Informatii Document
Emitent: PARLAMENTUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 190 din 23 martie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Actiuni induse de acest act: | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 17/2011 privind administrarea creanţelor bugetare reprezentând comisionul datorat, până la data de 31 decembrie 2010, de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul sistemului asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă
Parlamentul României adoptă prezenta lege. +
Articolul UNICSe aprobă Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 17 din 23 februarie 2011 privind administrarea creanţelor bugetare reprezentând comisionul datorat, până la data de 31 decembrie 2010, de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul sistemului asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 145 din 28 februarie 2011, cu următoarele modificări şi completări:1. La articolul I, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:"(1^1) În înţelesul prezentei ordonanţe de urgenţă, prin angajator se înţelege persoana fizică sau juridică ce poate, potrivit legii, să angajeze forţă de muncă pe bază de contract individual de muncă, conform art. 14 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată.”2. La articolul I, alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:"(2) Administrarea creanţelor bugetare prevăzute la alin. (1) se efectuează de către inspectoratele teritoriale de muncă, potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), creanţele bugetare prevăzute la alin. (1) datorate de angajatorii care au înfiinţat sedii secundare în alte judeţe decât cel în care angajatorul îşi are sediul se administrează de către inspectoratele teritoriale de muncă pe raza cărora îşi desfăşoară activitatea sediile secundare ale angajatorului." … 3. La articolul I, alineatul (4) se abrogă.4. Articolele II şi III se abrogă.5. La articolul IV se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:"(2) Pentru sediile secundare ale angajatorilor din alte judeţe decât cel în care angajatorul îşi are sediul, declaraţiile fiscale prevăzute la alin. (1) se depun la inspectoratul teritorial de muncă pe raza căruia îşi desfăşoară activitatea sediul secundar."6. Articolul V se abrogă.Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,IOAN OLTEANPREŞEDINTELE SENATULUIVASILE BLAGABucureşti, 19 martie 2012.Nr. 41.____________