LEGE nr. 490 din 1 octombrie 2001

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: PARLAMENTUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 637 din 11 octombrie 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEHG 2449 28/12/2004
ActulMODIFICAT DEAMENDAMENT 1 16/11/2004
ART. 1MODIFICAT DEHG 848 13/08/2008
ART. 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 23/05/2008
ART. 1MODIFICAT DEHG 2449 28/12/2004
ART. 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 1 16/11/2004
ART. 2RECTIFICAT DERECTIFICARE 490 01/10/2001
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 74
ART. 1RATIFICA PECONTRACT 06/11/2000
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEHG 2449 28/12/2004
ActulMODIFICAT DEAMENDAMENT 1 16/11/2004
ActulPROMULGAT DEDECRET 715 28/09/2001
ART. 1MODIFICAT DEHG 848 13/08/2008
ART. 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 23/05/2008
ART. 1MODIFICAT DEHG 2449 28/12/2004
ART. 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 1 16/11/2004
ART. 2RECTIFICAT DERECTIFICARE 490 01/10/2001
ART. 5REFERIT DEHG 848 13/08/2008
ART. 5REFERIT DEHG 2449 28/12/2004

privind ratificarea Contractului de finanţare dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Regia Autonomă de Transport Bucureşti pentru finanţarea Proiectului de reabilitare a transportului urban în Bucureşti-B, semnat la Bucureşti la 6 noiembrie 2000



Parlamentul României adopta prezenta lege. + 
Articolul 1Se ratifica Contractul de finanţare dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Regia Autonomă de Transport Bucureşti, în valoare de 7 milioane euro, pentru finanţarea Proiectului de reabilitare a transportului urban în Bucureşti-B, semnat la Bucureşti la 6 noiembrie 2000.
 + 
Articolul 2(1) Finanţarea proiectului se va asigura pe întreaga perioadă de execuţie din împrumutul Băncii Europene de Investiţii şi din alocaţii de la bugetul Consiliului General al Municipiului Bucureşti către bugetul Regiei Autonome de Transport Bucureşti, conform planului de finanţare anexat la acordul de împrumut subsidiar care se va încheia între Ministerul Finanţelor Publice, Regia Autonomă de Transport Bucureşti şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti.(2) Contribuţia României la finanţarea proiectului, egala cu echivalentul în lei a 7 milioane euro, precum şi sumele necesare pentru achitarea impozitelor, taxelor plătibile în România şi a tuturor altor costuri aferente proiectului se vor asigura, pe întreaga perioadă de execuţie a acestuia, din alocaţii de la bugetul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucureşti către bugetul Regiei Autonome de Transport Bucureşti, din sume prevăzute anual în bugetul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucureşti.(3) Echivalentul în valută al plăţii în lei reprezentând contribuţia părţii române la finanţarea proiectului este cel valabil la data încheierii contractului de finanţare şi poate fi modificat pe parcursul executării lucrărilor cu diferenţele rezultate din actualizarea valorii totale a proiectului în funcţie de evoluţia indicelui preţurilor de consum total, comunicat de Institutul Naţional de Statistica. Cheltuielile suplimentare rezultate ca urmare a actualizării, precum şi eventualele depăşiri provenite din modificarea unor reglementări legale în domeniul impozitelor şi taxelor aferente realizării proiectului, pe parcursul derulării acestuia, se finanţează din alocaţii de la bugetul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucureşti către bugetul Regiei Autonome de Transport Bucureşti.
 + 
Articolul 3Plata serviciului datoriei publice externe aferent împrumutului Băncii Europene de Investiţii (rambursări de rate de capital, dobânzi şi orice alte costuri) va fi asigurata de Regia Autonomă de Transport Bucureşti din alocaţii bugetare primite de la Consiliul General al Municipiului Bucureşti, prevăzute anual cu aceasta destinaţie în bugetul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucureşti, aprobat conform legislaţiei în vigoare.
 + 
Articolul 4Pentru scopurile proiectului se aproba ca din sumele şi în limita împrumutului Regia Autonomă de Transport Bucureşti să efectueze, dacă este cazul, plati în valută aferente contractelor adjudecate persoanelor fizice şi juridice rezidente.
 + 
Articolul 5Se autorizeaza Guvernul României ca, prin Ministerul Finanţelor Publice şi de comun acord cu Banca Europeană de Investiţii şi Regia Autonomă de Transport Bucureşti, sa introducă pe parcursul utilizării împrumutului, în raport cu condiţiile concrete de derulare a contractului de finanţare menţionat la art. 1, amendamente la conţinutul acestuia care privesc realocari de fonduri, modificări în structura împrumutului pe componente, modificări de termene, precum şi orice alte modificări care nu sunt de natura sa sporeasca obligaţiile financiare ale României faţă de Banca Europeană de Investiţii sau sa determine noi condiţionalitati economice faţă de cele convenite iniţial între părţi.Această lege a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 18 iunie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILORVALER DORNEANUAceastă lege a fost adoptată de Senat în şedinţa din 10 septembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.PREŞEDINTELE SENATULUINICOLAE VACAROIUBANCA EUROPEANĂ DE INVESTIŢIIFI Nr. 20.778Agora nr. 19.990.163ROMÂNIA – PROIECTUL DE REABILITARE A TRANSPORTULUI URBAN ÎN BUCUREŞTI – B
CONTRACT 06/11/2000

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x