HOTĂRÂRE nr. 550 din 26 aprilie 2006

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 20/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 388 din 5 mai 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 59 16/01/2002
ActulREFERIRE LAOUG 79 31/05/2001
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 3REFERIRE LALEGE 180 11/04/2002
ART. 3REFERIRE LAOG 2 12/07/2001
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 202 22/12/2005
ANEXA 1REFERIRE LAHG 393 18/03/2004
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 79 31/05/2001 ART. 7
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 al Companiei Naţionale "Imprimeria Naţională" – S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Finanţelor Publice



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 23 alin. (1) din Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005 şi al Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 79/2001 privind întărirea disciplinei economico-financiare şi alte dispoziţii cu caracter financiar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 59/2002, cu completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 al Companiei Naţionale "Imprimeria Naţională" S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Finanţelor Publice, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Naţionale "Imprimeria Naţională" – S.A. se va face de către Ministerul Finanţelor Publice în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Naţionale "Imprimeria Naţională" – S.A. reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Finanţelor Publice, şi cu avizul Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Compania Naţională "Imprimeria Naţională" – S.A. va putea efectua cheltuieli totale în funcţie de realizarea veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
 + 
Articolul 3(1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 1.000 lei (RON) la 5.000 lei (RON).(2) Contravenţiei prevăzute la alin. (1) i se aplică prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.(3) Contravenţia se constată de organele de control financiar ale statului, împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:––––-Ministrul finanţelor publice,Sebastian Teodor Gheorghe VlădescuMinistrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,Gheorghe BarbuBucureşti, 26 aprilie 2006.Nr. 550.
 + 
Anexa MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICECOMPANIA NAŢIONALĂ "IMPRIMERIA NAŢIONALĂ" S.A.B-DUL AL.I.CUZA, NR. 56, SECTORUL 1, BUCUREŞTICOD UNIC DE ÎNREGISTRARE: 2779625BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2006

*Font 8*
                                                                                       – mii lei –
INDICATORI

Nd.
rd.

Ultimul
B.V.C.
aprobat
2005
2005
Preliminat

2006
Propuneri

Diferente

%

0 1 2 3 4 5 6 7=6-5 8=6/5
I

VENITURI TOTALE
(rd. 2 + 10 + 15)
1

133.500,00 158.248,26 160.840,00 2.591,74 101,6
1 Venituri din exploatare-total, din care: 2 133.175,00 157.524,32 160,110,00 2,585,68 101,6
a) producţia vânduta 3 123.175,00 130.843,73 140.000,00 9.156,27 107,0
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 10.000,00 26.579,72 20.000,00 -6.579,72 75,2
c) venituri din subvenţii de exploatare
aferente cifrei de afaceri, din care:
5

0,00 0,00 0,00 0,00
– subvenţii, cf.preved.legale în vigoare 5a 0,00 0,00 0,00 0,00
– transferuri, cf.preved. legale în vigoare 5b 0,00 0,00 0,00 0,00
d) producţia imobilizata 6 0,00 0,00 0,00 0,00
e) alte venituri din exploatare, din care: 7 0,00 100,87 110,00 9,13 109,1
– venituri din subvenţii de exploatare
aferente altor venituri
8

0,00

0,00

0,00

0,00

– alte venituri din exploatare 9 0,00 100,87 110,00 9,13 109,1
2 Venituri financiare-total, din care: 10 325,00 723,94 730,00 6,06 100,8
a) venituri din interese de participare 11 0,00 0,00 0,00 0,00
b) venituri din alte investiţii financiare
şi creanţe care fac parte din activele
imobilizate
12

0,00

0,00

0,00

0,00

c) venituri din dobânzi 13 325,00 723,94 730,00 6,06 100,8
d) alte venituri financiare 14 0,00 0,00 0,00 0,00
3 Venituri extraordinare l5 0,00 0,00 0,00 0,00
II

CHELTUIELI TOTALE
(rd.17 + 42 + 45)
16

89.762,90 83.449,61 84.700,07 1,250,46 101,5
1 Cheltuieli de exploatare-total, din care: 17 85.362,90 83.126,72 84.321,07 1.194,35 101,4
a) cheltuieli materiale, din care: 18 52.545,30 38.388,02 47.900,00 9,511,98 124,8
b) alte cheltuieli din afara (cu energia şi
apa)
19 900,00 868,36 900,00 31,64 103,6
c) cheltuieli privind mărfurile 20 7.500,00 20.455,93 12.000,00 -8.455,93 58,7
d) cheltuieli privind personalul, din care: 21 9.817,60 9.925,50 10.321,07 395,57 104,0
– salarii 22 6.552,00 6.991,77 7.341,36 349,59 105,0
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia
sociala, din care:
23

2.165,60 2.246,66 2.279.71 33,05 101,5
– contribuţii la asigurări sociale 24 1.510,40 1.551,66 1.582,28 30,62 102,0
– ajutor de asigurări pentru şomaj 25 196,60 205,58 183,53 -22,05 89,3
– contribuţia la asigurări sociale de
sănătate
26

458,60 489,42 513,90 24,48 105,0
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 27 1.100,00 687,07 700,00 12,93 101,9
– fonduri speciale aferente fondului
de salarii
28

0,00

0,00

0,00

0,00

– tichete de masa 29 1.100,00 687,07 700,00 12,93 101,9
e) ajustarea valorii imobilizărilor
corporale şi necorporale
30

10.000,00

8.574,75

9.000,00

425,25

105,0

f) ajustarea valorii activelor circulante 31 2.000,00 1.900,00 1.000,00 -900,00 52,6
g) alte cheltuieli de exploatare, din care: 32 2.600,00 3.014,16 3.200,00 185,84 106,2
– cheltuieli pentru punerea în aplicare a
O.U.G. nr. 202/2005
33a 0,00 0,00 160,00 160,00
– cheltuieli cu prestaţiile din afara soc.,
din care:
33b 2.100,00

2.658,26

2.800,00

141,74

105,3

– cheltuieli de protocol 34 150,00 1.046,00 1.000,00 -46,00 95,6
– cheltuieli de reclama şi publicitate 35 1.500,00 997,75 1.000,00 2,25 100,2
– cheltuieli cu sponsorizarea 36 800,00 614,51 800,00 185,49 130,2
– alte cheltuieli, din care: 37 500,00 355,90 240,00 -115,90 67,4
– taxa pt. activitatea de exploatare
a resurselor minerale
38

0,00

0,00

0,00

0,00

– redeventa din concesionarea
bunurilor publice
39

0,00

0,00

0,00

0,00

– cheltuieli prevăzute de legea
bugetului de stat, din care:
40

0,00

0,00

0,00

0,00

– transferuri şi/sau subvenţii 4l 0,00 0,00 0,00 0,00
2 Cheltuieli financiare-total, din care: 42 4.300,00 322,89 329,00 6,11 101,9
– cheltuieli privind dobânzile 43 4.000,00 8,31 9,00 0,69 108,3
– alte cheltuieli financiare 44 300,00 314,58 320,00 5,42 101,7
3 Cheltuieli extraordinare 45 100,00 0,00 50,00 50,00
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 46 43.737,10 74.798,65 76.139,93 1.341,28 101,8
IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE
POTIRVIT LEGII, din care:
47

– fond de rezerva 48
V

ACOPERIREA PIERDERILOR
DIN ANII PRECEDENŢI
49

VI IMPOZIT PE PROFIT 50 6.997,93 11.967,78 12.182,39 214,61 101,8
VII

PROFITUL CONTABIL RĂMAS
DUPA DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT,
din care:
51

36.739,17

62.830,87

63.957,54

1.126,68

101,8

1 Rezerve legale 52
2

Alte rezerve reprez. facilitaţi fiscale
prevăzute de lege
53

3 Acoperirea pierderilor din anii precedenţi 54
4

Constituirea surselor proprii de finanţare
pt. proiectele cofinantate din împrumuturi
externe, precum şi pt. constituirea surselor
necesare rambursării ratelor de capital,
plaţii dobânzilor, comisioanelor şi altor
costuri aferente acestor împrumuturi externe
55

5 Alte repartizări prevăzute de lege 56
6

Participarea salariaţilor la profit în limita
a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de baza mediu lunar
realizat la nivelul agentului economic în
exerciţiul financiar de referinţa
57

3.673,92

237,58

295,00

57,42

124,2

7

Minim 50% varsaminte la bugetul de stat
sau local în cazul regiilor autonome, ori
dividende în cazul societăţilor/companiilor
naţionale şi societăţilor cu capital integral
sau majoritar de stat
58

18.369,58

31.415,44

31.978,77

563,33

101,8

8

Profitul nerepartizat pe destinaţiile
prevăzute la pct. 1-7 se repartizează
la alte rezerve şi constituie sursa
proprie de finanţare
59

14.695,66

31.177,85

31.683,77

505,93

101,6

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,
din care:
60

100.000,00

39.752,60

109.083,77

69.331,18

274,4

1 Surse proprii 61 20.000,00 39.752,60 40.683,77 931,18 102,3
2 Alocaţii de la buget 62 0,00 0,00 0,00 0,00
3 Credite bancare 63 80.000,00 0,00 68.400,00 68,400,00
– interne 64 0,00 0,00 0,00 0,00
– externe 65 80.000,00 0,00 68.400,00 68,400,00
4 Alte surse 66 0,00 0,00 0,00 0,00
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 67 100.000,00 39.752,60 109.083,77 69.331,17 274,4
1

Investitii, inclusiv investiţii în curs
la finele anului
68

100.000,00 35.902,60 87.908,77 52.006,17 244,9
2

Rambursări de rate aferente creditelor
pentru investiţii
69

0,00 3.850,00 21.175,00 17.325,00 550,0
– interne 70 0,00 0,00 0,00 0,00
– externe 71 0,00 3.850,00 21.175,00 17.325,00 550,0
X REZERVE, din care: 72 110,60 110,60 110,60 0,00 100,0
1 Rezerve legale 73 110,60 110,60 110,60 0,00 100,0
2 Rezerve statutare 74 0,00
3 Alte rezerve 75 0,00
XI DATE DE FUNDAMENTARE 76
1 Venituri totale 77 133.500,00 158.248,26 160.840,00 2.591,74 101,6
2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 78 89.762,90 83.449,61 84.700,07 1.250,46 101,5
3 Nr. prognozat de personal la finele anului 79 600 438 500 62 114,2
4 Nr. mediu personal total 80 575 437 440 3 100,7
5 Fond de salarii, din care: 81 6.552,00 6.991,77 7.341,36 349,59 105,0
a) fondul de salarii aferent posturilor
blocate
82
b) fond de salarii aferent conducătorului
agentului economic potrivit art.7(1) din
OUG nr. 79/2001, din care:
83

129,20 127,40 145,78 18,38 114,4
– sporuri, adaosuri, premii şi alte drepturi
de natura salariala. potrivit art. 7(2)
din OUG nr. 79/2001
84

25,80 24,70 29,34 4,64 118,8
– premiul anual, potrivit art. 7(4)
din OUG nr. 79/2001
85

51,70 49,90 57,76 7,86 115,8
c) fond de salarii aferent personalului
angajat pe bază de contract individual de
munca cu durata nelimitata de timp
86

6.102,80

6.689,36

6.975,58

286,22

104,3

d) fond de salarii aferent personalului
angajat pe bază de contract individual
de muncă cu durata limitata de timp
87

100,00

0,00

0,00

0,00

e) alte cheltuieli cu personalul 88 220,00 175,01 220,00 44,99 125,7
6 Căstigul mediu lunar pe salariat (lei) 89 900,52 1.278,55 1.324,14 45,59 103,6
7

Productivitatea muncii pe total
personal mediu (mii lei / persoana)
(rd. 77 / 80) – în preţuri curente
90

8

Productivitatea muncii pe total
personal mediu (mii lei / persoana)
(rd. 77 / 80) – în preţuri comparabile
91

9

Productivitatea muncii în unităţi fizice
pe total personal mediu
(unităţi fizice/ persoana)
92

125.000,00

262.770,00

315.325,00

52.555,00

120,0

10

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale
[(cheltuieli totale/venituri totale) X 1000] (rd.16/rd.1)x1000
93

672,38

527,33

526,61

-0,72

99,9

11 Plati restante-total 94
– preţuri curente 95
– preţuri comparabile (rd.95 x indicele de
creştere a preturilor prognozat)
96

12 Creante restante-total 97
– preţuri curente 98
– preţuri comparabile (rd.98 x indicele de
crestere a preturilor prognozat)
99

NOTĂ:– unitatea nu este monitorizată potrivit prevederilor H.G. nr. 393/2004, neînregistrând creanţe şi plăţi restante– în cheltuielile cu salariile pe anul 2005, se cuprind şi:– suma de 220 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor Consiliului de Administraţie şi A.G.A.;– suma de 145,78 mii lei reprezentând drepturile băneşti ale directorului general;– unităţile fizice în care se măsoară productivitatea muncii sunt coli hârtie tiraj, conform procedurii aprobate de Consiliul de Administraţie.–––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x