HOTĂRÂRE nr. 599 din 21 iunie 2001

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 358 din 4 iulie 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 572 13/06/2002
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAOUG 76 24/05/2001 ART. 3
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 107
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 572 13/06/2002
ActulREFERIT DEORDIN 251 01/06/2002
ActulREFERIT DEREGULAMENT 01/06/2002

pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului



În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale art. 3 alin. (7) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalităţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea funcţionarii comercianţilor,Guvernul României adopta prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) Se aprobă modelul şi conţinutul cererii de înregistrare a comerciantului, prevăzute în anexa nr. 1.(2) Se aprobă modelul şi conţinutul certificatului de înregistrare a comerciantului, inclusiv ale anexei la acesta, prevăzute în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 2Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUADRIAN NASTASEContrasemnează:────────────────Ministrul pentru coordonareaSecretariatului General al Guvernului,Petru Şerban MihailescuMinistrul finanţelor publice,Mihai Nicolae Tanasescu
 + 
Anexa 1 ┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐ │ │ CERERE │ │ │ │- de înregistrare şi autorizare a │ │ │CAMERA DE COMERŢ ŞI │ funcţionarii [] │Nr. intrare ….│ │ INDUSTRIE │ │ │ │ │- de înregistrare a modificării │ │ │ │ actului constitutiv [] │Data ………..│ │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────────────┤ │ │ │ Cod unic de înregistrare ………. │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐  │Acest document constituie cerere de înregistrare în REGISTRUL COMERŢULUI şi │ │la organul fiscal competent, cerere de luare în evidenta la Direcţia de │ │Munca şi Solidaritate Socială Judeteana / a Municipiului Bucureşti, │ │la Casa de Asigurări de Sănătate Judeteana/ a Municipiului Bucureşti, │ │la Casa Judeteana de Pensii / Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti şi la │ │Agenţia Judeteana/ a Municipiului Bucureşti pentru Ocuparea Forţei de │ │Munca, precum şi cerere de autorizare a funcţionarii comerciantului. │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │Referitor ÎNREGISTRAREA CONSTITUIRII sau MODIFICĂRII │ │ DOMNULE JUDECĂTOR DELEGAT/DIRECTOR al C.C.L.-O.R.C., │ │ │ │Subsemnat(ul)/a) …………………, domiciliat în ……………….., │ │str.*1) …………, nr. ….., bl. …, sc. …., et. …, ap. ………, │ │judeţ/sector ……, telefon*2) ……, act ident. ….., seria …., nr… │ │C N P*3)|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|,eliberat de …….., la data …….., │ │în calitate de*4) ……………., reprezentat prin*5) ………………, │ │în conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 şi/sau ale Legii nr.31/1990,│ │va rog ca prin încheierea/rezoluţia ce o veţi pronunţa sa dispuneti: │ │ │ │[] autorizarea constituirii şi/sau înregistrarea în registrul comerţului: │ │ │ │[] înregistrarea în registrul comerţului a următoarelor menţiuni: ……… │ │ ……………………………………………………………… │ │ ……………………………………………………………… │ │ │ │Firma ………………………………………………………….., │ │cu sediul în: localitatea ………., str.*1) ………………………., │ │nr. ….., bl. …., sc. …., et. …., ap. …, judeţ/sector ……….., │ │cod poştal …….., telefon*2) ………, ………, fax*2) …………., │ │e-mail ………, web site ………………………………………. . │ │ │ │Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 cod procedura │ │civilă, iar în susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate │ │pe verso. │ │ │ │Cererea este legal timbrata cu ……. lei, taxa judiciară de timbru şi ….│ │lei, timbru judiciar. │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │*6) În temeiul art.6 din Legea nr. 26/1990 şi/sau art.199 alin. (2) din │ │ Legea nr. 31/1990, …………………………………………….,│ │judecător delegat şi/sau director al C.C.I. – Oficiul registrului comerţului│ │………………., examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi,│ │constatând ca sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune: ………. │ │………………………………………………………………… │ │ │ │ Judecător delegat/Director C.C.I.-O.R.C., │ │ │ │ │ │ Referent grefier*7), │ │ │ │ │ │ Data: …………………… │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘   Notă: *1) Se completează, după caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos.,Într.,             Aleea,Prelungirea,Comuna etc.;         *2) Se completează cu prefix-număr;         *3) Se completează numai de persoanele care deţin calitatea de             comerciant persoana fizica sau, după caz, de reprezentant al             persoanei juridice;         *4) Se completează cu calitatea pe care solicitantul o deţine              (comerciant,asociat,fondator,administrator);         *5) Se completează cu numele şi prenumele împuternicitului;         *6) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta);         *7) Se completează cu numele, prenumele şi semnatura.   cod 11-10-82  CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ………. data: ………. ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE:*1) │ │ │ │ Cifra de afaceri anuală estimată*2) ………………. │ │ Realizaţi exclusiv operaţiuni scutite de T.V.A. ?*3) [] │ │ Doriti sa optati pentru plata T.V.A. ?*4) [] │ │ │ │ C.U.I. al unităţii divizate*5) ……………….. │ │ │ │ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │ │ │ │ Felul sediului pentru plătitorii cu statut de sucursala*6): │ │ │ │ │ │ Plătitor cu sediul central în România*6) [] C.U.I. al unităţii infiin- │ │ ţătoare*6) …………… │ │ │ │ Plătitor cu sediul central în străinătate*6) [] │ │ │ │ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │ │ │ │ Banca*7) ………………………… Cont ……………………… │ │ │ │ ………………………… ……………………… │ │ │ │ ………………………… ……………………… │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘                OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE  ┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐ │Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│ │crt.│ Denumirea actului │ │file│ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 1. │Act constitutiv / Act administrativ /│ │ │ │ │Act adiţional │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Hotărâre adunare generală │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 3. │Declaraţii pe proprie răspundere │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 4. │Dovada sediu │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 5. │Dovada capital social │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 6. │Împuternicire / Procura │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 7. │Dovada disponibilitate firma │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 8. │Dovada taxa registru │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 9. │Dovada taxa publicare în M.Of. │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │10. │Dovada taxa judiciară de timbru │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │11. │Copii acte identitate │ │ │ │ │ │ │ │ └────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ Şi, după caz, funcţie de înregistrările solicitate, documentele │ │ doveditoare cerute de prevederile Normelor │ │ Metodologice privind modul de ţinere a registrului comerţului şi │ │ de efectuare a înregistrărilor: │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐ │ 12.│ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 13.│ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 14.│ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 15.│ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 16.│ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 17.│ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 18.│ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 19.│ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 20.│ │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │ Total file: │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘       Data: ………….. Semnatura, ……………    NOTĂ: *1) Rubricile corespunzătoare notelor de subsol 2,3,4,5 se comple-              teaza numai în cazul înregistrării firmei;          *2) Se estimeaza prin însumarea tuturor veniturilor prognozate a se              obţine din activitatea desfăşurată conform obiectului de activi-              tate;          *3) Se marcheaza cu X doar de către cei care realizează exclusiv              operaţiuni scutite de T.V.A.;          *4) Se marcheaza cu X doar de către plătitorii care optează pentru              plata T.V.A.;          *5) Se completează în cazul în care înfiinţarea plătitorului se face              prin divizare;          *6) Se completează numai de plătitorii cu statut de sucursala; Se              marcheaza, după caz, cu X felul sediului;          *7) Se completează numai de plătitorii care au cont deschis la               banca.  CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ……….. data: ….. ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │SOLICITĂRI LA OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI │ │ │ │A. OBŢINEREA URMĂTOARELOR AVIZE ŞI AUTORIZAŢII PREALABILE*1): │ │ │ │ Autorizaţia prealabilă a Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor []; │ │ │ │ Autorizaţia prealabilă provizorie a Băncii Naţionale a României []; │ │ │ │ Avizul de principiu/autorizaţia prealabilă a Comisiei Naţionale │ │ a Valorilor Mobiliare []. │ │ │ │ │ │B. PUBLICAREA ÎN MONITORUL OFICIAL: │ │ │ │ ■ La înregistrarea firmei: │ │ │ │ Încheiere judecătorească de înregistrare a constituirii: │ │ integral []/ în extras []; │ │ │ │ Act constitutiv: integral []/ în extras []. │ │ │ │ ■ La înregistrarea modificării actului constitutiv: │ │ │ │ act adiţional [] hotărâre adunare generală [] │ │ │ │ hotărârea consiliului de administraţie [] │ │ │ │ hotărârea judecătorească definitivă [] ordinul de numire a │ │ │ │ consiliului de administraţie [] │ │ │ │ nr. ………………, din ………………….. │ │ │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ În conformitate cu prevederile O.U.G. nr.76/2001, solicit şi mandatez │ │ BIROUL UNIC pentru obţinerea înregistrării şi autorizării funcţionarii / │ │ obţinerea înregistrării modificării actului constitutiv: │ │ │ │ A. OPERAŢIUNI PENTRU ÎNREGISTRARE/MODIFICARE: │ │ │ │ ■ Obţinerea rezervarii firmei ………………………………… []│ │ │ │ ■ Efectuarea, pe bază de mandat, a vărsămintelor reprezentând ……. │ │ │ │ …………………………………………………………. │ │ lei, valuta │ │ │ │ ca aport în numerar la capitalul social, la banca …………….. []│ │ │ │ ■ Redactarea: │ │ │ │ ● actului constitutiv/modificator …………………………. []│ │ │ │ ● declaraţiilor pe propria răspundere a: │ │ │ │ – fondatorilor ………………………………………. []│ │ │ │ – administratorilor ………………………………….. []│ │ │ │ – cenzorilor ………………………………………… []│ │ │ │ ■ Obţinerea autentificării actului constitutiv/modificator ………. []│ │ │ │ ■ Obţinerea dării de data cerută ……………………………… []│ │ │ │ ■ Obţinerea evaluării, prin expertiza, a bunurilor imobile ……… []│ │ │ │ ■ Obţinerea certificatului de sarcini pentru bunurile imobile aduse │ │ ca aport în natura la capitalul social ………………………. []│ │ │ │ ■ Susţinerea cererii de înregistrare a comerciantului în faţa │ │ judecătorului delegat ……………………………………… []│ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘           Data: ………… Semnatura, ……………   NOTĂ:         *1) Se marcheaza, după caz, cu X pentru societăţile de asigurări,            şi/sau reasigurari, societăţile bancare şi societăţile de valori            mobiliare.  CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ……….. data: ………..  ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ B. OPERAŢIUNI DE OBŢINERE A AVIZELOR,AUTORIZAŢIILOR ŞI/SAU ACORDURILOR │ │ STRICT NECESARE │ │ │ │ ■ SEDII ŞI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE SOLICIT AVIZAREA ŞI/SAU AUTORIZAREA │ │ ÎNCEPERII ACTIVITĂŢII │ │ │ │ ┌────┬────┬──────────────────────────┬────────────────────────────────────┐│ │ │Nr. │Cod │ Denumire activitate │Adresa spaţiului aferent activităţii││ │ │Crt.│CAEN│ │ ││ │ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ └────┴────┴──────────────────────────┴────────────────────────────────────┘│ │ │ │ ■ AVIZE ŞI/SAU AUTORIZAŢII NECESARE │ │ │ │ ● Avize şi/sau autorizaţia pentru prevenirea şi stingerea │ │ incendiilor ……………………………………………… []│ │ │ │ ● Avizul şi/sau autorizaţia sanitară …………………………. []│ │ │ │ ● Avizul şi/sau autorizaţia sanitară veterinara ……………….. []│ │ │ │ ● Acordul şi/sau autorizaţia de mediu ………………………… []│ │ │ │ ● Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei │ │ muncii ………………………………………………….. []│ │ │ │ Pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi/sau acordurilor depun │ │ documentele menţionate în opisul anexat. │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ Persoana de contact desemnată potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990 │ │ │ │ Nume şi prenume ………………………………………………… ,│ │ │ │ în calitate de*1) ……………, CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| │ │ │ │ Adresa: localitatea . ………., str*2) ……….., nr. ….., bl. …. ,│ │ │ │ sc. ….., et. …., ap. ….., judeţ/sector ………………………. ,│ │ │ │ casuta poştală ……, cod poştal ……., telefon*3) …….., fax*3)… ,│ │ │ │ e-mail …………, web site ……………………………………. ,│ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ Subsemnatul solicitant am luat cunoştinţa ca, pentru începerea efectivă a │ │ activităţilor care pot genera pericole deosebite, este necesară indepli- │ │ nirea condiţiilor legale incidente activităţilor respective. │ │ │ │ Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând ca falsul în │ │ declaraţii este pedepsit de legea penală. │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘     Data: …………. Semnatura, ………….  Notă: *1) Se completează cu calitatea pe care o deţine(comerciant,            asociat, fondator, administrator etc.);         *2) Se completează, după caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos.,Într.,            Aleea,Prelungirea,Comuna etc.;        *3) Se completează cu prefix-număr.  CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare ……….. data: ……………  ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA: │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│ │crt.│ Denumirea actului │ │file│ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │A. Avizului/ Autorizaţiei pentru prevenirea şi stingerea incendiilor (P.S.I)│ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Dovada achitării serviciului prestat │ │ │ │ │conform tarifelor în vigoare │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │După caz, în conformitate cu prevede-│ │ │ │ 2. │rile legale în vigoare, unul din │ │ │ │ │documentele: │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │AVIZUL/AUTORIZAŢIA DE P.S.I. însoţite│ │ │ │ │de documentaţia vizata spre neschim- │ │ │ │ a) │bare (în cazul în care au fost obţi- │ │ │ │ │nute anterior); │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │DOVADA PUNERII DOCUMENTAŢIEI DE P.S.I│ │ │ │ │la brigazile/grupurile de pompieri │ │ │ │ b) │militari în vederea obţinerii │ │ │ │ │AVIZULUI/AUTORIZAŢIEI DE P.S.I/ │ │ │ │ │(numărul de înregistrare); │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │DOCUMENTAŢIA TEHNICA (piese scrise şi│ │ │ │ c) │desenate cuprinzând măsurile de P.S.I. │ │ │ │şi verificarea cerinței de calitate -│ │ │ │ │"siguranţa la foc"); │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ d) │SCHITA SPAŢIULUI; │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │DOVADA ÎNDEPLINIRII MĂSURILOR DE PSI │ │ │ │ e) │pentru cazurile în care avizul/ │ │ │ │ │autorizaţia de PSI a fost retrasă │ │ │ │ │anterior. │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │B. Avizului/ Autorizaţiei sanitare │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Memoriu tehnic │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Schite sau planuri cu detalierea │ │ │ │ │arhitecturală, de structura interi- │ │ │ │ │oara şi de dotări │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 3. │Dovada de achitare a tarifului de │ │ │ │ │avizare/autorizare │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 4. │După caz vor fi solicitate următoare-│ │ │ │ │le documente: │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ a) │Declaraţia pe proprie răspundere │ │ │ │ │referitoare la condiţiile igienico │ │ │ │ │sanitare │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ b) │Studiul de impact asupra sănătăţii │ │ │ │ │populaţiei │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ c) │Certificat care să ateste însuşirea │ │ │ │ │noţiunilor fundamentale de igiena │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ d) │Document care să ateste starea de │ │ │ │ │sănătate a personalului │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ e) │Lista cu substantele toxice care │ │ │ │ │implica periculozitate pentru │ │ │ │ │manipulatori şi populaţie │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │C. Avizului şi/sau Autorizaţiei sanitare veterinare │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Memoriu tehnic │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Schita tehnica cu fluxul tehnologic │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 3. │Schita de amplasare şi proiectare │ │ │ │ │pentru obiective nou construite │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 4. │Contractul de muncă sau colaborare cu│ │ │ │ │un medic veterinar pentru unităţi de │ │ │ │ │producţie şi procesare │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 5. │Dovada achitării taxei de avizare │ │ │ │ │şi/sau autorizare │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │D. Avizului şi/sau Autorizaţiei de mediu │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ 1. │Fişa tip de prezentare a obiectivului│ │ │ │ │activităţii │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Dovada plăţii tarifului de autorizare│ │ │ │ │de mediu │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │E. Autorizaţiei de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii │ ├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤ │ │Declaraţie pe proprie răspundere │ │ │ │ 1. │privind respectarea legislaţiei de │ │ │ │ │protecţia muncii conform machetei din│ │ │ │ │procedura │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 2. │Lista echipamentelor tehnice din │ │ │ │ │dotare │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │Copii de pe certificatele de confor- │ │ │ │ │mitate a echipamentelor tehnice │ │ │ │ 3. │folosite în zone cu pericol de │ │ │ │ │explozie (după caz) │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ 4. │Dovada achitării tarifului pentru │ │ │ │ │serviciile prestate │ │ │ ├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤ │ │După caz, alte documente necesare │ │ │ │ 5. │desfăşurării activităţilor cu │ │ │ │ │substanţe toxice, explozive şi │ │ │ │ │pesticide │ │ │ ├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤ │ Total file: │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘             Data: …………… Semnatura: …………    ANEXA 2
 + 
Anexa 2

     
  ANEXĂ LA CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE
  Seria . . Nr. . . . . . .
    COD UNIC DE ÎNREGISTRARE
  FIRMA: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Sediu social: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  
  Sediu secundar/activitate: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  
             
  Nr. Crt. INSTITUŢIA Concluzia evaluării Nr. şi data referatului Nr. şi data avizului/acordului şi/sau autorizaţiei Nume şi prenume reprezentant, semnătură şi ştampilă
  1. MINISTERUL DE INTERNE BRIGADA/GRUPUL DE POMPIERI MILITARI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .       Data: . . . . . . . .
  2. MINISTERUL SĂNĂTĂŢII ŞI FAMILIEI DIRECŢIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ A . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .       Data: . . . . . . . .
  3. MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTAŢIEI ŞI PĂDURILOR AGENŢIA NAŢIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ DIRECŢIA SANITARĂ VETERINARĂ A . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .       Data: . . . . . . . .
  4. MINISTERUL APELOR ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI INSPECTORATUL JUDEŢEAN DE PROTECŢIA MEDIULUI. . . . . . . . . . . . . . . . . . / INSPECTORATUL DE PROTECŢIA MEDIULUI AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI       Data: . . . . . . . .
  5. MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE – INSPECŢIA MUNCII INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ AL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .       Data: . . . . . . . .
       
  ANULĂRI AVIZE/AUTORIZAŢII/ACORDURI   REAUTORIZĂRI
                   
  Nr. Crt. Instituţia Tipul, nr. şi data documentului Numele, semnătura şi ştampila persoanei autorizate   Nr. Crt. Instituţia Tipul, nr. şi data documentului Numele, semnătura şi ştampila persoanei autorizate
                 
                 
                 
                 
                 
               

    Modelul Certificatului de Înregistrarea se găseşte în Monitorul Oficial al României Partea I nr. 358 din 4 iulie 2001, la pagina 9 ––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x