HOTĂRÂRE nr. 572 din 13 mai 2009

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 25/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 340 din 21 mai 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 275 07/11/2008
ActulREFERIRE LAOUG 79 18/06/2008
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008 ART. 15
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 3REFERIRE LALEGE 180 11/04/2002
ART. 3REFERIRE LAOG 2 12/07/2001
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 al Companiei Naţionale "UNIFARM" – S.A. Bucureşti, aflată sub autoritatea Ministerului Sănătăţii



Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 al Companiei Naţionale "UNIFARM" – S.A. Bucureşti, aflată sub autoritatea Ministerului Sănătăţii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.(2) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se va face defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Naţionale "UNIFARM" – S.A. Bucureşti, cu aprobarea Ministerului Sănătăţii.
 + 
Articolul 2(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale, prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Naţionale "UNIFARM" – S.A. Bucureşti menţionat la art. 1, reprezintă limita maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Sănătăţii, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.(2) În situaţia în care în cursul execuţiei bugetului se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Compania Naţională "UNIFARM" – S.A. Bucureşti va putea efectua cheltuieli totale aferente veniturilor totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
 + 
Articolul 3(1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de 5.000 lei.(2) Contravenţiei prevăzute la alin. (1) i se aplică prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.(3) Contravenţia se constată de organele de control financiar ale statului împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––-Ministrul sănătăţii,Ion BazacMinistrul muncii,familiei şi protecţiei sociale,Marian SârbuMinistrul finanţelor publice,Gheorghe PogeaBucureşti, 13 mai 2009.Nr. 572.
 + 
Anexa MINISTERUL SĂNĂTĂŢIICOMPANIA NAŢIONALĂ "UNIFARM" – S.A. BUCUREŞTIStr. Mr. Av. Şt. Sănătescu nr. 48, sectorul 1, BucureştiC. U.I. 11653560/2002, A.F.: ROBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

*Font 9*
                                                                                   mii lei
Indicatori

Nr.
rd.
2009
Propuneri
0 1 2 3 5
I. VENITURI TOTALE, (rd. 2 + rd. 10 + rd. 15) 1 8.470,00
1 Venituri din exploatare – total, din care: 2 8.400,00
a) producţia vândută 3 1.600,00
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 6.797,00
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri
nete, din care:
5

– subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6
– transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7
d) producţia imobilizată 8
e) alte venituri din exploatare: 9 3,00
2 Venituri financiare – total, din care: 10 70,00
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din
activele imobilizate
12

c) venituri din dobânzi 13 18,00
d) alte venituri financiare 14 52,00
3 Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 48 + 51) 16 8.250,00
1 Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 8.140,00
a) Cheltuieli materiale 18 95,00
b) alte cheltuieli din afară (cu energia şi apa) 19 205,00
c) cheltuieli privind mărfurile 20 6.325,00
d) Cheltuieli cu personalul, din care: 21 923,80
– salarii 22 581,41
– contracte de mandat 23 78,00
– premiul anual aferent 2008 cf. art. 4 (2) din O.U.G. nr. 79/2008 24 3,20
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 25 183,94
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 26 138,88
– cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 27 4,97
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 28 40,09
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 29 77,25
– cheltuieli sociale prevăzute la art. 21 lit. c) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modif. şi complet. ulterioare,
din care:
30

– tichete de creşă (cf. art. 3 din Legea nr. 193/2006) 31
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale (cf. art. 2 din Legea
nr. 193/2006)
32

– fonduri speciale aferente fondului de salarii 33 13,25
– tichete de masă 34 64,00
– tichete de vacanţă 35
e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 36 60,00
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 37 531,20
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 38 5,00
– cheltuieli de protocol, din care: 39 0,96
– tichete potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi
completările ulterioare
40

– cheltuieli reclamă şi publicitate, din care: 41 0,89
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit
Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare
42

– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei,
promovarea pe pieţe existente sau noi potrivit Legii nr. 193/2006,
cu modificările şi completările ulterioare
43

– cheltuieli cu sponsorizarea 44 3,15
– alte cheltuieli, din care: 45 526,20
– taxa pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale 46
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 47
2 Cheltuieli financiare – total, din care: 48 110,00
– cheltuieli privind dobânzile 49
– alte cheltuieli financiare 50 110,00
3 Cheltuieli extraordinare 51
III. REZULTAT BRUT (profit/pierdere) 52 220,00
IV. IMPOZIT PE PROFIT 53 34,72
Rezultat reportat provenit din corectarea erorilor contabile
(sold C al contului 1174)
54

V.

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT,
din care:
55

185,28

1 Rezerve legale 56 3,00
2 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 57
3 Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 58
4

Constituirea surselor proprii de finanţare pt. proiectele cofinanţate
din împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare
rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi
alte costuri aferente acestor împrumuturi externe
59

5 Alte repartizări prevăzute de lege 60
6

Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57,
58 şi 59
61

182,28

7

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net,
dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat
la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă
62

18,23

8

Minim 50% vărsaminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor
autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale
şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat
63

91,14

9

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se
repartizează la alte rezerve şi constituie sursa proprie de finanţare
64

72,91

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 65 453,14
1 Surse proprii 66 153,14
2 Alocaţii de la buget 67
3 Credite bancare 68 300,00
– interne 69 300,00
– externe 70
4 Alte surse 71
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 72 453,14
1

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente
investiţiilor în curs la finele anului
73

453,14

2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 74
– interne 75
– externe 76
VIII. REZERVE, din care: 77 75,72
1 Rezerve legale 78 3,00
2 Rezerve statuare 79
3 Alte rezerve 80 72,72
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 81
1 Venituri totale 82 8.470,00
2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 83 8.250,00
3 Nr. prognozat de personal la finele anului 84 32
4 Nr. mediu de salariaţi total 85 32
5 Fond de salarii, din care: 86 581,41
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract
individual de muncă
87

574,91

b) alte cheltuieli cu personalul 88 6,5
6 Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 89 1.497,16
7

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană)
(rd. 82/rd. 85), în preţuri curente
90

264.687,50

8

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană)
(rd. 82/rd. 85), în preţuri comparabile
91

264.687,50

9

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu
(unităţi fizice/persoană)
92

10

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale
[(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000] = (rd. 16/rd. 1) x 1000
93

974,03

11 Plăţi restante 94
– preţuri curente 95
– preţuri comparabile 96
12 Creanţe restante 97 72,00
– preţuri curente 98 72,00
– preţuri comparabile 99

NOTĂRd. 22 "salarii" = fondul de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă + indemnizaţiile A.G.A, C.A. şi cenzorilor + alte drepturi băneşti asimilate salariilor, potrivit reglementărilor legale în vigoare.Rd. 22 = Rd. 86.Rd. 84 şi 85 nu cuprind persoanele care au contracte de mandat, încheiate conform legislaţiei în vigoare (ex: directorul general).Rd. 88 = indemnizaţiile A.G.A., C.A.S., cenzorilor şi alte drepturi băneşti asimilate salariilor, potrivit reglementărilor legale în vigoare.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x