pentru ratificarea Dispoziţiilor complementare ale statelor referitoare la interpretarea Regulilor uniforme privind contractul de transport internaţional feroviar al călătorilor şi bagajelor (CIV), precum şi al mărfurilor (CIM) – anexele A şi B, adoptate la Berna la 26 noiembrie 1993, la Convenţia COTIF din 9 mai 1980
Parlamentul României adopta prezenta lege. + Articolul UNICSe ratifica Dispoziţiile complementare ale statelor referitoare la interpretarea Regulilor uniforme privind contractul de transport internaţional feroviar al călătorilor şi bagajelor (CIV), precum şi al mărfurilor (CIM) – anexele A şi B, adoptate la Berna la 26 noiembrie 1993, la Convenţia COTIF din 9 mai 1980 -, în cazul separarii gestiunii infrastructurii feroviare şi exploatării serviciilor de transport ale întreprinderilor feroviare.Această lege a fost adoptată de Senat în şedinţa din 13 noiembrie 1995, cu respectarea prevederilor art. 74 alin (2) din Constituţia României.p. PREŞEDINTELE SENATULUIION SOLCANUAceastă lege a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 8 februarie 1996, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILORADRIAN NASTASE + Anexa ADISPOZIŢII COMPLEMENTARE ALE STATELORreferitoare la interpretarea Regulilor uniforme privind contractul de transport internaţional feroviar al călătorilor şi bagajelor (CIV) – anexa A la Convenţia COTIF -, în cazul separarii gestiunii infrastructurii feroviare şi exploatării serviciilor de transport ale întreprinderilor feroviare1. La înscrierea liniilor feroviare, în sensul art. 2^1 al COTIF, este suficient ca organismul care gestionează infrastructura să fie înscris în lista liniilor CIV.2. Se considera exploatare, în sensul art. 2^1 şi 2 din CIV, atunci când calea ferată în cauza este în acelaşi timp gestionar al infrastructurii şi cea care exploatează serviciile de transport feroviar.3. Cu excepţia art. 2 din CIV, prin cale ferată sau cea care exploatează linia potrivit listei liniilor prevăzute la art. 3 şi 10 ale convenţiei (respectiv art. 26^4 din CIV) se înţelege organismul care exploatează serviciile de transport feroviar pe liniile CIV.4. Atât timp cît într-un transport internaţional feroviar acţionează un singur organism de exploatare a serviciilor de transport feroviar, autorizările acordate de CIV de a adopta reglementări derogatorii, fie prin tarife, fie convenţional, trebuie să fie înţelese în sensul că acest organism de exploatare a serviciilor de transport feroviar poate să încheie acorduri corespunzătoare, în special în cadrul art. 5^3, art. 17^2, art, 19^4 şi art. 25^2 din CIV.5. Prezentele dispoziţii complementare intră în vigoare şi se publică în formele prevăzute de legile şi regulamentele fiecărui stat membru.Dispoziţiile complementare şi intrarea lor în vigoare sunt comunicate Oficiului Central, care le aduce imediat la cunoştinţa tuturor celorlalte state membre. + Anexa BDISPOZIŢII COMPLEMENTARE ALE STATELORreferitoare la interpretarea Regulilor uniforme privind contractul de transport internaţional feroviar al mărfurilor (CIM) – anexa B la Convenţia COTIF -, în cazul separarii gestiunii infrastructurii feroviare şi exploatării serviciilor de transport ale întreprinderilor feroviare1. La înscrierea liniilor feroviare, în sensul art. 2^1 din COTIF, este suficient ca organismul care gestionează infrastructura să fie înscris în lista liniilor CIM.2. Se considera exploatare, în sensul art. 2^1 şi 2 din CIM, atunci când calea ferată în cauza este în acelaşi timp gestionar al infrastructurii şi cea care exploatează serviciile de transport feroviar.3. Cu excepţia art. 2 şi a art. 4 lit. c) din CIM, prin cale ferată se înţelege organismul care exploatează serviciile de transport feroviar pe liniile CIM. La art. 4 lit. c) din CIM, noţiunea cai ferate din parcurs cuprinde şi gestionării infrastructurii.4. Art. 18, 19^4, 20^3 şi 25^3 din CIM reglementează răspunderea predatorului numai între părţile la contractul de transport.5. Atât timp cît într-un transport internaţional feroviar acţionează un singur organism care exploatează serviciile de transport feroviar, autorizările acordate de CIM de a adopta reglementări derogatorii, fie prin tarife, fie convenţional, trebuie să fie înţelese în sensul că acest organism de exploatare a serviciilor de transport feroviar poate să încheie acorduri contractuale corespunzătoare, în special în cadrul art. 21, 27 şi 30 din CIM.6. Prin cale ferată (reţea) inmatriculatoare în RIP se înţelege organismul care a înmatriculat, conform dispoziţiilor în vigoare, vagoanele destinate a fi utilizate în traficul internaţional.7. Prin cale ferată (reţea) care procedează la admitere în RICO se înţelege organismul care a admis, conform dispoziţiilor în vigoare, conteinerele destinate a fi utilizate în traficul internaţional.8. Prezentele dispoziţii complementare intră în vigoare şi se publică în formele prevăzute de legile şi regulamentele fiecărui stat membru.Dispoziţiile complementare şi intrarea lor în vigoare sunt comunicate Oficiului Central, care le aduce imediat la cunoştinţa tuturor celorlalte state membre.––––-
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.