HOTĂRÂRE nr. 991 din 25 iunie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 590 din 1 iulie 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 6ABROGA PEHG 1047 28/08/2003
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 161 19/04/2003 ART. 174
ActulREFERIRE LALEGE 507 12/07/2002
ActulREFERIRE LAOUG (R) 76 24/05/2001
ActulREFERIRE LAOUG (R) 76 24/05/2001 ART. 3
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ActulREFERIRE LALEGE 29 07/11/1990
ActulREFERIRE LALEGE (R) 26 05/11/1990
ActulREFERIRE LALEGE (R) 26 05/11/1990 ART. 6
ActulREFERIRE LALEGE (R) 26 05/11/1990 ART. 28
ART. 6ABROGA PEHG 1047 28/08/2003
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 108 din Constituție, republicată, și al art. 3 alin. (13) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalități administrative pentru înregistrarea și autorizarea funcționării comercianților, republicată, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1)Se aprobă modelul cererii de înregistrare a persoanelor juridice supuse obligației de înregistrare în registrul comerțului, prevăzut în anexa A.(2)Se aprobă modelul cererii de înregistrare în registrul comerțului a persoanelor fizice și asociațiilor familiale, prevăzut în anexa B.(3)Se aprobă modelul cererii pentru obținerea autorizării funcționării, prevăzut în anexa C.(4)Se aprobă modelul formularului "Declarație pe propria răspundere" din care rezultă că la sediul social/secundar nu se desfășoară activitățile prevăzute în obiectul de activitate declarat, prevăzut în anexa D.
 + 
Articolul 2(1)Se aprobă modelul certificatului de înregistrare a comerciantului, prevăzut în anexa E.(2)Se aprobă modelul formularului care devine anexă la certificatul de înregistrare, prevăzut în anexa F.
 + 
Articolul 3Anexele A-F fac parte integrantă din prezenta hotărâre. + 
Articolul 4Ghidul și aplicația informatică de completare a cererii de înregistrare vor fi elaborate de Oficiul Național al Registrului Comerțului și vor fi puse la dispoziție solicitanților. + 
Articolul 5Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 iulie 2004. + 
Articolul 6Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 1.047/2003 pentru stabilirea modelului și conținutului cererii de înregistrare și ale certificatului de înregistrare în registrul comerțului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 646 din 11 septembrie 2003.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
p. Ministrul justiției,
Claudiu Ștefan Seucan,
secretar de stat
Ministrul finanțelor publice,
Mihai Nicolae Tănăsescu
București, 25 iunie 2004.Nr. 991. + 
Anexa A┌────────────────────┬───────────────────────────────────────────┬─────────────┐│I. │II CERERE DE ÎNREGISTRARE │ III ││ │[] Înmatriculare și înregistrare fiscală │ ││ │[] Mențiuni │ ││ ├───────────────────────────────────────────┤ Nr. intrare:││MINISTERUL JUSTIȚIEI│[]Societate comerciala: []SRL []SNC []SCS │ ││OFICIUL REGISTRULUI │[]Companie naționala []SA []SCA │ ││COMERȚULUI DE PE │[]Societate Naționala │ …………││LÂNGĂ TRIBUNALUL │[]Regie autonoma │ ││ │[]Organizație cooperatistă [] de credit │ ││……………… │ [] de consum │ Data: ││ │ [] mestesuga- │ ………..││ │ rească │ ││ │[]Grup de interes economic [] comerciant │ ││ │ [] necomerciant │ ││ │[]Sucursala │ ││ │ │ │└────────────────────┴───────────────────────────────────────────┴─────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│IV Domnule Judecător delegat / Director, ││ ││1. Firma: ………………………………………………………. ││având număr de ordine în registrul comerțului*1) …………. cod unic de ││înregistrare*1) ………………………; ││ ││2. cu sediul în: localitatea ……….., str. …………. nr. ……… ││bloc …., scara …… etaj ….., ap. ….. județ/sector …………… ││cod poștal ……… telefon …………, fax. …………………….. ││e-mail …………………., web site ……………………………; ││ ││3. prin ……/(nume, prenume) …………, CNP/NIF ………/(cod numeric ││personal / număr de identificare fiscală) în calitate de …………….. ││conform ………………………………………………………… ││în temeiul Legii nr. 26/1990 privind registrul comerțului, republicată, cu ││modificările ulterioare și a Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru ││asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor ││publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, ││solicită : ││ ││4. Obiectul cererii: ││ ││4.1. [] autorizarea constituirii persoanei juridice și înmatricularea în ││ registrul comerțului, Report Anexa nr. 1 – PJ ││4.2. [] autorizarea constituirii sucursalei și înmatricularea în registrul ││ comerțului, Report Anexa nr. 1 – PJ ││4.3. [] înmatricularea în registrul comerțului ca urmare a schimbării sediului││ din județul ………. Report Anexa nr. 1 – PJ ││4.4. [] înregistrarea în registrul comerțului a modificării formei juridice, ││ Report Anexa nr. 1 – PJ ││4.5. [] înregistrarea în registrul comerțului a mențiunilor referitoare la: ││ ││ ││ ││ Marcajul []denumire(2), Report []asociați/ []sediu ││ unei casute Anexa nr. 3 actionari, secundar, ││ presupune []emblema,Raport Anexa nr.3 Raport Anexa nr.4/5 Raport ││ plata []sediul în aceeasi []participare la Anexa nr.9 ││ taxei pt. localitate(2), profit și pierderi, []fuziune ││ mențiunea Raport Anexa nr. 3 Raport Anexa nr.4/5 []divizare ││ solicitate []durata societatii, []obiect de activi- []dizolvare ││ Raport Anexa nr. 3 tate(2),Raport []lichidare ││ []suspendare activitate Anexa nr.6 []altele, ││ Raport Anexa nr. 3 []administratori/ conform ││ []reluare activitate, persoane art. ….. ││ Raport Anexa nr. 3 imputernicite, din actul ││ []capital social, Raport Anexa nr.7/8 modificator ││ Raport Anexa nr. 3 []cenzori,Raport ││ Anexa nr.7/8 ││ []auditori,Raport ││ Anexa nr.7/8 ││ ││5. [] Solicit judecarea cererii și în lipsa mea, conform art. 242 alin.(2) ││ din Codul de procedură civilă, ││ ││ În susținerea cererii, depun actele doveditoare menționate în opisul de ││ documente. ││6. Cererea este legal timbrată cu ……… lei taxă judiciară de timbru ││ și ……… lei timbru judiciar. ││ ││ Data: ……………….. Semnătura …………. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│V. (3) În temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990, republicată și modificată, ││și/sau art. 174 alin. (2) din Legea nr. 161/2003 ……………………. ││judecător delegat și/sau director al Oficiului Registrului Comerțului de ││pe lângă Tribunalul ……………, examinând înscrisurile depuse în ││susținerea cererii și, constatând că sunt / nu sunt îndeplinite cerințele ││legale dispune: …………………………….. ││ ││ ││ Judecător delegat / Director, ││ ││ Referent, ││ ││ Data : ………………………. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘────────────────    Notă :    (1) Se completează de solicitant numai în cazul cererilor de        înregistrare mențiuni;    (2) În cazul schimbării denumirii și/sau sediului și/sau activității        principale la taxa calculată, pentru mențiunile solicitate, se adaugă        taxa de preschimbare a certificatului de înregistrare;    (3) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta).    cod 11-10-116   CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare : …….. data : ……….┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ ││VI [] Solicit înregistrarea fiscală conform datelor înscrise în ││ Anexa nr. 2 – PJ. ││ ││VII. Persoana și domiciliul ales pentru comunicări, potrivit art. 28 din │Legea nr. 26/1990, republicată cu modificările ulterioare: ││ ││1. Nume și prenume: ……………………………………………. . ││ ││2. Adresa: localitatea ……….. str. ……….. nr. …… bloc ….. ││ scara …. etaj ….. ap …. județ/sector …….. cod poștal ……. ││ telefon …………. fax ………………… e-mail …………. . ││ ││3. [] Solicit comunicarea prin poștă a documentelor care atestă efectuarea ││ înregistrării în registrul comerțului. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ VIII OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU INREGISTRARE │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──┬───────────────────────────────────┬─┬┬──┬────────────────────────────┬────┐│Nr│ Denumirea actului │N││N │ Denumirea actului │Nr. ││ │ │r││r │ (după caz, în functie de │file││c │ │ ││ │ inregistrarile │ ││r │ │f││c │ solicitate, se menționează│ ││t │ │i││r │ documentele doveditoare │ ││ │ │l││t │ cerute în prevederile │ ││ │ │e││ │ legale în vigoare) │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┼┼──┼────────────────────────────┼────┤│1.│Dovadă disponibilitate firmă │ ││13│ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┼────────────────────────────┼────┤│2.│Act constitutiv / Act administrativ│ ││14│ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┼────────────────────────────┼────┤│3.│Act adițional / Hotărâre adunare │ ││15│ │ ││ │generală │ ││──┼────────────────────────────┼────┤├──┼───────────────────────────────────┼─┤│16│ │ ││4.│Declarații pe propria răspundere │ │├──┼────────────────────────────┼────┤│ │asociați/administratori/cenzori │ ││17│ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┼────────────────────────────┼────┤│5.│Dovadă sediu │ ││18│ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┼────────────────────────────┼────┤│6.│Cazierul fiscal │ ││19│ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┼────────────────────────────┼────┤│7.│Dovadă capital social │ ││20│ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┼────────────────────────────┼────┤│8.│Împuternicire │ ││21│ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┼────────────────────────────┼────┤│9.│Dovadă disponibilitate emblemă │ ││22│ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┴────────────────────────────┼────┤│10│Dovadă taxă registru │ ││ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤│ Total file│ ││11│Dovadă taxă publicare în Monitorul │ ││ │ ││ │Oficial al României │ ││ │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤│ │ ││12│Dovadă taxă judiciară de timbru │ ││ │ ││ │ │ ││ │ │└──┴───────────────────────────────────┴─┘└───────────────────────────────┴────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│IX. Anexa nr. ………….. fac parte integrantă din prezenta cerere ││ Întocmită în doua exemplare, pe propria raspundere, cunoscand ca ││ declaratiile inexacte sunt pedepsite conform legii. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│X ││ REFERAT ││ Referent (ă) …../(nume și prenume) …………. am verificat cererea și ││ existenta actelor doveditoare, menționate în opisul de documente, fată de ││ care am /nu am observații: ……………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ ││ Semnătura ……………………………. ││ │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Am primit un exemplarSemnătură deponent …………………………….Nr. intrare : …………….. data : ……………………. + 
Anexa 1- PFREPREZENTANT/MEMBRII ASOCIAȚIEI FAMILIALE┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ ││ [] Reprezentant ││ ││I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: [] numirii [] modificării datelor de ││ identificare ││ [] retragerii din funcție a ………………………………… ││ (numele și prenumele reprezentantului retras) │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││II. DATE DE IDENTIFICARE ││ ││1. Nume: ……….. prenume: ………………………. . ││ ││2. Cod numeric personal / Număr de identificare ││ fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|; ││ ││3. Data și locul nașterii: |_|_|_ |_|_| |_|_|_| localitate …………. ││ zi luna an ││ județul/tara ……………………………….. ││ ││4. Domiciliu : localitatea …………, str. ………………….. ││ nr. ……. bloc …. scara ……. etaj ….. ap. ….. ││ județ/sector ………… cod poștal ……………………….. ││ țara ……………., telefon ………….., fax …………… ││ ││5. Cetățenie : ……………… . 6. Stare civilă: ……………. ││ ││7. Reședința în România (dacă este cazul): …………………….. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ [] Membrii asociației familiale │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: [] constituirii [] cooptării unui ││ asociației asociat nou ││ [] modificării [] retragerii din ││ datelor de asociație ││ identificare │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II. DATE DE IDENTIFICARE (rubricile 2-8 se completează la constituire și ││ la mențiuni de modificare date de identificare sau asociați noi) ││ ││1. Nume: ………………. prenume: ………………………….. . ││ ││2. Cod numeric personal / Număr de identificare ││ fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| ││ ││3. Data și locul nașterii: |_|_| |_|_| |_|_| ││ zi luna an ││ localitate ………. județ/țară ……………………… ││ ││4. Domiciliu : localitatea ……..str. ………nr. …. bloc …. ││ scara …… etaj ……, ap. …… Județ/sector ………….. ││ cod poștal …………. țara …… telefon ………………. ││ fax ……………………………….. ││ ││5. Cetățenie : ………. 6. Calitatea de membru al familiei: ……….. ││ ││7. Stare civilă: ………………….. . ││ ││8. Reședința în România(dacă este cazul): …………………………. ││ │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: [] constituirii [] cooptării unui ││ asociației asociat nou ││ [] modificării [] retragerii din ││ datelor de asociație ││ identificare │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II. DATE DE IDENTIFICARE (rubricile 2-8 se completează la constituire și ││ la mențiuni de modificare date de identificare sau asociați noi) ││ ││1. Nume: ………………. prenume: ………………………….. . ││ ││2. Cod numeric personal / Număr de identificare ││ fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| ││ ││3. Data și locul nașterii: |_|_| |_|_| |_|_| ││ zi luna an ││ localitate ………. județ/țară ……………………… ││ ││4. Domiciliu : localitatea ……..str. ………nr. …. bloc …. ││ scara …… etaj ……, ap. …… Județ/sector ………….. ││ cod poștal …………. țara …… telefon ………………. ││ fax ……………………………….. ││ ││5. Cetățenie : ………. 6. Calitatea de membru al familiei: ……….. ││ ││7. Stare civilă: ………………….. . ││ ││8. Reședința în România(dacă este cazul): …………………………. ││ │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Nr. intrare : ……….. data : …………….
 + 
Anexa 1- P JREFERITOR LA ÎNMATRICULAREA ÎN REGISTRUL COMERȚULUIdeclar următoarele:┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│I. ACTIVITATEA ECONOMICĂ ANTERIOARĂ ……………………………………││ (persoana(ele) juridică(e) din care provine││ nr. de ordine în registrul comerțului, ││ cod unic de înregistrare) ││ ││[] fuziune [] divizare []reînmatriculare ca urmare a [] alte cazuri ││ schimbării sediului │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││II. SEDIUL SOCIAL: []valabil până la data de …../ []perioadă nelimitată, ││ conform actului ……. nr. ………. din ……… . ││ │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. ASOCIAȚI /ACȚIONARI ││ ││Număr total …… din care: persoane fizice ……. []REPORT Anexa nr. 4 ││ persoane juridice ……. []REPORT Anexa nr. 5 │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. OBIECT DE ACTIVITATE – REPORT Anexa nr. 6 │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││V. CAPITAL SOCIAL ││ ││1. Capital social total …… lei, împărțit în …… părți sociale/acțiuni/ ││ părți de interes; valoare parte socială/acțiune ………… lei fiecare; ││ ││ din care: numerar ………. lei; natură ………………. lei . ││ ││2. Capital social vărsat la constituire …………………….. lei, ││ din care: numerar ………. lei; natură ………………. lei . ││ ││3. Termenul la care se va vărsa integral capitalul social: ……………. ││ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││ ││4. Acțiuni: [] nominative nr. ….., []la purtător nr. ………… . ││ ││Categorii de acțiuni: ………………………………. ││ ││Caracteristici: ││categorie ……. nr. acțiuni …….. nr. voturi/acțiune ……….. ││drepturi conferite …………………………………………..; ││categorie ……. nr. acțiuni …….. nr. voturi/acțiune ……….. ││drepturi conferite …………………………………………..; ││categorie…….. nr. acțiuni …….. nr. voturi/acțiune ……….. ││drepturi conferite …………………………………………. . ││ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││ ││5. Investiție străină în total capital: ……………………………… ││ (pentru evidenta statistici) (valoarea și moneda de subscriere) ││ …………………. echivalent ROL, la cursul de ………. ROL; ││ cotă parte capital subscris …………..% . ││ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││ ││6. Aportul la capital, părțile sociale/acțiunile/părțile de interes deținute ││ și participarea la profit și pierderi: ││ ││ [] REPORT Anexa nr. 4 []REPORT Anexa nr. 5 │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││VI.ADMINISTRATORI/REPREZENTANTI/ÎMPUTERNICITI/LICHIDATORI ││1. Durată mandat: ……. data încetării mandatului: …………………. ││ ││2. Număr total …… din care: persoane fizice …….. []REPORT Anexa nr. 7 ││ persoane juridice …….. []REPORT Anexa nr. 8 │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││VII CENZORI PERMANENȚI 1. Durată mandat: …… data încetării mandatului: …││2. Număr total ……, din care: persoane fizice ……. []REPORT Anexa nr. 7 ││ persoane juridice ……, []REPORT Anexa nr. 8 │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││VIII. AUDITORI ││1. Durată mandat: …… data încetării mandatului: ……….. ││ ││2. Număr total ……, din care: persoane fizice ……. []REPORT Anexa nr. 7 ││ persoane juridice ……, []REPORT Anexa nr. 8 │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││IX. DURATA SOCIETĂȚII …. ani, până la data de: ……/ []nelimitată ││ │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││X. EMBLEMA SOCIETĂȚII [] │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││XI. SEDII SECUNDARE – []REPORT Anexa nr. 9 │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││XII. ALTELE – []conform art. ……………… din actul constitutiv. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Nr. intrare : ……………. data : ……………………….
 + 
Anexa 2 – PJREFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE*):┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│I DATE PRIVIND VECTORUL FISCAL ││ ││1. Plătitor de T.V.A. ││ ││1.1. Cifra de afaceri anuală din operațiuni taxabile și/sau scutite cu drept ││ de deducere pe care estimați că o veți realiza, ……… lei, din care: ││ ││1.1.1. din operațiuni taxabile ……………….. lei ││ ││1.1.2. din operațiuni scutite cu drept de deducere ……………….. lei ││ ││1.2. [] Declarați că realizați operațiuni taxabile și/sau scutite cu drept ││ de deducere din care estimați că veți obține o cifră de afaceri ││ anuală sub plafonul de scutire prevăzut de lege, dar doriți să ││ optați pentru aplicarea regimului normal de T.V.A.? ││ ││1.3. [] Realizați în exclusivitate operațiuni care nu dau drept de deducere ││ a T.V.A.? ││ ││1.3.1. [] Declarați că desfășurați în exclusivitate operațiuni scutite din ││ arendarea, concesionarea și închirierea de bunuri imobile, cu ││ excepțiile prevăzute de lege, dar doriți să optați pentru ││ taxarea acestora ? ││ ││1.4. Plata T.V.A.: ││ ││1.4.1. [] lunară ││ ││1.4.2. [] trimestrială ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│2. [] Plătitor de accize ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│3. [] Plătitor de impozit pe țiței și pe gaze naturale din producția ││ internă ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│4. [] Plătitor de taxe și redevențe în activitatea petrolieră și minieră││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│5. [] Plătitor de impozit pe venitul din salarii și pe venituri ││ asimilate salariilor ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│6. [] Plătitor de impozit pe profit: ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│6.1. [] plata lunară ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│6.2. [] plata trimestrială ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│6.3. [] plata anuală ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│7. [] Plătitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│8. Contribuții: ││ ││8.1. [] Contribuția pentru asigurări sociale de sănătate ││ ││8.2. [] Contribuția pentru asigurări de șomaj ││ ││8.3. [] Contribuția de asigurare pentru accidente de muncă și boli ││ profesionale ││ ││8.4. [] Contribuția de asigurări sociale ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II. FELUL SEDIULUI PENTRU PLĂTITORII CU STATUT DE SUCURSALĂ: ││ ││1. [] Plătitor cu sediul central în România Cod de identificare fiscală al ││ unității înființătoare: ││ ……………………….. ││2. [] Plătitor cu sediul central în străinătate ││ ││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ AL UNITĂȚII DIVIZATE ……………………││ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││IV. BANCA ………………………… Cont …………………….. ││ ………………………… …………………….. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘─────────────*) Datele referitoare la înregistrarea fiscală se completează la constituire.   Mențiunile referitoare la modificarea acestor date, se declară la organul   fiscal competent cu excepția datelor privind modificarea atributului de   plătitor/neplătitor de T.V.A. Înregistrarea și scoaterea din evidență a   plătitorilor de taxă pe valoarea adăugată, ulterior înființării, se solicită   la oficiul registrului comerțului prin completarea Cererii de preschimbare   a Certificatului de înregistrare.Nr. intrare : ………….. data : ……………………..
 + 
Anexa 2 – PFREFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE*):┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│I DATE PRIVIND VECTORUL FISCAL ││ ││1. Plătitor de T.V.A. ││ ││1.1. Cifra de afaceri anuală din operațiuni taxabile și/sau scutite cu drept ││ de deducere pe care estimați că o veți realiza, ……… lei, din care: ││ ││1.1.1. din operațiuni taxabile ……………….. lei ││ ││1.1.2. din operațiuni scutite cu drept de deducere ……………….. lei ││ ││1.2. [] Declarați că realizați operațiuni taxabile și/sau scutite cu drept ││ de deducere din care estimați că veți obține o cifră de afaceri ││ anuală sub plafonul de scutire prevăzut de lege, dar doriți să ││ optați pentru aplicarea regimului normal de T.V.A.? ││ ││1.3. [] Realizați în exclusivitate operațiuni care nu dau drept de deducere ││ a T.V.A.? ││ ││1.3.1. [] Declarați că desfășurați în exclusivitate operațiuni scutite din ││ arendarea, concesionarea și închirierea de bunuri imobile, cu ││ excepțiile prevăzute de lege, dar doriți să optați pentru ││ taxarea acestora ? ││ ││1.4. Plata T.V.A.: ││ ││1.4.1. [] lunară ││ ││1.4.2. [] trimestrială │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│2. [] Plătitor de accize │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│3. [] Plătitor de impozit pe venitul din salarii și pe asimilate ││ salariilor │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││4. Contribuții: ││ ││4.1. [] Contribuția pentru asigurări sociale de sănătate ││ ││4.2. [] Contribuția pentru asigurări de șomaj ││ ││4.3. [] Contribuția de asigurare pentru accidente de muncă și boli ││ profesionale ││ ││4.4. [] Contribuția de asigurări sociale │├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││II. BANCA ……………………. Cont ……………………. ││ ……………………. ……………………. ││ ……………………. ……………………. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘────────────────*) Datele referitoare la înregistrarea fiscală se completează la constituire.   Mențiunile referitoare la modificarea acestor date, se declară la organul   fiscal competent cu excepția datelor privind modificarea atributului de   plătitor/neplătitor de T.V.A. Înregistrarea și scoaterea din evidență a   plătitorilor de taxă pe valoarea adăugată, ulterior înființării, se solicită   la oficiul registrului comerțului prin completarea Cererii de preschimbare   a Certificatului de înregistrare.Nr. intrare : …………… data : …………….. + 
Anexa 3REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA ÎN REGISTRUL COMERȚULUI A MENȚIUNILORdeclar următoarele:┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ ││I. DENUMIRE: schimbare firmă din: …………………………………. ││ în: …………………………………………………………. . │├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││II. EMBLEMĂ: []declarare []schimbare │├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││III. SEDIU: schimbare sediu din localitatea ………… județ/sector ……. ││ în: localitatea ………… str. ………. nr. ……. bloc …….. ││ scara ….. etaj …. ap …….. județ/sector ………… ││ cod poștal ……… conform actului …….. nr. …….. din …….. ││ valabil până la data de …………. telefon ………….. fax. ….. ││ e-mail ………………………. web site …………………….. │├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││IV. DURATA SOCIETĂȚII din: …………. în: ………………. până ││ la data de …………………../ []nelimitată │├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││V. SUSPENDARE ACTIVITATE de la data: …………… la data: ………….. │├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││VI. RELUARE ACTIVITATE la data: …………………………………….. │├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ││VII. CAPITAL SOCIAL : []majorare []reducere [] cesiune [] vărsământ ││ ││1. Valoare nouă (total) ………… lei, împărțit în ……. părți sociale/ ││ acțiuni/părți de interes; valoare parte socială/acțiune ….. lei fiecare. ││ ││2. Capital social total vărsat …………………………………. lei. ││ ││3. Investiție străină în total capital: ………………………………. ││ (pentru evidența statistică) (valoarea și moneda de subscriere) ││ ……………………………………………………., echivalent ││ ROL, la cursul de …………………….. ROL; cotă parte capital total ││ subscris ………….% . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│4. Majorare prin: ││ []aporturi noi []compensare creanțe [] fuziune [] încorporarea []profit ││ rezervelor []altele ││ ││4.1. Valoarea de majorare ………………… lei, ││ din care: numerar …………………… lei; natură ……….. lei. ││ ││4.2. Capital social vărsat la majorare ………………. lei, ││ din care: numerar …………………… lei; natură ……….. lei. ││ ││4.3. Termenul la care se va vărsa integral capitalul social: ……………. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│5. Reducere prin: ││ ││[] modificare număr [] modificare valoare [] diviza ││ acțiuni/părți sociale nominală acțiuni/ ││ părți sociale ││ ││[]anulare acțiuni proprii [] scutire asociați [] restituire cotă []altele ││ de vărsăminte parte către ││ acționari ││ ││Valoarea de reducere ………….. lei; cotă parte din capitalul ││subscris …………..%. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│VIII. ACȚIUNI: []nominative nr. ………. [] la purtător nr. ……. .││ ││1. Categorii de acțiuni: ……………………………………………..││ ││2. Caracteristici: ││ ││categorie ……. nr. acțiuni …….. nr. voturi/acțiune ……….. ││drepturi conferite …………………………………………..; ││categorie ……. nr. acțiuni …….. nr. voturi/acțiune ……….. ││drepturi conferite …………………………………………..; ││categorie…….. nr. acțiuni …….. nr. voturi/acțiune ……….. ││drepturi conferite …………………………………………. . │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Nr. intrare ………………….. data : …………………………. + 
Anexa 4PERSOANE FIZICE ASOCIAȚI / ACȚIONARI – APORTURI LA CAPITAL┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│I.[] Asociat nou prin: []constituire societate []cesiune []majorare │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II. []Modificări asociat: []date de []cotă participare []majorare ││ existent identificare la profit și ││ pierderi ││ ││ [] cesiune : []totală []parțială []între asociați││ []retragere fără cesiune │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. DATE DE IDENTIFICARE (rubricile 2-6 se completează la constituire și la ││ mențiuni de modificare date de identificare sau asociați noi) ││ ││1. Nume: ………………. prenume: ………………………….. . ││ ││2. Cod numeric personal / Număr de identificare ││ fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| ││ ││3. Data și locul nașterii: |_|_| |_|_| |_|_| ││ zi luna an ││ localitate ………. județ/țară ……………………… ││ ││4. Domiciliu: localitatea ……..str. ………nr. …. bloc …. ││ scara …… etaj ……, ap. …… Județ/sector ………….. ││ cod poștal …………. țara …… telefon ……………… ││ fax ……………………………….. ││ ││5. Cetățenie: ………. ││ ││6. Reședința în România(dacă este cazul): ………………………….. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. APORT LA CAPITAL: []la constituire []la majorare ││1. Aport subscris: …………………. lei, nr. părți sociale/acțiuni/părți││ de interes: …………………………………………………….. ││ din care: ► numerar …………………………….. lei; ││ ► natură ………….. lei, constând în: ……………. ││ mod de evaluare: ………………………………………………… ││ ││2. Aport vărsat………………………………. lei, din care: ││ numerar ………………. lei; natură …………………… lei . ││ ││3. Termenul la care se va vărsa integral capitalul social ││ subscris: …………………………………………………… . ││ ││4. Investiție străină: …………………………………………… ││ (numai pentru asociatul cu domiciliul (valoarea și moneda de subscriere) ││ în străinătate, pentru evidența ││ statistică) ││ ……………………………………………………………… ││ echivalent ROL, la cursul de …………………….. ROL . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│V. REDUCERE aport de la …………….. lei, la ………………lei. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│VI. PĂRȚI SOCIALE/ACTIUNI/PĂRTI DE INTERES CESIONATE : număr ………….. ││ valoare totală ……………………………………………. lei ││ ……………………………………………………………… ││ ……………………………………………………………… ││ ││ (Se completează cu asociații care dobândesc p.s. acțiuni /părți de interes ││ indicăndu-se numele și prenumele /firma, numărul și valoarea totală a ││ acestora, după caz.) │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│VII. APORT VALOARE FINALĂ (după majorare, reducere, cesiune) ││ ││1. Total …………..lei, număr părți sociale/acțiuni/părți de interes …..││ cotă parte ………. % . ││ ││2. Cotă participare la profit și pierderi: ………………%. ││ ││3. Acțiuni deținute pe categorii: ││ categorie ………… nr. acțiuni …………….; ││ categorie ………… nr. acțiuni …………….; ││ categorie ………… nr. acțiuni …………… . │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Nr. intrare : ………………. data : …………………….
 + 
Anexa 5PERSOANE JURIDICE ASOCIAȚI / ACȚIONARI – APORTURI LA CAPITAL┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│I. [] Asociat nou prin: [] constituire societate []cesiune []majorare│├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II. []Modificări asociat: []date de []forma []cotă []majorare││ existent identificare juridica participare ││ la profit și ││ pierderi ││ [] cesiune : []totală []parțială []între asociați││ []retragere fără cesiune │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. DATE DE IDENTIFICARE (rubricile 2-4 se completează la constituire și la ││ mențiuni de modificare date de identificare sau asociați noi) ││ ││1. Denumire și formă juridică : …………………………………….. ││ ││2. Număr de ordine în registrul comerțului / act de înființare …………. ││ ││ Cod de înregistrare fiscală /cod unic de înregistrare ………………. ││ ││3. Sediul: localitatea ……… str. ………… nr. ……… bloc …… ││ scara ….. etaj …… ap. …… județ/sector …… cod poștal …… ││ țara ………; telefon ………….. fax ………………………. . ││ ││4. Naționalitate : ………………………………………………. . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. APORT LA CAPITAL: []la constituire []la majorare ││ ││1. Aport subscris: ……………… lei, nr. părți sociale/acțiuni/părți de ││ interes: ……………………………….. ││ din care: ► numerar ……………………………… lei; ││ ► natură ………………. lei, constând în: …………││ …………………………………………………………………││ …………………………………………………………………││ mod de evaluare: ………………………………………………….││ ││2. Aport vărsat ………………………. lei, din care: ││ numerar ……………… lei; natură ………………………… lei .││ ││3. Termenul la care se va vărsa integral capitalul social ││ subscris: ……………………………………………………… .││ ││4. Investiție străină: …………………………………………….. ││ (numai pentru asociatul cu sediul (valoarea și moneda de subscriere) ││ în străinătate, pentru evidenta ││ statistica) ││ …………… echivalent ROL, la cursul de …………………. ROL . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│V. REDUCERE aport de la ……………. lei. la …………………. lei. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│VI. PĂRȚI SOCIALE/ACTIUNI/PĂRTI DE INTERES CESIONATE : număr ………….. ││ valoare totală ………………………… lei ││ ………………………………………………………………..││ ………………………………………………………………..││ (Se completează cu asociații care dobândesc p. s. / acțiuni /părți de ││ interes indicându-se numele și prenumele /firma, numărul și valoarea ││ totala a acestora, după caz.) │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│VII. APORT VALOARE FINALĂ (după majorare, reducere, cesiune) ││ ││1. Total ……………….lei, număr părți sociale/acțiuni/părți de ││ interes …………….. cotă parte ……………………….%. ││ ││2. Cotă participare la profit și pierderi: …………………….%. ││ ││3. Acțiuni deținute pe categorii: ││ ││ categorie ………… nr. acțiuni …………; ││ categorie ………… nr. acțiuni …………; ││ categorie ………… nr. acțiuni ……….. . │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    Nr. intrare : …………… data :………………..┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| …………………………………………….. ││ ……………………………………………………………….. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Nr. intrare : ……………. data : ……………….
 + 
Anexa 6OBIECTUL DE ACTIVITATE┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: [] constituirii ││ [] modificării: []completării [] renunțării ││ []reformulării │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──┐┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│*)││ II. DOMENIUL ȘI ACTIVITATEA PRINCIPALĂ ││ ││1. Domeniul principal: Grupa CAEN |_|_|_|_| ……………………….. ││ ││ ││ ││2. Activitatea principală: Clasa CAEN |_|_|_|_|…………………….. ││ ││………………………………………………………………. ││ │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│ │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ ││ III. ACTIVITĂȚI SECUNDARE ││ ││ 1. Constituire/completare/reformulare ││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ [] Report verso ││ ││ 2. Renuntare ││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ Clasa CAEN |_|_|_|_| ……………………………………………││ ││ ………………………………………………………………││ ││ [] Report verso │└──┘└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘──────────────    *) Dacă obiectul de activitate convenit reproduce cu exactitate denumirea       clasei, se va completa doar clasa CAEN corespunzătoare (4 cifre)       Dacă obiectul convenit nu reproduce cu exactitate denumirea clasei,       se va descrie/ explicit activitatea potrivit actului constitutiv dar       nu mai mult de 200 caractereNr. intrare: …………… data: ………………………… + 
Anexa 7┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ PERSOANA FIZICA ││I []ADMINISTRATOR []REPREZENTANT []IMPUTERNICIT []LICHIDATOR ││ []CENZOR []AUDITOR │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II ÎNREGISTRARE CA URMARE a: [] numirii [] modificării datelor de ││ identificare ││ [] revocării / [] retragerii din funcție a ………………………… ││ (numele și prenumele persoanei revocate/retrase)│├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. DATE DE IDENTIFICARE ││1. Nume: ………………………. prenume: ……………………… . ││ ││2. Cod numeric personal / Număr de identificare ││ fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| ││ ││3. Data și locul nașterii: |_|_| |_|_| |_|_| ││ zi luna an ││ localitate ……………….. județ/ tară ………………………… ││ ││4. Domiciliu : localitatea …………..,str. ………………………… ││ nr. …… bloc ….. scara …. etaj ….. ap. …… județ/sector …… ││ cod poștal …….. țara …………. telefon ……… fax ……….. . ││ ││5. Cetățenie: ……………………………………………………… ││ ││6. Funcția în cadrul consiliului de administrație: [] președinte [] membru ││ ││7. Reședința în România(dacă este cazul): …………………………….. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. GARANȚIA, PUTERILE, DREPTURILE SPECIALE DE REPREZENTARE ȘI DE ││ ADMINISTRARE, MANDAT ││ ││1. Garanția legală: ……………………………………………… ││ ││2. Puterile conferite și modul de exercitare: ││ ││3. Drepturi speciale de reprezentare și de administrare: …………….. ││ …………………………………………………………….. ││ ││4. Durata mandatului …………………………………………….. ││ ││5. Data încetării mandatului …………………………………… . │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ PERSOANA FIZICA ││I []ADMINISTRATOR []REPREZENTANT []IMPUTERNICIT []LICHIDATOR ││ []CENZOR []AUDITOR │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II ÎNREGISTRARE CA URMARE a: [] numirii [] modificării datelor de ││ identificare ││ [] revocării / [] retragerii din funcție a ………………………… ││ (numele și prenumele persoanei revocate/retrase)│├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. DATE DE IDENTIFICARE ││ ││1. Nume: ………………………. prenume: ……………………… . ││ ││2. Cod numeric personal / Număr de identificare ││ fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| ││ ││3. Data și locul nașterii: |_|_| |_|_| |_|_| ││ zi luna an ││ localitate ……………….. județ/ tară ………………………… ││ ││4. Domiciliu : localitatea …………..,str. ………………………… ││ nr. …… bloc ….. scara …. etaj ….. ap. …… județ/sector …… ││ cod poștal …….. țara …………. telefon ……… fax ……….. . ││ ││5. Cetățenie: ……………………………………………………… ││ ││6. Funcția în cadrul consiliului de administrație: [] președinte [] membru ││ ││7. Reședința în România(dacă este cazul): …………………………….. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. GARANȚIA, PUTERILE, DREPTURILE SPECIALE DE REPREZENTARE ȘI DE ││ ADMINISTRARE, MANDAT ││ ││1. Garanția legală: ……………………………………………… ││ ││2. Puterile conferite și modul de exercitare: ││ ││3. Drepturi speciale de reprezentare și de administrare: …………….. ││ …………………………………………………………….. ││ ││4. Durata mandatului …………………………………………….. ││ ││5. Data încetării mandatului …………………………………… . │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Nr. intrare: …………… data: ……………………………..
 + 
Anexa 8┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ PERSOANA JURIDICA ││I []ADMINISTRATOR []LICHIDATOR []CENZOR []AUDITOR │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II ÎNREGISTRARE CA URMARE a: [] numirii [] modificării datelor de ││ identificare ││ [] schimbarii reprezentantului ││ [] revocării / [] retragerii din funcție a ………………………… ││ (numele și prenumele persoanei revocate/retrase)│├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III DATE DE IDENTIFICARE PERSOANĂ JURIDICĂ ││ ││1. Denumire și formă juridică : ……………………………………… ││ ││2. Număr de ordine în registrul comerțului /act de înființare ……………;││ Cod de înregistrare fiscală / cod unic de înregistrare ………………. ││ ││3. Sediul: localitatea …………… str. …………………………… ││ nr. …… bloc ….. scara …. etaj ….. ap. …… județ/sector …… ││ cod poștal …….. țara …………. telefon ……… fax ……….. . ││ ││4. Naționalitate : …………………………………………………. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. GARANȚIA, PUTERILE, DREPTURILE SPECIALE DE REPREZENTARE ȘI DE ADMINISTRARE││ MANDAT ││ ││1. Garanția legală: …………………………… ││ ││2. Puterile conferite și modul de exercitare: ………………………… ││ ││3. Drepturi speciale de reprezentare și de administrare: …………….. . ││ ││4. Durata mandatului………………………………………………. ││ ││5. Data încetării mandatului ……………………………………… . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│V. DATE DE IDENTIFICARE REPREZENTANT ││ ││1. Nume: ………………………. prenume: ……………………… . ││ ││2. Cod numeric personal / Număr de identificare ││ fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| ││ ││3. Data și locul nașterii: |_|_| |_|_| |_|_| ││ zi luna an ││ localitate ……………….. județ/ tară ………………………… ││ ││4. Domiciliu: localitatea …………..,str. …………………………. ││ nr. …… bloc ….. scara …. etaj ….. ap. …… județ/sector …… ││ cod poștal …….. țara …………. telefon ……… fax ……….. . ││ ││5. Cetățenie: ……………………………………………………… ││ ││6. Reședința în România(dacă este cazul): …………………………….. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ PERSOANA JURIDICA ││I []ADMINISTRATOR []LICHIDATOR []CENZOR []AUDITOR │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II ÎNREGISTRARE CA URMARE a: [] numirii [] modificării datelor de ││ identificare ││ [] schimbarii reprezentantului ││ [] revocării / [] retragerii din funcție a ………………………… ││ (numele și prenumele persoanei revocate/retrase)│├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III DATE DE IDENTIFICARE PERSOANĂ JURIDICĂ ││ ││1. Denumire și formă juridică: ……………………………………… ││ ││2. Număr de ordine în registrul comerțului /act de înființare ……………;││ Cod de înregistrare fiscală / cod unic de înregistrare ………………. ││ ││3. Sediul: localitatea …………… str. …………………………… ││ nr. …… bloc ….. scara …. etaj ….. ap. …… județ/sector …… ││ cod poștal …….. țara …………. telefon ……… fax ……….. . ││ ││4. Naționalitate: …………………………………………………. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. GARANȚIA, PUTERILE, DREPTURILE SPECIALE DE REPREZENTARE ȘI DE ADMINISTRARE││ MANDAT ││ ││1. Garanția legală: …………………………… ││ ││2. Puterile conferite și modul de exercitare: ………………………… ││ ││3. Drepturi speciale de reprezentare și de administrare: …………….. . ││ ││4. Durata mandatului………………………………………………. ││ ││5. Data încetării mandatului ……………………………………… . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│V. DATE DE IDENTIFICARE REPREZENTANT ││ ││1. Nume: ………………………. prenume: ……………………… . ││ ││2. Cod numeric personal / Număr de identificare ││ fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| ││ ││3. Data și locul nașterii: |_|_| |_|_| |_|_| ││ zi luna an ││ localitate ……………….. județ/ tară ………………………… ││ ││4. Domiciliu: localitatea …………..,str. ………………………… ││ nr. …… bloc ….. scara …. etaj ….. ap. …… județ/sector …… ││ cod poștal …….. țara …………. telefon ……… fax ……….. . ││ ││5. Cetățenie: ……………………………………………………… ││ ││6. Reședința în România(dacă este cazul): …………………………….. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Nr. intrare:…………….. data : ………………………… + 
Anexa 9┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ SEDII SECUNDARE ││ fără statut de sucursală număr sedii:.. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: []înființării [] modificării denumirii││ []modificării dovezii de sediu ││ []modificării []închiderii sediului ││ activităților secundar(radierii) │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II. DATE DE IDENTIFICARE ││ ││1. Denumire și tip sediu*): …………………………………………. ││ ││2. Adresa, conform actului …………. nr. ………. din …………….. ││ valabil până la data de ……… în: localitatea ………………….., ││ str. …………. nr. …… bloc ….. scara ….., etaj ….. ap. …. ││ județ/sector ………. cod poștal …… telefon …….. fax. ……. . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. ACTIVITATEA (coduri CAEN, dacă este cazul): ……………………….│├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. REPREZENTANT (dacă este cazul)……………………………………..│└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: []înființării [] modificării denumirii││ []modificării dovezii de sediu ││ []modificării []închiderii sediului ││ activităților secundar(radierii) │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II. DATE DE IDENTIFICARE ││ ││1. Denumire și tip sediu*): …………………………………………. ││ ││2. Adresa, conform actului …………. nr. ………. din …………….. ││ valabil până la data de ……… în: localitatea ………………….., ││ str. …………. nr. …… bloc ….. scara ….., etaj ….. ap. …. ││ județ/sector ………. cod poștal …… telefon …….. fax. ……. . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. ACTIVITATEA (coduri CAEN, dacă este cazul): ……………………….│├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. REPREZENTANT (dacă este cazul)……………………………………..│└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: []înființării [] modificării denumirii││ []modificării dovezii de sediu ││ []modificării []închiderii sediului ││ activităților secundar(radierii) │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│II. DATE DE IDENTIFICARE ││ ││1. Denumire și tip sediu*): …………………………………………. ││ ││2. Adresa, conform actului …………. nr. ………. din …………….. ││ valabil până la data de ……… în: localitatea ………………….., ││ str. …………. nr. …… bloc ….. scara ….., etaj ….. ap. …. ││ județ/sector ………. cod poștal …… telefon …….. fax. ……. . │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│III. ACTIVITATEA (coduri CAEN, dacă este cazul): ……………………….│├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│IV. REPREZENTANT (dacă este cazul)……………………………………..│└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘───────────────   *)Se completează, după caz, cu: unitate de producție, unitate de prestări     servicii, unitate de alimentație publică, puncte de schimb valutar,     agenție, reprezentanță, birou, punct de lucru, magazin, depozit,     centru comercial, farmacie etc.
 + 
Anexa B┌────────────────────────┬─────────────────────────────────┬───────────────────┐│ │II CERERE DE ÎNREGISTRARE │III ││I. │ │ Nr. intrare ││MINISTERUL JUSTIȚIEI │[]Înmatriculare și înregistrare │ ││ │ fiscala []Mențiuni │ ………… ││ ├─────────────────────────────────┤ ││ OFICIUL REGISTRULUI │ │ Data: ││ COMERȚULUI DE PE │ │ ││ LANGA TRIBUNALUL │ │ ………… ││ │ │ ││ ……………… │ │ ││ │ │ ││ │ │ │└────────────────────────┴─────────────────────────────────┴───────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│IV. ││ Domnule Judecător delegat, ││ ││1. Comerciant/reprezentant asociație familială ………………………….││ (nume, prenume) ││ cod numeric personal/număr de identificare fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| ││ data și locul nașterii: |_|_| |_|_| |_|_| ││ zi luna an ││ localitate ………… Județ/țară …………………………………;││ ││2. cu domiciliu în: localitatea ………., str. …….. nr. ….. bloc …..││ scara ….. etaj ….. ap. ….. județ/sector ………. cod poștal …….││ țara …………….; telefon ………………. fax ………………..││ cetățenie: ……………… stare civilă: ………………………….││ ││3. reședința în România(dacă este cazul): ………………………………││ ││4. pentru firma: …………………………………………………….││ având număr de ordine în registrul comerțului(1) ……………………..││ cod unic de înregistrare(1) …………………………………. ││ ││5. cu sediul în: localitatea ………….. str. …………… nr. ………││ bloc ….. scara ….. etaj ….. ap. ……… Județ/sector …………..││ cod poștal ……… telefon ………………. fax. …………………││ e-mail ……………, web site …………………………………. ;││ ││6. prin …../(nume, prenume)…….., CNP/NIF ……./cod numeric personal/ ││ număr de identificare fiscală) ││ în calitate de ………, conform …………………………………. ││ în temeiul Legii nr. 26/1990 privind registrul comerțului, republicată, cu ││ modificările ulterioare și a Legii nr. 507/2002 privind organizarea și ││ desfășurarea unor activități economice de către persoane fizice, solicită: ││ ││7. Obiectul cererii: ││ ││7.1. [] înmatricularea în registrul comerțului ││ ││7.2. [] înregistrarea în registrul comerțului a mențiunilor cuprinse în ││ autorizația primăriei, referitoare la: ……………………….. ││…………………………………………………………………. ││ ││În susținerea cererii, depun actele doveditoare menționate în opisul de ││documente. ││ ││8. Cererea este legal timbrată cu ……….. lei taxă judiciară de timbru ││și ………… lei timbru judiciar. ││ ││ Data: ……………………………… ││ ││ Semnătura ……………………………. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│V. (2) În temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990, republicată și modificată, ││ ……………… judecător delegat la Oficiul Registrului Comerțului de pe ││ lângă Tribunalul ………………………………………………….. ││ examinând înscrisurile depuse în susținerea cererii și, constatând că sunt / ││ nu sunt îndeplinite cerințele legale dispune:………………………… ││ ││ Judecător delegat / Director, ││ ││ Referent, ││ Data: ……………………………… │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘   Notă : (1) Se completează de solicitant numai în cazul cererilor de              înregistrare mențiuni;          (2) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta).    cod 11-10-117   CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ………. data : ………┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│VI. [] Solicit înregistrarea fiscală conform datelor înscrise în ││ Anexa nr. 2 – PF. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│VII. Persoana și domiciliul ales pentru comunicări, potrivit art. 28 din Legea││ nr. 26/1990, republicată cu modificările ulterioare: ││ ││1. Nume și prenume: ………………………………………………….││ ││2. Adresa: localitatea ………… str. …………….. nr. ……………││ bloc …… scara …. etaj ….. ap. …….. județ/sector …………..││ cod poștal ……. telefon …….. fax ………….. e-mail ………….││ ││3. [] Solicit comunicarea prin poștă a documentelor care atestă efectuarea ││ înregistrării în registrul comerțului. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ VIII OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU INREGISTRARE │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──┬───────────────────────────────────┬─┬┬──┬────────────────────────────┬────┐│Nr│ Denumirea actului │N││N │ Denumirea actului │Nr. ││ │ │r││r │ (după caz, în functie de │file││c │ │ ││ │ inregistrarile │ ││r │ │f││c │ solicitate, se menționează│ ││t │ │i││r │ documentele doveditoare │ ││ │ │l││t │ cerute în prevederile │ ││ │ │e││ │ legale în vigoare) │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┼┼──┼────────────────────────────┼────┤│1.│Dovadă disponibilitate firmă │ ││6 │Reprezentant/membrii │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤│ │asociației familiale │ ││2.│Autorizatia primariei │ ││ │- Anexa nr. 1- PF │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┼────────────────────────────┼────┤│3.│Împuternicire │ ││7 │ │ ││ │ │ ││──┼────────────────────────────┼────┤├──┼───────────────────────────────────┼─┤│8 │ │ ││4.│Dovada disponibilitate emblema │ │├──┼────────────────────────────┼────┤│ │ │ ││ │ Total file │ │├──┼───────────────────────────────────┼─┤├──┴────────────────────────────┼────┤│5.│Dovadă taxa registru │ ││ Verificat referent: │ │└──┴───────────────────────────────────┴─┘└───────────────────────────────┴────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│IX Anexele nr. …………….. fac parte integrantă din prezenta ││ cerere. ││ Întocmita în doua exemplare, pe propria raspundere, cunoscand ca ││ declaratiile inexacte sunt pedepsite conform legii ││ ││ Data ……………….. ││ Semnatura …………………… │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│X. ││ REFERAT ││ Referent (ă) ……../(nume și prenume) ………. am verificat cererea și ││ existenta actelor doveditoare, menționate în opisul de documente, fată de ││ care am / nu am observații:…………………………………………. ││ …………………………………………………………………. ││ ││ Semnătura ……………………………. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Am primit un exemplarSemnătură deponent …………………………..
 + 
Anexa C┌────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┐│I │II │III ││ │ CERERE │ OFICIUL REGISTRULUI ││Spre inaintare către(1) │ │ COMERȚULUI DE PE ││ │[] autorizare functionare │ LANGA TRIBUNALUL ││…………………. │ sedii/obiective și/sau │ ││ │ activități │……………………. ││…………………. │ │ ││ │[] reluare procedura ├──────────────────────────┤│…………………. │ │IV ││ │[] reinnoire/reautorizare │ ││ │───────────────────────── │Nr. intrare: ………….││…………………. │ │ ││ │Cod unic de înregistrare: │ ││ │……………………. │Data: ………………..│└────────────────────────┴──────────────────────────┴──────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│V. ││1. Firma: …………………………………………………, ││având numar de ordine în registrul comerțului ……………… cod unic de ││înregistrare ………………………. ││ ││2. cu sediul stabilit în: localitatea ……….. str. ……….. nr. …… ││bloc ….. scara …. etaj …. ap. …. județ/sector …… cod poștal ….. ││telefon ……… fax. ……., e-mail ……………. web site ………..; ││ ││3. prin …../(nume, prenume)…… CNP/NIF …… (cod numeric personal / ││număr de identificare fiscală) ……….. în calitate de ……………. ││conform ………………………………………………………… ││în temeiul O.U.G. nr. 76/2001, privind simplificarea unor formalități ││administrative pentru înregistrarea și autorizarea funcționării ││comercianților, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ││solicit: ││ ││4. Obiectul cererii: ││ ││4.1. [] autorizare funcționare sedii/obiective și/sau activități ││ ││4.2. [] reluare procedură solicitată prin cererea nr. ………………….. ││ din ………………….. ││ ││4.3. [] reînnoire autorizație(2) ││ ││4.4. [] reautorizare(2) │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│VI. Persoana și domiciliul ales pentru comunicări: ││ ││1. Nume și prenume: …………………………………………… . ││ ││2. Adresa: localitatea …………………… str. ………………. ││nr. …. bloc …. scara …… etaj …… ap. ……. județ/sector …….. ││cod poștal ……. telefon ……… fax ………. e-mail ………….. . ││ ││3. [] Solicit comunicarea prin poștă a documentelor care atestă efectuarea ││ înregistrării în registrul comerțului. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘        Data: ………………….                 Semnătura …………………───────────────────    Notă: (1) Se completează, după caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri    Militari …, Direcția de Sănătate Publică a/Agenția de Sănătate Publică    în Transporturi …, Direcția Veterinară și pentru Asigurarea    Alimentelor/Agenția de Sănătate Publică în Transporturi …, Autoritatea    Publică Teritorială pentru Protecția Mediului …, Inspectoratul    Teritorial de Muncă al … ;    (2) Se vor depune anexele, la certificatul de înregistrare, în original.    cod: 11-10-118  CERERE DE AUTORIZARE FUNCTIONARE Nr. intrare: ……….. data: ….. ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │VII │ │ │ │1 SEDII ȘI/SAU ACTIVITĂȚI PENTRU CARE [] de prevenire și stingerea │ │ SOLICIT AUTORIZATIA: incendiilor │ │ []sanitara emisa de*1) ……….. [] sanitara-veterinara │ │ []de mediu emisa de*1) ……………. │ │ │ │ [] de functionare din punct de vedere │ │ al protectiei muncii │ │ │ │ ───────────────────────────────────────────────────────────────────────── │ │1.1 ► SEDIU SOCIAL Nr. salariati:……….. │ │ Adresa: ………………………………………………….. │ │ ………………………………………………….. │ │ │ ├──────┬───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤ │Clasa │ Denumire activitate │ Autorizata │ │CAEN │ │ anterior*2) │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┴───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤ │1.2. ► SEDII SECUNDARE Nr. salariati: …….. │ ├──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┤ │ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │ │Crt. │ │CAEN │ │anterior*2) │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤ │ (Continuare pe verso) │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ Pentru obtinerea autorizațiilor depun actele menționate în opisul de │ │ documente. │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘       Data: ………… Semnatura, ………..   Notă: *1) Se completeaza cu numele autorității publice emitente;  ────── *2) Se completeaza cu DA în situația în care, anterior solicitarii,               activitatea a fost autorizata în condițiile O.U.G. nr. 76/2001,               republicată și modificata; în cazul în care comerciantul detine               autorizații al caror termen de valabilitate nu a expirat se               vor indica numărul și data autorizatiei, precum și emitentul               acesteia (se depun, după caz, copii de pe anexele la               certificatul de înregistrare sau, autorizatiile în original,               precum și declaratia pe propria raspundere prevăzută de               procedurile de autorizare a funcționarii).   CERERE DE AUTORIZARE FUNCTIONARE Nr. intrare: ….. data: ……. ┌──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┐ │ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │ │Crt. │ │CAEN │ │anterior*1) │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤ │ │ │1.3. ► Activități proprii de birou pentru societate Nr. salariati: ….. │ │ Adresa: ………………………………………………….. │ │ ………………………………………………….. │ │ ───────────────────────────────────────────────────────────────────── │ │1.4. ► Activități desfășurate în afara sediului Nr. salariati: ….. │ │ social și a sediilor secundare │ ├──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │Clasa │ Denumire activitate │ │CAEN │ │ ├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ ├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ ├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ ├──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │VIII. │ │ │ │ Subsemnatul ……………………………………………………, │ │ pentru activitățile*2) …………………………………………. │ │ ……………………………………………………………… │ │ autorizate anterior la sediul(ile) din │ │ ……………………………………………………………… │ │ ……………………………………………………………… │ │ ……………………………………………………………… │ │ declar pe propria răspundere că la sediul din …………………….. │ │ ……………………………………………………………… │ │ indeplinesc condițiile prevăzute de reglementarile legale în vigoare │ │ (conform art. 3 alin. 11 din O.U.G. nr. 76/2001, republicată și │ │ modificata). │ │ │ │ Data: …………….. Semnatura, …………. │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    Notă: (VIII)Se completeaza și se semneaza de către comerciant/asociat/   ─────- fondator/administrator, numai în cazul în care se solicita                obtinerea autorizațiilor de functionare pentru activități                deja autorizate, activități consemnate cu DA în caseta VII;            *1) Se completeaza cu DA în situația în care, anterior                solicitarii, activitatea a fost autorizata, în condițiile                O.U.G. nr. 76/2001, republicată și modificata; în cazul în                care comerciantul detine autorizații al caror termen de                valabilitate nu a expirat se vor indica numărul și data                autorizatiei, precum și emitentul acesteia (se depun, după                caz, copii de pe anexele la certificatul de înregistrare                sau, autorizatiile în original, precum și declaratia pe                propria raspundere prevăzută de procedurile de autorizare                a funcționarii);            *2) Se completeaza cu clasele CAEN la care s-a specificat DA în                coloana "autorizata anterior" din caseta VII.  CERERE DE AUTORIZARE FUNCTIONARE Nr. intrare: ……… data: ……… ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIILOR: │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │Nr. │ │ Nr.și data actului/Emitent│ Nr.│ │crt.│ Denumirea actului │ │file│ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │A. Autorizatia de prevenire și stingere a incendiilor (P.S.I) │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmatoarele │ │ documente: │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Autorizatia de P.S.I., în cazul în │ │ │ │ │care a fost obtinuta anterior │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Dovada depunerii documentatiei de │ │ │ │ │P.S.I. la brigazile/grupurile de │ │ │ │ │pompieri militari în vederea obtineri│ │ │ │ │Autorizatiei de P.S.I. – în cazul în │ │ │ │ │care aceasta a fost depusa anterior │ │ │ │ │solicitarii de autorizare a functio- │ │ │ │ │narii la Biroul Unic │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 3. │Declaratie pe propria raspundere │ │ │ │ │privind respectarea legislației de │ │ │ │ │P.S.I. │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │ 4. │Documentația tehnica cuprinzand: │ ├────┼─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ │a) Scenariul de siguranță la foc │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │b) Planul de situație și Planuri de │ │ │ │ │arhitectura pentru fiecare nivel al │ │ │ │ │construcțiilor sau al spatiilor │ │ │ │ │supuse autorizarii │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │c) Avizul proiectantului initial │ │ │ │ │pentru constructiile existente sau │ │ │ │ │Raport de expertiza tehnica │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 5. │Dovada achitarii tarifului aferent │ │ │ │ │autorizarii – pentru obiectivele │ │ │ │ │supuse autorizarii prin evaluare │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │B. Autorizatia sanitara │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmatoarele │ │ documente: │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Declaratie pe propria raspundere │ │ │ │ │privind respectarea legislației în │ │ │ │ │domeniul igienico-sanitar – pentru │ │ │ │ │activitățile supuse autorizarii │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Documentația de prezentare a │ │ │ │ │activității – pentru activitățile │ │ │ │ │supuse evaluării │ │ │ │ │/aviz sanitar pentru │ │ │ │ │activitățile autorizate prin │ │ │ │ │declaratie pe propria raspundere │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 3. │Dovada achitarii tarifului aferent │ │ │ │ │autorizarii │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │C. Autorizatia sanitara veterinara │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmatoarele │ │ documente: │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Declaratia pe propria raspundere – │ │ │ │ │pentru activitățile autorizate în │ │ │ │ │baza acestei declaratii │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Documentatie tehnica – pentru │ │ │ │ │obiectivele și activitățile supuse │ │ │ │ │evaluării: │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │ a) Memoriu tehnic │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │ b) Schita tehnica cu fluxul │ │ │ │ │tehnologic al obiectivului │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │ c) Schita de amplasare și proiectare│ │ │ │ │pentru obiective nou construite │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │ d) Contractul incheiat cu Directia │ │ │ │ │Sanitara Veterinara pentru unitatile │ │ │ │ │de producere, prelucrare și depozita-│ │ │ │ │re a produselor de origine animala │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 3. │Dovada achitarii taxei aferente │ │ │ │ │autorizarii │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │D. Autorizatia de mediu │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmatoarele │ │ documente: │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Autorizatia de mediu valabila sau │ │ │ │ │copia de pe adresa de solicitare a │ │ │ │ │acesteia │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Declaratie pe propria raspundere pri-│ │ │ │ │vind respectarea legislației de pro- │ │ │ │ │tectie a mediului – pentru activita- │ │ │ │ │tile cu impact nesemnificativ asupra │ │ │ │ │mediului │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 3. │Fisa tip de prezentare a activității-│ │ │ │ │pentru activitățile cu impact redus │ │ │ │ │sau semnificativ asupra mediului │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 4. │Planul de situație și │ │ │ │ │Planul de încadrare în zona al │ │ │ │ │obiectivului │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 5. │Dovada achitarii taxei și tarifului │ │ │ │ │aferente autorizarii │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │E. Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei muncii │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmatoarele │ │ documente: │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Declaratie pe propria raspundere │ │ │ │ │privind respectarea legislației de │ │ │ │ │protectia muncii │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Documente necesare desfășurării │ │ │ │ │activităților cu substante toxice, │ │ │ │ │explozive, produse de uz fitosanitar │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 3. │Dovada achitarii tarifului aferent │ │ │ │ │autorizarii │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │ Total file: │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘             Data: …………… Semnatura: ………… + 
Anexa D ┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐ │I Spre inaintare │II │III OFICIUL │ │ către*1): │ DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE │ REGISTRULUI │ │ ……………… │ │COMERȚULUI DE PE│ │ ……………… │ │ LANGA │ │ ……………… │ │ TRIBUNALUL │ │ ……………… │ │ ………….. │ │ │──────────────────────────────────────│────────────────│ │ │ │IV │ │ │ │Nr. intrare ….│ │ │ │Data: ……….│ │ │ │ │ │ │ Cod unic de înregistrare ………. │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ V │ │1. Subsemnat(ul)/a) ……………….., domiciliat în …………….., │ │str. ……………, nr. ….., bl. …, sc. …., et. …, ap. ………, │ │judet/sector ……, telefon ………, act ident. ….., seria …., nr… │ │CNP/INF|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, eliberat de …….., la data …….., │ │(cod numeric personal/numar de identificare fiscala) │ │în calitate de(2) ………………., │ │ │ │2. pentru firma ………………………………………………….. │ │……………………., numar de ordine în registrul comerțului ……., │ │ │ │3. cu sediul în: localitatea ……….., str. ………………………, │ │nr. ….., bloc ……, scara ….., etaj …., ap. … judet/sector ….., │ │cod postal …………………, casuta postala ….., telefon ………., │ │fax .. ……….., e-mail ………., web site …………………….., │ │în temeiul O.U.G. nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitati │ │administrative pentru inregistrarea și autorizarea funcționarii │ │comerciantilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, │ │ │ │ 4. DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE │ │ │ │4.1. ca, la data prezentei, în spatiul destinat sediului social/sucursalei │ │din ……………………………………………………… │ │ ………………………………………………………… │ │ │ │4.2. și/sau secundar din …………………………………… │ │ ………………………………………………………… │ │și în afara acestora, nu se desfășoară nici una din activitățile ce │ │constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins în actul constitutiv │ │respectiv modificator și ma oblig ca, înainte de începerea activității, sa │ │solicit obtinerea autorizarii funcționarii (conform Ordonantei de urgenta a │ │Guvernului nr. 76/2001, republicată și modificata). │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    Data: …………………… Semnatura, …………   Notă: *1) Se completeaza, după caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri             Militari …, Directia de Sănătate Publică a/Agentia de             Sanitare Publică în Transporturi ….,Directia Veterinara și             pentru Asigurarea Alimentelor/Agentia de Sănătate Publică în             Transporturi …., Autoritatea Publică Teritoriala pentru             Protectia Mediului ….., Inspectoratul Teritorial de             Munca al ….;         *2) Se completeaza cu calitatea pe care solicitantul o detine             (comerciant, asociat, fondator, administrator,             reprezentant).    Cod: 11-10-119
 + 
Anexa E

  CERTIFICAT DE ÎNREGISTRARE
   
  Firma/Sucursala:
   
  Sediul social:
   
  Activitatea principală:
  (descriere, clasa CAEN)
   
  Cod Unic de Înregistrate: din data de:
   
  Atribut fiscal: din data de: Director,
  Nr. de ordine în registrul comerțului:
  Data eliberării:
   
  Seria Nr.

 + 
Anexa F + 
Anexa LA  Numar de ordine în registrul comerțului: …… COD UNIC DE INREGISTRARE  FIRMA: ……………………………… ……………………  Sediu social: ……………………………………………………..  Sediu secundar/activitate: …………………………………………. ┌──┬──────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐ │Nr│ │Concluzia│Nr. și data │Nr. și data │Nume și prenu-│ │c │ INSTITUTIA │evaluării│referatului │aviz/acord/ │me reprezen- │ │r │EMITENTA/AUTORIZATIE │ │ │autorizatie │tant, semna- │ │t.│ │ │ │ │tura și stam- │ │ │ │ │ │ │pila │ │ │ │ │ │ │institutiei │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │1.│*) │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │2.│*) │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │3.│*) │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │4.│*) │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │5.│*) │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ └──┴──────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘ ______________    *) Numele institutiei emitente și actul administrativ emis sunt       inscrise prin aplicatia informatica elaborata de Oficiul       Național al Registrului Comerțului  ANULARI AUTORIZATII REAUTORIZĂRI ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ │N│Insti-│Tipul,nr. și│Nume, prenume, │ │N│Insti-│Tipul,nr. și│ Nume, │ │r│tutia │data docu- │ semnatura │ │r│tutia │data docu- │ prenume, │ │ │ │mentului │ persoanei │ │ │ │mentului │ semnatura │ │c│ │ │ imputernicite,│ │c│ │ │ persoanei │ │r│ │ │ stampila │ │r│ │ │ imputernicite │ │t│ │ │ │ │t│ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘
──────────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x