HOTĂRÂRE nr. 643 din 22 iunie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 486 din 8 iulie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 2MODIFICAT DEHOTARARE 831 08/09/2023
ANEXA 3MODIFICAT DEHOTARARE 831 08/09/2023
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEHG 643 22/06/2011
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEHOTARARE 831 08/09/2023
ANEXA 2MODIFICAT DEHOTARARE 831 08/09/2023
ANEXA 2REFERIT DEHOTARARE 831 08/09/2023
ANEXA 3MODIFICAT DEHOTARARE 831 08/09/2023
ANEXA 3REFERIT DEHOTARARE 831 08/09/2023





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 10 alin. (5) și al art. 13 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă Condițiile de închiriere de către Compania Națională de Căi Ferate „C.F.R.” – S.A. a unor părți ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum și gestionarea acestora, prevăzute în anexa nr. 1. + 
Articolul 2(1)Infrastructura feroviară interoperabilă din România, definită potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cuprinde secțiile de circulație prevăzute în anexa nr. 2, cu toate elementele necesare desfășurării circulației și manevrei materialului rulant, clădirile stațiilor de cale ferată cu facilitățile aferente, precum și celelalte clădiri și facilități destinate desfășurării transportului feroviar, existente la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.(2)Infrastructura feroviară neinteroperabilă din România, definită potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 12/1998, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cuprinde secțiile de circulație prevăzute în anexa nr. 3, cu toate elementele necesare desfășurării circulației și manevrei materialului rulant, clădirile stațiilor de cale ferată cu facilitățile aferente, precum și celelalte clădiri și facilități destinate desfășurării transportului feroviar, aferente traficului local, existente la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
 + 
Articolul 3Stațiile care delimitează secțiile de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile de secțiile de circulație aparținând infrastructurii feroviare interoperabile fac parte din infrastructura feroviară interoperabilă. + 
Articolul 4Prevederile privind gestionarea infrastructurii feroviare, prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 581/1998 privind înființarea Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.” – S.A. prin reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 349 din 15 septembrie 1998, cu modificările și completările ulterioare, se completează în mod corespunzător. + 
Articolul 5Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. + 
Articolul 6(1)La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Guvernului nr. 1.409/2007 pentru aprobarea Condițiilor de închiriere de către Compania Națională de Căi Ferate „C.F.R.” – S.A. a unor părți din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum și de gestionare a acestora, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 814 din 29 noiembrie 2007, se abrogă.(2)Toate contractele aflate în curs de executare la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri rămân valabile până la data expirării termenului pentru care au fost încheiate, în condițiile legii.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor
și infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul muncii, familiei
și protecției sociale,
Laurențiu Sebastian Lăzăroiu
Ministrul finanțelor publice,
Gheorghe Ialomițianu
București, 22 iunie 2011.Nr. 643. + 
Anexa nr. 1CONDIȚII DE ÎNCHIRIEREde către Compania Națională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A. a unor părți ale infrastructuriiferoviare neinteroperabile, precum și gestionarea acestora + 
Anexa nr. 2SECȚIILE DE CIRCULAȚIEcare alcătuiesc infrastructuraferoviară interoperabilă (6.521,8 km)

Nr. crt. Secții de circulație km
1 București Nord-București Basarab- București Grivița-Ploiești Vest-Predeal 144,4
2 Ploiești Vest-Ploiești Sud- Valea Călugărească 14,1
3 Ploiești Nord-Ploiești Sud; Ploiești Est 11,7
4 Complex Ploiești Triaj 24,0
5 Titu-Aninoasa 37,7
6 Chitila-Titu-Golești 90,8
7 București Nord-Videle 50,9
8 Giurgiu Nord-Videle 63,0
9 București Progresul-Giurgiu Nord, Giurgiu, Giurgiu Sud 66,1
10 București Nord-Lehliu 68,2
11 Buftea-Mogoșoaia-Pasărea 30,1
12 București Obor-Pantelimon 6,1
13 Pajura-Urziceni 65,2
14 Voluntari-București Sud-Berceni-Jilava 26,0
15 Jilava-Chiajna 21,4
16 Complex București Triaj 16,8
17 Chiajna-Chitila 4,6
18 Băbeni-Piatra-Olt 67,0
19 Podu Olt-Băbeni 97,1
20 Cărbunești-Filiași 46,5
21 Filiași-Turceni-Târgu Jiu 76,1
22 Târgu Jiu-Cărbunești 23,8
23 Târgu Jiu-Livezeni 46,1
24 Turceni-Drăgotești 28,0
25 Roșiori Nord-Alexandria 33,7
26 Roșiori Nord-Videle 49,2
27 Caracal-Roșiori Nord 55,3
28 Caracal-Craiova 53,6
29 Craiova-Filiași 35,8
30 Filiași-Strehaia 24,1
31 Strehaia-Orșova 77,8
32 Pitești-Piatra Olt 98,0
33 Piatra Olt-Craiova 44,1
34 Pitești-Vâlcele 23,1
35 Pitești-Golești 7,8
36 Caracal-Piatra-Olt 32,4
37 Craiova-Calafat 107,8
38 Strehaia-Motru 30,7
39 Caransebeș-Reșița Sud 43,2
40 Șibot-Simeria-Arad-Curtici 203,2
41 Livezeni-Simeria 85,2
42 Ilia-Marginea-Lugoj 82,8
43 Ciumeghiu-Arad 71,2
44 Orșova-Timișoara-Arad 243,8
45 Timișoara Nord-Stamora Moravița 56,0
46 Arad-Arad Vest 4,8
47 Timișoara Sud-Buziaș-Lugoj 58,3
48 Oradea-Ciumeghiu 49,4
49 Războieni-Cluj-Oradea-Episcopia Bihor 226,4
50 Deda-Dej Triaj-Jibou-Baia Mare- Satu Mare 292,6
51 Beclean pe Someș-Salva-Ilva Mica 47,7
52 Apahida-Dej Călători 46,5
53 Episcopia Bihor-Săcuieni Bihor- Satu Mare-Halmeu 155,4
54 Salva-Vișeu de Jos-Câmpulung la Tisa 130,3
55 Jibou-Carei 111,8
56 Bistrița Nord-Sărățel 10,7
57 Brașov-Podu Olt 126,8
58 Podu Olt-Sibiu 22,1
59 Sibiu-Vințu de Jos 82,8
60 Vințu de Jos-Șibot 15,0
61 Sibiu-Copșa Mică 44,9
62 Teiuș-Vințu de Jos 28,9
63 Teiuș-Războieni 33,5
64 Sighișoara-Teiuș 100,1
65 Brașov-Sighișoara 127,4
66 Predeal-Brașov 27,0
67 Brașov-Siculeni 103,2
68 Siculeni-Deda 125,0
69 Siculeni-Ghimeș 40,8
70 Deda-Războieni 113,6
71 Adjud-Bacău-Vicșani 243,6
72 Ilva Mică-Suceava 190,8
73 Tecuci-Bârlad-Iași-Ungheni-Prut 191,3
74 Pașcani-Iași 75,7
75 Valea Călugărească-Adjud 173,7
76 Bacău-Piatra-Neamț 60,3
77 Verești-Botoșani 44,5
78 Adjud-Ghimeș 109,3
79 Barboși-Mărășești 91,7
80 Galați-Făurei 90,3
81 Țăndărei-Făurei-Buzău 98,5
82 Barboși-Barboși Port 6,1
83 Lehliu-Fetești-Constanța-Mangalia 198,3
84 Fetești-Țăndărei 30,6
85 Slobozia Veche-Ciulnița-Călărași Sud 43,8
86 Urziceni-Slobozia Veche 62,0
87 Constanța Ferryboat-Agigea Ecluză 3,0
88 Complex feroviar Constanța Port 13,0
89 Negru Vodă-Negru Vodă frontieră 7,9
90 Giurgiu Nord-Giurgiu Nord frontieră 5,5
91 Stamora-Moravița-Stamora-Moravița frontieră 3,4
92 Jimbolia-Jimbolia frontieră 4,6
93 Curtici-Curtici frontieră 8,4
94 Salonta-Salonta frontieră 12,8
95 Episcopia Bihor-Episcopia Bihor frontieră 7,1
96 Valea lui Mihai-Valea lui Mihai frontieră 7,8
97 A 2 – Neinteroperabile 10,3
98 Halmeu-Halmeu frontieră 1,4
99 Câmpulung la Tisa-Câmpulung la Tisa frontieră 2,6
100 Valea Vișeului-Valea Vișeului frontieră 1,1
101 Vicșani-Vicșani frontieră 4,0
102 Ungheni-Prut-Ungheni-Prut frontieră 0,6
103 Fălciu-Fălciu frontieră 2,6
104 Galați Larga-Galați Larga frontieră 5,7
TOTAL INFRASTRUCTURĂ INTEROPERABILĂ: 6.521,8

Anexa 2 a fost înlocuită cu anexa 1 din HOTĂRÂREA nr. 177 din 12 martie 2014, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 183 din 14 martie 2014, potrivit art. I din același act normativ.

 + 
Anexa nr. 3SECȚIILE DE CIRCULAȚIEcare alcătuiesc infrastructuraferoviară neinteroperabilă (3.754,1 km)

Nr. crt. Regionala CFR Secții de circulație km
1 București Ploiești Crâng-Ploiești Vest 2,7
2 București Ploiești Vest-Târgoviște Nord-Fieni-Pietroșița 75,2
3 București Dițești-Gura Palăngii 8,0
4 București I.L. Caragiale-Dițești-Moreni 18,6
5 București București Sud Călători-Titan Sud 3,4
6 București București Sud Călători-Oltenița 56,6
7 București Căciulați-Snagov Plaje 15,0
8 București Buda-Slănic 34,0
9 București Ploiești Nord-Măneciu 44,4
10 București Câmpina-Câmpinița-Telega 8,0
11 București Ploiești Sud-Armășești 48,1
12 Craiova Cărbunești-Albeni 9,1
13 Craiova Amaradia-Bârsești 8,3
14 Craiova Băbeni-Berbești-Alunu 40,6
15 Craiova Argeșelu-Câmpulung-Golești 68,7
16 Craiova Vâlcele-Curtea de Argeș 15,3
17 Craiova Roșiori-Turnu Măgurele Port 50,7
18 Craiova Golenți-Poiana Mare 7,0
19 Craiova Alexandria-Zimnicea 42,1
20 Craiova Caracal-Corabia 41,5
21 Craiova Costești-Roșiori Nord 63,5
22 Craiova Bradu de Sus-Bradu Rafinărie-Pârvu 7,8
23 Timișoara Simeria-Pestiș 9,6
24 Timișoara Simeria-Hunedoara 15,8
25 Timișoara Sântana-Ineu-Cermei 53,6
26 Timișoara Ineu-Gurahonț-Vața-Brad 104,0
27 Timișoara Mintia-Păuliș Lunca-Păuliș Lunca Gr. Th. 3,4
28 Timișoara Voiteni-Gătaia-Berzovia-Reșița Nord 61,5
29 Timișoara Caransebeș-Băuțar 36,9
30 Timișoara Hațeg-Subcetate 4,6
31 Timișoara Berzovia-Oravița 58,9
32 Timișoara Oravița-Anina 33,4
33 Timișoara Oravița-Iam 26,9
34 Timișoara Jebel-Giera 33,1
35 Timișoara Jebel-Liebling 9,8
36 Timișoara Timișoara Vest-Cruceni 43,9
37 Timișoara Buziaș-Gătaia-Jamu Mare 56,2
38 Timișoara Timișoara Est-Radna 64,1
39 Timișoara Livezeni-Lupeni Tehnic-Lupeni 16,9
40 Timișoara Nădab-Grăniceri 19,7
41 Timișoara Cărpiniș-Ionel 31,0
42 Timișoara Ronaț Triaj Gr. D-Satu Nou- Lovrin-Sânnicolau Mare-Cenad 68,3
43 Timișoara Sânandrei-Periam 36,2
44 Timișoara Arad Nou-Periam-Sânnicolau Mare-Vălcani 81,1
45 Timișoara Jimbolia-Lovrin 27,3
46 Timișoara Periam-Satu Nou 11,0
47 Timișoara Lovrin-Nerău 27,3
48 Timișoara Arad Vest-Nădlac 47,5
49 Timișoara Timișoara Nord-Jimbolia 39,0
50 Timișoara Timișoara Nord-Timișoara Vest 5,0
51 Cluj Bistrița Nord-Bistrița Bârgăului 29,6
52 Cluj Săcuieni Bihor-Abrami-Șărmășag 86,7
53 Cluj Abrami-Popești 9,4
54 Cluj Ciumeghiu-Holod-Vașcău 100,6
55 Cluj Holod-Cordău-Oradea Est 49,7
56 Cluj Oradea Vest-Cheresig 17,2
57 Cluj Câmpia Turzii-Turda 6,2
58 Cluj Borșa-Vișeu de Jos 22,5
59 Cluj Ilva Mică-Rodna Veche 20,6
60 Cluj Botiz-Bixad 46,3
61 Cluj Baia Mare-Baia Mare Nord 8,8
62 Brașov Chileni-Voșlobeni 7,3
63 Brașov Șelimbăr-Cisnădie 7,0
64 Brașov Ucea-Victoria 9,0
65 Brașov Șibot-Cugir 12,3
66 Brașov Barabanț-Zlatna H. 38,0
67 Brașov Bartolomeu-Zărnești 23,9
68 Brașov Hărman-Întorsura Buzăului 29,3
69 Brașov Odorhei-Vânători 37,3
70 Brașov Blaj-Târnăveni Vest-Praid 113,4
71 Brașov Măgheruș Șieu-Lechința-Miheșul de Câmpie-Luduș 93,5
72 Brașov Sfântu Gheorghe-Covasna-Târgu Secuiesc-Brețcu 66,2
73 Brașov Șercaia-Șinca 9,0
74 Brașov Sebeș Alba-Petreștii de Pădure 9,8
75 Iași Dornești-Gura Putnei-Putna 39,0
76 Iași Leorda-Dorohoi 21,5
77 Iași Lețcani-Dângeni-Dorohoi 140,0
78 Iași Dornișoara-Floreni 22,4
79 Iași Gura Humorului-Dărmănești 34,6
80 Iași Crasna-Huși 33,1
81 Iași Roman-Buhăiești 71,3
82 Iași Pașcani-Timișești-Târgu Neamț 30,6
83 Iași Dolhasca-Fălticeni 25,8
84 Iași Podu Iloaiei-Hârlău 40,9
85 Iași Zorleni-Fălciu Nord 62,4
86 Iași Piatra-Neamț-Bicaz 25,7
87 Galați Făurei-Tecuci 91,6
88 Galați Mărășești-Panciu 17,8
89 Galați Buzău-Berca 22,3
90 Galați Berca-Nehoiașu 51,0
91 Galați Comănești-Moinești 7,7
92 Galați Galați-Târgu Bujor-Bârlad 109,0
93 Galați Făurei-Urziceni 67,6
94 Constanța Slobozia Veche-Țăndărei 28,8
95 Constanța Dorobanțu-Năvodari 25,7
96 Constanța Năvodari-P1 Capu Midia 6,4
97 Constanța P1 Capu Midia-Capu Midia 1,4
98 Constanța P1 Capu Midia-Sitorman *) 1,0
99 Constanța Palas-Năvodari 21,5
100 Constanța Dorobanțu-Romcim (PC 2 Medgidia) 5,3
101 Constanța Medgidia-Tulcea Oraș 143,8
102 Constanța Medgidia-Negru Vodă 57,7
TOTAL INFRASTRUCTURĂ NEINTEROPERABILĂ: 3.754,1

––-*) Până la semnalul de intrare al stației Capu Midia dinspre stația Sitorman.––-Anexa 3 a fost înlocuită cu anexa 2 din HOTĂRÂREA nr. 177 din 12 martie 2014, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 183 din 14 martie 2014, potrivit art. I din același act normativ.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x