HOTĂRÂRE nr. 86 din 2 februarie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 11/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 117 din 16 februarie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEHG 86 02/02/2011
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) și alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, al art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 84/2003 pentru înființarea Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administrația Națională a Drumurilor din România”, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare, și al art. 22 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 581/1998 privind înființarea Companiei Naționale de Căi Ferate „CFR” – S.A. prin reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea", județele Constanța, Ialomița și Brăila, prevăzuți în anexele nr. 1-8, 8a), 8b), 9, 9a), 9b), 10 și 11, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. + 
Articolul 2Finanțarea obiectivului de investiții menționat la art. 1 se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii. + 
Articolul 2^1Prin excepție de la prevederile art. 2, finanțarea obiectivelor de investiții prevăzute în anexele nr. 8a) și 9a) se realizează din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse financiare legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.(la 11-12-2019,
Actul a fost completat de Punctul 1, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 844 din 6 decembrie 2019, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 996 din 11 decembrie 2019
)
 + 
Articolul 3Ministerul Transporturilor și Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri pentru fiecare lucrare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor și infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltării regionale și turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanțelor publice,
Gheorghe Ialomițianu
București, 2 februarie 2011.Nr. 86. + 
Anexa nr. 1
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A.Compania Națională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: județele Constanța, Ialomița și BrăilaIndicatori tehnico-economiciValoarea totală a investiției, inclusiv TVA(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),din care: mii lei 667.035*)construcții-montaj (C+M) mii lei 560.678INVEșalonarea investiției: ───C+Manul I mii lei 14.250─────── ──────mii lei 0anul II mii lei 248.409─────── ───────mii lei 212.541anul III mii lei 281.788─────── ───────mii lei 240.773anul IV mii lei 102.593─────── ───────mii lei 93.210anul V mii lei 19.995─────── ───────mii lei 14.154Capacități:lungime totală poduri m 5.992,00suprafață totală poduri m² 147.964,90podurile de cale ferată linie dublăLungime Lățime Suprafață(m) (m) (m²)1. Podul peste Dunăre de la Giurgeni DN 2A,km 114+134 1.463,00 17,34 25.368,422. Podul și viaductele peste canalul navigabilCernavodă DN 22C, km 1 + 978 566,00 12,00 6.792,003. Podul de pe DN 39 km 8 + 988 la Agigea 266,00 20,90 5.559,404. Podul de pe DN 22C km 38 + 002 la Poarta Albă 170,00 22,40 3.808,005. Podul de pe DN 2A km 196 + 739 la Ovidiu 261,00 22,40 5.846,406. Podul de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi 226,00 14,20 3.209,207. Podul combinat de la Cernavodă, rutier A2km 157 + 780 suprastructură, CF liniaBucurești-Constanța km 165 + 817 1.596,00 34,40 54.902,408. Podul combinat de la Borcea, rutier A2km 149 + 680 suprastructură, CF liniaBucurești-Constanța km 152 + 149 968,00 34,40 33.299,209. Podul de pe DN 39 km 49 + 157 la Mangalia 434,00 19,30 8.376,2010. Pasajul peste calea ferată de pe DN 2Bkm 47 + 975 la Găiseanca 42,00 10,50 441,00Durata de realizare a investiției luni 60*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 2
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitarea podului peste Dunăre de la Giurgeni, DN 2A, km 114 + 134
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A.- Direcția Regională de Drumuri și Poduri ConstanțaAmplasament: județele Constanța și IalomițaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 58.656 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C+M) 51.792 mii leiEșalonarea investiției (INV/C+M)anul I 1.057 mii lei──────0anul II 28.800 mii lei──────25.896anul III 25.919 mii lei──────23.306anul IV 2.880 mii lei──────2.590Durata de realizare a investiției: 48 de luniCapacități:lungime pod (m) 1.463lățime pod (m), din care: 17,34– lățime parte carosabilă (m) 4 x 3,25– lățime trotuare (m) 2 x 1,5– efectul de bordură 2 x 0,40– spațiul destinat prinderii elementelorde parapet 2 x 0,27suprafața (m²) 25.368–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 3
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitarea podului și viaductelor peste canalul navigabil Cernavodă DN 22C km 1+978
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri ConstanțaAmplasament: județul ConstanțaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 50.091 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C+M) 44.236 mii leiEșalonarea investiției (INV/C+M)anul I 896 mii lei──────0anul II 24.597 mii lei──────22.118anul III 22.138 mii lei──────19.906anul IV 2.460 mii lei──────2.212Durata de realizare a investiției: 48 de luniCapacități:lungime pod (m) 566lățime pod (m), din care: 12– lățime parte carosabilă (m) 2 x 3,50– lățime trotuare (m) 2 x 1,90– efectul de bordură (m) 2 x 0,40– spațiul destinat prinderii elementelorde parapet (m) 2 x 0,20suprafața (m²) 6.792*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 4
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ȘI INDICATORII
tehnico-economici ai obiectivului de investiție
"Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988
la Agigea, județul Constanța"
Titular: Ministerul TransporturilorBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – D.R.D.P. ConstanțaAmplasament: județul ConstanțaValoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(1 euro = 4.4424 lei la 2 martie 2015), 87.172 mii leidin care C+M: 83.994 mii leiValoarea rest de executat (inclusiv TVA):(1 euro = 4.4424 lei la 2 martie 2015), 76.785 mii leidin care C+M: 75.404 mii leiEșalonarea investiției INV──────C + MAnul I: INV mii lei 51.190────── ─────── ──────C + M mii lei 50.269Anul II: INV mii lei 25.595────── ─────── ──────C + M mii lei 25.13510.621Durata de execuție pentru 18 lunirestul de executat:Capacități:– lungime pod 266 m– lățime pod, 20,90 mdin care:– lățime parte carosabilă 4 x 3,50 m– lățime trotuare 2 x 1,50 m– spațiul de siguranță pentru hobane 2 x 1,30 m– spațiul destinat prinderii elementelorde parapet 2 x 0,25 m– spațiul pentru bordură 2 x 0,40 m– Suprafața 5.560 mp– Înlocuire hobane și hobane provizorii 5 perechi– Măsuri de urmărire specială a poduluiFactori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se va face din Împrumutul nr. 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și asigurat conform prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 64/2007privind datoria publică, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 109/2008 , cu modificările și completările ulterioare, și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.–––-Anexa 4 a fost înlocuită cu anexa la HOTĂRÂREA nr. 20 din 27 ianuarie 2016 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 76 din 2 februarie 2016 conform modificării aduse de art. unic din același act normativ.
 + 
Anexa nr. 5
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitarea podului de pe DN 22C km 38+002 la Poarta Alba, județul Constanța
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri ConstanțaAmplasament: județul ConstanțaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 27.239 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C+M) 24.064 mii leiEșalonarea investiției (INV/C+M)anul I 479 mii lei──────0anul II 19.357 mii lei──────17.406anul III 7.403 mii lei──────6.658Durata de realizare a investiției: 30 de luniCapacități:lungime pod (m) 170,00lățime pod (m), din care 22,40– lățime parte carosabilă (m) 4 x 3,50– lățime trotuare (m) 2 x 3,90– spațiul destinat prinderii elementelorde parapet (m) 2 x 0,30suprafața (m²) 3.808,00*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 6
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitare pod de pe DN 2A km 196+739 la Ovidiu, județul Constanța
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri ConstanțaAmplasament: județul ConstanțaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 12.303 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C + M) 10.871 mii leiEșalonarea investiției (INV/C + M)anul I 214 mii lei──────0anul II 6.045 mii lei──────5.436anul III 5.440 mii lei──────4.892anul IV 604 mii lei──────543Durata de realizare a investiției: 30 de luniCapacități:lungime pod (m) 261,00lățime pod (m), din care: 22,40– lățime parte carosabilă (m) 4 x 3,50– lățime trotuare (m) 2 x 3,90– spațiul destinat prinderii elementelorde parapet (m) 2 x 0,30suprafața (m²) 5.820,30–––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 7
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitare pod de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi, județul Constanța
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri ConstanțaAmplasament: județul ConstanțaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 14.460 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C + M) 12.777 mii leiEșalonarea investiției (INV/C + M)anul I 252 mii lei──────0anul II 7.104 mii lei──────6.388anul III 6.394 mii lei──────5.750anul IV 710 mii lei──────639Durata de realizare a investiției: 30 de luniCapacități:lungime pod (m) 226,00lățime pod (m), din care: 14,20– lățime parte carosabilă (m) 2 x 3,50– lățime trotuare (m) 2 x 2,90– spațiul destinat prinderii elementelorde parapet (m) 2 x 0,30suprafața (m²) 3.209,20–––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 8
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitarea podului peste Dunăre, A2 km 157 + 600, C.F. km 165 + 817
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiari: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța; Compania Națională de Căi Ferate "CFR" – S.A.Amplasament: județele Constanța și IalomițaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 246.014 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C + M) 201.188 mii leiEșalonarea investiției (INV/C + M)anul I 5.696 mii lei──────0anul II 73.052 mii lei──────58.914anul III 84.383 mii lei──────68.074anul IV 62.888 mii lei──────60.046anul V 19.995 mii lei──────14.154Durata de realizare a investiției: 60 de luniCapacități:lungime pod (m) 1.596,00lățime pod (m), din care: 34,40– lățime parte carosabilă (m) 4 x 3,75– lățime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5– benzi de încadrare (m) 2 x 0,50suprafața (m²) 54.902,40Podul de cale ferată linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 8a)
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ȘI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiție: „Reabilitarea podului de la Cernavodă, A2, km 157+600“

Titular: Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor
Beneficiar: Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – S.A.
Amplasament: județele Constanța și Ialomița
Indicatori tehnico-economici

 + 
Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2006, cu modificările ulterioare.
 + 
Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse financiare legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
(la 11-12-2019,
Anexa nr. 8a) a fost modificată de Punctul 2, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 844 din 6 decembrie 2019, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 996 din 11 decembrie 2019
)
 + 
Anexa nr. 8b)
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitarea podului combinat peste Dunăre, linia CF București-Constanța, km 165+817
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Căi Ferate "CFR" – S.A.Amplasament: județele Ialomița și ConstanțaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 169.770 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C+M) 133.884 mii leiEșalonarea investiției (INV/C+M)anul I 4.304 mii lei──────0anul II 35.626 mii lei──────25.262anul III 50.700 mii lei──────37.787anul IV 59.145 mii lei──────56.681anul V 19.995 mii lei──────14.154Durata de realizare a investiției: 60 de luniCapacități:lungime pod (m) 1.584,00linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din fonduri externe nerambursabile postaderare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 9
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680, CF km 152+149
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiari: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța; Compania Națională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: județul IalomițaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 216.768 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C+M) 179.080 mii leiEșalonarea investiției (INV/C+M)anul I 4.931 mii lei──────0anul II 68.625 mii lei──────57.654anul III 112.147 mii lei───────96.032anul IV 31.065 mii lei──────25.394Durata de realizare a investiției: 48 de luniCapacități:lungime pod (m) 968,00lățime pod (m), din care: 34,40– lățime parte carosabilă (m) 4 x 3,75– lățime trotuare (m) 2 x 1,5– benzi de încadrare (m) 2 x 0,50suprafața (m²) 33.299,20Podul de cale ferată linie dublă*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 9a)
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ȘI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiție: „Reabilitarea podului de la Borcea, A2, km 149+680“

Titular: Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor
Beneficiar: Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – S.A.
Amplasament: județul Ialomița
Indicatori tehnico-economici

 + 
Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2006, cu modificările ulterioare.
 + 
Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse financiare legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
(la 11-12-2019,
Anexa nr. 9a) a fost modificată de Punctul 2, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 844 din 6 decembrie 2019, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 996 din 11 decembrie 2019
)
 + 
Anexa nr. 9b)
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitarea podului combinat peste Dunăre (brațul Borcea) linia CF București – Constanța, km 152+149
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: județul IalomițaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4 ,1073 lei), 125.788 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C+M) 98.787 mii leiEșalonarea investiției (INV/C+M)anul I 3.251 mii lei──────0anul II 23.975 mii lei──────17.508anul III 71.962 mii lei──────59.900anul IV 26.600 mii lei──────21.379Durata de realizare a investiției: 48 de luniCapacități:lungime pod (m) 970,00linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 10
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitare pod de pe DN 39 km 49+157 la Mangalia
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri ConstanțaAmplasament: județul ConstanțaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 16.385 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C+M) 14.477 mii leiEșalonarea investiției (INV/C+M)anul I 285 mii lei──────0anul II 8.050 mii lei──────7.238anul III 7.245 mii lei──────6.515anul IV 805 mii lei──────724Durata de realizare a investiției: 30 de luniCapacități:lungime pod (m) 434,00lățime pod (m), din care: 19,30– lățime parte carosabilă (m) 4 x 3,50– lățime trotuare (m) 2 x 2,25– efect de bordură (m) 2 x 0,40suprafața (m²) 8.376,20*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa nr. 11
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiții
"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Reabilitare pasaj peste cale ferată de pe DN 2B km 47+975 la Găiseanca
Titular: Ministerul Transporturilor și InfrastructuriiBeneficiar: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri ConstanțaAmplasament: județul BrăilaIndicatorii tehnico-economici:Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)(în prețuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 1.074 mii lei*)din care construcții-montaj (inclusiv TVA)(C+M) 950 mii leiEșalonarea investiției (INV/C+M)anul I 18 mii lei──────0anul II 967 mii lei──────870anul III 89 mii lei──────80Durata de realizare a investiției: 24 de luniCapacități:lungime pod (m) 42,00lățime pod (m), din care: 10,50– lățime parte carosabilă (m) 2 x 3,50– lățime trotuare (m) 2 x 1,00– efect de bordură (m) 2 x 0,40suprafața (m²) 441,00*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluției ulterioare a prețurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x