HOTĂRÎREA nr. 594 din 28 septembrie 1992

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 11/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERN
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 279 din 9 noiembrie 1992
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEHG 211 18/05/1994
ART. 17MODIFICAT DEHG 434 02/09/1993
ART. 20MODIFICAT DEHG 211 18/05/1994
ART. 20MODIFICAT DEHG 434 02/09/1993
ART. 22COMPLETAT DEHG 211 18/05/1994
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 2MODIFICAT DEORDIN 6 10/02/2000
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 6 10/02/2000
ANEXA 4MODIFICAT DEORDIN 6 10/02/2000
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 7MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 7MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 8MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 8MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 9MODIFICAT DEHG 319 24/06/1997
ANEXA 9MODIFICAT DEHG 211 18/05/1994
ANEXA 9MODIFICAT DEHG 434 02/09/1993
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 6 10/02/2000
ActulREFERIT DEORDIN 345 10/11/2000
ActulREFERIT DEORDIN 36 01/03/1999
ActulREFERIT DEORDIN 313 29/11/1999
ActulREFERIT DEORDIN 13 09/10/1998
ActulREFERIT DEORDIN 14 07/12/1998
ActulREFERIT DEORDIN 35 22/12/1997
ActulREFERIT DEORDIN 17 27/02/1996
ActulREFERIT DEORDIN 82 19/12/1996
ActulREFERIT DEORDIN 90 23/12/1996
ActulREFERIT DEORDIN 68 22/12/1995
ActulREFERIT DEORDIN 34 07/07/1995
ActulMODIFICAT DEHG 211 18/05/1994
ActulREFERIT DEORDIN 2 29/01/1993
ART. 15REFERIT DEORDIN 119 07/12/2001
ART. 17MODIFICAT DEHG 434 02/09/1993
ART. 20MODIFICAT DEHG 211 18/05/1994
ART. 20MODIFICAT DEHG 434 02/09/1993
ART. 22COMPLETAT DEHG 211 18/05/1994
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 2MODIFICAT DEORDIN 6 10/02/2000
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 6 10/02/2000
ANEXA 4MODIFICAT DEORDIN 6 10/02/2000
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 6REFERIT DEORDIN 119 07/12/2001
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 7MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 7MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 8MODIFICAT DEHG 467 10/06/1999
ANEXA 8MODIFICAT DEHG 1020 24/10/1996
ANEXA 9MODIFICAT DEHG 319 24/06/1997
ANEXA 9MODIFICAT DEHG 211 18/05/1994
ANEXA 9MODIFICAT DEHG 434 02/09/1993

privind regimul importurilor şi exporturilor de articole şi tehnologii supuse controlului destinaţiei finale, precum şi cel al controlului exporturilor pentru neproliferarea armelor nucleare, chimice şi biologice şi a rachetelor purtătoare de asemenea arme



Guvernul României hotărăşte:  + 
Secţiunea IRegimul importurilor şi exporturilor de articole şi tehnologii supuse controlului destinaţiei finale + 
Articolul 1(1) Articolele şi tehnologiile supuse controlului destinaţiei finale sînt cele prevăzute în anexa nr. 1.(2) Termenul de tehnologie, în sensul prezentei hotărîri, înseamnă informaţii specifice, altele decît cele de domeniul public, care sînt necesare pentru dezvoltarea, producerea sau folosirea unui produs.Informaţiile pot lua forma datelor tehnice sau asistenţei tehnice.
 + 
Articolul 2Importul şi exportul, indiferent de regimul vamal, al articolelor şi tehnologiilor supuse controlului destinaţiei finale prevăzute la anexa nr. 1 se autorizeaza numai pe bază de licenţă de import tip A şi, respectiv, licenta de export tip B, prevăzute în anexele nr. 2.A a şi 2.B.
 + 
Articolul 3(1) Intra sub incidenţa acestei reglementări şi operaţiunile comerciale cu strainatatea, care se referă la cumpărări sau vinzari de articole sau tehnologii prevăzute în anexa nr. 1, realizate fără atingerea fizica a teritoriului vamal al României, precum şi reexpedierile în lant, tranzitul sau transbordarile, în cazul în care survine o modificare a destinaţiei finale.(2) Aceste operaţiuni se pot realiza numai pe baza licenţei de import tip A şi, respectiv, licenţei de export tip B.
 + 
Articolul 4Prevederile prezentei hotărîri se aplică tuturor articolelor şi tehnologiilor prevăzute în anexa nr. 1, indiferent de ţara de origine sau fabricaţie, incluzind şi articolele şi tehnologiile produse în România.
 + 
Articolul 5(1) Articolele şi tehnologiile supuse controlului destinaţiei finale trebuie să fie însoţite de un exemplar al licenţei de export emise de ţara exportatoare.(2) Articolele şi tehnologiile trebuie livrate numai importatorului, în cantităţile şi conform specificatiei cuprinse în documente, inclusiv în licenta de export. Orice modificare a destinaţiei sau utilizării trebuie autorizata prealabil de către organele care au emis documentele iniţiale.
 + 
Articolul 6(1) Exportatorii şi importatorii articolelor şi tehnologiilor supuse controlului destinaţiei finale sînt obligaţi sa declare dacă acestea se încadrează în prevederile anexei nr. 1 şi să solicite licenta de import tip A şi, respectiv, licenta de export tip B.(2) De asemenea, persoanele prevăzute la art. 10 sînt obligate sa consemneze în mod expres în declaraţia vamală dacă marfa respectiva se încadrează în prevederile prezentei hotărîri.(3) În cazul în care vamuirea la import se face la o vama din interiorul teritoriului vamal al României, importatorul este obligat să prezinte la vama de destinaţie articolele şi tehnologiile supuse controlului, în termenul stabilit de organul vamal de la punctul de trecere a frontierei.(4) În cazul în care vamuirea la export se face la o vama din interiorul teritoriului vamal al României, exportatorul este obligat să prezinte documentele, precum şi articolele şi tehnologiile la vama de frontieră, în termenul stabilit de organul vamal din interior.
 + 
Articolul 7(1) Orice importator al unui articol sau al unei tehnologii prevăzute în anexa nr. 1 este obligat sa furnizeze exportatorului un certificat de import şi un certificat de control al livrării.(2) Prin eliberarea certificatului de import sau a documentului echivalent, autoritatea emitenta accepta:a) sa ateste ca declaraţiile importatorului sînt conforme cu realitatea şi sa sesizeze organele competente, potrivit legislaţiei sale, pentru a sanctiona declaraţiile false privind utilizarea finala a articolelor şi tehnologiilor asupra controlului;b) sa supravegheze folosirea articolelor şi tehnologiilor supuse controlului, potrivit destinaţiei declarate;c) să permită autorităţii din ţara exportatorului să efectueze verificările necesare în legătură cu încheierea şi derularea tranzacţiei;d) sa transmită autorităţii din ţara exportatorului, la cerere, un certificat de control al livrării;e) să respecte orice alte cerinţe specifice transferurilor de articole şi tehnologii supuse controlului, potrivit convenţiilor internaţionale.(3) Certificatul de control al livrării confirma ca articolele şi tehnologiile au sosit la destinaţie, în cantităţile şi conform specificatiei cuprinse în documente, şi au fost folosite în scopul declarat.(4) Formularele certificatului de import (CI) şi certificatului de control al livrării (CCL) sînt prevăzute în anexele nr. 3.A şi, respectiv, 4.A.
 + 
Articolul 8(1) O copie a certificatului de import prezentat de solicitant va fi transmisă, pe canale diplomatice, de autoritatea emitenta autorităţii competente din ţara exportatorului.(2) Eliberarea licenţelor de tip A şi B se va face numai dacă exista identitate între certificatul de import şi aceasta copie.
 + 
Articolul 9Datele şi informaţiile cu privire la oricare din elementele referitoare la operaţiunile prevăzute la art. 2 şi 3, furnizate de importatori sau exportatori ai articolelor şi tehnologiilor prevăzute la anexa nr. 1, vor fi certificate de către cei autorizaţi sa angajeze răspunderea juridică a acestora, care răspund pentru exactitatea şi conformitatea cu adevărul a documentelor respective.
 + 
Articolul 10(1) Prevederile prezentei hotărîri se aplică tuturor persoanelor care desfăşoară activităţi prevăzute în art. 2 şi 3.(2) Prin persoana se înţelege orice persoană fizica sau juridică, inclusiv instituţiile guvernamentale, indiferent dacă acestea sînt din România sau din străinătate.
 + 
Articolul 11(1) Licentele de tip A şi B se eliberează de către Ministerul Comerţului şi Turismului, în mod individual.(2) Cererea de eliberare a unei licenţe trebuie să cuprindă în mod obligatoriu, în afară poziţiei tarifare, numărul articolului şi paragraful corespunzător din listele prevăzute în anexele la prezenta hotărîre.(3) Valabilitatea licenţelor de tip A şi B este de 6 luni. În cazul în care este necesară prelungirea valabilităţii, documentele menţionate în prezenta hotărîre trebuie contrasemnate, reconfirmate.(4) Licentele pot fi utilizate numai de persoanele înscrise la rubricile: furnizor, expeditor, vinzator, exportator şi utilizator final, destinatar, cumpărător, importator.(5) Licentele nu pot fi cesionate nici în caz de fuziune, divizare sau alte forme de reorganizare a persoanelor juridice.(6) Persoanele prevăzute la art. 10 sînt obligate sa declare, de îndată, la Ministerul Comerţului şi Turismului, orice modificări sau diferenţe constatate în documente sau la predarea, preluarea articolelor şi tehnologiilor respective. În cazul în care asemenea modificări schimba condiţiile în temeiul cărora respectiva licenta a fost emisă, declararea acestor modificări poate fi considerată ca o noua cerere de licenţă şi, ca urmare, licenta poate fi anulată.
 + 
Articolul 12Pentru ţările care dispun de reglementări similare celor din prezenta hotărîre se vor utiliza următoarele documente:a) documentul care permite controlul destinaţiei finale este certificatul de import (CI); în vederea obţinerii unui document CI, importatorul va completa o cerere conform anexei nr. 3.B;b) documentul care permite controlul ulterior al destinaţiei finale este certificatul de control al livrării (CCL); în vederea obţinerii unui document CCL, importatorul va completa o cerere conform anexei nr. 4.B.;c) în cazul în care ţările partenere emit documente cu conţinut echivalent, vor putea fi folosite acestea.
 + 
Articolul 13(1) În relaţiile cu parteneri din ţările care dispun de reglementări similare celor din prezenta hotărîre se vor respecta următoarele reguli:a) la export:– exportatorul este obligat să solicite partenerului documentului CI sau echivalentul acestuia, emis de autorităţile competente din ţara importatoare; acest document va fi anexat obligatoriu la cererea de licenţă tip B, împreună cu avizul autorităţii competente;– după ce a avut loc livrarea mărfii, dar nu mai tirziu de 3 luni de la acest moment, exportatorul trebuie să obţină de la partenerul sau documentul CCL sau orice act echivalent atestind ca marfa a ajuns la destinaţie; exportatorul este obligat să prezinte acest document autorităţilor care au emis licenta de tip B, în termen de 120 de zile de la data efectuării exportului;b) la import:– importatorul este obligat sa furnizeze partenerului documentele CI şi CCL, precum şi copia declaraţiei vamale de import, la solicitarea acestuia;– îndeplinirea acestor obligaţii nu exonereaza importatorul de respectarea celorlalte prevederi legale menţionate în prezenta hotărîre.(2) În cazul în care partenerul importatorului solicita o dovadă suplimentară a efectuării importului, în afară copiei declaraţiei vamale de import, Direcţia Generală a Vamilor va elibera o astfel de confirmare, atestind ca marfa a trecut frontiera României şi a intrat în teritoriul sau vamal.
 + 
Articolul 14(1) Pentru ţările care nu dispun de reglementări similare celor din prezenta hotărîre se vor utiliza următoarele documente şi se vor respecta următoarele reguli:a) la export, eliberarea licenţei tip B va fi condiţionată de prezentarea unei atestări din partea utilizatorului final, destinatarului, importatorului, cumpărătorului, prin care aceştia se angajează sa utilizeze produsul numai în ţara lor, în scopul declarat, şi sa transmită o dovadă în acest sens furnizorului, expeditorului, exportatorului, vinzatorului; aceasta atestare va fi facuta în forma scrisă, semnată de cei împuterniciţi sa angajeze răspunderea juridică a utilizatorului final, destinatarului, importatorului, cumpărătorului, precum şi de cei care sînt abilitaţi sa certifice exactitatea şi conformitatea cu adevărul a documentelor respective, iar din text trebuie să rezulte clar angajamentul asumat;b) la import, eliberarea licenţei de tip A nu este condiţionată de nici un document suplimentar, altul decît certificatul de import.(2) Aceste reguli se aplică operaţiunilor prevăzute la art. 2 şi 3.
 + 
Articolul 15(1) Controlul destinaţiei finale a articolelor şi tehnologiilor din anexa nr. 1 comporta obligaţia persoanelor care desfăşoară activităţile prevăzute la art. 2 şi 3 de a asigura ajungerea mărfurilor la destinaţie, precum şi de a furniza documentele prevăzute în prezenta hotărîre.(2) Obligaţia furnizarii documentelor prevăzute la alin. (1) revine şi utilizatorilor finali.
 + 
Articolul 16Alături de numele persoanelor fizice, respectiv denumirea persoanelor juridice, pe toate documentele prevăzute în prezenta hotărîre vor fi înscrise adresa, telefonul, facsimilul şi telexul acestora.
 + 
Articolul 17Pentru eliberarea licenţelor de import şi export de produse militare este necesar şi avizul prealabil, conform prevederilor Hotărîrii Guvernului nr. 547 din 11 septembrie 1992 privind regimul importurilor şi exporturilor de produse speciale.
 + 
Secţiunea a II-aRegimul de control al exporturilor pentru neproliferarea armelor nucleare, chimice şi biologice şi a rachetelor purtătoare de asemenea arme + 
Articolul 18(1) Tehnologiile, materialele, substantele, echipamentele, instalaţiile şi componentele acestora supuse controlului sînt cele prevăzute în anexele nr. 5-8.(2) Importul şi exportul articolelor şi tehnologiilor prevăzute la alin. (1) se fac potrivit dispoziţiilor din secţiunea I, care se aplică în mod corespunzător, precum şi cerinţelor specifice cuprinse în anexele nr. 5-8.
 + 
Articolul 19Pentru eliberarea licenţelor de import şi export de produse nucleare este necesar şi avizul prealabil, conform prevederilor Legii nr. 61/1974.
 + 
Secţiunea a III-aAgenţia Naţionala de Control al Exporturilor + 
Articolul 20(1) Pentru aplicarea prevederilor prezentei hotărîri se constituie Agenţia Naţionala de Control al Exporturilor, denumita în continuare agenţie, organ de specialitate subordonat Guvernului, cu personalitate juridică şi buget propriu, condus de un director general şi avînd structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 9.(2) Agenţia este coordonata de un consiliu interministerial, compus din reprezentanţi ai Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului Comerţului şi Turismului, Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Economiei şi Finanţelor, Ministerului Industriei, Ministerului Mediului, Ministerului de Interne, Ministerului Comunicaţiilor şi Ministerului Justiţiei, la nivel de secretar sau subsecretar de stat.(3) Consiliul Interministerial examinează şi aproba cererile de import şi export privind articolele şi tehnologiile prevăzute în prezenta hotărîre, în conformitate cu obligaţiile internaţionale asumate de România, cu interesele economice şi de securitate naţionala, ţinînd seama şi de activităţile utilizatorilor finali, credibilitatea solicitanţilor şi alte considerente relevante pentru funcţionarea eficienta a regimului instituit prin prezenta hotărîre.
 + 
Articolul 21În vederea exercitării atribuţiilor sale, agenţia îşi constituie un corp de control, format din specialiştii agenţiei, precum şi din alţi experţi, la care să se recurgă în funcţie de necesitaţi, cu suportarea de către agenţie a cheltuielilor aferente exercitării controlului.
 + 
Articolul 22Agenţia are următoarele atribuţii:a) verifica conformitatea şi exactitatea declaraţiilor persoanelor care desfăşoară operaţiunile prevăzute în art. 2 şi 3;b) verifica, scriptic sau la faţa locului, atunci cînd este necesar, aspectele relevante pentru încheierea, derularea sau finalizarea tranzacţiilor de export ori de import, avînd ca obiect articolele şi tehnologiile supuse controlului;c) cooperează cu autorităţile similare din statele partenere, în conformitate cu prevederile prezentei hotărîri;d) analizează şi avizează certificatul de import sau documentele echivalente emise de autorităţile competente din ţările importatoare, în vederea eliberării licenţelor de export tip B;e) eliberează certificatul de import şi certificatul de control al livrării pentru importurile destinate teritoriului României;f) informează Sistemul Naţional de Evidenta şi Control al Materialelor Nucleare cu privire la avizele eliberate;g) informează periodic Guvernul României, în cooperare cu Ministerul Comerţului şi Turismului şi cu Direcţia Generală a Vamilor, asupra operaţiunilor comerciale care se afla sub incidenţa prezentei hotărîri;h) avizează interzicerea încheierii sau oprirea derulării operaţiunilor de la art. 2 şi 3, în cazul încălcării prevederilor prezentei hotărîri;i) iniţiază, împreună cu instituţiile competente, actualizarea anexelor la prezenta hotărîre, în conformitate cu angajamentele internaţionale asumate de România.
 + 
Articolul 23Cooperarea internationala în domeniu are, în principal, ca obiect:a) informări reciproce şi consultări în cazul cererilor de licenţă pentru articole şi tehnologii supuse controlului, dacă exista indicii temeinice privind posibilitatea utilizării acestora în alte scopuri decît cele declarate;b) actualizarea şi aplicarea uniforma a reglementărilor în materie, inclusiv a listelor de articole şi tehnologii supuse controlului;c) sesizarea incalcarilor regimului de control, în scopul sanctionarii acestora de către organele competente.
 + 
Articolul 24(1) Agenţia organizează, cu sprijinul ministerelor competente, un program extensiv de informare a celorlalte instituţii care concura la aplicarea prezentei hotărîri, precum şi a agenţilor economici, în legătură cu obiectivele, principiile, normele şi procedurile privind regimul importurilor şi exporturilor de articole şi tehnologii supuse controlului destinaţiei finale, precum şi cel al controlului exporturilor pentru neproliferarea armelor nucleare, chimice şi biologice şi a rachetelor purtătoare de asemenea arme.(2) Agenţia şi, după caz, ministerele competente acorda, la cerere, consultanţa de specialitate agenţilor economici interesaţi în efectuarea operaţiunilor prevăzute la art. 2 şi 3, avînd ca obiect articole şi tehnologii supuse controlului.
 + 
Secţiunea a IV-aSancţiuni şi alte dispoziţii + 
Articolul 25(1) Încălcarea prevederilor prezentei hotărîri referitoare la operaţiuni de import sau export, precum şi a celor privind sinceritatea declaraţiilor, care constituie infracţiuni potrivit legii, se pedepseşte conform prevederilor Codului penal.(2) Încălcarea prevederilor art. 6 alin. (3) şi (4), art. 11 alin. (2), (4), (5) şi (6), art. 13 alin. (1) lit. a), art. 15 şi 16, în măsura în care faptele nu sînt considerate, potrivit legii, infracţiuni, constituie contravenţii şi se sancţionează cu amendă egala cu de la doua la cinci ori valoarea tranzacţiei.(3) Contravenţiile se constata şi amenda se aplică de salariaţii agenţiei şi organele vamale, anume împuterniciţi de conducătorii acestor instituţii.(4) Contravenţiilor prevăzute în acest articol le sînt aplicabile şi prevederile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor.
 + 
Articolul 26(1) Direcţia Generală a Vamilor verifica realitatea şi exactitatea datelor şi informaţiilor înscrise în documentele necesare pentru realizarea operaţiunilor prevăzute în art. 2 şi 3. De asemenea, Direcţia Generală a Vamilor, după caz, împreună cu celelalte instituţii competente:a) previne, identifica, cercetează şi sancţionează activităţile care contravin prezentei hotărîri;b) opreşte şi inspecteaza vehiculele şi mărfurile în tranzit; verifica terenuri, clădiri, bunuri, depozite şi preleveaza probe pentru identificare; inspecteaza registre şi corespondenta şi le fotocopiaza; cere oricărui organ sau persoana să prezinte documentaţia şi informaţiile privind comerţul, articolele şi tehnologiile supuse controlului;c) supraveghează respectarea condiţiilor de încărcare, transport, descărcare, instalare şi depozitare a articolelor şi tehnologiilor supuse controlului;d) obţine cooperarea şi asistenţa persoanelor implicate în vînzarea, distribuţia sau transportul articolelor şi tehnologiilor supuse controlului, în scopul aplicării prezentei hotărîri.(2) Ori de cîte ori este necesar, în conformitate cu tratatele, acordurile sau alte angajamente internaţionale la care România este parte, procedura de eliberare a licenţelor şi aplicare a dispoziţiilor prezentei hotărîri poate să implice, alături de persoanele oficiale din România, persoane oficiale competente din ţara exportatoare. Asemenea cooperare va include proceduri de verificare premergătoare acordării licenţelor şi ulterioare livrării, precum şi colaborare, în plan general, în domeniul aplicării reglementărilor relevante de control al exporturilor.(3) În cazul exporturilor, persoanele care acţionează în calitate de vinzatori sînt obligate sa înscrie dreptul lor de control, direct sau prin intermediul agenţiei, asupra destinaţiei finale a mărfurilor, în cadrul contractelor încheiate.
 + 
Articolul 27(1) Pentru operaţiunile de export sau de import prevăzute la art. 2 şi 3, în curs de derulare la data intrării în vigoare a prezentei hotărîri, avînd ca obiect articole şi tehnologii supuse controlului, se va solicita, în termen de maximum 30 de zile de la data intrării sale în vigoare, licenta sau, după caz, reconfirmarea licenţei, în conformitate cu dispoziţiile prezentei hotărîri.(2) Dacă solicitarea nu se face în acest termen, licenta emisă anterior este anulată de drept, iar operaţiunile aflate în derulare sînt suspendate pînă la obţinerea altei licenţe.(3) Dacă în termen de 45 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărîri nu se obţine licenta sau, după caz, reconfirmarea licenţei, operaţiunile aflate în derulare sînt suspendate pînă la obţinerea licenţei.
 + 
Articolul 28(1) Anexele nr. 1-9*) fac parte integrantă din prezenta hotărîre.(2) Prezenta hotărîre intră în vigoare la 15 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României.(3) Orice dispoziţie contrară se abroga. Notă *) Anexele nr. 1-9 sînt publicate în brosura, care se pune la dispoziţia celor interesaţi de către Ministerul Comerţului şi Turismului. PRIM-MINISTRUTHEODOR STOLOJANContrasemnează:––––––Ministrul afacerilor externe,Adrian NastaseMinistrul comerţului şi turismului,Constantin FotaMinistrul apărării naţionale,general-locotenent Niculae SpiroiuMinistrul economiei şi finanţelor,George DanielescuMinistrul industriei,Dan ConstantinescuMinistrul mediului,Marcian BleahuMinistru de interne,Victor BabiucMinistrul comunicaţiilor,Andrei ChiricaMinistrul justiţiei,Mircea Ionescu-Quintus–––––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x