HOTĂRÂRE nr. 645 din 7 august 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 725 din 11 august 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORD DE URGENTA 67 21/06/2024
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 57 03/07/2019 ART. 288
ActulREFERIRE LALEGE 44 31/03/2017
ActulREFERIRE LAOG 23 24/08/2016 ART. 17
ActulREFERIRE LALEGE 247 29/04/2002
ActulREFERIRE LAOG 80 30/08/2001 ART. 5
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 108
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 3REFERIRE LAHG 650 08/09/2016
ART. 13REFERIRE LALEGE 44 31/03/2017
ART. 13REFERIRE LAOG 23 24/08/2016 ART. 5
ART. 13REFERIRE LAOG 23 24/08/2016
ART. 16REFERIRE LALEGE 44 31/03/2017
ART. 16REFERIRE LAOG 23 24/08/2016
ART. 18REFERIRE LALEGE 44 31/03/2017
ART. 18REFERIRE LAOG 23 24/08/2016
ART. 18REFERIRE LAOG 23 24/08/2016 ART. 7
ART. 19REFERIRE LAHOTARARE 358 30/04/2020
ART. 19REFERIRE LAORD DE URGENTA 57 03/07/2019
ART. 19REFERIRE LAHG 1705 29/11/2006
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORD DE URGENTA 67 21/06/2024
ActulREFERIT DEREGULAMENT 07/02/2024
ActulREFERIT DEREGULAMENT 01/03/2023
ActulREFERIT DEREGULAMENT 13/04/2022
ActulREFERIT DEREGULAMENT 15/06/2022
ActulREFERIT DEMETODOLOGIE 27/04/2021
ActulREFERIT DEMETODOLOGIE 18/09/2020
ART. 3REFERIT DEORDIN 770 07/02/2024
ART. 3REFERIT DEORDIN 107 26/03/2024
ART. 3REFERIT DEORDIN 344 01/03/2023
ART. 3REFERIT DEORDIN 114 03/05/2023
ART. 3REFERIT DEORDIN 1190 15/06/2022
ART. 3REFERIT DEORDIN 190 05/08/2022
ART. 3REFERIT DEORDIN 3235 14/12/2022
ART. 3REFERIT DEORDIN 604 27/04/2021
ART. 3REFERIT DEORDIN 3836 18/09/2020
ART. 4REFERIT DEORDIN 1114 31/05/2022
ART. 4REFERIT DEORDIN 3836 18/09/2020
ART. 13REFERIT DEDECIZIE 60 06/02/2024
ART. 13REFERIT DEDECIZIE 21 27/01/2023
ART. 13REFERIT DEDECIZIE 341 18/08/2023
ART. 13REFERIT DEDECIZIE 452 25/10/2023
ART. 13REFERIT DEDECIZIE 262 04/04/2022
ART. 13REFERIT DEORDIN 572 13/04/2022
ART. 13REFERIT DEREGULAMENT 13/04/2022
ART. 13REFERIT DEDECIZIE 584 27/12/2022
ART. 13REFERIT DEDECIZIE 263 06/04/2021
ART. 14REFERIT DEORDIN 572 13/04/2022
ART. 14REFERIT DEORDIN 1114 31/05/2022
ART. 14REFERIT DEORDIN 3235 14/12/2022





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 17 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 23/2016 privind înființarea Institutului Național de Administrație, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare, al art. 288 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 5 alin. (3) din Ordonanța Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile și instituțiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Capitolul IOrganizarea și funcționarea Institutului Național de Administrație + 
Articolul 1(1)Institutul Național de Administrație, denumit în continuare Institutul, se organizează ca instituție publică de interes național, cu personalitate juridică, organ de specialitate al administrației publice centrale în subordinea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației.(2)Institutul are sediul în municipiul București, Str. Occidentului nr. 14, sectorul 1.(3)Pentru desfășurarea corespunzătoare a activităților sale, Institutul poate utiliza și alte spații, în condițiile legii. + 
Articolul 2(1)Institutul pune în aplicare direcțiile strategice ale Guvernului privind eficientizarea administrației publice prin profesionalizarea personalului din administrația publică centrală și locală.(2)Institutul exercită atribuții în domeniile:a)formării profesionale a personalului din administrația publică;b)perfecționării profesionale a personalului din administrația publică;c)cercetării-inovării în domeniul administrației publice;d)facilitării comunicării informațiilor și cunoștințelor în domeniul administrației publice;e)asigurării calității în domeniul formării personalului din administrația publică. + 
Articolul 3(1)În domeniul formării și perfecționării profesionale în administrația publică, pentru îndeplinirea atribuțiilor principale, Institutul realizează următoarele:a)implementează Strategia privind formarea profesională pentru administrația publică 2016-2020, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 650/2016, cu modificările ulterioare, în conformitate cu atribuțiile care îi revin;b)elaborează, până la data de 31 ianuarie, pentru anul în curs, cu respectarea nevoilor de formare comunicate de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, grilele de programe de formare profesională și tematica aferentă acestora, care sunt supuse spre avizare Consiliului de coordonare. Grilele de programe de formare profesională pot fi actualizate semestrial, în funcție de nevoile suplimentare de formare identificate, și de îndată, în cazul apariției unei modificări legislative importante;c)întocmește oferta de formare pentru programele de formare profesională pe care le organizează, pe care o comunică instituțiilor și autorităților publice și o publică pe siteul propriu;d)asigură comunicarea și buna colaborare instituțională cu celelalte instituții publice care organizează programe de formare profesională;e)elaborează metodologia de selecție a experților și formatorilor cu care colaborează pentru derularea programelor de formare pe care le organizează;f)întocmește și gestionează evidența experților și formatorilor care participă la derularea programelor de formare pentru personalul din administrația publică;g)elaborează metodologiile de selecție a partenerilor în procesul de formare, care se aprobă prin ordin al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației;h)fundamentează, elaborează și implementează programe și proiecte cu finanțare externă în domeniul său de activitate, monitorizează derularea acestora și prezintă periodic ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației rapoarte privind modul de derulare a acestora;i)elaborează regulamentele de organizare și desfășurare a programelor de formare specializată derulate de Institut;j)alte atribuții prevăzute de lege și de Regulamentul de organizare și funcționare al Institutului.(2)Institutul asigură programe de formare specializată pentru ocuparea, în condițiile legii, a funcțiilor corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici.(3)Institutul asigură formare pentru:a)funcționari publici;b)personal care își exercită activitatea în baza unui contract individual de muncă sau a unui contract de management;c)persoane alese sau numite în funcție de demnitate publică sau asimilate acestora;d)aleși locali;e)alte categorii de personal din administrația publică, stabilite prin lege.(4)Pentru programele de formare specializată prevăzute la alin. (2) tematica este aprobată de președintele Institutului, cu avizul Consiliului de coordonare.(5)Condițiile de organizare a programelor de formare specializată prevăzute la alin. (2), numărul comisiilor de concurs și al comisiilor de soluționare a contestațiilor, componența nominală a acestora, tematica pentru concurs, calendarul de desfășurare a concursului, tariful și modalitățile pentru plata tarifului de participare la program se stabilesc prin regulamente de organizare și desfășurare aprobate prin ordin al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației, la propunerea președintelui Institutului.
 + 
Articolul 4(1)Institutul asigură programe de perfecționare profesională pentru:a)grupurile-țintă strategice, stabilite prin acte normative, documente programatice sau alte documente emise de Guvern și comunicate Institutului prin Agenția Națională a Funcționarilor Publici;b)personalul din administrația publică, în baza nevoilor de formare identificate la nivelul administrației publice și centralizate de Agenția Națională a Funcționarilor Publici;c)instituții și autorități publice sau persoane interesate.(2)Procedura de identificare a nevoilor de formare profesională în administrația publică pentru categoriile de beneficiari de formare prevăzuți la alin. (1) este aprobată prin ordin al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației, la propunerea președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.(3)Pentru programele de perfecționare profesională prevăzute la alin. (1), tematica este aprobată de președintele Institutului, cu avizul Consiliului de coordonare.(4)Tarifele se aprobă prin ordin al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației, la propunerea președintelui Institutului, cu avizul Consiliului de coordonare. + 
Articolul 5(1)În domeniul cercetării și inovării în administrația publică, Institutul îndeplinește următoarele atribuții:a)organizează activități de cercetare-inovare în domeniul administrației publice, seminare și conferințe pe teme de interes major pentru administrația publică;b)realizează analize, studii, rapoarte, prognoze și publicații în domeniul administrației publice;c)participă la activități de cercetare-inovare în domeniul administrației publice, seminare și conferințe pe teme de interes major pentru administrația publică;d)sprijină/facilitează susținerea activității de cercetare și inovare prin acordarea de burse și granturi de cercetare, în condițiile legii;e)accesează mecanisme de finanțare în domeniul cercetării-inovării și derulează proiecte, în condițiile legii.(2)Pentru realizarea atribuțiilor prevăzute la alin. (1), Institutul se poate asocia sau poate încheia parteneriate cu alte instituții și autorități publice, cu instituții similare din țară și străinătate sau cu instituții de învățământ superior și alte persoane juridice, de drept public sau privat, interesate. + 
Articolul 6În domeniul facilitării comunicării informațiilor și cunoștințelor în materia administrației publice, Institutul îndeplinește următoarele atribuții:a)diseminează rezultatele analizelor, studiilor, rapoartelor, prognozelor, proiectelor în domeniul administrației publice realizate, prin diverse forme de comunicare, publicații tipărite sau în format electronic;b)dezvoltă, la nivel național, baze de date, biblioteci și rețele în domeniul formării profesionale, în mod direct sau în parteneriat cu alte persoane juridice, de drept public sau privat din piața de formare;c)pune la dispoziție instituțiilor și autorităților publice, cu titlu gratuit, baze de date și biblioteci în domeniul administrației publice;d)organizează seminare și conferințe pe teme de interes major pentru administrația publică centrală și locală;e)participă la rețele naționale și internaționale în domeniul formării profesionale și în domeniul cercetării-inovării în administrația publică.
 + 
Articolul 7În domeniul asigurării calității formării personalului din administrația publică, Institutul îndeplinește următoarele atribuții:a)stabilește prin ordin al președintelui Institutului, cu avizul Consiliului de coordonare, standardele de calitate pentru programele de formare profesională pe care le organizează;b)elaborează sau, după caz, actualizează standardele ocupaționale pentru ocupațiile din domeniul administrației publice;c)întreprinde demersurile necesare autorizării, în condițiile legii, a programelor de perfecționare profesională pe care le organizează;d)asigură controlul și monitorizarea respectării standardelor de calitate pentru programele de formare pe care le organizează în mod direct sau pe care le derulează în parteneriat sau în asociere cu alți furnizori de formare. + 
Articolul 8Pentru îndeplinirea atribuțiilor care îi revin, Institutul poate:a)să colaboreze cu instituțiile și autoritățile publice;b)să colaboreze cu instituții și organisme similare din țară și din străinătate în domeniul său de activitate;c)să negocieze, în baza mandatului stabilit de ministrul lucrărilor publice, dezvoltării și administrației, încheierea unor acorduri și proiecte de colaborare internațională în domeniile sale de activitate, pe care le prezintă acestuia în vederea aprobării sau însușirii, urmată de transmiterea către Guvern spre aprobare, după caz;d)să încheie parteneriate cu entități publice și private, după caz. + 
Articolul 9(1)Președintele Institutului conduce aparatul propriu al Institutului, stabilit prin prezenta hotărâre, numește și eliberează din funcție personalul acestuia, în condițiile legii.(2)Președintele reprezintă Institutul în raporturile cu ministerele, cu celelalte autorități ale administrației publice centrale, cu autoritățile administrației publice locale, cu alte autorități și instituții publice centrale și locale, cu persoane juridice și fizice române sau străine, precum și în justiție.(3)Vicepreședintele îndeplinește atribuțiile și sarcinile care îi sunt delegate de președinte prin ordin, în condițiile legii. + 
Articolul 10(1)Institutul are un secretar general, care face parte din categoria înalților funcționari publici și este numit în condițiile legii.(2)Atribuțiile secretarului general se stabilesc, în condițiile legii, prin ordin al președintelui Institutului.
 + 
Articolul 11(1)Numărul maxim de posturi din aparatul propriu al Institutului este de 100, exclusiv demnitarii și posturile aferente cabinetului președintelui Institutului.(2)Personalul Institutului este format din demnitari, funcționari publici și personal contractual.(3)Structura organizatorică a Institutului este prevăzută în anexa nr. 1.(4)În cadrul structurii organizatorice, prin ordin al președintelui Institutului, având în vedere nevoile instituționale și structura de personal, se pot înființa, după caz, servicii, birouri și/sau alte compartimente, în condițiile legii.(5)Statul de funcții și structura posturilor pe compartimente se aprobă, în condițiile legii, prin ordin al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației, la propunerea președintelui Institutului.(6)Salarizarea personalului Institutului se face potrivit legislației în vigoare aplicabile personalului plătit din fonduri publice.(7)Atribuțiile compartimentelor, atribuțiile și responsabilitățile personalului, precum și circuitul intern al documentelor se stabilesc prin regulamentul de organizare și funcționare, care se aprobă prin ordin al președintelui Institutului, precum și prin fișa postului. + 
Articolul 12(1)Bugetul se aprobă de către ordonatorul principal de credite.(2)În scopul realizării rolului și atribuțiilor ce îi revin, Institutul poate iniția, finanța și/sau gestiona/implementa programe și proiecte de interes național, regional sau local în domeniul său de activitate, în condițiile legii.
 + 
Articolul 13(1)Pe lângă Institut funcționează un Consiliu de coordonare, constituit în condițiile stabilite prin Ordonanța Guvernului nr. 23/2016 privind înființarea Institutului Național de Administrație, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare.(2)Consiliul de coordonare se constituie prin decizie a primministrului, pe baza propunerilor scrise ale conducătorilor instituțiilor și organizațiilor prevăzute la art. 5 alin. (1) dinOrdonanța Guvernului nr. 23/2016, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare.(3)Selecția membrilor Consiliului de coordonare prevăzuți la art. 5 alin. (2) dinOrdonanța Guvernului nr. 23/2016, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare, și a supleanților acestora se va face în baza unor criterii de selecție aprobate prin decizie a primministrului, la propunerea ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației. Criteriile de selecție sunt publicate pe paginile de internet ale Cancelariei Prim-Ministrului, Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Institutului. Membrii consiliului nu pot face parte din secretariatul acestuia.(4)Consiliul de coordonare adoptă hotărâri cu votul majorității membrilor prezenți. În caz de egalitate de voturi, votul președintelui consiliului este hotărâtor.(5)Secretariatul Consiliului de coordonare este asigurat de Institut.(6)Modul de organizare și funcționare a Consiliului de coordonare se stabilește prin regulamentul de organizare și funcționare al acestuia, aprobat prin ordin al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației.
 + 
Articolul 14Consiliul de coordonare îndeplinește următoarele atribuții:a)avizează anual grilele de programe de formare profesională organizate de Institut și tematica specifică a acestora;b)avizează regulamentele de organizare și desfășurare a programelor de formare specializată derulate de Institut;c)avizează standardele de calitate pentru programele de formare profesională pe care le organizează Institutul, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;d)avizează propunerile de standarde ocupaționale elaborate de Institut;e)elaborează proiectul de regulament de organizare și funcționare a Consiliului de coordonare, care este înaintat spre aprobare ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației;f)avizează proiectul de buget al Institutului, precum și execuția bugetară a acestuia;g)avizează propunerile președintelui Institutului privind tarifele de participare la programele de formare profesională organizate de Institut, în condițiile legii, anterior înaintării lor spre aprobare prin ordin al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației;h)avizează acordurile de colaborare, de parteneriat sau asociere încheiate de Institut;i)avizează înființarea centrelor teritoriale de formare continuă.
 + 
Articolul 15(1)Centrele teritoriale de formare continuă pentru administrația publică, denumite în continuare centre teritoriale, sunt structuri fără personalitate juridică în cadrul Institutului.(2)Numărul și locația centrelor teritoriale se stabilesc prin ordin al președintelui Institutului, în condițiile legii.
 + 
Articolul 16(1)Centrele teritoriale exercită atribuțiile stabilite prin Ordonanța Guvernului nr. 23/2016, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare.(2)Centrele teritoriale pot exercita și alte atribuții care le-au fost delegate prin ordin al președintelui Institutului.
 + 
Articolul 17Conducătorii centrelor teritoriale sunt funcționari publici de conducere și sunt numiți de președintele Institutului, în urma promovării unui concurs organizat în condițiile legii. + 
Articolul 18În organizarea și derularea programelor de formare prevăzute la art. 7 lit. a)-d) dinOrdonanța Guvernului nr. 23/2016, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare, Institutul utilizează personal specializat, după cum urmează:a)funcționari publici și personal contractual cu experiență în administrația publică, certificați în condițiile legii;b)personal didactic din învățământul superior;c)formatori de competențe profesionale, certificați în condițiile legii.
 + 
Capitolul IIDispoziții tranzitorii și finale + 
Articolul 19(1)Se aprobă actualizarea valorilor de inventar ale unor imobile aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 2, ca urmare a reevaluării acestora în condițiile legii.(2)Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației împreună cu Ministerului Finanțelor Publice vor opera modificările corespunzătoare în anexa nr. 10 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statutului, cu modificările și completările ulterioare.(3)Predarea întregului personal al Institutului, care a fost preluat prin protocol de predare-primire de Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației conform Hotărârii Guvernului nr. 358/2020, se realizează prin protocol de predare-preluare încheiat între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Institut, în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.(4)Aplicarea procedurilor prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la încadrarea personalului în cadrul structurii organizatorice a Institutului se va realiza în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
 + 
Articolul 20(1)Parcul normat de mijloace de transport pentru Institut și pentru centrele teritoriale este prevăzut în anexa nr. 3.(2)Consumul lunar de carburant se stabilește prin ordin al președintelui Institutului pentru fiecare autoturism.
 + 
Articolul 21Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU
LUDOVIC ORBAN
Contrasemnează:
p. Ministrul lucrărilor publice, dezvoltării și administrației,
Augustin-Cătălin Iapă,
secretar de stat
Președintele Institutului Național de Administrație,
Pavel Năstase
Ministrul muncii și protecției sociale,
Victoria Violeta Alexandru
Ministrul educației și cercetării,
Cristina Monica Anisie
Ministrul finanțelor publice,
Vasile-Florin Cîțu
București, 7 august 2020.Nr. 645. + 
Anexa nr. 1^1)^1) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Institutului Național de Administrație
 + 
Anexa nr. 2
DATELE DE IDENTIFICARE
a bunurilor imobile aferente activității de formare profesională

Nr. M.F.P. Cod de clasificare Denumire Date de identificare Anul dobândirii/ dării în folosință Valoarea de inventar (în lei) Persoana juridică ce administrează imobilul (CUI)
Descriere tehnică (pe scurt) Vecinătăți (după caz, pe scurt) Adresă
Bunuri din domeniul public al statului
162.264 8.29.08 Imobil – sediu Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administrația Publică Locală București Clădire C1 – corp A Regim de înălțime: S + D + P + E + M Suprafață construită = 290 mp Suprafață totală = 814,17 mp Suprafață desfășurată = 1.135 mp Nr. cadastral 243215-C1 Clădire C2 – corp B anexă Regim de înălțime: P Suprafață construită desfășurată = 15 mp Suprafață utilă totală = 10,85 mp Nr. cadastral 243215-C2 Teren intravilan Suprafață teren = 1.238 mp Nr. cadastral/nr. CF 243215 N: Str. Occidentului E: proprietăți private S: Colegiul Tehnic de Arhitectură și Lucrări Publice I.N. Socolescu V: Colegiul Tehnic de Arhitectură și Lucrări Publice I.N. Socolescu Str. Occidentului nr. 14, municipiul București, sectorul 1 2004 6.501.310,00 MLPDA Cod unic de identificare (CUI) 26369185 – ordonator principal de credite; Institutul Național de Administrație Cod unic de identificare (CUI) 37589690 – Administrator
155800 8.29.08 Imobil – sediu Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administrația Publică Locală Timișoara Clădire C1 Regim de înălțime: P + 2E Suprafață construită = 842 mp Suprafață desfășurată = 2.526 mp Nr. cadastral/nr. topografic: 411632-C1 Clădire D3 Regim de înălțime: P Suprafață construită = 661 mp Suprafață desfășurată = 661 mp Nr. cadastral/nr. topografic: 411632-C2 Clădire D4 Regim de înălțime: P Suprafață construită = 141 mp Suprafață desfășurată = 141 mp Nr. cadastral/nr. topografic: 411632-C3 Teren intravilan Suprafață teren = 7.288 mp Nr. cadastral/nr. CF: 411632 Nr. topografic 2049/1/2 N – statul român prin Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră E – statul român, prin Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră S – statul român, prin Serviciul Român de Informații și prin Ministerul Afacerilor Interne V – statul român, prin Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră Str. Grigore T. Popa nr. 2B (cale de acces din str. Sever Bocu nr. 49) municipiul Timișoara, județul Timiș 2006 8.901.254,00 MLPDA Cod unic de identificare (CUI) 26369185 – ordonator principal de credite; Institutul Național de Administrație Cod unic de identificare (CUI) 37589690 -Administrator
Bunuri din domeniul public al statului
155318 8.29.08 Parte imobil – sediu Centrul Teritorial de Formare Continuă pentru Administrația Publică Sibiu Construcții Regim de înălțime: S + P + E + M Drept de administrare asupra 17 încăperi din imobil având: Suprafață construită = 520 mp Suprafață construită desfășurată = 1.435,83 mp Teren intravilan Suprafață teren = 2.384 mp Nr. CF: 3119 Sibiu Nr. topografic 1576/1, 1577/1 N – Grup școlar Agricol Sibiu E – Grup școlar Agricol Sibiu S – Primăria Municipiului Sibiu, Cercul Militar Sibiu V – Str. Banatului, locuințe Bd. Victoriei nr. 2-4, municipiul Sibiu, județul Sibiu 1996 5.320.060 MLPDA Cod unic de identificare (CUI) 26369185 – ordonator principal de credite; Institutul Național de Administrație Cod unic de identificare (CUI) 37589690 -Administrator
Bunuri din domeniul privat al statului – investiție realizată în imobilul mai sus identificat
Nr. de identificare M.F.P. Mansardă cu 17 încăperi       508.500,00  
INVPPS-31409-2015            
Valoarea totală de inventar (în lei) a bunurilor din domeniul public și din domeniul privat al statului (mai sus identificate) 21.231.124  

 + 
Anexa nr. 3
PARCUL NORMAT DE MIJLOACE DE TRANSPORT
pentru Institutul Național de Administrație și pentru centrele teritoriale

Nr. crt. Denumirea instituției Tipul mijlocului de transport Parc normat (bucăți)
1. Institutul Național de Administrație, inclusiv activități specifice de organizare și monitorizare autoturism 13

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x