HOTĂRÂRE nr. 88 din 5 februarie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 26/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 102 din 15 februarie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 275 07/11/2008
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008 ART. 15
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 3REFERIRE LALEGE 180 11/04/2002
ART. 3REFERIRE LAOG 2 12/07/2001
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 95 14/04/2008
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 2REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 2
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 3
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 136 24/07/1997
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 4REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 5REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 6REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 6REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 6REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 7REFERIRE LAHG 1715 30/12/2008
ANEXA 7REFERIRE LAORDIN 304 22/02/2007
ANEXA 7REFERIRE LAORDIN 282 21/02/2007
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 492 18/11/2003
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 120 11/04/2003
ANEXA 7REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 7REFERIRE LAOUG 187 12/12/2002
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli actualizate pe anul 2009 ale unor operatori economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli actualizate pe anul 2009 ale unor operatori economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, prevăzute în anexele nr. 1-7), ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli reprezintă limite maxime, care nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor totale aprobate, operatorul economic poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale.
 + 
Articolul 3(1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei.(2) Contravenţia se constată de către organele de control financiar ale statului, împuternicite conform legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.(3) Contravenţiei prevăzute la alin. (1) i se aplică dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Ministrul transporturilor şi infrastructurii,Radu Mircea BerceanuMinistrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,Mihai Constantin ŞeitanMinistrul finanţelor publice,Sebastian Teodor Gheorghe VlădescuBucureşti, 5 februarie 2010.Nr. 88.
 + 
Anexa 1MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIISocietatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" – S.A.Sediul: Bucureşti, sectorul 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38Cod unic de înregistrare: 13863739BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI ACTUALIZAT PE ANUL 2009

*Font 7*
                                                                                                          – mii lei –
INDICATOR

Nr.
rd.
2009
Actualizat
0 1 2 3 4
A. VENITURI ŞI SURSE FINANCIARE 1 638.854,40
I. VENITURI TOTALE (rd. 3 + 10 + 15) 2 612.056,40
1. Venituri din exploatare – total, din care (rd. 4 + 5 + 6a + 8 + 9): 3 601.556,40
a) producţia vândută 4 142.950,00
b) venituri din vânzarea mărfurilor 5
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete 6 269.298,06
– subvenţii pentru transportul călătorilor cu metroul, din care: 6a 324.343,00
– subvenţii pentru mentenanţa mat. rulant (col. 5 prestaţii 2008, ce se plătesc în 2009) –
contract ALSTOM
6a1

55.044,94

– transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7
d) producţia imobilizată 8
e) alte venituri din exploatare, din care: 9 189.308,34
– venituri din subvenţii de exploatare aferente altor venituri (compensarea reducerilor
50% pentru elevi şi studenţi, a gratuităţilor ptr. revoluţionari şi veterani de război)
9a

8.000,00

– alte venituri din exploatare (venituri din subvenţii pentru investiţii) 9b 68.640,00
– venituri din alte surse 9c 112.668,34
2. Venituri financiare – total, din care: 10 10.500,00
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12
c) venituri din dobânzi 13
d) alte venituri financiare 14 10.500,00
3. Venituri extraordinare 15
II. SURSE PENTRU RAMBURSARE CREDITE EXTERNE PENTRU REABILITARE, din care: 16 26.798,00
– alocaţii de la buget pentru rambursări credite externe APEX 17
– alocaţii de la buget pentru plăţi dobânzi şi comisioane credite externe APEX 18
– alocaţii de la buget pentru rambursări credite externe ptr. repar. REM cf. contract ALSTOM 19 18.573,00
– alocaţii de la buget pentru plăţi dobânzi şi comisioane credite externe ptr. repar.
REM cf. contract ALSTOM
20

8.225,00

B. TOTAL CHELTUIELI ŞI UTILIZAREA SURSELOR PENTRU REABILITARE 21 638.854,40
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 23 + 53 + 56) 22 612.056,40
1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 23 602.256,40
a) cheltuieli materiale 24 9.798,40
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 25 46.573,29
c) cheltuieli privind mărfurile 26
d) cheltuieli cu personalul, din care: 27 284.576,96
– salarii 28 195.281,02
– contracte de mandat 29 80,30
– cheltuieli cu asigurările sociale şi protecţia socială, din care: 30 73.651,22
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 31 62.515,62
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări pentru şomaj 32 976,81
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 33 10.158,79
– alte cheltuieli cu personalul, din care; 34 15.564,42
– cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările
şi completările ulterioare, din care:
35

2.783,94

– tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 36
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006,
cu modificările şi completările ulterioare
37

– fonduri speciale aferente fondului de salarii 38 4.395,62
– tichete de masă 39 8.384,86
– tichete de vacanţă 40
e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 41 68.640,00
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 42 192.667,75
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 43 192.667,75
– cheltuieli de protocol, din care: 44 3,60
– tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 45
– cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 46 0
– tichete cadou pentru ch. de reclamă şi publicitate potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările şi completările ulterioare
47

– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente
sau noi potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare
48

– cheltuieli cu sponsorizarea 49
– alte cheltuieli, din care: 50
– taxa ptr. activitatea de exploatare a resurselor minerale 51
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 52
2. Cheltuieli financiare – total, din care: 53 9.800,00
– cheltuieli privind dobânzile 54
– alte cheltuieli financiare 55 9.800,00
3. Cheltuieli extraordinare 56
III. UTILIZARE SURSE PENTRU RAMBURSARE CREDITE EXTERNE PENTRU REABILITARE, din care: 57 26.798,00
– rambursări credite externe APEX 58
– cheltuieli din dobânzi şi comisioane credite externe APEX 59
– rambursări credite externe ptr. repar. REM cf. contract ALSTOM 60 18.573,00
– cheltuieli din dobânzi şi comisioane credite externe ptr. repar. REM cf. contract ALSTOM 61 8.225,00
IV. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 62 0
V. IMPOZIT PE PROFIT 63
VI. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 64
1. Rezerve legale 65
2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 66
3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 67
4.

Constituirea surselor proprii de finanţare ptr. proiectele cofinanţate din împrumuturi
externe, precum şi ptr. constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital,
plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe
68

5. Alte repartizări prevăzute de lege 69
6. Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 65, 66, 67, 68 şi 69 70
7.

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profilul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în
exerciţiul financiar de referinţă
71

8.

Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori
dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral
sau majoritar de stat
72

9.

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve
şi constituie sursă proprie de finanţare
73

VII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 74 242.579,00
1. Surse proprii 75 68.640,00
2. Alocaţii de la buget, total, din care: 76 172.877,00
– Investiţii ale agenţilor economici cu capital de stat 77 79.315,00
– Cheltuieli aferente programelor cu finanţare rambursabilă 78 93.562,00
3. Credite bancare (intrări de credite externe) 79 1.062,00
– interne 80
– externe 81 1.062,00
4. Alte surse 82
VIII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 83 242.579,00
1.

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele
anului
84

242.579,00

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 85
– interne 86
– externe 87
IX.

SURSE PENTRU ALOCAŢII PLĂŢI, RAMBURSĂRI CREDITE EXTERNE ŞI PLĂŢI DOBÂNZI ŞI COMISIOANE PENTRU
INVESTIŢII, din care:
88

94,00

– pentru rambursare credite externe (BEI) 89 0
– pentru plăţi dobânzi şi comisioane credite externe (BEI) 90 94,00
X.

UTILIZAREA SURSELOR PENTRU ALOCAŢII PLĂŢI, RAMBURSĂRI CREDITE EXTERNE ŞI PLĂŢI DOBÂNZI ŞI
COMISIOANE, PENTRU INVESTIŢII, din care:
91

94,00

– pentru rambursare credite externe (BEI) 92 0
– pentru plăţi dobânzi şi comisioane credite externe (BEI) 93 94,00
XI. REZERVE, din care: 94
1. Rezerve legale 95
2. Rezerve statutare 96
3. Alte rezerve 97
XII. DATE DE FUNDAMENTARE 98
1. Venituri totale 99 612.056,40
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 100 612.056,40
3. Nr. prognozat de personal la finele anului 101 4.255
4. Nr. mediu de personal total 102 4.223
5. Fond de salarii, din care: 103 195.281,02
a) fondul de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 104 195.259,02
b) alte cheltuieli cu personalul 105 22,00
6. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 106 3.853,09
7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/pers.) (rd. 99/102 – în preţuri curente) 107
8.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/pers.) (rd. 99/102 – în preţuri
comparabile)
108

9.

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) –
prestaţii desfăşurate în cadrul activităţii de exploatare a metroului (nr. de tren km
convenţionali)/nr. mediu de personal
109

930,00

10.

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000] =
(rd. 22/rd. 2) x 1000
110

1.000,00

11. Plăţi restante – total 111 38.027,00
– preţuri curente 112 38.027,00
– preţuri comparabile 113 38.027,00
12. Creanţe restante – total 114 11.289,00
– preţuri curente 115 11.289,00
– preţuri comparabile 116 11.289,00

Indicator fizic = nr. de tren km convenţionali. + 
Anexa 2MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIISocietatea Naţională "Aeroportul Internaţional Timişoara – Traian Vuia" – S.A.Sediul/Adresa: Ghiroda, str. Aeroport nr. 2Cod unic de înregistrare: RO 11178217BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI ACTUALIZAT PE ANUL 2009

*Font 7*
                                                                                                             – mii lei –
INDICATOR

Nr.
rând
2009
Actualizat
0 1 2 3 4
I. VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 10 + rd. 15) 1 32.504,00
1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 32.400,00
a) producţia vândută 3 30.240,00
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5
– subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare 6
– transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7
d) producţia imobilizată 8
e) alte venituri din exploatare 9 2.160,00
2. Venituri financiare – total, din care: 10 104,00
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12
c) venituri din dobânzi 13 4,00
d) alte venituri financiare 14 100,00
3. Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 47 + rd. 50) 16 26.564,13
1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 25.314,13
a) cheltuieli materiale 18 1.800,00
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 1.300,00
c) cheltuieli privind mărfurile 20
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 7.848,76
– salarii 22 5.625,00
– contracte de mandat 23 80,30
– cheltuieli salariale compensatorii cf. Legii nr. 95/2008 23a 37,46
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 1.618,21
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 1.230,26
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări pt. şomaj 26 42,78
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 345,17
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 487,79
– cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările
şi completările ulterioare, din care:
29

83,20

– tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi
completările ulterioare
31

– fonduri speciale aferente fondului de salarii 32
– tichete de masă 33 404,59
– tichete de vacanţă 34
e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 6.000,00
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 8.365,37
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 8.315,37
– cheltuieli de protocol, din care: 38 10,00
– tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 39
– cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 40 10,00
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările şi completările ulterioare
41

– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente
sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare
42

– cheltuieli cu sponsorizarea 43
– alte cheltuieli, din care: 44 50,00
– taxa ptr. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 46 9,00
2. Cheltuieli financiare – total, din care: 47 1.250,00
– cheltuieli privind dobânzile 48 1.150,00
– alte cheltuieli financiare 49 100,00
3. Cheltuieli extraordinare 50
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 5.939,87
IV. IMPOZIT PE PROFIT 52 950,37
V. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53 4.989,50
1. Rezerve legale 54
2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 55
3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56
4.

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi
externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital,
plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe
57

5. Alte repartizări prevăzute de lege 58
6. Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58 59 4.989,50
7.

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de baza mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în
exerciţiul financiar de referinţă
60

25,00

8.

Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în
cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de
stat
61

2.494,75

9.

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi
constituie sursă proprie de finanţare
62

2.469,75

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 19.734,86
1. Surse proprii 64 6.000,00
2. Alocaţii de la buget 65 8.769,00
3. Credite bancare 66 4.965,86
– interne 67 4.965,80
– externe 68
4. Alte surse 69
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 70 19.734,86
1.

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele
anului
71

14.769,00

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 72 4.965,86
– interne 73 4.965,86
– externe 74
VIII. REZERVE, din care: 75
1. Rezerve legale 76
2. Rezerve statutare 77
3. Alte rezerve 78
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 79
1. Venituri totale 80 32.504,00
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 26.564,13
3. Nr. prognozat de personal la finele anului 82 248
4. Nr. mediu de salariaţi total 83 248
5. Fond de salarii, din care: 84 5.625,00
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 85 5.544,30
b) alte cheltuieli cu personalul 86 80,70
6. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 87 1.863,00
7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 80/83 – în preţuri curente) 88
8.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 80/83 – în preţuri
comparabile)
89

9. Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) 90 3.768,00
10.

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000)] =
(rd. 16/rd. 1) x 1000
91

817,26

11. Plăţi restante – total 92 915,93
– preţuri curente 93 915,93
– preţuri comparabile 94 915,93
12. Creanţe restante – total 95 1.053,91
– preţuri curente 96 1.053,91
– preţuri comparabile 97 1.053,91

Indicator fizic – numar pasageri. + 
Anexa 3MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIIOperatorul economic: Societatea Comercială Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române – Tarom – S.A.Sediul/Adresa: Localitatea Otopeni, str. Calea Bucureştilor nr. 224FCod unic de înregistrare: RO 477647BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI ACTUALIZAT PE ANUL 2009

*Font 7*
                                                                                                             – mii lei –
INDICATOR

Nr.
rd.
2009
Actualizat
0 1 2 3 4
I. VENITURI TOTALE (rd. 2 + 10 + 15) 1 1.532.142,64
1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 1.271.877,54
a) producţia vândută 3 1.224.614,13
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 724,06
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5
– subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6
– transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7
d) producţia imobilizată 8 5.300,07
e) alte venituri din exploatare 9 41.239,28
2. Venituri financiare – total, din care: 10 260.265,10
a) venituri din interese de participare 11 11.546,60
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12
c) venituri din dobânzi 13 45.530,00
d) alte venituri financiare 14 203.188,50
3. Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + 47 + 50) 16 1.531.383,33
1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 1.285.604,88
a) cheltuieli materiale 18 308.958,48
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 3.393,00
c) cheltuieli privind mărfurile 20 150,00
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 205.086,19
– salarii 22 149.078,85
– contracte de mandat 23 80,30
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 48.458,94
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 39.957,29
– cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 745,39
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 7.756,26
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 7.468,10
– cheltuieli sociale prevăzute la art. 21 lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal,
cu modif. şi complet, ulterioare, din care:
29

994,91

– tichete de creşă (cf. art. 3 din Legea nr. 193/2006) 30
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 31
– fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 2.962,32
– tichete de masă 33 3.510,87
– tichete de vacanţă 34
e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 139.409,42
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 628.607,79
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 566.135,79
– cheltuieli de protocol, din care: 38 15,18
– tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 39
– cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 40 3.330,00
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările şi completările ulterioare
41

– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente
sau noi (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006)
42

– cheltuieli cu sponsorizarea 43
– alte cheltuieli, din care: 44
– taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45
– redevenţă din concesionarea bunurilor publice 46
2. Cheltuieli financiare – total, din care: 47 245.778,45
– cheltuieli privind dobânzile 48 15.517,00
– alte cheltuieli financiare 49 230.261,45
3. Cheltuieli extraordinare 50
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 759,31
IV. IMPOZIT PE PROFIT 52
V. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53 759,31
1. Rezerve legale 54 37,97
2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 55 721,34
3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56
4.

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi
externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii
dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe
57

5. Alte repartizări prevăzute de lege 58
6. Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58 59
7.

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în
exerciţiul financiar de referinţă
60

8.

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende
în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar
de stat
61

9.

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi
constituie sursa proprie de finanţare
62

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 232.958,89
1. Surse proprii 64 166.825,89
2. Alocaţii de la buget 65
3. Credite bancare 66 66.133,00
– interne 67
– externe 68 66.133,00
Capitalizări cf. Legii nr. 136/97, pentru: 69 56.669,00
– Rambursări de credite externe (garantate de M.F.) 70 51.285,00
– Plăţi dobânzi şi comisioane aferente M.F. 71 5.384,00
Rambursări de credite externe şi plăţi de dobânzi şi comisioane – BEI 72 9.464,00
– Rambursări de credite externe 73 6.971,00
– Plăţi dobânzi şi comisioane aferente 74 2.493,00
Rambursări credite interne 75
– Rambursări de credite interne (BRD) 76
– Plăţi dobânzi şi comisioane 77
4. Alte surse 78
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 79 232.958,89
1.

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele
anului, din care:
80

166.825,89

Plata 2 ATR-72-500 80a 96.465,60
2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 81 66.133,00
– interne 82
– externe 83 66.133,00
Rambursări credite şi dobânzi din credit BEI 84 9.464,00
– Rambursări de credite externe 85 6.971,00
– Plăţi dobânzi şi comisioane 86 2.493,00
Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 87 56.669,00
– Rambursări de credite externe (garantate de M.F.) 88 51.285,00
– Plăţi dobânzi şi comisioane aferente M.F. 89 5.384,00
Rambursări credite interne 90
– Rambursări de credite interne (BRD) 91
– Plăţi dobânzi şi comisioane aferente M.F. 92
VIII. REZERVE, din care: 93
1. Rezerve legale 94
2. Rezerve statutare 95
3. Alte rezerve 96
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 97
1. Venituri totale 98 1.532.142,64
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 99 1.531.383,33
3. Nr. prognozat de personal la finele anului 100 2.477
4. Nr. mediu de salariaţi total 101 2.477
5. Fond de salarii, din care: 102 149.078,85
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 103 149.070,02
b) alte cheltuieli cu personalul (AGA, CA, etc) 104 8,83
6. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei) 105 5.015,14
7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 98/101 – în preţuri curente 106
9.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 98/101 – în preţuri
comparabile
107

10. Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) 108 837,31
11.

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000] =
(rd. 99/rd. 98) x 1000
109

999,50

12. Plăţi restante 110 21.550,00
– preţuri curente 111 21.550,00
– preţuri comparabile 112 21.550,00
13. Creanţe restante 113 33.472,90
– preţuri curente 114 33.472,90
– preţuri comparabile 115 33.472,90

Indicator fizic – numar de pasageri transportaţi. + 
Anexa 4MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIICompania Naţională "Administraţia Porturilor Maritime" – S.A. ConstanţaIncinta Port nr. 1, ConstanţaCod unic de înregistrare: 11062831BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI ACTUALIZAT PE ANUL 2009

*Font 7*
                                                                                                            – mii lei –
INDICATOR

Nr.
rd.
2009
Actualizat
0 1 2 3 4
A. VENITURI ŞI SURSE DE FINANŢARE TOTAL, (I + II) din care: 1 249.428,00
I. VENITURI TOTALE (rd. 3 + rd. 13 + rd. 18) 2 225.860,00
1. Venituri din expl. – total, din care: 3 223.860,00
a) producţia vândută 4 202.018,00
b) venituri din vânzarea mărfurilor 5
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 6 1.414,00
– subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare 7 1.414,00
– transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 8
d) producţia imobilizată 9
e) alte venituri din exploatare, din care: 10 20.428,00
– venituri din exploatare 11 5.586,00
– alte venituri din exploatare 12 14.842,00
2. Venituri financiare – total, din care: 13 2.000,00
a) venituri din interese de participare 14 30,00
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 15
c) venituri din dobânzi 16 500,00
d) alte venituri financiare 17 1.470,00
3. Venituri extraordinare 18
II. SURSE PENTRU REABILITARE TOTAL, din care: 19 23.568,00
a) Transferuri – contribuţii la programe realizate cu finanţare internaţională 20
b) Alocaţii de la buget pentru rambursări rate, plăţi dobânzi şi comisioane, credite externe,
din care:
21

23.568,00

– rambursări de credite externe 22 15.659,00
– plăţi de dobânzi şi comisioane 23 7.909,00
B. TOTAL CHELTUIELI ŞI UTILIZAREA SURSELOR PENTRU REABILITARE (III + IV) 24 235.424,00
III. CHELTUIELI TOTALE (rd. 26 + 56 + 59) 25 211.856,00
1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 26 206.108,00
a) cheltuieli materiale 27 10.000,00
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 28 28.714,00
c) cheltuieli privind mărfurile 29
d) cheltuieli cu personalul, din care: 30 59.294,00
– salarii 31 42.900,00
– contracte de mandat 32 80,30
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 33 11.754,70
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 34 9.304,70
– cheltuieli privind contribuţia de asigurări pentru şomaj 35 215,00
– cheltuieli privind contribuţia la asig. sociale de sănătate 36 2.235,00
– alte cheltuieli cu personalul din care: 37 4.559,00
– cheltuieli sociale prevăzute prin din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu
modificările şi completările ulterioare, din care:
38

858,00

– tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 39 50,00
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi
completările ulterioare
40

– fonduri speciale aferente fondului de salarii 41 2.300,00
– tichete de masă 42 1.401,00
– tichete de vacanţă 43
e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 44 35.126,00
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 45 72.974,00
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 46 67.410,00
– chelt. de protocol, din care: 47 226,00
– tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 48
– cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 49 450,00
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările şi completările ulterioare
50

– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente
sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare
51

– cheltuieli cu sponsorizarea 52 480,00
– alte cheltuieli, din care: 53 5.564,00
– taxă pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale 54
– redevenţă din concesionarea bunurilor publice 55 3.100,00
2. Cheltuieli financiare – total, din care: 56 5.748,00
– cheltuieli privind dobânzile 57 5.048,00
– alte cheltuieli financiare 58 700,00
3. Cheltuieli extraordinare 59
IV. UTILIZARE SURSE PENTRU REABILITARE TOTAL, din care: 60 23.568,00
– transferuri contribuţii la programe realizate cu finanţare internaţională 61
– rate, plăţi dobânzi şi comisioane, din care: 62 23.568,00
– rambursări de credite externe 63 15.659,00
– plăţi de dobânzi şi comisioane 64 7.909,00
V. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 65 14.004,00
VI. IMPOZIT PE PROFIT 66 2.129,00
VII. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 67 11.875,00
1. Rezerve legale 68 700,00
2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 69
3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 70
4.

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi
externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital,
plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe
71

4.000,00

5. Alte repartizări prevăzute de lege 72
6. Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 69, 70, 71, 72 şi 73 73 7.175,00
7.

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în
exerciţiul financiar de referinţă
74

717,00

8.

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende
în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar
de stat
75

3.588,00

9.

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi
constituie sursa proprie de finanţare
76

2.870,00

VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 77 89.536,00
1. Surse proprii 78 23.154,00
2. Alocaţii de la buget – total, din care: 79 46.382,00
– investiţii 80 4.883,00
– Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile – Programe FEDR 81 41.499,00
3. Credite bancare: 82 20.000,00
– interne 83 20.000,00
– externe 84
4. Alte surse 85
IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 86 89.536,00
1.

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele
anului
87

68.157,00

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 88 21.379,00
– interne BRD 89 6.400,00
– externe BEI cu rambursare din surse proprii APC 90 4.312,00
– externe BERD 91 10.667,00
X. REZERVE, din care: 92 700,00
1. Rezerve legale 93 700,00
2. Rezerve statutare 94
3. Alte rezerve 95
XI. DATE DE FUNDAMENTARE 96
1. Venituri totale 97 225.860,00
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 98 211.856,00
3. Număr prognozat de personal la finele anului 99 1.072
4. Număr mediu de salariaţi total 100 1.072
5. Fond de salarii, din care; 101 42.900,00
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 102 42.661,00
b) alte cheltuieli cu personalul 103 239,00
6. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 104 3.316,31
7.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 98/101) – în preţuri
curente
105

8.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 98/101) – în preţuri
comparabile
106

9.

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) –
întreţinere infrastructură mii mp
107

16,00

10.

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(Cheltuieli totale/Venituri totale) x 1000] (rd. 26/rd. 2) x 1000 108

938,00

11. Plăţi restante – total 109
– preţuri curente 110
– preţuri comparabile 111
12. Creanţe restante – total 112 11.523,00
– preţuri curente 113 11.523,00
– preţuri comparabile 114 11.523,00

Indicator fizic = întreţinere infrastructură portuară. + 
Anexa 5MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIICompania Naţională de Radiocomunicaţii Navale "Radionav" – S.A.Agigea, Str. Ecluzei nr. 3Cod unic de înregistrare: RO 11121156BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI ACTUALIZAT PE ANUL 2009

*Font 7*
                                                                                                            – mii lei –
INDICATORI

Nr.
rând
2009
Actualizat
0 1 2 3 4
I. VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 10 + rd. 15) 1 4.266,00
1 Venituri din exploatare – total, din care: 2 4.146,00
a) producţia vândută 3 571,00
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 3.100,00
– subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare 6 3.100,00
– transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7
d) producţia imobilizată 8
e) alte venituri din exploatare 9 475,00
2 Venituri financiare – total, din care: 10 120,00
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12
c) venituri din dobânzi 13 10,00
d) alte venituri financiare 14 110,00
3 Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 47 + rd. 50) 16 4.160,00
1 Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 4.078,00
a) cheltuieli materiale 18 190,00
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 60,00
c) cheltuieli privind mărfurile 20
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 2.773,31
– salarii 22 1.920,68
– contracte de mandat 23 80,30
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 575,69
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 455,64
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări pt. şomaj 26 10,00
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 110,05
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 196,64
– cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările
şi completările ulterioare, din care:
29

32,21

– tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi
completările ulterioare
31

– fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 41,12
– tichete de masă 33 123,31
– tichete de vacanţă 34
e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 1.054,69
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 380,00
– cheltuieli de protocol, din care: 38 2,10
– tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 39
– cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 40
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările şi completările ulterioare
41

– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente
sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare
42

– cheltuieli cu sponsorizarea 43
– alte cheltuieli, din care: 44 674,69
– taxa ptr. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 46
2 Cheltuieli financiare – total, din care: 47 82,00
– cheltuieli privind dobânzile 48 7,00
– alte cheltuieli financiare 49 75,00
3 Cheltuieli extraordinare 50
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 106,00
IV. IMPOZIT PE PROFIT 52 16,11
V. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53 89,89
1 Rezerve legale 54 5,30
2 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 55
3 Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56
4

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi
externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital,
plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe
57

5 Alte repartizări prevăzute de lege 58
6 Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58 59 84,59
7

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în
exerciţiul financiar de referinţă
60

8,45

8

Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende
în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar
de stat
61

42,30

9

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve
şi constituie sursă proprie de finanţare
62

33,84

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 3.231,00
1 Surse proprii 64
2 Alocaţii de la buget, total din care: 65 1.816,00
investiţii 65a 1.361,00
programe PHARE 65b 455,00
3 Credite bancare 66
– interne 67
– externe 68
4 Alte surse (proiecte cu finanţare nerambursabilă – PHARE) 69 1.415,00
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 70 3.231,00
1

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele
anului
71

3.213,00

2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 72
– interne 73
– externe 74
VIII. REZERVE, din care: 75 5,30
1 Rezerve legale 76 5,30
2 Rezerve statutare 77
3 Alte rezerve 78
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 79
1 Venituri totale 80 4.266,00
2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 4.160,00
3 Nr. prognozat de personal la finele anului 82 74
4 Nr. mediu de salariaţi total 83 74
5 Fond de salarii, din care: 84 1.920,68
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 85 1.843,45
b) alte cheltuieli cu personalul 86 77,23
6 Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 87 2.075,96
7 Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 80/83 – în preţuri curente) 88
8

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 80/83 – în preţuri
comparabile)
89

9 Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) 90 61.950,00
10

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000)] = (rd. 16/rd. 1) x 1000 91

975,15

11 Plăţi restante – total 92 545,03
– preţuri curente 93 545,03
– preţuri comparabile 94 545,03
12 Creanţe restante – total 95 561,41
– preţuri curente 96 561,41
– preţuri comparabile 97 561,41

Indicator fizic – numar cuvinte transmise şi recepţionate. + 
Anexa 6MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIICompania Naţională "Administraţia Porturilor Dunării Maritime" – S.A.Sediul/Adresa: Galaţi, Str. Portului nr. 34Cod unic de înregistrare: RO 11776466BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI ACTUALIZAT PE ANUL 2009

*Font 7*
                                                                                                            – mii lei –
INDICATORI

Nr.
rând
2009
Actualizat
0 1 2 3 4
I. VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 10 + rd. 15) 1 10.511,50
1 Venituri din exploatare – total, din care: 2 10.481,50
a) producţia vândută 3 9.681,50
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 200,00
– subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare 6
– transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7 200,00
d) producţia imobilizată 8
e) alte venituri din exploatare 9 600,00
2 Venituri financiare – total, din care: 10 30,00
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12
c) venituri din dobânzi 13
d) alte venituri financiare 14 30,00
3 Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 47 + rd. 50) 16 10.462,03
1 Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 10.442,03
a) cheltuieli materiale 18 389,37
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 460,89
c) cheltuieli privind mărfurile 20
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 5.087,54
– salarii 22 3.633,40
– contracte de mandat 23 80,30
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 1.031,21
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 778,68
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări pt. şomaj 26 27,85
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 224,68
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 342,63
– cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările
şi completările ulterioare, din care:
29

33,43

– tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi
completările ulterioare
31

– fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 22,00
– tichete de masă, alocaţii de hrană 33 287,20
– tichete de vacanţă 34
e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 690,00
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 3.814,23
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 3.357,03
– cheltuieli de protocol, din care: 38 30,00
– tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 39
– cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 40 14,73
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările şi completările ulterioare
41

– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente
sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare
42

– cheltuieli cu sponsorizarea 43 2,00
– cheltuieli de întreţinere şi reparaţii terţi, din care: 44 2.516,72
– acoperite din transferuri, subvenţii 45 97,50
– acoperite din credit BEI 46 102,50
– alte cheltuieli, din care: 47 457,20
– taxa ptr. activitatea de exploatare a resurselor minerale 48
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 49 84,00
2 Cheltuieli financiare – total, din care: 50 20,00
– cheltuieli privind dobânzile 51 15,00
– alte cheltuieli financiare 52 5,00
3 Cheltuieli extraordinare 53
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 54 49,47
IV. IMPOZIT PE PROFIT 55 11,76
V. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 56 37,71
1 Rezerve legale 57
2 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 58
3 Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 59
4

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi
externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital,
plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe
60

5 Alte repartizări prevăzute de lege 61
6 Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 57, 58, 59, 60 şi 61 62 37,71
7

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în
exerciţiul financiar de referinţă
63

3,77

8

Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende
în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar
de stat
64

18,86

9

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve
şi constituie sursă proprie de finanţare
65

15,08

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 66 5.128,96
1 Surse proprii 67 761,96
2 Alocaţii de la buget, total din care: 68 4.367,00
– investiţii 68a 3.517,00
– Program FEDR 68b 850,00
3 Credite bancare 69
– interne 70
– externe 71
4 Alte surse 72
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 73 5.128,96
1

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele
anului
74

5.128,96

2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 75
– interne 76
– externe 77
VIII. REZERVE, din care: 78 2.348,22
1 Rezerve legale 79 212,37
2 Rezerve statutare 80
3 Alte rezerve 81 2.135,85
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 82
1 Venituri totale 83 10.511,50
2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 84 10.462,03
3 Nr. prognozat de personal la finele anului 85 138
4 Nr. mediu de salariaţi total 86 138
5 Fond de salarii, din care: 87 3.633,40
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 88 3.485,00
b) alte cheltuieli cu personalul 89 148,40
6 Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 90 2.104,47
7 Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 83/86 – în preţuri curente) 91
8

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 83/86 – în preţuri
comparabile)
92

9 Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) 93 32,27
10

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000)] =
(rd. 16/rd. 1) x 1000
94

995,29

11 Plăţi restante – total 95
– preţuri curente 96
– preţuri comparabile 97
12 Creanţe restante – total 98 594,39
– preţuri curente 99 594,39
– preţuri comparabile 100 594,39

Indicator fizic – numar nave prestări servicii. + 
Anexa 7MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIIRegia Autonomă "Administraţia Fluvială a Dunării de Jos"Galaţi, Str. Portului nr. 32Cod unic de înregistrare: RO 1644670BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI ACTUALIZAT PE ANUL 2009

*Font 7*
                                                                                                            – mii lei –
INDICATORI

Nr.
rând
2009
Actualizat
0 1 2 3 4
I. VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 10 + rd. 15) 1 83.625,16
1 Venituri din exploatare – total, din care: 2 80.785,16
a) producţia vândută 3 36.560,16
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 40.000,00
– subvenţii cf. prevederilor legii nr. 492/2003 şi Legea Bugetului de stat 6 40.000,00
– transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7
– sume primite de la bugetul de stat pentru rambursarea de dobânzi şi comisioane aferente
creditelor externe
7a

d) producţia imobilizată 8 550,00
e) alte venituri din exploatare 9 3.675,00
2 Venituri financiare – total, din care: 10 2.840,00
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12
c) venituri din dobânzi 13 150,00
d) alte venituri financiare 14 540,00
3 Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 46 + rd. 50) 16 83.625,16
1 Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 81.060,16
a) cheltuieli materiale 18 7.047,00
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 635,00
c) cheltuieli privind mărfurile 20
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 36.313,23
– salarii 22 27.169,70
– contracte de mandat 23 80,30
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 7.221,25
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 5.668,00
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări pt. şomaj 26 136,25
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 1.417,00
– alte chelt. cu personalul, din care: 28 1.841,98
– Cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificările
şi completările ulterioare, din care:
29

543,39

– tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi
completările ulterioare
31

– fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 478,23
– tichete de masă 33 820,36
– tichete de vacanţă 34
e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 7.500,00
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 29.564,93
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 26.430,79
– dragaj 37a 7.179,64
– lucrări de întreţinere şi construcţii hidrotehnice 37b 4.500,00
– întreţinere şi reparaţii nave, utilaje 37c 4.160,00
– cheltuieli de protocol, din care: 38 170,00
– tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 39
– cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 40 48,03
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările şi completările ulterioare
41

– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe, promovarea
pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările
ulterioare
42

– cheltuieli cu sponsorizarea 43
– alte cheltuieli, din care: 44 3.134,14
– taxa ptr. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 46
2 Cheltuieli financiare – total, din care: 47 2.565,00
– cheltuieli privind dobânzile 48 15,00
– alte cheltuieli financiare 49 2.550,00
3 Cheltuieli extraordinare 50
III. REZULTAT BRUT (profit/pierdere) 51 0,00
IV. IMPOZIT PE PROFIT 52
V. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53
1 Rezerve legale 54
2 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 55
3 Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56
4

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi
externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital,
plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe
57

5 Alte repartizări prevăzute de lege 58
6 Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58 59
7

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul agentului economic în
exerciţiului financiar de referinţă
60

8

Minim 50% varsă minte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende
în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar
de stat
61

9

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve
şi constituie sursă proprie de finanţare
62

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 42.114,85
1 Surse proprii 64 8.927,85
2 Alocaţii de la buget 65
3 Credite bancare 66
– interne 67
– externe 68
4 Alte surse: 69 33.187,00
– sume de la buget pentru rambursarea de rate aferente creditelor externe 69a
– cheltuieli aferente programelor cu finanţare rambursabilă conform OUG nr. 187/2002, Legea de
ratificare nr. 120/2003, Contractul de finanţare 21490/2002
69b

20.017,00

– investiţii ale agenţilor economici cu capital de stat conform 69c 2.250,00
– programe PHARE şi alte programe cu finanţare nerambursabilă conform OMFP nr. 282/2007 69d
– Alte transferuri – programe ISPA conform OMFP nr. 304/2007 69e
– proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile – programe din FC conform Program
operaţional sectorial transporturi 2007-2013
69f

6.800,00

– alte transferuri – cheltuieli neeligibile ISPA conform OMFP 304/2007 69g 1.960,00
– alte facilităţi şi instrumente postaderare 69h 2.160,00
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 70 42.114,85
1

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele
anului
71

42.114,85

2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 72
– interne 73
– externe 74
VIII. REZERVE, din care: 75
1 Rezerve legale 76
2 Rezerve statutare 77
3 Alte rezerve 78
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 79
1 Venituri totale 80 83.625,16
2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 83.625,16
3 Nr. prognozat de personal la finele anului 82 966
4 Nr. mediu de salariaţi total 83 966
5 Fond de salarii, din care: 84 27.169,70
a) fondul de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 85 26.596,72
b) alte cheltuieli eu personalul conform HG nr. 1.715/2008 86 572,98
6 Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 87 2.294,40
7 Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 80/83 – în preţuri curente) 88
8

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 80/83 – în preţuri
comparabile)
89

9 Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) 90 4,60
10

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000)] =
(rd. 16/rd. 1) x 1000
91

1.000,00

11 Plăţi restante – total 92
– preţuri curente 93
– preţuri comparabile 94
12 Creanţe restante – total 95 421,86
– preţuri curente 96 421,86
– preţuri comparabile 97 421,86

Indicator fizic – măsurători topohidrografice.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x