METODOLOGIA DE PUNCTARE din 9 martie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 182 din 16 martie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 134 30/01/2007 ANEXA 1
ActulINLOCUIESTE PEMETODOLOGIE 30/01/2007
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 134 30/01/2007 ANEXA 1
ActulINLOCUIESTE PEMETODOLOGIE 30/01/2007
ActulREFERIRE LAORDIN 1892 17/10/2006
ActulREFERIRE LANORMA 17/10/2006
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 174 09/03/2007

privind atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean



Atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se face în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.892/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea transporturilor rutiere şi a activităţilor conexe acestora, cu modificările ulterioare, precum şi cu respectarea următoarelor prevederi:1. La criteriul nr. 1 prevăzut în anexa nr. 2 se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică. Numărul de ani se stabileşte în funcţie de anul de fabricaţie înscris în certificatul de înmatriculare sau în cartea de identitate a autovehiculului, fără a se lua în considerare luna din an.2. La criteriul nr. 2 prevăzut în anexa nr. 2 se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică.3. La criteriul nr. 3 prevăzut în anexa nr. 2 se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică.4. Punctajul obţinut la criteriile nr. 1, 2, 3 şi 5 menţionate în anexa nr. 2 se cumulează. Din suma astfel obţinută se scade punctajul rezultat la criteriul nr. 4, obţinându-se punctajul general.5. În caz de egalitate de puncte la punctajul general, licenţa de traseu se atribuie operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 3 prevăzut în anexa nr. 2, iar în cazul în care egalitatea se menţine, operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 1 prevăzut în anexa nr. 2 sau, în cazul în care egalitatea se menţine, operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 2 prevăzut în anexa nr. 2. În cazul în care egalitatea se menţine, licenţa de traseu se acordă în mod echitabil solicitanţilor.–––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x