privind structura organizatorică şi atribuţiile Inspectoratului General pentru Imigrări**)(actualizată până la data de 14 august 2012*)
–––-Notă …
──────────
**) Titlul hotărârii a fost modificat de pct. 1 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012.
──────────În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 55/2007 privind înfiinţarea Oficiului Român pentru Imigrări prin reorganizarea Autorităţii pentru străini şi a Oficiului Naţional pentru Refugiaţi, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Capitolul IDispoziţii generale +
Articolul 1(1) Inspectoratul General pentru Imigrări, denumit în continuare Inspectoratul General, este organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor, care exercită atribuţiile ce îi sunt date prin lege pentru implementarea politicilor României în domeniile migraţiei, azilului şi al integrării străinilor, precum şi a legislaţiei relevante în aceste domenii. … –––––Alin. (1) al art. 1 a fost modificat de pct. 2 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012.(2) Inspectoratul General are sediul în municipiul Bucureşti, str. Căpitan aviator Alex. Şerbănescu nr. 50, sectorul 1. … –––––Alin. (2) al art. 1 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”. +
Articolul 2(1) Inspectoratul General este condus de un inspector general, numit prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, ajutat de 2 inspectori generali adjuncţi. Inspectorul general are calitatea de ordonator secundar de credite. … –––––Alin. (1) al art. 2 a fost modificat de pct. 3 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012.(2) În exercitarea atribuţiilor sale, inspectorul general al Inspectoratului General emite dispoziţii. … –––––Alin. (2) al art. 2 a fost modificat de pct. 3 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012.(3) Activitatea Inspectoratului General este coordonată de un secretar de stat desemnat de ministrul internelor şi reformei administrative. … –––––Alin. (3) al art. 2 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”. +
Articolul 3(1) Inspectoratul General se organizează la nivel central şi teritorial. … –––––Alin. (1) al art. 3 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”.(2) La nivel central, Inspectoratul General are în componenţă direcţii, servicii şi alte structuri funcţionale. … –––––Alin. (2) al art. 3 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”.(3) La nivel teritorial, Inspectoratul General are în componenţă structuri funcţionale, regionale sau judeţene. Şefii unor structuri pot avea calitatea de ordonator terţiar de credite, în condiţiile legii. … –––––Alin. (3) al art. 3 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”.(4) Structura organizatorică a aparatului propriu al Inspectoratului General este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, iar structurile organizatorice ale structurilor funcţionale, regionale sau judeţene se stabilesc prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative. … –––––Alin. (4) al art. 3 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”.(5) Statul de funcţii al Inspectoratului General se aprobă prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative. … –––––Alin. (5) al art. 3 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”.(6) Numărul maxim de posturi necesare constituirii Inspectoratului General se asigură cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, conform anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 416/2007 … privind structura organizatorică şi efectivele Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.–––––Alin. (6) al art. 3 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”. +
Articolul 4Atribuţiile compartimentelor şi sarcinile concrete ale personalului, precum şi circuitul intern al documentelor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului propriu, care se aprobă de către ministrul internelor şi reformei administrative. +
Capitolul IIAtribuţiile Inspectoratului General pentru Imigrări–––––Denumirea cap. II a fost modificată de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”. +
Articolul 5Inspectoratul General îndeplineşte următoarele atribuţii principale:–––––Partea introductivă a art. 5 a fost modificată de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”.a) în domeniul migraţiei: … 1. avizează acordarea vizelor de intrare în România a străinilor conform competenţelor legale;2. aprobă invitaţiile şi cererile de reîntregire a familiei în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;3. acordă autorizaţia de muncă în vederea obţinerii unui drept de şedere în scop de muncă, în condiţiile legii;4. verifică îndeplinirea de către străini a condiţiilor necesare pentru acordarea şi prelungirea dreptului de şedere în România, potrivit legii;5. prelungeşte dreptul de şedere temporară în România a străinilor care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege;6. acordă dreptul de şedere permanentă în România străinilor care îndeplinesc condiţiile legale;7. înregistrează rezidenţa pe teritoriul României a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, precum şi a membrilor de familie ai acestora;8. acordă rezidenţa permanentă cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, precum şi membrilor de familie ai acestora;9. constată, în condiţiile legii, căsătoriile încheiate de convenienţă;10. anulează ori revocă, după caz, dreptul de şedere sau limitează exercitarea dreptului de rezidenţă, în condiţiile legii;11. întreprinde demersurile legale corespunzătoare pentru clarificarea situaţiei juridice a străinilor minori neînsoţiţi;12. eliberează, în condiţiile legii, documente care atestă identitatea, şederea sau rezidenţa, precum şi documente de călătorie;13. prin lucrătorii anume desemnaţi constată contravenţiile şi aplică sancţiunile contravenţionale prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 102/2005 privind libera circulaţie pe teritoriul României a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, cu modificările şi completările ulterioare;14. exercită atribuţiile conferite prin lege cu privire la regimul îndepărtării străinilor de pe teritoriul României;15. face propuneri, în condiţiile legii, de luare şi prelungire a custodiei publice a străinilor care nu pot fi îndepărtaţi în termen de 24 de ore;16. acordă, în condiţiile legii, tolerarea rămânerii temporare a străinilor pe teritoriul României;17. gestionează şi coordonează activităţile desfăşurate în centrele de cazare a străinilor luaţi în custodie publică;18. instituie, în condiţiile legii, interdicţii de intrare în România;19. pune în executare hotărârile de declarare ca persoane indezirabile;20. transmite trimestrial Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse situaţia statistică a autorizaţiilor de muncă, a permiselor de şedere în scop de muncă şi a certificatelor de înregistrare a cetăţenilor Uniunii Europene care desfăşoară activităţi dependente pe teritoriul României;21. confirmă statutul de rezident al străinilor incluşi pe lista de participanţi prevăzută de art. 110 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi autenticitatea datelor prezentate în acest document de călătorie.––––Pct. 21 al lit. a) a art. 5 a fost introdus de pct. 3 al art. unic din HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 5 martie 2008.b) în domeniul azilului: … 1. primeşte, înregistrează şi soluţionează, în etapa administrativă, cererile de azil depuse la structurile sale teritoriale sau la alte organe ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;2. primeşte şi transmite instanţelor judecătoreşti competente plângerile formulate de solicitanţii de azil, în temeiul prevederilor Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificările ulterioare;3. pune la dispoziţie instanţelor judecătoreşti, în copie, actele care au stat la baza pronunţării hotărârilor atacate în domeniul azilului;4. este parte în procesele care au ca obiect cereri de azil;5. iniţiază procedura prevăzută de legea română pentru numirea unui reprezentant legal în cazul solicitanţilor de azil minori neînsoţiţi şi le asigură acestora protecţia necesară până la numirea unui reprezentant legal;6. decide cu privire la acordarea accesului pe teritoriul României al solicitanţilor de azil care au depus cererea de azil în punctele de control pentru trecerea frontierei de stat;7. poate decide cu privire la retrimiterea străinului într-o ţară terţă sigură, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificările ulterioare;8. trimite şi analizează cererile de preluare/reprimire a unor solicitanţi de azil şi efectuează, în colaborare cu Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră, transferul solicitanţilor de azil către ţările terţe sigure;9. asigură accesul la asistenţă medicală în condiţiile legislaţiei referitoare la azil şi regimul juridic al străinilor;10. întocmeşte şi transmite Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse documentele necesare pentru plata ajutoarelor materiale ce se acordă persoanelor care au obţinut o formă de protecţie în România;11. consultă Ministerul Afacerilor Externe pentru stabilirea ţărilor de origine sigure şi a ţărilor terţe sigure;12. primeşte, analizează, prelucrează şi gestionează informaţiile referitoare la situaţia din ţările de origine ale solicitanţilor de azil;c) atribuţii cu caracter general: … 1. elaborează, contractează, implementează şi monitorizează proiecte cu finanţare externă, prin intermediul structurii proprii create în acest scop şi cu sprijinul compartimentelor de specialitate;2. participă la elaborarea strategiei naţionale în domeniul imigraţiei şi implementarea acesteia prin planuri de acţiune anuale, asigurând totodată şi secretariatul tehnic al Grupului Interministerial de Coordonare a Implementării Strategiei Naţionale privind Imigraţia;3. coordonează, conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 44/2004 privind integrarea socială a străinilor care au dobândit o formă de protecţie sau un drept de şedere în România, precum şi a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, cu modificările şi completările ulterioare, activitatea instituţiilor publice, a autorităţilor administraţiei publice locale şi a organizaţiilor neguvernamentale implicate în integrarea străinilor care au dobândit o formă de protecţie în România sau un drept de şedere în România şi a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European;4. elaborează studii, analize şi prognoze referitoare la migraţia străinilor pe teritoriul României şi înaintează conducerii Ministerului Internelor şi Reformei Administrative propuneri de soluţionare a problemelor identificate cu această ocazie în domeniul controlului fenomenului migraţiei;5. gestionează Sistemul naţional de evidenţă al străinilor, asigurând funcţionarea, păstrarea şi exploatarea evidenţelor în conformitate cu prevederile legale;6. culege, stochează, prelucrează, valorifică şi face schimb de date şi informaţii despre străinii cu şedere ilegală, locurile şi mediile frecventate de aceştia, precum şi despre cei care au ca preocupări traficul de persoane, în condiţiile legii;7. desfăşoară activităţi colective de culegere de informaţii specifice domeniului său de activitate, pe care le pune la dispoziţie, pentru valorificare, structurilor specializate din sistemul de ordine publică şi securitate naţională;8. verifică în bazele de date ale structurilor din sistemul de ordine publică şi securitate naţională cu care are încheiate protocoale de colaborare situaţia străinilor care au solicitat protecţia statului român;9. cooperează cu alte structuri ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, cu instituţii ale statului care au atribuţii în domeniul imigraţiei şi azilului şi colaborează cu cetăţenii, în condiţiile legii;10. cooperează cu instituţii similare din străinătate şi cu alte organisme internaţionale cu competenţă în domeniile migraţiei, azilului şi integrării sociale a străinilor, în baza înţelegerilor la care România este parte;11. cooperează cu misiunile diplomatice şi cu oficiile acreditate în România, în condiţiile legii;12. colaborează şi cooperează cu Înaltul Comisariat al Naţiunilor Unite pentru Refugiaţi – reprezentanţa din România, în condiţiile stabilite de acordul încheiat între această organizaţie şi Guvernul României;13. colaborează şi cooperează cu Organizaţia Internaţională pentru Migraţie – biroul din România;14. colaborează cu organizaţii neguvernamentale cu atribuţii în domeniul refugiaţilor şi migranţilor;15. exercită orice alte atribuţii conferite prin lege. +
Capitolul IIIPersonalul Inspectoratul General pentru Imigrări–––––Denumirea cap. III a fost modificată de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”. +
Articolul 6Personalul Inspectoratului General este constituit din poliţişti, funcţionari publici şi personal contractual.–––––Art. 6 fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”. +
Articolul 7Inspectoratul General îşi asigură personalul dintre absolvenţii instituţiilor de învăţământ ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, personal încadrat direct sau provenit din alte instituţii, în condiţiile legii.–––––Art. 7 fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”. +
Articolul 8În exercitarea atribuţiilor prevăzute la art. 5, poliţiştii din cadrul Inspectoratului General sunt abilitaţi să desfăşoare următoarele activităţi:–––––Partea introd. a art. 8 fost modificată de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, denumirea „Oficiul” fiind înlocuită cu denumirea „Inspectoratul General”.a) organizarea şi efectuarea, în condiţiile legii, de controale în mediile şi în locurile frecventate de străini, în instituţiile publice sau particulare, precum şi în incinta operatorilor economici, indiferent de proprietar sau deţinător, atunci când există date ori indicii cu privire la existenţa în aceste locuri sau medii a unor străini care nu respectă prevederile legale privind regimul străinilor în România; … b) invitarea la sediul structurii teritoriale a străinilor a căror prezenţă este necesară pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de lege, prin aducerea la cunoştinţă acestora, în scris, a scopului şi motivului invitaţiei; … c) legitimarea şi stabilirea identităţii străinilor care încalcă dispoziţiile legale privind regimul juridic al străinilor; … d) efectuarea de acte de constatare în vederea informării organelor de urmărire penală, atunci când constată săvârşirea unor infracţiuni în legătură cu regimul străinilor. … ––––Lit. d) a art. 8 a fost modificată de pct. 4 al art. unic din HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 5 martie 2008.e) depistarea şi conducerea la sediul structurilor teritoriale, în cooperare cu organele de poliţie competente, a străinilor care încalcă dispoziţiile legale privind regimul străinilor în România sau a căror identitate nu poate fi stabilită, precum şi verificarea şi luarea măsurilor legale în cel mult 24 de ore de la depistare; … f) escortarea, pe toată perioada de la depistare şi până la îndepărtarea de pe teritoriul României, a străinilor împotriva cărora s-a dispus această măsură, precum şi imobilizarea, potrivit legii, a celor care au un comportament violent; … g) desfăşurarea de activităţi spcifice pentru obţinerea şi verificarea, în vederea exploatării, a datelor şi informaţiilor referitoare la străinii cu şedere ilegală, la cei care au ca preocupări traficul ilegal de persoane, precum şi locurile şi mediile frecventate de aceştia; … h) întreprinderea măsurilor necesare pentru constatarea şi verificarea identităţii reale a solicitanţilor de azil; … i) depistarea, conducerea la sediul structurilor teritoriale şi escortarea până în statul membru responsabil a străinilor care sunt transferaţi conform regulamentelor Uniunii Europene, în condiţiile legii; … j) folosirea în mod gratuit a mijloacelor de transport în comun şi a mijloacelor de transport feroviar, în timpul serviciului, pentru executarea unor misiuni care nu pot fi îndeplinite altfel. … +
Capitolul IVDispoziţii finale +
Articolul 9La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă:a) Hotărârea Guvernului nr. 577/2003 privind structura organizatorică şi atribuţiile Autorităţii pentru străini, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 391 din 6 iunie 2003, cu modificările şi completările ulterioare; … b) Hotărârea Guvernului nr. 150/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului Naţional pentru Refugiaţi, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 148 din 16 februarie 2006. …
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
–––––
Ministrul internelor
şi reformei administrative,
Cristian David
Ministrul afacerilor externe,
Adrian Mihai Cioroianu
Ministrul muncii,
familiei şi egalităţii de şanse,
Paul Păcuraru
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan VosganianBucureşti, 20 iunie 2007.Nr. 639. +
AnexăORGANIGRAMAInspectoratului General pentru Imigrări*Font 9* ┌───────────────────┐ ┌─────────────────────┐ │ │ │ │ │ SERVICIUL CONTROL ├┐ ┌┤ SERVICIUL CABINET │ │ ││ ┌───────────────────┐ ││ │ └───────────────────┘│ │ │ │└─────────────────────┘ ├────────────┤ INSPECTOR GENERAL ├───────────┤┌─────────────────────┐ ┌───────────────────┐│ │ │ ││ │ │BIROUL INFORMARE ŞI││ └───────┬───────────┘ ├┤ FINANCIAR │ │ RELAŢII PUBLICE ├┘ │ ││ │ │ │ │ │├─────────────────────┘ └───────────────────┘ │ ││ ┌──────────────────┐ │ │├──┤Biroul financiar- │ │ ││ │ contabilitate │ │ ││ └──────────────────┘ │ ││ ┌──────────────────┐ │ ││ │Biroul gestionare │ ┌─────────────────┐ │ ┌───────────────────┐ │└──┤ validare fonduri │ ┌──────────────────┐ ┌┤ │ │ │ │ │ │ comunitare │ │ STRUCTURA DE │ ││INSPECTOR GENERAL│ │ │ INSPECTOR GENERAL │ │ └──────────────────┘ │ SECURITATE ├─┘│ ADJUNCT ├─┴─┤ ADJUNCT │ │ │ (la nivel de │ │ │ │ │ │┌─────────────────────┐ │ birou) │ └───────┬─────────┘ └────────┬──────────┘ ││SERVICIUL ANALIZĂ DE │ ├──────────────────┘ │ │ ││ RISC, STRATEGII ŞI │ │ │ │ └┤ VALORIFICAREA │ │ │ │ │ INFORMAŢIILOR │ │ │ │ └─────────────────────┘ │ ┌────────────────────┤ ├─────────────────────────┐ │┌───────┴─────────┐ ┌────────┴─────────┐ ┌─────────┴───────────┐ ┌───────────┴─────────┐ ││ DIRECŢIA RESURSE│ │ │ │ │ │ DIRECŢIA AZIL ŞI │ ├┤ ŞI COOPERARE │ │DIRECŢIA LOGISTICĂ│ │ DIRECŢIA MIGRAŢIE │ │ INTEGRARE │ ││ INTERNAŢIONALĂ │ │ │ │ │ │ │ │└─────────────────┘ ├──────────────────┘ ├─────────────────────┘ ├─────────────────────┘ │ │ │ │ │┌─────────────────┐ │┌─────────────────┐ │┌────────────────────┐ │┌────────────────────┐ ││SERVICIUL RESURSE│ ││ SERVICIUL │ ││ │ ││ SERVICIUL PROTECŢIE│ ││ UMANE ŞI │ ├┤ ADMINISTRATIV │ ├┤ SERVICIUL ADMISIE │ ├┤ INTERNAŢIONALĂ ŞI │ ├┤ ASISTENŢĂ │ ││ │ ││ │ ││ PROCEDURI DE AZIL │ ││ PSIHOLOGICĂ │ │└─────────────────┘ │└────────────────────┘ │└────────────────────┘ │└─────────────────┘ │ │ │ │┌─────────────────┐ │┌─────────────────┐ │┌────────────────────┐ │┌────────────────────┐ ││ │ ││ SERVICIUL │ ││SERVICIUL REZIDENŢĂ/│ ││ SERVICIUl DUBLIN ŞI│ ├┤SERVICIUL JURIDIC│ ├┤ IMPLEMENTARE │ ├┤ŞEDERE CETĂŢENI UE, │ ├┤ EURODAC │ ││ │ ││ PROGRAME │ ││SEE ŞI STATE TERŢE │ ││ │ │└─────────────────┘ │└─────────────────┘ │└────────────────────┘ │└────────────────────┘ │ │ │ │ │┌─────────────────┐ │┌─────────────────┐ │┌────────────────────┐ │┌────────────────────┐ ││ SERVICIUL │ ││ CENTRUL DE │ ││ SERVICIUL CUSTODIE │ ││SERVICIUL INTEGRARE,│ ├┤ ORGANIZARE ŞI │ ││ COMUNICAŢII ŞI │ ├┤ PUBLICĂ, RETURNĂRI │ ││ ASISTENŢĂ, │ ││ PLANIFICARE │ ├┤ INFORMATICĂ │ ││ ŞI ESCORTE │ └┤ COORDONARE CENTRE │ │└─────────────────┘ ││ (la nivel de │ │└────────────────────┘ │ ŞI RELOCARE │ │ ││ serviciu) │ │ └────────────────────┘ │ │└─────────────────┘ │ │┌─────────────────┐ │ │┌────────────────────┐ ││ SERVICIUL │ │┌─────────────────┐ ││SERVICIUL COMBATEREA│ └┤AFACERI EUROPENE │ ││ BIROUL │ └┤ ŞEDERII ILEGALE ŞI │ │ ŞI COOPERARE │ └┤ ACHIZIŢII │ │ MĂSURI RESTRICTIVE │ │ INTERNAŢIONALĂ │ │ │ └────────────────────┘ └─────────────────┘ └─────────────────┘––––Anexa a fost înlocuită cu anexa din HOTĂRÂREA nr. 838 din 7 august 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 581 din 14 august 2012, conform pct. 4 al art. I din acelaşi act normativ.–––