HOTĂRÂRE nr. 539 din 28 august 1998

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 345 din 11 septembrie 1998
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 1153 21/11/2001
ART. 2COMPLETAT DEHG 800 30/09/1999
ART. 2MODIFICAT DEHG 800 30/09/1999
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 800 30/09/1999
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 34 20/01/1998 ART. 1
ActulREFERIRE LALEGE 34 20/01/1998 ART. 2
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 34 20/01/1998
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 34 20/01/1998
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 1153 21/11/2001
ActulREFERIT DEHOTARARE 75 25/05/2000
ActulREFERIT DEHOTARARE 292 30/11/1999
ActulREFERIT DEHOTARARE 314 21/12/1999
ActulSE VA REPUBLICA IN BAZAHG 800 30/09/1999
ART. 2COMPLETAT DEHG 800 30/09/1999
ART. 2MODIFICAT DEHG 800 30/09/1999
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 800 30/09/1999

pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea criteriilor de acordare a unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială



În temeiul art. 1 alin. (4) şi alart. 2 alin. (2) din Legea nr. 34/1998privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială,Guvernul României hotărăşte: + 
Articolul 1Se aprobă Normele metodologice privind stabilirea criteriilor de acordare a unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2În anul 1998, nivelul mediu lunar al subvenţiilor care se acordă de la bugetul de stat pentru o persoană asistată este de 300.000 lei.
 + 
Articolul 3(1) Subvenţia se acordă lunar, potrivit convenţiei încheiate între Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, prin serviciile publice descentralizate, respectiv consiliul local, prin primar, şi asociaţia sau fundaţia română selectionata pe baza criteriilor prevăzute în normele metodologice aprobate prin prezenta hotărâre.(2) Subvenţia se acordă începând cu luna următoare datei încheierii convenţiei.
 + 
Articolul 4(1) Subvenţiile primite se utilizează de către asociaţii şi fundaţii în unităţile de asistenţa socială înfiinţate şi administrate de acestea, în completarea veniturilor proprii şi a celor primite sub forma de donaţii sau sponsorizări pentru întreţinerea persoanelor asistate.(2) Unitatea de asistenţa socială poate oferi servicii de asistenţa socială, în conformitate cu statutul asociaţiei sau al fundaţiei în subordinea căreia funcţionează, pentru beneficiarii asistaţi la sediul unităţii sau la domiciliul acestora.
 + 
Articolul 5Sumele rămase neutilizate la data încheierii exerciţiului financiar se restituie la bugetul de stat sau, după caz, la bugetul local, pentru a fi virate la bugetul din care au fost acordate subvenţiile.
 + 
Articolul 6Controlul asupra activităţilor desfăşurate de unităţile de asistenţa socială care au primit fonduri acordate cu titlu de subvenţie de la bugetul de stat se exercită de către serviciile publice descentralizate ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi, respectiv, de către organele abilitate de către primării, în cazul unităţilor care au primit subvenţii de la bugetele locale, precum şi de alte organe de control abilitate de lege.PRIM-MINISTRURADU VASILEContrasemnează:–––––Ministrul muncii şi protecţiei sociale,Alexandru AthanasiuMinistrul finanţelor,Daniel DaianuSecretar de stat,şeful Departamentului pentruAdministraţie Publică Locală,Vlad Rosca
 + 
AnexăNORME METODOLOGICEprivind stabilirea criteriilor de acordare a unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială + 
Capitolul 1Cadrul general + 
Articolul 1Asociaţiile şi fundaţiile române cu personalitate juridică care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială pot primi subvenţii de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, după cum urmează:a) de la bugetul de stat, prin Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, cele ale căror activităţi de asistenţa socială se adresează unor beneficiari din mai multe judeţe ale tarii;b) de la bugetele locale, prin primării, cele ale căror activităţi de asistenţa socială se adresează beneficiarilor dintr-un singur judeţ şi, respectiv, din municipiul Bucureşti.
 + 
Capitolul 2Procedura de solicitare a subventiei + 
Articolul 2Documentaţia de solicitare a subventiei se înaintează în pachet închis şi se înregistrează la registratura Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale sau, după caz, a consiliului local în ultima luna a trimestrului III al anului, pentru subvenţia din anul următor.
 + 
Articolul 3(1) Documentaţia solicitanţilor va conţine următoarele:a) formularele standard de solicitare a subventiei, care se completează, obligatoriu, prin dactilografiere, în trei exemplare, conform modelelor cuprinse în anexele nr. 1 şi 2 la prezentele norme metodologice;b) raport privind activitatea asociaţiei sau a fundaţiei în ultimii 2 ani calendaristici, întocmit de reprezentantul serviciului descentralizat al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale din raza teritorială în care asociaţia sau fundaţia îşi are sediul sau, după caz, de reprezentantul consiliului local din bugetul căruia se solicita subvenţia;c) nota privind oportunitatea unităţii de asistenţa socială în raport cu priorităţile de asistenţa socială din localitate, întocmită de reprezentantul serviciului descentralizat al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale din raza teritorială în care asociaţia sau fundaţia îşi are sediul sau, după caz, de reprezentantul consiliului local din bugetul căruia se solicita subvenţia;d) declaraţie pe propria răspundere a preşedintelui asociaţiei sau al fundaţiei, din care se reiasă ca organizaţia nu are sume neachitate la scadenta către persoane fizice sau juridice, sume sau bunuri urmărite în vederea executării silite;e) actele constitutive ale asociaţiei sau ale fundaţiei şi actele adiţionale, după caz;f) sentinta civilă de dobândire a personalităţii juridice şi sentinţele civile care autorizeaza modificările statutului, după caz;g) ultima dare de seama contabila a asociaţiei sau a fundaţiei;f) ultimul extras de cont bancar;i) dovada privind codul fiscal;j) dovada privind patrimoniul social la data solicitatii subventiei;k) dovada de sediu pentru unitatea de asistenţa socială (situaţia juridică, planul clădirii, contracte cu prestatorii de servicii pentru cheltuieli curente);l) documente privind colaborarea, parteneriatul cu consiliile locale, cu organizaţiile guvernamentale şi neguvernamentale, dacă este cazul;m) alte documente relevante privind activitatea asociaţiei sau a fundaţiei, după caz.(2) Documentele prevăzute la alin. (1) lit. a)-d) vor fi prezentate în original, iar cele prevăzute la lit. e)-m), în copie.
 + 
Capitolul 3Criteriile de acordare a subvenţiilor asociaţiilor şi fundaţiilor evaluate şi selecţionate + 
Articolul 4Evaluarea şi selecţionarea asociaţiilor şi fundaţiilor sa fac în baza următoarelor criterii:a) justificarea unităţii de asistenţa socială în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţa socială ale comunităţii;b) capacitatea organizatorică şi de funcţionare a unităţii de asistenţa socială:– experienta asociaţiei sau a fundaţiei în domeniul serviciilor sociale propuse;– căile şi modalităţile de identificare a beneficiarilor;– funcţionarea unităţii de asistenţa socială într-un sediu adecvat;– organizarea activităţilor din unitatea de asistenţa socială;– calitatea standardelor propuse de asociaţie sau de fundaţie pentru serviciile acordate de unitatea de asistenţa socială;– capacitatea bugetului de venituri şi cheltuieli al unităţii de asistenţa socială de a asigura funcţionarea acesteia, pe perioada subventionarii, la standardele propuse;– capacitatea resurselor umane de a asigura funcţionarea unităţii de asistenţa socială la standardele propuse;– experienta de colaborare, parteneriat cu autorităţile locale, cu alte organizaţii guvernamentale şi neguvernamentale.
 + 
Articolul 5Nu sunt selecţionate asociaţiile şi fundaţiile aflate în următoarele situaţii:a) nu se încadrează în prevederileLegii nr. 34/1998privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială;b) nu prezintă documentaţia completa şi întocmită potrivit prevederilor cap. II;c) plăţile/conturile le sunt blocate conform unei hotărâri judecătoreşti;d) se fac vinovate de declaraţii inexacte cu privire la informaţiile solicitate în vederea subventionarii;e) au încălcat un alt contract de subventionare încheiat anterior.
 + 
Articolul 6Evaluarea şi selecţionarea asociaţiilor şi fundaţiilor, în baza criteriilor prevăzute la art. 4, se fac de către o comisie de evaluare şi selecţionare, după cum urmează:a) Comisia de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor care pot primi subvenţii de la bugetul de stat se organizează în cadrul Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi este numita anual prin ordin al ministrului muncii şi protecţiei sociale;b) Comisia de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor care pot primi subvenţii de la bugetele locale se organizează şi se aproba anual prin hotărâre a consiliului local.
 + 
Articolul 7(1) Comisia de evaluare şi selecţionare trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:– numărul membrilor ei să fie de minimum 3 persoane;– sa funcţioneze cu o majoritate simpla;– preşedintele comisiei să fie ales de membrii acesteia prin vot deschis;– secretarul comisiei să fie unul dintre membrii acesteia, desemnat de preşedinte prin consultare cu ceilalţi membri ai comisiei;– fiecare membru al comisiei să semneze o declaraţie de imparţialitate.(2) Documentaţia de solicitare a subvenţiilor este evaluată de către membrii comisiei în funcţie de grila de evaluare stabilită de aceasta.(3) Pentru fiecare propunere de subventionare, comisia stabileşte un raport privind oportunitatea acesteia de a beneficia de subvenţie.(4) Comisia stabileşte asociaţiile şi fundaţiile care vor beneficia de subvenţie, precum şi nivelul total al acesteia.(5) Comisia înaintează direcţiei de specialitate din cadrul Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale sau, după caz, consiliului local documentele privind asociaţiile şi fundaţiile selecţionate.(6) Comisia anunta, în scris, rezultatul selecţiei asociaţiei sau fundaţiei care a solicitat subvenţii.
 + 
Capitolul 4Încheierea convenţiei + 
Articolul 8(1) Asociaţiile şi fundaţiile selecţionate încheie convenţii scrise cu serviciul public descentralizat al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale din raza teritorială în care acestea îşi au sediul sau, după caz, cu consiliul local reprezentat prin primar.(2) Convenţia se încheie după aprobarea legii bugetului de stat.(3) Modelul de convenţie este prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice. La convenţie se vor anexa şi formularele standard de solicitare a subventiei, completate potrivit art. 3.
 + 
Capitolul 5Alocarea subventiei + 
Articolul 9(1) Serviciile publice descentralizate ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale sau, respectiv, organele abilitate de primării verifica, lunar, corectitudinea subventiei solicitate de asociaţie sau de fundaţie şi stabilesc necesarul de credite bugetare conform documentelor justificative de cheltuieli din luna precedenta.(2) Serviciile publice descentralizate ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale sau, respectiv, ordonatorul principal de credite local efectuează plata către asociaţie sau fundaţie prin virament în contul bancar al acesteia.
 + 
Articolul 10(1) Asociaţiile şi fundaţiile care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială şi care au primit subvenţii în condiţiileLegii nr. 34/1998sunt obligate sa întocmească şi sa transmită organului de la care au primit subvenţia, la termenele şi în condiţiile stabilite prin dispoziţiile legale în vigoare, un cont de execuţie privind modul de utilizare a subventiei.(2) Asociaţiile şi fundaţiile care au primit subvenţii în condiţiileLegii nr. 34/1998sunt obligate să prezinte organului de la care au primit subvenţia o raportare intermediara şi finala, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice.
 + 
Anexa 1––-la normele metodologice––––––––                    FORMULARde solicitare a subvenţiilor în temeiul Legii nr. 34/1998

  I. Date despre asociaţie/fundaţie
  1. Denumirea:
  Asociaţia/Fundaţia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (codul . . . . . . . . , localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nr. . . . . . , judeţul . . . . . . . . , telefon . . . . . . . . . . . , fax . . . . . . . . . . .).
   
  2. Numărul şi data înscrierii legale:
  Dosarul nr. . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Sentinţa civilă nr. . . . . . . . . . . . din data de . . . . . . . , eliberată de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Instituţia care a acordat avizul în vederea obţinerii personalităţii juridice . . . . . . . . . . . . . .
   
  3. Structura de conducere a asociaţiei/fundaţiei:
  a) Date personale ale preşedintelui asociaţiei/fundaţiei:
  Numele . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Prenumele . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Data naşterii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Profesia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Funcţia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Locul de muncă . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Domiciliul:
  (codul . . . . , localitatea . . . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . . nr. . . . , sectorul/judeţul . . . . . . . .);
  b) Date personale ale responsabilului financiar al asociaţiei/fundaţiei:
  Numele . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Prenumele . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Data naşterii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Profesia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Funcţia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Locul de muncă . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Domiciliul:
  (codul . . . . , localitatea . . . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . . nr. . . . , sectorul/judeţul . . . . . . . .).
   
  4. Membrii asociaţiei, respectiv personalul fundaţiei:
  Numărul total . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  din care:
  – salariaţi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – colaboratori . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – voluntari . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  5. Filialele/sucursalele asociaţiei/fundaţiei:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (Precizaţi dacă asociaţia/fundaţia are filiale, temeiul juridic în baza cărora au fost înfiinţate acestea, numărul total de filiale, denumirea, adresa, numele persoanei care o conduce.)
   
  6. Specificaţi obiectivele asociaţiei/fundaţiei în domeniul asistenţei sociale, în conformitate cu statutul:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  7. Codul fiscal nr. . . . . . . . . . . . din data de . . . . . . . . . . . . . . . , emis de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  8. Numărul contului bancar:
  Banca . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (denumirea şi sediul)
  Numele persoanelor cu drept de semnătură
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  9. Bugetul anual de venituri şi cheltuieli al asociaţiei/fundaţiei, pe durata ultimilor 2 ani calendaristici:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  10. Patrimoniul de care dispune asociaţia/fundaţia (mijloace fixe, dotări, echipamente):
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  II. Experienţa asociaţiei/fundaţiei în domeniul serviciilor de asistenţă socială
   
  1. Experienţa anterioară a asociaţiei/fundaţiei în domeniul activităţilor şi serviciilor de asistenţă socială:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (Menţionaţi, după caz: DA sau NU. Dacă DA, precizaţi activităţile şi serviciile de asistenţă socială desfăşurate de asociaţie/fundaţie în anul calendaristic precedent şi în anul curent, precum şi grupul-ţintă, dimensiunea acestuia.)
   
  2. Asociaţia/fundaţia desfăşoară servicii sociale:
  – la nivel local DA/NU
  (Dacă DA, precizaţi localitatea.)
  – la nivel de judeţ/judeţe DA/NU
  (Dacă DA, precizaţi judeţul/judeţele.)
   
  3. Serviciile oferite sunt contra cost:
  DA/NU
  (Dacă DA, specificaţi metodologia de stabilire a contribuţiei.)
   
  4. Modalităţile de selecţionare a beneficiarilor:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  5. Calificarea persoanelor din asociaţie/fundaţie în domeniul asistenţei sociale:
  Numărul persoanelor:
  cu studii superioare . . . . . . . , cu studii medii . . . . . . . . , cu alte forme de calificare . . . . . . . .
   
  6. A mai primit asociaţia/fundaţia sprijin financiar din partea altor organizaţii/ instituţii, pentru proiecte în domeniul asistenţei sociale realizate până în prezent?
  DA/NU
  (Dacă DA, vă rugăm să precizaţi, în ordinea importanţei, proiectele relevante, indicând următoarele elemente pentru fiecare.)
  Titlul proiectului . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Anul . . . . . . . . . . . . .
  Organizaţia/instituţia care v-a sprijinit . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Suma acordată . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . sau, respectiv, tipul sprijinului acordat . . . . . . . . . . . . . . .
  Descrieţi pe scurt proiectul
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Parteneri în proiect
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Denumiţi o persoană care poate să dea referinţe despre proiect
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  III. Date tehnice privind unitatea de asistenţă socială pentru care se solicită subvenţia
  În cazul în care asociaţia/fundaţia solicită subvenţii de la bugetul de stat sau de la bugetul local pentru mai multe unităţi de asistenţă socială, prezenta secţiune a formularului se va completa pentru fiecare unitate în parte.
   
  1. Tipul de unitate
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  2. Sediul unităţii de asistenţă socială:
  (localitatea . . . . . . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . . . nr. . . . . . , sectorul/judeţul . . . . . . . . . . . . . . . , codul fiscal . . . . . . . . . . . . , telefon . . . . . . . . . . . . .).
   
  3. Oportunitatea unităţii de asistenţă socială în raport cu priorităţile comunităţii:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (Precizaţi temeiul iniţiativei şi necesităţile la nivel local cărora le răspunde unitatea propusă.)
  4. Beneficiari
  a) Beneficiarii sunt rezidenţi în:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (Precizaţi localitatea/localităţile.)
  b) Grupul-ţintă:
  – vârsta medie a asistaţilor . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – numărul de persoane asistate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – modalităţile de selecţionare a beneficiarilor . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  5. Durata în timp:
  Funcţionează din anul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Urmează să funcţioneze din data de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  6. Descrierea unităţii de asistenţă socială:
  a) Serviciul de asistenţă socială oferit . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  b) Alte servicii oferite în paralel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  c) Organizarea şi funcţionarea activităţilor. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  d) Standarde de calitate propuse. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  A. Date privind gradul de confort, în cazul unităţii care asistă beneficiarii la sediul acesteia:
  – suprafaţă locuibilă/asistat . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – condiţii de cazare, numărul de asistaţi/dormitor . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – condiţii de petrecere a timpului liber . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – condiţii de comunicare cu exteriorul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – condiţii de servire a mesei . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  B. Date privind igiena
  (Vă rugăm să anexaţi o copie de pe autorizaţia sanitară de funcţionare pe anul în curs.)
  – grupurile sanitare: 1 WC la un număr de . . . . . . . . . . . . . . . . . . asistaţi;
  – 1 lavabou la un număr de . . . . . . . . . . . . . . . . . asistaţi;
  – 1 duş/cadă la un număr de . . . . . . . . . . . . . . . . asistaţi;
  – condiţiile de preparare şi servire a hranei . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  C. Alte condiţii în funcţie de profilul beneficiarului:
  – condiţii de studiu;
  – condiţii de recuperare fizică;
  – ateliere de ergoterapie;
  – condiţii de asistenţă şi îngrijire medicală.
  D. Date privind personalul unităţii de asistenţă socială:
  a) numărul total de asistaţi/total personal calificat
  b) numărul total de asistaţi/total personal
   
  7. Resurse umane:
   
  (Precizaţi responsabilităţile individuale ale personalului.)
  ? Numărul total . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , din care:
  – personal de conducere . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – personal de execuţie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – salariaţi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – colaboratori . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – voluntari . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  ? Repartiţia pe categorii socioprofesionale:
  – numărul de asistenţi sociali cu studii superioare . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – numărul de asistenţi sociali cu studii medii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – numărul de personal de altă calificare . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – numărul de medici . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – numărul de muncitori de întreţinere . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  8. Date privind coordonatorul unităţii de asistenţă socială:
  (Dacă este cazul, specificaţi dacă acesta mai are un alt contract de muncă sau de colaborare, precum şi locul de muncă)
  Numele . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Prenumele . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Profesia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Funcţia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Locul de muncă . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Domiciliul:
  (codul . . . . . . , localitatea . . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . nr. . . . . , sectorul/judeţul . . . . . . . . , telefonul de acasă . . . . . . . . . . . . . . . . . .).
  Altă persoană de contact
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (numele, prenumele, adresa, telefonul)
   
  9. Patrimoniul unităţii de asistenţă socială:
   
  (Numai dacă este separat de cel al asociaţiei/fundaţiei.)
  a) patrimoniul mobil . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  b) patrimoniul imobil . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – clădiri . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (Specificaţi situaţia juridică a acestora, anexând acte doveditoare, precum şi sursele de energie utilizate pentru încălzire şi iluminat. Anexaţi un plan al clădirii, precum şi copii de pe contractele cu prestatorii de servicii.)
  c) alte mijloace fixe din dotarea unităţii de asistenţă socială, în conformitate cu inventarul unităţii:
  – echipamente . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – obiecte de inventar . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – cazarmament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  10. Modalităţi concrete de colaborare şi parteneriat:
  a) Parteneri la nivel local, judeţean, naţional. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  b) Parteneri externi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (Precizaţi statutul juridic, precum şi responsabilităţile partenerilor. Dacă o altă fundaţie/asociaţie este partener în proiectul dv. , este obligatoriu să prezentaţi statutul acesteia şi sentinţa civilă. Prezentaţi în copie convenţiile de parteneriat stabilite cu partenerii dv.)
   
  11. Criteriile asociaţiei/fundaţiei de evaluare a serviciului propus:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  12. Rezultate preconizate:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  13. Posibilităţi privind continuarea activităţii unităţii de asistenţă socială după încetarea perioadei de subvenţionare:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  14. Alte surse de finanţare:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (Menţionaţi numele finanţatorilor şi contribuţia acestora.)
   
  IV. Subvenţia solicitată de la bugetul de stat, respectiv de la bugetul local . . . . . . . . . . lei
   
  DECLARAŢIE
  În numele asociaţiei/fundaţiei, declar că am luat cunoştinţă de prevederile Legii nr. 34/1998, de Hotărârea Guvernului nr. 539/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea criteriilor de acordare a unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială.
  Declar, de asemenea, că subsemnatul şi organizaţia mea vom respecta prevederile legale şi vom coopera cu finanţatorul. Înţeleg că finanţatorul nu este obligat să ne justifice selecţia asociaţiilor şi a fundaţiilor subvenţionate în baza Legii nr. 34/1998.
  Declar, de asemenea, pe propria răspundere, că datele, informaţiile şi documentele prezentate corespund realităţii.
   
  Preşedintele asociaţiei/fundaţiei:
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  (numele, prenumele şi semnătura)
  Data . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Ştampila

 + 
Anexa 2––-la normele metodologice––––––––

      BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI AL UNITĂŢII DE ASISTENŢA SOCIALĂ
    Anul ……………………………..
    Localitatea ……………………….
    Judeţul/Sectorul …………………..
    Numărul de beneficiari ……………..
                                                              – mii lei –

┌──────────────────────────────┬───────┬─────────┬─────────┬─────────┬─────────┐│ Denumirea indicatorului │ Total │ Trimes- │ Trimes- │ Trimes- │ Trimes- ││ │ │ trul I │ trul II │ trul III│ trul IV │├──────────────────────────────┼───────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤│ Venituri totale, │ │ │ │ │ ││ din care: │ │ │ │ │ ││ Venituri din donaţii │ │ │ │ │ ││ Venituri din sponsorizări │ │ │ │ │ ││ Alte venituri proprii │ │ │ │ │ ││ Subvenţie de la bugetul de │ │ │ │ │ ││ stat sau de la bugetul local,│ │ │ │ │ ││ în temeiul Legii nr. 34/1998 │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli totale, │ │ │ │ │ ││ din care: │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli de personal │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli cu întreţinerea │ │ │ │ │ ││ şi repararea mijloacelor │ │ │ │ │ ││ fixe │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli cu hrana pentru │ │ │ │ │ ││ asistaţi │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli cu echipamentul │ │ │ │ │ ││ pentru asistaţi │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli cu obiectele de │ │ │ │ │ ││ inventar pentru asistaţi │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli cu cazarmamentul │ │ │ │ │ ││ pentru asistaţi │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli de transport │ │ │ │ │ ││ pentru asistaţi │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli cu materialele │ │ │ │ │ ││ igienico-sanitare pentru │ │ │ │ │ ││ asistaţi │ │ │ │ │ ││ Cheltuieli administrative │ │ │ │ │ ││ (chirie, apa, electricitate, │ │ │ │ │ ││ încălzire, telefon, posta │ │ │ │ │ ││ etc.) │ │ │ │ │ ││ Alte cheltuieli │ │ │ │ │ │└──────────────────────────────┴───────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┘    NOTĂ:    Subvenţia care urmează a se acordă nu are în vedere acoperirea cheltuielilor prevăzute la rubricile: cheltuieli de personal, cheltuieli cu întreţinerea şi reparaţiile mijloacelor fixe, cheltuieli administrative, alte cheltuieli.           Preşedintele Responsabilul financiar al        asociaţiei/fundaţiei asociaţiei/fundaţiei      …………………………. …………………………..      (numele, prenumele şi semnatura) (numele, prenumele şi semnatura)    Data ……………………………    Ştampila + 
Anexa 3––-la normele metodologice––––––––

     
  MINISTERUL MUNCII ŞI PROTECŢIEI SOCIALE ASOCIAŢIA/FUNDAŢIA . . . . . . . .
     
  Direcţia generală de muncă  
  şi protecţie socială din . . . . . . . . . . . .  
  (după caz, Consiliul Local . . . . . . . . . . .)  
     
  Nr. . . . . . .

    În baza prevederilor Legii nr. 34/1998 acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială, se încheie astăzi …… prezenta                   CONVENŢIEpentru prestarea de servicii de asistenţa socială

  între:
  Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, prin Direcţia generală de muncă şi protecţie socială din ………… (după caz, Consiliul Local …………..), cu sediul în ………………., telefon …………., cod fiscal ………, cont virament ……, deschis la ……., reprezentat de ………………….. (se precizează funcţia)
  şi
  Asociaţia/Fundaţia ………, cu sediul în ……………, telefon …….., cod fiscal ……., cont de virament …………, deschis la …………….., reprezentată de ………………………. (numele şi prenumele), preşedintele asociaţiei/fundaţiei.

    CAP. 1    Obiectul convenţiei    ART. 1    Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, prin Direcţia generală de muncă şi protecţie socială din …………… (după caz, Consiliul Local …………), aloca în anul ……. o subvenţie în limita sumei de ……… lei de la bugetul de stat (după caz, de la bugetul local) Asociaţiei/Fundaţiei ………….., pentru asigurarea de servicii sociale de întreţinere, corespunzătoare numărului de persoane asistate în fiecare luna, prin unitatea de asistenţa socială din localitatea ………….., judeţul/sectorul ……….., administrată de aceasta.    CAP. 2    Obligaţiile asociaţiei/fundaţiei    ART. 2    Asociaţia/fundaţia, în calitate de beneficiar al subventiei, are următoarele obligaţii:    a) sa folosească subvenţia în mod exclusiv pentru serviciile de asistenţa socială acordate persoanelor asistate prin unitatea (unităţile) de asistenţa socială prezentată (prezentate) în anexa nr. 1 şi în conformitate cu bugetul de venituri şi cheltuieli prezentat în anexa nr. 2;    b) să prezinte direcţiei generale de muncă şi protecţie socială (după caz, consiliului local), până la data de ……., un raport intermediar de activitate;    c) să prezinte direcţiei generale de muncă şi protecţie socială (după caz, consiliului local), în termen de 15 zile de la data încetării convenţiei, un raport final de activitate;    d) sa accepte controlul şi verificările organului de control al direcţiei generale de muncă şi protecţie socială (după caz, al consiliului local) în legătură cu modul de utilizare a fondurilor ce constituie subvenţia primită;    e) în caz de nerespectare a prevederilor legale în vigoare, sa ramburseze, în termen de 15 zile de la data comunicării somaţiei de plată din partea organului de control, sumele primite, precum şi penalităţile aferente acestora, calculate potrivit dispoziţiilor legale în vigoare care se aplică impozitelor şi taxelor datorate bugetului de stat.    CAP. 3    Obligaţiile Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, reprezentat prin Direcţia generală de muncă şi protecţie socială din …………… (după caz, ale Consiliului Local …………)    ART. 3    Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, reprezentat prin Direcţia generală de muncă şi protecţie socială din …………… (după caz, Consiliul Local …………) are, în raport cu obiectul contractului, următoarele obligaţii:    a) sa aloce fondurile reprezentând subvenţia stabilită, în luna următoare pentru activitatea lunii expirate;    b) sa acorde asistenţa de specialitate în desfăşurarea şi realizarea programelor de servicii sociale asigurate de unităţile de asistenţa socială.    ART. 4    Plata fondurilor se realizează ţinându-se seama de numărul efectiv de beneficiari şi de nivelul subventiei stabilite prin convenţie, prin virament în contul nr. ……., deschis de asociaţia/fundaţia ………….. la Banca ………….. cu sediul în …………. .    CAP. 4    Proceduri de încetare a convenţiei    ART. 5    Fiecare dintre părţi poate revoca prezenta convenţie, cu condiţia notificării acestei decizii celeilalte părţi. Revocarea produce efecte după 30 de zile de la data notificării.    ART. 6    În cazul în care asociaţia/fundaţia nu respecta condiţiile prezentei convenţii, respectiv neutilizarea subventiei în scopul activităţilor pentru care a fost alocata, neprezentarea rapoartelor intermediare şi finale la termenul stabilit sau împiedicarea organului de control sa verifice actele financiar-contabile, serviciile publice descentralizate ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale (după caz, consiliul local) au dreptul de a decide oricând încetarea aplicării convenţiei, notificând anularea plăţilor asociaţiei/fundaţiei şi solicitând restituirea sumelor acordate.    Dacă asociaţia/fundaţia nu este de acord cu restituirea sumelor, partea vătămată se poate adresa instanţei de judecată.    CAP. 5    Clauze speciale    ART. 7    Nerespectarea obligaţiilor asumate de către asociaţie/fundaţie da dreptul celeilalte părţi sa dispună suspendarea plăţii lunare a fondurilor care constituie subvenţia, până la reglementarea situaţiei.    ART. 8    În cazul în care asociaţia/fundaţia încetează activitatea unităţii de asistenţa socială, bunurile de natura obiectelor de inventar, echipamentul, cazarmamentul, dobândite prin subvenţie, se pun la dispoziţie serviciilor publice descentralizate ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale sau consiliilor locale pentru a fi distribuite, cu titlu gratuit, unei instituţii publice cu profil similar sau pentru a fi valorificate în condiţiile legii.    ART. 9    Asociaţia/fundaţia va evidenţia şi raporta separat veniturile şi cheltuielile legate de suma primită ca subvenţie şi va păstra originalele chitantelor şi ale celorlalte documente financiar-contabile, potrivit Legii contabilităţii nr. 82/1991, cu modificările ulterioare.    ART. 10    Modificarea prezentei convenţii se poate face cu acordul părţilor, prin act adiţional.    ART. 11    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta convenţie.    ART. 12    Prezenta convenţie s-a încheiat în 2 (doua) exemplare, fiecare parte primind un exemplar.    ART. 13    Convenţia este valabilă până la data de ………., data după care îşi încetează valabilitatea.    Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale    Direcţia generală de muncă    şi protecţie socială din ……………    (după caz, Consiliul Local …………)    Asociaţia/Fundaţia + 
Anexa 4––-la normele metodologice––––––––

                     FORMULAR
pentru raportări intermediare şi finale
    Convenţia nr. …………………………………………..
    Data încheierii convenţiei ……………………………….
    Asociaţia/Fundaţia:
    * Adresa ……………………………………………….
    * Telefon/fax (includeti prefixul) ………………………..
    Unitatea de asistenţa socială …………………………….
    Localitatea, adresa, judeţul/sectorul ……………………..
    Data inaintarii raportului ……………………………….
    Instituţia, numele, funcţia persoanei
    care a primit raportul ……………………………………
    I. Raport de activitate
    1. Descrierea pe scurt a activităţilor de asistenţa socială desfăşurate până la data întocmirii raportului:
    (Descrierea va cuprinde: beneficiarii, serviciile sociale oferite, calitatea acestora, resursele umane, metodologia acordării serviciului, colaborarea cu alte organizaţii. Descrierea nu va depăşi o pagina.)
    2. Realizarea activităţilor propuse:
    (Au putut fi desfăşurate aceste activităţi în timpul planificat? DA/NU
    Dacă NU, propuneti măsurile ce urmează a fi luate pentru asigurarea cantitativă şi calitativă a serviciilor prevăzute în convenţie.)
    3. Rezultate obţinute şi rezultate asteptate:
    (Rezultatele obţinute şi rezultatele asteptate vor fi consemnate în raport cu fiecare activitate desfăşurată, în concepte masurabile, indicatori de eficienta. Anexati documente relevante, după caz.)
    4. Numărul de beneficiari:
    – numărul de beneficiari/luna, de la data semnării convenţiei …………
    – numărul de beneficiari la data raportarii …………………………
    5. Propuneri pentru continuarea sau dezvoltarea activităţilor unităţii de asistenţa socială:
    (Explicaţi de ce fel de sprijin aveti nevoie pentru continuarea sau dezvoltarea activităţilor unităţilor de asistenţa socială.)
    6. Alte comentarii (după caz):
    II. Raport financiar
    1. Date despre asociaţia/fundaţia subventionata:
    * cont bancar nr. …….., deschis la Banca …………………………
                                                     (denumirea şi sediul)
    * persoana cu drept de semnatura ……………………………………
                                               (numele şi prenumele)
    2. Date despre subvenţie:
    valoarea subventiei de la bugetul de stat sau de la bugetul local, în conformitate cu convenţia:
    * valoarea subventiei cumulate la data întocmirii raportului ………….
    * dobânzile bancare (cumulate pentru perioada respectiva) …………….
    * soldul în cont la începutul perioadei raportate, conform extrasului de cont ……………………………..
    * soldul în casa la începutul perioadei raportate …………………….
    * soldul în lei la sfârşitul perioadei de raportare, conform extrasului de cont ……………………………..
    3. Se anexează în copie actele justificative pentru cheltuielile efectuate: facturi, chitanţe fiscale, bonuri, extrase de cont, ordine şi dispoziţii de plată.
    4. Se anexează în copie balanţa şi bilanţul contabil.
    5. Situaţia centralizatoare pentru fiecare capitol de cheltuieli (după modelul prezentat mai jos):

┌──────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────┬──────┬────────────┐│ Categoria de │ Numărul │ Unitatea care │ │ │ Ce ││ cheltuieli │ documentului │ a emis documentul │ Data │ Suma │ reprezintă ││ │ justificativ │ │ │ │ │├──────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────┼──────┼────────────┤├──────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────┼──────┼────────────┤├──────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────┼──────┴────────────┤│ TOTAL (lei): │ │└─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────┘    6. Bugetul de venituri şi cheltuieli al unităţii de asistenţa socială (program şi realizari în conformitate cu structura prezentată în anexa nr. 2 la normele metodologice)           Preşedintele         asociaţiei/fundaţiei       ………………………….       (numele, prenumele şi semnatura)           Coordonatorul unităţii            de asistenţa socială      ………………………….       (numele, prenumele şi semnatura)          Responsabilul financiar al          asociaţiei/fundaţiei       ………………………….       (numele, prenumele şi semnatura)     Data ……………………………    Ştampila––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x