LEGE nr. 46 din 13 martie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: PARLAMENTUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 194 din 21 martie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGA PEOUG 92 22/11/2006 ART. 1
ActulMODIFICA PEOUG 92 22/11/2006 ART. 2
ActulMODIFICA PEOUG (R) 12 07/07/1998 ART. 21
ART. 1ABROGA PEOUG 92 22/11/2006 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEOUG 92 22/11/2006 ART. 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulABROGA PEOUG 92 22/11/2006 ART. 1
ActulAPROBA PEOUG 92 22/11/2006
ActulMODIFICA PEOUG 92 22/11/2006 ART. 2
ActulMODIFICA PEOUG (R) 12 07/07/1998 ART. 21
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 75
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 76
ART. 1ABROGA PEOUG 92 22/11/2006 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEOUG 92 22/11/2006 ART. 2
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulPROMULGAT DEDECRET 182 12/03/2007





Parlamentul României adoptă prezenta lege. + 
Articolul UNICSe aprobă Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 92 din 22 noiembrie 2006 pentru modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 954 din 27 noiembrie 2006, cu următoarele modificări:1.Articolul I se abrogă.2.Articolul II va avea următorul cuprins: + 
Articolul IIPrin derogare de la prevederile art. 5 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 834 din 9 septembrie 2004, cu modificările și completările ulterioare, pentru anul 2006 se acordă o subvenție suplimentară, astfel încât cota de profit care se adaugă la diferențele dintre tarifele stabilite pentru transportul feroviar de călători și costurile reale de transport nu poate fi mai mare de 25%.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 și ale art. 76 alin. (1) din Constituția României, republicată.
p. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR,
EUGEN NICOLICEA
PREȘEDINTELE SENATULUI
NICOLAE VĂCĂROIU
București, 13 martie 2007.Nr. 46.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x