HOTĂRÂRE nr. 909 din 22 august 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 661 din 5 septembrie 2002
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1COMPLETEAZA PEOG 60 24/08/1999 ART. 6
ANEXA 1MODIFICA PEOG 60 24/08/1999
ANEXA 1COMPLETEAZA PEOG 31 25/08/1997 ART. 6
ANEXA 1MODIFICA PEOG 31 25/08/1997
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 15 06/03/2000
ActulREFERIRE LAOG 60 24/08/1999 ART. 4
ActulREFERIRE LALEGE 201 28/11/1997
ActulREFERIRE LAOG 31 25/08/1997 ART. 3
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 107
ART. 1REFERIRE LAOG 60 24/08/1999
ART. 1REFERIRE LAOG 31 25/08/1997
ANEXA 1COMPLETEAZA PEOG 60 24/08/1999 ART. 6
ANEXA 1MODIFICA PEOG 60 24/08/1999
ANEXA 1COMPLETEAZA PEOG 31 25/08/1997 ART. 6
ANEXA 1MODIFICA PEOG 31 25/08/1997
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru aprobarea amendamentelor, convenite la Luxembourg la 22 februarie şi, respectiv, la Bucureşti la 2 aprilie şi 11 iunie între Guvernul României, prin Ministerul Finanţelor Publice, Banca Europeană de Investiţii şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" – S.A., la Acordurile de împrumut dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" – S.A. (fosta Regie Autonomă de Exploatare a Metroului Bucureşti – "Metrorex"), semnate la Luxembourg şi Bucureşti la 18 şi 20 decembrie 1996, 25 şi 27 martie 1997 şi, respectiv, 8 şi 9 iunie 1999, privind finanţarea Proiectului de modernizare a metroului din Bucureşti



În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 31/1997 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România şi Banca Europeană de Investiţii şi Regia Autonomă de Exploatare a Metroului Bucureşti – „Metrorex”, semnat la Luxembourg şi Bucureşti la 18 şi, respectiv, la 20 decembrie 1996, şi a Acordului de împrumut dintre România şi Banca Europeană de Investiţii şi Regia Autonomă de Exploatare a Metroului Bucureşti – „Metrorex”, semnat la Luxembourg şi Bucureşti la 25 martie şi, respectiv, la 27 martie 1997, aprobată prin Legea nr. 201/1997, şi ale art. 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 60/1999 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti „Metrorex” – S.A. (fosta Regie Autonomă de Exploatare a Metroului Bucureşti – „Metrorex”) privind finanţarea Proiectului de modernizare a metroului din Bucureşti, semnat la Luxembourg şi Bucureşti la 8 şi, respectiv, 9 iunie 1999, aprobată prin Legea nr. 15/2000,Guvernul României adopta prezenta hotărâre. + 
Articolul UNICSe aprobă amendamentele, convenite la Luxembourg la 22 februarie şi, respectiv, la Bucureşti la 2 aprilie şi 11 iunie între Guvernul României, prin Ministerul Finanţelor Publice, Banca Europeană de Investiţii şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" – S.A., la Acordurile de împrumut dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" -S.A. (fosta Regie Autonomă de Exploatare a Metroului Bucureşti – "Metrorex"), semnate la Luxembourg şi Bucureşti la 18 şi 20 decembrie 1996, 25 şi 27 martie 1997 şi, respectiv, 8 şi 9 iunie 1999, privind finanţarea Proiectului de modernizare a metroului din Bucureşti, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUADRIAN NASTASEContrasemnează:–––––Ministrul finanţelor publice,Mihai Nicolae Tanasescup. Ministrul afacerilor externe,Cristian Diaconescu,secretar de statp. Ministrul lucrărilor publice,transporturilor şi locuinţei,Ileana Tureanu,secretar de statBucureşti, 22 august 2002.Nr. 909.
 + 
Anexa LISTA AMENDAMENTELORla Acordurile de împrumut dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" – S.A. (fosta Regie Autonomă de Exploatare a Metroului Bucureşti – "Metrorex"), semnate la Luxembourg şi Bucureşti la 18 şi 20 decembrie 1996, 25 şi 27 martie 1997 şi, respectiv, 8 şi 9 iunie 19991. La articolul 6 "Angajamente speciale" paragraful 6.09 "Consultanţa", se adauga următorul alineat:"Înainte de începerea lucrărilor la partea a doua a Proiectului, Metrorex s-a angajat sa folosească un expert internaţional recunoscut în materie de tunele şi probleme geotehnice, care va elabora un raport tehnic privind starea actuala a tunelelor în zona respectiva a Proiectului. Un astfel de raport tehnic va include şi actualizarea costurilor estimate, precum şi elaborarea unui plan de lucru detaliat."2. Anexa A – Descrierea tehnica la Acordurile de împrumut – se modifica şi va avea următorul conţinut:"ANEXA AROMÂNIA – PROIECT DE MODERNIZAREA METROULUI BUCUREŞTIDescriere tehnicaProiectul se referă la realizarea studiilor tehnice, construirea diferitelor lucrări, achiziţia de material rulant, recepţia, efectuarea de probe şi punerea în funcţiune a următoarelor componente pentru metroul din Bucureşti:1. Extinderea liniei Gara de Nord-1 MaiTerminarea secţiunii Gara de Nord-1 Mai în lungime de 3,3 km (din care 3,19 km în exploatare comercială), care include 4 staţii:● Gara de Nord● Basarab● Grivita● 1 Mai.Lucrările de construcţie care trebuie realizate includ următoarele activităţi:● Finalizarea lucrărilor pentru structurile statiilor (lucrări de construcţii civile):– Statia Gara de Nord şi retur:2% excavaţii, aproximativ 800 mc8% structuri de beton armat, aproximativ 1.400 mc– Statia Basarab:9% excavaţii, aproximativ 2.200 mc20% structuri de beton armat, aproximativ 1.550 mc– Statia Grivita:5% structuri de beton armat, aproximativ 700 mc– Statia 1 Mai şi retur:16% structuri de beton armat, aproximativ 2.800 mc● Completarea lucrărilor de construcţii civile pentru tunelele dintre staţiile Gara de Nord şi Basarab:3% plăci de beton turnate, aproximativ 400 mc21% excavaţii, aproximativ 8.600 mc26% structuri de beton armat, aproximativ 3.200 mc● Lucrări pentru asigurarea etanseitatii tunelelor:– controlul stării tunelelor (măsurători topografice, localizarea infiltrarilor şi evaluarea importantei acestora)– realizarea lucrărilor de consolidare şi injecţie necesare pentru asigurarea etanseitatii şi durabilitatii lucrărilor● Reconstruirea drumurilor şi a ecartamentelor la statia de cale ferată Gara de Nord şi la toate spaţiile afectate de lucrări● Lucrări de finisare şi amenajare a statiilor● Instalarea ecartamentelor şi a tuturor echipamentelor (alimentare cu electricitate, echipamente electromecanice şi sisteme)Finalizarea acestei secţiuni este prevăzută pentru 30 iunie 2000.2. Finalizarea lucrărilor de construcţie pentru conservarea infrastructurii existente la linia 4 între 1 Mai-Zarea (2,6 km lungime)3. Material rulantAchiziţia a 18 garnituri de tren a câte 6 vagoane pentru înlocuirea materialului rulant de pe linia nr. 2.Principalele caracteristici ale noului material rulant vor fi următoarele:

     
  ▪ Structura trenului: trenul este constituit din 6 vagoane
  ▪ Lungimea unui tren: maximum 114 m (peste planurile de cuplare)
  ▪ Lăţimea maximă: corespunzător gabaritului existent pentru material rulant
  ▪ Capacitatea nominală (4/m2): >= 1.200 pasageri/tren, incluzând minimum 204 locuri pe scaune standard
  ▪ Boghiuri: bimotor
  ▪ Motor: asincron trifazat cu rotorul în scurtcircuit, suspendat
  ▪ Echipament tracţiune: invertor trifazat variabil în tensiune şi frecvenţă,
  tehnologie IGBT, comandă digitală
  ▪ Frânare: electrodinamică recuperativă combinată cu frână reostatică
  frână electropneumatică pe disc
  frână de parcare
  ▪ Aer condiţionat: în cabina de comandă
  ▪ Conducere ATO (opţional)
  ATP
  supraveghere automată
  înregistrarea parametrilor de exploatare.

4. Alte componenteProiectul include, de asemenea, cumpărarea şi punerea în funcţiune a altor componente care pot fi necesare pentru finalizarea şi asigurarea unei funcţionari optime a întregii reţele de metrou din Bucureşti (de exemplu: sisteme de semnalizare, comunicaţii, siguranţa şi control).Punerea în funcţiune a noului material rulant este programata pentru 30 iunie 2003."–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x