privind structura serviciilor Senatului(actualizată la data de 9 octombrie 2015*)
–––-În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 36 alin. (1) lit o) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, cu modificările şi completările ulterioare,Senatul adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1În structura serviciilor Senatului funcţionează direcţii generale, direcţii, servicii şi birouri, după caz. +
Articolul 2(1) Structura organizatorică a serviciilor Senatului este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. … (2) În cadrul direcţiilor generale funcţionează direcţii, iar în cadrul direcţiilor, prin hotărâre a Biroului permanent al Senatului, se pot organiza, după caz, servicii şi birouri. … +
Articolul 3(1) Secretarul general al Senatului conduce serviciile Senatului şi controlează activitatea acestora. În această calitate răspunde în faţa Senatului şi a Biroului permanent al Senatului de modul în care îşi îndeplineşte atribuţiile în asigurarea bunei funcţionări a serviciilor Senatului. … (2) În activitatea sa, secretarul general al Senatului este ajutat de 2 secretari generali adjuncţi. … +
Articolul 4(1) Activitatea serviciilor Senatului se desfăşoară pe baza Regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de Biroul permanent al Senatului, la propunerea secretarului general. … (2) Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura serviciilor Senatului se stabileşte prin statul de funcţii, care se aprobă de Biroul permanent al Senatului, la propunerea secretarului general, în condiţiile legii. … (3) În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general al Senatului va elabora proiectul Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Senatului, în vederea supunerii spre aprobare Biroului permanent al Senatului. … +
Articolul 5La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Senatului nr. 13/2009 privind structura serviciilor Senatului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 25 iunie 2009, cu modificările ulterioare, se abrogă.Această hotărâre a fost adoptată de Senat în şedinţa din 4 martie 2013, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.
PREŞEDINTELE SENATULUI
GEORGE-CRIN LAURENŢIU ANTONESCUBucureşti, 4 martie 2013.Nr. 8. +
AnexăSTRUCTURA ORGANIZATORICĂ A SERVICIILOR SENATULUI*Font 7* ┌──────────────────┐ ┌────────────────┐ │Cabinet Preşedinte│<────┬────────┤ PREŞEDINTE │ └──────────────────┘ │ └───────┬────────┘ ┌─────────────────────┐ │ │ │Cancelarie Preşedinte│<───┤ v └─────────────────────┘ │ ┌────────────────┐ ┌─────────────────────┐ │ │Biroul Permanent│ │Grupul de consilieri │ │ └───────┬────────┘ │ pentru relaţia cu │<───┘ │ │ mass-media │ v ┌─────────────────────────┐ └─────────────────────┘ ┌────────┐ ┌─────────┐ │ Direcţia generală │ │SECRETAR│ │ Cabinet │ ┌>│ administrare patrimoniu │┌─────────────────────┐ │GENERAL ├──>│ SG │ │ │ ││ Direcţia generală │ └────┬───┘ └─────────┘ │ │- Direcţia tehnică ││ cooperare │ │ │ │- Direcţia administrativă││parlamentară externă │<─┐ │ ┌────────┐ │ │- Direcţia transporturi ││ │ │ ┌────────────────────────┐ │ │SECRETAR│ │ └─────────────────────────┘│- Direcţia relaţii │ │<─┤SECRETAR GENERAL ADJUNCT││GENERAL ├─────┤│multilaterale externe│ │ └───────────┬────────────┘ │ │ADJUNCT │ │ ┌────────────────────┐└─────────────────────┘ │ v │ └────┬───┘ │ │ Direcţia pentru │ │ ┌───────────────┐ │ v │ │ informatizarea │┌─────────────────────┐ │ │Secretariat SGA│ │ ┌───────────┐ └>│ activităţii ││ Direcţia presă, │ │ └───────────────┘ │ │Secretariat│ │ parlamentare ││comunicare şi Imagine│<─┤ │ │ SGA │ └────────────────────┘└─────────────────────┘ │ │ └───────────┘ │ ┌────────────┐ │┌─────────────────────┐ │ │Biroul audit│<────────┤│Direcţia social media│<─┘ └──────┬─────┘ │└─────────────────────┘ | │ ┌─────────────────────┬────────────────┬────┬─────────┬┴───────────┬───────────────┬───────────────┐ v v | v │ v v v┌─────────────────────┐ ┌─────────────┐ ┌────────┴──────────┐ │ ┌───────────┐ ┌────────┐ ┌──────────┐│ Direcţia generală │ │ Direcţia │ │ Direcţia generală │ │ │ Direcţia │ │Direcţia│ │ Direcţia ││ legislativă │ │ generală │ │control, juridic şi│ │ │secretariat│ │ resurse│ │ pentru ││ │ │ economică │ │securitate internă │ │ │ general │ │ umane │ │dezvoltare││- Direcţia proceduri,│ │ │ │ │ │ └───────────┘ └────────┘ └──────────┘│sinteză, studii şi │ │- Direcţia │ │- Direcţia control │ ││evidenţă legislativă │ │buget finanţe│ │securitate internă │ ││- Direcţia pentru │ │contabilitate│ └───────────────────┘ ││organizarea lucră- │ └─────────────┘ ││rilor plenului şi │ ││comisiilor │ │└─────────────────────┘ │ v ┌───────────────────────┐ │ Centrul de organizare │ │şi promovare evenimente│ └───────────────────────┘–––-Anexa a fost înlocuită cu anexa din HOTĂRÂREA nr. 60 din 5 octombrie 2015, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 755 din 9 octombrie 2015, potrivit art. unic din acelaşi act normativ.––-