul la restricționare a prelucrării, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, dreptul de a retrage consimțământul.Mi s-a adus la cunoștință despre faptul că refuzul meu de a furniza datele cu caracter personal necesare și solicitate de către ….. pentru decontarea taberei …… laMFTES/CCS/CCSS Tei, determină imposibilitatea stabilirii raporturilor juridice specifice.Dacă datele cu caracter personal furnizate sunt incorecte sau vor suferi modificări (schimbare domiciliu, statut civil, etc.) mă oblig să informez în scris, în timp util.Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și furnizarea datelor menționate mai jos sunt voluntare.Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către MFTES/CCS/ CCSS Tei. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată prin e-mail, la adresa: …………Datele personale colectate direct în vedere desfășurării taberei vor fi păstrate pentru verificări atât timp cât prevede legislația în vigoare cu privire la decontarea taberelor.Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are impact retroactiv). În cazul în care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, datele personale nu vor fi utilizate în scopurile de mai sus.Data:Semnătura participant:
 + 
Anexa nr. 8la metodologie
REGULAMENT DE TABĂRĂ
Acest regulament vizează confortul și siguranța participanților la taberele studențești.I.Codul de etică – stabilește normele obligatorii de conduită profesională pentru persoanele care lucrează cu studenții/tinerii, în mod profesionist.1.Valori și principii:1.1– imparțialitate și obiectivitate;1.2– responsabilitate morală, socială și profesională;1.3– integritate morală și profesională;1.4– atitudine decentă și echilibrată;1.5– incluziune și încurajarea diversității.2.Norme de conduită:2.1– supravegherea pe parcursul activităților desfășurate;2.2– ocrotirea sănătății fizice, psihice și morale;2.3– combaterea oricăror forme de abuz;2.4– asigurarea egalității de șanse.II.Măsuri igienico – sanitare și de securitate personală:1)Nu este permisă păstrarea în camere a alimentelor perisabile (dacă camerele nu sunt dotate cu frigidere);2)Păstrarea curățeniei în spațiile de cazare și împrejurimile acestora;3)Folosirea corectă și civilizată a grupurilor sanitare;4)Respectarea orelor de masă și seriilor de masă;5)În sala de mese se va purta o ținută decentă;6)Respectarea programului de odihnă și activitate al centrului de agrement, afișat în locuri vizibile (program ore de odihnă: orele 22.00 – 07.00);7)Respectarea igienei individuale;8)Evitarea deținerii de medicamente. Orice problemă de natură medicală va fi adusă la cunostința cadrelor medicale.9)Scăldatul (în mare, ape curgătoare, lacuri, etc.) este permis doar în locuri amenajate special în acest scop și doar dacă semnalele specifice de pe plajele amenajate și salvamarii permit acest lucru;10)Expedițiile montane, cățărări, drumeții, etc., se vor face doar respectând traseele turistice, semnalele specifice și doar sub îndrumarea unor instructori specializați (salvamontiști).III.Măsuri privind securitatea bunurilor personale1)La plecarea din spațiile de cazare se controlează dacă geamurile și ușile de acces sunt bine închise, iar în cazul în care se constată unele defecțiuni la sistemul de închidere al acestora, se va informa personalul de serviciu sau administratorul pentru remedierea situațiilor respective;2)Se vor evita legăturile ocazionale cu persoane necunoscute;3)Este interzisă introducerea în spațiile de cazare a persoanelor străine de grup;IV.Măsuri P.S.I.1)Este interzisă folosirea chibriturilor sau a altor surse ce pot genera incendii;2)Este interzis să se umble la instalațiile electrice, prize, întrerupătoare, tablouri de siguranță, precum și folosirea unor instalații improvizate;3)Orice defecțiune se semnalează personalului de serviciu, administratorului.V.Măsuri generale1)Se va întocmi și afișa obligatoriu inventarul spațiilor de cazare și se va întocmi proces-verbal de predare – primire între gestionarul/administratorul taberei;2)Păstrarea bunurilor din dotarea locației în condiții bune este obligatorie (mobilier, pături, cearceafuri, perne etc.);3)Păstrarea în condiții bune a încăperilor;4)Este interzisă scoaterea veselei și a tacâmurilor din sala de mese, sau a cearceafurilor, păturilor din camere;5)Toate pagubele se vor recupera de la cei vinovați sau dacă aceștia nu sunt depistați, de la întregul grup;6)Respectarea programului de masă și odihnă;7)Sesizarea de urgență a conducerii taberei și a poliției despre dispariția unei persoane din grup, precum și a unor bunuri din camere;8)Valorile monetare, bijuteriile, aparatura electronică, să fie păstrate la locuri sigure pentru a preveni dispariția acestora;9)Se va evita orice altercație între membrii grupului sau cu persoane străine din tabără sau din afara acesteia;VI.SancțiuniNerespectarea oricăreia dintre măsurile specificate în prezentul Regulament duce la următoarele sancțiuni pentru beneficiari:1)atenționarea/mustrarea persoanelor vinovate de încălcarea prezentelor norme și/sau a altor prevederi legale;2)sesizarea organelor abilitate;3)în cazul abaterilor grave excluderea directă din tabără.VII.Dispoziții FinalePrezentul "REGULAMENT DE TABĂRĂ" se afișează în mod obligatoriu în locuri vizibile (ex: cantine, intrarea în tabere, holurile spațiilor de cazare, avizier, etc.), în fiecare tabără, se aduce la cunoștința tuturor participanților la tabere, de luare la cunoștință printr-un proces verbal de instruire conform tabelului de mai jos.Data: (Se va completa în prima zi de sejur)
PROCES-VERBAL AM FOST
INSTRUIT ȘI AM LUAT LA CUNOȘTINȚĂ
"REGULAMENTUL DE TABĂRĂ"
CU OBLIGAȚIA DE A-L RESPECTA ÎNTOCMAI

Nr.crt. Numele și prenumele Semnătura


Administrator sau reprezentant al prestatorului
(Numele și prenumele și ștampila).

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x