HOTĂRÂRE nr. 53 din 25 iulie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 535 din 7 august 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 16 25/03/2008
ActulABROGAT DENORMA 7 25/03/2008
ANEXA 1ABROGAT PARTIAL DEHOTARARE 64 09/10/2007
ANEXA 1ABROGAT PARTIAL DENORMA 30 09/10/2007
ANEXA 1MODIFICAT DEHOTARARE 64 09/10/2007
ANEXA 1MODIFICAT DENORMA 30 09/10/2007
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007
ART. 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 9
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 13
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 15
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 17
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 CAP. 2
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 3
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 4
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 5
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 6
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 7
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 8
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 12
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 9
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 13
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 15
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 17
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 CAP. 2
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 3
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 4
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 5
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 6
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 7
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 8
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 12
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PENORMA 23 25/07/2007
ActulREFERIRE LAHOTARARE 24 28/06/2006
ActulREFERIRE LALEGE 313 10/11/2005
ActulREFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 16
ActulREFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 17
ActulREFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 23
ActulREFERIRE LALEGE (R) 411 18/10/2004 ART. 72
ActulREFERIRE LALEGE (R) 411 18/10/2004 ART. 78
ART. 1APROBA PENORMA 23 25/07/2007
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007
ART. 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 9
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 13
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 15
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 17
ANEXA 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 19 27/02/2007 CAP. 2
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 3
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 4
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 5
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 6
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 7
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 8
ANEXA 1MODIFICA PEHOTARARE 19 27/02/2007 ART. 12
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 9
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 13
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 15
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 17
ANEXA 1COMPLETEAZA PENORMA 3 27/02/2007 CAP. 2
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 3
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 4
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 5
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 6
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 7
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 8
ANEXA 1MODIFICA PENORMA 3 27/02/2007 ART. 12
ANEXA 1REFERIRE LANORMA 3 27/02/2007
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 313 10/11/2005
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 16
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 17
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 50 09/06/2005 ART. 23
ANEXA 1REFERIRE LALEGE (R) 411 18/10/2004 ART. 72
ANEXA 1REFERIRE LALEGE (R) 411 18/10/2004 ART. 78
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 16 25/03/2008
ActulABROGAT DENORMA 7 25/03/2008
ANEXA 1ABROGAT PARTIAL DEHOTARARE 64 09/10/2007
ANEXA 1ABROGAT PARTIAL DENORMA 30 09/10/2007
ANEXA 1MODIFICAT DEHOTARARE 64 09/10/2007
ANEXA 1MODIFICAT DENORMA 30 09/10/2007

privind aprobarea Normei nr. 23/2007 pentru modificarea Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat



În temeiul dispoziţiilor art. 16 alin. (1), ale art. 17, ale art. 23 lit. f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,conform Hotărârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,având în vedere prevederile art. 72 alin.(2) lit. k), ale art. 78 alin.(2) lit. h) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată,în baza hotărârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 25 iulie 2007,Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite următoarea hotărâre: + 
Articolul 1Se aprobă Norma nr. 23/2007 pentru modificarea Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Prezenta hotărâre şi norma menţionată la art.1 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).
 + 
Articolul 3Departamentul autorizare – reglementare împreună cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.Preşedintele Comisiei de Supravegherea Sistemului de Pensii Private,Mircea OanceaBucureşti, 25 iulie 2007.Nr. 53.
 + 
Anexa NORMA Nr. 23/2007pentru modificarea Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privatAvând în vedere prevederile art. 72 alin. (2) lit. k) şi ale art. 78 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată,în temeiul dispoziţiilor art. 16 alin. (1), ale art. 17, ale art. 23 lit. f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă. + 
Articolul UNICNorma nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 19/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 178 din 14 martie 2007, se modifică şi se completează după cum urmează:1. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 3. – Se vor plăti taxe pentru emiterea deciziei de autorizare în următoarele cazuri:a) pentru constituirea administratorului;b) pentru administrarea fondului de pensii administrat privat;c) pentru prospectul schemei de pensii private;d) pentru fondul de pensii administrat privat;e) pentru agenţii de marketing persoane juridice, brokeri de pensii private;f) pentru modificarea documentelor care au stat la baza obţinerii deciziilor de autorizare menţionate la lit. a), b) şi d);g) pentru modificarea documentelor care au stat la baza obţinerii deciziei de autorizare menţionate la lit. e)."2. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 4. – Cuantumul taxelor de autorizare este de:a) 80.000 lei, pentru constituirea administratorului;b) 300.000 lei, pentru administrarea fondului de pensii administrat privat;c) 30.000 lei, pentru prospectul schemei de pensii private;d) 30.000 lei, pentru fondul de pensii administrat privat;e) 5.000 lei, pentru agenţii de marketing persoane juridice, brokeri de pensii private;f) 1.000 lei, pentru modificările prevăzute la art. 3 lit. f) şi g)."3. Articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 5. – Taxele de autorizare vor fi achitate de către:a) fondatori, pentru eliberarea deciziei de autorizare de constituire a administratorului;b) administratori, pentru eliberarea deciziei de autorizare de administrare a fondului de pensii administrat privat;c) administratori, pentru eliberarea deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii private;d) administratori, pentru eliberarea deciziei de autorizare a fondului de pensii administrat privat;e) administratori, pentru eliberarea deciziei de autorizare de modificare a documentelor menţionate la art. 3 lit. f);f) agenţii de marketing persoane juridice, brokeri de pensii private, pentru eliberarea deciziei de autorizare de funcţionare;g) agenţii de marketing persoane juridice, brokeri de pensii private, pentru eliberarea deciziei de autorizare de modificare a documentelor menţionate la art. 3 lit. g)."4. Articolul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 6. – Taxele de eliberare a deciziei de avizare se percep în următoarele cazuri:a) pentru depozitarul activelor fondurilor de pensii administrate privat;b) pentru auditorul financiar al fondurilor de pensii administrate privat;c) pentru modificarea prospectului schemei de pensii private;d) pentru agenţii de marketing persoane fizice;e) pentru agenţii de marketing persoane juridice, intermediari de pensii private;f) pentru agenţii de marketing persoane juridice, consultanţi de pensii private;g) pentru persoana juridică specializată;h) pentru actul individual de aderare;i) pentru tematica privind cursul pentru agenţii de marketing în domeniul pensiilor administrate privat;j) pentru modificarea documentelor care au stat la baza obţinerii deciziilor de avizare prevăzute la lit. a)- h)."5. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 7. – Cuantumul taxelor pentru emiterea deciziei de avizare este de:a) 80.000 lei pentru depozitar;b) 35.000 lei pentru auditor financiar;c) 1.000 lei pentru modificarea prospectului schemei de pensii private;d) 50 lei pentru agenţii de marketing persoane fizice;e) 4.000 lei pentru agenţii de marketing persoane juridice, intermediari de pensii private;f) 1.000 lei pentru agentul de marketing persoană juridică, consultant de pensii private;g) 1.500 lei pentru persoana juridică specializată;h) 1.000 lei pentru actul individual de aderare;i) 100 lei pentru tematica privind cursul pentru agenţi de marketing în domeniul pensiilor administrate privat;j) 1.000 lei pentru modificările documentelor care au stat la baza obţinerii deciziilor de avizare prevăzute la art. 6 lit. a), b) şi e);k) 25 lei pentru modificările documentelor care au stat la baza obţinerea deciziei de avizare prevăzute la art. 6 lit. d);l) 150 lei pentru modificările documentelor care au stat la baza obţinerii deciziilor de avizare prevăzute la art. 6 lit. f) şi g);m) 500 lei pentru modificarea actului individual de aderare."6. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 8. – Taxele de eliberare a deciziei de avizare vor fi achitate de către:a) depozitar, pentru avizul de depozitare;b) auditorul financiar, pentru avizul de auditor;c) administrator, pentru avizul prevăzut la art. 6 lit. c), h) şi i);d) administrator sau agentul de marketing persoană juridică, pentru avizul prevăzut la art. 6 lit. d).e) agentul de marketing persoană juridică, intermediar de pensii private, pentru avizul prevăzut la art. 6 lit. e);f) agentul de marketing persoană juridică, consultant de pensii private pentru avizul prevăzut la art. 6 lit. f);g) persoana juridică specializată, pentru avizul prevăzut la art. 6 lit. g);h) entităţile solicitante, pentru avizul prevăzut la art. 6 lit. j)."7. La articolul 9, după alineatul 2 se introduce un nou alineat, alineatul 2^1, cu următorul cuprins:"(2^1) Agenţii de marketing persoane juridice, consultanţi de pensii private, sunt exceptaţi de la plata taxei de funcţionare."8. La articolul 12, alineatul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 12. – (1) Agenţii de marketing persoane juridice care datorează taxe lunare de funcţionare sunt obligaţi să întocmească şi să transmită lunar Comisiei, pentru luna precedentă, raportarea privind modul de constituire şi virare a taxei de funcţionare, potrivit anexei nr. 2."9. La capitolul II, după secţiunea a 3-a se introduce o nouă secţiune, secţiunea a 4-a – Alte taxe, cu următorul cuprins:"SECŢIUNEA a 4-aAlte taxeArt. 13^1. – (1) Comisia percepe alte taxe pentru:a) interpretarea oficială a reglementărilor în vigoare privind sistemul pensiilor administrate privat din România;b) acordarea de asistenţă, la cerere, în vederea înfiinţării unei entităţi supuse autorizării sau avizării de către Comisie;c) acordarea de asistenţă, la cerere, în vederea elaborării unui document supus autorizării sau avizării de către Comisie;d) emiterea deciziei de retragere a autorizaţiei/avizului la cererea entităţii;e) emiterea deciziei de radiere, la cererea entităţii;f) eliberarea de duplicate de pe actele individuale emise de Comisie;g) eliberarea de copii ale documentelor cu caracter public pe suport hârtie sau pe suport magnetic.(2) Plata taxelor prevăzute la alin. (1) se face de către solicitant.Art. 13^2. – Cuantumul taxelor este de:a) 5.000 lei, pentru serviciile prevăzute la art. 13^1 lit. a);b) 2.000 lei, pentru serviciile prevăzute la art. 13^1 lit. b);c) 3.000 lei, pentru serviciile prevăzute la art. 13^1 lit. c);d) 400 lei, pentru serviciile prevăzute la art. 13^1 lit. d);e) 700 lei, pentru serviciile prevăzute la art. 13^1 lit. e);f) 10 lei/pagină, pentru serviciile prevăzute la art. 13^1 lit. f);g) 0,5 lei/pagină pe suport hârtie şi 0,5 lei/pagină plus 5 lei costul suportului pe suport magnetic pentru serviciile prevăzute la art. 13^1 lit. g)."10. La articolul 15, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:"(3) Neplata taxelor prevăzute la art. 13^2 duce la respingerea cererilor de:a) emitere a avizului de interpretare oficială;b) acordare de asistenţă."11. După articolul 17 se introduce un nou articol, articolul 17^1, cu următorul cuprins:"Art. 17^1. – (1) În cazul în care o cerere de autorizare sau avizare este retrasă de către solicitant, acestuia i se va restitui jumătate din taxa achitată.(2) În cazul respingerii cererii de autorizare sau de avizare, taxa percepută nu se restituie."________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x