HOTĂRÂRE nr. 877 din 23 august 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 649 din 12 septembrie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEHG 996 02/09/2009 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEHG 996 02/09/2009 ART. 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 996 02/09/2009 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEHG 996 02/09/2009 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEHG 996 02/09/2009 ART. 2
ActulREFERIRE LALEGE 47 17/03/2004
ActulREFERIRE LAOUG 84 18/09/2003 ART. 11
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 996 02/09/2009 ANEXA 1
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 996/2009 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitare DN 66 Filiaşi-Petroşani km 0 + 000 – km 131 + 000, sector km 93 + 500 – km 126 + 000”



În conformitate cu art. 11 lit. d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor din România”, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004 , cu modificările ulterioare,în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul UNICHotărârea Guvernului nr. 996/2009 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitare DN 66 Filiaşi-Petroşani km 0 + 000 – km 131 + 000, sector km 93 + 500 – km 126 + 000”, publicată în Monitorul Oficial al României Partea I, nr. 620 din 15 septembrie 2009, se modifică după cum urmează:1. Articolul 2 va avea următorul cuprins:"Art. 2. – Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează de la bugetul de stat şi Banca Europeană de Investiţii – Contract nr. 21489/2002, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii."2. Anexa se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUVICTOR-VIOREL PONTAContrasemnează:––––-Ministrul transporturilorşi infrastructurii,Ovidiu Ioan SilaghiMinistrul dezvoltării regionaleşi turismului,Eduard HellvigViceprim-ministru,ministrul finanţelor publice,Florin GeorgescuBucureşti, 23 august 2012.Nr. 877.
 + 
Anexa (Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 996/2009)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii "Reabilitare DN 66 Filiaşi – Petroşanikm 0 + 000 – km 131 + 000, sector km 93 + 500 – km 126 + 000"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri CraiovaAmplasament: pe raza judeţelor Gorj şi Hunedoara

  Valoarea totală a investiţiei inclusiv TVA   mii lei 348.744  
  (1 euro = 4,1127 din 4 mai 2011),        
  din care C+M:   mii lei 269.666  
  Eşalonarea investiţiei:        
  Anul I INV C+M mii lei mii lei 191.810 148.316  
  Anul II INV C+M mii lei mii lei 156.934 121.350  
  Durata de realizare a investiţiei   luni 24  
  Capacităţi (în unităţi fizice):   UM    
  – lungime traseu   km 32,272  
  – lăţime platformă/parte carosabilă   m/m 10/7,5 pe lungime de 1,522 km
      m/m 8,00-9,25/6 – 8 pe lungime de 9,8 km
      m/m 6,75-8,25/6-7 pe lungime de 20,347 km
  – benzi de încadrare/lăţime acostamente   m/m 1,5/1,5 pe lungime de 1,522 km
      m/m 1,5/0,75 pe lungime de 9,8 km
      m/m 1,5/0,75 pe lungime de 20,347 km
  – poduri noi   buc. 2  
  – poduri reabilitate   buc. 8  
  – intersecţii la nivel   buc. 1

Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se realizează de la bugetul de stat şi Banca Europeană de Investiţii – Contract nr. 21489/2002, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x