HOTĂRÎRE Nr. 345 din 26 mai 1995

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 11/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL NR. 114 din 6 iunie 1995
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 12 17/01/1996
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 12 17/01/1996

privind aprobarea scoaterii din funcţiune şi a valorificării, de către Regia Autonomă "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române", a materialului rulant excedentar



Guvernul României hotărăşte: + 
Articolul 1În scopul adaptării capacităţilor de transport la cerinţele prezente, se aproba scoaterea din funcţiune şi valorificarea, de către Regia Autonomă "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române", a materialului rulant excedentar amortizat şi neamortizat integral, prevăzut în anexa la prezenta hotărâre, în condiţiile menţinerii traficului feroviar la nivelul solicitărilor.
 + 
Articolul 2Se va constitui o comisie tehnica centrala, condusă de secretarul de stat din cadrul Ministerului Transporturilor care coordonează activitatea Regiei Autonome "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române", cu sarcina de a urmări şi coordona întreaga activitate se scoatere din funcţiune şi de valorificare a materialului rulant excedentar.Componenta comisiei va fi stabilită prin ordin al ministrului transporturilor.La nivelul fiecărei regionale de cale ferată, inclusiv al Direcţiei cai ferate Port Constanta, prin dispoziţie a preşedintelui Regiei Autonome "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române" se vor constitui comisii de evaluare şi de valorificare a materialului rulant excedentar, care vor proceda la scoaterea din funcţiune şi la valorificarea acestuia, cu avizul Consiliului de administraţie al Regiei Autonome "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române" şi cu aprobarea Ministerului Transporturilor.
 + 
Articolul 3Consiliul de administraţie al Regiei Autonome "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române" va valorifica materialul rulant excedentar prin vânzarea pe piaţa interna către unităţi din cadrul industriei metalurgice.Valorificarea materialului rulant excedentar, amortizat şi neamortizat integral, se va face prin licitaţie publică, în condiţiile legii.Materialul rulant excedentar valorificat nu poate fi exportat.
 + 
Articolul 4Condiţiile de livrare şi de calitate se vor negocia între agenţii economici interesaţi, care pot conveni preţuri interne diferite faţă de cele în vigoare, având în vedere raportul existent pe piaţa mondială între preţurile produselor metalurgice şi, respectiv, ale materialelor refolosibile.PRIM – MINISTRUNICOLAE VACAROIUContrasemnează:–––––Ministrul transporturilor,Aurel NovacMinistrul industriilor,Dumitru PopescuMinistru de stat, ministrul finanţelor,Florin Georgescu
 + 
Anexa MATERIALUL RULANT EXCEDENTARcare se scoate din funcţiune şi se valorifica de către Regia Autonomă"Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române"

       
  Nr. crt. Denumirea materialului rulant care se scoate din funcţiune şi se valorifică U.M. (buc.)
  I. Locomotive şi automotoare
  1. Locomotive cu abur 994
  2. Automotoare 79
  3. Locomotive Diesel-hidraulice 1.250 CP 295
  4. Locomotive Diesel-hidraulice 700 CP 74
  5. Locomotive Diesel-hidraulice 450 CP 28
  6. Locomotive Diesel-electrice 2.100 CP 600
  7. Locomotive Diesel-electrice de 3.000 şi 4.000 CP 53
  8. Locomotive electrice de 3.400 kW şi 5.100 kW 165
    TOTAL I: 2.288
    din care, neamortizate: 1.483
  II. Vagoane marfă
  9. Vagoane acoperite tip G şi H 8.625
  10. Vagoane platformă tip K, L, R, S 14.266
  11. Vagoane descoperite tip E, F 26.113
  12. Vagoane specializate tip Z, U, I 7.977
  13. Vagoane speciale tip US şi W 99
    TOTAL II: 57.000
    din care, neamortizate: 48.132
    amortizate: 8.868

––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x