HOTĂRÂRE nr. 590 din 21 iunie 2001

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 345 din 29 iunie 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 1066 04/09/2003
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 21ABROGA PEHG 533 01/07/1999
ART. 21ABROGA PEHG 98 18/02/1999
ART. 21ABROGA PEHG 612 06/10/1997
ART. 21ABROGA PESTATUT 06/10/1997
ART. 21ABROGA PEHG 1038 28/10/1996
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAOUG 70 17/05/2001 ART. 2
ActulREFERIRE LALEGE 7 13/03/1996
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 107
ART. 3REFERIRE LALEGE 1 11/01/2000
ART. 3REFERIRE LAOG 90 26/08/1998 ART. 1
ART. 3REFERIRE LALEGE 54 02/03/1998 ART. 19
ART. 3REFERIRE LAOUG 1 23/01/1998
ART. 3REFERIRE LALEGE 169 27/10/1997
ART. 3REFERIRE LALEGE (R) 18 19/02/1991
ART. 21ABROGA PEHG 533 01/07/1999
ART. 21ABROGA PEHG 98 18/02/1999
ART. 21ABROGA PEHG 612 06/10/1997
ART. 21ABROGA PESTATUT 06/10/1997
ART. 21ABROGA PEHG 1038 28/10/1996
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 132 29/06/1998
ANEXA 1REFERIRE LAOG 21 30/01/1998
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEHOTARARE 182 28/02/2024
ActulREFERIT DEHOTARARE 142 27/01/2022
ActulREFERIT DEHOTARARE 345 30/04/2020
ActulREFERIT DEHOTARARE 909 14/12/2017
ActulREFERIT DEHG 547 15/07/2015
ActulABROGAT DEHG 1066 04/09/2003
ActulREFERIT DEHG 316 20/03/2003
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 03/03/2003
ActulREFERIT DEORDIN 470 18/07/2003
ActulREFERIT DEMETODOLOGIE 18/07/2003
ActulREFERIT DEORDIN 530 16/09/2003
ActulREFERIT DEMETODOLOGIE 16/09/2003
ActulREFERIT DEORDIN 61 07/03/2002
ActulREFERIT DEORDIN 5120 10/11/2001
ActulREFERIT DEORDIN 441 09/11/2001
ANEXA 10REFERIT DEHG 339 13/05/2015

privind organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie



În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale art. II din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 70/2001 pentru modificarea şi completarea Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996,Guvernul României adopta prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie se organizează ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Administraţiei Publice, prin reorganizarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie din subordinea Guvernului şi prin preluarea patrimoniului, a activităţii şi a structurilor organizatorice privind cadastrul agricol şi organizarea teritoriului de la Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor.(2) Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie are sediul în municipiul Bucureşti.
 + 
Articolul 2Ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie, denumit în continuare Oficiul Naţional, îndeplineşte următoarele funcţii:a) de strategie, prin care se asigura stabilirea obiectivelor de punere în aplicare a Programului de guvernare în domeniul cadastrului general, al cadastrului agricol şi al organizării teritoriului agricol;b) de reglementare, având ca scop elaborarea cadrului normativ instituţional, precum şi a normativelor şi prescripţiilor tehnice, în vederea realizării obiectivelor strategice în domeniul cadastrului, pe care le supune spre avizare sau aprobare, după caz, ministrului administraţiei publice;c) de autoritate de stat, prin care se asigura urmărirea aplicării reglementărilor în domeniul cadastrului şi al organizării teritoriului agricol, precum şi o buna funcţionare şi îndeplinire a atribuţiilor de către unităţile din subordine;d) de îndrumare, sprijin şi control al autorităţilor publice centrale şi locale în aplicarea corecta a prevederilor legale în domeniul cadastrului şi al organizării teritoriului.
 + 
Articolul 3(1) În exercitarea funcţiilor prevăzute la art. 2 Oficiul Naţional îndeplineşte următoarele atribuţii principale:a) elaborează norme, promovează tehnici, procedee şi metodologii de specialitate, conform progreselor ştiinţifice şi tehnice în domeniul cadastrului;b) organizează fondul naţional de geodezie şi cartografie, precum şi banca de date a sistemului unitar de cadastru;c) avizează conţinutul topografic al hartilor, planurilor, atlaselor, ghidurilor şi al altor documente cartografice necesare uzului public;d) organizează, conduce, îndrumă şi controlează executarea lucrărilor de geodezie, topografie, fotogrammetrie, teledetectie, cadastru şi cartografie la nivelul întregii tari;e) coordonează executarea lucrărilor de geodezie, topografie, fotogrammetrie, cartografie în domeniul agriculturii, precum şi introducerea şi întreţinerea cadastrului agricol cantitativ şi calitativ şi asigura proiectarea şi aplicarea în teren a organizării teritoriului agricol;f) stabileşte norme pentru autorizarea persoanelor fizice şi juridice care pot executa lucrări tehnice de cadastru;g) asigura, în condiţiile legii, în colaborare cu Ministerul Apărării Naţionale, executarea, completarea, modernizarea şi menţinerea în stare de utilizare a reţelei geodezice naţionale;h) îndeplineşte sarcinile ce rezultă din angajamentele internaţionale în domeniul sau de activitate;i) organizează realizarea lucrărilor de cadastru agricol şi sistemul informaţional al teritoriului agricol;j) organizează şi coordonează executarea măsurătorilor pentru punerea în posesie a titularilor prevăzuţi de Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi de Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 şi ale Legii nr. 169/1997;k) asigura identificarea, înregistrarea şi descrierea în documentele cadastrale a terenurilor şi a celorlalte bunuri imobile prin natura lor, măsurarea şi reprezentarea acestora pe harti şi planuri cadastrale, precum şi stocarea datelor pe suporturi informatice;l) asigura asamblarea şi integrarea datelor furnizate de cadastrele de specialitate;m) organizează identificarea şi înregistrarea tuturor proprietarilor şi a altor deţinători legali de terenuri şi de alte bunuri imobile, în vederea publicităţii şi opozabilitatii drepturilor acestora faţă de terţi.(2) Oficiul Naţional elaborează metodologia privind evidenta cadastrala tehnica, economică şi juridică, înscrierea actelor şi faptelor juridice referitoare la imobile, împreună cu Ministerul Justiţiei şi cu alte ministere şi organe centrale care răspund de cadastrele de specialitate.(3) Normele metodologice, instrucţiunile şi regulamentele elaborate de Oficiul Naţional se aproba prin ordin al ministrului administraţiei publice.(4) Oficiul Naţional îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin legi sau prin alte acte normative.
 + 
Articolul 4(1) Oficiul Naţional colaborează cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi cu autorităţile publice locale, având dreptul de a solicita date şi informaţii necesare în vederea realizării atribuţiilor sale.(2) Oficiul Naţional are obligaţia de a pune la dispoziţie instituţiilor şi autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale datele de specialitate disponibile, solicitate de acestea, în condiţiile legii.(3) Oficiul Naţional pune la dispoziţie autorităţilor publice şi altor instituţii interesate, în condiţiile legii, situaţii statistice de sinteza privind terenurile şi construcţiile.(4) Oficiul Naţional asigura furnizarea datelor cu privire la terenuri, necesare sistemului de impozite şi taxe pentru stabilirea corecta a obligaţiilor fiscale ale contribuabililor.
 + 
Articolul 5(1) Oficiul Naţional este condus de un preşedinte cu rang de secretar de stat, asistat de 2 vicepreşedinţi cu rang de subsecretar de stat, numiţi prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului administraţiei publice, şi de un secretar general.(2) Preşedintele Oficiului Naţional are calitatea de ordonator secundar de credite.(3) Preşedintele conduce întreaga activitate a Oficiului Naţional, pe care îl reprezintă în raporturile cu ministerele, cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, cu autorităţile administraţiei publice locale, cu persoanele juridice şi fizice din ţara şi din străinătate, precum şi în justiţie. Preşedintele poate da împuternicire de reprezentare şi altor persoane din cadrul Oficiului Naţional.(4) În exercitarea atribuţiilor sale preşedintele emite ordine cu caracter individual.(5) Vicepreşedinţii exercita atribuţiile şi sarcinile stabilite prin ordin al preşedintelui Oficiului Naţional şi coordonează unele compartimente, potrivit organigramei prevăzute în anexa nr. 1.(6) Secretarul general este funcţionar public de cariera. El este numit în funcţie de preşedintele Oficiului Naţional, în condiţiile legii, exclusiv pe criterii profesionale. Secretarul general trebuie să aibă studii superioare economice, juridice sau administrative de lungă durata, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalenta.(7) Pe lângă preşedintele Oficiului Naţional se organizează şi funcţionează Colegiul Oficiului Naţional ca organ consultativ. Componenta şi Regulamentul de organizare şi funcţionare ale Colegiului Oficiului Naţional se aproba prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea preşedintelui Oficiului Naţional. La şedinţele Colegiului Oficiului Naţional pot participa şi specialişti din afară Oficiului Naţional.
 + 
Articolul 6(1) Structura organizatorică a Oficiului Naţional este prevăzută în anexa nr. 1.(2) În cadrul direcţiilor generale şi al direcţiilor se pot organiza servicii şi birouri prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea preşedintelui Oficiului Naţional.
 + 
Articolul 7(1) În subordinea Oficiului Naţional, potrivit anexei nr. 2, funcţionează:a) Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie. În cadrul institutului se pot organiza direcţii, servicii, secţii şi birouri prin ordin al preşedintelui Oficiului Naţional;b) oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene şi Oficiul de Cadastru, Geodezie şi Cartografie al Municipiului Bucureşti, ca servicii publice descentralizate.(2) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie, precum şi ale oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, se stabilesc prin regulamente de organizare şi funcţionare ale acestora, aprobate de preşedintele Oficiului Naţional.(3) Structura organizatorică, normativele de personal şi criteriile de constituire a compartimentelor unităţilor teritoriale subordonate Oficiului Naţional se aproba prin ordin al preşedintelui acestuia.
 + 
Articolul 8(1) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Oficiului Naţional este de 80, exclusiv demnitarii şi cabinetul preşedintelui.(2) Numărul maxim de posturi pentru unităţile care funcţionează în subordinea Oficiului Naţional este de 400 pentru Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie şi de 2.850 pentru oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 9(1) Personalul Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie se preia de către Oficiul Naţional nou-înfiinţat prin reorganizare, în baza sustinerii şi promovării, potrivit legii, a unor teste profesionale. Personalul astfel preluat se considera transferat în interesul serviciului.(2) Personalul celor două institute care se desfiinţează se preia de către Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie nou-înfiinţat, pe baza sustinerii şi promovării, potrivit legii, a unor teste profesionale, şi se considera transferat în interesul serviciului.(3) Personalul oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie şi al oficiilor de cadastru agricol şi organizarea teritoriului agricol judeţene, respectiv ale municipiului Bucureşti, care se desfiinţează, va fi preluat de către oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie nou-create, după susţinerea şi promovarea, potrivit legii, a unor teste profesionale, şi se considera transferat în interesul serviciului.(4) Organizarea sustinerii testelor prevăzute la alineatele precedente şi încadrarea personalului în noile structuri şi în limita numărului maxim de posturi prevăzut la art. 8 se vor efectua în termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, pe baza unei metodologii aprobate de preşedintele Oficiului Naţional.
 + 
Articolul 10Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile individuale ale personalului din aparatul propriu al Oficiului Naţional şi din unităţile subordonate se stabilesc prin fişa postului, întocmită pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, care se semnează de salariat şi de şeful ierarhic.
 + 
Articolul 11Statul de funcţii pentru aparatul propriu al Oficiului Naţional se aproba prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea preşedintelui Oficiului Naţional, în limita numărului maxim de posturi prevăzut la art. 8.
 + 
Articolul 12Salarizarea funcţionarilor publici şi a personalului angajat pe bază de contract din aparatul propriu al Oficiului Naţional şi a celor din unităţile subordonate se face potrivit legii.
 + 
Articolul 13(1) Finanţarea activităţii Oficiului Naţional şi a Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie se asigura din venituri extrabugetare şi din alocaţii de la bugetul de stat.(2) Veniturile extrabugetare ale Oficiului Naţional şi ale Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie sunt cele prevăzute de reglementările legale în vigoare pentru Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie şi pentru Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie.(3) Fondurile necesare în vederea desfăşurării activităţii Oficiului Naţional şi a unităţilor subordonate acestuia se stabilesc anual prin legea bugetului de stat, prin bugetul Ministerului Administraţiei Publice.
 + 
Articolul 14(1) Oficiul Naţional asigura executarea lucrărilor de cadastru, geodezie, fotogrammetrie, cartografie, organizarea teritoriului agricol, aplicarea legilor fondului funciar şi alte activităţi specifice prin aparatul propriu al unităţilor subordonate, precum şi pe bază de contracte cu persoane fizice sau juridice autorizate, în condiţiile legii.(2) Autorizarea persoanelor juridice şi fizice pentru contractarea şi executarea lucrărilor tehnice de cadastru se va face potrivit legii.(3) Executarea lucrărilor tehnice de cadastru pentru persoane fizice sau juridice, în vederea elaborării cărţii funciare necesare publicităţii imobiliare, se va realiza de către experţi autorizaţi prin intermediul birourilor de expertiza ce vor funcţiona în cadrul oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti. Procedurile de contractare, executare, plata şi altele asemenea, precum şi de desemnare a experţilor autorizaţi pentru asemenea lucrări se vor stabili prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea Oficiului Naţional, în condiţiile legii.(4) Se interzice personalului Oficiului Naţional, al oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, precum şi personalului Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie să execute lucrări de natura celor prevăzute la alin. (3).
 + 
Articolul 15Patrimoniul Institutului de Cadastru şi Organizarea Teritoriului Agricol, precum şi cel aferent activităţii de cadastru, geodezie, cartografie şi organizarea teritoriului al oficiilor de cadastru agricol şi organizarea teritoriului agricol judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, pe baza ultimului bilanţ contabil, împreună cu bazele de date cadastrale se preiau de la acestea, prin protocol, de către Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie şi, respectiv, de oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
 + 
Articolul 16Pentru activităţile specifice Oficiul Naţional şi unităţile subordonate acestuia au în dotare un parc auto, stabilit potrivit anexei nr. 3.
 + 
Articolul 17Autorităţile administraţiei publice locale vor acorda sprijin pentru asigurarea condiţiilor desfăşurării corespunzătoare a activităţilor oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 18Oficiul Naţional şi unităţile subordonate acestuia pot accepta sponsorizări şi donaţii, în condiţiile legii.
 + 
Articolul 19Sarcinile şi atribuţiile referitoare la cadastrul agricol şi organizarea teritoriului agricol, prevăzute în actele normative în vigoare pentru fostele oficii de cadastru agricol şi organizarea teritoriului agricol, se vor realiza de către noile oficii de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 20Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 21La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abroga Hotărârea Guvernului nr. 1.038/1996 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 284 din 12 noiembrie 1996, cu modificările ulterioare, Hotărârea Guvernului nr. 612/1997 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile oficiilor de cadastru agricol şi organizarea teritoriului agricol, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 278 din 15 octombrie 1997, Hotărârea Guvernului nr. 533/1999 privind organizarea şi funcţionarea Institutului de Cadastru şi Organizarea Teritoriului Agricol, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 328 din 9 iulie 1999, precum şi orice alte dispoziţii contrare.PRIM-MINISTRUADRIAN NASTASEContrasemnează:–––––Ministrul administraţiei publice,Octav Cozmancap. Ministrul agriculturii,alimentaţiei şi pădurilor,Ovidiu Natea,secretar de statMinistrul finanţelor publice,Mihai Nicolae TanasescuMinistrul justiţiei,Rodica Mihaela Stanoiu
 + 
Anexa 1                                            Numărul maxim de posturi = 80                                   (exclusiv demnitarii şi posturile aferente                                            cabinetului preşedintelui)                      STRUCTURA ORGANIZATORICĂ        a Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie   ┌─────────────┐   │ CABINETUL │   │PREŞEDINTELUI│ ╔═════════╗   ├─────────────┤ ┌────────────┐ ║COLEGIUL ║   │ SERVICIUL ├────────────────┤ PREŞEDINTE ├─────────────╢OFICIULUI║   │AUDIT INTERN │ └─────┬──────┘ ║NAŢIONAL ║   ├─────────────┤ │ ╚═════════╝   │ SERVICIUL │ │   │LEGISLAŢIE ŞI│ │   │ CONTENCIOS │ │   └─────────────┘ │                                        │                                        │                                        │          ┌─────────────────────────────┼───────────────────────────┐          │ ╔══════════════════════╪═╦═══════════════════════╗ │          │ ║ │ ║ ║ │          │ ║ │ ║ ║ │   ┌──────┴──────╨┐ ┌──────┴─╨─────┐ ┌──────╨─┴───────┐   │VICEPREŞEDINTE│ │VICEPREŞEDINTE│ │SECRETAR GENERAL│   └───────────┬─╥┘ └─────────┬─╥──┘ └────────┬───────┘               │ ║ │ ║ │               │ ║ │ ║ │               │ ║ │ ║ │               │ ║ │ ║ │               │ ║ │ ║ │               │ ║ │ ║ │      ┌────────┼─╫────────────┐ ┌──┴─╫───────────┐ │      │ ╔══════╪═╬════════════╪══╗ │ ╔══╩═══════════╪══╗ │ ┌────┴─╨──┐ ┌─┴─╨────┐ ┌────┴──╨─┐ ┌┴─╨──────┐ ┌───┴──╨─┐ ┌───┴───────┐ │DIRECŢIA │ │DIRECŢIA│ │INSPECŢIA│ │UNITATEA │ │DIRECŢIA│ │ DIRECŢIA │ │GENERALĂ │ │GENERALĂ│ │DE STAT │ │DE IMPLE-│ │RELAŢII │ │ECONOMICO- │ │ DE │ │CADASTRU│ │PENTRU │ │MENTARE │ │INTERNA-│ │FINANCIARĂ,│ │GEODEZIE,│ │ŞI ORGA-│ │CADASTRU,│ │A PROIEC-│ │TIONALE │ │ RESURSE │ │CARTO- │ │NIZAREA │ │GEODEZIE │ │TULUI │ │ŞI INTE-│ │ UMANE ŞI │ │GRAFIE ŞI│ │TERITO- │ │ŞI CARTO-│ │CADAS- │ │GRARE │ │ ADMINIS- │ │TELE- │ │RIULUI │ │GRAFIE*) │ │TRULUI │ │EURO- │ │ TRATIV │ │DETECTIE │ └────────┘ └─────────┘ │GENERAL │ │PEANA │ └───────────┘ └─────────┘ │ŞI PUBLI-│ └────────┘                                       │CITAŢII │                                       │IMOBI- │                                       │LIARE**) │                                       └─────────┘–––––Notă *) Se organizează la nivel de direcţie generală.Notă **) Proiect finanţat conform Acordului de împrumut dintre România şi Banca Internationala pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general şi publicităţii imobiliare în suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., ratificat prin Ordonanţa Guvernului nr. 21/1998, aprobată prin Legea nr. 132/1998; se organizează la nivel de direcţie.
 + 
Anexa 2UNITĂŢILEcare funcţionează în subordinea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie

         
    Denumirea unităţii Sursa de finanţare Numărul total de posturi
  I. Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie Venituri extrabugetare şi alocaţii de la bugetul de stat 400
  II. Oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene*), respectiv al municipiului Bucureşti Venituri extrabugetare şi alocaţii de la bugetul de stat 2.850

––––––Notă *) Sediile oficiilor judeţene sunt situate în municipiile reşedinţa de judeţ. + 
Anexa 3MIJLOACELE DE TRANSPORT ŞI CONSUMUL DE CARBURANŢIpentru activităţi specifice care urmează să se desfăşoare în cadrul Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie şi al unităţilor subordonate acestuia

         
  Nr. crt. Mijloacele de transport  
  1. Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie 4 autoturisme – parc comun
  2. Grupul de implementare a Proiectului cadastrului general şi publicităţii imobiliare 2 autoturisme de teren
  3. Oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti (exclusiv Oficiul Judeţean de Cadastru, Geodezie şi Cartografie Tulcea) 1 autoturism – parc comun
    4 autoturisme de teren
  4. Oficiul Judeţean de Cadastru, Geodezie şi Cartografie Tulcea 1 autoturism – parc comun
    2 autoturisme de teren
      1 bac motor
  5. Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie 4 autoturisme – parc comun
    8 autoturisme de teren
      3 autoutilitare
    Consumul de carburanţi  
  6. Consumul lunar de carburanţi 300 litri/lună/vehicul*)

––––Notă *) 1.250 litri pentru bacul din dotarea Oficiului Judeţean de Cadastru, Geodezie şi Cartografie Tulcea.NOTĂ:Nu se considera depasire a consumului normat de carburanţi pe autovehicul consumul care, la nivelul anului, se încadrează în limita combustibilului normat în raport cu numărul de autovehicule aprobat fiecărei unităţi.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x