În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + ARTICOL UNICPunctul 3.5 din Metodologia de analiză cost-beneficiu pentru investițiile în infrastructura de apă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 677/2017, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 770 din 28 septembrie 2017, cu modificările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins:3.5.Determinarea nivelului de cofinanțare din partea UE [cunoscut anterior drept «calculul diferenței de finanțat (Funding Gap)»]Pentru perioada 2014-2020, art. 61 al Regulamentului (UE) 1.303/2013 prevede că determinarea nivelului de cofinanțare a UE pentru proiectele generatoare de venit va presupune trei alternative:– aplicarea proporțională a veniturilor nete actualizate (cunoscută anterior ca metoda diferenței de finanțat); … – rată forfetară; … – scăderea ratei de cofinanțare pentru o axă prioritară selectată. … În scenariul «Aplicarea proporțională a veniturilor nete actualizate», rata de sprijin este calculată drept partea din investiție care nu poate fi acoperită prin veniturile nete generate de proiect, ambele exprimate la valoarea netă actualizată, mecanism cunoscut din perioada 2007-2013.Asistența efectivă va fi calculată ca produsul costului de investiție eligibil conform «diferenței de finanțat» (Funding Gap) și al ratelor de cofinanțare specificate în PO relevant.Pentru proiectele finanțate prin POIM 2014-2020, în cazul aplicării ratei forfetare, rata se stabilește de către autoritatea de management POIM în baza unei metodologii juste, echitabile și verificabile, bazată pe date istorice corecte și complete. Metodologia trebuie verificată de către Autoritatea de audit și notificată către Comisia Europeană.În timp ce creșterile tarifare bazate pe metoda de stabilire a tarifului din secțiunea anterioară reprezintă baza de proiecție a veniturilor incrementale ale proiectului, costurile utilizate în analiza fluxului de numerar actualizat pentru calculul diferenței de finanțat (a se vedea secțiunea următoare) ar putea să nu includă elemente contabile fără efect de trezorerie, cum ar fi amortizarea și rezervele pentru situații neprevăzute.Pe de altă parte, costurile de înlocuire care urmează a fi suportate în timpul perioadei de analiză (de exemplu, pentru echipamentele electromecanice cu o durată de viață economică mai scurtă) sunt incluse în calculul diferenței de finanțare, drept costuri (actualizate) de operare și întreținere. … PRIM-MINISTRU LUDOVIC ORBAN Contrasemnează: Ministrul fondurilor europene, Ioan Marcel Boloș Ministrul lucrărilor publice, dezvoltării și administrației, Ion Ștefan Ministrul mediului, apelor și pădurilor, Costel Alexe Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Nechita-Adrian Oros Ministrul finanțelor publice, Vasile-Florin CîțuBucurești, 13 noiembrie 2019.Nr. 813.
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
pentru modificarea pct. 3.5 din Metodologia de analiză cost-beneficiu pentru investițiile în infrastructura de apă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 677/2017
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.