MEMORANDUM DE ÎNŢELEGERE din 14 septembrie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 471 din 11 iulie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEHG 648 27/06/2012
ActulCONTINUT DEHG 648 27/06/2012

dintre Ministerul Administraţiei şi Internelor din România şi Centrul Internaţional pentru Dezvoltarea Politicilor în Domeniul Migraţiei pentru finanţarea şi implementarea proiectului "Procesul Praga: continuarea dialogului pentru crearea de parteneriate în domeniul migraţiei"



Ministerul Administraţiei şi Internelor din România (denumit în continuare MAI) şi Centrul Internaţional pentru Dezvoltarea Politicilor în Domeniul Migraţiei (denumit în continuare ICMPD), denumite în continuare părţi,având în vedere Abordarea globală privind migraţia la vecinătatea estică şi sud-estică a Uniunii Europene,Declaraţia comună de la Praga privind crearea de parteneriate în domeniul migraţiei, adoptată la data de 28 aprilie 2009,Proiectul: "Crearea parteneriatelor în domeniul migraţiei – O platformă de implementare a Abordării globale privind migraţia la vecinătatea estică şi sud-estică a Uniunii Europene",convin să încheie prezentul memorandum de înţelegere, denumit în continuare MOU, după cum urmează: + 
Articolul 1Obiectul MOUPrezentul MOU constă în implementarea proiectului "Procesul Praga: continuarea dialogului pentru crearea de parteneriate în domeniul migraţiei", a cărui demarare oficială este la data de 1 iulie 2011.Descrierea proiectului este prevăzută în anexa 1 la prezentul MOU şi cuprinde obiectivele şi activităţile specifice, actorii implicaţi şi rolul acestora.Bugetul proiectului este prevăzut în anexa 2 la prezentul MOU şi cuprinde detalierea cheltuielilor bugetare aferente implementării proiectului.Durata implementării proiectului va fi de minim 8 luni şi maxim 12 luni.Administrarea de fonduri alocate va fi realizată de către ICMPD, în concordanţă cu normele aplicabile, reglementările, instrucţiunile administrative şi/sau directivele ICMPD.În temeiul acestora este angajat şi administrat personalul, sunt încheiate contractele, se achiziţionează echipamentele, consumabilele şi serviciile.
 + 
Articolul 2Plata contribuţieiMinisterul Administraţiei şi Internelor se angajează să suporte o contribuţie financiară totală în valoare de 18.000 euro (optsprezece mii euro).Plata se efectuează în baza transmiterii de către ICMPD a unei cereri de finanţare, după intrarea în vigoare a prezentului MOU.Suma totală va fi depusă în contul bancar al ICMPD, potrivit următoarelor date de identificare ale acestuia:

  Beneficiar/Deţinătorul contului bancar: Centrul Internaţional pentru Dezvoltarea Politicilor în Domeniul Migraţiei (ICMPD)
  Adresa beneficiarului: Gonzagagasse1/5, 1010 Viena
  Adresa băncii: Banca UniCredit Austria Am Hof 2, A-1010 Viena
  Cont IBAN: AT 87 1200 0101 1194 4900
  Cod BICor S.W.I.F.T.: BKAUATWW

 + 
Articolul 3Termene şi condiţii de încetarePrezentul MOU intră în vigoare la data notificării prin care Ministerul Administraţiei şi Internelor comunică ICMPD îndeplinirea procedurilor interne necesare pentru intrarea în vigoare şi se va derula până la transmiterea raportului final către MAI.Fiecare parte poate încheia derularea prezentului MOU, înainte de expirarea perioadei de validitate, prin transmiterea, cu o lună înainte, a unei înştiinţări în scris către cealaltă parte.În cazul încetării MOU, înainte de expirarea perioadei de valabilitate, MAI va plăti doar cheltuielile efectuate până la data primirii notificării scrise, ICMPD returnând fondurile nefolosite până la data respectivă către MAI.
 + 
Articolul 4Monitorizarea şi raportareaUn raport final descriptiv, referitor la implementarea proiectului şi utilizarea resurselor financiare aferente (raport financiar), va fi prezentat Ministerului Administraţiei şi Internelor în termen de 12 luni de la data intrării în vigoare a prezentului MOU.Raportul financiar este elaborat în concordanţă cu regulile, regulamentele, instrucţiunile administrative şi politicile ICMPD.
 + 
Articolul 5Amendamente aduse prezentului MOUPrezentul MOU poate fi modificat sau completat prin înţelegere scrisă între părţi.
 + 
Articolul 6Rezolvarea disputelorOrice diferend şi/sau neînţelegere referitor/referitoare la aplicarea şi interpretarea prezentului MOU se soluţionează amiabil, prin negocieri între părţi.În cazul în care părţile nu ajung la un acord, fiecare parte poate supune disputa arbitrajului. Arbitrajul se desfăşoară în engleză şi în concordanţă cu regulile de procedură ale UNCITRAL.Soluţionarea diferendelor şi/sau a neînţelegerilor se efectuează în limba engleză, în conformitate cu dreptul român.Orice decizie este definitivă şi obligatorie, iar costurile arbitrajului şi ale administrării arbitrajului sunt suportate potrivit celor dispuse în decizia arbitrajului.
 + 
Articolul 7Forţa majorăNiciuna dintre părţi nu este răspunzătoare de vreo întârziere sau neîndeplinire a unei obligaţii asumate prin prezentul MOU, dacă întârzierea ori neîndeplinirea respectivă este cauzată de o forţă majoră, cum ar fi tulburările civile, acţiunile militare, dezastrele naturale şi altele. În acest caz, partea înştiinţează imediat cealaltă parte prin notificare scrisă.
 + 
Articolul 8Privilegii şi imunităţiNimic din acest MOU nu afectează privilegiile şi imunităţile de care se bucură ICMPD, în calitate de organizaţie interguvernamentală sub incidenţa dreptului internaţional.
 + 
Articolul 9AnexaModificările şi/sau completările/precizările suplimentare de activităţi se efectuează potrivit acordului scris al părţilor. Anexele fac parte integrantă din prezentul MOU şi au aceeaşi forţă juridică ca şi acesta.
 + 
Articolul 10Puncte de contactPentru implementarea prezentului MOU se desemnează următoarele puncte de contact:Pentru Ministerul Administraţiei şi Internelor:Cătălin Necula, director general al Direcţiei generale afaceri europene şi relaţii internaţionaleRevoluţiei Square no 1A, district 1, Bucharest, RomâniaPentru ICMPD:Martin Pluim, director al Dimensiunii EsticeICMPD, Gonzagagasse 1, 1010 Viena, AustriaSemnat în două exemplare originale, redactate în limbile română şi engleză, toate textele fiind egal autentice.În caz de divergenţe în interpretare, textul în limba engleză va prevala.

  Pentru Ministerul Administraţiei şi Internelor, ……………….. Semnătura Traian Igaş, ministru Data: 14 septembrie 2011 Locul: Bucureşti Pentru ICMPD, ……………….. Semnătura Peter Widermann, director general Data: 21 septembrie 2011 Locul: Viena

 + 
Anexa 1Proiect "Procesul Praga: continuarea dialoguluipentru crearea de parteneriate în domeniul migraţiei"

Perioada de
implementare

iulie 2011 până în februarie 2012; maxim 8-12 luni, începând cu iulie
2011 (12 luni în cazul unei extinderi care nu implică costuri
financiare suplimentare)
Obiective

1. Elaborarea şi aprobarea Planului de acţiune pentru implementarea
Declaraţiei comune BMP la nivel ministerial şi în cooperare cu toate
părţile implicate în Declaraţia comună BMP
2. Întreprinderea primilor paşi în implementarea Planului de acţiune
pentru implementarea Declaraţiei comune BMP
3. Susţinerea şi actualizarea profilelor migratorii BMP extinse deja
existente şi a hărţii interactive BMP
Rezultate
aşteptate

1. Elaborarea şi aprobarea Planului de acţiune BMP pentru
implementarea Declaraţiei comune BMP elaborate şi adoptate la Praga în
timpul Preşedinţiei UE a Cehiei în aprilie 2009
2. Selectarea activităţilor din Planul de acţiune implementat în baza
deciziei miniştrilor/oficialilor de rang înalt, în contextul
organizării conferinţei ministeriale de la Poznan în timpul
Preşedinţiei UE a Poloniei
3. Actualizarea profilelor migratorii BMP existente; implementarea
tehnică şi de conţinut a hărţii interactive BMP îmbunătăţite
Parteneri de
implementare

Republica Cehă – Departamentul pentru politici în domeniul azilului şi
migraţiei, Ministerul de Interne
Ungaria – Ministerul de Interne
Polonia – Departamentul pentru politici de migraţie, Ministerul
Internelor şi Administraţiei
România – Ministerul Administraţiei şi Internelor
Slovacia – Biroul pentru străini şi Poliţia de Frontieră, Ministerul
de Interne
Centrul Internaţional pentru Dezvoltarea Politicilor în Domeniul
Migraţiei (ICMPD)
Beneficiari

Albania – Direcţia Generală a Poliţiei de Stat
Armenia – Serviciul de migraţie
Azerbaidjan – Serviciul de Stat pentru Migraţie
Belarus – Ministerul pentru Afaceri Interne
Bosnia şi Herţegovina – Ministerul pentru Securitate
Macedonia – Ministerul de Interne
Georgia – Ministerul pentru IDP din teritoriile ocupate, refugiaţi şi
găzduire
Kazahstan – Comitetul pentru migraţie, Ministerul Muncii
Kosovo – Ministerul de Interne
Kârgâzstan – Ministerul Muncii, Angajării şi Migraţiei
Moldova – Ministerul Afacerilor Interne
Rusia – Serviciul Federal pentru Migraţie
Serbia – Ministerul de Interne
Tadjikistan – Serviciul pentru migraţie
Turkmenistan – Serviciul de Stat pentru Migraţie
Ucraina – Ministerul Afacerilor Interne
Uzbekistan – Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale a Populaţiei
Turcia – Ministerul de Interne, MFA

IntroducereProiectul propus este un proiect ad-hoc multilateral care va asigura finanţarea pentru o perioadă de timp până când Comisia Europeană va începe să finanţeze Procesul Praga din alte surse, moment previzionat pentru anul 2012.Adoptarea Programului Stockholm a dat un nou impuls pentru definirea politicilor comune de migraţie şi azil ale Uniunii Europene, incluzând dezvoltarea de parteneriate reale în managementul migraţiei cu principalele ţări de tranzit şi destinaţie.Republica Cehă, Ungaria, Polonia, România şi Slovacia, precum şi beneficiarii Proiectului pentru crearea de parteneriate în domeniul migraţiei (BMP) solicită intensificarea eforturilor Uniunii Europene în vederea stabilirii unui mecanism flexibil şi orientat pe rezultate pentru cooperarea de-a lungul rutelor migratorii din estul şi sud-estul Europei.Aceste state, în calitate de lideri ai iniţiativei pentru crearea de parteneriate în domeniul migraţiei/Procesul Praga, sunt convinse că intensificarea dezvoltării cooperării practice şi operaţionale cu principalele ţări de tranzit şi de origine bazate pe Abordarea globală a migraţiei este singurul răspuns la provocările la care Uniunea Europeană este din ce în ce mai expusă în ceea ce priveşte presiunea continuă a migraţiei, pe de o parte, şi creşterea cererii de forţă de muncă şi provocările pentru integrare, pe de altă parte.Acest nou mecanism dinamic trebuie să se bazeze pe Declaraţia comună adoptată la Conferinţa ministerială, desfăşurată în aprilie 2009 la Praga, unde statele semnatare din cadrul Uniunii Europene şi Pieţei Comune, Comunitatea Statelor Independente şi Balcanii de Vest s-au reunit pentru prima dată şi au fost de acord să intensifice cooperarea comună, acordând atenţie echilibrată şi cuprinzătoare numeroaselor dimensiuni ale fenomenului migraţiei.Este de o importanţă deosebită atragerea sprijinului politic al Uniunii Europene şi finanţării în continuare a operaţionalizării Declaraţiei comune prin adoptarea unui plan de acţiune şi prin dezvoltarea şi implementarea unor iniţiative concrete de urmare. Planul de acţiune va fi prezentat la o conferinţă la un nivel corespunzător, care va fi organizată în cadrul proiectului propus.IstoricMinisterul de Interne din Republica Cehă a fost liderul iniţiativei BMP – Procesul Praga din ianuarie 2009. Această iniţiativă a fost finanţată în comun de către Comisia Europeană şi Republica Cehă, precum şi de Ungaria, Polonia, România şi Slovacia. Orientarea principală a iniţiativei este definită de Declaraţia comună BMP care a fost adoptată de 49 de state cu ocazia Conferinţei ministeriale BMP de la Praga din aprilie 2009 în timpul Preşedinţiei Cehe a Uniunii Europene. În timpul primei etape a iniţiativei BMP, o serie de misiuni la nivel înalt şi la nivel de experţi, grupuri de lucru ale unor experţi şi întâlniri între oficiali de rang înalt au avut ca rezultat elaborarea a 16 profiluri migratorii extinse bazate pe formatul UE, dezvoltarea unei hărţi electronice interactive (BMP i-Map) şi adoptarea unei Strategii BMP.Strategia BMP reprezintă punctul de plecare pentru acţiunea multilaterală propusă care va urma paşii necesari către cooperarea practică, astfel: 1. elaborarea şi adoptarea Planului de acţiune BMP pentru implementarea Declaraţiei comune BMP; şi 2. implementarea iniţială a măsurilor concrete stabilite de Planul de acţiune BMP.Pe lângă Republica Cehă, viitoarele preşedinţii ale UE – Ungaria şi Polonia vor fi puternic implicate în procesul de dezvoltare a proiectului şi vor găzdui activităţi care vor conduce la adoptarea Planului de acţiune BMP.Faza în desfăşurare a BMP (ianuarie 2009-iunie 2011) a beneficiat de sprijin puternic din partea ţărilor beneficiare menţionate mai sus, câştigând astfel un impuls pentru crearea unei baze profunde pentru întărirea dialogului cu ţările vecine într-o arie vastă a domeniului migraţiei. Proiectul propus trebuie să asigure continuarea dialogului existent, urmarea paşilor definitorii pentru implementarea sa şi asigurarea suportului financiar pentru perioada până când vor fi identificate şi asigurate posibilităţi sustenabile de finanţare. Având în vedere faptul că această iniţiativă este în concordanţă cu abordarea globală a Uniunii Europene în ceea ce priveşte politicile de migraţie (definite în Pactul european pentru migraţie şi azil, Abordarea globală a migraţiei, precum şi Politica europeană de vecinătate şi Pactul de stabilitate), Comisia Europeană este văzută ca un potenţial finanţator în acest caz.Grupul director: Partenerii de implementare + Rusia + 4 state beneficiare + Comisia EuropeanăActivităţiActivităţile cuprinse în Planul de acţiune vor începe imediat după încheierea Preşedinţiei Ungare a Uniunii Europene, în prima jumătate a anului 2011, preşedinţie care se va finaliza pe 30 iunie 2011 şi în timpul căreia se vor desfăşura activităţi în cadrul proiectului BMP. Viitoarea Preşedinţie a Poloniei, care va începe în a doua jumătate a anului 2011, va avea un rol important pentru BMP şi va găzdui o Conferinţă ministerială de urmare, la Poznan, în noiembrie 2011, unde Planul de acţiune BMP va fi aprobat de statele participante. Înaintea Conferinţei ministeriale va fi organizată în Polonia o a treia întâlnire pregătitoare, ca urmare a două întâlniri pregătitoare desfăşurate iniţial, în timpul Preşedinţiei Ungare a Uniunii Europene. Activităţile de urmare se vor baza pe decizia comună a participanţilor la Conferinţa ministerială asupra priorităţilor de cooperare practică în cadrul implementării Declaraţiei comune de la Praga.Planul de acţiune BMP va defini modalitatea de implementare a Declaraţiei comune BMP şi va elabora în detaliu concepţia pe termen mediu, punându-se accentul, în special, pe următoarele aspecte:– stabilirea observatorilor pe probleme de migraţie responsabili cu întreţinerea/administrarea-gestionarea profilurilor existente şi descrierea rutelor migratorii;– sprijin structural pentru serviciile naţionale de angajare în vederea susţinerii pieţei forţei de muncă legală;– înfiinţarea unui panel în domeniul migraţiei şi azilului în cadrul Platformei parteneriatului estic;– lansarea parteneriatului de mobilitate cu ţările partenere estice;– fundamentarea politicii de cooperare regională a Uniunii Europene în regiunea Mării Negre.În paralel cu pregătirea Planului de acţiune BMP, echipa de proiect va continua să actualizeze profilurile migratorii extinse existente şi să îmbunătăţească harta electronică interactivă BMP, accesibilă pe site-ul: www.imap-migration.org (atât partea de conţinut a site-ului, cât şi partea tehnică a acestuia).Activităţi în 2011 – 20121. septembrie 2011 – A treia întâlnire de pregătire a Planului de acţiune BMP, MoscovaParticipanţi: reprezentanţii a 50 de ţări membre, semnatare ale Declaraţiei comune BMP, organizaţii internaţionale (JLS, Frontex, Europol)Rezultate: versiunea finală a Planului de acţiune BMP, pregătită pentru a fi semnată în contextul organizării Conferinţei ministeriale de urmare de la Poznan2. 3 noiembrie 2011 – Întâlnirea oficialilor de rang înalt, Poznan, PoloniaParticipanţi: oficiali de rang înalt din cele 50 de ţări membre ale Declaraţiei comune BMPRezultate: Planul de acţiune BMP pregătit pentru semnare3. 4 noiembrie 2011 – A doua Conferinţă ministerială a Procesului Praga – Crearea de parteneriate în domeniul migraţiei în acţiune, Poznan, PoloniaParticipanţi: miniştri sau oficialităţi de rang înalt din 50 de ţări membre, semnatare ale Declaraţiei comune BMPRezultate: Planul de acţiune BMP semnat4. decembrie 2011 – Întâlnirea Comitetului de coordonare, PragaParticipanţi: parteneri de implementare + Rusia + 4 state beneficiare + CERezultate: stabilirea unui consiliu director şi a unui secretariat în cadrul Procesului Praga şi principalele sarcini agreate5. Buletin informativ – Pe parcursul perioadei de implementare vor fi publicate în limba engleză şi limba rusă 3 numere ale buletinului trimestrial BMP/PP.6. Harta electronică interactivă BMP şi profilurile migratorii extinse – Aspectele tehnice şi de conţinut aferente hărţii electronice interactive BMP vor fi menţinute şi îmbunătăţite. Va fi coordonată elaborarea de noi profiluri migratorii extinse sau actualizarea celor existente şi includerea acestora în cadrul hărţii electronice interactive BMP, fiind coordonată de către ICMPD.Rolul ICMPD: ICMPD va continua să îndeplinească rolul de Secretariat al Procesului Praga, rol avut încă de la începutul constituirii de parteneriate în domeniul migraţiei (BMP), în octombrie 2008.  Buget: Finanţatori: Republica Cehă: 90 000 euro Ungaria: 50 000 euro Polonia: 90 000 euro + contribuţia în natură într-o formă de                 găzduire a Conferinţei ministeriale în timpul                 Preşedinţiei Poloneze a UE România: 18 000 euro Slovacia: 10 000 euroContribuţiile către ICMPD vor fi transferate ICMPD în perioada 2010-2011 ca finanţare a activităţilor specifice în cadrul dimensiunii estice a ICMPD.Cheltuieli şi contabilitateContabilitatea şi raportarea proiectului se vor realiza în conformitate cu cerinţele finanţatorilor.Flexibilitate în cadrul bugetului şi o flexibilitate de 10% în ceea ce priveşte realocarea sumelor în cadrul bugetului + 
Anexa 2

             
  Proiect: "Procesul Praga: Continuarea Dialogului pentru Crearea de Parteneriate în domeniul Migraţiei"  
  Bugetul Proiectului Toţi anii
  Costuri Unitate Nr. unităţi Cost unitar (în EUR) Costuri totale (în EUR)3
           
  1. Resurse umane        
  1.1 Salarii (salarii brute incluzând cheltuieli cu asigurările sociale şi alte costuri aferente salariului personalului local)*4)        
  1.1.1 Personalul tehnic pe lună      
  1.1.1.1 Coordonator de proiect – Echipa de proiect (10%) pe lună 0,8 9013 7210,4
  1.1.1.3 Managerul de proiect – Echipa de proiect (100%) pe lună 8 7.796,00 62.368,00
  1.1.1.4 Ofiţer de proiect – Echipa de proiect (100%) pe lună 8 5.696,00 45.568,00
  1.1.1.5 Manager de proiect – Principal (30%) pe lună 2,4 7.796,00 18.710,40
  1.1.2 Personal administrativ/de sprijin pe lună      
  1.1.2.1 Manager Logistic – Echipa de proiect (10%) pe lună 0,8 7.796,00 6.236,80
  1.1.2.2 Ofiţer financiar – Echipa de proiect (5%) pe lună 0,4 5.696,00 2.278,40 20,4
  1.2 Salarii (salarii brute incluzând cheltuieli cu asigurările sociale şi alte costuri aferente salariului personalului)          
  1.3 Diurna pentru misiuni/călătorii*5)        
  1.3.1 În străinătate (personalul desemnat pentru proiect)        
  Misiuni în state terţe/beneficiare        
  1.3.2 Local (personalul desemnat pentru Proiect) pe zi      
  1.3.3 Participanţi la Seminar/conferinţă pe zi      
  1.3.3.1 Pregătirea întâlnirii – RF (10 participanţi, Experţi ai Statelor Partenere, 11 participanţi CIS, 6 participanţi WB, 3 participanţi ICMPD), 2 Diurne/participant pe zi 60 389,00 23.340,00
  Conferinţa ministerială – Polonia (3x ICMPD, 3 Diurne/participant) pe zi 9 217,00 1.953,00
  Întâlnirea Grupului Director – Viena (10 participanţi ai Statelor de Conducere, 10 ai Statelor Beneficiare, 2 Diurne/participant) pe zi 40 225,00 9.000,00
  Întâlnire de coordonare la faţa locului – Belgia (5 x State Partenere + 1 x ICMPD), 2 Diurne/participant pe zi 12 232,00 2.784,00
  Misiuni tehnice de consultare la faţa locului pentru Conferinţa ministerială (3 x State Partenere, 3 x ICMPD), 2 Diurne pe zi 12 217,00 2.604,00
  Subtotal Resurse umane       182.053,00
  2. Călătorie*6)          
  2.1. Călătorie internaţională pe zbor      
  Ateliere de lucru (Workshops), conferinţe        
  2.1.1 Pregătirea întâlnirii "Componentei de Dialog" I – PL (10 participanţi ai Experţilor Statelor Partenere, 11 participanţi CIS, 6 participanţi WB, 3 participanţi ICMPD), 1 zbor/participant pe zbor 30 600,00 18.000,00
  2.1.2 Conferinţa ministerială – Polonia (3 x ICMPD) pe zbor 3 600,00 1.800,00
  Întâlnirea Grupului Director – Viena (10 State Partenere, 10 State Beneficiare) pe zbor 20 600,00 12.000,00
  Întâlnire de coordonare la faţa locului – Belgia (5 x State Partenere + 1 x ICMPD), 2 Diurne/participant pe zbor 6 600,00 3.600,00
  Misiuni tehnice de consultare Ad-hoc pentru Conferinţa ministerială (3 x State Partenere, 3 x ICMPD), 2 Diurne pe zbor 6 600,00 3.600,00
  Subtotal Călătorii       39.000,00
           
  3. Echipament şi furnituri*7)        
  3.1 Achiziţionarea sau închirierea de maşini Per vehicul      
  3.2 Mobilier, echipamente de calcul        
  3.3 Maşini, scule ….        
  3.4 Piese de schimb/echipamente pentru maşini, scule        
  3.5 Altele (vă rugăm să specificaţi)        
  3.5.1 Website, CMS design şi layout, proiectare Bază de date, licenţe software, servicii server (upgradare şi mentenanţă), formare website, CMS pe unitate      
  Subtotal Echipament şi furnituri       0,00
           
  4. Biroul local        
  4.1 Costuri cu autoturismul pe lună      
  4.2 Chirie birou pe lună      
  4.2.1 Costuri birou (chirie spaţiu, tel/fax, electricitate/încălzire, întreţinere), – Viena – biroul proiectului pe lună 20,4 625,00 12.750,00
  4.3 Consumabile – birotică pe lună      
  4.4 Alte servicii (tel/fax, electricitate/încălzire, mentenanţă) pe lună      
  Subtotal Biroul local       12.750,00
           
  5. Alte costuri, servicii*8)        
  5.1 Publicaţii*9)        
  5.1.1 Documentele de strategie, elaborarea de Bune Practici, Fişe Migraţie, Documentul de securitate a raportului de evaluare (engleză şi rusă) pe exemplar 38 15,00 570,00
  5.2 Studii, cercetări*9)        
  5.3 Cheltuieli de verificare (anuală) pe audit      
  5.4 Costuri evaluare        
  5.5 Traduceri, interpreţi        
  Traducere        
  5.5.1 Traducere documente justificative WS, SG pe pagină 50 25,00 1.250,00
  Interpretare        
  5.5.2 Conferinţă ministerială        
  5.5.3 6 Pregătirea întâlnirii, 2 zile + SG 1 zi pe zi 3 500,00 1.500,00
  5.5.4 10 misiuni în ţară, 2 zile/misiune        
  5.6 Servicii financiare (costuri garanţie bancară etc.)        
  5.7 Costuri conferinţă seminarii*9)        
  5.7.1 Pregătirea întâlnirii – RF (48 participanţi, costurile locaţiei incl. cele cu echipamentul tehnic), 2 zile pe zi 2 2.000,00 4.000,00
  5.8. Acţiuni de vizibilitate10        
  Subtotal Alte costuri, servicii       7.320,00
    Toţi anii  
  Cheltuieli Unitate Nr. unităţi Cost unitar (in EUR) Costuri  totale  
  6. Altele          
  Subtotal Altele          
             
  7. Subtotal costuri directe eligibile ale proiectului (1-6) 241.123,00  
  b. Rezerve pentru cheltuieli neprevăzute (maximum 5% din 7, subtotal costuri directe eligibile ale Proiectului)          
  9. Total costuri directe eligibile ale proiectului (7+ 8) 241.123,00  
  10. Costuri administrative (maximum 7% din 9, costuri totale directe eligible ale proiectului)       16.878,61  
  11. Total costuri eligibile (9+10) 258.001,61  

Surse de finanţare preconizate

                   
  Proiect: "Procesul Praga: Continuarea Dialogului pentru Crearea de Parteneriate în domeniul Migraţiei"
                Suma Procentaj
                EURO din total
                  %
                   
                   
                   
  Contribuţie/contribuţii ale statelor membre UE        
    Republica Cehă       90.000,00 34,88%
               
    Ungaria Bani şi expertiză     50.000,00 19,38%
               
    Polonia Bani şi expertiză     90.000,00 34,88%
               
    România Bani şi expertiză     18.000,00 6,98%
               
    Slovacia Bani şi expertiză     10.000,00 3,88%
                 
  Contribuţii ale altor organizaţii:            
  Nume Condiţii              
                   
                   
                   
                   
  TOTAL CONTRIBUŢII         258.000,00 100,00%
                   
                   
  Venituri directe din proiect            
                   
  TOTAL GENERAL           258.000,00 100,00%

–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x