HOTĂRÂRE nr. 86 din 2 februarie 2011 (*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 05/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETAT DEHOTARARE 844 06/12/2019
ANEXA 8MODIFICAT DEHOTARARE 844 06/12/2019
ANEXA 9MODIFICAT DEHOTARARE 844 06/12/2019
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEHG 86 02/02/2011
ActulREFERIRE LALEGE 47 17/03/2004
ActulREFERIRE LAOUG 84 18/09/2003 ART. 11
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LAHG 581 10/09/1998 ART. 22
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ANEXA 4ARE LEGATURA CUHG 20 27/01/2016
ANEXA 4ARE LEGATURA CUHG 20 27/01/2016 ANEXA 1
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 109 09/05/2008
ANEXA 4REFERIRE LAOUG 64 27/06/2007
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCOMPLETAT DEHOTARARE 844 06/12/2019
ActulREFERIT DEHOTARARE 844 06/12/2019
ANEXA 8MODIFICAT DEHOTARARE 844 06/12/2019
ANEXA 9MODIFICAT DEHOTARARE 844 06/12/2019

pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"(actualizată până la data de 2 februarie 2016*)



–––-În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor din România”, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare, şi al art. 22 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR” – S.A. prin reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea", judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brăila, prevăzuţi în anexele nr. 1-8, 8a), 8b), 9, 9a), 9b), 10 şi 11, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Articolul 3Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri pentru fiecare lucrare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.


PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

–––––

Ministrul transporturilor şi infrastructurii,

Anca Daniela Boagiu

Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,

Elena Gabriela Udrea

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 2 februarie 2011.Nr. 86. + 
Anexa 1INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A.Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: judeţele Constanţa, Ialomiţa şi BrăilaIndicatori tehnico-economici*Font 9*    Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),    din care: mii lei 667.035*)    construcţii-montaj (C+M) mii lei 560.678                                     INV    Eşalonarea investiţiei: ───                                     C+M              anul I mii lei 14.250                                                        ─────── ──────                                                        mii lei 0              anul II mii lei 248.409                                                        ─────── ───────                                                        mii lei 212.541              anul III mii lei 281.788                                                        ─────── ───────                                                        mii lei 240.773              anul IV mii lei 102.593                                                        ─────── ───────                                                        mii lei 93.210              anul V mii lei 19.995                                                        ─────── ───────                                                        mii lei 14.154    Capacităţi:    lungime totală poduri m 5.992,00    suprafaţă totală poduri m² 147.964,90    podurile de cale ferată linie dublă                                                      Lungime Lăţime Suprafaţă                                                        (m) (m) (m²)    1. Podul peste Dunăre de la Giurgeni DN 2A,       km 114+134 1.463,00 17,34 25.368,42    2. Podul şi viaductele peste canalul navigabil       Cernavodă DN 22C, km 1 + 978 566,00 12,00 6.792,00    3. Podul de pe DN 39 km 8 + 988 la Agigea 266,00 20,90 5.559,40    4. Podul de pe DN 22C km 38 + 002 la Poarta Albă 170,00 22,40 3.808,00    5. Podul de pe DN 2A km 196 + 739 la Ovidiu 261,00 22,40 5.846,40    6. Podul de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi 226,00 14,20 3.209,20    7. Podul combinat de la Cernavodă, rutier A2       km 157 + 780 suprastructură, CF linia       Bucureşti-Constanţa km 165 + 817 1.596,00 34,40 54.902,40    8. Podul combinat de la Borcea, rutier A2       km 149 + 680 suprastructură, CF linia       Bucureşti-Constanţa km 152 + 149 968,00 34,40 33.299,20    9. Podul de pe DN 39 km 49 + 157 la Mangalia 434,00 19,30 8.376,20   10. Pasajul peste calea ferată de pe DN 2B       km 47 + 975 la Găiseanca 42,00 10,50 441,00    Durata de realizare a investiţiei luni 60––––-*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 2INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului peste Dunăre de la Giurgeni, DN 2A, km 114 + 134Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A.- Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţele Constanţa şi IalomiţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 58.656 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 51.792 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 1.057 mii lei                                                           ──────                                                              0              anul II 28.800 mii lei                                                           ──────                                                           25.896              anul III 25.919 mii lei                                                           ──────                                                           23.306              anul IV 2.880 mii lei                                                           ──────                                                            2.590    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 1.463    lăţime pod (m), din care: 17,34    – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,25    – lăţime trotuare (m) 2 x 1,5    – efectul de bordură 2 x 0,40    – spaţiul destinat prinderii elementelor      de parapet 2 x 0,27   suprafaţa (m²) 25.368–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 3INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului şi viaductelor peste canalul navigabil Cernavodă DN 22C km 1+978Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 50.091 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 44.236 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 896 mii lei                                                           ──────                                                                0              anul II 24.597 mii lei                                                           ──────                                                           22.118              anul III 22.138 mii lei                                                           ──────                                                           19.906              anul IV 2.460 mii lei                                                           ──────                                                            2.212    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 566    lăţime pod (m), din care: 12    – lăţime parte carosabilă (m) 2 x 3,50    – lăţime trotuare (m) 2 x 1,90    – efectul de bordură (m) 2 x 0,40    – spaţiul destinat prinderii elementelor      de parapet (m) 2 x 0,20    suprafaţa (m²) 6.792––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 4CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORIItehnico-economici ai obiectivului de investiţie"Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988la Agigea, judeţul Constanţa"Titular: Ministerul TransporturilorBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – D.R.D.P. ConstanţaAmplasament: judeţul Constanţa    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (1 euro = 4.4424 lei la 2 martie 2015), 87.172 mii lei    din care C+M: 83.994 mii lei    Valoarea rest de executat (inclusiv TVA):    (1 euro = 4.4424 lei la 2 martie 2015), 76.785 mii lei    din care C+M: 75.404 mii lei    Eşalonarea investiţiei INV                                                ──────                                                C + M    Anul I: INV mii lei 51.190                                                ────── ─────── ──────                                                C + M mii lei 50.269    Anul II: INV mii lei 25.595                                                ────── ─────── ──────                                                C + M mii lei 25.135                                                           10.621   Durata de execuţie pentru 18 luni   restul de executat:   Capacităţi:   – lungime pod 266 m   – lăţime pod, 20,90 m   din care:    – lăţime parte carosabilă 4 x 3,50 m    – lăţime trotuare 2 x 1,50 m    – spaţiul de siguranţă pentru hobane 2 x 1,30 m    – spaţiul destinat prinderii elementelor      de parapet 2 x 0,25 m    – spaţiul pentru bordură 2 x 0,40 m   – Suprafaţa 5.560 mp   – Înlocuire hobane şi hobane provizorii 5 perechi   – Măsuri de urmărire specială a poduluiFactori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se va face din Împrumutul nr. 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi asigurat conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.–––-Anexa 4 a fost înlocuită cu anexa la HOTĂRÂREA nr. 20 din 27 ianuarie 2016 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 76 din 2 februarie 2016 conform modificării aduse de art. unic din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 5INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului de pe DN 22C km 38+002 la Poarta Alba, judeţul ConstanţaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 27.239 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 24.064 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 479 mii lei                                                           ──────                                                                0              anul II 19.357 mii lei                                                           ──────                                                           17.406              anul III 7.403 mii lei                                                           ──────                                                            6.658    Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 170,00    lăţime pod (m), din care 22,40    – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,50    – lăţime trotuare (m) 2 x 3,90    – spaţiul destinat prinderii elementelor      de parapet (m) 2 x 0,30    suprafaţa (m²) 3.808,00––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 6INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitare pod de pe DN 2A km 196+739 la Ovidiu, judeţul ConstanţaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 12.303 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C + M) 10.871 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)              anul I 214 mii lei                                                           ──────                                                                0              anul II 6.045 mii lei                                                           ──────                                                            5.436              anul III 5.440 mii lei                                                           ──────                                                            4.892              anul IV 604 mii lei                                                           ──────                                                              543    Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 261,00    lăţime pod (m), din care: 22,40    – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,50    – lăţime trotuare (m) 2 x 3,90    – spaţiul destinat prinderii elementelor      de parapet (m) 2 x 0,30    suprafaţa (m²) 5.820,30–––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 7INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitare pod de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi, judeţul ConstanţaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 14.460 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C + M) 12.777 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)              anul I 252 mii lei                                                           ──────                                                                0              anul II 7.104 mii lei                                                           ──────                                                            6.388              anul III 6.394 mii lei                                                           ──────                                                            5.750              anul IV 710 mii lei                                                           ──────                                                              639    Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 226,00    lăţime pod (m), din care: 14,20    – lăţime parte carosabilă (m) 2 x 3,50    – lăţime trotuare (m) 2 x 2,90    – spaţiul destinat prinderii elementelor      de parapet (m) 2 x 0,30    suprafaţa (m²) 3.209,20–––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 8INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului peste Dunăre, A2 km 157 + 600, C.F. km 165 + 817Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiari: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" – S.A.Amplasament: judeţele Constanţa şi IalomiţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 246.014 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C + M) 201.188 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)              anul I 5.696 mii lei                                                           ──────                                                                0              anul II 73.052 mii lei                                                           ──────                                                           58.914              anul III 84.383 mii lei                                                           ──────                                                           68.074              anul IV 62.888 mii lei                                                           ──────                                                           60.046              anul V 19.995 mii lei                                                           ──────                                                           14.154    Durata de realizare a investiţiei: 60 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 1.596,00    lăţime pod (m), din care: 34,40    – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,75    – lăţime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5    – benzi de încadrare (m) 2 x 0,50    suprafaţa (m²) 54.902,40    Podul de cale ferată linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 8a)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului de la Cernavodă A2 km 157+600Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţele Constanţa şi IalomiţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 76.244 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 67.304 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 1.392 mii lei                                                           ──────                                                                0              anul II 37.426 mii lei                                                           ──────                                                           33.652              anul III 33.683 mii lei                                                           ──────                                                           30.287              anul IV 3.743 mii lei                                                           ──────                                                            3.365    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 1.596,00    lăţime pod (m), din care: 34,40    – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,75    – lăţime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5    – benzi de încadrare (m) 2 x 0,50    suprafaţa (m²) 54.902,40––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 8b)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului combinat peste Dunăre, linia CF Bucureşti-Constanţa, km 165+817Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" – S.A.Amplasament: judeţele Ialomiţa şi ConstanţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 169.770 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 133.884 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 4.304 mii lei                                                           ──────                                                                0              anul II 35.626 mii lei                                                           ──────                                                           25.262              anul III 50.700 mii lei                                                           ──────                                                           37.787              anul IV 59.145 mii lei                                                           ──────                                                           56.681              anul V 19.995 mii lei                                                           ──────                                                           14.154    Durata de realizare a investiţiei: 60 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 1.584,00                                                      linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 9INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680, CF km 152+149Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiari: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: judeţul IalomiţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 216.768 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 179.080 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 4.931 mii lei                                                            ──────                                                                 0              anul II 68.625 mii lei                                                            ──────                                                            57.654              anul III 112.147 mii lei                                                           ───────                                                            96.032              anul IV 31.065 mii lei                                                            ──────                                                            25.394    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 968,00    lăţime pod (m), din care: 34,40    – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,75    – lăţime trotuare (m) 2 x 1,5    – benzi de încadrare (m) 2 x 0,50    suprafaţa (m²) 33.299,20    Podul de cale ferată linie dublă–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 9a)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul IalomiţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 90.980 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 80.293 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 1.680 mii lei                                                            ──────                                                                 0              anul II 44.650 mii lei                                                            ──────                                                            40.146              anul III 40.185 mii lei                                                            ──────                                                            36.132              anul IV 4.465 mii lei                                                            ──────                                                             4.015    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 968,00    lăţime pod (m), din care: 34,40    – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,75    – lăţime trotuare (m) 2 x 1,5    – benzi de încadrare (m) 2 x 0,50    suprafaţa (m²) 33.299,20–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 9b)INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitarea podului combinat peste Dunăre (braţul Borcea) linia CF Bucureşti – Constanţa, km 152+149Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: judeţul IalomiţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4 ,1073 lei), 125.788 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 98.787 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 3.251 mii lei                                                            ──────                                                                 0              anul II 23.975 mii lei                                                            ──────                                                            17.508              anul III 71.962 mii lei                                                            ──────                                                            59.900              anul IV 26.600 mii lei                                                            ──────                                                            21.379    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 970,00                                                       linie dublă––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 10INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitare pod de pe DN 39 km 49+157 la MangaliaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul ConstanţaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 16.385 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 14.477 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 285 mii lei                                                            ──────                                                                 0              anul II 8.050 mii lei                                                            ──────                                                             7.238              anul III 7.245 mii lei                                                            ──────                                                             6.515              anul IV 805 mii lei                                                            ──────                                                               724    Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 434,00    lăţime pod (m), din care: 19,30    – lăţime parte carosabilă (m) 4 x 3,50    – lăţime trotuare (m) 2 x 2,25    – efect de bordură (m) 2 x 0,40    suprafaţa (m²) 8.376,20–––––*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Anexa 11INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii"Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"Reabilitare pasaj peste cale ferată de pe DN 2B km 47+975 la GăiseancaTitular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ConstanţaAmplasament: judeţul BrăilaIndicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 1.074 mii lei*)    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)    (C+M) 950 mii lei    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)              anul I 18 mii lei                                                            ──────                                                                 0              anul II 967 mii lei                                                            ──────                                                               870              anul III 89 mii lei                                                            ──────                                                                80    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni    Capacităţi:    lungime pod (m) 42,00    lăţime pod (m), din care: 10,50    – lăţime parte carosabilă (m) 2 x 3,50    – lăţime trotuare (m) 2 x 1,00    – efect de bordură (m) 2 x 0,40    suprafaţa (m²) 441,00–––––-*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x