INSTRUCŢIUNI din 23 noiembrie 2016

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 06/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECTIEI SOCIALE SI PERSOANELOR VÂRSTNICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1.020 din 19 decembrie 2016
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 2196 23/11/2016
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 2196 23/11/2016
ActulCONTINUT DEORDIN 2196 23/11/2016

privind circuitul documentelor între compartimentele de acreditare a furnizorilor de servicii sociale şi a serviciilor sociale din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi instituţiile aflate în subordinea sa



Notă

──────────

Aprobate de Ordinul nr. 2196/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1020 din 19 decembrie 2016

──────────
 + 
Articolul 1(1) Dosarul de acreditare al furnizorului de servicii sociale, format din cerere de acreditare a furnizorului de servicii sociale şi documente justificative conform prevederilor legale, poate fi transmis astfel:a) electronic, în format needitabil, la adresa de e-mail a compartimentului de acreditare din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice: acreditare@mmuncii.gov.ro;b) în plic închis, format A4, pe care sunt înscrise numele şi adresa destinatarului şi ale expeditorului, cu menţiunea "Solicitare de acreditare furnizor de servicii sociale", depus direct sau trimis prin poştă la Registratura generală a instituţiei, pe adresa de corespondenţă: Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, str. Dem. I. Dobrescu nr. 2-4, sectorul 1, Bucureşti, cod poştal 010026.(2) Dosarul de acreditare al furnizorului de servicii sociale se înregistrează la registratura Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi în Registrul special de evidenţă a solicitărilor de acreditare ale furnizorilor de servicii sociale, de către persoana desemnată cu această atribuţie şi se repartizează compartimentului de acreditare din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice.
 + 
Articolul 2(1) Dosarul de acreditare al serviciului social, format din cererea de acreditare a serviciului social, fişa de autoevaluare şi documente justificative conform prevederilor legale, indiferent de categoria persoanelor beneficiare cărora li se adresează serviciul social, se transmite astfel:a) electronic, în format needitabil, la adresa de e-mail a compartimentului de acreditare din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice: acreditare@mmuncii.gov.ro;b) în plic închis, format A4, pe care sunt înscrise numele şi adresa destinatarului şi ale expeditorului, cu menţiunea "Solicitare de acreditare serviciu social", depus direct sau trimis prin poştă la registratura generală a instituţiei, pe adresa de corespondenţă: Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, str. Dem. I. Dobrescu nr. 2-4, sectorul 1, Bucureşti, cod poştal 010026.(2) În cazul dosarului de acreditare al serviciului social depus electronic, se va printa doar cererea pe care va fi înscris numărul de la registratura generală a Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, de către persoana desemnată cu această atribuţie.(3) În funcţie de categoria de beneficiari, cererea va fi direcţionată pentru soluţionare către instituţiile subordonate/direcţia de specialitate a Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice.(4) Dosarul de acreditare al serviciului social transmis electronic va fi redirecţionat de pe adresa acreditare@mmuncii.gov.ro către evaluatorii din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice sau pe adresele de e-mail ale compartimentelor de acreditare din cadrul instituţiilor subordonate, în funcţie de categoria de beneficiari.(5) În cazul dosarului de acreditare al serviciului social depus la registratura generală a ministerului sau transmis prin poştă, după înregistrare de către persoana desemnată cu această atribuţie, acesta este înaintat persoanei desemnate din Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice care, în funcţie de categoria de beneficiari, îl distribuie compartimentului de acreditare din Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice sau instituţiilor subordonate.
 + 
Articolul 3(1) În data de 5 a fiecărei luni calendaristice, instituţiile din subordinea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice transmit prin e-mail compartimentului de acreditare din cadrul ministerului, în format Excel, cu respectarea machetei incluse în anexa care face parte integrantă din prezentele instrucţiuni, lista nominală cu serviciile sociale acreditate în domeniile de activitate pe care le coordonează, împreună cu copia licenţelor de funcţionare/licenţelor de funcţionare provizorie eliberate în luna anterioară, în vederea înregistrării serviciului social acreditat în Registrul electronic unic al serviciilor sociale.(2) În termen de 10 zile lucrătoare de la data eliberării licenţei de funcţionare sau, după caz, de la primirea copiei conform prevederilor alin. (1), Direcţia politici servicii sociale din cadrul Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice are responsabilitatea de a centraliza şi publica pe siteul Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice datele prezentate la alin. (1), în format Excel şi PDF. Direcţia politici servicii sociale este responsabilă de verificarea acurateţei datelor de contact din Registrul electronic unic al serviciilor sociale.(3) În termenul prevăzut la alin. (2), în scopul realizării evidenţierii şi vizibilităţii furnizorilor de servicii sociale şi a serviciilor acordate de aceştia, Direcţia politici servicii sociale transmite datele din Registrul electronic unic al serviciilor sociale către Unitatea pentru Tehnologia Informaţiei în vederea actualizării aplicaţiei informatice ce poate fi accesată direct de pe pagina de internet a Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice.
 + 
Anexăla instrucţiuni
–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x