Informatii Document
Emitent: SENATUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 121 din 5 martie 2013
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Nu exista acte care fac referire la acest act | |
În temeiul prevederilor art. 67 din Constituția României, republicată, precum și ale art. 36 alin. (1) lit o) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, cu modificările și completările ulterioare,Senatul adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1În structura serviciilor Senatului funcționează direcții generale, direcții, servicii, birouri și compartimente, după caz.(la 27-06-2023,
Articolul 1 a fost modificat de Punctul 1., Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 67 din 26 iunie 2023, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 582 din 27 iunie 2023
)
+
Articolul 2(1)Structura organizatorică a serviciilor Senatului este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.(2)În cadrul Cabinetului secretarului general, secretarilor generali adjuncți și direcțiilor, prin hotărâre a Biroului permanent al Senatului, se pot organiza, după caz, servicii, birouri și compartimente.(la 27-06-2023,
Alineatul (2), Articolul 2 a fost modificat de Punctul 2., Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 67 din 26 iunie 2023, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 582 din 27 iunie 2023
)
+
Articolul 3(1)Secretarul general al Senatului conduce serviciile Senatului și controlează activitatea acestora. În această calitate răspunde în fața Senatului și a Biroului permanent al Senatului de modul în care își îndeplinește atribuțiile în asigurarea bunei funcționări a serviciilor Senatului.(2)În activitatea sa, secretarul general al Senatului este ajutat de 4 secretari generali adjuncți.(la 27-06-2023,
Alineatul (2), Articolul 3 a fost modificat de Punctul 3., Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 67 din 26 iunie 2023, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 582 din 27 iunie 2023
)
(3)Atribuțiile secretarilor generali adjuncți sunt stabilite de secretarul general al Senatului, prin ordin.(la 27-06-2023,
Articolul 3 a fost completat de Punctul 4., Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 67 din 26 iunie 2023, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 582 din 27 iunie 2023
)
+
Articolul 4(1)Activitatea serviciilor Senatului se desfășoară pe baza Regulamentului de organizare și funcționare, aprobat de Biroul permanent al Senatului, la propunerea secretarului general.(2)Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura serviciilor Senatului se stabilește prin statul de funcții, care se aprobă de Biroul permanent al Senatului, la propunerea secretarului general, în condițiile legii.(3)În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general al Senatului va elabora proiectul Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Senatului, în vederea supunerii spre aprobare Biroului permanent al Senatului. +
Articolul 5La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Senatului nr. 13/2009 privind structura serviciilor Senatului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 25 iunie 2009, cu modificările ulterioare, se abrogă.Această hotărâre a fost adoptată de Senat în ședința din 4 martie 2013, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată.
PREȘEDINTELE SENATULUI
GEORGE-CRIN LAURENȚIU ANTONESCUBucurești, 4 martie 2013.Nr. 8. +
Anexă
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a serviciilor Senatului României
(la 27-06-2023,
Anexa a fost modificată de Punctul 5., Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 67 din 26 iunie 2023, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 582 din 27 iunie 2023
)