HOTĂRÂRE nr. 864 din 2 decembrie 1998

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 474 din 9 decembrie 1998
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 18 04/01/2001
ART. 1MODIFICAT DERECTIFICARE 864 02/12/1998
ART. 2MODIFICAT DEHG 1007 09/12/1999
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1ABROGA PEHG 447 12/08/1997 ART. 8
ART. 1ABROGA PEHG 447 12/08/1997 ART. 10
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 447 12/08/1997 ART. 5
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 447 12/08/1997 ART. 6
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 447 12/08/1997 ART. 12
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 9
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 11
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 12
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 13
ART. 4ABROGA PEHG 131 12/03/1998
ART. 4ABROGA PEHG 32 23/01/1998
ART. 4ABROGA PEHG 865 22/12/1997
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 1ABROGA PEHG 447 12/08/1997 ART. 8
ART. 1ABROGA PEHG 447 12/08/1997 ART. 10
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 447 12/08/1997 ART. 5
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 447 12/08/1997 ART. 6
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 447 12/08/1997 ART. 12
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 9
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 11
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 12
ART. 1MODIFICA PEHG 447 12/08/1997 ART. 13
ART. 4ABROGA PEHG 131 12/03/1998
ART. 4ABROGA PEHG 32 23/01/1998
ART. 4ABROGA PEHG 865 22/12/1997
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 18 04/01/2001
ActulREFERIT DEHG 55 29/01/1999
ActulREFERIT DEORDIN 577 07/06/1999
ActulREFERIT DEORDIN 534 20/05/1999
ActulREFERIT DEORDIN 675 23/06/1999
ActulREFERIT DEORDIN 686 25/06/1999
ActulREFERIT DEORDIN 840 02/08/1999
ActulREFERIT DEORDIN 779 16/07/1999
ActulREFERIT DEORDIN 811 27/07/1999
ActulREFERIT DEORDIN 792 21/07/1999
ART. 1MODIFICAT DERECTIFICARE 864 02/12/1998
ART. 2MODIFICAT DEHG 1007 09/12/1999
ART. 3REFERIT DEHG 366 11/05/1999
ART. 3REFERIT DEHG 1007 09/12/1999

pentru modificarea şi completareaHotărârii Guvernului nr. 447/1997privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările ulterioare



În temeiul prevederilor art. 115 din Constituţia României,Guvernul României hotărăşte: + 
Articolul 1Hotărârea Guvernului nr. 447/1997privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 197 din 18 august 1997, cu modificările şi completările ulterioare, se modifica şi se completează după cum urmează:1. Articolul 5 se completează cu punctele 6-10, care vor avea următorul cuprins:"6. să aplice, prin organele abilitate, modalităţile de executare silită şi măsurile asiguratorii, în condiţiile legii, pentru recuperarea creanţelor bugetare;7. sa încheie protocoale de schimb de informaţii şi de colaborare cu ministere, instituţii publice şi cu alte organizaţii, potrivit competentelor atribuite;8. sa refuze cererile de finanţare de la bugetul de stat, de suplimentare şi de virare a creditelor bugetare în cazurile în care acestea nu îndeplinesc condiţiile legale sau se abat de la reglementările în vigoare;9. sa retragă creditele bugetare deschise ordonatorilor de credite în cazurile în care se constată că acestea se utilizează în alte scopuri decât cele stabilite;10. sa respingă bilanţurile contabile ale ordonatorilor de credite care nu îndeplinesc condiţiile stabilite de normele în vigoare şi sa stabilească noi termene pentru refacerea şi prezentarea acestora, cu aplicarea amenzilor prevăzute în dispoziţiile legale în vigoare."2. După articolul 6 se introduc articolele 6^1 , 6^2 şi 6^3 , care vor avea următorul cuprins:"Art. 6^1 . – (1) Conducerea Ministerului Finanţelor se exercită exclusiv de către ministrul finanţelor.Ministrul finanţelor este ajutat în activitatea de conducere a ministerului de 3 secretari de stat.Ministrul finanţelor şi secretarii de stat sunt numiţi pe criterii politice.(2) Secretarul general al ministerului este funcţionar public de cariera, numit prin concurs sau prin examen pe criterii de profesionalism. Aceasta asigura stabilitatea funcţionarii ministerului, continuitatea conducerii şi realizarea legăturilor functionale între structurile ministerului.(3) Secretarul general al ministerului poate îndeplini şi alte însărcinări prevăzute de regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului ori încredinţate de ministru.(4) În directa subordonare a ministrului finanţelor funcţionează Garda Financiară şi Direcţia Generală a Vamilor.Art. 6^2 . – (1) Ministrul finanţelor conduce întreaga activitate a Ministerului Finanţelor şi îl reprezintă în relaţiile cu terţii, persoane fizice şi juridice din ţara şi din străinătate.(2) Secretarii de stat exercita atribuţiile delegate de ministrul finanţelor.(3) Secretarii de stat răspund, în principal, de domenii, probleme şi activităţi de aceeaşi natură. Răspunderile şi atribuţiile secretarilor de stat se stabilesc prin ordin al ministrului finanţelor.(4) În cazul în care ministrul finanţelor, din diferite motive, nu îşi poate exercita atribuţiile curente, îl deleagă pe unul dintre secretarii de stat sa exercite aceste atribuţii, instiintandu-l pe primul-ministru despre aceasta.Art. 6^3 . – (1) Secretarul general este subordonat ministrului finanţelor.(2) Secretarul general coordonează 4 departamente conduse de câte un secretar general adjunct, precum şi 3 direcţii generale conduse de câte un director general.(3) Secretarii generali adjuncţi sunt funcţionari publici de cariera, numiţi prin concurs sau prin examen.(4) Funcţia de secretar general adjunct se salarizeaza la nivelul salariului de baza prevăzut pentru funcţia de secretar general în anexa nr. V la Legea nr. 154/1998, cu modificările ulterioare, diminuat cu 10 % .(5) Funcţiile de secretar general şi secretar general adjunct se înscriu în numărul maxim de posturi aprobat prin prezenta hotărâre, se ocupa prin examen sau prin concurs în condiţiile legii, iar persoanele care promovează se numesc în funcţiile respective prin ordin al ministrului finanţelor.(6) Personalul din structura Ministerului Finanţelor are calitatea de funcţionar public."3. Articolul 7 va avea următorul cuprins:"Art. 7. – (1) Ministerul Finanţelor are structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului finanţelor, se pot organiza servicii, birouri şi colective temporare şi se poate stabili numărul posturilor de conducere.(2) Ministerul Finanţelor organizează, în condiţiile legii, un cabinet medical de incinta pentru asistenţa medicală la locul de muncă a salariaţilor săi. Angajarea şi salarizarea personalului medico-sanitar se fac de către Ministerul Finanţelor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.(3) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului Finanţelor este de 1.316, iar începând cu data de 1 ianuarie 1999 va fi de 1.500 posturi, conform anexelor nr. 1 şi 4.(4) În numărul maxim de posturi prevăzut la alin. (3) nu sunt incluse posturile de demnitari, posturile aferente activităţii de control financiar şi a Gărzii Financiare, care, potrivit art. 4 din Legea nr. 30/1991, se stabilesc separat, prin ordin al ministrului finanţelor, precum şi cele utilizate pentru cabinetele demnitarilor."4. Articolul 8 se abroga.5. Articolul 9 va avea următorul cuprins:"Art. 9. – (1) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile aparatului propriu al Ministerului Finanţelor se stabilesc, în conformitate cu structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1, prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului finanţelor.(2) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile unităţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al ministrului finanţelor.(3) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile individuale ale personalului din aparatul propriu al Ministerului Finanţelor şi din unităţile sale teritoriale se stabilesc prin fişa postului, întocmită în urma evaluării posturilor, pe baza regulamentelor de organizare şi funcţionare menţionate la alin. (1) şi (2), şi se semnează de către salariat şi de şeful ierarhic."6. Articolul 10 se abroga.7. Articolul 11 alineatul (1) se abroga, iar articolul 11 alineatul (2) va avea următorul cuprins:"(2) Pe lângă ministrul finanţelor funcţionează, ca organ consultativ, Colegiul ministerului.Componenta şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului finanţelor.Colegiul ministerului se întruneşte, la cererea şi sub preşedinţia ministrului finanţelor, pentru dezbaterea unor probleme privind activitatea sa."8. Articolul 12 va avea următorul cuprins:"Art. 12. – (1) În exercitarea atribuţiilor sale ministrul finanţelor emite ordine şi instrucţiuni.(2) Ministrul finanţelor aproba prin ordin, pentru aparatul propriu şi pentru unităţile sale subordonate, criterii în aplicarea prevederilor art. 109 din Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996, aprobată prin Legea nr. 108/1996, cu modificările ulterioare.9. După articolul 12 se introduce articolul 12^1 , care va avea următorul cuprins:"Art. 12^1 . – Ministerul Finanţelor poate organiza în imobilul în care îşi desfăşoară activitatea un bufet de incinta, în condiţiile legii."10. Articolul 13 va avea următorul cuprins:"Art. 13. – (1) Unităţile aflate în subordinea sau sub autoritatea Ministerului Finanţelor, după caz, sunt prevăzute în anexa nr. 2.(2) Repartizarea la nivel de judeţ, respectiv la nivelul municipiului Bucureşti, a numărului maxim de posturi de specialitate prevăzut la cap. I din anexa nr. 2, pentru unităţile subordonate, se aproba prin ordin al ministrului finanţelor."11. Articolul 15 va avea următorul cuprins:"Art. 15. – Statele de funcţii ale Ministerului Finanţelor şi ale unităţilor subordonate se aproba în condiţiile legii."12. Anexele nr. 1, 2 şi 3 laHotărârea Guvernului nr. 447/1997se înlocuiesc cu anexele nr. 1, 2, 3 şi 4, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre şi se aplică în condiţiile menţionate în aceasta hotărâre.
 + 
Articolul 2(1) Prezenta hotărâre intră în vigoare în termen de 15 zile de la data publicării ei în Monitorul Oficial al României, cu excepţia anexei nr. 1, care se va aplica după 90 de zile, dar nu mai târziu de 150 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.(2) Numai în cazul posturilor la care s-au stabilit atribuţii noi, personalul va fi reincadrat pe baza examinării profesionale efectuate conform alin. (1), în condiţiile aprobate prin ordin al ministrului finanţelor, în structura organizatorică cuprinsă în anexa nr. 1, iar personalul care nu a primit atribuţii noi va fi reincadrat cu menţinerea salariului de baza corespunzător gradului profesional sau treptei profesionale avute şi, după caz, a indemnizaţiei de conducere.
 + 
Articolul 3(1) În mod tranzitoriu, de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, timp de minimum 90 de zile, dar nu mai mult de 150 de zile, direcţiile generale, direcţiile şi compartimentul "Consilieri", existente în actuala structura, se reorganizează în 4 departamente conduse de câte un secretar general adjunct, subordonat secretarului general, conform anexei nr. 4, cu următoarele excepţii:– Direcţia generală programe şi acorduri investiţii publice şi achiziţii publice, care se reorganizează în Direcţia programarea investiţiilor publice şi Direcţia reglementarea şi monitorizarea achiziţiilor publice;– Direcţia generală a participatiilor statului, administrarea monopolului de stat şi a bunurilor proprietatea statului, care se reorganizează în Direcţia administrării activelor statului şi Direcţia administrării monopolului de stat;– Direcţia generală a bugetului de stat, în cadrul căreia se înfiinţează Direcţia fondului naţional de preaderare.(2) Până la evaluarea sau ca urmare a evaluării, conform legii, a performantelor profesionale individuale ale fiecărui angajat în raport cu cerinţele postului respectiv, personalul existent în cadrul Ministerului Finanţelor, cu excepţia celui din cadrul cabinetului demnitarului, organizat conform legii, va putea fi reincadrat, cu menţinerea salariului de baza corespunzător gradului profesional sau treptei profesionale avute şi, după caz, a indemnizaţiei de conducere, în posturi din structura organizatorică aprobată prin anexa nr. 4.
 + 
Articolul 4Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogaHotărârea Guvernului nr. 865/1997pentru înfiinţarea Oficiului de Plati şi Contractare PHARE, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 373 din 22 decembrie 1997,Hotărârea Guvernului nr. 32/1998privind modificarea anexei laHotărârea Guvernului nr. 865/1997pentru înfiinţarea Oficiului de Plati şi Contractare PHARE, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 47 din 3 februarie 1998,Hotărârea Guvernului nr. 131/1998pentru modificareaHotărârii Guvernului nr. 447/1997privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 121 din 23 martie 1998, precum şi orice alte prevederi contrare.
 + 
Articolul 5Hotărârea Guvernului nr. 447/1997privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare şi cu cele aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o noua numerotare.PRIM-MINISTRURADU VASILEContrasemnează:–––––Ministrul finanţelor,Decebal Traian RemesMinistrul muncii şi protecţieisociale,Alexandru Athanasiu
 + 
Anexa 1se afla în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 474 din data de 09.12.1998.
 + 
Anexa 2UNITĂŢIîn subordinea sau sub autoritatea Ministerului Finanţelor

  I. Instituţii publice finanţate de la bugetul de stat Numărul maxim de posturi de specialitate
  1. Direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene în subordinea cărora funcţionează administraţiile financiare municipale, circumscripţiile fiscale orăşeneşti şi percepţiile rurale şi Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti în subordinea căreia funcţionează administraţiile financiare ale sectoarelor municipiului Bucureşti
  29.624
  2. Direcţia Generală a Vămilor şi unităţile subordonate acesteia 6.580
  II. Regii autonome  
  1. Regia Autonomă "Imprimeria Naţională"  
  2. Regia Autonomă "Loteria Naţională".

NOTĂ:a) În numărul de posturi cuprins la cap. I pct. 1 nu sunt incluse:– posturile eferente activităţii de control financiar şi a Gărzii Financiare, care, potrivit art. 4 din Legea nr. 30/1991, se aproba de către ministrul finanţelor;– posturile de agent fiscal şi de operator de rol de la municipii, oraşe şi comune, care se stabilesc prin normativ aprobat de ministrul finanţelor, în funcţie de numărul localităţilor (sate, comune, oraşe), de dispersia geografică a acestora, de numărul poziţiilor de rol şi altele asemenea.b) În numărul de posturi de specialitate prevăzute în prezenta anexa nu sunt cuprinse posturile de dactilograf şi stenodactilograf, secretar-dactilograf, funcţionar, magaziner, arhivar, portar, paznic, îngrijitor, bufetier, manipulant bunuri, curier, muncitor şi altele asemenea, care pot fi de maximum 15% din numărul de posturi de specialitate şi care se repartizează pe unităţi, cu aprobarea ministrului finanţelor.c) Procentul de maximum 15% se aplică şi asupra numărului de posturi care se aproba de ministrul finanţelor în condiţiile prevăzute la lit. a).d) În cazuri deosebite, procentul de maximum 15% poate fi modificat, cu aprobarea ministrului finanţelor, până la cel mult 18% pentru unităţile prevăzute la cap. I.2. + 
Anexa 3MIJLOACELE DE TRANSPORT ŞI CONSUMUL DE CARBURANŢI

  Nr. crt. Unitatea Tipul mijlocului de transport Numărul maxim aprobat (bucăţi) Consumul maxim de carburant pentru un autovehicul (litri/lună)
  0 1 2 3 4
  1. Aparatul propriu        
    – parc auto propriu autoturism 4 300
    – parc auto comun autoturism 131) 300
      autovehicul pentru transport de marfă şi de persoane 1 400
      autovehicul pentru transport de marfă 1 400
      autovehicul pentru transport de persoane (delegaţii) 1 450
  I a) Aparat propriu pentru programe PHARE2) autoturisme 2 450
    autoturisme de teren 1 450
  2. Direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene şi a municipiului Bucureşti autoturisme câte 3 pentru fiecare D.G.F.P.C.F.S.*) 300
      autoturisme câte 1 pentru fiecare D.G.F.P.C.F.S. judeţeană şi 2 pentru D.G.F.P.C.F.S. a municipiului Bucureşti 450
      autovehicule pentru transport valori la trezorerie câte 1 pentru fiecare D.G.F.P.C.F.S. judeţeană şi 2 pentru D.G.F.P.C.F.S. a municipiului Bucureşti 450
      autovehicule pentru transport de marfă câte 2 pentru D.G.F.P.C.F.S. Arad, Bihor, Constanţa, Timiş şi a municipiul Bucureşti şi câte 1 pentru celelalte D.G.F.P.C.F.S. 400
  3. Administraţiile financiare şi circumscripţiile fiscale din municipiile şi oraşele cu peste 50.000 de locuitori şi din sectoarele municipiului Bucureşti autoturisme câte 1 pentru fiecare unitate 300
    autoturisme câte 1 pentru fiecare administraţie financiară de sector 450
      autovehicule pentru transport valori la trezorerie câte 1 pentru fiecare unitate care are în structură activitate de trezorerie 450
      autovehicule pentru transport de marfă câte 1 pentru fiecare unitate 400
  4. Administraţiile financiare şi circumscripţiile fiscale din municipii şi oraşe, altele decât cele prevăzute la pct. 3 autoturisme câte 1 pentru fiecare unitate care are în structură activitate de trezorerie 450
      autovehicule pentru transport valori la trezorerie câte 1 pentru fiecare unitate care are în structură activitate de trezorerie 450
  5. Garda Financiară autoturisme 300 400

NOTĂ:1) Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a judeţului Tulcea are în dotare o şalupă pentru control şi activitate curenta.2) Mijloacele de transport şi consumul maxim de carburanţi pentru Direcţia Generală a Vamilor sunt cele prevăzute în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 147/1996, cu modificările ulterioare.3) Nu se considera depăşiri la consumul de carburanţi normat pe autovehicul consumul care, la nivelul anului, se încadrează în limita combustibilului normat în raport cu numărul de autovehicule aprobat fiecărei unităţi. + 
Anexa 4    MINISTERUL FINANŢELOR    Numărul maxim de posturi = 1.500    (exclusiv demnitarii şi posturile    aferente cabinetelor acestora)                       STRUCTURA ORGANIZATORICĂ TRANZITORIE A MINISTERULUI FINANŢELOR                                                  ┌────────────────┐                                                  │ MINISTRU │                                                  ├────────────────┤                                                  │CABINET DEMNITAR│┌─────────────────────┐ └––-┬–––┘│COLEGIUL MINISTERULUI├───────────────────────────────────┤└─────────────────────┘ ├────────────────────────────────────────┬────────────┐                        ┌─────────────────┬───────────────┼────────────────────┐ │ │               ┌────────┴───────┐ ┌───────┴────────┐ │ ┌───────┴────────┐ │ │               │SECRETAR DE STAT│ │SECRETAR DE STAT│ │ │SECRETAR DE STAT│ │ │               ├────────────────┤ ├────────────────┤ │ ├────────────────┤ │ │               │CABINET DEMNITAR│ │CABINET DEMNITAR│ │ │CABINET DEMNITAR│ │ │               └–––––-┘ └–––––-┘ │ └–––––-┘ │ │                                                  ┌───────┴────────┐ │ │                                                  │SECRETAR GENERAL│ │ │                                                  └───────┬────────┘ │ │         ┌────────────────────┬──────────────────┬────────┴─────────────────────────────────┐ │ │┌────────┼─────────┐┌─────────┼────────┐┌────────┼─────────┐ │ ┌────┴─────┐┌─────┴─────┐│┌───────┴────────┐││┌────────┴───────┐││┌───────┴────────┐│ │ │ COMISAR ││ DIRECTOR │││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││ │ │ GENERAL ││ GENERAL ││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘│ │ └────┬─────┘└─────┬─────┘│ OFICIUL PENTRU ││ A ││ INSPECŢIA │ │ ┌────┴─────┐┌─────┴──────┐│ SUPRAVEGHEREA ││ CONTROLULUI ││ GENERALĂ │ │ │ GARDA ││ DIRECŢIA ││ ACTIVITĂŢII DE ││ ││ PENTRU │ │ │FINANCIARĂ││ GENERALĂ ││ ASIGURARE ŞI ││ ││ ACTIVITATEA │ │ └──────────┘│A VĂMILOR*1)││ REASIGURARE ││ ││ INTERNĂ │ │ └────────────┘├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤ └─────────────────────────┐│ DG ││ DG ││ DG │ │└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘ │                                                                                                                      │                                                           ┌──────────────────────────────────────────────────────────┤┌──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┐││ ┌────────────┴───────────┐ │││ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │││ └──────────┬─────────────┘ │││ ┌────────────┬───────────┬───────────┬────────────┬┴────────────┬─────────────┬─────────────┬───────────┐ │││┌────┼─────┐┌─────┼────┐┌─────┼────┐┌─────┼────┐┌──────┼──────┐┌─────┼─────┐┌──────┼──────┐┌─────┼────┐┌─────┼─────┐││││┌───┴────┐││┌────┴───┐││┌────┴───┐││┌────┴───┐││ ┌────┴────┐ ││┌────┴────┐││ ┌────┴────┐ ││┌────┴───┐││┌────┴────┐││││││DIRECTOR││││DIRECTOR││││DIRECTOR││││DIRECTOR│││ │DIRECTOR │ │││DIRECTOR │││ │DIRECTOR │ │││DIRECTOR││││DIRECTOR │││││││ ││││ GENERAL││││ GENERAL││││ GENERAL│││ │ │ │││ GENERAL │││ │ │ │││ GENERAL││││ GENERAL ││││││└────────┘││└────────┘││└────────┘││└────────┘││ └─────────┘ ││└─────────┘││ └─────────┘ ││└────────┘││└─────────┘│││││CONSILIERI││ORGANIZARE││ JURIDICĂ ││ DE ││ ECONOMICĂ ││ DE ││DE PREGĂTIRE ││ DE ││ DE │││││ ││ RESURSE ││ ││COMUNICARE││ SOCIAL- ││TEHNOLOGIA ││ ŞI ││ INTEGRARE││SOLUŢIONARE│││││ ││ UMANE ŞI ││ ││ ││ADMINISTRATIV││INFORMAŢIEI││PERFECŢIONARE││ EUROPEANĂ││ A │││││ ││ FINANCIAR││ ││ ││ ││FINANCIARE ││ A ││ ││PLÂNGERILOR│││││ ││ ││ ││ ││ ││ ││PERSONALULUI ││ ││ │││││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ FINANŢELOR ││ ││ │││││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ PUBLICE ŞI ││ ││ │││││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ VAMAL ││ ││ ││││├──────────┤├──────────┤├──────────┤├──────────┤├─────────────┤├───────────┤├─────────────┤├──────────┤├───────────┤││││ D ││ DG ││ DG ││ DG ││ D ││ DG ││ D ││ DG ││ DG ││││└──────────┘└──────────┘└──────────┘└──────────┘└─────────────┘└───────────┘└─────────────┘└──────────┘└───────────┘││├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤││ DEPARTAMENT ││├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤││ SERVICII INTERNE ││└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│                                                                                                                      │                                                   ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┤┌──────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┐ ││ ┌───────────┴────────────┐ │ ││ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │ ││ └───────────┬────────────┘ │ ││ ┌───────────────────┬───────────────────┬┴──────────────────┬───────────────────┐ │ ││┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐ │ │││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐│ │ ││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││ │ │││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘│ │ │││ DE ANALIZĂ ││ A BUGETULUI ││ A FINANŢELOR ││ A FINANŢELOR ││ EVALUAREA │ │ │││ MACROECONOMICĂ ││ DE STAT*2) ││ INSTITUŢIILOR ││ APĂRĂRII ││ FINANŢĂRII │ │ │││ FINANCIARĂ ŞI ││ ││ PUBLICE ŞI ││ NAŢIONALE, ││ ACTIVITĂŢILOR │ │ │││ PREVIZIUNE ││ ││ DREPTURI ││ ORDINII ││ ECONOMICE │ │ │││ ││ ││ SALARIALE ││ PUBLICE ŞI ││ │ │ │││ ││ ││ ││ SIGURANŢEI ││ │ │ │││ ││ ││ ││ NAŢIONALE ││ │ │ ││├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤ │ │││ DG ││ DG ││ DG ││ DG ││ DG │ │ ││└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘ │ │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ ││ DEPARTAMENT │ │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ ││ BUGET │ │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ │                                                                                                                      │                                                  ┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┤┌─────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┐ ││ ┌───────────┴────────────┐ │ ││ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ │ ││ └───────────┬────────────┘ │ ││ ┌───────────────────┬───────────────────┼───────────────────┬────────────────────┐ │ ││┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐┌────────┼─────────┐ ┌────────┼─────────┐│ │││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐││┌───────┴────────┐│ │┌───────┴────────┐││ ││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││││DIRECTOR GENERAL││ ││DIRECTOR GENERAL│││ │││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘││└────────────────┘│ │└────────────────┘││ │││ A TREZORERIEI ││ A DATORIEI ││ A RELAŢIILOR ││ LEGISLAŢIE │ │ OFICIUL DE PLĂŢI ││ │││ ││ PUBLICE*3) ││ FINANCIARE CU ││ CONTABILĂ │ │ ŞI CONTRACTARE ││ │││ ││ ││ ORGANISME ││ │ │ PHARE ││ │││ ││ ││ INTERNAŢIONALE ││ │ │ ││ ││├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤├──────────────────┤ ├──────────────────┤│ │││ DG ││ DG ││ DG ││ DG │ │ DG ││ ││└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘└──────────────────┘ └──────────────────┘│ │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ ││ DEPARTAMENT │ │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ ││ TREZORERIE ŞI DATORIE PUBLICĂ │ │└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ │                                                                                                                      │                                                         ┌────────────────────────────────────────────────────────────┘                                                         │┌────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┐│ ┌────────────┴───────────┐ ││ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│ ││ └────────────┬───────────┘ ││ ┌───────────┬─────────────┬──────────────┬────────┴────┬──────────────┬────────────┬───────────────┐ ││┌─────┼────┐┌─────┼────┐┌───────┼──────┐┌──────┼──────┐┌─────┼─────┐┌───────┼─────┐┌─────┼───────┐┌──────┼──────┐│││┌────┴───┐││┌────┴───┐││ ┌────┴───┐ ││ ┌────┴───┐ ││┌────┴───┐ ││ ┌────┴───┐ ││ ┌───┴────┐ ││ ┌────┴───┐ │││││DIRECTOR││││DIRECTOR│││ │DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ │││DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ ││ │DIRECTOR│ │││││GENERAL ││││GENERAL │││ │ │ ││ │GENERAL │ │││ │ ││ │GENERAL │ ││ │ │ ││ │ │ ││││└────────┘││└────────┘││ └────────┘ ││ └────────┘ ││└────────┘ ││ └────────┘ ││ └────────┘ ││ └────────┘ ││││LEGISLAŢIE││LEGISLAŢIE││ ACORDURI ││ PROCEDURI ││DE EVALUARE││DE COLECTARE ││ ASISTENŢĂ ││ADMINISTRAREA││││ IMPOZITE ││IMPOZITE ││ FISCALE ││ FISCALE ŞI ││ A ││A VENITURILOR││ PENTRU ││ MONOPOLULUI ││││ DIRECTE ││INDIRECTE ││INTERNAŢIONALE││ SISTEM ││VENITURILOR││ STATULUI ŞI ││CONTRIBUABILI││ DE STAT ││││ ││ ││ ││INFORMAŢIONAL││ PUBLICE ││DE APLICARE A││ ││ ││││ ││ ││ ││ PENTRU ││ ││ EXECUTĂRII ││ ││ ││││ ││ ││ ││ VENITURILE ││ ││ SILITE ││ ││ ││││ ││ ││ ││ STATULUI ││ ││ ││ ││ │││├──────────┤├──────────┤├──────────────┤├─────────────┤├───────────┤├─────────────┤├─────────────┤├─────────────┤│││ DG ││ DG ││ D ││ DG ││ D ││ DG ││ D ││ D │││└──────────┘└──────────┘└──────────────┘└─────────────┘└───────────┘└─────────────┘└─────────────┘└─────────────┘│├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ DEPARTAMENT │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ POLITICA IMPOZITELOR ŞI ADMINISTRAREA VENITURILOR │└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘–––-*1) Funcţionează conform Hotărârii Guvernului nr. 147/1996, cu modificările ulterioare.*2) Include şi Direcţia fondului naţional de preaderare, Direcţia programarea investiţiilor publice, precum şi Direcţia reglementarea şi monitorizarea achiziţiilor publice.*3) Include şi Direcţia administrarea activelor statului.LEGENDĂ:DG = direcţie generală; D = direcţie. ––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x