HOTĂRÂRE nr. 815 din 31 iulie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 630 din 3 septembrie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHG 1269 18/12/2012
ActulACTUALIZEAZA PEHG 815 31/07/2012
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 6 alin. (8) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Națională a Sării – S.A. București, aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. + 
Articolul 2(1)Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli, precum și nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limite maxime și nu pot fi depășite decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și al Ministerului Finanțelor Publice, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri și cheltuieli.(2)În cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Națională a Sării – S.A. București poate efectua cheltuieli totale proporțional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați.

PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
p. Ministrul economiei,
comerțului și mediului de afaceri,
Gelu-Ștefan Diaconu,
secretar de stat
Ministrul muncii,
familiei și protecției sociale,
Mariana Câmpeanu
Viceprim-ministru,
ministrul finanțelor publice,
Florin Georgescu
București, 31 iulie 2012.Nr. 815. + 
AnexăMINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERISocietatea Națională a Sării – S.A.BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELIpe anul 2012

                                                                mii lei
     INDICATORI     Nr.rd.   BVC 2012
Propunere  
0 1 2 3 4
I.     VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15) 1 265.710
                                1   Venituri din exploatare, din care: 2 260.022
                 a) din producția vândută 3 220.000
b) din vânzarea mărfurilor 4 16.522
c)  din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5     
    c1 subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare 6  
c2 transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7  
d) producția de imobilizări 8 8.700
e) alte venituri din exploatare 9 14.800
    – venituri conform OUG nr. 95/2002 9a  
2   Venituri financiare, din care: 10 5.688
         a) din imobilizări financiare 11  
b)  din alte investiții și împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12     
c) din dobânzi 13 688
d) alte venituri financiare 14 5.000
3   Venituri extraordinare 15 0
II     CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) 16 260.210
                                                                                                       1   Cheltuieli de exploatare, din care: 17 256.310
                                                                                             a) cheltuieli materiale 18 41.000
b) alte cheltuieli externe (cu energie și apă) 19 10.395
c) cheltuieli privind mărfurile 20 12.800
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 92.649
                                     d1  ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95) 22   66.606 
d2  cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte obligații legale, din care: 23   20.751 
          ch. privind contribuția la asigurări sociale 24 15.409
ch. privind contribuția la asigurări pt. șomaj 25 333
ch. privind contribuția la asigurări sociale desănătate 26   3.464 
ch. privind contribuțiile la fondurile specialeaferente fondului de salarii 27   1.545 
d3 alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 5.292
                   d3.1).ch. sociale prevăzute prin art. 21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, din care: 29     729   
– tichete de creșă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare 30     
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările șicompletările ulterioare 31    44  
d3.2) tichete de masă 32 3.633
d3.3) tichete de vacanță 33  
d3.4) alte drepturi de personal conform prevederilor legale 33a  930 
e)   ch. cu plățile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări 34    1.000  
f)  ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătorești 35     
g)  ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale și necorporale 36   13.000 
h) ch. cu prestațiile externe 37 73.366
i) alte cheltuieli de exploatare, din care: 38 12.100
                                  i1) contract de mandat 39 80
i2) ch. de protocol, din care: 40 110
   – tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare 41     
i3) ch. de reclamă și publicitate, din care: 42 844
         – tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă și publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare 43       
– tichete cadou ptr. campanii de marketing, studiul pieței, promovarea pe piețe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare 44         
i4) ch. cu sponsorizarea 45 143
i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 46   570 
i6) ch. cu redevența pentru concesionarea bunurilor 47    2.300
i7) cheltuieli conform OUG nr. 95/2002 și/sau cheltuieli șomaj tehnic 47a   0
i8) cheltuieli aferente restructurării, privati- zării, administrator special, etc. 47b   297
i9) majorări și penalități/provizioane 47c 9.000
2   Cheltuieli financiare, din care: 48 3.900
    a) cheltuieli privind dobânzile 49 0
b) alte cheltuieli financiare 50 3.900
3   Cheltuieli extraordinare 51 0
III   REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 52 5.500
IV     IMPOZIT PE PROFIT 53 836
V         PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUIPE PROFIT, din care: 54   4.664 
                                    1   Rezerve legale 55 275
2      Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute de lege 56     
3      Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți 57     
4              Constituirea surselor proprii de finanțare pentru proiectele cofinanțate din împrumuturi externe, precum și pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plății dobânzilor,comisioanelor și altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 58             
5   Alte repartizări prevăzute de lege 59  
6      Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 și 59 60   4.389 
7            Participarea salariaților la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exercițiul financiar de referință 61      439    
8            Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende încazul societăților/companiilor naționale și societăților cu capital integral sau majoritar de stat 62      3.731    
9        Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute lapct. 1-8 se repartizează la alte rezerve și constituie sursă proprie de finanțare 63    219  
VI     VENITURI DIN FONDURI EUROPENE 64  
VII   CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care: 65  
    a) cheltuieli materiale 66  
    b) cheltuieli salariale 67  
    c) cheltuieli privind prestări servicii 68  
    d) cheltuieli cu reclama și publicitate 69  
    e) alte cheltuieli 70  
VIII   SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care 71 28.300
              1   Surse proprii 72 28.300
2   Alocații de la buget 73  
3   Credite bancare 74  
    a) – interne 75  
b) – externe 76  
4   Fonduri europene 77  
5   Alte surse 78  
IX     CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: 79 28.300
          1      Cheltuieli aferente investițiilor, inclusiv cele aferente investițiilor în curs la finele anului 80   28.300 
2      Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții 81     
    a) interne 82  
b) externe 83  
X     REZERVE, din care: 84  
  XI   1   Rezerve legale 85 275
2   Rezerve statutare 86  
3   Alte rezerve 87  
XII   DATE DE FUNDAMENTARE 88  
                                                   1   Venituri totale 89 265.710
2   Cheltuieli aferente veniturilor totale 90 260.210
3   Nr. prognozat de personal la finele anului 91 1.984
4   Nr. mediu de salariați total 92 2.034
5   Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care: 93 71.898
       a)  fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 94   66.597 
b) alte cheltuieli cu personalul 95 9
c) alte bonificații și bonusuri în bani și/sau natură 96 5.292
6   a)  Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) (Rd.94/Rd.92)/12*1000 97   2.728 
    b)   Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influențat de bonificațiile și bonusurile în lei  și sau natură (Rd.93/Rd.92)/12*1000 98    2.946  
7      Productivitatea muncii pe total personal mediu în prețuri curente (lei/persoană) (Rd.89/92) 99   131 
8      Productivitatea muncii pe total personal mediu în prețuri comparabile (lei/persoană)(Rd.89/92 x ICP) 100    
9          Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal mediu (mp/pers) ("Orizonturi miniere havate și topografiate în subteran și în zonele de influență a acestora")    101    31,00
10       Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 = (Rd. 16/rd.1) x 1000 102   979  
11   Plăți restante 103  
    a) prețuri curente 104 95
b) prețuri comparabile 105 95
12   Creanțe restante 106  
    a) prețuri curente 107 7.000
b) prețuri comparabile 108 7.000

(la 27-12-2012,
Anexa a fost modificată de Articolul UNIC din HOTĂRÂREA nr. 1.269 din 18 decembrie 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 890 din 27 decembrie 2012
)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x