privind modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 64/1999 pentru aprobarea Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni
Parlamentul României adoptă prezenta lege. + Articolul IOrdonanţa Guvernului nr. 64/1999 pentru aprobarea Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 405 din 26 august 1999, aprobată cu modificări prin Legea nr. 220/2002, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La articolul 1, alineatul (1) va avea următorul cuprins:"Art. 1. – (1) Se aprobă Programul strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internaţional Henri Coandă-Bucureşti, prevăzut în anexa nr. 1^1, denumit în continuare program strategic."2. Articolul 2 va avea următorul cuprins:"Art. 2. – Obiectivele incluse în programul strategic, prevăzute în anexa nr. 1^1, sunt de utilitate publică."3. Articolul 5 va avea următorul cuprins:"Art. 5. – Finanţarea programului strategic se va asigura din venituri provenite din:a) surse proprii ale titularului; … b) fonduri nerambursabile; … c) credite bancare; … d) forme legale de participare a capitalului privat; … e) fonduri publice obţinute în condiţiile legii; … f) alte surse legal constituite." … 4. Articolul 7 va avea următorul cuprins:"Art. 7. – Anexele nr. 1^1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta ordonanţă."5. Anexa nr. 1 se abrogă.6. După anexa nr. 1 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 1^1, cu următorul cuprins:"ANEXA Nr. 1^1PROGRAMUL STRATEGICde dezvoltare a infrastructurii aeroportuarela Aeroportul Internaţional Henri Coandă-Bucureştipentru perioada 2007-2018Etapa I1 martie 2007 – 31 decembrie 2007Aprobarea Planului urbanistic zonalEtapa a II-a1 martie 2007 – 31 decembrie 2009Desfăşurarea activităţilor premergătoare realizării Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare:II.1. 1 martie 2007 – 31 decembrie 2007Elaborarea şi aprobarea studiilor de fezabilitate;II.2. 1 ianuarie 2008 – 30 iunie 2008Elaborarea şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice pentru studiile de fezabilitate aprobate;II.3. 1 iulie 2008 – 30 iunie 2009Achiziţionarea terenurilor necesare realizării obiectivului de investiţii aprobat şi scoaterea acestora din circuitul agricol, dacă este cazul; asigurarea surselor de finanţare necesare pentru realizarea obiectivului de investiţii;II.4. 1 iulie 2009 – 31 decembrie 2009Obţinerea avizelor, acordurilor şi a autorizaţiilor necesare în vederea demarării lucrărilor.Etapa a III-a1 ianuarie 2011 – 31 decembrie 2018Realizarea lucrărilor din cadrul Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare:III.1. 1 ianuarie 2011 – 31 decembrie 2012Dezvoltarea infrastructurii de transport rutier, metrou şi pe calea ferată, în vederea asigurării accesului în zona de Est a Aeroportului Internaţional Henri Coandă – Bucureşti;III.2. 1 ianuarie 2011 – 31 decembrie 2018Dezvoltarea infrastructurii aeroportuare necesare prelucrării traficului de pasageri prin realizarea unui nou terminal şi a sistemului de căi de rulare şi platforme necesar;III.3. 1 ianuarie 2013 – 31 decembrie 2015Dezvoltarea infrastructurii aeroportuare necesare prelucrării traficului de mărfuri şi poştă prin realizarea unei platforme multimodale cargo;Realizarea unui parc tehnologic «high tech» pentru dezvoltarea activităţilor conexe transportului aerian."7. Titlul anexei nr. 2 va avea următorul cuprins:"PLAN DE DEZVOLTARECompania Naţională «Aeroportul InternaţionalHenri Coandă – Bucureşti» – S.A., etapa 2018 – limiteperimetrale extindere" + Articolul IIÎn tot cuprinsul Ordonanţei Guvernului nr. 64/1999 pentru aprobarea Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 405 din 26 august 1999, aprobată cu modificări prin Legea nr. 220/2002, denumirea „Compania Naţională «Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni» – S.A.”, precum şi denumirea „Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni” se înlocuiesc cu denumirea „Compania Naţională «Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Bucureşti» – S.A.”, respectiv denumirea „Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Bucureşti”.Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,VALER DORNEANUPREŞEDINTELE SENATULUINICOLAE VĂCĂROIUBucureşti, 22 martie 2007.Nr. 58.––––
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.