HOTĂRÂRE nr. 602 din 23 iunie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 482 din 14 iulie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 1913 22/12/2006 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 1913 22/12/2006 ANEXA 1
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.913/2006 privind deschiderea Punctului de trecere a frontierei şi a Biroului vamal de frontieră Rădăuţi Prut (România)-Lipcani (Republica Moldova)



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul UNICAnexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.913/2006 privind deschiderea Punctului de trecere a frontierei şi a Biroului vamal de frontieră Rădăuţi Prut (România)-Lipcani (Republica Moldova), publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 17 din 10 ianuarie 2007, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Ministrul administraţiei şi internelor,Vasile BlagaMinistrul afacerilor externe,Teodor BaconschiMinistrul transporturilor şi infrastructurii,Radu Mircea BerceanuMinistrul finanţelor publice,Sebastian Teodor Gheorghe VlădescuBucureşti, 23 iunie 2010.Nr. 602.
 + 
Anexa (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.913/2006)Spaţiile şi dotările necesare Poliţiei de frontieră pentruPunctul de trecere a frontierei Rădăuţi Prut, judeţul BotoşaniA. Infrastructurăa) Spaţii:– o încăpere pentru şeful punctului de trecere a frontierei;– o încăpere cu destinaţia centru operaţional şi pentru monitorizarea sistemelor de supraveghere video de la nivelul punctului de trecere a frontierei;– o încăpere pentru efectuarea cercetării penale;– o încăpere pentru intervievarea persoanelor, eliberarea de formulare;– o cameră securizată pentru armamentul de serviciu;– o cameră tehnică cu facilităţile necesare (servere);– o încăpere pentru biroul criminalistic (linia a II-a control documente) cu vizibilitate directă către fluxul de pasageri (linia de control, pe partea sensului de intrare);– o încăpere pentru persoanele reţinute, într-o zonă securizată cu supraveghere video în încăpere;– o încăpere pentru persoanele cărora li se refuză intrarea (în special de pe cursele regulate de pasageri);– două încăperi pentru solicitanţii de azil (separate pentru bărbaţi şi femei + copii), într-o zonă securizată, cu acces la facilităţi de igienă (toalete, duşuri), cu amenajările corespunzătoare pentru o şedere de până la 20 de zile, cu supraveghere video pe holuri;– o încăpere pentru pregătirea personalului turei;– o încăpere/un vestiar pentru agenţii operativi;– în funcţie de previziunile traficului pentru controlul autocarelor, trebuie amenajate două încăperi la parterul clădirii, separate pentru intrare/ieşire, cu câte două uşi pentru fiecare încăpere;– mobilier pentru fiecare încăpere, conform destinaţiei acesteia;– 3 artere de control pentru fiecare sens;– arteră separată pentru micul trafic de frontieră pe fiecare sens, cu alee separată pentru traficul pietonal;– bariere pentru fiecare arteră, cu acţionare automată şi control la lucrătorii punctului de frontieră din prima linie;– dispozitive antipneu intrare/ieşire cu acţionare automată;– padocuri pentru câinii de serviciu;– existenţa următoarelor zone:● zonă de întoarcere pentru vehicule în situaţia refuzului intrării;● zonă separată pentru controlul amănunţit al vehiculelor;● zonă separată pentru controlul amănunţit al TIR-urilor.b) Cabine:– 4 cabine pentru sensul de intrare în ţară (două pentru călători, una pentru marfă şi una pentru micul trafic) cu sistem de închidere automată controlat de personalul Poliţiei de Frontieră Române;– 4 cabine pentru sensul de ieşire din ţară (două pentru călători şi două pentru marfă) cu sistem de închidere automată şi control la personalul Poliţiei de Frontieră Române;– două cabine pentru terminalul de autocare din interiorul clădirii (una intrare/una ieşire);– o copertină pentru sensul de intrare în ţară, o copertină pentru sensul de ieşire din ţară.c) Împrejmuire şi supraveghere:– gard de separare a traficului de marfă de traficul de pasageri;– gard de separare a fluxurilor de intrare/ieşire;– gard perimetral suficient de înalt şi cu sisteme antiescaladare, senzori;– sistem de supraveghere perimetral cu capacităţi de vedere pe timp de zi şi noapte, inclusiv pentru zona adiacentă;– sistem de supraveghere video pentru interiorul clădirii (zonele securizate);– sistem de supraveghere video pentru fiecare arteră, cu capacităţi de citire a plăcuţelor de înmatriculare şi soft pentru consultarea automată a bazelor de date cu alerte vehicule;– sistem de supraveghere video care să acopere întreaga suprafaţă a punctului de trecere.d) Semnalizare şi presemnalizare:– panou de semnalizare care să marcheze intrarea în România, stat membru al Uniunii Europene;– panouri electronice pentru presemnalizarea tuturor fluxurilor de pasageri, cu cel puţin 75 de metri în faţă;– panouri electronice deasupra fiecărei artere pentru semnalizarea fluxurilor de călători, potrivit prevederilor anexei III la Regulamentul (CE) nr. 562/2006 al Parlamentului European şi al Consiliului din 15 martie 2006 de instituire a unui Cod comunitar privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul Frontierelor Schengen).B. a) Echipamente:– 20 de staţii de lucru;– 20 de imprimante;– două servere;– 10 surse alimentare calculatoare (UPS);– 11 prelungitoare cu protecţie;– o sursă de alimentare pentru radiotelefon fix;– 3 aparate secretizare transmisie date;– un telefax cu aparat de cifrat mesaje telefax;– un radiotelefon fix cu accesorii;– 20 de radiotelefoane portabile Tetra;– două încărcătoare multiple pentru încărcat acumulatori de radiotelefoane portabile;– reţea LAN, inclusiv proiectare;– 11 cititoare optice fixe cu capacitatea de a citi documente biometrice;– 4 terminale mobile conectate la baza de date pentru liniile all passports şi autocare;– 6 lanterne;– o trusă narcotest;– două bucăţi endoscop;– 6 seturi oglinzi control autovehicul;– 10 bucăţi lupax 10;– un aparat de detecţie a falsurilor în înscrisuri;– 11 bucăţi lampă UV staţionară (alimentare la priză);– 8 bucăţi lampă UV portabilă;– 11 bucăţi aparat Doku-test;– două bucăţi aparat pentru determinarea concentraţiei CO(2);– un detector pentru radiaţii;– un copiator;– 18 aparate climatizare;– un grup electrogen;– 38 de ştampile trafic.b) Echipamente depistare falsuri în documente:1. linia I (tonete):– 10 cititoare optice fixe pentru documente;– 10 minikituri pentru examinarea documentelor care conţin: minimicroscop cu sursă de lumină care măreşte de 30 de ori, lampă retroreflectivă, lupă gradată care măreşte de 8 ori, lampă portabilă cu lumină albă şi UV, suport de plastic gradat pentru măsurarea unghiurilor şi distanţelor şi pensetă de oţel;– 10 aparate de detecţie a falsurilor, cu filtre de lumină şi lupă;– 10 lămpi staţionare UV;2. linia II de control:– video comparator spectral pentru cercetarea criminalistică a paşapoartelor şi vizelor în laborator şi în punctele de trecere a frontierei, pentru nivelul 2 de control, conform recomandărilor din "Catalogul Schengen";– echipament pentru acces la consultarea EURODAC, AFIS naţional, VIS şi bazele de date naţionale relevante;– dispozitiv de control al cernelurilor (anti-stoke ink);– stereomicroscop cu focalizare cel puţin x 40.–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x