HOTĂRÂRE nr. 639 din 20 iunie 2007 (*actualizat*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1INLOCUIT DEHG 467 06/07/2016
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 467 06/07/2016
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEHG 639 20/06/2007
ActulREFERIRE LAOUG 55 20/06/2007 ART. 5
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1ARE LEGATURA CUHG 212 27/02/2008
ART. 3ARE LEGATURA CUHG 212 27/02/2008
ART. 4REFERIRE LAHG 416 09/05/2007 ANEXA 2
ART. 5ARE LEGATURA CUHG 212 27/02/2008
ART. 5REFERIRE LALEGE 122 04/05/2006
ART. 5REFERIRE LAOUG 102 14/07/2005
ART. 5REFERIRE LAOUG (R) 102 14/07/2005
ART. 5REFERIRE LAOG 44 29/01/2004
ART. 5REFERIRE LAOUG (R) 194 12/12/2002
ART. 8ARE LEGATURA CUHG 212 27/02/2008
ART. 9REFERIRE LAHG 150 03/02/2006
ART. 9REFERIRE LAREGULAMENT 03/02/2006
ART. 9REFERIRE LAHG 577 21/05/2003
ANEXA 1ARE LEGATURA CUHG 212 27/02/2008 ANEXA 1
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 71 27/05/2013
ActulREFERIT DEREGULAMENT 27/05/2013
ART. 4REFERIT DEORDIN 10 31/01/2017
ART. 5REFERIT DEORDIN 10 31/01/2017
ART. 5REFERIT DEREGULAMENT 31/01/2017
ART. 5REFERIT DEORDIN 28 02/04/2015
ART. 5REFERIT DEORDIN 71 27/05/2013
ART. 5REFERIT DEREGULAMENT 27/05/2013
ANEXA 1REFERIT DEORDIN 10 31/01/2017
ANEXA 1REFERIT DEREGULAMENT 31/01/2017
ANEXA 1INLOCUIT DEHG 467 06/07/2016
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 467 06/07/2016
ANEXA 1REFERIT DEORDIN 71 27/05/2013
ANEXA 1REFERIT DEREGULAMENT 27/05/2013

privind structura organizatorică şi atribuţiile Oficiului Român pentru Imigrări(actualizată până la data de 5 martie 2008*)



–––––*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 5 martie 2008 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilorÎn temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 55/2007 privind înfiinţarea Oficiului Român pentru Imigrări prin reorganizarea Autorităţii pentru străini şi a Oficiului Naţional pentru Refugiaţi, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 1(1) Oficiul este condus de un director general, numit prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative, ajutat de un director general adjunct. Directorul general are calitatea de ordonator secundar de credite.––––Alin. (1) al art. 1 a fost modificat de pct. 1 al art. unic din HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 5 martie 2008.(2) Oficiul are sediul în municipiul Bucureşti, str. Căpitan aviator Alex. Şerbănescu nr. 50, sectorul 1.
 + 
Articolul 2(1) Oficiul este condus de un director general, funcţionar public de conducere, numit prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative, ajutat de un director general adjunct. Directorul general are calitatea de ordonator secundar de credite.(2) În exercitarea atribuţiilor sale, directorul general al Oficiului emite dispoziţii.(3) Activitatea Oficiului este coordonată de un secretar de stat desemnat de ministrul internelor şi reformei administrative.
 + 
Articolul 3(1) Oficiul se organizează la nivel central şi teritorial.(2) La nivel central, Oficiul are în componenţă direcţii, servicii şi alte structuri funcţionale.(3) La nivel teritorial, Oficiul are în componenţă structuri funcţionale, regionale sau judeţene. Şefii unor structuri pot avea calitatea de ordonator terţiar de credite, în condiţiile legii.––––Alin. (3) al art. 3 a fost modificat de pct. 2 al art. unic din HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 5 martie 2008.(4) Structura organizatorică a aparatului propriu al Oficiului este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, iar structurile organizatorice ale structurilor funcţionale, regionale sau judeţene se stabilesc prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative.––––Alin. (4) al art. 3 a fost modificat de pct. 2 al art. unic din HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 5 martie 2008.(5) Statul de funcţii al Oficiului se aprobă prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative.(6) Numărul maxim de posturi necesare constituirii Oficiului se asigură cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, conform anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
 + 
Articolul 4Atribuţiile compartimentelor şi sarcinile concrete ale personalului, precum şi circuitul intern al documentelor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului propriu, care se aprobă de către ministrul internelor şi reformei administrative.
 + 
Capitolul IIAtribuţiile Oficiului Român pentru Imigrări + 
Articolul 5Oficiul îndeplineşte următoarele atribuţii principale:a) în domeniul migraţiei:1. avizează acordarea vizelor de intrare în România a străinilor conform competenţelor legale;2. aprobă invitaţiile şi cererile de reîntregire a familiei în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;3. acordă autorizaţia de muncă în vederea obţinerii unui drept de şedere în scop de muncă, în condiţiile legii;4. verifică îndeplinirea de către străini a condiţiilor necesare pentru acordarea şi prelungirea dreptului de şedere în România, potrivit legii;5. prelungeşte dreptul de şedere temporară în România a străinilor care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege;6. acordă dreptul de şedere permanentă în România străinilor care îndeplinesc condiţiile legale;7. înregistrează rezidenţa pe teritoriul României a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, precum şi a membrilor de familie ai acestora;8. acordă rezidenţa permanentă cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, precum şi membrilor de familie ai acestora;9. constată, în condiţiile legii, căsătoriile încheiate de convenienţă;10. anulează ori revocă, după caz, dreptul de şedere sau limitează exercitarea dreptului de rezidenţă, în condiţiile legii;11. întreprinde demersurile legale corespunzătoare pentru clarificarea situaţiei juridice a străinilor minori neînsoţiţi;12. eliberează, în condiţiile legii, documente care atestă identitatea, şederea sau rezidenţa, precum şi documente de călătorie;13. prin lucrătorii anume desemnaţi constată contravenţiile şi aplică sancţiunile contravenţionale prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 102/2005 privind libera circulaţie pe teritoriul României a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, cu modificările şi completările ulterioare;14. exercită atribuţiile conferite prin lege cu privire la regimul îndepărtării străinilor de pe teritoriul României;15. face propuneri, în condiţiile legii, de luare şi prelungire a custodiei publice a străinilor care nu pot fi îndepărtaţi în termen de 24 de ore;16. acordă, în condiţiile legii, tolerarea rămânerii temporare a străinilor pe teritoriul României;17. gestionează şi coordonează activităţile desfăşurate în centrele de cazare a străinilor luaţi în custodie publică;18. instituie, în condiţiile legii, interdicţii de intrare în România;19. pune în executare hotărârile de declarare ca persoane indezirabile;20. transmite trimestrial Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse situaţia statistică a autorizaţiilor de muncă, a permiselor de şedere în scop de muncă şi a certificatelor de înregistrare a cetăţenilor Uniunii Europene care desfăşoară activităţi dependente pe teritoriul României;21. confirmă statutul de rezident al străinilor incluşi pe lista de participanţi prevăzută de art. 110 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi autenticitatea datelor prezentate în acest document de călătorie.––––Pct. 21 al lit. a) a art. 5 a fost introdus de pct. 3 al art. unic din HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 5 martie 2008.b) în domeniul azilului:1. primeşte, înregistrează şi soluţionează, în etapa administrativă, cererile de azil depuse la structurile sale teritoriale sau la alte organe ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;2. primeşte şi transmite instanţelor judecătoreşti competente plângerile formulate de solicitanţii de azil, în temeiul prevederilor Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificările ulterioare;3. pune la dispoziţie instanţelor judecătoreşti, în copie, actele care au stat la baza pronunţării hotărârilor atacate în domeniul azilului;4. este parte în procesele care au ca obiect cereri de azil;5. iniţiază procedura prevăzută de legea română pentru numirea unui reprezentant legal în cazul solicitanţilor de azil minori neînsoţiţi şi le asigură acestora protecţia necesară până la numirea unui reprezentant legal;6. decide cu privire la acordarea accesului pe teritoriul României al solicitanţilor de azil care au depus cererea de azil în punctele de control pentru trecerea frontierei de stat;7. poate decide cu privire la retrimiterea străinului într-o ţară terţă sigură, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificările ulterioare;8. trimite şi analizează cererile de preluare/reprimire a unor solicitanţi de azil şi efectuează, în colaborare cu Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră, transferul solicitanţilor de azil către ţările terţe sigure;9. asigură accesul la asistenţă medicală în condiţiile legislaţiei referitoare la azil şi regimul juridic al străinilor;10. întocmeşte şi transmite Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse documentele necesare pentru plata ajutoarelor materiale ce se acordă persoanelor care au obţinut o formă de protecţie în România;11. consultă Ministerul Afacerilor Externe pentru stabilirea ţărilor de origine sigure şi a ţărilor terţe sigure;12. primeşte, analizează, prelucrează şi gestionează informaţiile referitoare la situaţia din ţările de origine ale solicitanţilor de azil;c) atribuţii cu caracter general:1. elaborează, contractează, implementează şi monitorizează proiecte cu finanţare externă, prin intermediul structurii proprii create în acest scop şi cu sprijinul compartimentelor de specialitate;2. participă la elaborarea strategiei naţionale în domeniul imigraţiei şi implementarea acesteia prin planuri de acţiune anuale, asigurând totodată şi secretariatul tehnic al Grupului Interministerial de Coordonare a Implementării Strategiei Naţionale privind Imigraţia;3. coordonează, conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 44/2004 privind integrarea socială a străinilor care au dobândit o formă de protecţie sau un drept de şedere în România, precum şi a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, cu modificările şi completările ulterioare, activitatea instituţiilor publice, a autorităţilor administraţiei publice locale şi a organizaţiilor neguvernamentale implicate în integrarea străinilor care au dobândit o formă de protecţie în România sau un drept de şedere în România şi a cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European;4. elaborează studii, analize şi prognoze referitoare la migraţia străinilor pe teritoriul României şi înaintează conducerii Ministerului Internelor şi Reformei Administrative propuneri de soluţionare a problemelor identificate cu această ocazie în domeniul controlului fenomenului migraţiei;5. gestionează Sistemul naţional de evidenţă al străinilor, asigurând funcţionarea, păstrarea şi exploatarea evidenţelor în conformitate cu prevederile legale;6. culege, stochează, prelucrează, valorifică şi face schimb de date şi informaţii despre străinii cu şedere ilegală, locurile şi mediile frecventate de aceştia, precum şi despre cei care au ca preocupări traficul de persoane, în condiţiile legii;7. desfăşoară activităţi colective de culegere de informaţii specifice domeniului său de activitate, pe care le pune la dispoziţie, pentru valorificare, structurilor specializate din sistemul de ordine publică şi securitate naţională;8. verifică în bazele de date ale structurilor din sistemul de ordine publică şi securitate naţională cu care are încheiate protocoale de colaborare situaţia străinilor care au solicitat protecţia statului român;9. cooperează cu alte structuri ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, cu instituţii ale statului care au atribuţii în domeniul imigraţiei şi azilului şi colaborează cu cetăţenii, în condiţiile legii;10. cooperează cu instituţii similare din străinătate şi cu alte organisme internaţionale cu competenţă în domeniile migraţiei, azilului şi integrării sociale a străinilor, în baza înţelegerilor la care România este parte;11. cooperează cu misiunile diplomatice şi cu oficiile acreditate în România, în condiţiile legii;12. colaborează şi cooperează cu Înaltul Comisariat al Naţiunilor Unite pentru Refugiaţi – reprezentanţa din România, în condiţiile stabilite de acordul încheiat între această organizaţie şi Guvernul României;13. colaborează şi cooperează cu Organizaţia Internaţională pentru Migraţie – biroul din România;14. colaborează cu organizaţii neguvernamentale cu atribuţii în domeniul refugiaţilor şi migranţilor;15. exercită orice alte atribuţii conferite prin lege.
 + 
Capitolul IIIPersonalul Oficiului Român pentru Imigrări + 
Articolul 6Personalul Oficiului este constituit din poliţişti, funcţionari publici şi personal contractual.
 + 
Articolul 7Oficiul îşi asigură personalul dintre absolvenţii instituţiilor de învăţământ ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, personal încadrat direct sau provenit din alte instituţii, în condiţiile legii.
 + 
Articolul 8În exercitarea atribuţiilor prevăzute la art. 5, poliţiştii din cadrul Oficiului sunt abilitaţi să desfăşoare următoarele activităţi:a) organizarea şi efectuarea, în condiţiile legii, de controale în mediile şi în locurile frecventate de străini, în instituţiile publice sau particulare, precum şi în incinta operatorilor economici, indiferent de proprietar sau deţinător, atunci când există date ori indicii cu privire la existenţa în aceste locuri sau medii a unor străini care nu respectă prevederile legale privind regimul străinilor în România;b) invitarea la sediul structurii teritoriale a străinilor a căror prezenţă este necesară pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de lege, prin aducerea la cunoştinţă acestora, în scris, a scopului şi motivului invitaţiei;c) legitimarea şi stabilirea identităţii străinilor care încalcă dispoziţiile legale privind regimul juridic al străinilor;d) efectuarea de acte de constatare în vederea informării organelor de urmărire penală, atunci când constată săvârşirea unor infracţiuni în legătură cu regimul străinilor.––––Lit. d) a art. 8 a fost modificată de pct. 4 al art. unic din HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 5 martie 2008.e) depistarea şi conducerea la sediul structurilor teritoriale, în cooperare cu organele de poliţie competente, a străinilor care încalcă dispoziţiile legale privind regimul străinilor în România sau a căror identitate nu poate fi stabilită, precum şi verificarea şi luarea măsurilor legale în cel mult 24 de ore de la depistare;f) escortarea, pe toată perioada de la depistare şi până la îndepărtarea de pe teritoriul României, a străinilor împotriva cărora s-a dispus această măsură, precum şi imobilizarea, potrivit legii, a celor care au un comportament violent;g) desfăşurarea de activităţi specifice pentru obţinerea şi verificarea, în vederea exploatării, a datelor şi informaţiilor referitoare la străinii cu şedere ilegală, la cei care au ca preocupări traficul ilegal de persoane, precum şi locurile şi mediile frecventate de aceştia;h) întreprinderea măsurilor necesare pentru constatarea şi verificarea identităţii reale a solicitanţilor de azil;i) depistarea, conducerea la sediul structurilor teritoriale şi escortarea până în statul membru responsabil a străinilor care sunt transferaţi conform regulamentelor Uniunii Europene, în condiţiile legii;j) folosirea în mod gratuit a mijloacelor de transport în comun şi a mijloacelor de transport feroviar, în timpul serviciului, pentru executarea unor misiuni care nu pot fi îndeplinite altfel.
 + 
Capitolul IVDispoziţii finale + 
Articolul 9La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă:a) Hotărârea Guvernului nr. 577/2003 privind structura organizatorică şi atribuţiile Autorităţii pentru străini, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 391 din 6 iunie 2003, cu modificările şi completările ulterioare;b) Hotărârea Guvernului nr. 150/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului Naţional pentru Refugiaţi, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 148 din 16 februarie 2006.
PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:–––––Ministrul internelorşi reformei administrative,Cristian DavidMinistrul afacerilor externe,Adrian Mihai CioroianuMinistrul muncii,familiei şi egalităţii de şanse,Paul PăcuraruMinistrul economiei şi finanţelor,Varujan VosganianBucureşti, 20 iunie 2007.Nr. 639.
 + 
Anexă              STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A APARATULUI PROPRIU                    AL OFICIULUI ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI                                ┌────────────────┐ ┌──────────────┐ ┌─────────────┤DIRECTOR GENERAL├──────┐ ┌───────────────┐ │BIROUL ANALIZA├─┤ └───────┬────────┘ ├──┤ FINANCIAR │ │INFORMAŢIILOR │ │ │ │ │ │ └──────────────┘ │ │ │ └───────────────┘ ┌──────────────┐ │ │ │ ┌──────────────┐ │ SERVICIUL │ │ │ │ │ BIROUL │ │ CONTROL ├─┤ │ ├──┤ SCHENGEN │ └──────────────┘ │ │ │ └──────────────┘ ┌──────────────┐ │ │ │ ┌───────────────┐ │ STANDARDE ŞI │ │ │ │ │RELAŢII PUBLICE│ │ METODOLOGII ├─┘ │ └──┤ŞI COMUNICARE │ └──────────────┘ │ └───────────────┘                                        │                             ┌──────────┴─────────────┐                             │DIRECTOR GENERAL ADJUNCT│                             └──────────┬─────────────┘         ┌───────────────────┬──────────┴─────────┬────────────────┐         │ │ │ │┌────────┴───────────┐ ┌─────┴────────────┐ ┌─────┴────┐ ┌─────────┴─────┐│ DIRECŢIA │ │DIRECŢIA POLITICI │ │DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA AZIL ││ RESURSE │ │ DE MIGRAŢIE ŞI │ │MIGRAŢIE │ │ ŞI ││ │ │ COOPERARE │ │ │ │ INTEGRARE ││ │ │ INTERNAŢIONALĂ │ │ │ │ │└─────────┬──────────┘ └────────┬─────────┘ └────┬─────┘ └────────┬──────┘     ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐     │A├──┼──┤D│ ├──┤H│ ├──┤L│ ├──┤Q│     └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘     ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐     │B├──┼──┤E│ ├──┤I│ ├──┤M│ ├──┤R│     └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘     ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐     │C├──┼──┤F│ ├──┤J│ ├──┤N│ ├──┤S│     └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘          │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ │ ┌─┐          └──┤G│ └──┤K│ │ ┌─┐ ├──┤T│             └─┘ └─┘ ├──┤O│ │ └─┘                                                 │ └─┘ │ ┌─┐                                                 │ ┌─┐ └──┤U│                                                 └──┤P│ └─┘                                                    └─┘    LEGENDA    ––-    A = SERVICIUL ORGANIZARE, PROTECŢIE SEDII ŞI DISPECERAT    B = SERVICIUL MANAGEMENT RESURSE UMANE    C = SERVICIUL JURIDIC    D = SERVICIUL LOGISTIC    E = CENTRUL DE COMUNICAŢII ŞI INFORMATICĂ (la nivel de serviciu)    F = BIROUL DOCUMENTE CLASIFICATE ŞI SECRETARIAT    G = ARHIVĂ    H = SECRETARIATUL TEHNIC AL STRATEGIEI NAŢIONALE PRIVIND IMIGRAŢIA    I = CENTRUL DE CERCETARE ANALIZĂ ŞI PROGNOZĂ (la nivel de serviciu)    J = SERVICIUL AFACERI EUROPENE ŞI COOPERARE INTERNAŢIONALĂ    K = SERVICIUL IMPLEMENTARE PROGRAME    L = SERVICIUL ADMISIE    M = SERVICIUL ŞEDERE TEMPORARĂ ŞI PERMANENTĂ STATE TERŢE    N = SERVICIUL RETURNĂRI ŞI ESCORTE    O = SERVICIUL COMBATEREA ŞEDERII ILEGALE ŞI MĂSURI RESTRICTIVE    P = BIROUL INREGISTRARE ŞI ACORDARE REZIDENŢĂ PERMANENŢĂ CETĂŢENI UE ŞI SEE    Q = SERVICIUL INREGISTRARE SOLICITĂRI DE AZIL, VERIFICĂRI ŞI DOCUMENTE    R = SERVICIUL PROCEDURI ADMINISTRATIVE ŞI JUDICIARE DE AZIL    S = SERVICIUL DUBLIN ŞI EURODAC    T = SERVICIUL INTEGRARE, ASISTENŢĂ SOCIALĂ, COORDONARE CENTRE ŞI RELOCARE    U = BIROUL INFORMAŢII DIN ŢĂRILE DE ORIGINE––––Anexa a fost înlocuită cu anexa din HOTĂRÂREA nr. 212 din 27 februarie 2008, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 5 martie 2008, conform pct. 5 al art. unic din acelaşi act normativ.––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x