HOTĂRÂRE nr. 81 din 23 ianuarie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 67 din 29 ianuarie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 247 29/04/2002
ActulREFERIRE LAOG 80 30/08/2001 ART. 4
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind organizarea la Bucureşti, în perioada 19-21 mai 2008, a celei de-a patra reuniuni a părţilor la Convenţia privind evaluarea impactului asupra mediului în context transfrontieră (Convenţia Espoo)



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă organizarea la Bucureşti, în perioada 19-21 mai 2008, a celei de-a patra reuniuni a părţilor la Convenţia privind evaluarea impactului asupra mediului în context transfrontieră (Convenţia Espoo).
 + 
Articolul 2Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea evenimentului prevăzut la art. 1, în sumă totală de 270.000 lei, se asigură din prevederile bugetare aprobate Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile pe anul 2008, la capitolul 74.01 "Protecţia mediului", cu respectarea prevederilor legale, conform devizului estimativ prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:–––––p. Ministrul mediuluişi dezvoltării durabile,Lucia Ana Varga,secretar de statp. Ministrul afacerilor externe,Anton Niculescu,secretar de statMinistrul economiei şi finanţelor,Varujan VosganianBucureşti, 23 ianuarie 2008.Nr. 81.
 + 
Anexa DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI

Nr.
crt

Acţiuni organizatorice

Suma
alocată
– lei –
1. Cheltuieli pentru săli, servicii traducere şi alte servicii
1.1. Sălile de conferinţă şi echipamentele aferente
Sala I.C. Brătianu:
– chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţă):
3.850 lei x 3 zile = 11.550 lei
– 2 posturi conexiune internet: 385 lei x 3 zile = 1.155 lei
– videoproiector şi ecran: 735 lei x 3 zile = 2.205 lei
– instalaţie pentru traducere simultană în 4 limbi, inclusiv
200 de căşti şi receptori: 1.750 lei x 3 zile = 5.250 lei
– 4 microfoane mobile: 350 lei x 3 zile = 1.050 lei
– pupitru pentru orator: 70 lei x 3 zile = 210 lei
– cheltuieli administrative: 420 lei/oră x 30 ore = 12.600 lei
34.020

Sala Drepturilor Omului:
– chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţă):
2.450 lei x 3 zile = 7.350 lei
– cheltuieli administrative: 290 lei/oră x 24 ore = 6.960 lei
14.310

Sala N. Bălcescu, compartimentată în 3 încăperi:
– chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţă):
1.750 lei x 3 zile = 5.250 lei
– 5 posturi conexiune internet: 963 lei x 3 zile = 2.889 lei
– 2 posturi telefonice fixe şi 2 posturi fax: 245 lei x 3 zile =
735 lei
– panouri fonoabsorbante despărţitoare: 230 lei x 3 zile = 690 lei
– cheltuieli administrative: 270 lei/oră x 30 ore = 8.100 lei
17.664

Sala Tache Ionescu (prânz/masă oficială/cocteil)
– chirie: 2.625 x 3 zile = 7.875 lei
– sistem sonorizare de putere pentru conferinţă/muzică:
525 lei x 3 zile = 1.575 lei
– cheltuieli administrative: 460 lei/oră x 30 ore = 13.800 lei
23.250

Garderobă, punct de înregistrare a participanţilor şi punct de
disponibilizare a documentelor: 315 lei x 3 zile = 945 lei
945
1.2. Servicii de traducere:
– traducere de documente: cca 100 pag. x 40 lei/pag. = 4.000 lei
– traducere simultană: rusă/română/engleză/franceză:
4 persoane x 8 ore x 3 zile x 100 lei = 9.600 lei
13.600

1.3. Alte servicii:
– închiriere aparatură (fax, telefon, copiator, calculatoare,
imprimante, laptopuri, proiector şi ecran digital etc.):
1.050 lei x 3 zile = 3.150 lei
– asigurare asistenţă tehnică pentru echipamente electrice,
electronice şi IT: 5 persoane x 150 lei/zi x 3 zile = 2.250 lei
– transport/transfer/visit-tour/ghizi: 4 autocare x 1.050 lei/
autocar/zi x 3 zile = 12.600 lei
– cheltuieli pentru materiale promoţionale – toate inscripţionate
cu sigla conferinţei = 30.310 lei
● mape textile: 200 persoane x 30 lei = 6.000 lei
● blocnotesuri: 200 persoane x 10 lei = 2.000 lei
● memory stickuri: 200 persoane x 100 lei = 20.000 lei
● 1 banner (3 x 6 mp) x 63 lei/mp şi 3 rollup (2 x 0,8 mp) x
392 lei/buc. = 1.134 lei + 1.176 lei = 2.310 lei
– cheltuieli de secretariat (consumabile, rechizite, pixuri,
ecusoane etc.): 200 persoane x 75 lei/persoană = 15.000 lei
63.310

2.

Organizarea unei mese oficiale pentru seara zilei de 20 mai 2008,
oferită de ministrul român (pentru 200 de persoane):
200 persoane x 60 lei = 12.000 lei
12.000
3.

Organizarea unui cocteil oferit de ministrul român (200 de
persoane): 200 persoane x 12,5 lei = 2.500 lei
2.500
4.

Cheltuieli zilnice de masă (pentru 175 de invitaţi străini):
175 persoane x 90 lei x 3 zile = 47.250 lei
47.250
5.

Alte cheltuieli: cafea, apă minerală, sucuri sau alte trataţii
oferite în timpul şedinţelor (200 de persoane):
200 persoane x 6,5 lei x 3 zile = 3.900 lei
3.900
6.

Cadouri (pentru 46 de delegaţii ale ţărilor şi organizaţiilor
internaţionale participante): 46 delegaţii x 225 lei = 10.350 lei
10.350
7. Alte cheltuieli neprevăzute 26.901
TOTAL: 270.000

NOTĂ:În cazul apariţiei unor evenimente neprevăzute, sumele se pot compensa între acţiunile 1 şi 7.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x