pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"(actualizată până la data de 2 februarie 2016*)
–––-În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor din România”, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare, şi al art. 22 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR” – S.A. prin reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea", judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brăila, prevăzuţi în anexele nr. 1-8, 8a), 8b), 9, 9a), 9b), 10 şi 11, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. +
Articolul 2Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Articolul 3Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri pentru fiecare lucrare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
–––––
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe IalomiţianuBucureşti, 2 februarie 2011.Nr. 86. +
Anexa 1INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A.Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: judeţele Constanţa, Ialomiţa şi BrăilaIndicatori tehnico-economici*Font 9* Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), din care: mii lei 667.035*) construcţii-montaj (C+M) mii lei 560.678 INV Eşalonarea investiţiei: ─── C+M anul I mii lei 14.250 ─────── ────── mii lei 0 anul II mii lei 248.409 ─────── ─────── mii lei 212.541 anul III mii lei 281.788 ─────── ─────── mii lei 240.773 anul IV mii lei 102.593 ─────── ─────── mii lei 93.210 anul V mii lei 19.995 ─────── ─────── mii lei 14.154 Capacităţi: lungime totală poduri m 5.992,00 suprafaţă totală poduri m² 147.964,90 podurile de cale ferată linie dublă Lungime Lăţime Suprafaţă (m) (m) (m²) 1. Podul peste Dunăre de la Giurgeni DN 2A, km 114+134 1.463,00 17,34 25.368,42 2. Podul şi viaductele peste canalul navigabil Cernavodă DN 22C, km 1 + 978 566,00 12,00 6.792,00 3. Podul de pe DN 39 km 8 + 988 la Agigea 266,00 20,90 5.559,40 4. Podul de pe DN 22C km 38 + 002 la Poarta Albă 170,00 22,40 3.808,00 5. Podul de pe DN 2A km 196 + 739 la Ovidiu 261,00 22,40 5.846,40 6. Podul de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi 226,00 14,20 3.209,20 7. Podul combinat de la Cernavodă, rutier A2 km 157 + 780 suprastructură, CF linia Bucureşti-Constanţa km 165 + 817 1.596,00 34,40 54.902,40 8. Podul combinat de la Borcea, rutier A2 km 149 + 680 suprastructură, CF linia Bucureşti-Constanţa km 152 + 149 968,00 34,40 33.299,20 9. Podul de pe DN 39 km 49 + 157 la Mangalia 434,00 19,30 8.376,20 10. Pasajul peste calea ferată de pe DN 2B km 47 + 975 la Găiseanca 42,00 10,50 441,00 Durata de realizare a investiţiei luni 60––––-*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 2INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului peste Dunăre de la Giurgeni, DN 2A, km 114 + 134Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A.- Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţele Constanţa şi IalomiţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 58.656 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 51.792 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 1.057 mii lei ────── 0 anul II 28.800 mii lei ────── 25.896 anul III 25.919 mii lei ────── 23.306 anul IV 2.880 mii lei ────── 2.590 Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 1.463 lăţime pod (m), din care: 17,34 – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,25 – lăţime trotuare (m) 2 x 1,5 – efectul de bordură 2 x 0,40 – spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet 2 x 0,27 suprafaţa (m²) 25.368–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 3INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului şi viaductelor peste canalul navigabil Cernavodă DN 22C km 1+978Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 50.091 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 44.236 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 896 mii lei ────── 0 anul II 24.597 mii lei ────── 22.118 anul III 22.138 mii lei ────── 19.906 anul IV 2.460 mii lei ────── 2.212 Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 566 lăţime pod (m), din care: 12 – lăţime parte carosabilă (m) 2 x 3,50 – lăţime trotuare (m) 2 x 1,90 – efectul de bordură (m) 2 x 0,40 – spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m) 2 x 0,20 suprafaţa (m²) 6.792––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 4CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORIItehnico-economici ai obiectivului de investiţie"Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988la Agigea, judeţul Constanţa"Titular: Ministerul TransporturilorBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – D.R.D.P. ConstanţaAmplasament: judeţul Constanţa Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (1 euro = 4.4424 lei la 2 martie 2015), 87.172 mii lei din care C+M: 83.994 mii lei Valoarea rest de executat (inclusiv TVA): (1 euro = 4.4424 lei la 2 martie 2015), 76.785 mii lei din care C+M: 75.404 mii lei Eşalonarea investiţiei INV ────── C + M Anul I: INV mii lei 51.190 ────── ─────── ────── C + M mii lei 50.269 Anul II: INV mii lei 25.595 ────── ─────── ────── C + M mii lei 25.135 10.621 Durata de execuţie pentru 18 luni restul de executat: Capacităţi: – lungime pod 266 m – lăţime pod, 20,90 m din care: – lăţime parte carosabilă 4 x 3,50 m – lăţime trotuare 2 x 1,50 m – spaţiul de siguranţă pentru hobane 2 x 1,30 m – spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet 2 x 0,25 m – spaţiul pentru bordură 2 x 0,40 m – Suprafaţa 5.560 mp – Înlocuire hobane şi hobane provizorii 5 perechi – Măsuri de urmărire specială a poduluiFactori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se va face din Împrumutul nr. 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi asigurat conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.–––-Anexa 4 a fost înlocuită cu anexa la HOTĂRÂREA nr. 20 din 27 ianuarie 2016 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 76 din 2 februarie 2016 conform modificării aduse de art. unic din acelaşi act normativ. +
Anexa 5INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului de pe DN 22C km 38+002 la Poarta Alba, judeţul ConstanţaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 27.239 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 24.064 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 479 mii lei ────── 0 anul II 19.357 mii lei ────── 17.406 anul III 7.403 mii lei ────── 6.658 Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 170,00 lăţime pod (m), din care 22,40 – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,50 – lăţime trotuare (m) 2 x 3,90 – spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m) 2 x 0,30 suprafaţa (m²) 3.808,00––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 6INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitare pod de pe DN 2A km 196+739 la Ovidiu, judeţul ConstanţaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 12.303 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C + M) 10.871 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C + M) anul I 214 mii lei ────── 0 anul II 6.045 mii lei ────── 5.436 anul III 5.440 mii lei ────── 4.892 anul IV 604 mii lei ────── 543 Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 261,00 lăţime pod (m), din care: 22,40 – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,50 – lăţime trotuare (m) 2 x 3,90 – spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m) 2 x 0,30 suprafaţa (m²) 5.820,30–––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 7INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitare pod de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi, judeţul ConstanţaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 14.460 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C + M) 12.777 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C + M) anul I 252 mii lei ────── 0 anul II 7.104 mii lei ────── 6.388 anul III 6.394 mii lei ────── 5.750 anul IV 710 mii lei ────── 639 Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 226,00 lăţime pod (m), din care: 14,20 – lăţime parte carosabilă (m) 2 x 3,50 – lăţime trotuare (m) 2 x 2,90 – spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m) 2 x 0,30 suprafaţa (m²) 3.209,20–––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 8INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului peste Dunăre, A2 km 157 + 600, C.F. km 165 + 817Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiari: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" – S.A.Amplasament: judeţele Constanţa şi IalomiţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 246.014 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C + M) 201.188 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C + M) anul I 5.696 mii lei ────── 0 anul II 73.052 mii lei ────── 58.914 anul III 84.383 mii lei ────── 68.074 anul IV 62.888 mii lei ────── 60.046 anul V 19.995 mii lei ────── 14.154 Durata de realizare a investiţiei: 60 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 1.596,00 lăţime pod (m), din care: 34,40 – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,75 – lăţime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5 – benzi de încadrare (m) 2 x 0,50 suprafaţa (m²) 54.902,40 Podul de cale ferată linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 8a)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului de la Cernavodă A2 km 157+600Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţele Constanţa şi IalomiţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 76.244 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 67.304 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 1.392 mii lei ────── 0 anul II 37.426 mii lei ────── 33.652 anul III 33.683 mii lei ────── 30.287 anul IV 3.743 mii lei ────── 3.365 Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 1.596,00 lăţime pod (m), din care: 34,40 – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,75 – lăţime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5 – benzi de încadrare (m) 2 x 0,50 suprafaţa (m²) 54.902,40––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 8b)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului combinat peste Dunăre, linia CF Bucureşti-Constanţa, km 165+817Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" – S.A.Amplasament: judeţele Ialomiţa şi ConstanţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 169.770 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 133.884 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 4.304 mii lei ────── 0 anul II 35.626 mii lei ────── 25.262 anul III 50.700 mii lei ────── 37.787 anul IV 59.145 mii lei ────── 56.681 anul V 19.995 mii lei ────── 14.154 Durata de realizare a investiţiei: 60 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 1.584,00 linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 9INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680, CF km 152+149Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiari: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: judeţul IalomiţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 216.768 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 179.080 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 4.931 mii lei ────── 0 anul II 68.625 mii lei ────── 57.654 anul III 112.147 mii lei ─────── 96.032 anul IV 31.065 mii lei ────── 25.394 Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 968,00 lăţime pod (m), din care: 34,40 – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,75 – lăţime trotuare (m) 2 x 1,5 – benzi de încadrare (m) 2 x 0,50 suprafaţa (m²) 33.299,20 Podul de cale ferată linie dublă–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 9a)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul IalomiţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 90.980 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 80.293 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 1.680 mii lei ────── 0 anul II 44.650 mii lei ────── 40.146 anul III 40.185 mii lei ────── 36.132 anul IV 4.465 mii lei ────── 4.015 Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 968,00 lăţime pod (m), din care: 34,40 – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,75 – lăţime trotuare (m) 2 x 1,5 – benzi de încadrare (m) 2 x 0,50 suprafaţa (m²) 33.299,20–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 9b)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului combinat peste Dunăre (braţul Borcea) linia CF Bucureşti – Constanţa, km 152+149Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: judeţul IalomiţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4 ,1073 lei), 125.788 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 98.787 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 3.251 mii lei ────── 0 anul II 23.975 mii lei ────── 17.508 anul III 71.962 mii lei ────── 59.900 anul IV 26.600 mii lei ────── 21.379 Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 970,00 linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 10INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitare pod de pe DN 39 km 49+157 la MangaliaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 16.385 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 14.477 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 285 mii lei ────── 0 anul II 8.050 mii lei ────── 7.238 anul III 7.245 mii lei ────── 6.515 anul IV 805 mii lei ────── 724 Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 434,00 lăţime pod (m), din care: 19,30 – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,50 – lăţime trotuare (m) 2 x 2,25 – efect de bordură (m) 2 x 0,40 suprafaţa (m²) 8.376,20–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. +
Anexa 11INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitare pasaj peste cale ferată de pe DN 2B km 47+975 la GăiseancaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul BrăilaIndicatorii tehnico-economici: Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 1.074 mii lei*) din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M) 950 mii lei Eşalonarea investiţiei (INV/C+M) anul I 18 mii lei ────── 0 anul II 967 mii lei ────── 870 anul III 89 mii lei ────── 80 Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni Capacităţi: lungime pod (m) 42,00 lăţime pod (m), din care: 10,50 – lăţime parte carosabilă (m) 2 x 3,50 – lăţime trotuare (m) 2 x 1,00 – efect de bordură (m) 2 x 0,40 suprafaţa (m²) 441,00–––––-*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.––-